Reklama

Pasiaste schody przy plaży miejskiej?

Na plaży miejskiej w ostatnim czasie dużo się zmienia. Grupa „Łączy nas Łowicz” realizuje kolejne projekty, które upiększają przestrzeń nad Bzurą.

Dopiero co z ich inicjatywy na plaży ustawiono hawajskie parasole, skrzynki i ławki z palet, a już w fazie przygotowań jest kolejna inicjatywa.  

Kilka dni temu na swoim facebookowym profilu, pokazali wizualizację kolorowych schodów, prowadzących na plażę. Pomysł spotkał się z żywiołową reakcją fanów i sporym poparciem. Malowanie pasiastych stopni miałoby zintegrować mieszkańców Łowicza i dać im poczucie, że razem tworzą coś fajnego dla miasta.

- Chciałbym jeszcze dziś wystąpić z oficjalnym pismem o zgodę do Starostwa i jeżeli ją uzyskamy to przystąpimy do działania – mówi nam Krystian Cipiński.

Decyzję czy schody zostaną pomalowane w całości czy kolorów nabiorą jedynie podstopnie, podejmą dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu ich wniosku.

Nowe kolorowe schody nawiązywały by do ławek, które od kilku dni służą łowickim mieszkańcom na plaży. Członkowie grupy Łączy nas Łowicz, wykonali i pomalowali je sami. Palety dostarczył im Krzysztof Błaszczyk i Robert Fortuński, z kolei skrzynki, służące teraz do siedzenia, to dar od Modelowych Sadów. Na plaży pojawiły się też trzy hawajskie parasole, zostały zakupione przez OSiR w Łowiczu na wniosek Krystiana Cipińskiego. 

Jak myślicie czy takie schody w pasiaki będą tam pasować? 


zdjęcie wizualizacji "Łączy nas Łowicz"

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-01 18:19:54

    Z jakich pieniędzy zostanie zakupiona ta farba. Czy może mamy hojnego sponsora?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-01 19:41:19

    To najlepszy komentarz, ktòry pojawił się na lowiczanin.info w przedmiotowej spawie. Podpisuję się pod nim i przytaczam....cyt.Łowicz to stare miasto z wielką tradycją. Ma mocną przeszłość polityczną, edukacyjną… i nie róbmy Disneylendu , jakieś malowanki , kolorowanki, skansen na 1 Maja i w Maurzycach wystarczy , skończmy z tą ludowością. Może jakieś działania pobudzające intelekt mieszkańców. Czy tak wyglądają stare, małe ,klimatyczne, europejskie miasta z tradycjami. Od pasiaka mnie mdli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-01 19:46:22

    Wojcik, juz tak siebie nie cytuj za bardzo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-01 22:22:24

    Cipiński dobry gość, robi wszystko żeby było o nim głośno. Czyta bajki w przedszkolu, prowadzi Dni Łowicza, wymyśla bzdety typu malowanie schodów. Ciekawe czy poprowadzi Księżackie Jadło albo pomaluje parkometry w pasiaki. Przy okazji zapytam o słynną górkę frajdy - co tam się dzieje? Albo co się dzieje na plaży, bo rok temu była frajda bo palmy, bo piasek itd. a teraz gdy brak baru (wiem, to nie jego wina), gdy palmy uschły i główne miejsce do wypromowania podupadło to z braku laku skrzynki stawiają albo chcą strefę wolną od alko zrobić - byle by głośno było.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-01 22:36:02

    Kolorowe Pasy już byly- jeden wielki niewypał!!!!cteraz schody... co jeszcze???!!!! No i jak długo będziemy płacić za te kolorowe zachcianki!!!! Może zróbmy coś bardziej pożytecznego a nie wymalujemy łowicz w pasiaki.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-01 23:12:18

    "Malowanie pasiastych stopni miałoby zintegrować mieszkańców Łowicza i dać im poczucie, że razem tworzą coś fajnego dla miasta." .... czytam 3ci raz te bzdety i nie wierzę co czytam.... czy p. Cipiński ma 13lat?!?! Moze mu wyksztakcenia brakuje....albo.... pali za duzo... Rozumiem ze się trzeba wypromowac ale chlopie.... wymysl cos bardziej inteligentnego ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadzia - niezalogowany 2018-08-01 23:16:26

    ..ooo toto tooo jest dobre!!! Takie pasy fajne jak muzyka disko polo jest fajowa! ...skoczna, prosta jak te pasy - proste, kolorowe i oko prostego chłopa ucieszą!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-01 23:29:29

    Masakra i znowu ten folklor, Skierniewice, Plock, Sochaczew wszyscy zabiegają o rozwój gospodarczy co widać, słychać i czuć a u nas pasy, które się zmyly, palmy, które uschly, baseny ogrodowe lepiej nie będę komentować a teraz wielka inwestycja ekonomiczno gospodarczo rozwojowa schody w pasiaki Brawo Wy pomysły jak... Ręce opadają. Masakra. Głowy pełne pustych, durnych, niskich pomysłów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-01 23:40:46

    Cycki opadają!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 00:00:55

    Tańce, śpiewy, hafty i malowidła, gospodarka i rozwój niech czeka bo pierwszeństwo mają głupoty.Tragedia, że im nie wstyd takich durnych pomysłów przedstawiać. Ps. Wycinanki przymocujcie jeszcze do schodów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 04:55:41

    KULWA co jest grane w tym Łowiczu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 06:30:59

    Promocja środowisk gejowskich w Łowiczu za publiczne pieniądze? Pod rezydencją biskupa? No ciekawe. Cipson brawo ty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 06:34:13

    Tylko, żeby Wam farba nie zeszła z tych schodów jak to się zadziało z pasami wymalowanymi za 15 tys. Kiedy przeczytam, usłyszę, że coś konkretnego się zadzialo w Lowiczu co ma wpływ na rozwój miasta a nie same pierdy i pomysły z ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 07:39:38

    Co wy chcecie w Łowiczu to jest nawet specjalny wydział od rozwoju i strategii miasta, tyle że nikt nie wie co tam robią...ha ha ha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 08:05:23

    Jarają Was te komentarze, co? :) Piszcie piszcie. Zalecenia psychologa trzeba wykonywać. Mi się pomysł podoba bardzo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 08:11:50

    Hejt wylewa się z uszu. Żal czytać. Róbcie te schody młodzieży!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 08:19:44

    776 osób chce kolorowych schodów wg informacji z facebook. Jak widać, nie korzystają z tego portalu, bo jakieś zupełnie odmienne zdania :) Chyba, że opozycjoniści ujadają. Raczej tak...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 09:08:21

    Cały lowicz pomalujcie, bieda jak nie wiem co dobrze, że Warszawa i Lodz zatrudnia bo w lowicu to tylko malują tańcuja i wycinaja. Gwiozdy na deptaku odkrywają, disco polo puszczają żenada. Teraz inwestycja schodów malowanie wyczyn, przedsięwzięcie, nie ma co. Te uschle, zmarnowane palmy jeszcze pomalujcie i twarze swoje. Brawo Wy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 09:32:48

    Polityka Panie, polityka. Siedzi ze dwóch z opozycji i nawalają posty jak szaleni. Szkoda, że na FB gdzie nie ma anonimowości jakoś tych głosów na "nie" jest bardzo mało. Drodzy Mariusze, Roberciki i inni, proponuje prowadzić kampanie twórczym działaniem a nie pisaniem głupot na lowicz24 i lowiczaninie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 09:40:24

    O Mariuszek się uaktywnił! Jak chcesz porównać inicjatywę kilku znajomych do działań prowadzonych przez całe miasto przy wielomilionowym budżecie? Malowanie schodów to nie kwestia zatrudnienia. Nie bądź śmieszny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 09:53:24

    ludzie w łowiczu są podli, nic im sie nie podoba, nic nie pasuje, wredny naród

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 10:00:16

    Cipson weź ty lepiej pędzel i jedź malować ściany na wyspach brytyjskich, przerażają mnie te twoje głupie pomysły. Próbujesz na siłę zablysnac, ale nie wiesz za co się wziąć. Działasz tylko dla swojego kolesiostwa, które jest mniej więcej na takim samym lub nizszym poziomie co ty, więc jest komu imponować. Idź precz!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 10:11:50

    Życzę Krystianowi grubej skóry przy tej bandzie skretyniałych hejterów. Oczy bolą naprawdę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 10:12:57

    Nie da się czytać komentarzy tych wszystkich "głupio mądrych". Nic w Łowiczu się nie dzieje- ŹLE, coś się dzieje też ŹLE. Ludzie nie pasuje to zakasać rękawy i brać się do roboty. Bo w gębie to każdy potrafi być mocny, gorzej z czynami. I nie rozumiem czepiania się osoby Krystiana, który jak mało kto angażuje się w życie miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 10:17:55

    Ludzie w Lowiczu są podli? Nic im nie pasuje? Hahaha a co ma mi pasować w lowiczu? Tandetne, badziewne, beznadziejne pomysły? Dobrze, że Warszawa jest pod bokiem to nie martwię się o zatrudnienie od 13 lat. Co ma mi pasować? Zwiędle palmy? Starte pasiakowe pasy? Maszt zakupiony za spora kasę? Jajo wielkanocne na Starym Rynku? Discopolo na festynach? Zero firm, rozwoju? Słucham co ma mi pasować?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 10:35:18

    Zanim napiszesz, że ludziom nic nie pasuje w Lowiczu to spójrz proszę na Kutno,Sochaczew, Skierniewice i zastanów się dlaczego tak jest. Na FB lajkuja kolorowe schody hahaha malolaty lajkuja to fakt. Żenada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 10:44:07

    Widać, że miasta ościenne Łowicza znasz tylko z opowieści, bo wcale tam tak różowo nie jest. Narzekajcie dalej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 11:15:38

    Ale to miasto ma budować zakłady pracy? Dopiero niedawno był tutaj skowyt, że będzie budowany w Małszycach ten zakład, który produkuje proszek do agregatów. Maspex budują też niedobrze. Łowicz jest zadupiem bez przeszłości przemysłowej, więc nikt tu inwestycji nie tworzy. Miasto tu nic nie pomorze. Nawet jakby SSE zrobili jak w Kutnie, to byłby płacz, że obcy kapitał będzie wykorzystywał Ksinżoków. Tak źle i tak niedobrze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 11:16:21

    Literówka, miało być pomoże.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 11:22:58

    Pasy jak pasy, w takim miejscu jak schody nad rzeką mogą być, byleby tylko nie malowano tak kamienic w centrum. Pomysł jest prosty, zabawowy i nie wymaga większych nakładów finansowych, więc OK ja akurat nie mam nic na przeciw. Dobrze, że P. Cipiński nie kandyduje na burmistrza, bo wtedy takie pomysły byłyby mega słabe. Jednak uważam, że porównywanie głosów z FB też nie jest miarodajne, bo wiadomo że częściej komentują posty osoby sprzyjające i przesyłają informację dalej również znajomym, a tu na Ł24 głosy mogą być różne, nie płaczcie że skoro jest dużo głosów przeciw to piszą to 2 osoby, może ludziom się naprawdę to nie podoba. Ja ten pomysł akceptuję i teraz jest cacy, ale jak krytykowałam strefę na Błoniach to mnie wyzywano do debili, bezmózgów lub nazywano p. Wójcikiem ;)))) mnie - dziewczynę :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 11:38:26

    [...] ale jak krytykowałam strefę na Błoniach to mnie wyzywano do debili, bezmózgów lub nazywano p. Wójcikiem ;)))) - DOBRE SYNONIMY! :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 11:50:57

    w odpowiedzi na powyższe: Może i komuś się podobają takie synonimy, nie wnikam w to jak bardzo ktoś konkretnych radnych lubi czy nie lubi, ale bardzo mnie wkurza, że ludzie tak lekko i bez refleksji obrażają innych. Mnie się nie chce uruchamiać batalii o poszukiwanie delikwenta/tki który/a mnie obrażał, a jest to do zrobienia i na nic całe to RODO. Ale nie jestem debilem ani bezmózgiem, a już zwłaszcza dla kogoś, kto mnie absolutnie nie zna. No ale co się będę z koniem kopać ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 12:30:00

    Łączy nas Łowicz zaczyna od małych rzeczy, ciekawie co dalej. Jak tam wygląda sytuacja u innych? może ktoś podpowiedzieć?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 13:22:45

    skończmy już z tym folklorem , bo co za dużo to niezdrowo!Nie żyjmy tylko przeszłością ale przyszłością , a o tradycjach po prostu pamiętajmy. Od kolorowych pasków może zakręcić się w głowie , tym bardziej na schodach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 13:43:42

    Te malowanki to takie "perly przed wieprze". Moze lepiej najpierw zadbac o czyste lawki bo te sa zasrane. Wyremontowac ten plac dla dzieci. A przede wszystkim ktos powinien sprzatac ten teren i stale go dogladac. To wtedy i te pasy jakos sie wkomponuja.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 13:49:19

    Nie popieram

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 13:58:25

    Popieram. Trzeba cieszyć się z tego co jest zamiast krytykować, albo samemu wziąć się do roboty. Droga wolna.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 14:16:15

    Łączy nas Łowicz- to jest Łączy nas Urząd Miasta Łowicz... Trzon tego tworu to pracownicy UM, Łok -u, Osir-u.. Dlaczego tego nie robią w ramach swoich obowiązków zawodowych ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 14:32:12

    Łączy nas Łowicz- to jest Łączy nas Urząd Miasta Łowicz... Trzon tego tworu to pracownicy UM, Łok -u, Osir-u.. Dlaczego tego nie robią w ramach swoich obowiązków zawodowych ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 14:39:55

    Pomysł mi się bardzo podoba!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 14:49:32

    Mi też. Niech będzie kolorowo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KubaM - niezalogowany 2018-08-02 15:31:33

    Do Pana Cipinskeigo: prosze sie przespacerowac po parku Błonie i zobaczyc jak to wszystko wyglada. Podpowiem na co trzeba wydac NASZE pieniadze: 1. Sciac trawe 2.Przede wszystkim umyc i pomalowac ławki 3. Wyremontowac nawierzchnie na placach zabaw 4. Zainstalowac progi zwalniajace na ul.Starorzecze ( niektórzy rozpedzaja sie tam grubo ponad 100km/h) 5. Zamontowac zrodło czystej wody pitnej ( takie jak w wielu miastach w Polsce i w Europie) Ale przeciez pierwsze co trzeba zrobic to kurwa pasiaki namalowac . Łowicz UMIERA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 15:40:41

    Przepraszam, tak z boku zapytam: jakie WASZE pieniądze? Jak chcecie wydawać WASZE pieniądze, to śmiało, ale nie mówcie na co SWOJE pieniądze mają wydawać inni. Malować chce grupa znajomych i nie wcinajcie im się w robotę. Palety i skrzynki też kupili za WASZE? W mediach napisano co innego chyba...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 16:03:40

    Kicz, wstyd, wieśniakowo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 16:09:38

    Bardzo ładne! Łowickie, nasze!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Schody dla ochłody - niezalogowany 2018-08-02 17:06:03

    Skoro pani kasia od trampolin to główny oredownik ludowszczyzny w lowiczu, w powiecie jej nie pyknęło to zabrała sie z Krystianem za schody, gra do jednej bramki wybrorczej z przybudówka obecnego burmistrza, moze chce byc radną ? Tysiak drogą nie chodzi ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SX - niezalogowany 2018-08-02 19:34:08

    A może by basen odkryty w końcu zrobić, a nie jakieś pierdoły, górki czy pasiaki. Tak, tak basen już jest. I co z tego? Cały czas okupują go szkoły. A my chcemy miejski basen bez okupacji gówniarstwa. Za duża inwestycja? Jak przestanie się kasą szastać po festynach to się znajdzie na coś co w końcu będzie przydatne. A wtedy niech i kafelki w basenie będą w te wasze pasiaki jak już musicie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-02 20:52:39

    KubaM - KLASA ta Twoja opinia!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadzia - niezalogowany 2018-08-02 21:20:27

    Łodczepta się od pana Cipy ńskiego!! Robi coś dla nas!...prostych ludzi łowicza. Nas to bawi, cieszy i nam to imponuje! Kolorowe pasioooooki, My proste łowiczooooki, Disco polo i festyyyny, Dla Karyyyny i Krystyyynyy... Łoooj dananaaaaa, Piwko na wieczor, I poprawka z raaaanaa...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadzia - niezalogowany 2018-08-02 21:32:06

    I dalej: Kolorowe paaaaski, Festyny i kiełbaski. W niedziele do kościoła, A wieczorem somsiad woooła. Poniedziałek na kacyku, Moj łowicki chłopczyku. ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-02 21:43:45

    Bawcie się dobrze hejtersi )

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-08-03 08:20:22

    Bawcie się dobrze z kolorowymi paskami....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-03 17:56:39

    Ich propozycja to chyba jaka prowokacja. Jesli nie za pieniadze miasta tylko ktos sobie zrobi za swoje to nie wiadomo kto mam prawo wstepu w to miejsce. Jest to jakas pobudka do klotni niz czemus konstruktywnemu co by mozna zrobic i z panstwowych pieniedzy. Zmieniam wiec opinie na negatywna chociaz bylem za.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-03 18:51:57

    Kolego, gdzie w tekście mowa o finansowaniu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-03 23:47:02

    nie trzeba o tym pisać żeby to wiedzieć. Mnie jeszcze tak nie zaciemniło żebym tak się zapomniał. Hulaj dusza na prawo i lewo. Wszędzie tylko pasiaki. Może by zrobić coś konstruktywnego zamiast malować pasiaki. Farba się zetrze. Coś co trzeba ciągle ponawiać to jest martwe czyli bezowocne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ~def - niezalogowany 2018-08-04 13:43:02

    wymagać pobudzenia intelektu od ludzi u których tenże intelekt jest na usługach emocji raczej nic nie wniesie, a emocje chcą aby było kolorowo i wesoło jak u dzieci, które dorosnąć nie chcą.. daj, daj, daj.. daj na kredki, daj na farbę... nie chcesz dać ? nie chcesz się bawić ? - to jesteś hejter.. argument z piaskownicy czyli sypanie piachem w głosy rozsądku mówiące czas do pracy, a nie do zabawy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-08-04 17:00:51

    Szkoda na to czasu. Projekt abstrakcyjny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do