Przedszkola w Łowiczu zawieszają akcję strajkową

Edukacja, Przedszkola Łowiczu zawieszają akcję strajkową - zdjęcie, fotografia
Portal lowicz24.eu 12/04/2019 15:30
Martyna Czekalska

W niektórych łowickich przedszkolach publicznych zawieszono strajk, który rozpoczął się 8 kwietnia. Inne placówki prowadzone przez ratusz zdecydują się na taki krok z początkiem nowego tygodnia.

Kończy się pierwszy tydzień bezterminowego strajku nauczycieli. Do ogólnopolskiego protestu przystąpili m.in. pracownicy sześciu z siedmiu samorządowych przedszkoli w Łowiczu. Dyrektorzy tych placówek poprosili rodziców maluchów, aby na czas strajku w miarę możliwości zapewnili opiekę swoim pociechom.

Sytuacja jest jednak dynamiczna. Jak informuje dyrektor Zakładu Ekonomiczno-Administracyjnego w Łowiczu Joanna Mostowska, część strajkujących placówek jeszcze w tym tygodniu zawiesiła protest, a kolejne zrobią to z początkiem nadchodzącego tygodnia. Po kilku dniach na zawieszenie protestu zdecydowali się nauczyciele Przedszkola nr 1 „Stokrotka” przy ul. Ułańskiej oraz Przedszkola Integracyjnego nr 10 „Pod Świerkami” przy ul. Księżackiej.

15 kwietnia do pracy wrócą wszyscy nauczyciele w Przedszkolu nr 2 „Pod Tęczą” na os. Starzyńskiego, Przedszkolu nr 3 „Pszczółka Maja” przy ul. 3 Maja oraz Przedszkolu nr 4 „Słoneczko” przy ul. Sikorskiego.

W Przedszkolu nr 5 „Jaś i Małgosia” przy ul. Chełmońskiego część nauczycieli strajkuje, a część nie. Nie udało nam się ustalić, jak będzie wyglądała sytuacja w tej placówce od 15 kwietnia.

Do strajku nie przystąpili nauczyciele Przedszkola nr 7 „Wiosenka” przy ul. Wiosennej.

Reklama

Przedszkola w Łowiczu zawieszają akcję strajkową komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 15:54:01

    A przedszkola to niby czemu strajkują? Biedne nauczycielki muszą układać testy, sprawdzać kartkówki itp itd? No wątpię. Strajk nauczycieli w szkole rozumiem ale strajku przedszkolanek kompletnie nie.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 15:57:53

    SUPER. Przestańcie wspierać komunistycznego zbrodniarza z znp. Nauczyciele opamiętajcie się i zachowajcie resztę godności. Nie dajcie sobą więcej manipulować .

  • gość 2019-04-12 16:54:26

    Nareszcie niektórzy poszli po rozum do głowy i stwierdzili że okopanie się i mówienie tylko nie bo nie do niczego dobrego nie prowadzi. Po to są negocjacje aby spotkać się po środku w celu wypracowania kompromisu a nie popierać przewodniczącego który ma w głębokim poważaniu wszystkich nauczycieli i ich problemy w pracy z uczniami.

  • prawy - niezalogowany 2019-04-12 17:46:31

    Jak czytam koment w stylu - cyt. "A przedszkola to niby czemu strajkują? Biedne nauczycielki muszą układać testy, sprawdzać kartkówki itp itd? No wątpię. Strajk nauczycieli w szkole rozumiem ale strajku przedszkolanek kompletnie nie" lub "Przestańcie wspierać komunistycznego zbrodniarza z znp. Nauczyciele opamiętajcie się i zachowajcie resztę godności. Nie dajcie sobą więcej manipulować " to rozumiem jak społeczeństwo jest otumanione !!! większość duża większość nauczycieli strajkujących nie należą do żadnych związków !!! strajkujemy bo jest denna płaca pracuje się w szkole i w domu 40 h tygodniowo lu więcej a płacą za 18 h tygodniowo!! A jak ktoś nam tak zazdrości to niech popracuje po użera się z rodzicami i bezstresową młodzieżą za tę mega kasę!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 17:48:16

    Nauczyciele Broniarz przynosi wam wstyd. Manipuluje wami dla potrzeb politycznych. Otrząśnijcie się.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 17:48:39

    Nauczyciele Broniarz przynosi wam wstyd. Manipuluje wami dla potrzeb politycznych. Otrząśnijcie się.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 17:50:28

    Nauczyciele zachowajcie resztę godności i wróćcie do pracy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 17:54:13

    Przewodniczący znp manipuluje nauczycielami. Dali się wciągnąć w polityczne rozgrywki. Gratuluje inteligencji.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 18:00:18

    Uczniowie naplują wam w twarz.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 18:08:53

    Nauczyciele, daliście się wykorzystać.

  • gość 2019-04-12 18:16:15

    Popieram nauczycieli - rodzic z przedszkoli też

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 18:48:25

    I taki Broniarz zrobił totalne zamieszanie masakra dziwię się że tyle ludzi inteligentnych zdecydowało się strajkować mniejsza wypłata mniejsza trzynastka same straty ha ha ha

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 19:10:09

    Broniarz chce negocjatora ? Rozumiem że nauczyciele to terroryści.Jak słyszę że nauczyciel mówi , że to nie jest przeciwko uczniom to chyba nie rozumie co mówi albo brakuje komuś odpowiedzialności. Pielęgniarki jak strajkowały to część z nich pracowała.To zwykły terroryzm.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 19:40:47

    Nauczycieli, jesli bedziecie pogrywac maturami to my rodzice zaczniemy pisac donisy do urzedu skarbowego.

  • !!! - niezalogowany 2019-04-12 20:27:42

    Piszcie może wreszcie nauczycie się pisać.

  • !!! - niezalogowany 2019-04-12 20:28:53

    Piszcie może wreszcie nauczycie się pisać.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 20:45:31

    Czy goście piszący powyżej wiedzą, że w przedszkolach też pracują nauczyciele którzy mają wykształcenie wyższe takie samo jak w szkole średniej?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 20:49:42

    Właśnie po komentarzach widać jak traktowani są nauczyciele w przedszkolach . Nie chce się już czytać tych komentarzy . Niestety Wy biedni rodzice musicie jeszcze trochę wytrzymać z dziećmi w domach.

  • Wk. - niezalogowany 2019-04-12 20:55:37

    Ten strajk to kompromitacja zawodu nauczyciel W szkołach to praca na pół etatu-jest czas na drugie życie. To polityczna ustawka skierniewickiego łobuza i już milionera pod dyktando tych,którzy od 30 lat likwidują Polskę w imię ich fortun i bogactwa. Wstyd mi wielki za Was koledzy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 21:03:36

    Człowieku tu nie chodzi o wytrzymanie w domu z dziećmi bo ja wytrzymuje chodzi o sam fakt teraz kur.... strajkują kiedy są egzaminy i dzieci w szoku odbędą się czy nie odbędą egzaminy gimnazjalistów jestem w temacie już się wykruszają bo do szkoły trzeba przyjść a nie zapłacą itd itd

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 21:11:36

    Tez jestem w temacie , może się i wykruszają , ale mam nadzieję że wszyscy się nie wycofają , a dzieci świetnie sobie dają radę. Pozdrawiam

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 21:12:48

    Nauczyciele daliście się podejść staremu komuniście. Inteligentni inaczej.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 21:27:00

    Również jestem w temacie i chyba tak źle nie jest, a dzieci świetnie dają sobie radę . Pozdrawiam

  • emigrant - niezalogowany 2019-04-12 21:52:41

    Jak się nazywa osoba, która bierze zakładników i żąda za nich kasy, bo jak nie to zrobi im krzywdę....????? odp. terrorysta, nie sorry to strajkujący nauczyciel....

  • lewy - niezalogowany 2019-04-12 21:52:52

    Nauczycielu - "prawy", niezależnie od tego, jakiego przedmiotu uczysz, brak elementarnej znajomości języka polskiego dyskwalifikuje Cię z tego zawodu. Osobie o tak niskim poziomie, nie należy się żadna podwyżka, a co najwyżej wydalenie z zawodu. No i nie pisz głupot, że płacą Ci za 18 godzin a pracujesz 40, bo płacą Ci za 40 godzin, a 18 godzin to jedynie pensum, czyli zajęcia przy tablicy.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 22:02:28

    Zgadza się dali się podejść staremu komuniście taka prawda

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 22:29:01

    Drodzy państwo Belfrowie. Poziom państwa komentarzy jest tak żenujący że dyskwalifikuje was jako osoby które mają wychowywać przyszłe pokolenia,obrażanie kogokolwiek jest w waszym przypadku nie do zaakceptowania. A chwalenie się wykształceniem,jakie to ono jest wybitne.......... opuszczę zasłonę milczenia Sugeruje więcej pokory i szacunku dla innych skoro sami tego oczekujecie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 23:03:45

    Ludzie opamiętajcie się. Nie oceniajcie nauczycieli a zacznijcie ich doceniać.Wasze dzieci będą wdzięczne Wam za to.Uczniowie zawsze z szacunkiem oceniali ich pracę

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 08:24:48

    Mam siostre zarabia prawie 4 tys. w malej szkole gminnej. Ma duzo wolnego . Pracuje dodatkowo w drugiej szkole. Ja mam jedno pytanie jak to jesr mozliwe ze przy tak niby dmalych zarobkach osiogniecie place ponad 8000 tys w 2022 . Z kwoty 1700. To ile to procent bo jako nayczyciele umuiecie liczyc najlepiej..- 400%. Broniarz z geby wyglada na malo myslacego . Nie dala bym wam zlotowki az sami przyjdziecie do pracy.chocby ze wzgedu na reszte spoleczwnstwa pracujacego za marne groaze. NIE TYLKK WAS,Z ZAWOD JEST WAZNY!!!!*

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 09:45:37

    No właśnie , a po co pracuje w drugiej szkole , nie lepiej byłoby w jednej . Nauczyciel to wymarzony zawód dla kobiety - matki , nie zamieniłabym się na inny , jednak moja pensja po 10 latach pracy w oświacie i 10 latach w zupełnie innej branży wynosi 2200 .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 11:40:17

    Ja od od 20 lat pracuje w urzędzie i zarabiam 2200. Dodam, że skończyłam Uniwersytet Łódzki.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 11:42:04

    Nauczyciele, jak wy spojrzycie uczniom w twarz ? D

  • AntyTrol - niezalogowany 2019-04-13 12:59:38

    Rząd standarowo dąży do pogłębiebia podziałów w społeczeństwie! Dzięki propagandzie m. in. w TVP chce poróżnić nauczycieli związkowców między sobą, a w dalszej kolejności doprowadzić do odwrócenia się rodziców od nauczycieli. Taka propaganda odniosła już wiele razy skutek... Rząd nadal robi to samo. Rodzice, mimo strajku, popierają nauczycieli... i to nie jest rządowi na rękę. Liczy na to, że sytuacja się obróci przeciw nauczycielom... Ale my rodzice pokażemy, że wspieramy nauczycieli do końca, bo chodzi o przyszłość najmłodszego pokolenia. Nauczyciele trzymajcie się!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 13:28:51

    Rodzice są oburzeni strajkiem nauczycieli! Jak oni po powrocie do szkół spojrzą w oczy uczniom i rodzicom?

  • Gość123 - niezalogowany 2019-04-13 16:06:25

    AntyTrol jestem za! Wystarczy spojrzec na propagande w tvp, chamskie pyskowki i dziennikarze tak kompetentni, ze nie da sie niezauwazyc za ktora partia polityczna sa. Wystarczy obejrzec inne kanaly informacyjne gdzie dziennikarze nie zajmuja zadnej ze stron i przeprowadzaja rozmowe na poziomie. A tak poza tym, Jarek obiecal nauczycielom 2500 zl podwyzki, a oni chcieli 1000, to chyba kolejny dowod na zaklamanie pisu. Dziwie sie tylko ludziom, ktorzy pisza pod tym artykulem o wykorzystaniu nauczycieli. Gdyby ich sytuacja byla dobra to by nie strajkowali i zaden czlowiek by ich nie namowil do strajku. Sprawa jest sluszna, nauczycielom od lat tylko sie zabiera, a w skali ostatnich lat proporcja pensji nauczyciela do sredniej krajowej zmalala. Rzad chce przetrzymac nauczycieli i w ten sposob sklocic z rodzicami, zaslaniaja sie dobrem dzieci, ale jak pani minister w jedna noc na kolanie pisala ustawe to sie jakos nikt nimi nie przejmowal! I jeszcze jedno w zwiazku z przedszkolami, pensum w przedszkolu to 25 godzin a o tym sie nie mowi. Ludzie, zacznijcie czerpac swoja wiedze na temat strajku nie tylko z tvp, ale z innych kanalow albo internetu zeby sie moc wypowiadac z sensem!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 16:59:23

    Jestem nauczycielem w szkole wiejskiej. My pracujemy, nie strajkujemy. Jest mi wstyd za koleżanki i kolegów ze szkół, które dały się omamić Broniarzowi. Jak spojrzycie dzieciakom w oczy?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 17:08:04

    Schetyna właśnie zdemaskował strajk, w który dali się wciągnąć nauczyciele. Komuniści was wykorzystali do celów politycznych. Daliście się podejść jak dzieci!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 17:14:56

    Nauczyciele nikt was nie popiera. Sami sobie zapaliliście znicze na Nowym Rynku.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 17:48:08

    Myślę że goście wiedzą że w przedszkolach pracują osoby z wykształceniem. Tylko nauczyciele domagając się wyższej pensji argumentują to np. tym że muszą się przygotować do lekcji i sprawdzać klasówki. A panie w przedszkolu też to robią?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 18:04:44

    Przykre jest to że w komentarzach nauczyciele tak często narzekają na rodziców swoich uczniow oraz na, jak to napisał wyżej "prawy", bezstresowych uczniów. Każdy się w swojej pracy musi z kimś uzerac. Jeden z pacjentem, drugi klientem, trzeci z petentem...I też robią to czesto za mała kasę. Często nauczyciele piszą w komentarzach, że jak tak bardzo nie podobają nam się nauczyciele, to żebyśmy sami uczyli swoje dzieci. To napisze w ten sposób. Skoro te dzieci są tak niedobre i źle wychowane jak często piszecie i skoro rodzice są tacy wstretni i narzekacie ze musicie się z nimi uzerac to po prostu zmiencie pracę. Nikt was nie zmusza.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 18:17:36

    Gdyby tacy nauczyciele uczyli przed wojną to teraz mówilibyśmy w obcym języku. Po tym strajku jestem przerażona wasza postawą. Jak można być takim egoistą i jeszcze mówić, ze to dla dobra dzieci.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 18:47:41

    Jestem z rodziny nauczycielskiej i sama jestem nauczycielem akademickim i nigdy bym nie wzięła udziału w takiej formie strajku jaka ma miejsce. Jeśli nauczyciele byliby tacy szlachetni za jakich się podają to dokończyli pracę w trwającym roku szkolnym, byliby na egzaminach i wykonywali obowiązki jak każdy pracownik w tym kraju. Dlaczego nie pójdą strajkować w wakacje? Żal im wolnego czasu W Słoneczne dni? Członkowie mojej rodziny chodzą w wakacje do pracy, ustala się wtedy plany zajęć itp ale nie oszukujmy się że to praca ponad siły... Jeśli ktoś nie wyrabia się i pracuje w domu po kilkanaście godzin to widocznie na problem z organizacją czasu pracy! Ja mam tytuł doktora, pracuje na cały etat i mam nienormowany czas pracy. Czy narzekam? Moje sprawdzanie prac polega na czytaniu prac zaliczeniowych, które często mają 10-20 stron, ale to jest część mojego zawodu. Dla strajkujących nauczycieli chyba każda czynność musiałaby być osobno płatna- sprawdzanie kartkówek, wpisywanie ocen, przyjście na zebranie.... śmieszne to dla mnie jest a nawet żałosne. Kwestia finansowa to druga sprawa w świetle ich oczekiwań będą zarabiać więcej niż osoba z dr na stanowisku adiunkta na państwowej uczelni. A przypominam, że moja praca to nie tylko prowadzenie zajęć ale także działalność naukowa - wpisana w umowie o pracę. Gdybym była nauczycielem w podstawówce czy LO wstyd by mi było strajkować z takimi postulatami jakie mają obecni strajkujących, ale to świadczy o ich poziomie i zadufaniu w sobie. Dobrze wiem, że jako nauczyciel akademicki mam lepsze warunki niż inni w kraju - takie mają też strajkujący nauczyciele: urlopy na poratowanie zdrowia, wolne przed świętami itp. .. takie postulaty jakimi się posługują to dla mnie zwykła hipokryzja.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 18:56:48

    Jestem antypis,ale strajk wygląda już groteskowo.Albo strajkuje się cały czas albo w ogóle. Każdy przestrajkuje swoje pensum i idzie do domu,a w weekendy to śmiech na sali...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 19:08:49

    Szacunek dla prawdziwych Nauczycieli którzy mieli odwagę przeciwstawić się tej lewackiej rewolucji. Jeszcze raz mój podziw i podziękowanie. Reszta niech przemyśli czy dalej powinna oszukiwać uczniów czy odejść z zawodu.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 19:09:56

    Szacunek dla prawdziwych Nauczycieli którzy mieli odwagę przeciwstawić się tej lewackiej rewolucji. Jeszcze raz mój podziw i podziękowanie. Reszta niech przemyśli czy dalej powinna oszukiwać uczniów czy odejść z zawodu.

  • gość 2019-04-13 19:46:22

    Weekend a gdzie strajkujący nauczyciele bo chyba nie w szkołach, tak samo popierający ich pracownicy administracyjni i panie woźne. Co strajkujemy tylko w godzinach pracy, wstyd i żenada.

  • gość 2019-04-13 21:35:06

    Co ten Broniarz pieprzy co to za strajk w godzinach pracy. Albo się strajkuje albo udaje. Po świętach prowadzimy dzieci do szkoły a nauczycieli którzy nie chcą ich uczyć wyganiamy ze szkoły niech sobie znajdą inną pracę nikt ich na siłę w szkole nie będzie trzymał.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 07:33:54

    Nauczyciele w strajku nie przestają być nauczycielami.Teraz tez dają uczniom lekcje i może to być lekcja postawy z podniesiona głową.Godnosc i wolność człowieka polegają na tym,że rozumie,ze obstaje przy swojej racji.Źle jest ustąpić przed tymi,którzy nas nie szanują.Walka o coś co nam się należy nigdy nie jest łatwa.Na tym polega taktyka Strajkowa-strajk nigdy nie jest wygodny dla pracodawcy,bo wtedy pozbawiamy się argumentów , które maja go skłonić do ustępstw.Także szkoda nauczyciele marnować poniesiony wysiłek i wycofać się bez osiągnięcia celów.Tylko odporni na wiedzę tego nie zrozumieją

  • Xxx - niezalogowany 2019-04-14 10:52:28

    Jesteś wyjątkowo odporna/y na wiedzę skoro piszesz takie bzdury,powiem więcej jesteś typowym pożytecznym idiotom(no chyba że ktoś Ci za to płaci) skoro twierdzisz że nauczyciele dają dobry przykład. Przykład czego??? Chamstwa,prostactwa,nieodpowiedzialności. Żaden szanujący uczniów i samego siebie nauczyciel z powołaniem a nie po znajomości albo dlatego że na żadne inne studia nie udało się dostać(choć w wielu przypadkach tylko SN lub kurs weekendowy) nie wziął by uczniów za zakładników.Dobry nauczyciel zawsze będzie z uczniami. A pozostali skoro się męczą to niech zmienią zawód,skoro jesteście tacy wybitni to wszędzie was przyjmą..............tyle tylko że trzeba będzie pracować

  • gość 2019-04-14 11:02:05

    Podzielam opinię mojego poprzednika ten przed nami to chyba szaleju się najadł skoro takie bzdury plecie o dawaniu dobrego przykładu uczniom. Może nauczyciele tak jak sędziowie też twierdzą że są nadzwyczajną kastą i mogą robić co chcą. Biorąc uczniów za zakładników i strajkując tylko w godzinach pracy dali przykład jakimi są maluczkimi ludźmi.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 17:24:44

    Jeśli nauczyciele to ,, maluczcy ludzie,, to po co wysyłacie swoje dzieci do szkół średnich ( obowiązek szkolny kończy się na podstawówce). To nie logiczne, tracicie tylko pieniądze bo przecież niczego się w szkole średniej nie nauczą, nie mają od kogo a mogą tylko nabyć złych nawyków. Przypominam że przeczkola też nie są obowiązkowe. Nikt was do szkoly podstawowej też nie zmusza możecie sami uczyć swoje dzieci lub posłać do prywatnych szkół.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 18:54:13

    No widzisz malutki człowieczku sam na to wpadłeś że nie jesteście nie do zastąpienia............hahaha

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 19:24:50

    No to trzeba tak zrobić, sami zajmijcie się nauką waszych dzieci i zamknijcie szkoły. Problem z nauczycielami się rozwiąże. Tylko umiecie straszyć że nauczycieli łatwo jest wymienić ale nic w tym kierunku nie robicie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 21:01:35

    To jak tak jest źle w szkolnictwie to trzeba zmienić branże. Jak zbyt niskie wynagrodzenia to trzeba zmienić prace. Nikt nikogo nie zmusza.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 07:19:30

    No można zmienić branże, nauczyciele będą zmieniać pracę a nie ma młodych nauczycieli, jak reszta odejdzie na emeryturę zamkną szkoły a wy zostaniecie z dziećmi lub do nauczania przyjdą najgorsi z najgorszych. Już jest duży problem z nauczycielami zawodu bo to jest ta grupa która najszybciej znajdzie pracę, szybciej niż ci co piszą na forach

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 08:02:45

    Nie jesteście niezastąpieni.

  • gość 2019-04-15 08:09:34

    Znajdzie się wielu młodych nauczycieli, jeżeli pozbędziemy się tych bez wyników ( brak olimpijczyków woj.), a młodym zapłacimy dwa razy więcej. Są lepiej wykształceni i będzie się chciało.

  • gość 2019-04-15 09:30:41

    "Przeczkola" - a co to jest takiego? Jeśli ktoś uczy w takim "przeczkolu" to chyba sam przeczy swojemu "wysokiemu" wykształceniu.

  • gość 2019-04-15 09:34:38

    Hmmm, nie ma młodych nauczycieli? To gdzie znikają co roku setki, jeśli nie tysiące, absolwentów uczelni pedagogicznych? Wszyscy bezrobotni czy na kasie w markecie? Dajcie im robotę, zejdźcie ze sceny, za dużo emerytów w szkołach nadal uczy.

  • gość 2019-04-15 11:41:18

    A co z maturzystami ?Ktoś o nich pomyślał bo z pewnością nie nauczyciele !!!\ OD tygodnia nie mają zajęć nie mogą poprawiać ocen na świadectwie bo przecież wcześniej nie można było bo pędzimy z programem ! Nie mówiąc o tym że te dzieciaki są w szoku i nie wiedzą co z ich maturą ! Są niczym zakładnicy !! Ale prywatnie korepetycje udzielają nie strajkują !Żenada normalnie , jak można postąpić w ten sposób z uczniami jestem oburzona i wściekła . A to rodzice cały czas nadskakują nauczycielom żeby tylko dziecko nie miało póżniej przechlapane u nauczyciela .Opamiętajcie się w końcu bo szacunek już tracicie !!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 17:01:47

    Zarząd ZNP to komunistyczny beton uwikłany w POlityke. Strajk w czasie egzaminów uwłacza godności nauczyciela. HAŃBA

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 21:40:24

    Godności to oni już nie odzyskają

  • Gość - niezalogowany 2019-04-15 21:51:49

    Ja bym chętnie zmieniła pracę, na nauczycielkę. Ale do tej kliki mnie wpuścić nie chcą! Czemu nauczycielkami są córki nauczycieli?? Bo to taka męcząca i ciężka praca... - łatwa kasa, małym kosztem!

  • gość 2019-04-16 10:48:14

    Są pieniądze na krowy, świnie. Teraz Szydłowa obiecała kasę na odbudowe katedry Notre Dame ale dla nauczycieli dalej nie ma. Żenada

  • gość 2019-04-23 17:02:36

    Rodzice na co czekacie, aż ci pseudo nauczyciele nie dopuszczą waszych dzieci do matur i każą powtarzać rok szkolny. Jak by terrorysta groził waszym dzieciom to też byście tak biernie czekali, do szkół i zacząć robić okupację a nauczycieli przed szkołę niech sobie po strajkują na wietrze. Nie po to płacimy podatki aby ci co z nich mają wynagrodzenia grozili naszym dzieciom. W moim odczuciu oni stracili już resztki honoru i nie są godni abyśmy ich popierali, bo negocjacje nie polegają na tym aby okopać i tylko mówić nie bo nie ale podjąć dialog z rządem i wypracować wspólny środek dobry dla obu stron.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-25 09:59:54

    Ja też płace podatki! Takie same jak ty!!

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez lowicz24.eu, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Agencja Reklamowa ZU-AN z siedzibą w Łowicz 99-400 , Stanisławskiego 23

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"