Reklama

Łowicz. Sprzeciw mieszkańców wobec planów budowy bloku na Bratkowicach

Mieszkańcy domków jednorodzinnych oraz bloków na osiedlu Bratkowice sprzeciwiają się planom budowy budynku wielorodzinnego na działce u zbiegu ul. Bursztynowej i bł. Lament w Łowiczu. Petycja w tej sprawie trafiła do prezesa Łowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej i burmistrza miasta.

Jak już informowaliśmy na naszym portalu, zarząd Łowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej planuje na działce przy ul. Bursztynowej i bł. Lament wybudować budynek wielorodzinny na około 130 mieszkań z częścią handlowo-usługową i podziemnymi garażami. ŁSM posiada w tym rejonie grunty o powierzchni ponad 6000 mkw.

18 września do prezesa ŁSM Mariusza Siewiery wpłynęła petycja podpisana przez 42 osoby, które sprzeciwiają się planom budowy tak dużego budynku wielorodzinnego w tej części osiedla. - W zdecydowanej większości to mieszkańcy domków jednorodzinnych przy ul. Bursztynowej, bł. Lament i Szafirowej - informuje Siewiera.

- Osiedle Bratkowice, a szczególnie końcowa część osiedla w pobliżu osiedla domków jednorodzinnych, została zaplanowana z myślą o mieszkańcach, którzy chcieli zamieszkać w cichej i spokojnej okolicy, z dala od hałasu oraz dużego ruchu samochodów, z poczuciem bezpieczeństwa dla siebie i swoich najbliższych w spokojnym otoczeniu - podnoszą mieszkańcy w petycji.

Autorzy pisma wskazują, że w związku z epidemią koronawirusa ludzie potrzebują więcej przestrzeni i terenów zielonych. - Niestety na terenie osiedla z każdym rokiem zmniejsza się ilość terenów zielonych w wyniku powstania nowych parkingów czy innej zabudowy - zauważają mieszkańcy. Ich zdaniem budowa kolejnego bloku spowoduje duże zagęszczenie terenu, a to bardzo negatywnie wpłynie na wizerunek tej części osiedla.

Jak wskazują petycjodawcy, każdy „kawałek zieleni” jest na wagę złota. Obawiają się również zwiększenia natężenia ruchu, hałasu i zanieczyszczeń. Podnoszą, że w bliskim sąsiedztwie, na terenie po miejskiej kotłowni przy ul. Bursztynowej, powstanie już jeden blok. To inwestycja realizowana przez prywatnego inwestora.

- Spółdzielcy opowiedzieli się za budową bloku na Bratkowicach podejmując uchwałę w tej sprawie - mówi Siewiera. Głosowanie odbyło się w dniach 21-22 września w siedzibie spółdzielni. Za realizacją inwestycji zagłosowały 162 osoby, 22 były przeciwne, 9 wstrzymało się od głosu, a jeden głos był nieważny.

- Zgodnie z podjętą uchwałą przystępujemy do realizacji inwestycji -dodaje Siewiera i zapowiada spotkanie z mieszkańcami, którzy podpisali się pod petycją. Szef spółdzielni będzie chciał porozmawiać na temat ich wątpliwości i obaw wynikających z planów inwestycyjnych spółdzielni.

- Można śmiało powiedzieć, że Bratkowice są jednym z najbardziej zielonych osiedli wchodzących w skład zasobu spółdzielni. Nie zabudujemy przecież całej działki, zostawimy trochę terenu pod rekreację i miejsca parkingowe - zapewnia Siewiera.

Petycja trafiła również do burmistrza Krzysztofa Kalińskiego.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 10:57:44

    Rozumiem mieszkańców domków, którzy z kominków puszczają nam w okna...dymki, naprawdę rozumiem, że mają ogródki, w których można rozpalać grille i tworzyć sobie zielone enklawy w centrum miasta, naprawdę Was rozumiem, bo przecież stać Was było na wybudowanie domów w cenie 10tyś/m2...ale "Kowalski" z niedowierzaniem patrzy na poczynania łowickich deweloperów, którzy podbili cenę za m2 do chyba już 6 tys? jakoś tak. Teren był z przeznaczeniem pod zabudowę, wiec drodzy mieszkańcy zastanówcie się...trzeba było zapoznać się z planem zagospodarowania przestrzennego...a że przy bursztynowej mieszka na przykład architekt pracujący dla największego łowickiego dewelopera...to i jest komu składać petycje...prawda? Budujcie, Panu M. nie przeszkadza zasłanianie światła w mieście to niech ŁSM wreszcie się wykaże...po tylu latach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 11:19:02

    Osiedle Bratkowice, a szczególnie końcowa część osiedla w pobliżu osiedla domków jednorodzinnych, została zaplanowana z myślą o mieszkańcach, którzy chcieli zamieszkać w cichej i spokojnej okolicy, z dala od hałasu oraz dużego ruchu samochodów, z poczuciem bezpieczeństwa dla siebie i swoich najbliższych w spokojnym otoczeniu To trzeba bylo budowac sie w lesie. Przeciez to sie kupy nie trzyma

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 11:36:00

    w okolicy os. Bratkowice brakuje chocby kawałaka terenu z drzewkami ,krzewami /zielonego/ z łąweczkami zeby starsi mogli pospacerowac i posiedziec w zieleni a nie tylko pustynia betonowa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Black Jack - niezalogowany 2020-09-23 12:02:20

    Podobnego wyrazu głupoty jeszcze nie słyszałem... Właściciele prywatnych nieruchomości gruntowych, starają się zarządzać nieruchomością sąsiada, którym w tym przypadku jest ŁSM. Dobre, naprawdę się uśmiałem. Przecież macie swoje tereny zielone, starannie ogrodzone tak żeby wam nikt nie przeszkadzał. Dobrze było za darmo korzystać z czyjejś nieruchomości przez tyle lat? Napiszcie jeszcze że ta działka to już może jest przez was przejęta poprzez zasiedzenie... Wstydu i rozumu nie macie! W tym momencie gratuluję prezesowi Łowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 19:36:30

    Panie Siewiera do dzieła! Buduj Pan..inwestorzy drżą, bo ktoś wreszcie sprowadzi poziom cenowy do realiów! Brawo! Może jeszcze gdzieś są wolne miejsca dla ŁOWICZAN? Proszę się rozejrzeć i inwestować, inwestować!

    • Zgłoś wpis
  • Sebix - niezalogowany 2020-09-24 11:38:45

    Słuszne słowa, przyjacielu. Na tę łąkę, to tylko chodzą psy srać wyprowadzać, zarówno mieszkańcy domków jak i bloków. Chciałem tam kiedyś pospacerować z dzieckiem, to aż strach chodzić.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 12:11:52

    Wszyscy możni Łowicza teraz składają petycje bo w złej okolicy swoje prywatne molochy postawili. Niestety trzeba było myśleć przed .Trochę biedniejsi ale nie biedni chcą mieć mieszkanie w bloku i pewnie będzie dość duże zainteresowanie Ludzie potrzebują mieszkań .Najwyższa pora na taką inwestycję .Gratuluję prezesowi spółdzielni .Nie tylko lekarze i architekci są w Łowiczu ,poza tym oni mogą jeszcze pobudować się gdzie indziej jak im sąsiedzi nie będą pasować, bo ich stać.Zwykli ludzie muszą mieć mieszkania w Łowiczu żeby nie opuszczać miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lorenc - niezalogowany 2020-09-23 12:20:54

    Zaraz zaraz, mieszkańcy domków chcą mieć swój park, nie ma problemu. Jak wy to liczycie? Jak wyceniacie te działaczki ktore są jak pitki kreślone za komuny, tak że słuchać kiedy sąsiad bąka puści?Że niby te wasze grunty warte są 350/M2? To teraz dobry wujek da wam lekcje mnożenia. 6000x350=2 100 000. Załóżcie sobie stowarzyszenie posiadaczy prywatnych parków, zacznijcie negocjacje że spoldzielnią, od razu proponując te 2 100 000 zł i módlcie się na tej swojej świętej ziemi o powodzenie i rozum. Tylko spieszcie się, ceny gruntu mogą skoczyć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 12:24:09

    Budujcie, mieszkania są potrzebne a jak komuś brakuje zieleni niech się przejdzie na spacer do parku albo lasu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 12:37:29

    ZOBACZYMY GDZIE BENDZIECIE PARKOWAC SAMOCHODY

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 12:50:56

    Jeżeli już to będziemy ????

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 12:38:53

    Gość,,wszyscy możni w Łowiczu " czy widział Pan kto podpisał tę petycję? To proszę nie czepiać się lekarzy i nie uogolniać, bo nie wszyscy podpisali tę petycję i nie wrzucać wszystkich do jednego worka . Ale przeciez to takie polskie ziać nienawiścią do architektów, lekarzy , nauczycieli itd .zależy kto będzie pod ręką. A po drugie to chyba każdy ma prawo mieć swoje zdanie i je wypowiadać. A i tak było głosowanie i wygrała większość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 12:51:37

    ŻYCIA NIE BĘDZIESZ MI UKŁADAŁ A DO PARKU TO SAM CHODŻ JESZCZE BĘDZIECIE PŁAKAĆ JAK BĘDZIESZ PARKOWAŁ AUTO POD INTERMARCH BO NIE BĘNDZIESZ MIAŁ GDZIE ZAPARKOWAĆ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 13:10:56

    Tobie zieleni brakuje chociaż taka tu zieleń -kawałek ziemi porośnięty trawa. Blok ma być z podziemnym garażem, więc proszę się nie martwić o miejsca parkingowe.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 12:52:42

    Proszę ujawnić osoby które podpisały się pod petycją!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 19:37:24

    Inicjatorem architekt pracujący dla Pana M.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 12:57:45

    A jak cwaniaki z domków jednorodzinnych wyrzucja śmieci do miejscowych smietnikow to jest fajnie albo jak smród z kominów zalatuje to w porządku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 13:04:54

    A jak cwaniaki z bloków zrobili sobie z osiedla domków toaletę dla swoich psów które notorycznie załatwiają się na ulicy i chodnikach A właściciele nie sprzątają po nich to jest wszystko w porządku? Skończmy już z tą nienawiścią, bo to też nie jest w porządku. Trzeba zacząć od siebie A nie czepiać się innych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 13:05:41

    A JAK WASZE PSY SRAJOM Z BLOKÓW TO JEST DOBRZE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 13:16:44

    "srajom" naprawdę?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 13:18:01

    I LEJOM NAPRAWDĘ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 13:30:25

    Kiedyś to tu były ładne tereny zielone zanim powstało osiedle domków jednorodzinnych i nikt nie biegał z petycjami żeby się nie budowały

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 16:57:02

    Zgadzam się. To że mają kasę nie znaczy, że wszystko im wolno. To nie prywatny folwark . Inni też muszą gdzieś mieszkać

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 13:45:19

    Członkowie sp-ni czyli właściciele gruntu opowiedzieli się za budową bloku. Właściciele domków mogą zarządzać swoją własnością a nie cudzą. Niektórzy z tych domków uważają ze obok ich posesji nie wolno przechodzić bo to ich własność. Panie Prezesie łsm popieram Pana .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 16:58:28

    Dokładnie!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 13:45:22

    Tam by się przydała oczyszczalnia ścieków. Wszyscy będziecie zadowoleni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 13:48:53

    Idealny pomysł. Jestem za. Normalnie strzał w 10

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-24 08:54:47

    dołożyłbym jeszcze spalarnię odpadów, może nawet krematorium?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 14:12:07

    Teren zielony jest na cmentarzu idealny na spacer i cisza:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rojst - niezalogowany 2020-09-23 14:14:11

    Chcieli zamieszkać w cichej i spokojnej okolicy - na Bratkowicach? Ze wsi są ci ludzie, że nie wiedzą, że to jest największe w mieście blokowisko? I rzut beretem do drogi na Łódź, którą jeżdżą malutkie i cichutkie tiry. Mieszkam w domu jednorodzinnym przy Armii Krajowej, okolica "niby" zielona i spokojna, ale tiry codziennie robią hałas niemiłosierny, do tego coraz więcej bloków i jaki mam na to wpływ? Oczywiste, że wolę żeby było jak dawniej, ale rozumiem że ludzie też chcą gdzieś mieszkać, a jeśli nie stać ich na domek to wybiorą blok w nowym budownictwie. Ciekawe co powiedzieliby protestujący, gdyby kilka lat temu ktoś powiedział (jeszcze przed budową pierwszego domu pośród bloków), że my sobie nie życzymy, budujcie się na wsi, za stodołą najlepiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 14:26:56

    Właściciele domów stawiając dom wiedzieli co jest w planie zagospodarowania i do kogo należy ta działka . Zdawali sobie sprawę że wcześniej czy później ktoś postawi tam blok .Jak chcą zieleni to niech się wyprowadzą na wieś . Jak przyjdzie prywatny inwestor , to się ich o zdanie nie będzie pytał ani z nimi rozmawiał .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 15:15:48

    Ta działka powinna byc parkiem nigdy za dużo zielonych terenów spoleczenstwo się starzeje i potrzebuje spokojny...wszystko zabudujecie... dosyć tego..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-24 10:45:16

    Szkoda, że z jednostki wojskowej nie zrobiono parku...a przepraszam, zrobiono - i to nawet w wersji premium! Takich parków chcecie?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sciema Czajki - niezalogowany 2020-09-23 16:17:32

    Nimato jak namiot zwojskowy wszędzie morzna rosztawic i mieszkac jak samuraj BANZAI

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 17:10:09

    nie rozumiem dlaczego ktos mialby wyrzucac smieci do osiedlowych smietnikow, przeciez nie ma ograniczenia ilosciowego w odbiorze smieci. wlasciciele domkow dbaja o ulice i smieci przy swoich ogrodzeniach i wyrzucaja to do swoich smietnikow podobnie jak roslinnosc z miejskich fragmentow tzw zieleni a raczej chwastowisk o ktora miasto nie dba. ale to inny temat. na bratkowicach w tym rejonie jest bardzo spokojnie. wieczorem taka cisza ze az uszy bolą. sa tez bloki obok przeciez mieszkancy tych blokow tez chca spokoju nie tylko wlasciciele domkow. nowi mieszkancy tez raczej beda chcieli spokoju. zatem nie rozumiem calego tego sporu. trzeba sobie troche zaufac i zyc w zgodzie, przeciez to tylko dom lub mieszkanie, nie mozna tak rozrozniac ludzi i rzucac oskarzen w jedna lub druga strone. to kwestia preferencji gdzie kto woli mieszkac w zakresie mozliwosci finansowcyh oczywiscie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • antyPiSior - niezalogowany 2020-09-23 17:28:00

    Weź tylko dokladnie nie posegreguj tych śmieci a smieciara Ci tego nie zabierze i wtedy cwaniaki wywożą do lasu lub osiedlowych smietnikow

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 17:30:03

    Przecież tam od zawsze w planach był blok jak jeszcze na bursztynowej krowy się pasły.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 21:06:10

    nie było wtedy bloku tylko kosmodrom, nie pamiętasz/

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadwiga - niezalogowany 2020-09-23 19:59:38

    Aby rozstrzygnąć ten spór, niech ŁSM odda działkę za symboliczną złotówkę Kościołowi. Może powstanie tam świątynia która na nowo zespoli, poszerpane zwadami , społeczeństwo? Dźwięk porannych dzwonów będzie wlewał, w nasze serca, miłość, szacunek i pokorę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 20:26:56

    Oni tam już mają blisko do Dobrego Pasterza i też to niczego nie roztrzyga.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 20:41:21

    a,architektura zabudowy z PRL ,na wolnym miejscu postawić blaszane garaże ,które można zaadoptować na miejsca noclegowe dla pracowników najemnych /czytaj; pracujących na ha. mieszkańców OSIEDLA/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 20:44:26

    Zbudować blok i koniec.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 21:02:40

    mieszkańcy bloków lubią mieszkać w kupie , bez przestrzeni ,wiatru ,powietrza i wolno im

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-23 21:38:18

    zapłaca ,za to mieszkańcy osiedla ,a kto zarobi ? Pdpowiem; brak powietrza,brak terenów zielonych,brak terenów zabaw dla dzieci ,brak miejsc parkingowych,większy ruch samochodowy i hałas ,duże zagęszczenie- większa przestępczość, .Wpływ na psychikę odczujecie sami A ,kto zarobi ,na pewno nie Wy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-23 21:48:19

    i na zatorzu też tak narzekają

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-24 09:36:01

    Brak powietrza? A co powiesz jak młode małżeństwo czeka na takie mieszkanie, bo na dom nie stać, a mieszkają z rodzicami i czasem to nawet trzy pokolenia? Oni mają nadmiar powietrza, przestrzeni, zieleni? Egoiści z was protestujących, tyle powiem. Każdy chce mieć swój kąt, na waszej działce się nie budują, a to mają być mieszkania, a nie oczyszczalnia czy fabryka plastiku. Nie wstyd wam było coś takiego podpisać, zwłaszcza kiedy teraz widać, że większość wcale was nie popiera? Wygłupiliście się i daliście świadectwo roszczeniowych sąsiadów.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-24 10:47:46

    Panie Siewiera może faktycznie protestujący woleli by jednak park? Najlepiej w wersji PREMIUM! Taki jak po jednostce

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-24 11:18:40

    Właściciele domków kupili działki od Urzędu Miasta więc zagospodarowania w zielony park niech domagają się od burmistrza Łowicza a oni wysuwają roszczenia wobec cudzej własności. Nigdzie nie ma tak że możecie dysponować nie swoją własnością. Łapy precz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Black Jack - niezalogowany 2020-09-24 11:31:32

    Mam już kopię tej misternie przygotowanej petycji, co niektórych nie podejrzewałem o brak rozumu, a jednak... Macie tupet, oj macie, wy pseudo byznesmeni i przedstawiciele establishmentu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    agnieszka - niezalogowany 2020-09-24 14:39:07

    Naprawdę trudno uwierzyć, że są ludzie którzy chcą wstrzymać budowę bloku. Mieszkam w domku - wkrótce w spokojnej dotychczas okolicy - bardzo blisko mojego domu będzie przebiegał wiadukt, na który tak bardzo wszyscy się cieszą. Ja nie, bo komfort życia znacznie mi się pogorszy. Ale rozumiem, że dla dobra większości tak było trzeba. Czy budowa bloków nie jest jeszcze bardziej nam potrzebna niż wiadukt? Gdzie mają mieszkać młodzi ludzie z Łowicza jeśli nie odziedziczą czegoś po dziadkach, rodzicach.. ?? Tyle krzyku jest zawsze, że Łowicz się nie rozwija, młodzi nie mają perspektyw... A tu proszę - budować ale nie u mnie.. Mentalność małomiasteczkowa. Pomyślcie o innych - nie tylko o sobie.. Nie można oczekiwać, że mieszkając w mieście będzie cicho, spokojnie i zielono . Przecież oczekujemy rozwoju, sprowadzania nowych przedsiębiorców, mieszkań dla młodych, nie....? A może chodzi tylko o to, żeby znów mieć na co narzekać.. Jak to w końcu z Wami drodzy aktywni w sieci (pseudonim: najczęściej "gość") jest? PS. Gratuluję odwagi Mariusz, tak trzymać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-24 23:23:56

    Młode to niech z tej dziury uciekają bo nie ma dla nich przyszłości. Jak nie mają znajomości to nawet roboty nie znajdą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-25 22:43:57

    Praca nie jest po znajomościach tylko po kompetencjach.

    • Zgłoś wpis
  • Maciej - niezalogowany 2020-09-27 08:52:20

    Wskaż osoby, chociażby ze starostwa, które w uczciwej rekrutacji i bez nepotyzmu otrzymały posady. Zdziwisz się, jaka jest ich ilość i kompetencje...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-24 23:31:47

    Pan prezes się cieszy bo wielkie osiedle to i sponsorów dużo. Tak na początek czynsz zwiększyć dwukrotnie na budowę bloku i będą wszyscy zadowoleni. Zasłużeni dla spółdzielni będę mieszkać w tym bloku i się będą śmiać że mają luksusowy blok za pieniądze mieszkańców starych bloków z płyty betonowej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-25 00:07:50

    A za co będzie stać na wykup garażu lub miejsca parkingowego czyli znów bogaci wykupia i dadzą wynajem proste

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-26 09:18:25

    Argumenty w petycji są śmieszne!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-26 09:23:41

    Z bloków jest ZERO emisji CO2, bo ciepło jest dostarczane z ciepłowni centralnej, proszę sprawdzić ile jest emisji CO2 z kominów domków jednorodzinnych. Czy ci mądrale podali to w petycji?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-26 10:42:15

    Popieram panie Siewiera pomysł,mieszkań szczególnie dla młodych w Łowiczu brakuje a działkowicze nic do tego nie mają bo na swoim pan buduje,przecież spółdzielnia im nie dyktowała co maja budować na swoich działkach a jak im mało przestrzeni to niech się przeniosą na wieś

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-27 11:21:27

    Szanowni mieszkańcy południowej części miasta, rodacy, sąsiedzi, katolicy rzymscy.... jak czytam wasze wpisy to się zastanawiam kiedy się pozagryzacie nawzajem. I może to jest nawet dobre wyjście, bo znikną nienawistnicy i hejterzy a zwłaszcza pospolite przygłupy. Nim wykipi z was nienawiść i oblejecie sąsiada werbalnym gnojem, pomyślcie o nim właśnie jak o drugim człowieku, takim samym jak WY... i tylko tyle, i aż tyle.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadwiga - niezalogowany 2020-09-27 11:30:52

    Dokładnie. Plujecie jadem i jedyne uleczenie to oddać działkę za symboliczną złotówkę Biskupowi Dziubiee. Niech pobuduje tam świątynię albo...np. dom opieki, albo termy ....co kolwiek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-27 20:32:41

    Nie rozumiem co kierowało ludźmi podpisującymi się pod ową petycją. Podpisały ją 42 osoby ale jak policzyć to z ulicy Bursztynowej, Szafirowej, Bolesławy Lament mogło podpisać co najwyżej 10 osób / właścicieli domków a reszta podpisujących petycję to kto? wygląda na to , że te 32 osoby to mieszkańcy bloków . Dla mnie to czysta zawiść , pokutowało przeświadczenie : ja tu mieszkam wcześniej , udało mi się pobudować , inni , nie macie prawa do posiadania własnego mieszkania, nie chcemy mieć sąsiadów. Takie to łowickie, moim zdaniem czysty egoizm przemawiał u podpisujących. Grunty są własnością ŁSM i bardzo dobrze, że ktoś podjął tę decyzję o zabudowie tego terenu. Dobra lokalizacja, niech inwestycja szybko się realizuje a teren niech tętni życiem , znikną wreszcie chaszcze i zarośla.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-28 07:26:04

    ... Proszę Państwa przecież wiedzieliście że swoje domki budujecie wkoło osiedla - a nie osiedle wkoło was.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-28 10:13:59

    Czyli wkoło was czy około nas? Czy wokoło? Nie liczę na dokładną odp. Najwyżej tak około.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-28 17:10:55

    Na swoim budują. Nie na Waszym. Błazenada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-09-29 22:07:00

    Nie na swoim tylko spółdzielców- mieszkańców. O proszę to już folwark mają.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-29 17:28:22

    jakieś zmiany w Zarządzie ŁSM?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lorenc - niezalogowany 2020-09-29 18:46:46

    No vice odwołany i kilku szeregowców, pewnie remuś będzie zaraz startował w konkursie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-29 22:53:28

    Widocznie wice przeszkadzał prezesowi, a Rada tak głosuje jak szefu każe. Robi się miejsce dla swoich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-09-30 07:58:44

    I ta parszywa morda na zdjęciu. Od razu widać, że cwaniaczek. Nie wspominając, że oszukał swoich wyborców, został wiceburmistrzem, a potem sam zrezygnował. Zmarnowane głosy, które mogłyby pomóc obalić Kalina

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do