Reklama

Łowicki przedsiębiorca zarzuca kłamstwo jednemu z kandydatów na burmistrza Łowicza

Łowicki przedsiębiorca Janusz Mostowski zarzuca publiczne kłamstwo Krystianowi Cipińskiemu. Zdaniem biznesmena, kandydat na burmistrza Łowicza skłamał podczas debaty, gdy odpowiadał na pytanie dotyczące firmy Epifatech. Krystian Cipiński twierdzi, że zarzut ma podłoże polityczne.

Janusz Mostowski przyznaje, że z wielką chęcią udostępnił salę w Hotelu Eco na organizację debaty kandydatów na burmistrza Łowicza.

W jego ocenie debata została dobrze przeprowadzona, a każda z osób ubiegających się o urząd mogła przedstawić się tak, jak chciała.

- W wypowiedziach kandydatów pojawiła się jednak informacja, która mnie dotyczy. Zostałem sprowokowany do tego, żeby pewne rzeczy zdementować – mówi Janusz Mostowski w rozmowie z naszym portalem.

Przedsiębiorca zarzuca Krystianowi Cipińskiemu, że ten skłamał odpowiadając na pytanie dotyczące firmy Epifatech.

Na debacie jego kontrkandydat Mariusz Siewiera, nawiązując do nagrania Cipińskiego, dopytywał, w jakich konkretnie działaniach koordynujących miasto i tego przedsiębiorcę uczestniczył.

Krystian Cipiński stwierdził m.in., że bardzo dobrze zna firmę Epifatech oraz historię jej obecności w Łowiczu, a także że uczestniczył w niej od samego początku.

Kandydat Łączy nas Łowicz i Powiat Łowicki na urząd włodarza miasta mówił też, że jego wydział wspólnie z wydziałem gruntów prowadził proces inwestycyjny, a on torował ścieżki związane z uzyskiwaniem przez firmę pozwoleń.

- Przedstawianie siebie jako osoby, która miała wpływ na powstanie tego dzieła, jest ewidentnym kłamstwem – uważa Janusz Mostowski.

- Na prośbę mojego kolegi, który prowadził działalność w Szwecji, pomogłem w powstaniu zakładu firmy Epifatech w Łowiczu. Prowadziłem tę inwestycję od samego początku, w żaden sposób w tej inwestycji nie pojawił się pan Krystian Cipiński – twierdzi łowicki przedsiębiorca.

Jak opowiada Mostowski, najpierw Epifatech prowadził działalność w hali wynajmowanej od firmy United Oilfield Services, później jednak musiał opuścić to miejsce. - Zaczęliśmy poszukiwania działki – mówi inwestor, który w Łowiczu wybudował m.in. halę dla zakładu Partners.

Firma Budowa, której udziałowcem jest Janusz Mostowski, nabyła od miasta w drodze przetargu działkę przy ul. Ekonomicznej. Przedsiębiorca zauważa, że nieruchomość była obarczona pewnymi wadami: była zbyt duża dla firmy Epifatech, nie była uzbrojona w media, a dojazd do nieruchomości był, mówiąc wprost, słaby.

- Kupiliśmy działkę, następnie wystąpiliśmy do miasta o jej podział, co udało się zrobić w ciągu pięciu miesięcy. Można było zacząć projektowanie – opowiada Janusz Mostowski. Jak mówi, projekt wykonało studio projektowe z Łodzi, które uzyskało również pozwolenie na budowę. Inwestycję zrealizowała firma Budowa, uzyskując również pozwolenie na użytkowanie obiektu.

- Jako osoba kreująca to całe przedsięwzięcie nie miałem w ogóle do czynienia z panem Krystianem Cipińskim. Dlaczego uważa, że tak bardzo się przyczynił do powstania zakładu Epifatech? Nie wiem. Może coś mu się przyśniło – mówi Mostowski.

Krystian Cipiński, z którym skontaktowaliśmy się po rozmowie z Januszem Mostowskim, podtrzymuje, że to on z ramienia ratusza koordynował wszelkie sprawy urzędowe z Joannisem Karagianisem, właścicielem firmy Epifatech.

Kandydat na burmistrza nie umniejsza ani nie kwestionuje zasług łowickiego przedsiębiorcy w sprowadzeniu firmy do Łowicza. Zdaniem Krystiana Cipińskiego zarzuty pod jego adresem mają podłoże polityczne, wskazuje, że Janusz Mostowski jest związany ze środowiskiem komitetu Łowickie.pl.

- Jako rodowity łowiczanin zainteresowany jestem, aby miasto miało jak najlepszego burmistrza, niezależnie od opcji politycznej. Wypowiedź pana Krystiana Cipińskiego na debacie dotknęła mnie osobiście – twierdzi Mostowski.

- Przytoczyłem mój zakres aktywności, by Epifatech miał swój obiekt w Łowiczu. Pana Krystiana Cipińskiego mogę prosić o konkrety w sprawie efektów jego działalności w powyższym temacie – kończy.

Debatę kandydatów na burmistrza Łowicza można obejrzeć poniżej. Pytanie o firmę Epifatech pada w 101:38 min.

Aktualizacja: 27/03/2024 15:03
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Ewa - niezalogowany 2024-03-27 15:14:56

    Panie przedsiębiorco , nie jest dziwnym zbiegiem okoliczności , że żona pana brata startuje z konkurencyjnego obozu politycznego. ??? Proszę o odpowiedź rzetelną . Ludzie przestańcie już tak atakować pana Cipińskiego , bo to odbije się na waszych wynikach i wynikach kandydata otoczonego wianuszkiem partii, udającego niezależnego. przysłużył się pan do wyniku pana bratowej ... Ludzie myślą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bolesław Mostowski - niezalogowany 2024-03-27 15:49:47

    Dzień dobry jestem synem Pana przedsiębiorcy, Tak, moja ciocia startuje do rady powiatu. Wujek pracuje w ŁSM. Czy te dwa fakty zmieniają cokolwiek w wypowiedzi - zwiększają zaangażowanie Krystiana w proces inwestycyjny - przypisuje sobie nie swoje zasługi - każdy zaangażowany w proces inwestycyjny wyśmiał te wypowiedź Krystiana, bo wiedział, że to kłamstwo i przypinanie sobie cudzych orderów - Prezes Firmy, która sprzedała działkę pod Epifatech, firma DURKO, która robiła instalacje? Rozumiem, że partia ŁNŁ nakazała w ten sposób odnosić się do tego wpisu i wszyscy się rzucili, żeby pomalować go jako atak polityczny. Odnoście się do faktów, mniej populizmu bo to miasto zgnije do reszty rozkradane przez cwaniaków. Czy to może farma trolli z ŁNŁ ?

    • Zgłoś wpis
  • Maartqa - niezalogowany 2024-03-27 16:47:50

    Jestem mieszkanka Łowicza, nie jestem hejterem - bo zaraz tak jest wszystko rozumiane, ale uważam że to nie ma znaczenia kogo ten Pan popiera, ale za to bardzo istotne jest przypisywanie sobie zasług, też bym się zdenerwowała gdyby ktoś przypisał sobie moje zasługi. Szkoda bo gadac można dużo ale to już kolejna niefajna sytuacja z udziałem Pana C.

    • Zgłoś wpis
  • Obiektywna - niezalogowany 2024-03-27 18:01:32

    Bolesław Mostowski - ŁNŁ to nie partia :)

    • Zgłoś wpis
  • Wanda z Łodzi - niezalogowany 2024-03-27 18:47:08

    Mostowski niech patrzy na siebie i na panią prezydent ????????????????????????

    • Zgłoś wpis
  • Budowlaniec Edek - niezalogowany 2024-03-28 05:55:14

    Panie Mostowski nie jest Panu żal, że mając firmę jeszcze Pan ciągnie pieniądze z polityki itp. ? Na marsa jeszcze Pan poleć, tam Pana nie było !

    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2024-03-28 10:25:40

    Panie Bolesławie Mostowski, schowaj się Pan pod ziemię, pamiętam jak pan wychwalał Krystiana. Pana dwulicowość mnie poraża. Wdał się Pan w brudną łowicką kampanię wyborczą, (poziom słabej i znikającej z rynku gazetki NŁ) Życzę miłego dnia i mniej jadu, a z tego co sie orientuję to niejakie ŁnŁ nie jest żadną partią (partie to popierają pana ciocię) tylko stowarzyszeniem. Bez odbioru

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krystian kłamczuszek - niezalogowany 2024-03-27 15:19:58

    No to chyba niezły kandydat kłamczuszek. Panie Krystianie bajki to w przedszkolu może Pan czytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aris - niezalogowany 2024-03-27 15:26:16

    a brat tego przedsiębiorcy nie pracuje czasem w ŁSM a jego żona nie startuje do Rady Powiatu z konkurencyjnego komitetu łowickie.pl ??? Ta pani straciła wiele głosów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2024-03-27 15:27:19

    Kłamstwo ma krótkie nogi. Pan kłamczuszek ma do tego obcisłe. Burmistrzom kłamczuchom mówimy NIE!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Senior z Łowicza - niezalogowany 2024-03-27 15:40:26

    Karierowicz.Łatwo przypisuje sobie zasługi szkoda że nie umiał załatwić dotacji dla seniorów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Werka - niezalogowany 2024-03-28 12:19:58

    Jak cudze zasługi to tylko JA, Ja żem to uczynił! Kiedy zaś mowa o błędach to już inna gadka - to nie moja wina, inne gminy też nie dostały dofinansowania, to burmistrz i skarbnik podpisują, mamy szanse w przyszłym roku, itd. Poziom argumentów w ŁnŁ jak w piaskownicy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek lub Wandzia - niezalogowany 2024-03-27 15:41:48

    Niestety to czyny ludzi, a nie słowa świadczą o ich wartości. Krystian robił super rzeczy w ŁOKu, ale do rządzenia się nie nadaje. Bardzo dobrze buduje swój wizerunek w social mediach, natomiast nie stoją za tym wiedza i umiejętności. MBA, nieudolnie napisane wnioski, brak aktualizacji strategii - niestety to go przekreśla jako kandydata, który ma być liderem zmian. Pokazywanie tego co trzeba zrobić ? OK - tylko z jego ugrupowania startuje viceburmistrz i dyrektor OSIR - mogli to już zrobić, a jeśli tego nie zrobili to znaczy, że nie potrafią. Jest gwarantem tego, że nic się w Łowiczu nie zmieni, bo nie będzie w stanie, a w ratuszu będą te same twarze... Osobiście uważam, że Krystian ma duży potencjał intelektualny, jest kreatywny, dobrze buduje wizerunek, umie w eventy i w social media. Czy tych umiejętności nie wykorzystać do promocji miasta ? Z przedsiębiorczością natomiast nie ma nic wspólnego, z obsługą inwestora również, z dobry zarządzaniem również, nie ma merytorycznego zaplecza - a to są atrybuty dobrego zarządcy. Znacznie lepiej prezentują się pod tym względem pozostali kandydaci. Potencjał Krystiana należy wykorzystać na polu na jakim jest najlepszy !!! Wtedy Łowicz będzie się rozwijał a sam Krystian będzie spełniony.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Rfał - niezalogowany 2024-03-27 16:19:31

    Potencjał intelektualny mu podpowiedział np. zamknięcie Starego Rynku na cały dzień, pomalowania przejść w pasy wbrew przepisom? Co miastu po osobie która potrafi w socjal media? Może niech zacznie kręcić pato streamy czy coś w tym stylu z tym swoim potencjałem intelektualnym.

    • Zgłoś wpis
  • Obiektwyny - niezalogowany 2024-03-28 10:17:41

    A jakie ma predyspozycje pan Siewiera. Słyszałem czym zasłynął w Stadninie Koni w Walewicach, czym zasłynął w firmie pod Sochaczewem i nie były to sukcesy na pewno. Jak wiadomo (niestety dotychczasowe rządy nie zmieniły prawa spółdzielczego) został wybrany na Prezesa Łowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej, głosami radnych Rady Nadzorczej. Więcei jak wybiera się ta radę od lat. Przychodzą nakłaniani ludzie , w dużej mierze rodziny pracowników spółdzielni (zawsze ilośc oscyluje ok 200-250 osób) i wybierają swoich ludzi. W minionych wyborach dodatkowo były jakieś pełnomocnictwa, każdy z obecnych mógł mieć jedno pełnomocnictwo, to zwiększyło ilośc głosujących. Mam nadzieję doczekać czasów, (tak planowano w ustawie), że wybory Prezesów spółdzielni będą powszechne. Odnośnie prezesa jednej z najdroższych spółdzielni w Polsce, chwali się on redukcją etatów, tak, zwolnił zasłużonych, oddanych i merytorycznych pracowników i zatrudnił świtę ze stowarzyszenia łowickie.pl (pan ., pani K., pan W., Pan R. i wielu wielu innych). Jego listy do rad miejskiej i powiatu składają sie z członków Rady Nadzorczej ŁSM i pracowników, niektórzy nie chcieli startować w wyborach, ale wobec dosadnego słowa Prezesa - nie mogli odmówić. Wybór tego człowieka, jak ktos tu go określił, z przyklejonym i sztucznym uśmiechem to duże zło dla Łowicza. I jeszcze jedno, ze spółdzielni zrobił twierdze, , pleki, zakaz wejścia dalej. Jak z miasta zrobi twierzdzę to współczuje tym wszystkim , którzy planuja na tego człowieka oddać głos.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wanda - niezalogowany 2024-03-27 15:47:06

    Trole z łączy nas Łowiczu troluja, aby zakryć kłamstwa kandydata. Przecież tu nie ma dyskusji nad tym kto jest skąd tylko obnażono poważne kłamstwa które powinny zdyskwalifikować nie tylko z kandydowania, ale i z życia publicznego. Jak można tak kłamać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Zgadzam się - niezalogowany 2024-03-28 01:23:08

    To prawda. W innym miejscu pracy chyba żaden pracodawca nie podszedłby tak łaskawie do kwestii utraconych dla miasta kilkuset tysiecy. Ciągle wychodzą jakies nowe "kwiatki". Czy taka.osoba jest godna zaufania, aby mogła rządzić Łowiczem? Nie dla mnie

    • Zgłoś wpis
  • Nie wstyd - niezalogowany 2024-03-28 13:20:03

    Widać temu Panu nie wstyd. Stracone kilkaset tysięcy zł? Nieprawda, bo w kolejnym roku można aplikować ponownie. No można. Jak się złoży tym razem poprawnie wniosek. Ale tegoroczne środki PRZEPADŁY z powodu pana niedociągnięcia. Do zdjęc z seniorami to pierwszy i robienia filmików, a czy seniorzy są świadomi że zaprzepaścił Pan taka szanse dla nich?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Renata - niezalogowany 2024-03-27 15:55:19

    Jeśli to prawda - to zmieniam o panu Krystianie całkowicie zdanie. Pozer i cynik, a taki piękny wizerunek tworzył. Poważni ludzie tak nie postępują.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2024-03-27 16:28:07

    Komuś bardzo zależy by wygrał Siewióra, by był spokój dla innych i ład, ale niekoniecznie ten zielony. Tak zwany ład kolesiowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sąsiadka - niezalogowany 2024-03-27 17:06:48

    Atakowanie Cipinskiego przez Mostowskiego jest absurdalne. Pań Mostowski już wywęszył interes tylko brakuje mu pana Siewiery jako burmistrza... Skandal panie Mostowski .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • BM - niezalogowany 2024-03-27 19:15:05

    Pan Mostowski wyprowadził się z interesami z Łowicza, także może Pani spać spokojnie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2024-03-27 17:15:20

    Cipiński ładnie uśmiecha się, Siewiera układ kolesiowski. Jedynym poważnym kandydatem jest Pan Wiśniewski, który przewyższa pozostałych pod każdym względem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gość - niezalogowany 2024-03-28 01:26:00

    Pod jakim?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polon - niezalogowany 2024-03-27 17:30:35

    Z wypacykpwanego gościa pan Krystian C zmienił się w kogo?… w szambonurka? Czekamy na kolejne oświadczenie. Tylko czy prawdziwe? Patrząc na fakty to zapewne nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lorenz - niezalogowany 2024-03-27 18:27:31

    Obrzydliwy kłamczuszek, biorąc pod uwagę jego poziom inteligencji, aż trudno uwierzyć że wymyślił sobie przypisanie takich zasług. Deb_l klasyczny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefan - niezalogowany 2024-03-27 18:37:08

    Skandalem jest stworzenie stanowiska dla kłamczuszka bez wykształcenia,utrzymywanie go z pieniędzy podatników,kupienie mu z naszych pieniędzy dyplomu zdobytego w miesiąc i jego idiotyczne pomysły,oraz straty,jakie miasto przez niego poniosło.Buta,arogancja,tylko tym może się pochwalić.Porusza rodziny i osoby startujące,a sam nawet teściową wystawia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewa - niezalogowany 2024-03-27 18:49:29

    Czy Pan Krystian od miesiąca jest na urlopie, czy też kampania wyborcza jest prowadzona w czasie kiedy powinien być w pracy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gosc - niezalogowany 2024-03-28 01:27:07

    Dobre pytanie

    • Zgłoś wpis
  • Monia - niezalogowany 2024-04-04 10:38:38

    Cipiński to jest gorsza kopia Kalinskiego, dlatego go wszyscy bronią,a przed tym człowiekiem jeszcze dużo nauki !!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zośka - niezalogowany 2024-03-27 18:50:03

    Dzięki temu artykułowi wiem ,że na pewno zagłosuje na Pana Krystiana ,wątpię ,że aż tak mógłby kłamać ,a Wam za bardzo zależy ,żeby przegrał ,karma wraca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefak lub Wandzia - niezalogowany 2024-03-27 22:56:55

    Proszę zatem zweryfikować, Damian Koza-Sankowski jest prezesem firmy Budowa, sprzedała działkę firmie Epifatech i realizowała inwestycję. Siedzibę ma przy ul. Katarzynów 17.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ks - niezalogowany 2024-03-27 18:50:25

    Łowicka spółdzielnia nie zatrzyma się przed niczym, banda banda jeszcze raz banda.Szkoda że tak skrupulatnie nie pilnują księgowości która notorycznie się myli. Mostowski chciałes pomoc a tylko się zblazniles

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Anna - niezalogowany 2024-03-27 21:34:40

    W czym się myli.prosze o konkrety

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do przeciwnikow Pana Krystiana - niezalogowany 2024-03-27 19:00:16

    Nie wystarczy mówić co się myśli ,trzeba jeszcze myśleć co się mówi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zofia - niezalogowany 2024-03-27 19:13:42

    Kolejna wpadka pana Krystiana. Dobrze, ze teraz a nie po wyborach. No nie wygra ich pan. Tak nie można..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wagiński - niezalogowany 2024-03-27 19:50:52

    Wiśniewski to pisiak!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszczanin - nie łowicok - niezalogowany 2024-03-28 20:04:35

    Wiśniewski to przede wszystkim człowiek inteligentny. Jego przemyślenia na temat funkcjonowania Urzędu Miasta i roli Burmistrza w zarządzaniu nim są bardzo trafne. Ma przemyślany plan jak, krok po kroku, podnosić to nieszczęsne miasto z kolan. Wszyscy krzyczą przy okazji każdych wyborów, że chcą wreszcie kogoś z głową na karku, a kiedy wreszcie się ktoś taki pojawia to po prostu wielu z nich nie rozumie o czym on opowiada..... nieszczęsne to miasto...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna - niezalogowany 2024-03-27 19:53:14

    Do przeciwników pana Krystiana, myślę że 4 lata pokazały pracę i wysiłek jaki włożył w nieudolną swoją pracę na wysokim stanowisku i myślę że to właśnie powinno pokazać jak praca kształtuje człowieka ale niestety nie ukształtowała ile razy jeszcze usłyszę obietnice przypominam że przed wyborami 4 lata temu też obiecywał co takiego zrobił dla Łowucza z ramienia swojego urzędu, proszę pokazać chociaż jedną rzecz jedną !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Pawełek - niezalogowany 2024-03-28 13:12:27

    a wasz Siewiera co zrobił oprócz skrzyneczek na ulotki, beznadziejnych zakupów, (traktorka który orze trawe) w ŁSM i pozatrudnianiu swoich ludzi z lowickie.pl w ŁSM

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wang - niezalogowany 2024-03-27 21:17:10

    No to jako sensowny kandydat zostaje tylko Wiśniewski. Reszta to aroganccy kombinatorzy, którzy nie dorośli do fotela burmistrza. Jeden kombinuje w ratuszu a drugi w ŁSM.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łączy nas kłamstwo - niezalogowany 2024-03-27 21:46:27

    Niezle jajca z tym Kandydatem. Kłamać potrafi jak nikt. Że tacy ludzie funkcjonują w przestrzeni publicznej to jakieś nieporozumienie. Wstydu pan nie masz panie Cipiński.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Influencer kłamczuszek - niezalogowany 2024-03-27 21:55:42

    Wszyscy winni tylko nie pan Cipiński. Całą rodziną komentarze chyba piszą bo całą rodziną na garnuszku miejskim jak i większość towarzystwa które stworzył. Żal patrzeć, że tacy ludzie są u żłoba.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ateista - niezalogowany 2024-03-28 04:28:57

    I to bez ŻADNYCH kompetencji. ŻADNYCH

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2024-03-27 22:51:37

    Kandydat na burmistrza powinien być osobą wiarygodną, a tutaj na pewno tak nie jest. Ciekawe czym jeszcze nas zaskoczy ta kampania. Nie wyobrażam sobie na stanowisku burmistrza osoby, która nie potrafi kilkakrotnie dopilnować poprawnego złożenia wniosku o dofinansowanie i przez którą miasto straciło kilkaset tysięcy złotych. Jakby został burmistrzem i sytuacje takie będą się powtarzać, to też będzie zrzucał winę na innych? O przypisywaniu sobie nie swoich zasług już nie wspomnę, bo to zagrywki na bardzo słabym poziomie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Siewiera Mariuszanna - niezalogowany 2024-03-27 23:06:00

    Obiecałem że Pan Mostowski i jego firma dostaniesz wszystkie realizację budów w Łowiczu i powiecie, obiecuję że otworzę mu furtkę na wszystkie budowy i projekty. Poprostu będzie miał monopol. Ciotka ode mnie , matka też, rodzina w łsm - ludzie czego wy nie rozumiecie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2024-03-27 23:36:23

    Kolesie kłamczuszka poruszają rodziny innych,to może niech lepiej powie,czy poza posadami z UM i pensjami z naszych podatków kłamczuszek i jego rodzice pracæ się pohańbili?Aż dziwne,za co te posadki dostawali?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Biznesmeny - niezalogowany 2024-03-28 00:45:50

    Wielkie biznesmeny atakujący kandydatata Cipinskiego, bo jest najlepszym kandydatem. Mieszkańcy to wiedzą i zagłosują, a Wam się interesy skończą wcześniej niż zaczęły. Tfuu na układy, nie będziecie robić polityki z miastem jak w ŁSM. Tfuuu do budy!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Robert - niezalogowany 2024-03-28 05:55:55

    No to mamy popłoch w szeregach łączaków - komentarze na poziomie intelektualnym Zielińskiego, Popiela i Szaleńca.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Myśląca - niezalogowany 2024-03-28 06:31:20

    Informacje od Pana Mostowskiego to fakty, których nikt nie może zaprzeczać. Cipinski nie zna ustaw i rozporządzeń o pomocy publicznej dla przedsiębiorców Dlatego też nie stworzył żadnego programu pomocy de minimis dla przedsiębiorców tworzących nowe inwestycje i nowe miejsca pracy. Mierny kandydat z miernotą łnł. Kłamstwa, kombinacje rodem wzór z pisu - bo "głupi lud to kupi". NIE KUPI!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Czy ma być lepiej? - niezalogowany 2024-03-28 13:15:43

    No właśnie pytanie czy mieszkańcy chcą żeby w tym mieście było jeszcze gorzej, czy może jednak coś ma się zmienić na lepsze. Pan K. Niedługo z lodówki wyskoczy, wszędzie go pełno. Swoją drogą ciekawe czy cały miesiąc jest na urlopie, bo nie każdy miałby możliwość lansować się po mieście w godzinach pracy. Ta kampania to jakaś komedia. Od rozdawania kawy na dworcu nie przybędzie w Łowiczu miejsc pracy, a postawienie budek lęgowych dla ptaków nie zatrzyma tu młodych. To mają być poważne propozycje? Niech sie takimi rzeczami zajmie stowarzyszenie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maryla - niezalogowany 2024-03-28 07:21:34

    Krystianem klamczuszek ale to już nie pierwszy raz i nie drugi kiedy wychodzą mniejsze bądź większe kłamstewka. Kiedy przypomnę sobie pewne sprawy sprzed kilku lat to jest ich o wiele więcej. Obietnice które złożył jako kandydat na radnego też były jednym wielkim kłamstwem. Może i nadaje się jako prezes stowarzyszenia ale na stanowisku burmistrza zupełnie go nie widzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polak - niezalogowany 2024-03-28 08:03:39

    Cipiński twierdził że jest bezpartyjny,ale poglądy lewackie.Obejrzałem profil na fb i zdjecia profilowe popierają lewactwo trzaskowski,tvn.i fundacje sponsorujące tuska.Wiec dla mnie kandydat skreslony.Wpuscilismy szczura rudego do Polski. Nie wpusćmy jego wirusa do Łowicza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mawiec - niezalogowany 2024-03-28 08:50:14

    Co ma do powiedzenia w tej sprawie Burmistrz i jego zastępca. Jako " szefowie" pracownika "od siedmiu boleści" powinni wiedzieć co robił na tym STANOWISKU? Ta niby pomoc przedsiębiorcom to wielki fałsz!! w wykonaniu tego kandydata na burmistrza. Zero konkretów w tym temacie. Panom Mostowskim to Cipinski nawet do pięt nie sięga. Heiterzy łnł nie odwracajcie "kota cipka ogonem" Fakty są faktami. Powiązania że stowarzyszeniami nie mają w tej sprawie na fakt, że kandydat KŁAMAŁ i przypisał sobie coś w czym palcem nie kiwnął. Wystawiać się w mediach i kłamać tylko dla kasy i układów. Wstyd dla Urzędu Miejskiego i dla tej ekipy łnł. Co na to Radna bezradna klakierka Zofia Wiel.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kot - niezalogowany 2024-03-28 13:06:54

    W odwracaniu kota ogonem to akurat jest dobry. Na każdy zarzut wobec swojej osoby odpowiada że albo to nie on, tylko ktoś inny zawinił, albo że to polityczna nagonka. No jakoś nie dziwne że Łowiczanie nie chcą mieć burmistrza, który nie wywiązuje się ze swoich obowiązków i wciska ludziom kity.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    as - niezalogowany 2024-03-28 09:14:19

    Panie Bolesławie Mostowski - mówiąc o rozkradaniu miasta ma pan na myśli też ciotunię startującą do powiatu? Toż to ona była w tym układzie przez kilkadziesiąt lat i przez kadencje kilku burmistrzów! Z goło.du.pc.a dorobiła się znacznego majątku i może właśnie takie osoby trzeba prześwietlić!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ;( - niezalogowany 2024-03-28 18:07:14

    A może warto się podpisać imieniem i nazwiskiem skoro pisze się takie rzeczy na innych? Ale po co, internet wszystko przyjmie, a konsekwencji nie będzie bo nie wiadomo kto pisze. Życzę więcej odwagi i wesołych świąt.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-03-28 12:18:22

    Może zacznijmy od byłych pracowników którzy nie pracują już w LSM,mają szeroki zasób wiedzy w jaki sposób wybierana była rada nadzorcza,że tak długo się utrzymywali,to po pierwsze,po drugie primo Siewiera to fakt obstawił się swoimi którzy teraz szczerzą zeby cholera wie do czego,Ruta junior błyszczy przy łopacie,Przyzycka M.ciekawe co ona robi w tej spółdzielni,jaki ma stołek,i jaka komitywe z kandydatem na burmistrza Siewiera,księgowa co ma za uszami,z czyjej protekcji tam zasiada,kto dalej bratowa,była żona Ruty seniora,po trzecie primo ultimo ustawili się wszyscy do koryta i kwiczą,nie umiejętności a znajomości,umiecie ingerować w kogoś tylko nie w siebie samych,jesteście żałośni.Czuja się bezkarni jak była władza,którą teraz jest rozliczana,czas świętych krów przeminie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bolek - niezalogowany 2024-03-28 19:42:01

    A Pani Przyżycka juz nie jest kucharka w Prosiaku ??? Szybko awansowała z kelnerki, kucharki na pracownice ŁSM...a może i mieszkanie juz dostała ze spółdzielni???

    • Zgłoś wpis
  • Mariusz Paszczak - niezalogowany 2024-03-29 14:52:57

    Dokładnie, awans prawie tak szybki jak wśród rodzin pisowych polityków, co nie bolek? Cieciu,...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ciocia, wujek i babcia - niezalogowany 2024-03-28 12:21:38

    Po co Mostowski siedzi w spółdzielni?? Przecież jest na emeryturze!!! Jaka jest jego funkcja?? Asiu ty też odpoczywaj na emeryturze,a nie bawisz się w politykę!!! Czy istnieje jakaś instytucja ,która sprawdziłaby to co się dzieje w spółdzielni??? Może mieszkańcy dowiedzieliby się kto tam pracuje,ile rodziny i znajomych musimy utrzymywać???? Pozdrawiam pracowników LSM. Wesołych świąt!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zibi - niezalogowany 2024-03-29 13:07:39

    Żal patrzeć na ten hejt jak łatwo opluć człowieka niech podniesie pierwszy kamień kto jest bez winy głowa do góry panie Krystianie popieram Pana i wspieram niech pan walczy o Łowicz układy się zaczynają bać i to jest plus dla pana trzymam kciuki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2024-03-29 16:39:53

    przegonic te cala spolke na cztery wiatry rozliczyc te fundacje niby co zrobiono z kasa za co postawiono sobie domy a gdzie prokoratura?do pracy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Opi - niezalogowany 2024-03-31 11:30:28

    Pan mostosli sie boi ze przekrety sie skoncza i uklady

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ala - niezalogowany 2024-04-02 19:15:00

    Tak bardzo poplecznicy łowickie .pl chcą zaszkodzić rywalowi na stanowisko burmistrza że sięgną po każdy pretekst. Prawda jest taka, że 2-ch kandydatów znamy bo od wielu lat są związani pracą na rzecz miasta i samorządów natomiast niewiele wiemy o Panu , który przed pracą na terenie naszego miasta pracował na zewnątrz, ne znamy opinii na jego temat. Naczelny NŁ robiąc z nim wywiad bodajże 1 rok temu pozwolił mu przedstawić w samych superlatywach swoje dokonania nie konfrontując ich z rzeczywistą oceną współpracowników i zwierzchników . Dlatego fakt skłonności tej osoby do ujawniania poufnych rozmów, poważnych strategicznych uzgodnień w żadnym razie nie licuje z powagą stanowiska o które walczy. Ponadto to co się stało z ŁSM która zamiast cech spółdzielczości stała się "nowoczesną firmą" , taka wypowiedz padła podczas debaty w ECO brzmi przerażająco. Tak jak ktoś wspomniał wczesniej skoro nie zaprasza się na Walne wszystkich członków nie wiadomo z jakiego powodu podczas gdy inna biedniejsza spółdzielnia branży handlowej na terenie miasta robi ogłoszenie o terminie Zgromadzeniu w mediach szeroko dostępnych dla każdego wystarczająco dużo świadczy o prawdziwych powodach takich zachowań.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do