Reklama

Radny interpeluje o wyznaczenie strefy wolnej od zakazu spożywania alkoholu

Radny Krystian Cipiński interpeluje do przewodniczącego Rady Miejskiej w Łowiczu w sprawie wyznaczenia strefy wolnej od zakazu spożywania alkoholu i wskazuje Błonie.

Najmłodszy miejski radny proponuje, aby obręb miejsc grillowych w parku Błonie zwolnić z zakazu spożywania napojów alkoholowych o zawartości do 4,5 proc. alkoholu oraz piwa.

W uzasadnieniu pisma wskazuje , że według opinii wielu mieszkańców, Błonie to miejsce idealne dla utworzenia takiej strefy. - Już na etapie wdrażania miejsc grillowych pytano o możliwość zrezygnowania z zakazu spożywania alkoholu w tym obszarze. Wówczas obowiązujące przepisy na to nie zezwalały, teraz jest inaczej – mówi.

Cipiński nadmienia, że w w kwestii spożywania alkoholu należy konsekwentnie edukować, dlatego proponuje objęcie planowanej strefy Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w celach profilaktyczno-informacyjnych. Zakładałaby ona przygotowanie stosownego oznakowania i informowania i potencjalnych zagrożeniach, wynikających z nadużywania alkoholu.

Dodaje, że wprowadzenie takiego wyjątku od zakazu spożywania alkoholu miałoby charakter pilotażowy i musiałoby być realizowane w ścisłym porozumieniu z KPP w Łowiczu.

Podobne strefy funkcjonują już w Warszawie i Poznaniu.

A co Państwo sądzą o wyłączeniu Błoni z zakazu spożywania alkoholu?

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Lowiczak - niezalogowany 2018-06-05 11:27:45

    Pomysł jak najbardziej na tak !!! Wszystko jest dla ludzi, dla ludzi z głową :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2018-06-05 11:32:06

    Łatwo sobie wyobrazić co tam się będzie działo... Jedna, Wielka melina... A ludzie spożywający tam alkohol będą się czuc bezkarnie bo przecież "tutaj można"... Oby jak najdalej od tego typu pomysłów..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 11:39:24

    Pomysł uważam za bardzo fajny bo wszystko jest dla ludzi a nie każdy ma domek czy działkę by móc korzystać z pogody. Oczywiście wszystko z głową

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 11:54:55

    Błąd w tekście strefy a nie etrefy. :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:06:40

    ŁączynasŁowicz.... Ha ha ha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:07:45

    Takie miejsce jest potrzebne ale już sobie wyobrażam co to się będzie działo, syf, kiła i mogiła. Należy też pamiętać, że w pobliżu jest plac zabaw.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:08:46

    Oznakowanie :D już to widzę jak cokolwiek daje...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość1 - niezalogowany 2018-06-05 12:15:33

    Będzie tak samo jak jest teraz tylko policja nie będzie mogła dać mandatu, więc pomysł pewnie z tego powodu nie przejdzie ;/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:22:51

    Faktycznie plac zabaw jest blisko... 500 metrów :) BArdzo dobry pomysł. Popieram!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:24:13

    no i dobrze ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 12:34:48

    Zróbcie coś z tym gościem, bo czego się dotknie, kupy się nie trzyma. Ten sam człowiek kilka miesięcy temu ośmieszył się pomysłem tzw. Górki Frajdy. Teraz w jej sąsiedztwie proponuje alkohol! Miasto stać chyba na więcej, hm? Szkoda, że tyle tracimy przez tego typu pracowników - instytucji podległych miastu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 12:36:39

    A specjalne wydarzenie na fb już zrobił, czy ma za dużo pracy na etacie? Wszak sezon letni tuż tuż ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:37:41

    Ośmieszył się pomysłem który zdobył najwięcej głosów? Chyba ty się ośmieszasz malutki smutny człowieczku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:38:18

    Super pomysł! Brawo!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:38:36

    Panie radny Cipiński, rozpijać to możesz siebie a nie młodzież !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:38:43

    Boli was du... hejterzy, co?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 12:41:49

    Pomysł super. Gościu-hejterze, jak ktos chce pić to bedzie pił i tak jak dotąd na ławce w Parku Błonie. Chodzi tu o ucywilizowanie tematu. Żenujące są te hejty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 12:44:28

    Dla mnie pomysł bardzo dobry, ale oczywiscie mohery wolą kolejny kościół w Łowiczu....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 12:57:06

    W niedzielę bałam się przejść z dzieckiem przez park na błoniach, na co drugiej ławce amatorzy piwa i innych używek. Ponoć jest monitoring i wzmożone patrole policji opłacane z budżetu UM. Ja się pytam kto sobie robi żarty? Komendant KPP w Łowiczu czy pan burmistrz który przymyka oko na problem. Trzeba nie mieć rozumu żeby wnioskowac o pijaństwo w najładniejszym parku w Łowiczu, w którym jest infrastruktura dla dzieci i młodzieży. Panie Cipiński taką patologie proszę sobie uprawiać na swoim osiedlu pod blokiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 13:00:33

    Ludzie opamiętajcie się. Każdy może mieć jakieś zdanie na konkretny temat. A tu jak ktoś nie pomyśli coś napisze, to go w czambuł...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 13:04:03

    Brawo Krystian!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 13:04:43

    Ten Cipiński to niedługo gówno zje z chodnika żeby na niego zagłosować. Koleś to twoje pajacowanie jest żałosne! Co jeszcze wymyślisz? Strefę legalnej prostytucji? Czy ławki dla miłośników dopalaczy czy innego świństwa? Weź się za robotę , załóż rodzinę i idź do kościoła. Może Bóg pozwoli tobie na zerwanie z pedalstwem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 13:10:09

    No i gosciu z tzw dobrej zmiany podpadles pod paragrafy. Chowaj się już w szafę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 13:15:00

    Krystian, weź jeszcze maryche zalegalizuj, proszę. Masz złote usta- co powiesz zamienia się w czyn a co dotkniesz zamienia się w solidnie wykonany projekt.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 13:18:26

    Właśnie przez takie komentarze, strony powinny być podpinane pod FB, żeby nie było anonimowości w sączeniu jadu i wyzywaniu ludzi. Ciekawie czy ktoś z teraz tu piszących odważyłby się jeszcze raz to napisać ale podpisem. Tutaj ewidentnie ktoś się za bardzo zapędził i taki wpis powinien iść do policji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 13:23:35

    Hehe dobre :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 13:44:11

    Bardzo dobry pomysł ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 13:53:55

    Miejmy nadzieję że ten pomysł z piciem na błoniach to jakiś dowcip.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 13:56:46

    Nie straszyć internautów!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 14:04:02

    Kolejną ustawę chce obejść? Panie radny Cipiński, niech pan się weźmie za solidną pracę. Ciesz rozpijać młodzież? Doedukuj jak dużo tragedii prowadzi poprzez picie alkoholu!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 14:07:59

    Ja popieram. Wszystko jest dla ludzi. Mandat za piwo to absurd.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 14:08:21

    Piwko przy grillu? Bajka! Ktoś w końcu pomyślał! Masz mój głos Panie Cipiński. Ci co są najbardziej przeciwko, siedzą w pierwszych ławkach w kościele, a potem przychodzą do domu i robią zupełnie na odwrót niż mówi religia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 14:30:33

    Błonia to zawsze była speluna, wałem chodzili odważni. Każda rewitalizacja tej niecki zakończy się fiaskiem, bo to teren genetycznie upadły. Błonia to Błonia, Pekin to Pekin i Bielawska na zawsze pozostanie Bielawską. I takim sponiewieranym miejscom żaden lifting nie pomoże. Więc niech ludzie piją piwo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 14:35:40

    3 razy TAK! Skoro w Warszawie i Poznaniu są takie miejsca i ludzie potrafią się zachować to czemu nie spróbować by u nas. ! Super pomysł

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 14:41:32

    Ludzie, ale doczytajcie do końca a później osądzajcie. Alkohol do 4,5 % i piwo. No i pewnie tylko Ci co mają ukończone 18 lat. Niech chodzi tam policja i sprawdza i tak za dużo w tym mieście nie robią. Ten kto chce pić i tak będzie się chował po krzakach i pił. A wy nie lubicie usiąść przy grillu i napić się piwa? Opanujcie się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 14:58:14

    Rusz pan dupę za twierdzy ŁOKU w sobotę wieczorem a ręczę ze zmieni pan zdanie odnośnie strefy picia.. Idiotyczny pomysł na miarę kleru uczącego wychowania dzieci.. Jak chce pan dać przykład to zrób pan swojej Kasi dziecko i bądź wspaniałym ojcem i tego panu życzę..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 15:11:15

    Górka Frajdy, a obok lejące się piwko. Już widzę jak powstają z tego genialne memy!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 15:13:14

    Hejterzy nie posrajcie się :) jesteście słabi aż szkoda gadać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 16:14:43

    Pan Komendant Powiatowy Policji wnosi o zakaz sprzedaż alkoholu w godzinach nocnych, bo chce aby było w Łowiczu bezpiecznie a młodziutki wiekiem, radny Cipiński wnosi o umożliwienie picia w strefie na Błoniach. Radny Cipiński, niby obszedł ustawę Dekomunizacyjną (niby, bo sprawa w toku, Górki, ul. 17 stycznia)), teraz usiłuje obejść Ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi . Zastanawiam się, czy tym panem nie powinny zainteresować się odpowiednie służby.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 16:19:31

    Na przykładzie działań radnego Cipińskiego zastanawiam się, czy nie należy w Ustawie o ordynacji nanieść poprawkę, że kandydaci do wszystkich organów wybieralnych muszą mieć ukończone 35 lat

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anka - niezalogowany 2018-06-05 16:49:48

    Panie Gościu zwolenniku rodzin chyba się panu Cipińscy pomylili... Krystian powodzenia, i pamiętaj nie ważne co mówią ważne żeby nazwiska nie przekrecali. Ważne że coś robisz i że jeszcze ci się chce w tym mieście bezczynnych hejterow.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 17:30:28

    Rób swoje Krystek! Jesteś gość i masz jaja, nie to co inni cwaniacy tu komentujący.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 17:41:22

    I dobrze!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2018-06-05 17:53:53

    Dobry pomysł, lecz będzie tam syf jeszcze większy niż jest teraz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 18:15:47

    Jestem za !! Dla ludzi z głową !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 18:26:31

    Popieram!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 18:31:08

    Przecież on nie ma dziewczyny...ciekawe dlaczego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 20:19:43

    panie radny Cipiński ! Ile pan zorganizował spotkań z wyborcami swojego okręgu, aby dowiedzieć się, co o pana pomysłach myślą wyborcy ? Radny to jest godne słowo ale nie w pana wydaniu. (Wyborca).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 20:58:57

    Hahaha juz nie probuj smieszny kontrkandydacie osmieszac wzorowego radnego :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 21:10:27

    Kto jest bez winy i nigdy nie pił alkoholu w miejscu publicznym, niech pierwszy rzuci kamieniem ! Nie rozumiem zupełnie waszego toku myślenia, wyznaczona strefa do picia niskoprocentowych alkoholi, to czyste bezpieczeństwo i porządek, ktoś tu wspominał o pobliskim placu zabaw, ale najwidoczniej te osoby nie zdają sobie sprawy, że młodzież pije alkohol na tych właśnie placach zabaw. Chyba i milej i bezpieczniej byłoby, gdyby usiedli na wyznaczonej do tego ławce niż robili 'melinę' z całych Błoni, nieprawdaż? Ludzie pili, piją i będą pili. A piwo przy grillu czy innym spotkaniu towarzyskim to sama przyjemność, którą podejrzewam, że uskutecznia większość z was. W związku z czym, zanim rzucicie tyle złych słów w czyimś kierunku, proponuję wcześniej spojrzeć na siebie. Krystian robi bardzo dużo dla Łowicza i to bardzo dużo dobrych rzeczy, jeżeli ktoś ma ochotę zmieniać Łowicz, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zgłaszał swoje pomysły, droga wolna ! Powodzenia! I oczywiście, jestem jak najbardziej na TAK! Przede wszystkim dlatego, żeby Łowicz szedł razem z innymi miastami ramię w ramię, a nie znowu zostawał w tyle. Buziaki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 21:15:08

    Do Hahaha - ile spotkań?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 21:26:09

    gość 2018-06-05 21:10:27 ----------- WYTRZEŹWIEJ !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 21:52:46

    No tak idzmy razem z innymi miastami ramie w ramię,... pijmy tyle samo, palmy itd... Zaproponuje ci mała zmiane w toku myslenia. Idzmy razem z nimi w kwestii gospodarnosci, pracy dla ludzi , rozwoju ekonomicznego,.. to jest krok na przod a nie chlanie piwa za 2,50. Cipinski jest pracownikiem administracji i nie ma pojecia co to znaczy zapierdalac,.placic zusy, walczyc o klienta itd.... Nie wie co jest istotne dla miasta bo ma pensyjke na 25 i socjal jak nalezy. Dlatego priorytetem dla niego to wciskac im do lap browary niech sie we łbie kreci.. ZENADA ze taka sprawa w ogole ma miejsce w miescie gdzie ludzie chca ale rozwoju gospodarczego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 22:14:21

    Polityka was zje ujadacze...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 22:21:05

    Ten koleś + strategiczna blondi robią od dawna tyle dla miasta, że w porównaniu z sąsiadami jesteśmu daleko w tyle. Dziękujemy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 22:27:36

    Miasto tworzą ludzie, a nie tylko Krystian ;) myślę, że przez takich jak wy, jesteśmy w tyle ;) dobrej nocy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-05 23:08:56

    Nie wjeżdżajcie na chłopaka. Miał prawo podac pomysł, czy dobry czy zły to juz inna sprawa. Wypowiedzcie się czy jesteście za czy przeciw i dobrze by było żeby podeprzeć to jakimś choćby jednym sensownym argumentem a nie jechać po chłopaku co nic nie wnosi do sprawy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-05 23:25:17

    Pomysł raczej zły. Amatorzy procentów pójdą napiją się w strefie, ale szlajać się i zaczepiać będą po całych Błoniach. Tym samym dawać zły przykład młodziakom na placu zabaw.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 04:52:00

    p.Cipiński …. No to siup, w ten głupi dziób !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-06 06:33:21

    Łączynaswóda

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-06 06:34:38

    Gdy pojawia sie wreszcie dobra propozycja dla ludzi, to jak zwykle jakies animozje wychodza. Ja popieram!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gośćjanusz - niezalogowany 2018-06-06 08:07:09

    Wkoncu ktoś potrafi trzeźwo myśleć dobry pomysł bardzo dobry jestem trzezwiejacym alkoholikiem od 15 lat pamiętam jak na Błoniach winetka biegala, super miejsce usiąść ze znajomymi wypić piwo zjeść kiełbasę i nie patrzeć przez ramię, ludzie zrozumcie kto się ma napić to i tak się napije, jedno miejsce manitoring jest łatwo o kontrolę, nie jeździć po krzakach palić paliwo marnować pieniądze podatników tylko wygodnie w fotelu obserwować teren Błonia tak jak jest w wielu innych państwach,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Goś - niezalogowany 2018-06-06 08:17:45

    Genialny pomysł! Chłopaki i dziewczyny z I LO i z ZSP 1 będą mogli legalnie napić się piwka na dużej przerwie i na waksach! Na skutki nie będzie trzeba długo czekać!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 09:05:45

    Genialny pomysł!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-06 09:26:08

    Według mnie pomysł całkowicie nie przemyślany. Skoro legalnie będę mógł wypic piwo bo równie dobrze będę mógł wypic 5. Mój kolega również. A jak już wypijemy te wszystkie browary to wrzucimy puszki i butelki do mini kosza na śmieci jeśli oczywiście będzie a potem skorzystamy z toalety na łonie natury. Chociaż z drugiej strony.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-06 11:04:56

    Panie Krystisnie robisz dobra robotę, ludzie Cie lubią. Myślę że jesteś dobrym człowiek, uczciwy z Ciebie gość (mam taką nadzieję) lubię Cię. Projekt nie wiem czy przejdzie czy Łowicz i jego mieszkańcy są na tyle wychowani by dać taka strefę... Krystian za Tobą stoi ojciec a ludzie dobrze znają Go z sakiewki pełnych piątek to Ci przeszkadza w byciu super radnym. W cieniu jest zawsze widziany Pan Jerzy co po rynku za piątkami biega.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-06 11:08:46

    Pan Jerzy Cipiński będzie zbierał opłaty za ilość wrzuconych kiełbasek na ruszt. Przecież należy się bo czemu nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-06 11:15:44

    Weź człowieku zrób coś dla siebie dla rodziny. Politykę zostaw w spokoju.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 11:22:18

    A powiedz mi gościu, jak było na feriach w Czechach? :) Nie jesteś anonimowy, pamiętaj. I RODO się kłania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 11:23:31

    Bardzo dobry pomysł i sobie piszcie co chcecie. Ludziom to się podoba.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    amen - niezalogowany 2018-06-06 11:26:17

    Jeżeli chce złożyć na ofiarę całopalną dar z bydła, niech weźmie samca bez skazy i przyprowadzi go przed wejście do Namiotu Spotkania, aby Pan przyjął go łaskawie. 4 Położy rękę na głowie żertwy, aby była przyjęta jako przebłaganie za niego. 5 Potem zabije młodego cielca przed Panem, a kapłani, synowie Aarona, ofiarują krew, to jest pokropią nią dokoła ołtarz stojący przed wejściem do Namiotu Spotkania. 6 Następnie obedrze żertwę ze skóry i podzieli ją na części. 7 Kapłani, synowie Aarona, przyniosą ogień na ołtarz i ułożą drwa na ogniu. 8 Potem kapłani, synowie Aarona, ułożą części wraz z głową i tłuszczem na drwach leżących na ogniu na ołtarzu. 9 Wnętrzności i nogi zwierzęcia będą obmyte wodą. Kapłan zamieni to wszystko w dym na ołtarzu. To jest całopalenie, ofiara spalana, miła woń dla Pana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 11:27:28

    Jeżeli zaś kto chce złożyć w darze mniejsze bydlę jako ofiarę biesiadną dla Pana, niech złoży zwierzę bez skazy, samca lub samicę. 7 Jeżeli chce złożyć w darze owcę, niech złoży ją przed Panem. 8 Położy rękę na głowę swego daru, potem zabije go przed Namiotem Spotkania. Synowie Aarona pokropią krwią zwierzęcia ołtarz dokoła. 9 Potem złoży z ofiary biesiadnej ofiarę spalaną dla Pana, to jest cały tłuszcz ogonowy - należy go oddzielić tuż przy samej kości ogonowej - i tłuszcz, który okrywa wnętrzności, oraz cały tłuszcz, który jest nad nimi, 10 i obie nerki wraz z tłuszczem, który je okrywa, który sięga do lędźwi, a także płat tłuszczu, który jest na wątrobie - przy nerkach go oddzieli. 11 Kapłan zamieni to w dym na ołtarzu jako pokarm, jako ofiarę spalaną dla Pana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 11:27:47

    Ósmego dnia zawołał Mojżesz Aarona, jego synów i starszych Izraela. 2 Potem powiedział do Aarona: "Weź sobie młodego cielca na ofiarę przebłagalną i barana na ofiarę całopalną, oba bez skazy, i przyprowadź przed Pana. 3 A do Izraelitów tak powiedz: Weźcie koziołka na ofiarę przebłagalną, cielca rocznego i baranka rocznego, obydwa bez skazy na ofiarę całopalną, 4 cielca i barana na ofiarę biesiadną, aby je ofiarować przed Panem, a także ofiarę pokarmową zaprawioną oliwą, bo dzisiaj Pan wam się ukaże". 5 Przyprowadzili więc to, co im nakazał Mojżesz, przed Namiot Spotkania. Potem cała społeczność zbliżyła się i stanęła przed Panem. 6 Wtedy Mojżesz powiedział: "Oto co Pan nakazał uczynić, aby chwała Pana wam się ukazała!" 7 Do Aarona zaś Mojżesz powiedział: "Zbliż się do ołtarza, złóż ofiarę przebłagalną i ofiarę całopalną, dokonaj przebłagania za siebie i za lud, złóż dar za lud i dokonaj przebłagania za nich, tak jak Pan rozkazał".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 11:28:06

    Po czym Pan powiedział do Mojżesza: 34 "Powiedz Izraelitom: Piętnastego dnia tego siódmego miesiąca jest Święto Namiotów przez siedem dni dla Pana. 35 Pierwszego dnia jest zwołanie święte: nie będziecie wykonywać żadnej pracy. 36 Przez siedem dni będziecie składać ofiary spalane dla Pana. Ósmego dnia będzie dla was zwołanie święte i złożycie ofiarę spalaną dla Pana. To jest uroczyste zgromadzenie. Nie będziecie wykonywać [w tym dniu] żadnej pracy. 37 To są czasy święte dla Pana, na które będziecie dokonywać świętego zwołania, aby składać ofiarę spalaną dla Pana: ofiarę całopalną, ofiarę pokarmową, ofiarę krwawą i ofiarę płynną, każdego dnia to, co jest na ten dzień przeznaczone, 38 niezależnie od szabatów Pana, niezależnie od waszych darów, niezależnie od wszystkich ślubów waszych i niezależnie od wszystkich dobrowolnych ofiar, które będziecie składać dla Pana. 39 Tak więc piętnastego dnia siódmego miesiąca, kiedy zbierzecie plony ziemi, będziecie obchodzić święto Pana przez siedem dni. Pierwszego dnia jest uroczysty szabat. Ósmego dnia także uroczysty szabat. 40 Weźcie sobie pierwszego dnia owoce pięknych drzew, liście palmowe, gałązki gęstych drzew i wierzb nadrzecznych. Będziecie się weselić przed Panem, Bogiem waszym, przez siedem dni. 41 Będziecie obchodzić to święto dla Pana co roku przez siedem dni. To jest ustawa wieczysta dla waszych pokoleń. W siódmym miesiącu będziecie je obchodzić. 42 Przez siedem dni będziecie mieszkać w szałasach. Wszyscy tubylcy Izraela będą mieszkali w szałasach, 43 aby pokolenia wasze wiedziały, że kazałem Izraelitom mieszkać w szałasach, kiedy wyprowadziłem ich z ziemi egipskiej. Ja jestem Pan, Bóg wasz!" 44 Mojżesz ogłosił Izraelitom o czasach świętych dla Pana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 13:00:25

    A jak miałaby wyglądać taka strefa? Niestety nie mam zaufania do ludzi i nie sądzę, a nawet jestem pewna, że nie będą respektowane granice tejże strefy. To będzie po prostu regularne "chlanie" i to wcale nie tylko piwa na całym terenie parku. Druga sprawa to masa śmieci, które nie trafią do koszy, potłuczone butelki to już teraz jest regularny obrazek. No i ostatnia wątpliwość: gdzie trafi piwo po przefiltrowaniu nerek? Czy będą tam toalety przenośne jako stały i szpecący krajobraz parku? Czy co gorsze i niestety bardziej prawdopodobne - podlewana będzie zieleń. Pomysł miałby rację bytu w cywilizowanym kraju, gdzie jest kultura picia. U nas jej nie ma i nikt mi nie powie, że jest inaczej, zwłaszcza z piwem i grillem w plenerze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2018-06-06 13:06:02

    Chcecie u nas legalnego miejsca do picia i żeby było jak w Warszawie? To proszę spojrzeć na te obrazki: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Widok-bulwarow-wislanych-po-sobotniej-imprezie Dlaczego na własne życzenie i to jeszcze uchwałą radnych możemy sobie zafundować taki syf? Czy ktoś naiwnie myśli, że po wypiciu kilku piw spożywający zabierze puste butelki ze sobą? Zamiast zadbać o ładniejsze otoczenie Bzury wrócimy do dawnych czasów, jak już ktoś tutaj przypomniał, kiedy strach było wałami chodzić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 13:16:36

    Kasja - tekst dotyczy bałaganu po dużej zorganizowanej tam imprezie w tamtym roku. Strefa jest tam od kwietnia tego roku. Coś przekłamujesz, albo jesteś słabo zorientowana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2018-06-06 14:55:23

    Jestem zorientowana, byłam i widziałam (a nie było żadnej imprezy, po prostu ciepła sobota) i z dużym przekonaniem myślę, że takim bałaganem może się to skończyć w Łowiczu i to nawet bez imprez. Czemu ludzie tak zaciekle bronicie picia w miejscu publicznym? Nie widzicie ile tam jest małych dzieci? Już teraz obrzydliwie wygląda młodzież, która zalega na ławkach i z piwem nawet się nie kryje, do tego plują, przeklinają i robią bałagan wokół siebie. Nie rozumiem po co im ułatwiać i tworzyć "przytulne" miejsce do tego typu zachowań.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gavrilo - niezalogowany 2018-06-06 15:57:15

    Ludzie przestaną grillowac, będą za to pic.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2018-06-06 18:27:48

    Picie w ustronnym miejscu przy górce nikogo nie zgorszy, bo nikt tam praktycznie nie chodzi. Wolicie nielegalne picie za Ratuszem i syf rano na parkingu ? Będą pić na Błoniach i to jest pewne, zrobić miejsce i tyle. Nikt nagle nie będzie pił nie wiadomo ile bo można.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierdek - niezalogowany 2018-06-06 19:24:48

    Hejterzy widać ze strachu przed wyborami zaczynaja szczekać :-) świadczy to tylko o tym że jesteście na innym poziomie rozwoju. Wam nigdy nie uda się zrobić nic dla miasta. Troche pokory i uważajcie na słowa. Gratuluje wszystkim młodym zaangażowanym! Brawo ŁączynasŁowicz! Trzymam kciuki za poważne osoby! :) Hejterzy zawsze będą w tyle..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anonimowy alkoholik - niezalogowany 2018-06-06 19:55:13

    Cipka-do psychiatry!Suweren cie rozliczy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 20:11:37

    Żeby ciebie nie rozliczyła za chwile prokuratura!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 23:09:09

    p. radny Cipiński, dlaczego internauci tak pana nie lubią?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-06 23:27:42

    p.Cipiński na siłę szuka poparcia, bo wybory zbliżają się, ale uważam, że pomysły ma naiwne i prymitywne. widać, brak doświadczenia życiowego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Samuel - niezalogowany 2018-06-07 01:43:37

    Uważam, że pomysł jest nietrafiony. Kto będzie pilnować, czy naprawdę trunek nie przekracza ustawowego 4,5%? Kto będzie pilnować porządku w obrębie grillowiska? Czy każdy, kto zasiądzie na ławeczce przy grillu i zacznie spożycie alkoholu, będzie chroniony przed mandatem za spożywanie w miejscu publicznym? A może będzie zobligowany najpierw rozpalić i upiec kiełbaskę lub kaszankę? Co z toaletą, która w tym przypadku będzie baaaaardzo potrzebna? Kto ja będzie serwisował i utrzymywał w czystości? Jak to się ma do boisk i mini skate parku oraz przyszłościowej górki - tu chyba tych urządzeń nie wzięto pod uwagę? Sport i dzieci oraz alkohol - "świetne" połączenie. Moim zdaniem to miejsce stanie się MIEJSKĄ PIJALNIĄ. Jestem przeciwny!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-07 06:34:34

    Zgadzam się z Samuelem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-07 06:36:27

    Gul wam skacze krytykanci :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-07 06:44:52

    Jedna, może dwie osoby próbują Krystianowi w komentarzach zaszkodzić. Ale wiecie co? Nawet do pięt mu nie dorośliście. To niesłychanie aktywna osoba.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-07 07:06:50

    Popieram Samuela. A przecież w barze na plaży można pić piwo. W okolicy grilli to będzie tylko syf ,i pełno śmieci, chyba że sam pomysłodawca będzie przychodził codziennie i sprzątał puszki skoro taki społecznik

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-07 07:49:44

    Ogólnie koleś jesteś prymitywny infantylny i nie nadajesz się na radnego. Siedź w tył ŁOKu jak ci rodzina załatwiła pracę i nie wychylaj się za bardzo bo za każdym razem się blaźnisz za pieniądze podatników

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-07 08:17:11

    Ile jeszcze śmieszny krytykancie Krystiana, będziesz miał sił by wpisywać tu swoje pomówienia? O tym, jak lubią go ludzie świadczy choćby facebook. Tu, będąc anonimowym, możesz sobie pisać co chcesz i ile chcesz skoro nie masz lepszego zajęcia. Sącz jad, jeśli cię to jara.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-07 08:32:20

    Robercik, Mariuszek, Albercik, Jareczek, dajcie spokój.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-07 09:45:29

    Krystianek nie popłacz się bo ci łzy zniszczą cerę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-07 09:58:01

    Jesteście marni, ujadacze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanka - niezalogowany 2018-06-07 11:09:57

    To takich czasów dożyliśmy, że liczba osób lubiących kogoś na FB jest miernikiem? Nie znam tego pana osobiście, ogólnie jako o osobie prywatnej tak jak niektórzy tutaj, ja nie będę się wypowiadać. Wyrażę tylko swoje zdanie - pomysł jest kiepski, faktycznie infantylny i nie wyobrażam sobie jego realizacji w praktyce. Ci, którzy tu tak krytykują osoby negujące pomysł chyba nie widzą wiele poza czubkiem własnego nosa. Tu się wypowiadają naprawdę również mieszkańcy, a nie tylko 2 osoby, które p. Cipińskiego lubią kontra 2, które go nie lubią. Tak trudno zrozumieć, że ludzie mają swoje zdanie, nie powiązane z wyborami i polityką? wypraszam sobie nazywanie mnie marnym ujadaczem, trochę kultury, bo ja nikogo nie obrażam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-07 12:50:40

    Kultury to nalezy zyczyc tym ktorzy wypisuja tu oszczerstwa i pomowienia. Zagalopowali sie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arczi - niezalogowany 2018-06-07 19:06:05

    Popieram Cię Kryst! od razu czuć że jak Radny jest opłacany dodatkowoz budżetu miasta to mu się więcej chce.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-07 23:09:28

    Rozpijacz młodzieży ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-07 23:14:37

    "Radny" Cipiński, niech do końca kadencji popracuje z osobami uzależnionymi od alkoholu i zapozna się z tragedią rodzin alkoholików to może zmądrzeje. Nie będzie brał kasy z diet za darmo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-08 00:01:53

    Robercie Wójciku idź spać. Nie wysilaj się i nie dogryzaj koledze z rady. Dobranoc!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-08 07:52:15

    Postkomuna wzajemnie zwalcza się. Bezcenne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do