Reklama

Rodzina zamordowanej Karoliny prosi o wsparcie finansowe na pomoc prawną

04/08/2020 11:36

Na stronie zrzutka.pl pojawiła się zbiórka o wsparcie finansowe rodziny niedawno zamordowanej Karoliny Pytt. Jej najbliżsi bardzo chcą brać czynny udział w procesie sądowym jako oskarżyciel posiłkowy, ale nie stać ich na opłacenie kosztów.

Jeśli jednak wniosek o zostanie oskarżycielem posiłkowym zostanie uwzględniony, rodzina będzie mogła dochodzić sprawiedliwości przed sądem z pomocą pełnomocnika. Niestety wsparcie mecenasa i jego wyjazdy na przesłuchania kosztują, a rodziny na to nie stać.

Rodzice Karoliny nie są zamożnymi ludźmi: mama pracuje jako kasjerka w markecie, tata pracuje dorywczo. Wychowują syna, który był jak rodzony brat Karoliny. Znalazła się mimo tego kancelaria prawnicza, która zaoferowała swoją pomoc rodzinie Karoliny, aby osoba, która popełniła ten straszny czyn, odpowiedziała za to, co zrobiła.

Rodzina zamordowanej dziewczyny podkreśla, że kancelaria pisze aktualnie wszystkie pisma, pozwy, wezwania, pełnomocnictwa z dobrej woli, nie biorąc za to nawet złotówki. 

Właśnie dlatego zwracają się oni z ogromną prośbą o choćby jak najmniejsze wsparcie i podkreślają, że pieniądze ze zbiórki zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów wyjazdów mecenasa, na nic więcej. Z kolei środki, które zostaną po dokonaniu wszelkich opłat, zostaną wpłacone na rzecz osoby potrzebującej, bądź fundacji.

Pomóc rodzinie można klikając i deklarując wpłatę na stronie: https://zrzutka.pl/wt6sb6:

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 12:07:00

    a może jeszcze by zbiórke zrobić na frytki?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-04 12:30:25

    na frytki to zapraszam do mnie... buraku

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-05 09:12:24

    Uważaj, karma wraca oby ciebie nie spotkało coś gorszego niż ta rodzinę i obyś cierpiał tak jak oni wtedy zobaczysz co to znaczy na własnej skórze i i poczujesz.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-11 02:56:06

    nie wiesz co piszesz człowieku!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 12:10:31

    Rodzina mordercy już działa... Podobno chory, ale za to co zrobił niestety tylko dożywocie... Dziwnie się wypowiadała rodzina tego chłopaka w tvn.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 12:26:08

    Jeśli rodzina mordercy twietdzi że jest chory to dlaczego go nie leczyli? Byli zbyt zajęci robieniem kariery i kasy a chłopak robił co chciał, miał pozwolone na wszystko no to zrobił - zabił i musi ponieść za to karę. A jeśli mamusia jego taka bohaterka to skoro nie chce żeby siedział syn to niech ona idzie za niego siedzieć. Swoją drogą zastanawia mnie dlaczego go nie leczyli jeśli są świadkowie którzy twierdzą że był z nim problem. Na to też kochani rodzice nie znaleźli czasu aby pomóc synowi z chorobą? Uważam że za to powinni też i oni odpowiadać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-04 13:00:34

    Mamusia chce synusia teraz bronić a niech menda zdycha teraz śmierć za śmierć. A co mamusia nie wiedziała że bierze narkotyki hmmm w szkole już były z nim problemy.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-04 14:25:36

    nie da się na siłę leczyć kogoś, kto tego nie chce. osoba pełnoletnia musi wyrazić na to zgodę, niestety ten przepis jest do d...y, ale jest...

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-11 17:05:41

    ale debilu on sie na schzofremie przeciez leczyl ... to ze przestal brac leki to nie wina rodziny - nie byl ubezwlasnowolniony ..

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 15:34:35

    Ta zrzutka na paliwo dla prawnika to jakaś kpina, serio ludzie na co wy chcecie pieniądze? Nie wstyd zbierać 50 tysięcy!!! na taki jałowy cel kiedy inne zrzutki zbierają na chore śmiertelnie dzieci, które czekają niekończące się operacje? Mogę zrozumieć, że rodzina nie jest bogata, ale litości na paliwo zbierają?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-04 16:07:16

    Jałową to ty masz głowę....

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-04 18:11:18

    A Ty rozumiesz znaczenie słowa jałowy? Jak najbardziej pasuje do bezcelowej zbiórki.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 18:46:55

    Wolę dać na chore dzieci..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 19:04:05

    Oskarżać będzie prokurator, rodzina może być oskarżycielem posiłkowym, bez ponoszebia jakiś kosztów, poza dojazdem do sądu. Po co te pieniądze dla prawnika???? Ci ludzie chyba juz na głowę upadli, a Ci co daja im tą kasę też. Rozumiem, że stała sie tragedia dla tej rodziny, ale nie oni pierwsi i nie ostatni. Pracowałam w sądzie przy sprawach karnych, nie raz rodzina brała udział jako oskarżyciel posiłkowy bez żadnego prawnika. Więc coś tutaj nie pasuje...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 19:26:52

    Uważam że to lekka przesada ze strony rodziny że proszą o zbiórkę pieniędzy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 20:03:36

    Rozumiem rodziny co zbierają na ratowanie chorych dzieci bo operacje są bardzo kosztowne a zbierać na paliwo dla adwokata to lekka przesada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 20:11:58

    Ktoś tym dotkniętym tragedią ludziom nakładł strasznych bzdur do głowy.Życia utraconego żadną siłą ani mecenasem nie da się przywrócić.Chorego psychicznie dorosłego człowieka nie da się w tym kraju też leczyć siłą bez wyroku sądu.Zabójstwo w naszym kraju jest ścigane z urzędu.Kto jako jedyny może na tym zarobić? na rozdrapywaniu jeszcze nie zabliźnionych ran...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 20:22:31

    Tragedia wielka ale dziwna ta rodzina Śp Karoliny pierwszy raz się spotykam że rodzina prosi o zbiórkę na adwokata prawnika itd kurczę że oni jeszcze mają siłę na coś takiego niech zostawią sprawę sądowi masakra

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 20:46:36

    Gościu zastanów się co rodzice mogli zrobić jak on jest pełnoletni i nie mogli go zmusić do leczenia bo on sam decyduje o sobie jedynie może mogli go ubezwłasnowolnić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 20:54:30

    Brak wstydu taka zbiórkę organizowac.Dziwna ta rodzina jak mam wpłacić ciężko zarobione pieniądze na ich konto bo im się nie przelewa bo ojciec ma pracę dorywcza. U mnie też się nie przelewa ale sam muszę dawać sobie radę. Może jeszcze poproszą o zbiórkę pieniędzy na wakacje za granicę bo psychicznie nie mogą dojść do siebie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-04 21:42:19

    Człowieku dziwny to chyba ty jesteś, wiadomo że rodzina zabójcy to bogaci ludzie i wybronią synusia. Nie jeden prokurator kasy potrzebuje a oni ja mają a biedna rodzina nie dość że córkę stracili to jeszcze nie doczekają się sprawiedliwego wyroku jK się nie postarają a nikt za darmo im tego nie zrobi, przecież napisali ze resztę kasy przeleją na kogoś potrzebującego. 10 zł Cię nie zbawi, chciałbyś żeby twoje rodzina przeżywała taki koszmar.???

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 21:52:59

    Każdy kto korzystał z pomocy jakiegokolwiek mecenasa wie ile to kosztuje. Kancelaria i tak robi bardzo dużo nie pobierając za to opłat. Opłaty to są wyjazdy mecenasa na sprawę, do prokuratury, na przesłuchania (czasem to zajmuje cały dzień). Okoliczni “prawnicy” nie są tańsi, bo za poradę 30 minut płaci się co najmniej 150zł. Za jedno pismo od 1000zł w górę, zależy od złożoności sprawy. Także zanim Państwo zaczniecie komentować, nie znając sytuacji jak wygląda i ile taka praca kosztuje, proszę sobie komentarze zostawić dla siebie. Jestem też ciekawa, czy w takiej sytuacji nie szukali byście pomocy osoby kompetentnej, która wyjaśni wszystko i nad wszystkim będzie trzymała pieczę. Następnym razem proszę o bardziej przemyślane komentarze poparte sytuacjami z życia wziętymi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-05 11:11:26

    Każdy poda sytuację z życia wziętą - mianowicie za 50 tys. złotych można kupić prawie 12 tys. litrów paliwa! To ja pytam i czekam na odpowiedź - skąd i dokąd będzie jeździł ten prawnik? Z Dubaju? Jak jeszcze mogę zrozumieć, że rodziny na to nie stać, tak nie rozumiem czemu zamiast najpierw zbierać powiedzmy 5-10 tysięcy złotych to od razu 50? Kto to oszacował? Skoro nie wiadomo ile razy będzie trzeba pojechać, ile kilometrów zrobić, itd. To jest żerowanie na medialnym aspekcie sprawy, bo kiedy jak nie teraz zbierać, cała Polska słyszała o tej tragedii.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-05 18:56:31

    Ludziom dzieci chorują nie mają na ich leczenie ale wstydzą się prosić o zbiórkę a tu taki apel. Brak wstydu zbiera się pieniądze na chore dzieci bo im można jeszcze pomoc a oni o co proszą nie stać mnie to nie biorę mecenasa z warszawki

    • Zgłoś wpis
  • greg - niezalogowany 2021-01-17 03:24:42

    Nie umiesz czytać ? Tam pisze ze wszystko jest za darmo bo kancelaria to zaoferowała, tylko przejazdy kosztują. Sporo jak na przejazdy

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 21:55:36

    A teraz do rodziców zabójcy: Jak możecie mówić "ta dziewczyna"?? "Ta dziewczyna" bywała u Was w domu... "Ta dziewczyna" ma imię... "Ta dziewczyna" to KAROLINA..... Gdzie byliście, jak wasze dziecko zaczęło brać narkotyki, dopalacze?? Dlaczego nie ubezwłasnowolniliście syna i nie oddaliście na leczenie, skoro wiedzieliście, że ma problem?? I najważniejsze moje pytanie: dlaczego do tej pory rodzina pokrzywdzona nie usłyszała od was jednego małego, a bardzo wiele znaczącego słowa PRZEPRASZAM?????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-05 00:17:51

    Nikt nie chcialby byc na miejscu rodzicow tego chlopaka.To tragedia obu rodzin. Tak latwo teraz wyrażać opinie.. .

    • Zgłoś wpis
  • Elizabeth - niezalogowany 2020-08-09 06:33:17

    Bo nikt nie przypuszczał , że dojdzie do takiej sytuacji . Nie przeprasza się w czyimś imieniu , a tym bardziej osoby pełnoletniej.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 22:01:02

    Może wam dziady wstrętne, bezwstydne kurwa jeszce sernik upiec, w głowie się nie mieści co za dziady, obrzydliwe jest to wasze żebranie, do roboty zapierdalać a nie zbierać na taki cel WSTYD i hańba, kołtuny żałosne!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-05 22:25:49

    Popieram na taki cel paliwo adwokat ja pier,,,,,,,,, chora rodzina z braciszkiem na przodzie

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-18 22:13:15

    A weź sie pier.....matole

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 22:10:26

    Niech się tatuś do pracy weznie pracy jest jak się chce pracować a nie dorywczo i o jałmużnę prosić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mersi - niezalogowany 2020-08-04 22:13:26

    Haha jeszcze zarobia na tym ze ich córka zdechła, tak sie biznes robi w łowiczu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gagi - niezalogowany 2020-08-05 01:05:10

    Mersi ty sfajdany bydlaku, jak może ci przejść przez gardło taka wypowiedź ? Ale chyba tylko dlatego że bierzesz do ryja z połykiem !!!!

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-05 12:00:47

    bluźnisz nieudaczniku

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-04 22:46:02

    Czytam te wszystkie komentarze i nie rozumiem, po co się tak obrzucać? Cały czas zastanawia mnie to zgłoszenie na policję? Co oznacza nieoficjalne? Dlaczego nikt nie zareagował? Dlaczego Karolina miała zgłaszać, choć była niepełnoletnia? Więc mogła to zrobić mama. Czy to nie powinno być wyjaśnione? Kolejna sprawa zbiórka? Nie ma sensu, gdyż sprawa jest z urzędu. Trzeba było zorganizować zbiórkę na pomoc rodzinie psychologiczną. A nie na mecenasa. Mecenas sobie i tak poradzi. Chłopak i jego rodzina już ponieśli karę. Zemsta i tak nie jest odpowiedzią na to co się stało. Mi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 08:42:10

    Ja na miejscu tatusia to bym charował na dwóch etatach a nie dorywczo i nie prosił ludzi o zbiórkę co chory jest że nie może pracować najlepiej prosić ludzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 09:36:18

    Po co wy kometujecie i obrażacie ludzi, kto będzie chciał pomoże kto nie to nie, kogo obchodzi co ktoś by zrobił i jak by zrobił. Rodzina zamordowanej potrzebują pomocy i jeżeli kogoś stać na to by pomóc to pomogą i ja też się dorzucę. Nie życzę nikomu tego co spotkało tą rodzinę i życie pisze różne scenariusze nigdy nie wiadomo co kogo spotka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 11:52:58

    Gościu pamiętasz sprawę kobiety co zabiła męża jej rodzice jakoś nie prosili o zbiórkę na adwokata też na pewno było im ciężko bo mało tego to wychowują jej dziecko jakby w mojej rodzinie coś takiego by się stało to byśmy z żoną pracowali na dwóch etatach a nie prosili o zbiórkę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-05 22:28:14

    Popieram mam takie samo zdanie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 15:33:34

    Ja bym nie oceniał Tych Państwa którzy przeżyli taką traumę. Może się okazać że któś to wykorzystuje i podszeptuje ("doradza") liczą na zarobek "przy okazji". Wyrazy współczucia dla Rodziców ofiary.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-14 08:09:19

    To slams, szkoda tylko dziewczynki.. Reszta robi interes na tragedii, A zwłaszcza młody brat otrzaskany z Internetem, Facebook, zakładanie funduszu na stronie internetowej itp. Brrr. Brzydzi mnie to. Fałsz na kilometr. Sprawa z urzędu. Prokurator oskarża. To było dziecko A nie maszynka do robienia kasy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 19:59:54

    Mi by było wstyd jakby napisali ze zbieram na paliwo dla mecenasa bo pracuje dorywczo. Na co niedługo będziemy zbierać?Przegieli teraz i tracą tym szacunek i współczucie po tej tragedii chyba że już o niej zapomnieli i wrócili do normalnego życia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 20:40:06

    Właśnie takie sprawy powinno się załatwić w domu a nie wywlekać poza dom i robić z siebie nieszczęśników tatuśku zakasać rękawy i do roboty nawet na dwa etaty a mamusia może w pracy wziąć nadgodziny napewno jej pomogą i wziąć się w garść i nie robić z siebie męczenników nie wy jedni co przeżyli tragedię

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 21:08:36

    Może kancelaria wpadła na pomysł zbiórki?;) Rodzinę zostawcie w spokoju.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-05 21:45:20

    Ale to nie kancelaria napisała o zbiórkę tylko rodzina prosi o pomoc jeśli ktoś im kazał prosić to sami powinni odmówić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-09 07:17:25

    Ja też proszę o jakieś 200 zł miesięcznie bo bliskiej mi osobie brakuje na leki. Robię takie apele i zbiórki. Nie!!! Sam muszę zostawać po godzinach i tyrać a tu się rozpisują że tatuś pracy nie ma a che mecenasa zatrudnic. Na kolei są ciągle przyjęcia i nieźle płacą ale trzeba robić a nie w domu siedziec.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-09 13:52:52

    Tatuś jest zdrowy ale woli pracować dorywczo może ma dwie lewe ręce pracy jest wszędzie nie tylko na koleji pracy jest jak się chce pracować tatuśku weź się za pracę zamiast prosić o pomoc dla mecenasa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-09 14:32:54

    Rodzinie Karoliny przesyłam wyrazy współczucia i łączę się zwami w bólu. Pomoc prawna jest wam potrzebna aby wasze działania były skuteczne, kat waszej córki musi ponieść karę.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-09 18:35:38

    Oczywiście należy się sprawiedliwość ale niech nie robią z siebie męczenników nie tylko ich w życiu spotkało nieszczęście

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 13:46:55

    Gdyby to była moja córka i uszłoby na sucho temu skurwysynowi to bym wziął nóż i zajebal mu matkę. Broniłbym się ze to było w afekcie i emocje wzięły góre

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 20:09:11

    Ja wtedy bym zajebał ciebie bo to nie matka zabiła tylko on. Co ona winna skoro masz takie myśli to lepszy nie jesteś to może i twoja matkę by później trzeba zabić bo Ty zabiłeś. Pala jesteś głupia szukasz zemsty nie wiesz co jego matka czuje teraz.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-14 23:04:01

    Uuuuu coraz sympatyczniej się robi... ....a tak na marginesie, ktoś wie ile już zebrali?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-17 09:08:23

    Jesteście podli. Jestem pewna, że nikt z "komentatorów" nie przeżył żadnej tragedii. Ja przeżyłam, zmarła na nowotwór bliska mi osoba. Nie robiłam zbiórki i bardzo żałuję, bo leczenie w Niemczech jest lepsze, ale strach przed jadowitymi komentarzami też o tym przesądził. Niech nikt nie daje "dobrych rad" bo w obliczu traumy nigdy nie robimy tego, co "byśmy zrobili". Albo wpłaćcie, albo zamilknijcie. Zazdrościcie im tej zbiórki i "sławy"? Jestem pewna, że oni by tego nie chcieli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    greg - niezalogowany 2021-01-17 03:22:10

    Cel to 50 tys ? Sporo jak na przejazdy mecenasów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do