Reklama

Coraz bliżej do powołania miejskiej spółki

17/06/2015 08:20

Projekt uchwały ws. utworzenia przez miasto Centrum Rozwoju Lokalnego spółka z o. o. trafił w tym tygodniu do zaopiniowania przez komisje Rady Miejskiej. Informację na temat koncepcji zagospodarowania nieruchomości przy ul. Kaliskiej 5 przedstawił Marcin Kosiorek.

 

 

Przyjęcie zaproponowanego przez burmistrza projektu jest kolejnym krokiem, po podjęciu uchwały intencyjnej w marcu, na drodze do powołania komunalnej spółki. O tym radni mają zadecydować na najbliższej sesji Rady Miejskiej, którą zaplanowano na przyszły czwartek, 25 czerwca. Zważywszy, że w radzie większość stanowią samorządowcy popierający Krzysztofa Kalińskiego, dość łatwo można przewidzieć wyniki głosowania.

Centrum Rozwoju Lokalnego sp. z o. o. ma być instytucją otoczenia biznesu, której zadaniem będzie wspieranie sektora małych i średnich przedsiębiorstw poprzez opracowywanie i realizowanie programów z funduszy unijnych. W szerokim ujęciu chodzi o realizację przedsięwzięć stymulujących rozwój społeczny i gospodarczy miasta, świadczenie usług związanych z rozwojem przedsiębiorczości oraz wzrostem konkurencyjności i innowacyjności istniejących przedsiębiorstw, działalności turystycznej, edukacyjnej, rekreacyjnej, rozrywkowej i wydawniczej na rzecz samorządu terytorialnego.

Kapitał zakładowy spółki ma wynieść pół miliona złotych. - Żeby spółka w ogóle mogła zaistnieć i przygotować się do przynoszenia zysku, musi mieć od czego zacząć. Kapitał zakładowy kalkulowaliśmy m.in. w oparciu o przewidywany stan zatrudnienia - informuje sekretarz miasta Maria Więckowska. Zgodnie z szacunkami, wynagrodzenia oraz koszty stałe (opłaty za prąd, ogrzewanie, wodę etc.) wyniosą ok. 45,5 tys. zł miesięcznie. Zdaniem Marcina Kosiorka, pełnomocnika ds. administracyjnych w budynku przy ul. Kaliskiej 5, spółka powinna wyjść „na zero” i zacząć na siebie zarabiać po 3 latach funkcjonowania. Radny powiatowy, wykonujący na zlecenie ratusza koncepcję zagospodarowania nieruchomości, mówił o efektach swojej pracy na poniedziałkowym posiedzeniu komisji społecznej oraz mieszkaniowej i socjalnej.

Omówiono m.in. schemat organizacyjny spółki. Nad wszystkim czuwać ma walne zgromadzenie w osobie burmistrza Krzysztofa Kalińskiego, które wybierze trzyosobową radę nadzorczą. Marcin Kosiorek sugeruje, żeby przez pierwszy okres, gdy spółka nie będzie na siebie zarabiać, członkowie rady nie pobierali wynagrodzenia. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami zarząd będzie jednoosobowy. Na pytanie radnego Roberta Wójcika, czy rada nadzorcza ogłosi konkurs na prezesa spółki, burmistrz odparł, że na razie nie wie i jest to sprawa do zastanowienia. Ponadto w Centrum Rozwoju Lokalnego cztery osoby znajdą zatrudnienie w pionie administracyjnym (asystentka zarządu, księgowa, stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych, pracownik techniczny), a kolejni pracownicy utworzą pion hotelowy (co najmniej 4 osoby w recepcji oraz osoby sprzątające). Opcjonalnie przy spółce mógłby znajdować się też wydział obsługi przedsiębiorcy.

W ramach opracowania koncepcji przygotowano też analizę właściwości architektoniczno- budowlanych obiektu. - Jest to obiekt stosunkowo młody (z 1993 roku - przyp. red.), ale widać, że od wielu lat nie było tam robionych żadnych inwestycji. Pewnie dlatego właściciel pozbył się tego budynku - mówił samorządowiec PiS. Jak podkreślił, podstawowe prace dotyczą wymagań stawianych przez straż pożarną i są już wykonywane przez ZGM.

Jeżeli uchwała ws. powołania spółki zostanie podjęta, to następnym krokiem powinno być zawarcie umowy spółki. - W momencie podpisania takiej umowy powstanie tzw. spółka w organizacji - wyjaśnia Maria Więckowska. Dopiero po wpisaniu spółki do KRS, Centrum Rozwoju Lokalnego zacznie działać formalnie jako spółka z o. o. Statystycznie procedury z tym związane trwają trzy-cztery miesiące.

Centrum Rozwoju Lokalnego może być drugą po Zakładzie Energetyki Cieplnej spółką komunalną. W odróżnieniu od ZEC-u, w którym miasto jest mniejszościowym udziałowcem, w przypadku CRL-u będzie jej jedynym wspólnikiem.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Pytanie04: - niezalogowany 2015-06-19 13:55:27

    Czy obecny etap (tworzenie od zera) Centrum Rozwoju Regionalnego w Łowiczu powinien prowadzić: (+) LIDER, (-) MENEDŻER.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pytanie02: - niezalogowany 2015-06-19 12:35:35

    Czy w obecnie trwającej kadencji władze Miasta Łowicz powinny:A) wynająć fachowca, posiadającego wysokie KWALIFIKACJE FORMALNE (+)B) wynająć osobę posiadającej sprawdzone KOMPETENCJE SPOŁECZNE (-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pytanie01: - niezalogowany 2015-06-19 12:12:19

    Czy w Łowiczu POTRZEBA SPECJALNYCH DZIAŁAŃw zakresie ROZWOJU LOKALNEGO(tzn. działań poprawiających stosunki społecznych oraz działań wspierających lokalną przedsiębiorczość): (+) TAK (-) NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józek - niezalogowany 2015-06-19 11:22:44

    [quote name="wera"]Pan burmistrz kaliński kupił to gó....o za fortunę a nie kupił pięknego placu po jednostce wojskowej, dla mnie to mega skandal i mega kompromitacja.Sprawa na bank ma drugie dno,i ta próba na siłę zagospodarowania kaliskiej-ALE JAJA !!!!! RACJA[/quote]Taki jest układ, a na układy nie ma rady.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wera - niezalogowany 2015-06-19 05:58:29

    Pan burmistrz kaliński kupił to gó....o za fortunę a nie kupił pięknego placu po jednostce wojskowej, dla mnie to mega skandal i mega kompromitacja.Sprawa na bank ma drugie dno,i ta próba na siłę zagospodarowania kaliskiej-ALE JAJA !!!!! RACJA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Ancymon - niezalogowany 2015-06-18 20:53:19

    [quote name="Ancymon"]A podsumowując, drodzy Łowiczanie, takie są efekty jak władzę sprawują nauczyciele i inni oświeceni pedagogicznie. Przyjrzyjcie się - tam aż się od nich roi![/quote]Natomiast w powiecie rządzi człowiek po "zawodówce", tam to dopiero są efekty - jak prosty cham zarządza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2015-06-18 18:43:16

    A podsumowując, drodzy Łowiczanie, takie są efekty jak władzę sprawują nauczyciele i inni oświeceni pedagogicznie. Przyjrzyjcie się - tam aż się od nich roi!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gdgd - niezalogowany 2015-06-18 11:17:12

    [quote name="takie są fakty"][quote name="s p o ł e c z n i k"]Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 zOświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 zł[/quote]!!![/quote]!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: r - niezalogowany 2015-06-18 09:38:25

    [quote name="r"] Ale w porównaniu do milionowych afer PO to jeszcze mu daleko![/quote]Z całym szacunkiem, możliwości jakie daje prowincjonalny samorząd są w porównanieu do możliwości jakie daje centralny rząd są wielokrotnie mniejsze. M

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: Tomasz - niezalogowany 2015-06-18 09:32:19

    [quote name="Tomasz"]To nie jest żadna ciekawostka! Raczej "obowiązek" osoby, która bierze się za takie opracowanie. Wiadomo, że właściwości arcitektoniczno-budowlane zostały opracowane przez kogoś z wiedzą na w/w temat, a twórca co najwyżej przepisał dane i podał źródło...[/quote]To jest ciekawostka, kiedy na temat właściwosci budowlanych wypowiada się polonista i kiedy historyk za to płaci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    r - niezalogowany 2015-06-18 08:57:31

    Czym łowicki PiS różni się od "nagranej"PO? Nie chodzi, przecież o ośmiorniczki, tylko trwonienie państwowych pieniędzy na prywatne przyjemności i drwiny ze zwykłych mieszkańców![/quote]Kosiorek czyni dużo zła i neguję jego pazerność!Nie powinien być w PiSie, bo szkodzi tej partii! Ale w porównaniu do milionowych afer PO to jeszcze mu daleko!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomasz - niezalogowany 2015-06-18 08:16:03

    [quote name="do: eva1"]Cytuję ciekawostkę: "W ramach opracowania koncepcji przygotowano też analizę właściwości architektoniczno- budowlanych obiektu."[quote name="1eva"To nie jest żadna ciekawostka! Raczej "obowiązek" osoby, która bierze się za takie opracowanie. Wiadomo, że właściwości arcitektoniczno-budowlane zostały opracowane przez kogoś z wiedzą na w/w temat, a twórca co najwyżej przepisał dane i podał źródło. Potrafi to zrobić każdy student, dajcie tylko temat

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: eva1 - niezalogowany 2015-06-18 07:41:10

    To dlatego mam głosować na PiS wŁowiczu, że zamiast Kłosa, Zakrzewskuej, Sikoey i Wójcika dostanę Kosiorka i jego przyjaciół? Bo ...[quote name="Do Kosiora"]... PiS ma większość w radzie ...Nie podoba się? Trzeba było się lepiej starać, a nie Kłos, Zakrzewska, Sikora, Wójcik ...[/quote] Czym łowicki PiS różni się od "nagranej"PO? Nie chodzi, przecież o ośmiorniczki, tylko trwonienie państwowych pieniędzy na prywatne przyjemności i drwiny ze zwykłych mieszkańców!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    alek - niezalogowany 2015-06-18 07:40:44

    Ludzie,obecny burmistrz rujnuje i cofa w rozwoju to miasto,tak cofa bo go nie rozwija gospodarczo tylko chodniki,parki,boiska,wiadukt,itp. a gdzie nowe inwestycje i nowe miejsca pracy.56g59

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2015-06-18 07:37:25

    Pan burmistrz kaliński kupił to gó....o za fortunę a nie kupił pięknego placu po jednostce wojskowej, dla mnie to mega skandal i mega kompromitacja.Sprawa na bank ma drugie dno,i ta próba na siłę zagospodarowania kaliskiej-ALE JAJA !!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kaj - niezalogowany 2015-06-18 06:44:48

    ciekawe, czy za najniższą krajową byłby taki społecznik?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    takie są fakty - niezalogowany 2015-06-18 04:36:32

    [quote name="s p o ł e c z n i k"]Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 zł[/quote]!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    takie są fakty - niezalogowany 2015-06-18 04:35:02

    [quote name="s p o ł e c z n i k"]Kosiorek MarcinOś majątkowe 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł Oś majątkowe 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf[/quote]!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2015-06-17 21:57:05

    Jako mieszkaniec miasta Łowicza a zatem i członek samorządu lokalnego, życzę sobie obejrzeć efekty pracy, za którą zapłacono blisko 10.000 zł - NA PIŚMIE, w formie dokumentu dostępnego publicznie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: eva1 - niezalogowany 2015-06-17 21:54:15

    [quote name="Nieźle doi kasę!"][quote name="."]135. OR/32-W/2015 KOSIOREK MARCIN 9 600,00 2015-04-01 OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646[/quote]Nieźle doi kasę![/quote]Czyli łącznie prawie 13 tys., dokladnie 12.800.Zgadzam się z "dojeniem kasy".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-17 21:52:30

    Jak widzę (i uczę się) kapitał społeczny, który zafunduje nam miejska spółka, polega na wyprowadzeniu z kasy miasta kapitału rzeczywistego i zamianę tegoż na coś co "nie zostało ostatecznie zdefiniowane, ale potwierdzone badaniami magistrantki w 2005 r.". Na razie rozpoczęło się wyprowadzanie 4mln za nieruchomość, która przyniesie dla spółki dochód za 3 lata...należy zatem domniemywać, niezależnie od poglądów P.Boudieu oraz J.S.Colemana, że kapitał społeczny ma charakter ujemny!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nocny marek - niezalogowany 2015-06-17 21:51:51

    [quote name="v"]Do dziennikarzy Łowicz24.euproszę o nagranie na video sesji Rady Miejskiej w dniu 25 czerwca 2015 r. i udostępnienie jej.Zobaczymy którzy radni będą mieli Twarz Kosiorka.To będzie ważne głosowanie, które będzie pamiętane wiele lat.[/quote]p.Trzoska, czy sesja też będzie pod osłoną nocy?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: eva1 - niezalogowany 2015-06-17 21:46:20

    Cytuję ciekawostkę: "W ramach opracowania koncepcji przygotowano też analizę właściwości architektoniczno- budowlanych obiektu."[quote name="1eva"]"Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania. Bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie ... "[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nieźle doi kasę! - niezalogowany 2015-06-17 21:38:59

    [quote name="."]171. OR/27-W/2015 KOSIOREK MARCIN 3 200,00 2015-02-23 PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5[/quote]Nieźle doi kasę!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nieźle doi kasę! - niezalogowany 2015-06-17 21:37:54

    [quote name="."]135. OR/32-W/2015 KOSIOREK MARCIN 9 600,00 2015-04-01 OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646[/quote]Nieźle doi kasę!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    prawnik - niezalogowany 2015-06-17 21:23:04

    Nasz Burmistrz dba ostatnio o pracę dla prokuratury, toczą się już dwa postępowania, a tu widać szykuje się kolejna okazja do złożenia zawiadomienia!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    v - niezalogowany 2015-06-17 21:13:44

    Do dziennikarzy Łowicz24.euproszę o nagranie na video sesji Rady Miejskiej w dniu 25 czerwca 2015 r. i udostępnienie jej.Zobaczymy którzy radni będą mieli Twarz Kosiorka.To będzie ważne głosowanie, które będzie pamiętane wiele lat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: beza - niezalogowany 2015-06-17 21:01:37

    [quote name="beza"][quote name="to już UM robi !"]Centrum Rozwoju Lokalnego sp. z o. o. ma być ... CZYŻBY RATUSZ BIS ?![/quote]I KASA DO KOSIORKA !!![/quote]Reczywiście trzy miesiące i 9.600 za schemat organizacyjny i potencjane stworzenie 4 miejsc pracy (można odnieść wrażenie dla znajomych jednoosobowego zarządu) to KOMPROMITACJA i dla "planisty" i dla "proszacego i rozliczającego tę uslugę" - krótko to "skok na kasę".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    s p o ł e c z n i k - niezalogowany 2015-06-17 21:01:29

    Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do ... - niezalogowany 2015-06-17 20:42:57

    [quote name="to już UM robi !"]Centrum Rozwoju Lokalnego sp. z o. o. ma być ... opracowywanie i realizowanie programów z funduszy unijnych. ... chodzi o realizację przedsięwzięć stymulujących...[/quote]Przedstawiona koncepcja mnie nie przekonuje o celowości tworzenia tej spółki. Kiedy zamiast biznes planu zostaje przedstawiony schemat organzacyjny z wyraźnie określonymi stanowiskami trudno oprzeć się wrażeniu że jest to spółka tworzona pod konkretne osoby a nie zadania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    beza - niezalogowany 2015-06-17 20:39:03

    [quote name="to już UM robi !"]Centrum Rozwoju Lokalnego sp. z o. o. ma być ... opracowywanie i realizowanie programów z funduszy unijnych. ... chodzi o realizację przedsięwzięć stymulujących rozwój społeczny i gospodarczy miasta, świadczenie usług związanych z .... działalności turystycznej, edukacyjnej, rekreacyjnej, rozrywkowej i wydawniczej ...CZYŻBY RATUSZ BIS ?![/quote]I KASA DO KOSIORKA !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: Maks - niezalogowany 2015-06-17 20:32:45

    [quote name="do: Maks"][quote name="Maks"] Do kapitału społecznego czyli do czego? ... [/quote]Pojęcie kapitału społecznego nie zostało ostatecznie zdefiniowane, choć ciągle kluczowe znaczenie mają poglądy P.Boudieu oraz J.S.Colemana. Trzeba dodać, że występowanie kapitału społecznego Ziemi Łowickiej zostało POTWIERDZONE badaniami prowadzonymi w 2005r. przez magistrantkę Uniwersytetu Łódzkiego, panią Ilonę Wierzbińską.[/quote]!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    to już UM robi ! - niezalogowany 2015-06-17 20:30:25

    Centrum Rozwoju Lokalnego sp. z o. o. ma być ... opracowywanie i realizowanie programów z funduszy unijnych. ... chodzi o realizację przedsięwzięć stymulujących rozwój społeczny i gospodarczy miasta, świadczenie usług związanych z rozwojem przedsiębiorczości oraz wzrostem konkurencyjności i innowacyjności istniejących przedsiębiorstw, działalności turystycznej, edukacyjnej, rekreacyjnej, rozrywkowej i wydawniczej ...CZYŻBY RATUSZ BIS ?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: Maks - niezalogowany 2015-06-17 20:28:39

    [quote name="Maks"] Do kapitału społecznego czyli do czego? ... [/quote]Pojęcie kapitału społecznego nie zostało ostatecznie zdefiniowane, choć ciągle kluczowe znaczenie mają poglądy P.Boudieu oraz J.S.Colemana. Trzeba dodać, że występowanie kapitału społecznego Ziemi Łowickiej zostało badaniami prowadzonymi w 2005r. przez magistrantkę Uniwersytetu Łódzkiego, panią Ilonę Wierzbińską.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: Maks - niezalogowany 2015-06-17 20:11:46

    [quote name="Maks"]... A skoro "zarabia" to dlaczego została ... sprzedana?[/quote]Być może poprzedni właściciel postanowił skoncentrować się na podstawowej działalnosci, cóż nasiliła się konkurencja wśród ośrodków hotelowo-konfetencyjnych. Dodatkowo nieruchomość wymaga kosztownego remontu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-17 20:07:44

    Tak samo jak inne firmy otoczenia biznesu. Ale skoro to ma być spółka miejska to powinna przede wszystkim przynić się do powiększenia tzw. kapitału społecznego.[/quote]Do kapitału społecznego czyli do czego? I ile on wyniesie i jak zostanie użyty, skoro jest społeczny? Do zatyrtudniania zaprzyjaźnionych z ratuszem?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: Maks - niezalogowany 2015-06-17 20:00:56

    [quote name="Maks"]Ludzie, do cholery! Przecież to analiza i wnioski na poziomie starszaków z przedszkola! Jak "spółka" będzie wspierać lokalna przedsiębiorczość skoro stanie rentowna po 3 latach ... [/quote]Tak samo jak inne firmy otoczenia biznesu. Ale skoro to ma być spółka miejska to powinna przede wszystkim przynić się do powiększenia tzw. kapitału społecznego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Filek - niezalogowany 2015-06-17 19:57:28

    Dziedzic z Kaliskiej wreszcie wziął sobie do serca nasze komentarze i przedstawił swoją wizję! Ciekawe czy bedą konkursy na pracowników? Ciekawe jak i kto zadba o marketing. Oooo a na recepcjonistkę weźmie różowa szpilkę z Centrum bo siedzenie w chatce na parkingu chyba juz się znudziło!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-17 19:53:59

    Proszę zauważyć, że ta nieruchomość na bieżąco zarabia - przychody pochodzą m.in. od najemców. Skoro są przychody to muszą też być koszty m.in. na administrowanie budynkiem.[/quote]Tylko po co do tego spółka miejska. A tak a propos ILE ZARABIA? A skoro "zarabia" to dlaczego została tanio sprzedana?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: ezg - niezalogowany 2015-06-17 19:53:15

    [quote name="ezg"]Czy "wyborca" nie odczuwa potrzeby ROZWOJU LOKALNEGO ?[/quote]Rozwoju Takale z osobami merytorycznymia nie wg przysłowia: Dać małpie brzytwę[/quote]Jest też powiedzenie o "zaklinaniu rzeczywistości".O co chodzi z tą ... brzytwą?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ela - niezalogowany 2015-06-17 19:51:08

    p.Kosiorek to niech założy sobie swoją firmę i tam niech eksperymentuje, gdy po minimum 3 latach będzie miał wyniki, to możemy się zastanowić, a teraz to czym może się pochwalić? Wg mnie chaotycznym działaniem i parciem na kasę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-17 19:50:48

    Ludzie, do cholery! Przecież to analiza i wnioski na poziomie starszaków z przedszkola! Jak "spółka" będzie wspierać lokalna przedsiębiorczość skoro stanie rentowna po 3 latach! I czym ma niby ich "wspierać"- hotelem? No chyba, że na godziny.... do tego się nadaje najlepiej! Obiekt, panie Kosiorku został sprzedany, bo się do niczego nie nadawał a pan burmistrz prawdopodobnie zdecydował się na to nie bez korzyści dla siebie. Śmierdzi mi Kaliska 5 jak stare gumofilce po deszczu...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zeg - niezalogowany 2015-06-17 19:49:21

    A ja trzymam kciuki za Pana Kosiorka z PIS, który swoimi działaniami na Kaliskiej 5 jako Dziedzic, w ostatecznym rozrachunku pogrąży Pana Kalińskiego, który utracił kontrolę nad miastem i nowym burmistrzem zostanie Pan Michał Trzoska - człowiek wykształcony. Powtórzy się sytuacja z kadencji 2002-2009, gdy ówczesny Przewodniczący RM został potem Burmistrzem. Historia zatoczy koło.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mariusz - niezalogowany 2015-06-17 19:44:38

    [quote name="2eva"]„Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów.Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/[/quote]popieram

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mariusz - niezalogowany 2015-06-17 19:44:04

    [quote name="1eva"]"Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania. Bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/[/quote]popieram

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: Logik - niezalogowany 2015-06-17 19:43:30

    [quote name="Logik"][quote name="do: 2eva"][quote name="2eva"]„Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansówhttp:...[/quote]A jakie studia w kierunku zarządzania ma skończne "Wojciech-Waligórski--redaktor-naczelny" ?[/quote]p.Waligórski jak upadnie to za Swoje ...!!![/quote]Ale to nie jest odpowiedź na pytanie o wykształcenie w kierunku zarządzania W.Waligórskigo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ezg - niezalogowany 2015-06-17 19:41:47

    [quote name="do: wyborca"][quote name="wyborca"]Spółka Kaliska 5, jest szczytem cynizmu i bezczelności !Będziecie za to rozliczeni !!![/quote]Kogo "wyborca" chce rozliczać za "spółkę Kaliska 5"?I dlaczego jakaś nieistniejąca spółka ma być szczytem cynizmu i bezczelności?Czy "wyborca" nie odczuwa potrzeby ROZWOJU LOKALNEGO ?[/quote]Rozwoju Takale z osobami merytorycznymia nie wg przysłowia: Dać małpie brzytwę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: NIE niegospod... - niezalogowany 2015-06-17 19:36:13

    [quote name="NIE niegospodarności"]Klasyczny przykład niegospodarności!ZGM mógłby to zadanie realizować!Jakie przygotowanie merytoryczne ma Kosiorek do kierowania Spółką?Kiedy wartość "Spółki" zostanie przejedzona?Będzie co rozliczać:- 3 200 zł co miesiąc- Nocne Radyp.Kosiorek a gdzie Pisemna wizja spółki a nie lanie wody po północy?![/quote]Proszę zauważyć, że deklarowane cele CRL wykraczaja poza administrowanie nieruchomością.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Logik - niezalogowany 2015-06-17 19:35:47

    [quote name="do: 2eva"][quote name="2eva"]„Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów.Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej."http:...[/quote]A jakie studia w kierunku zarządzania ma skończne "Wojciech-Walogórski--redaktor-naczelny" ?[/quote]p.Waligórski jak upadnie to za Swojea Kosiorek za NASZE pieniądze !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: walek - niezalogowany 2015-06-17 19:30:22

    [quote name="walek"]Gdyby facet z głową wydał tyle SWOICH pieniędzy na kupno obiektu, potem trzy lata płacił pensje darmozjadom z nadzieją, że wyjdzie na ZERO i nie wiedziałby kiedy zarobi pierwszą złotówkę ... [/quote]Proszę zauważyć, że ta nieruchomość na bieżąco zarabia - przychody pochodzą m.in. od najemców. Skoro są przychody to muszą też być koszty m.in. na administrowanie budynkiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    walek - niezalogowany 2015-06-17 19:20:10

    [quote name="Do Kosiora"]Platforma zatrudniła już płatnych hejterów do poziomu gminnego? PiS ma większość w radzie to bierze odpowiedzialność za rządzenie miastem - takie jest werdykt wyborców. Napisz coś jeszcze, naprawdę jesteś zabawny!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    walek - niezalogowany 2015-06-17 19:16:08

    Gdyby facet z głową wydał tyle SWOICH pieniędzy na kupno obiektu, potem trzy lata płacił pensje darmozjadom z nadzieją, że wyjdzie na ZERO i nie wiedziałby kiedy zarobi pierwszą złotówkę -- tzn., ze jest szurniętym milionerem i by tego nie przeżył. Ale wydawanie kasy SAMORZĄDOWEJ przez SZURNIĘTYCH widocznie jest w dobrym tonie.Proponuję zatrudnić Tereskę jako asystentkę.Będzie komplet.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pracownik - niezalogowany 2015-06-17 19:12:28

    jak szmaty nas traktuja taki Drzewiecki co przyjeżdzal Modestar, Ann Mari - tylko sie nazwy zmienialy, a wódka ta sama dla pana afera hazardowa z Platformy, a gdzie byla inspekcja pracy. DZIADOSTWO! jak my pracownicy bylismy traktowani ch.. d.. iu kamieni kupa i jeszcze mowia ze bedzie znowu startowal PO MOIM TRUPIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: 2eva - niezalogowany 2015-06-17 19:11:14

    [quote name="2eva"]„Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów.Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/[/quote]A jakie studia w kierunku zarządzania ma skończne "Wojciech-Walogórski--redaktor-naczelny" ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2015-06-17 19:08:37

    Taaaa ... Najlepiej nic nie robić. Oddać za darmo Krajewskiemu, Mostowskiemu, Gajdzie, Urbankowi ... Zatrudnią tysiące ludzi i zapłacą im średnią krajową. Czyli 3 tysie do ręki. Przecież wszyscy wiemy ile sie zarabia u prywaciarza. A jakie poszanowanie pracownika hohoho!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: wyborca - niezalogowany 2015-06-17 18:59:59

    [quote name="wyborca"]Spółka Kaliska 5, jest szczytem cynizmu i bezczelności !Będziecie za to rozliczeni !!![/quote]Kogo "wyborca" chce rozliczać za "spółkę Kaliska 5"?I dlaczego jakaś nieistniejąca spółka ma być szczytem cynizmu i bezczelności?Czy "wyborca" nie odczuwa potrzeby ROZWOJU LOKALNEGO ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Kosiora - niezalogowany 2015-06-17 18:58:18

    Platforma zatrudniła już płatnych hejterów do poziomu gminnego? PiS ma większość w radzie to bierze odpowiedzialność za rządzenie miastem - takie jest werdykt wyborców.Nie podoba się? Trzeba było się lepiej starać, a nie Kłos, Zakrzewska, Sikora, Wójcik -strażak fachowiec od ciepła. POpatrzcie na swoje grzechy i smacznych ośmiorniczek wam życze - tylko uważajcie żebyście sie nie udławili

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyborca - niezalogowany 2015-06-17 18:43:14

    Spółka Kaliska 5, jest szczytem cynizmu i bezczelności !Będziecie za to rozliczeni !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    2eva - niezalogowany 2015-06-17 18:23:58

    „Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów.Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    1eva - niezalogowany 2015-06-17 18:23:00

    "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania. Bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    NIE niegospodarności - niezalogowany 2015-06-17 18:19:12

    Klasyczny przykład niegospodarności!ZGM mógłby to zadanie realizować!Jakie przygotowanie merytoryczne ma Kosiorek do kierowania Spółką?Kiedy wartość "Spółki" zostanie przejedzona?Będzie co rozliczać:- 3 200 zł co miesiąc- Nocne Radyp.Kosiorek a gdzie Pisemna wizja spółki a nie lanie wody po północy?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2015-06-17 18:14:00

    171. OR/27-W/2015 KOSIOREK MARCIN 3 200,00 2015-02-23 PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2015-06-17 18:12:45

    135. OR/32-W/2015 KOSIOREK MARCIN 9 600,00 2015-04-01 OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do: yontek - niezalogowany 2015-06-17 16:06:22

    [quote name="yontek"]A za 3 lata powiedzą: no i w PISdu i nie wyszło i cały nasz misterny plan też w PISdu.[/quote]Za 3 lata będą wybory (i okazja do rozliczenia władzy i w ... ?). Za 3 lata to miasto spłaci ostatnią ratę za tę nieruchomość (zatem będzie też łatwiej wykazać zysk?) Za 3 lata ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    yontek - niezalogowany 2015-06-17 15:55:44

    A za 3 lata powiedzą: no i w PISdu i nie wyszło i cały nasz misterny plan też w PISdu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ale - niezalogowany 2015-06-17 15:18:46

    [quote name="Karolina"]Chcę aplikować na stanowisko asystentki, skoro do podziału na 4 osoby jest 45 tysięcy na miesiąc. No, liczmy 35, odejmując koszty stałe.[/quote] Ale do podziału jest co najwyżej 20 tys. i to na 10 osób.Przypominan, że Radni PO w swoim stanowisku z końca marca br. "koszty stałe" oszacowali na co najmniej na 25 tys. miesięcznie, a do zatrudnionych trzeba dodać co najmniej 6 osób zatrudnionych w hotelu. Dalej jest Pani zainteresowana?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina - niezalogowany 2015-06-17 14:32:13

    Chcę aplikować na stanowisko asystentki, skoro do podziału na 4 osoby jest 45 tysięcy na miesiąc. No, liczmy 35, odejmując koszty stałe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Aministratora - niezalogowany 2015-06-17 14:00:31

    [quote name="Do Aministratora"][quote name="hehe"]ale wiry pod beretem[/quote]A co na takie te "teksty" Administrator-[usunięto] tej strony.[/quote]Słowo, które usunięto to "Moder--ator" tylko pisane bez myślników

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Aministratora - niezalogowany 2015-06-17 13:57:48

    [quote name="hehe"]ale wiry pod beretem[/quote]A co na takie te "teksty" Administrator-Moderator tej strony.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hehe - niezalogowany 2015-06-17 13:18:23

    [quote name="do Jana"][quote name="jan"][quote name="ad vocem"][quote name="jan"]... proszę uściślić kogo Pan ma na myśli pisząc ... MY. ?[/quote]nie. jestem przeciętnym obywatelem grajdołka Łowicz[/quote]Skoro Pan pisze "obywatelem ... Łowicz"a, to należy rozumieć, żraczej nie"przeciętnym" mieszkańcem Łowicza? Piszę "nieprzeciętnym" mieszkańcem bo moim zdaniem ponadprzeciętnie troszczy się Pan o los naszego miasta.[/quote]ale wiry pod beretem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jan - niezalogowany 2015-06-17 13:16:56

    [quote name="Do Jana"][quote name="jan"] wszystko w porządku??????,że tak się zapytam.[/quote]Odpowiadam. Nie wszystko jest w porządku. Z treści artkuły wynika, że CRL będzie działać łącznie z hotelem, zatem dziwić musi fakt, że np. "pracownik techniczny" będzie zatrudniony w dziale administracji zamiast w hotelu. (Oczywiscie jest więcej wątpliwości.)[/quote]no tak... ale ja nie o tym

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Jana - niezalogowany 2015-06-17 13:12:11

    Nie w porządku jest również "stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych" bo niby dla kogo osoba zatrudniona na tym stanowisku miałaby pozyskiwać środki zewnętrzna?Dla CRL, dla Urzędu Miasta, dla pojedynczych (wybranych) przedsiębiorców? Osobną kwestią jest odpowiedzialność tego pracownika za niewłaściwe wydatkowanie środków, co jest bardzo istotne w przypadku środków z UE?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Jana - niezalogowany 2015-06-17 12:48:38

    [quote name="jan"] wszystko w porządku??????,że tak się zapytam.[/quote]Odpowiadam. Nie wszystko jest w porządku. Z treści artkuły wynika, że CRL będzie działać łącznie z hotelem, zatem dziwić musi fakt, że np. "pracownik techniczny" będzie zatrudniony w dziale administracji zamiast w hotelu. (Oczywiscie jest więcej wątpliwości.)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jan - niezalogowany 2015-06-17 12:17:16

    [quote name="do Jana"][quote name="jan"][quote name="ad vocem"][quote name="jan"]... proszę uściślić kogo Pan ma na myśli pisząc ... MY. ?[/quote]nie. jestem przeciętnym obywatelem grajdołka Łowicz[/quote]Skoro Pan pisze "obywatelem ... Łowicz"a, to należy rozumieć, że jest Pan Honorowym Piszę "nieprzeciętnym" mieszkańcem bo moim zdaniem ponadprzeciętnie troszczy się Pan o los naszego miasta.[/quote]wszystko w porządku??????,że tak się zapytam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pytanie1. - niezalogowany 2015-06-17 12:01:14

    Jeżeli "CRL sp. z o o. ma być instytucją OTOCZENIA BIZNESU, której zadaniem będzie wspieranie sektora MSP poprzez opracowywanie i REALIZOWANUE programów z funduszy unijnych" to czym ta firma będzie się różniła od istniejących "punktów konsultacyjnych funduszy UE?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Jana - niezalogowany 2015-06-17 11:50:39

    [quote name="jan"][quote name="ad vocem"][quote name="jan"]... proszę uściślić kogo Pan ma na myśli pisząc ... MY. ?[/quote]nie. jestem przeciętnym obywatelem grajdołka Łowicz[/quote]Skoro Pan pisze "obywatelem ... Łowicz"a, to należy rozumieć, że jest Pan Honorowym Obywatelem Miasta czy raczej nie"przeciętnym" mieszkańcem Łowicza? Piszę "nieprzeciętnym" mieszkańcem bo moim zdaniem ponadprzeciętnie troszczy się Pan o los naszego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ? - niezalogowany 2015-06-17 11:37:26

    "Zdaniem ... pełnomocnika ds. administracyjnych ... spółka powinna wyjść „na zero” i zacząć na siebie zarabiać po 3 latach funkcjonowania" ?????Jeżeli firma "na siebie nie zarabia" to znaczy, że przynosi straty.Jeżeli firma tylko "na siebie zarabia" to właśnie znaczy, że "wychodzi na zero".Jeżeli firma zarabia (nie tylko "na siebie") to oznacza, że przynosi zysk. Zatem jak należy rozumieć zacytowane zdanie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jan - niezalogowany 2015-06-17 11:36:55

    [quote name="ad vocem"][quote name="jan"]... patrząc na Pana osiągnięcia to najlepiej wychodziMY na tym jak Pan nic nie robi ...[/quote]Zanim można będzie odnieść się konkretnie. do Pana pytania "co Pan umie tak naprawdę" proszę uściślić kogo Pan ma na myśli pisząc ... MY. Czy jest Pan przedstawicielem śrowisk konkurencyjnych partii politycznych?[/quote]nie. jestem przeciętnym obywatelem grajdołka Łowicz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ? - niezalogowany 2015-06-17 11:09:38

    [quote name="ja"]Trzymam Marcinie kciuki ... nie oglądaj się na tych "życzliwych" komentatorów ... Co byś nie zrobił ... tak będzie beznadziejnie.[/quote]Tak należy odczytywać poniższy tekst?[quote name="ja"]Trzymam Marcinie kciuki, by Ci się udało. Pracuj ciężko i nie oglądaj się na tych "życzliwych" komentatorów. Im i tak się nie dogodzi. Co byś nie zrobił - czy to będzie inkubator czy hotel, czy biuro obsługi przedsiębiorcy i tak będzie beznadziejnie.[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2015-06-17 10:08:45

    Trzymam Marcinie kciuki, by Ci się udało. Pracuj ciężko i nie oglądaj się na tych "życzliwych" komentatorów. Im i tak się nie dogodzi. Co byś nie zrobił - czy to będzie inkubator czy hotel, czy biuro obsługi przedsiębiorcy i tak będzie beznadziejnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ad vocem - niezalogowany 2015-06-17 09:58:35

    [quote name="jan"]... patrząc na Pana osiągnięcia to najlepiej wychodziMY na tym jak Pan nic nie robi ...[/quote]Zanim można będzie odnieść się konkretnie. do Pana pytania "co Pan umie tak naprawdę" proszę uściślić kogo Pan ma na myśli pisząc ... MY. Czy jest Pan przedstawicielem śrowisk konkurencyjnych partii politycznych?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jan - niezalogowany 2015-06-17 09:24:28

    niech mi ktoś odpowie, najlepiej sam Pan Kosiorek: Za co Pan bierze nasze pieniądze? Co Pan umie tak naprawdę, bo patrząc na Pana osiągnięcia to najlepiej wychodzimy na tym jak Pan nic nie robi. Czy mógłby Pan się do tego odnieść?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ksks - niezalogowany 2015-06-17 09:16:20

    na jakiejpodstawie wyliczenia, ze 3 lata? proszę o udostępnienie pełnej dokumentacji.takie wnioski mu zajęły około 4 miesięcy za nasze pieniądze? ja to bym zrobił w 20 minut. pozdrowienia dla tych co głosowali na kalińskiego - tak się właśnie miasto będzie rozwijać!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czytel-nik - niezalogowany 2015-06-17 08:55:57

    Jeżeli Rada Nadzorcza nie będzie pobierała wynagrodzenia, to niech nie pobiera go również pan Kosiorek. I kim on tam w ogóle będzie skoro musi mieć asystentkę i człowieka ds. pozyskiwania środków zewnętrznych??? Burmistrz swojego człowieka wziął do spółki, a ludziom karze pracować w Partnersie i jeszcze mówi, że jest praca. Katastrofa!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2015-06-17 08:47:30

    [quote name="Barbara"]Zyski za 3 lata (jeśli się uda) - to przez 3 lata miasta utrzymuje spółkę z pieniędzy mieszkańców miasta. Typowa zagrywka polityczne - załatwienie poparcia PiS-u do końca kadencji. A Kosiorek jak zwykle - "prawy i sprawiedliwy"???? Wszyscy głosujący na burmistrza - macie czego chcieliście!!![/quote]Natomiast jest bardzo przystoiny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Barbara - niezalogowany 2015-06-17 08:31:01

    Zyski za 3 lata (jeśli się uda) - to przez 3 lata miasta utrzymuje spółkę z pieniędzy mieszkańców miasta. Typowa zagrywka polityczne - załatwienie poparcia PiS-u do końca kadencji. A Kosiorek jak zwykle - "prawy i sprawiedliwy"???? Wszyscy głosujący na burmistrza - macie czego chcieliście!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do