Oficjalne stanowisko starosty łowickiego. Strajkujący nauczyciele nie otrzymają wynagrodzenia

Edukacja, Oficjalne stanowisko starosty łowickiego Strajkujący nauczyciele otrzymają wynagrodzenia - zdjęcie, fotografia
10/04/2019 10:30
Mirka Czubak

Nauczyciele powiatowych placówek, biorący udział w strajku nie otrzymają wynagrodzenia za czas protestu. Taką informację przekazał wczoraj (9 kwietnia) Marcin Kosiorek – starosta łowicki.

Z pisma jakie przekazane zostało w dniu wczorajszym (9 kwietnia) Komitetom Strajkowym oraz dyrektorom szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Łowicki, wynika, że nauczyciele za czas strajku nie otrzymają wynagrodzenia.

Wyznacznikiem oceny stanu prawnego w tym zakresie jest ustawa o sporach zbiorowych - mówi starosta Marcin Kosiorek. - Ustawa wyraźnie wskazuje, że za okres strajku pracodawca odprowadza jedynie składki typu emerytalna, zdrowotna, natomiast wynagrodzenia się nie wypłaca.

Biorąc pod uwagę, że czas trwania strajku jest nieokreślony nauczyciele mogą spodziewać się całkiem sporego uszczuplenia portfela, bo jak czytamy w piśmie wynagrodzenie nauczyciela z określonych godzin pracy  18/18 za 1 dzień strajku wynosi średnio: nauczyciel stażowy - 121 zł, nauczyciel kontraktowy – 150 zł, nauczyciel mianowany – 171 zł natomiast nauczyciel dyplomowany 201 zł (kwoty są kwotami brutto).

Z racji tego, że nauczyciele otrzymali już wynagrodzenia za kwiecień, muszą się liczyć z obowiązkiem zwrotu wynagrodzenia za czas nie wykonywania pracy w maju. I tu nie obowiązuje prawo mówiące o potrąceniu za porozumieniem. Należy również zauważyć, że trzynastka wypłacana nauczycielom na początku każdego roku, będzie pomniejszona o kwotę, która nie przysługuje im za dni strajku.

 

Reklama

Oficjalne stanowisko starosty łowickiego. Strajkujący nauczyciele nie otrzymają wynagrodzenia komentarze opinie

  • lowicz - niezalogowany 2019-04-10 11:29:59

    Brawo jestem ZA

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 11:30:28

    Oj jak mi przykro... damy po Mazowieckiej. Wasza wiedzę można by sprawdzić.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 12:13:13

    Starosta super!!!!!!BRAWO!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 12:14:14

    Starosta !!!!!SUPER!!!!!!Brawo!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 12:16:46

    Czekamy na decyzję P.Burmistrza w sprawie placówek nie należących do powiatu.!!!

  • Brawo - niezalogowany 2019-04-10 12:48:02

    Tak trzymać - nie pracują nie ma kasy proste i logiczne czasy ,,czy się stoii czy się leży ....... się skończyły.

  • Stefan - niezalogowany 2019-04-10 12:55:53

    Tak ma być, ustawa z 1991 mówi wyraźnie: strajkujesz - nie dostajesz wynagrodzenia! Brawo!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:09:15

    Słuszna decyzja pana starosty. I chodź go nie popieram to browo, brawo, brawo

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:11:41

    Kosiorek ty nauczycielem byles kiedyś, decyzja haniebna , wstyd !!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:18:31

    A czego się spodziewaliście , Kosiorek jest z obecnej władzy . Nauczyciele nie dajcie sie zastraszyć ,jak odpuścicie to przegracie jak inne grupy , które im odpuściły . Oni wiedza ze mogą was jedynie finansowo złamać

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:19:47

    Widać ze trolle sprzyjające pisiorkom od razu wpisy z oklaskami zrobiły . Czujne są czujne

  • gość 2019-04-10 13:27:20

    Policjanci byli mądrzejsi.

  • gość 2019-04-10 13:29:05

    lux Panie Starosto, najpierw trzeba sprawdzić wiedzę nauczycieli, bo z korepetycji korzysta prawie każdy uczeń, a w klasach maturalnych to standard!!!!!, nie ma co się żałować tej grupy, jest z czego zabierać, a na wakacje i tak dostają dodatkowe pieniądze:-), POPIERAM!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:31:19

    To nie komuna że czy się stoi czy sie leży. Brawo!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 13:37:23

    Starosta tylko wykonuje ustawę. Burmistrz zrobi to samo bo inaczej nie może nawet on

  • gość 2019-04-10 13:40:02

    I ty byłeś nauczycielem ..... masakra

  • gość 2019-04-10 13:45:54

    Nauczyciel stażysta nie stażowy !!!

  • gość 2019-04-10 14:00:16

    Brak mi slow nie bede komentowac PANA STAROSTY .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:05:50

    Sprawdźmy wiedzę nauczycieli. Trzeba zorganizować wielki egzamin.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:22:11

    Popieram!!! Nie pracują- nie mają zapłacone!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:24:40

    Dopiero mówiono w telewizji że strajk jest legalny i wynagrodzenie nauczycielką się należy, mogą i będę dochodzić aby mieli zapłacone. Tak trzymać. A Kosiorek nauczyciel i nie wie, tylko to co jest przekazem dnia PiS u.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:30:08

    Pora wreszcie oddzielić ziarno od plew- którym PEDAGOGOM ZALEŻY NA DOBRU DZIECI a którym na często niemałej wypłacie.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:31:40

    Na korepetycje chodzą ci co chcą coś w przyszłości osiągnąć, a reszta do pracy jako robotnik, i tak ma więcej niż nauczyciel. Nauczyciele popieram was

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:34:49

    Widać po komentarzach, kto nie pracuje i siedzi przy pisaniu tych kłamstw. To 500+

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:36:48

    Kosiorek, nie strasz nie strasz, bo się zesr....

  • Boniek ale nie ten śmierdziel - niezalogowany 2019-04-10 14:53:27

    Ja sie nie dziwie nauczycielom że chcą podwyżki bo jak obecny rząd rozdaje na prawo i lewo kase to dlaczego nie upomnieć sie o swoje.psychologia tłumu działa i aby patrzeć jak inne grupy zawodowe zaczna wyciągać łapy po piniadze.w tym kraju wszystkim sie dzieje krzywda i naród albo pije albo strajkuje bo na wódke nie ma.a robić nie ma komu i sie Ukraińców sprowadza.alkoholi w sklepach nie zabraknie.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 14:58:24

    Ciekawe co Pan starosta powie maturzysta, który nie zostaną sklasyfikowani i nie dopuszczeni przez to do matury... Ludzi z ulicy na radę klasyfikacyjną nie wezmą... Powodzenia

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 15:18:07

    Będę domagała się za każde siedzenie na egzaminach w sobotę i niedzielę dodatkowych pieniędzy za każde zebranie i radę pedagogiczna za każdy dojazd na matury do placówek oddalonych. Widać że można płacić dodatkowo za egzaminy. Tak strajkujemy tak nie dostajemy i tu racja ale proszę nie szeregowac wszystkich nauczycieli pod Mazowiecka, to nie jest grzeczne.

  • gość 2019-04-10 15:38:03

    gnojek i tyle

  • gość 2019-04-10 15:46:04

    Słuszna decyzja. A dlaczego miałoby być inaczej przecież płaca jest za pracę.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 15:47:49

    Takie pytanie,jeśli ktoś jest nauczycielem , pracował 3 lata z uczniem,starał się przekazać mu całą posiadaną wiedzę i teraz przychodzi czas zbioru (egzamin końcowy)to mając powołanie i będąc właściwą osobą na właściwym miejscu będzie utrudniał czy zrobi wszystko co możliwe aby ten uczeń mógł bezstresowo napisać egzamin który decyduje o jego dalszym życiu ? A dla tych którzy widzą tylko kasę ,to zawsze są jakieś inne oferty pracy,po co się męczyć?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 15:51:30

    W Lidlu i Biedronce wiszą oferty pracy , a na wasze miejsca niech przyjdą ludzie z powołaniem.........

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 15:54:04

    Dodatkowo powinni odrobić teraz z uczniami stracone dni po 22 czerwca, czyli przesunąć koniec roku szkolnego z 19 na 26 czerwca

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 15:56:39

    Zemścił się Pan władzunia

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 15:57:38

    Przecież wiadomo od czasów PRL-u ze za dni strajku nie ma płaconych pieniędzy. Co się tu dziwić? Takie są przepisy prawne.

  • Ja - niezalogowany 2019-04-10 16:01:53

    Już widzę te rzesze chętnych na miejsca zwalnianych nauczycieli ha ha ha, pierwsi chyba ruszą tutejsi hejterzy, tylko najpierw trzeba się długo oooooo uczyć, a potem dlugooooo zdobywać doświadczenie, żeby zostać dobrym nauczycielem, ciekawe czy pieniążków wystarczy.... no chyba, że ktoś jest na garnuszku u mamusi

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:10:28

    Hahahaha, przecież wszyscy nauczyciele są zatrudnieni po znajomości, nie znam żadnego, który dostałby się do pracy inaczej, cierp ciało coś chciało

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:10:59

    I to jest bardzo dobra wiadomosc!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:12:13

    Jaką to trzeba być intelektualną amebą, żeby nie sprawdzic ile się zarabia na stanowisku na które się po znajomości „aplikuje” hehehehe

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:14:11

    Mało zarabiamy na najniższej krajowej w Łowiczu, postrajkowałbym, ale nie mam przed kim, bo mnie zwolnią

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:16:25

    Tak właśnie to wygląda!!! Nie inaczej!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:18:50

    A jakież to jest to wasze super wykształcenie?, słynna uczelnia Mazowiecka czy uprawnienia zdobyte w trybie weekendowym ??? Smutna prawda jest taka że niestety bardzo wiele osób pracujących w tych Lidlach czy Biedronkach ma zdecydowanie wyższy poziom wiedzy,tak mógłby być problem z zatrudnieniem,no a poza tym tam trzeba ciężko pracować.

  • gość 2019-04-10 16:24:16

    Decyzja haniebna, ale znamy wyczyny Pana Starosty jak był nauczycielem. Trzymam kciuki za powodzenie strajku. Państwo Nauczyciele nie pękajcie. Pamiętajcie, że dla Was pieniędzy nie ma, a w tym samym czasie Pan Prezes obiecał rolnikom 500 zł na każdą krowę.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:29:32

    Posypką się jedynki jak to wszystko się skończy żeby sobie ulżyć

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:30:41

    Widać jakim nauczycielem był starosta po tej decyzji

  • Nauczycielka - niezalogowany 2019-04-10 16:31:52

    Chętnie się zamienię z panią z biedronki,a ona niech przyjdzie wasze dzieci uczyć

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:33:55

    Dla mnie mogą strajkować i miesiąc zero wypłaty i wtedy się obudzą nadrobią korepetycjami ha ha ha

  • Anna - niezalogowany 2019-04-10 16:36:30

    Jestem nauczycielem z wieloletnim stażem i uważam, że stanowisko Starosty jest jak najbardziej słuszne. Nie mam żadnych sympatii, czy antypatii politycznych. Prawo jest prawem i należy go przestrzegać. Nauczyciele myślący inaczej pokazują swoją postawą uczniom, jak łamać prawo. No cóż nie są to wzorce do naśladowania. Dla P. Broniarza z kolei jest to być albo nie być, gdyż zbliżają się wybory w ZNP. Jeżeli mamy jakieś oczekiwania to najpierw powinnyśmy pokazać efekty naszej pracy, a nie jak pracujemy - w każdej szkole wszyscy nas pod tym kątem widzą.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 16:47:46

    Znów odezwał się jakiś niedouczony idiota,500 zł na krowę 100 na świnię są to pieniądze unijne które dostają rolnicy w innych krajach unii (dzięki działaniom poprzedniego rządu nasi rolnicy są ich pozbawieni), może uda się je uzyskać w następnym budżecie UE

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 17:29:30

    Starosta uprawia tradycyjny lans. Pisma do szkòł i przeciek kontrolowany do mediòw by napisali jak stoi na straży prawa. Jakoś burmistrz czy wòjtowie się takimi oświadczeniami nie pochwalili. Nauczyciele trzymajcie się mocno, będą chcieli Was złapać codziennie. Boją się o sondaże, o wybory majowe. Taki mają przekaz partyjny.

  • gość 2019-04-10 17:34:13

    Może wreszcie zajmą się uczniami a nie sobą .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 18:06:11

    Ludzie... Puknijcie się w głowę!!! Niektórzy trzeci dzień i już nie wiedzą jak sobie poradzić z własnym dzieckiem... Ja wiem, że niektórzy nie wychowują tylko hoduja dzieci, ale to właśnie przykład co będzie jak faktycznie nauczyciele odejdą z pracy. Szkoły zostaną sparaliżowane. Myślicie krótkoterminowo. Ciekawe czy ktoś mówił o policjantach, że są tacy czy inni. A wydaje mi się, że ich postawa w listopadzie była bardziej nieodopowiedzialana i mogła spowodować większe szkody...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 18:14:10

    I ty pacanie byłeś nauczycielem los się zemści na Tobie wstyd

  • As - niezalogowany 2019-04-10 18:15:10

    I ty pacanie byłeś nauczycielem los się zemści na Tobie wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 18:51:11

    Niema to jak czepiać się ludzi otrzymujących świadczenie 500+ W WIEKSZOSCI I TAK RODZICE PRZEZNACZĄ je na korepetycje dla Was pseudo nauczyciele.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:27:34

    I bardzo słusznie. Z jakiej racji mają dostac pieniądze za to, ze nie pracują. Każdy chcial by duzo zarabiac i miec tyle wolnego co nauczyciele. Niech idą do pracy fizycznej jak im nie pasuje. Normalnie wiekszosc osob ma 26 dni urlopu a nauczyciel w roku wiecej niz 3-mce- zyc nie umierac.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:29:05

    Długooo to się musi uczyć lekarz a nauczyciel?, znam wielu takich co ledwo szkoły średnie pokończyli, potem marne studia ale najważniejsze że rodzice nauczyciele.... Więc praca się znalazła

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:41:49

    Brawo!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:47:29

    Bardzo dobrze. Niech nieroby odczują to w kieszeni.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 19:51:27

    Strajkujący pisali że nauczyciel dyplomowany zarabia ok. 3000 brutto, a tu starosta płaci 201 zł brutto za dzień pracy, czyli miesięcznie to już jest 22 dni x 201 zł = około 4400 zł brutto, za etat 18 godzin tygodniowo. Czy to przypadkiem nie daje za 36 godzin pracy 8800 zł brutto? A Który człowiek za 40 godzinny etat w innych pracach ( i też po studiach) tyle zarabia? Mało osiągalny pułap. Nie licząc korepetycji.... Których nie da się policzyć, bo paragonów za nie ponoć nauczyciele nie dają.

  • Tomasz - niezalogowany 2019-04-10 20:05:23

    Rewelacyjna decyzja. Gratulacje panie Starosto.

  • Ren - niezalogowany 2019-04-10 21:49:05

    Super. Nie rozumiem czemu co niektórzy są zdziwieni faktem, że za czas strajku nie ma pieniążków. Przecież u każdego z nas w pracy tak właśnie jest....nie pracujesz ,nie masz wynagrodzenia, poza oczywiście zwolnieniem i urlopem. A tu wielkie halo....wreszcie ktoś się za te inteligencję bierze. Nikomu nie ublizajac,ale nauczyciele to ciągle żyją dawnymi czasami, i wydaje im się że tak jak oni są wykształceni, to nie ma drugiej takiej grupy zawodowej. Kiedyś może i tak, ale obecnie.?? Ludzie mają nie takie wykształcenia ...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 22:05:41

    A z jakiej okazji mają nauczyciele odrabiać z uczniami czas strajku, skoro nikt im nie płaci??? Ciekawe, czy jakiś rodzic dziecka pracuje charytatywnie dla tzw.idei??? Nie te czasy!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 22:29:41

    A kto płaci rodzicom za dni urlopu podczas strajku, bo muszą z dziećmi w domu zostać albo za wynajęcie opiekunki( chodzi o małe dzieci bo duże dadzą sobie radę same ) ? Nie o pracę charytatywną tu zapewne chodzi, tylko o odrobienie dni , podczas których przez nauczycieli dzieci nie mogły się nauczyć tego co państwo im gwarantuje. Nauczyciele stracili bo nie mają za strajk płacone? , chcieli to strajkują , a dzieci chcą się uczyć to nie mogą. Po powrocie ze strajku pierwsze co zróbcie to spójrzcie dzieciom w oczy i powiedzcie na lekcjach : strajkowałam /em bo pieniądze są ważniejsze niż Wy drogie dzieci .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 22:33:13

    Jak lekarze strajkowali czy pielęgniarki to tylko ich przedstawiciele strajkowali, a szpitale i przychodnie były nadal czynne. I takie strajkowanie popieram, bo nie krzywdzi innych. Jak nauczyciele strajkują to przedstawiciele strajkują i reszta ich świty, a szkoły pozamykane!! Takiego nie popieram.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 22:33:41

    Srał pies tą pseudo elyte,szkoda dzieciaków bo jak to dłużej potrwa to braknie sobót i uczniowie będą musieli chodzić do szkoły w wakacje,nikt nie będzie miał prawa wydać promocji jeśli program nie będzie wykonany

  • Gość - niezalogowany 2019-04-10 22:35:17

    Bardzo dobrze ja za nie wykonaną pracę teź bym miała nie zapłacone chciałabym zarobić chociaź połowę tego co zarabiają nauczyciele wielkie panie magistry uczą jak chcą bo przecieź dziecko przyjdzie na korepetycje tylko w moim przypadku to człowiek daje ostatnie pieniądze uwaźam źe moźe i powinni dostać podwyźki lecz nie w takiej kwocie i nie wszyscy bo niektórzy nauczyciele nawet nie umieją przekazać wiedzy dziecku a uważają się za wielkie panie jeźdzą takimi furami źe ja nawet za 5 lat cięźkiej pracy nie będę miała takiej mają pieniądze nawet na sprzątaczki byle by nie połamać sobie swoich dopiero co zrobionyvh paznokci na ludzi z niższym wykształceniem patrzą z góry tylko gdyby nie te robole zarabiający najniższą średnią to te panie umarły by z głodu a do kogo my mamy iść po podwyżkę!

  • gość 2019-04-10 23:35:43

    Jakie oburzenie, że rodzic musi siedzieć z własnym dzieckiem... Przecież nauczyciele są takimi nieudacznikami i nierobami, że ja na waszym miejscu nie pozwoliłbym, że oni się nimi zajmowali... Jak trwoga to do Boga... Wielki hejt teraz na nauczycieli wylewacie, ale jak w cztery oczy rozmawiacie to mało co w tyłek im nie wejdziecie... żenada

  • Agnieszka - niezalogowany 2019-04-11 04:19:27

    Moim zdaniem niech strajkuja maja do tego prawo. Mam 40 lat i juz za moich czasow nauczyciel nie mial zbyt wielkiego szacunku a teraz juz calkiem jest lipa. Szczeniak z 1 klasy podstawowej na fluoryzacji zebow mowi do nauczycielki spierdalaj sama sobie myj zeby moj tata moze cala szkole kupic to co dalej bedzie. Nic nie moga zrobic w takiej lub podobnej sytuacji. A jak PISiory daja kazdemu to czemu oni nie maja chciec. Zaraz gornicy wyjda znowu na ulice. Taka sekretarka czy sprzataczka nigdy pod ziemia nie byla ale ona jest wielki gornik i dodatki bierze jak zloto. Fakt jest ze nauczyciel ma 3 miesiace urlopu w roku a nikt inny tak nie ma ale niech domagaja sie kasy. Nauczyciele nie poddawac sie oni wiedza ze wy nie glosujecie na nich to was tak chca zlamac. Nauczyciele tak trzymac!

  • Agnieszka - niezalogowany 2019-04-11 04:20:18

    Moim zdaniem niech strajkuja maja do tego prawo. Mam 40 lat i juz za moich czasow nauczyciel nie mial zbyt wielkiego szacunku a teraz juz calkiem jest lipa. Szczeniak z 1 klasy podstawowej na fluoryzacji zebow mowi do nauczycielki spierdalaj sama sobie myj zeby moj tata moze cala szkole kupic to co dalej bedzie. Nic nie moga zrobic w takiej lub podobnej sytuacji. A jak PISiory daja kazdemu to czemu oni nie maja chciec. Zaraz gornicy wyjda znowu na ulice. Taka sekretarka czy sprzataczka nigdy pod ziemia nie byla ale ona jest wielki gornik i dodatki bierze jak zloto. Fakt jest ze nauczyciel ma 3 miesiace urlopu w roku a nikt inny tak nie ma ale niech domagaja sie kasy. Nauczyciele nie poddawac sie oni wiedza ze wy nie glosujecie na nich to was tak chca zlamac. Nauczyciele tak trzymac!

  • Boniek ale nie ten śmierdziel - niezalogowany 2019-04-11 07:13:02

    Jakieś babsko co jest nauczycielka napisała że idzie do biedronki a ja ci mówie babo idz to zrozumiesz dlaczego robotnik wali sete przed robotą.Moja sąsiadka w biedronce dyma za pińciu a wymagania tam jak w łagrze za stalina.po trzech dniach byś sama z siekierą poszła gasić strajki nauczycieli.jak nie znasz roboty fizycznej to sie nieodzywaj.ja spawałem mosty na wysokościach w kanadzie to wiem co to robota.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 07:27:35

    Brawo panie starosto, szacun za sprawieliwe i uczciwe podejście do sprawy. Strajk nauczycieli, w dupach im się przewraca. Wakacje, ferie wolne, wszystkie nadgodziny płacone i inne dodatki , podwyżki i wiecznie im mało, a gdzie w tym wszystkim są dziec????

  • Ewcia - niezalogowany 2019-04-11 07:43:05

    WYTRZYMAJCIE NAUCZYCIELE, nie dajcie się złamać!!!! Nie patrzcie na hejt pisiorskiego Anonima, który Was atakuje pod każdym artykułem. Oni (pisiorscy hejterzy) dostali rozkaz by Was atakować w mediach. Musicie to wytrzymać

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 07:51:30

    A co z tego że dzieci pyskują, jak jesteście pedagogami to zaradźcie na to, a nie ... A może jakby takiego dziecka rodzic wykupił szkołę i jakby nauczyciel popracował trochę " u Pana" to by się trochę skruchy nauczył i roboty. A jak policjantowi na interwencji szaleniec silniejszy od niego siekierą wymachuje i chce wszystkich pozabijać łącznie z policjantem, albo na mecze musi jechać z huliganami (nie przedszkolakami), albo na ulicy podczas interwencji zarazić się może chorobami od jakiegoś ćpuna czy napastnika, albo do wypadku jedzie gdzie leżą zmiażdżeni ludzie w tym też dzieci , albo do samobójcy? Chcieliby nauczyciele mieć takie widoki w pracy? zdrowie i życie jest zagrożone nie tylko policjanta ale i jego całej rodziny , jeśli mu się coś by stało to co będzie z rodziną tego czlowieka??? Taka praca jest ciężka i stresująca. Psychikę wyniszcza równo taką praca. A dni urlopu tylko 26 jak u każdego a nie 3 miechy. Nauczyciele czym że jest wobec takiej pracy pyskowanie ucznia lub sprawdzanie klasówek raz w miesiącu?? Nie przesadzajcie. Przysłowie mówi , że krowa która dużo ryczy mało mleka daje.

  • gość 2019-04-11 08:32:02

    Nauczyciele nie mający olimpijczyków na szczeblu wojewódzkim natychmiast do zwolnienia. Młodzi i wykształceni nauczyciele czekają, dajmy szanse. "Pechowcom" dziękujemy i żegnamy.

  • gość 2019-04-11 08:45:23

    jeśli nie pasuje praca nauczyciela???? zmieńcie zawód, po układach nikt do szkoły się nie dostanie, dyrektorka jednej ze szkół powiedziała,że dla kobiety to najlepszy zawód, zarówno zarobkowo jak i czasowo, i zakupy zrobi przed południem, i obiad ugotuje i własnymi dziećmi się zajmie, popiera to dyrektor szkoły.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 08:51:43

    Sprawdzić wiedze nauczycieli!!!

  • gość 2019-04-11 08:55:11

    Ale euforia. Typ ma napisane w ustawie jak ma się zachować. Tylko naprawdę ubodzy duchem robią z ego wielkie coś. Ludzie ogarnijcie się. Lekarze strajkowali - uznali że nie warto się szarpać. Za parę lat będziemy latać samolotem żeby znaleźć lekarza z prawdziwego zdarzenia. Jesli chodzi o oświatę to problem jest znacznie szerszy. Chodzi w końcu o przyszłość naszych dzieci. Ukraińcy zabrali nam pracę przy szpadlu to teraz bez szkoły i szerszego pojęcia zostanie sprzątanie kibli w kwaterach Ukraińców

  • Ramos - niezalogowany 2019-04-11 09:00:21

    To Kurwisko pierd...... PISOWSKI cwelu.... sobię pensję zabierz gnido.....bez honoru

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 09:07:16

    Ukraińcy nie zabrali Tobie pracy tylko dopieszczanie socjalne 500 plus sprawiło że ludziom nie chce się pracować dobrze, że chociaż Ukraińcy są chętni do pracy bo rozbuchany socjal zrobił co zrobił po co pracować skoro czy się leży czy się siedzi socjalne się należy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 09:11:59

    Ale nosi kogoś, pensje i tak zabrać się powinno, leżysz nie pracujesz masz pewność że zarabiasz mało, dzieci Cie denerwują. Cały materiał do przerobienie przerasta Cie. Nauczycielu zmień pracę. Jest tyle prywatnych szkół. Pokaż co potrafisz jak wielka masz wiedzę, przyjmą Cie z otwartymi rękoma.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 09:19:27

    Za strsak zabrac im te nagrody co otrzymuja na dzien nauczyciela. Dziadostwo.

  • gość 2019-04-11 09:29:16

    SIĘ NIE WYPISZE ŚWIADECTW MATURZYSTOM. A JAK MOŻNA TO ZROBIĆ JAK SIĘ STRAJKUJE ? (26 KWIETNIA MAJĄ ZAKOŃCZENIE ROKU ) I KOSIOREK W ZĘBACH KASĘ PRZYNIESIE….

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 09:29:45

    90% nauczycieli w Łowiczu ma wiedzę tak mała że szok!!!!

  • Marysia - niezalogowany 2019-04-11 11:24:12

    Ktoś tu napisał, że nauczyciele powinni odrobić te stracone dni, może w soboty, a może w wakacje. A czy ktoś zapytał się dzieci i rodziców czy się na to zgodzą?! Jeśli rozważali taką opcję powinni zapytać o zdanie drugą stronę. My rodzice i dzieci nie jesteśmy więźniami lub osobami ubezwłasnowolnionymi, że będziemy robić to, co nam się każe. Protestuję. Dzieci popierają strajk, bo mają wolne, rodzice szczególnie małych dzieci, jeśli nie mogą zapewnić im opieki, nie. Poparcie dla nauczycieli jest warunkowane osobistym bądź partyjnym interesem i kropka. Jak dla mnie bez sensu ten strajk, nie przynależę do żadnej partii, mam dorosłe uczące się w liceum dziecko, nie rozumiem tego wymuszania strajkami. Jak nauczyciel jest "dobry", nie ma problemu ze znalezieniem satysfakcjonujacej pracy, uczniowie chętnie chodzą na jego zajęcia, wieść sie niesie z korzyścią dla niego i dla szkoły. Najbardziej protestują ci, którym się nie chcę pracować, popadli w rutynę wypalili się. Rada na to jest jedna zmień pracę na lepszą, nie siedź w szkole na siłę, zrób miejsce młodym, którym się chce.

  • gość 2019-04-11 11:35:57

    Nauczyciele słuchajcie Platfusów, będą duże podwyżki, zmniejszone godziny przy tablicy, cztery miesiące wakacji (płatnych) i zmniejszone wymagania nauczania np. tabliczka mnożenia do dwudziestu (znany problem z 6 x 8 i 8 x 6 ).

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 11:48:18

    Bardzo trafny komentarz p.Marysi!!!!#

  • gość 2019-04-11 12:04:11

    Ktoś wyżej napisał, że będzie się teraz domagał pieniędzy za siedzenie na radach pedagogicznych, zebraniach i egzaminach. To przepraszam bardzo, ale k....a sami nauczyciele mówią, że to są godziny w ramach ich pracy i tylko 18 godz. przy tablicy, a reszta to właśnie te wywiadówki. A teraz to co płaczą, że wieczorami na zebraniach siedzą, chcą za to dodatkowe pieniądze? Nie wstyd Wam? Sami zapomnieliście dlaczego strajkujecie, na szczęście my już teraz wiemy. TYLKO I WYŁĄCZNIE dla PIENIĘDZY. Chcecie mieć więcej pensji za 18 godz. a za to co robicie ponad to znów pieniądze. Egzaminy, matury, opieka, plan nauczania - to wszystko macie głęboko gdzieś, a najgłębiej dzieci. Jeszcze raz usłyszę, że kaganek oświaty niesiecie, to roześmieję się prosto w twarz!

  • gość 2019-04-11 12:13:13

    Nauczyciele jeszcze pensję z góry dostają. Jeszcze taki nie przepracuje nawet 1 dnia, a już 1 września kasa na koncie musi być. Kto tak ma? Urzędnicy np. nie, chociaż też budżetówka. Pensja powinna być za wykonaną pracę. Nauczyciele coś tam pewnie podwyżki dostaną, ale to jak znienawidzoną grupą zawodową właśnie się stali długo za mini się będzie ciągnęło, nie wiem czy warto. No i pewnie ktoś się zaraz do Karty Nauczyciela dobierze, wtedy to dopiero będzie strajk, wychodzą na światło dzienne przywileje, jest ich cała masa i ludzie po prostu mają już dość. Żyjemy w 1 kraju i nie tylko nauczyciel ma wykształcenie, śmiem twierdzić, że inni mają nawet lepsze, nie tylko nauczyciel ma wydatki, kredyty i problemy. Tylko my mamy mniej czasu, żeby sobie z tym radzić i mniej możliwości dorobienia. W domu nie ma mnie od 6 - 18. Jak wracam to nie ma opcji, żebym w swoim zawodzie, a innym miejscu, mogła dorobić do pensji.

  • andrzej - niezalogowany 2019-04-11 12:23:54

    Możecie sobie wypisywać głupoty!!! Żal jak się siedzi na kasie w sklepie w pampersie na dupie, że inni tak nie mają!! Trzeba się było uczyć matoły. A nie teraz głupoty wypisywać bo wam mocodawca partyjny każe opluwać nauczycieli. Jeśli nauczyciele wytrzymają do wielkanocy to potem będzie z górki. 26 jest zakończenie roku dla maturzystów i jak Mateuszek się nie zreflektuje to matur nie będzie bo nikt nie zastąpi rady pedagogicznej siostrami zakonnymi i strażakami. I nie pomoże tu żadne rozporządzenie paniusi minister co ucieka do Brukseli. Nauczyciele już wygrali bo pokazali rządzącym że suweren ma ich gdzieś

  • z Sorbony ł. - niezalogowany 2019-04-11 12:33:11

    Pozdrawiam Przyjaciół z Grona, trzymamy się mocno.

  • gość 2019-04-11 12:38:04

    Wypraszam sobie! Pracuję w godz. 8-16, z dojazdem do pracy ponad 10 godzin. Nie siedzę w pampersie i w ogóle nie pracuję "na kasie" w często przywoływanej tu Biedronce. Mam wykształcenie wyższe magisterskie, uniwersytet, a nie Mazowiecka, a do PIS-u daleko mi jak stąd na księżyc. Nie rozumiem, dlaczego nazywa się mnie matołem. Czy tylko dlatego, że nie jestem nauczycielem? Komentarz "andrzeja", chyba nawet nauczyciela, wyraźnie pokazuje stosunek nauczycieli do innych. Nie opluwam nauczycieli, mam ich w rodzinie, co nie znaczy że forma strajku i szantażowania mi się podoba, a chyba w wolnym kraju można wyrazić opinię bez obrażania i wyzywania. Może weźmiesz przykład "andrzeju"?

  • popieram strajk - niezalogowany 2019-04-11 12:38:05

    A ja pozdrawiam ćwoków z łowickiej farmy trolii co najeżdżają na nauczycieli. Żal wam? Już niedługo skończy się koryto. I nawet nie pomoże program świnia+. Farma trolii choć wy świńskie teksty wypisujecie nie łapie się na dopłaty

  • gość 2019-04-11 12:46:48

    Do wykształconego co na kasie nie pracuje - jakim ograniczonym trzeba być by nie widzieć że bez takiej formy protestu nikt by nawet z nimi nie chciał gadać. Co innego z krowami i świniami. Nauczyciele też tego nie chcieli ale nie mieli innego wyjścia. Pani nowo zatrudniana na kasę w biedronce po zawodówce (o ile ją ma) dostaje więcej niż nowo zatrudniany nauczyciel po wyższych studiach ( i nie wszyscy kończyli mazowiecką). To jest normalny kraj? Gdzie lepiej mają niepracujący menele- dziecioroby żyjące z mopsu? Gdzie jedynym wyznacznikiem tego czy dostaniesz godziwe pieniądze od władzy jest to że z badań wyszło czy możesz jako grupa zawodowa na nich głosować!!! Czy to normalny kraj gdzie nic nie robiąca pani za przeproszeniem asystentka prezesa zarabia na miesiąc tyle ile nie zarobi na rok nauczyciel?

  • ANTY - niezalogowany 2019-04-11 12:52:41

    NAUCZYCIELE TRZYMAJCIE SIĘ!!! JAK RZĄD SIĘ WYSTRASZY BRAKIEM ŚWIADECTW MATURALNYCH TO I ZA CZAS STRAJKU ZAPŁACI!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gość 2019-04-11 13:08:29

    A PAN PANIE KOSIOREK JAKO NAUCZYCIEL TO BY SIĘ PAN WSTYDZIŁ. MOŻE JESZCZE DO ZAWODU BĘDZIE PAN MUSIAŁ WRÓCIĆ I CO WTEDY??? JAK BĘDZIE PAN MÓGŁ SPOJRZEĆ KOLEGOM I KOLEŻANKOM W TWARZ??

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 13:26:47

    Drodzy państwo Belfrowie. Poziom państwa komentarzy jest tak żenujący że dyskwalifikuje was jako osoby które mają wychowywać przyszłe pokolenia,obrażanie kogokolwiek jest w waszym przypadku nie do zaakceptowania. A chwalenie się wykształceniem,jakie to ono jest wybitne.......... opuszczę zasłonę milczenia Sugeruje więcej pokory i szacunku dla innych skoro sami tego oczekujecie

  • gość 2019-04-11 13:54:55

    Zgadzam się z powyższym, poziom wypowiedzi nauczycieli (chyba nauczycieli) woła o pomstę. Ile słomy w butach im się jeszcze zmieści?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 13:56:04

    Strajkujcie dalej nawet do matur lub do 1 września. Na wasze miejsca przyjdą młodzi nauczyciele którzy bez znajomości w tym zawodzie pracy znaleźć nie mogą. Dzięki tym protestom nastąpi długo oczekiwana zmiana. Pora skończyć z tą farsą w publicznym szkolnictwie.

  • gość 2019-04-11 13:57:17

    Dlaczego ludzie nie rozumiecie prostej rzeczy, że za strajk (i to obojętne w jakim miejscu pracy) nie należy się zapłata??? Na to są przepisy i nauczyciele dobrze to wiedzą. Szantażem i obrażaniem nic nie zmienicie, mam tylko nadzieję, że Burmistrza zachowa się podobnie, złamanie dyscypliny finansów publicznych, mówi niektórym to coś?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 14:04:30

    Sp 7 widzę że dobrze się bawi podczas strajku.

  • gość 2019-04-11 14:38:43

    Brawo!!!!!! Pan Starosta!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 15:10:05

    Bardzo dobrze!!!! Zabawa na całego w szkołach trwa!!! Kawki, pogaduchy..Brawo Panie Starosto!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 15:11:41

    Tak trzymać Panie Starosto!!! Kawki, pogaduchy..tak wygląda dzień strajku!

  • Anna - niezalogowany 2019-04-11 19:05:13

    To nie wysyłajcie dzieci do szkoły, skoro nauczyciele tacy głupi i nieudolni. Jest opcja nauczania domowego.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 20:59:15

    Starosta zesrany bo za chwilę szkoły ponadgimnazjalne będą organizowały rady kwalifikacyjne maturzystòw. A jak kadra strajkuje to rady pedagogiczne się nie odbędą. I to jest problem naszej partii przewodniej.

  • Gośc - niezalogowany 2019-04-11 21:39:07

    Szanowni Państwo zastanawiam się po co posyłacie swoje dzieci i wnuki do tych nędznych szkół, przypominam że obowiązek szkolny jest tylko w szkole podstawowej. Z waszych opinii wynika że tylko nieudacznicy uczą w szkołach czyli rozumiem że zgadzacie się aby tacy ludzie uczyli wasze kochane dzieci na podobnych sobie. Dla mnie to bez sensu lepiej oszczędności kasę, czas i posłać dziecko do pracy, problem z nauczycielami się rozwiąże nie będzie szkół bo nie będzie naboru. Nie tylko nie musicie posyłać dzieci do szkół średnich nie musicie posyłać dzieci do przedszkola.

  • Gośc - niezalogowany 2019-04-11 21:46:15

    Szanowni Państwo zastanawiam się po co posyłacie swoje dzieci i wnuki do tych nędznych szkół, przypominam że obowiązek szkolny jest tylko w szkole podstawowej. Z waszych opinii wynika że tylko nieudacznicy uczą w szkołach czyli rozumiem że zgadzacie się aby tacy ludzie uczyli wasze kochane dzieci na podobnych sobie. Dla mnie to bez sensu lepiej oszczędności kasę, czas i posłać dziecko do pracy, problem z nauczycielami się rozwiąże nie będzie szkół bo nie będzie naboru. Nie tylko nie musicie posyłać dzieci do szkół średnich nie musicie posyłać dzieci do przedszkola.

  • gość 2019-04-12 19:36:17

    Ale w Gdańsku kwoty są mniejsze. Dlaczego starosta, też zresztą nauczyciel, przyjmuje kwoty najbardziej dotkliwe? Boi się Kaczynskiego?

  • gość 2019-04-15 10:46:30

    Damy radę bez kadr i rad, nie martwcie się maturzyści. Po wakacjach zrobimy porządek z nieudacznikami. Tak trzymać Panie starosto.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-18 23:12:42

    To ja chcę 500 zł na buty do biegania i kolejną parę

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Tynki Maszynowe

Oferujemy wykonanie tynków gipsowych. Nasz firma pracuje na materiałach renomowanych firm. Dajemy gwarancje jakości wykonywanych przez nas tynków...


Zobacz ogłoszenie

Dostawca butli z gazem MARK

Poszukujemy pracownika - dostawcy butli z gazem na terenie Łowicza i okolic. Szukamy odpowiedzialnych osób poszukujących pracy fizycznej . Wymagamy..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez lowicz24.eu, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Agencja Reklamowa ZU-AN z siedzibą w Łowicz 99-400 , Stanisławskiego 23

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"