Reklama

Pomysł jak z bajki, ale czy ma szanse na realizację? - VIDEO

26/02/2016 22:34

Czy popularne w okresie wakacyjnym dzikie kąpielisko po żwirowni w podłowickiej Guźni może stać się tętniącym życiem kompleksem sportowo-rekreacyjnym? Pomysłodawcy utworzenia w tym miejscu Green Green Wakeparku są przekonani, że tak!

 

 

Znajomych pomysł na biznes
Szymon Pilch i Jarosław Wygoda to dwóch mieszkańców Warszawy, których łączy miłość do sportu. Żyją po sąsiedzku na jednym ze stołecznych osiedli, a w maju ubiegłego roku wpadli na pomysł rozkręcenia wspólnego interesu. W oddalonej o kilka kilometrów od Łowicza Guźni chcą stworzyć miejsce do wypoczynku nad wodą z prawdziwego zdarzenia. Plany są bardzo śmiałe - malowniczo usytuowany akwen po żwirowni to zdaniem bankowca i fotografa idealne miejsce do uprawiania wakeboardingu. Jest to rodzaj na razie dość niszowego sportu wodnego, w którym zawodnik płynie na desce, trzymając się liny ciągniętej przez wyciąg. To jednak nie wszystko.

Popularna „Żwirownia”, bo tak miejscowi zwykli nazywać miejsce do wypoczynku w podłowickiej wiosce, miałaby być wreszcie bezpieczna dla amatorów wodnych kąpieli. Wydzielone, strzeżone kąpielisko o powierzchni 600-800 m2 z rozpiętą siatką, która regulowałaby głębokość, ponadto miejsce do gry w siatkówkę czy badmintona, plac zabaw, hamaki i leżaki, bar, wypożyczalnia sprzętu sportowego, zaplecze sanitarne, kompleks domków letniskowych i parking. - Pomysłów przybywa z każdym dniem - powiedział nam Szymon Pilch, który o koncepcji utworzenia Green Green Waterparku mówił podczas wczorajszej sesji Rady Miejskiej w Łowiczu.

Co miastu do tego?
Zapyta ktoś, po co w inwestycję planowaną na terenach położonych w sąsiedniej gminie, a będących w zarządzaniu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, angażują się władze Łowicza? Pomysłodawcy stworzenia centrum sportowo-rekreacyjnego w Guźni w ostatnich miesiącach starali się o poparcie swojej wizji od różnych instytucji. Bowiem jak zdążyli się już przekonać, droga do rozpoczęcia inwestycji może być niestety długa i wyboista. Najprościej dla inwestorów byłoby kupić czy nawet wydzierżawić teren od Lasów Państwowych. Te jednak nie wyrażają zgody na oddanie malowniczej części zwartego kompleksu leśnego. - Wydaje nam się, że wyczerpaliśmy wszystkie oficjalne możliwości nacisku na Lasy Państwowe, żeby to one wydzierżawiły nam grunty - mówi Szymon Pilch, w którego głosie próżno szukać choćby nuty rezygnacji.

I właśnie tutaj pojawia się temat Łowicza. Wiceminister środowiska Andrzej Szweda-Lewandowski podsunął autorom śmiałej koncepcji, aby to miasto z pelikanami w herbie zamieniło się z Lasami Państwowymi gruntami, a później wydzierżawiło ziemię inwestorom. Wstępnie rozważano opcję, zgodnie z którą jednostka samorządu terytorialnego mogłaby posiąść 8 ha terenów w Guźni w zamian za przekazanie 10 ha Lasku Miejskiego. Trzeba jednak zaznaczyć, że taka zamiana wchodzi w grę w przypadkach uzasadnionych potrzebami i celami gospodarki leśnej. Póki co rozmowy nieformalnej „koalicji”, czyli Szymona Pilcha i popierających pomysł budowy Waterparku burmistrzów Krzysztofa Kalińskiego i Bogusława Bończaka z nadleśniczym Wojciechem Walą, kierownikiem Nadleśnictwa Kutno, zakończyły się fiaskiem.

- Lasy Państwowe są specyficzną instytucją, a obwarowania prawne nie są takie proste i łatwe – przyznał otwarcie wójt gminy Łowicz Andrzej Barylski, który został zaproszony na wczorajsze posiedzenie w ratuszu. Jak stwierdził, nie jest przeciwny samej koncepcji, ale z jego wypowiedzi wynika, że do sprawy podchodzi z dystansem. Dla potencjalnych inwestorów miał jednak też dobrą wiadomość - miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje na wskazanym obszarze m.in. cele turystyczne i rekreacyjne, więc nie istniałaby konieczność dokonywania zmian w przepisach.

Determinacja jest ogromna
Mieszkańcy Warszawy mimo trudności nie zamierzają składać broni. - Gdybyśmy byli osobami, które się łatwo poddają, nie byłoby mnie tutaj - przekonywał radnych jeden z dwóch inicjatorów budowy Waterparku. Znajomym marzy się utworzenie największego kompleksu tego rodzaju w kraju. A miejsce ku temu jest wymarzone - nie dość, że urokliwe, to jeszcze położone w pobliżu autostrad A1 i A2. - To przedsięwzięcie, które jest do przodu co najmniej o 10 lat. Warto popierać i robić rzeczy wybiegające w przyszłość - przyznał burmistrz Krzysztof Kaliński. Pozytywne, ale też wyważone opinie padały ze strony radnych. W końcu wszyscy życzyliby sobie, żeby „Żwirownia” była bezpiecznym miejscem do odpoczynku.

Szymon Pilch i nieobecny na sesji Jarosław Wygoda skalkulowali, że inwestycja mogłaby kosztować prawie 7 milionów złotych. Partnerzy są już po rozmowach z potencjalnymi sponsorami, na realizację projektu chcieliby też ubiegać się o środki unijne. - Chcemy zarabiać na wyciągu, barze i noclegach - mówił pracownik banku i współwłaściciel jednej z warszawskich kawiarni. Cała reszta atrakcji w Guźni ma być bezpłatna i ogólnodostępna. Szacuje się, że nowe miejsce na rekreacyjno-wypoczynkowej mapie województwa łódzkiego mogłoby odwiedzić w sezonie od 10 do 15 tys. osób.

Być może ambitne plany staną się bardziej realne po rozmowach z ministrem środowiska Janem Szyszko, sprawującym nadzór nad Lasami Państwowymi. Szymon Pilch jest pełen optymizmu i determinacji. - Nie zastanawiamy się czy uda się to zrobić, tylko kiedy - powiedział w rozmowie z Ł24.

A jakie jest Państwa zdanie na ten temat? Zachęcamy do komentowania oraz oglądania fragmentów sesji.

{youtube}TxkiORJNYm4&feature=youtu.be&t=2h5m45s{/youtube}

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Proboszcz - niezalogowany 2016-03-02 10:46:46

    Po co komu jakiś zalew! Kościoły i świątynie trzeba budować! Wierni nie mają gdzie się modlić! Milej spędza się czas na modlitwach w Bożym przybytku niż nad wodą!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-03-01 11:18:46

    UM prowadzi "Ente" przetargi na działki po cenach sprzed kilku lat których nikt nie kupuje bo są za drogie, a mogły by wnieść dochód ze sprzedaży jak i późniejszego podatku do kasy miejskiej. W tym strategiczne inwestycje trwają wieki (wiadukt, parking przy dworcu). Nasze miasto będzie skansenem ze starymi ludźmi z największa ilością kościołów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-03-01 11:08:54

    Chcą wydać 40 mln na "rewitalizację", 15 mln na utopijną Kaliską, 10 mln na halę widowiskowa (tylko co w niej będzie przedstawiane ile razy w roku), a nie ma na drogi, rozbudowę oczyszczalni (choć to będzie zrobione ale odbije się na nas w cenie ścieków). Jak na razie nie słyszę o zakupie ziem pod inwestycje lub jakiekolwiek dużej inwestycji która da prace mieszkańcom - tylko wydatki, wydatki i to jeszcze na kredyt.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-03-01 10:54:37

    [quote name="Do Gienka"][quote name="Gienek"]Gdyby nie był realny nie byłby przedstawiony przez kandydata na burmistrza(...) [/quote]Wierzysz politykom? Albo jesteś niespełna rozumu, albo sam jesteś politykiem. A może i to i to, bo przecież to się nie wyklucza - wręcz uzupełnia :D[/quote]Nie jestem politykiem, ale mieszkańcem, który widzi co się dzieje i wyciąga wnioski w przeciwieństwie do większości która głosuje ale później nie wymaga i nie ocenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Gienka - niezalogowany 2016-03-01 08:35:46

    [quote name="Gienek"]Gdyby nie był realny nie byłby przedstawiony przez kandydata na burmistrza(...) [/quote]Wierzysz politykom? Albo jesteś niespełna rozumu, albo sam jesteś politykiem. A może i to i to, bo przecież to się nie wyklucza - wręcz uzupełnia :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-03-01 08:06:39

    Co spostrzegawczy zauważą, że na żwirowisku od lat ubywa wody za kilka lat będą tam dwa zbiorniki a nie jeden bo się podzielą, a to wynika z rabunkowej eksploatacji wody podziemnej w Łowiczu (w kranach mamy tylko wodę tylko ze studni głębinowych). Lustro wód podziemnych obniżyło się o kilka metrów oraz pogorszyła się jakość wód (kiedyś była 1 i 2 klasy teraz już 3 a czasem 4) - oficjalne raporty UM. Trzeba zainwestować w zbiornik bo za kilkanaście lat nie będziemy mieli co pić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-03-01 07:59:25

    Gdyby nie był realny nie byłby przedstawiony przez kandydata na burmistrza - to po pierwsze. Drugie są pieniądze z państwa na zbiorniki retencyjne i tu jest szansa na jego realizację, a poza tym te łąki i tak są zawsze zalewane przy normalnej zimie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jadzia - niezalogowany 2016-02-29 22:03:22

    Szkoda czasu i pisania głupot. to i tak nie wypali i szkoda lasku miejskiego by było. bo ta sprawa i tak ma drugie dno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ASKSIĘŻAK - niezalogowany 2016-02-29 21:15:45

    W sprawę powinien włączyć się "łowicki" poseł Bejda i coś pożytecznego zrobić dla swoich wyborców. Prawdopodobnie to jego kumple z PSL (nadleśnictwa kutnowskiego) - blokują sprawę i piętrzą "sztuczne trudności" przed inwestorami (to od dawna stosowana praktyka w Polsce).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Izzy - niezalogowany 2016-02-29 19:48:23

    [quote name="[email protected]"]Fajnie ze ktoś się tematem zainteresował. Ale jak Panowie cała inwestycje wyceniaja na 7 mln to raczej nie mają o tym pojęcia. Panowie - wyrobisko na Dabkowicach - jeszcze bliżej Łowicza jest na sprzedaż. Może pomyślcie o jego zakupie?[/quote]Już od kilku lat jest kupione...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grześ - niezalogowany 2016-02-29 15:18:57

    [quote name="Do Gienka"]A tak na serio - pomysł z biurowcem jest równie nierealny jak zalew za zamkiem. Gienek, zejdź na ziemię![/quote]Biurowiec nie przyciągnie inwestorów. Muszą to być zakłady pracy w których będą pracować łowiczanie. Jak będzie zakład pracy to dopiero wtedy będzie potrzebny biurowiec.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2016-02-29 10:47:25

    [quote name="Szymon"]Szanowni Panstwo, bardzo dziekujemy za slowa poparcia, mamy nadzieje ze uda sie zrealizowac pomysl. Wladze miasta bardzo pozytywnie zareagowaly na nasza inicjatywe i wkladaja duzo wysilku aby nas wspomoc. sz.p.[/quote]Panie Szymonie. Wszystko fajnie co Pan pisze. Ale my tu mieszkamy od lat i widzimy że Ratusz sobie nie radzi z takimi grubymi sprawami a tylko medialnie pokazują że wesprą. My złudzeń nie mamy że nie pomogą bo są za ciency.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    NieBeleKto - niezalogowany 2016-02-29 10:41:21

    [quote name="górczanka"]ludzie !!!!! kultury trochę a nie tylko opluwanie się jadem i nieczystościami . już nie mogę tego po prostu czytać[/quote]Właśnie!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Gienka - niezalogowany 2016-02-29 10:30:02

    A ja uważam za dobry pomysł zbudowanie w Łowiczu największego biurowca w Europie. Przyciągnie inwestorów (miejsca na biura) i rozwinie lokalną działalność gospodarczą (punkty gastronomiczne, firmy sprzątające, sklepy). To jest pomysł i szansa dla Łowicza, a nie jakieś zbiorniki wodne!A tak na serio - pomysł z biurowcem jest równie nierealny jak zalew za zamkiem. Gienek, zejdź na ziemię!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2016-02-29 10:24:19

    ludzie !!!!! kultury trochę a nie tylko opluwanie się jadem i nieczystościami . już nie mogę tego po prostu czytać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-02-29 09:58:48

    Zalew za "zamkiem" byłby również zbiornikiem retencyjnym chroniącym przed zalewaniem przez wezbraną Bzurę.Ogromna szansa na przyciągnięcie inwestorów (ośrodki wypoczynkowe) i rozwoju lokalnej działalności gospodarczej -punkty gastronomiczne, pensjonaty itp. To jest pomysł i szansa dla Łowicza, anie coś co będzie oddalone o 10 km.Tam korzyści będą ale tylko dla inwestora. Pozostała część zbiornika nadal będzie dzikim zaśmieconym kąpieliskiem i niczym więcej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mark - niezalogowany 2016-02-29 09:58:16

    [quote name="Krzysztof Kalinski"]Lowicz się rozwija. Są atrakcyjne zakłady pracy jak OSM i Agros. Cały czas przyciągamy rzesze inwestorów. Mlodzi maja prace. Ludzie mają ułatwiony dojazd do Warszawy-komunikacja miejska,biletomaty ZTM. Mamy pomysł na rozwój miasta i go realizujemy. Razem z innymi kompetentnymi i doświadczonymi managerami - m.in. Bogusławem Bonczak em, Heniem Zasępą. Mamy też wsparcie w woj. W osobie Marcina "koncepcji" Kosiorka.[/quote]W te głupoty nie uwierzę :P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grześ - niezalogowany 2016-02-29 09:54:15

    Łowicz upada bo za dużo tego watykańskiego motłochu panoszy się po mieście.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grześ - niezalogowany 2016-02-29 09:52:24

    [quote name="zatorzanka"][quote name="Grześ"][quote name="pływaczka"]W końcu jesteśmy w Europie a nie na jakimś za....piu,.[/quote].[/quote]Tak spotykam światowych turystów co roku na Boże ciało rosyjski motłochu plujący na własną kulturę i naród[/quote]zatorzanka właśnie wyszła z niedzielnej mszy w kościele i bożą miłością opluwa bliźniego. TO JEST DOPIERO HIPOKRYZJA!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-02-29 09:50:21

    Właśnie przez takich jak Ty - bojących się rozwoju i nowoczesności, szukających dziury w całym, to miasto się zwija. Nie rozumiem jak można być przeciwko takiemu fajnemu pomysłowi.[/quote]Fajny pomysł był z zalewem za zamkiem sięgający aż lasu za "Otolanką" ale nie może być zrealizowany bo to koncepcja rywala K. Kalinskiego. Tu widzę ogromny potencjał rozwoju sportu, wypoczynku i turystyki (plaża, kajaki, domki letniskowe, park Waterparku, prywatne pensjonaty i wiele innych możliwości).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzysztof Kalinski - niezalogowany 2016-02-28 21:41:08

    Lowicz się rozwija. Są atrakcyjne zakłady pracy jak OSM i Agros. Cały czas przyciągamy rzesze inwestorów. Mlodzi maja prace. Ludzie mają ułatwiony dojazd do Warszawy-komunikacja miejska,biletomaty ZTM. Mamy pomysł na rozwój miasta i go realizujemy. Razem z innymi kompetentnymi i doświadczonymi managerami - m.in. Bogusławem Bonczak em, Heniem Zasępą. Mamy też wsparcie w woj. W osobie Marcina "koncepcji" Kosiorka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    akurat - niezalogowany 2016-02-28 18:58:11

    Dlaczego burmistrz ma koło tego chodzić, skoro teren nie jest w granicach administracyjnych miasta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Gienek - niezalogowany 2016-02-28 14:34:10

    [quote name="Gienek"]A ja jestem przeciw- część lasu wydzierżawią, (...)Bar= alkohol = topielcy są co roku, a teraz będzie ich jeszcze więcej. (...) [/quote]Właśnie przez takich jak Ty - bojących się rozwoju i nowoczesności, szukających dziury w całym, to miasto się zwija. Nie rozumiem jak można być przeciwko takiemu fajnemu pomysłowi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    inka - niezalogowany 2016-02-28 13:55:07

    Pomysł extra. Tylko cała sprawa przypomina mi trochę fabułę filmu "Konsul"...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tom - niezalogowany 2016-02-28 10:15:07

    [quote name="Grześ"][quote name="pływaczka"]W końcu jesteśmy w Europie a nie na jakimś za....piu,.[/quote]Niestety Łowicz jest na za..piu Europy! Widział kto kiedy jakiegoś światowego turystę w tej dużej wsi? Dziura zabita dechami w której nawet psa z kulawa nogą nie obaczysz.[/quote] a ilu turystów przyjeżdża w boże ciało do zadupia !!!!!!!! z całego świata

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zatorzanka - niezalogowany 2016-02-28 10:14:33

    [quote name="Grześ"][quote name="pływaczka"]W końcu jesteśmy w Europie a nie na jakimś za....piu,.[/quote]Niestety Łowicz jest na za..piu Europy! Widział kto kiedy jakiegoś światowego turystę w tej dużej wsi? Dziura zabita dechami w której nawet psa z kulawa nogą nie obaczysz.[/quote]Tak spotykam światowych turystów co roku na Boże ciało rosyjski motłochu plujący na własną kulturę i naród

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Szymon - niezalogowany 2016-02-28 10:01:07

    Szanowni Panstwo, bardzo dziekujemy za slowa poparcia, mamy nadzieje ze uda sie zrealizowac pomysl. Wladze miasta bardzo pozytywnie zareagowaly na nasza inicjatywe i wkladaja duzo wysilku aby nas wspomoc. Chcialbym podkreslic ze bedzie to przedsiewziecie na ktorym skorzytaja wszyscy. W okresie letnim udostepnimy obiekt szkolom, powstana nowe miejsca pracy, wypromujemy Lowicz i postaramy sie o to by mieli Panstwo z nami tylko pozytywne skojarzenia.sz.p.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grześ - niezalogowany 2016-02-28 09:31:40

    [quote name="pływaczka"]W końcu jesteśmy w Europie a nie na jakimś za....piu,.[/quote]Niestety Łowicz jest na za..piu Europy! Widział kto kiedy jakiegoś światowego turystę w tej dużej wsi? Dziura zabita dechami w której nawet psa z kulawa nogą nie obaczysz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Look - niezalogowany 2016-02-27 23:01:14

    Panowie na Waszym miejscu nie liczył bym chyba na zapał "wlodarzy" miasta. Ich nieudolność w załatwianiu czegokolwiek bije po oczach kolejna kadencje. Z pewnością już ostatnia. Ale pomysł super! Jak nie na Guzni to może Dabkowice?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pływaczka - niezalogowany 2016-02-27 21:54:38

    Gdyby wreszcie ten pomysł wypalił to byłoby coś.I to coś przez duże C.Nasze lokalne władze powinny na głowie stanąć żeby ten pomysł pomóc zrealizować W 21 wieku taki teren powinien być w zasięgu ręki,a nie kilkudziesięciu km .W końcu jesteśmy w Europie a nie na jakimś za....piu,gdzie latem nie ma gdzie nogi w wodzie dobrze i bezpiecznie zanurzyć.A swoją drogą to ten temat przewija się w Łowiczu od dziesięcioleci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    NieBeleKto - niezalogowany 2016-02-27 13:28:58

    Ja jestem za, a nawet i przeciw!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    [email protected] - niezalogowany 2016-02-27 10:27:42

    Fajnie ze ktoś się tematem zainteresował. Ale jak Panowie cała inwestycje wyceniaja na 7 mln to raczej nie mają o tym pojęcia. Panowie - wyrobisko na Dabkowicach - jeszcze bliżej Łowicza jest na sprzedaż. Może pomyślcie o jego zakupie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lasek - niezalogowany 2016-02-27 10:14:46

    Ekstra pomysł. Tylko nie oddawajcie Lasku Miejskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Brawo - niezalogowany 2016-02-27 09:47:13

    [quote name="Lenio"]Taki pomysł i owszem ale na zalewie który mógłby powstać na łąkach z ruinami zamku (pomysł zalewu pojawił się przy wyborach na burmistrza) i uważam, że byłby to strzał w 10.Można by stworzyć i plażę i park wakeboardingu zaplecze wypoczynkowe, sportowe i gastronomiczne same plusy i co najważniejsze na miejscu i dla wszystkich.[/quote]Zgadzam się z tobą. Większe szanse na powstanie wielu miejsc pracy i rozwój.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zatorzanka - niezalogowany 2016-02-27 08:12:17

    Super inicjatywa Panie burmistrzu proszę coś wymyślić aby ten pomysł zrealizowano to uchroni przed tragicznymi utonięciami, zwiększy bezpieczeństwo i uatrakcyjni nasz Łowicz. Trzymam kciuki i powodzenia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2016-02-27 08:11:20

    [quote name="NieBeleKto"][quote name="górczanka"]bardzo dobry pomysł. społeczność mogłaby się poobmywać z grzechu i niesnasek[/quote]Kochanie a co Ty robisz o 5 rano na kompie???? Spać!!![/quote]kogut sąsiadki mię obudził o świcie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grześ - niezalogowany 2016-02-27 08:11:11

    [quote name="górczanka"]bardzo dobry pomysł. społeczność mogłaby się poobmywać z grzechu i niesnasek[/quote]Choć raz zgadzam się z "górczanką". Nakryć to świątynią z wieżami i krzyżami i będzie całoroczny basen dla tych co grzeszyli. Mam nadzieję, że powstanie też mniejszy basenik dla nudystów. No i bar ze wzmocnionym winem mszalnym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    NieBeleKto - niezalogowany 2016-02-27 07:43:49

    [quote name="górczanka"]bardzo dobry pomysł. społeczność mogłaby się poobmywać z grzechu i niesnasek[/quote]Kochanie a co Ty robisz o 5 rano na kompie???? Spać!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jane - niezalogowany 2016-02-27 07:09:04

    [quote name="Hern"][quote name="Ala"]Poza tym prawdopodobnie przyczyni się to także do powstania kilkunastu nowych miejsc pracy. Powodzenia;)[/quote]Miejsc pracy w sezonie letnim, bo o całym roku pracy nie ma co marzyć.[/quote]Dobre i to... Ale przede wszystkim miejsce wypoczynku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2016-02-27 06:52:27

    [quote name="Ala"]Poza tym prawdopodobnie przyczyni się to także do powstania kilkunastu nowych miejsc pracy. Powodzenia;)[/quote]Miejsc pracy w sezonie letnim, bo o całym roku pracy nie ma co marzyć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2016-02-27 05:11:29

    bardzo dobry pomysł. społeczność mogłaby się poobmywać z grzechu i niesnasek

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ala - niezalogowany 2016-02-26 23:24:38

    Bardzo dobry pomysł. Co się oszukiwać, mimo oficjalnych zakazów i tak codziennie latem, a w weekendy w szczególności przybywają tam tłumy plażowiczów, zażywających kąpieli nie tylko słonecznych.Budowa tego kompleksu mogłaby zwiększyć bezpieczeństwo, a rodzice z okolicznych wiosek mogliby z czystym sercem pozwalać dzieciom na kąpiele. Poza tym prawdopodobnie przyczyni się to także do powstania kilkunastu nowych miejsc pracy. W okolicach Łowicza zdecydowanie brakuje takich miejsc! Powodzenia;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lenio - niezalogowany 2016-02-26 23:15:52

    Taki pomysł i owszem ale na zalewie który mógłby powstać na łąkach z ruinami zamku (pomysł zalewu pojawił się przy wyborach na burmistrza) i uważam, że byłby to strzał w 10.Można by stworzyć i plażę i park wakeboardingu zaplecze wypoczynkowe, sportowe i gastronomiczne same plusy i co najważniejsze na miejscu i dla wszystkich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-02-26 23:12:36

    A ja jestem przeciw- część lasu wydzierżawią, a pozostała zamieni się w śmietnisko jak zwali się tyle ludu. Bar= alkohol = topielcy są co roku, a teraz będzie ich jeszcze więcej. Taki wakeboarding jest w Łodzi na stawach Stefańskiego i zapewniam ceny nie są dla przeciętnie zarabiających. Miasto Łowicz powinno zamienić się na całość i samemu stworzyć tak kompleks sportowo wypoczynkowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lowiczanka123 - niezalogowany 2016-02-26 22:52:24

    Jestem za:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do