Reklama

Rozpoczyna się sezon polowania na kaczki

W sobotę, 15 sierpnia odbędzie się polowanie zbiorowe na kaczki inaugurujące sezon, organizowane przez Koło Łowieckie „Nieborów”.

W połowie sierpnia rozpoczyna się sezon polowań na ptactwo.

Koło Łowieckie „Nieborów” informuje, że 15 sierpnia 2020 r. w godz. od 6:00 do 21:00 organizuje polowanie zbiorowe na kaczki.

Odbędzie się ono Stawach Obrębu Hodowlanego na Mysłakowie oraz zbiornikach Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu.

Polowanie na kaczki dozwolone jest od 14 sierpnia do 21 grudnia.

Pamiętać należy jednak, że do kaczki wolno strzelać wyłącznie, gdy znajduje się w powietrzu.

Regulamin łowiectwa zaznacza, że strzelanie do pływającego po wodzie ptaka jest zabronione.

 

Foto poglądowe: Rogacz Stargard

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-11 18:00:22

    polowanie czyli strzelanie do dzikiej zwierzyny to przeżytek i powinno być prawnie zakazane,tylko w przypadku epidemii ptasiej grypy to mogło mieć jakieś uzasadnienie.Przed wojną gdy była bieda ludzie polowaniem uzupełniali braki pożywienia, teraz morduje się w rzeźniach miliony ptaków,a kilku fanatyków zaspokaja swoje żądze zabijania,bo nie zabijają z głodu,mają pełne brzuszyska może tylko zrobią sobie zdjęcie i wyrzucą martwe ptaki jak śmieci!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-11 21:07:02

    No i bardzo dobrze , bo jak wszyscy wiemy kaczki mogą przenosić SARS-Cov-2 .

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 06:40:54

    Sam sobie jedz kurczaka z Lidla na antybiotykach ,ja tam wolę dzika kaczuche palce lizac

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 07:17:36

    Przed wojną polowali tylko syci zasobni ludzie.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 08:10:29

    Polowanie to hobby połączone z dbaniem o przyrodę. Nie musisz tego rozumieć ale zamiast krytykować czyjąś pasję znajdź sobie swoją bo hejtowanie w necie ludzi to nie hobby tylko choroba.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 08:22:49

    Taaaa. Po co polować skoro tyle martwych kurczaków można kupić w sklepie? A jak wszyskim doskonale wiadomo nie zostały one zabite tylko wyrosły na drzewie.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 10:52:42

    Zgadzam się. Nikt nie głoduje żeby strzelać do ptaków żyjących na wolności, dosyć mięsa jest w sklepach, a i hodowli też nie brakuje. Po prostu niektórym sprawia to przyjemność czuja się wielkimi myśliwymi. Niechby spróbowali łapać bez strzelby no to może za trudno by było...

    • Zgłoś wpis
  • Mario - niezalogowany 2020-08-12 19:06:12

    Już większych bzdur nie czytałem, przed wojną polowały elity i szlachta, zwykły chłop mógł tylko pomarzyć o polowaniu lub ewentualnie kłusował. Obecnie ci co poluja jedzą zdrowiej od tych którzy tłumaczą, że mięso jest w sklepie. Co tam jest? Produkty nadszprycowane antybiotykami, konserwantami , kiełbasy które posiadają zawartość mięsa 30 % lub pasztety z zawartością 4% mięsa reszta to soja i wypełniacze.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-13 13:41:43

    Pewnie zakażmy polowań na wszystko na dziki jelenie lisy jenoty i norki a i o ptactwie zapomniałem. Tylko nie wiem czy będziesz płacił odszkodowania za uprawy. Kiedyś rozmawiałem z takim inteligentem i pokusiłem się o policzenie ile dzików będzie za pięć lat? I co mi wyszło? Ponad 30 000 000 nowych nie licząc tych które żyją. Zakażmy polowań na wszystko. Myśliwy hetero

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-11 22:15:46

    A jakie są przepisy ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-11 23:07:06

    W dobie obecnej rzeczywistości politycznej, organizowanie "strzelania do KACZKI" może mieć negatywny oddzwięk wśród zwolenników totalnej opozycji - czyli antysocjalistow.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 08:15:03

    Polowanie jest z jednej strony wspaniałym hobby a z drugiej sposobem na godzenie konfliktów na linni człowiek natura. Dzikie gęsi niszczą pola uprawne i gdyby nie polowania Polski rolnik by splajtował. A takie ptaki jak bażant czy kuropatwa istnieją tylko dzięki reintrodukcji prowadzonej przez myśliwych i za pieniądze myśliwych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Janusz - niezalogowany 2020-08-12 08:29:50

    Zgadzam się. Dzikie gęsi są jednym z głównych zagrożeń dla Naszego proletariatu robotniczo-chłopskiej ponownie odradzajacego się wraz z socjalizmem w naszej ojczyźnie. Poza tym gęsi mają takie dziwne, kaprawe oczy... boję się ich. Niezbędnym jest zatem urządzanie na nie polowań jezeli chcemy uratować Polskę, Europę a może i Świat nasz cały ukochany.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 08:49:18

    Januszu chciałeś aby wyszło śmiesznie a wyszło żałośnie. Jeśli Twoje wiedza z zakresu przyrody, rolnictwa lub polowania ogranicza się tylko do... No właśnie nie bardzo wiem do czego to może lepiej najpierw się dokształć i wyostrz sobie dowcip bo stępił Ci się nieco:-)

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 17:09:00

    Myśliwy z małym siusiolem się odezwał. Dobry ma dowcip tylko ty smutas-k....s jesteś:))))

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 08:20:16

    Polowanie jest z jednej strony wspaniałym hobby a z drugiej sposobem na godzenie konfliktów na linni człowiek natura. Dzikie gęsi niszczą pola uprawne i gdyby nie polowania Polski rolnik by splajtował. A takie ptaki jak bażant czy kuropatwa istnieją tylko dzięki reintrodukcji prowadzonej przez myśliwych i za pieniądze myśliwych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 08:39:42

    Zgadzam się. Dzikie gęsi są jednym z głównych zagrożeń dla Naszego proletariatu robotniczo-chłopskiej ponownie odradzajacego się wraz z socjalizmem w naszej ojczyźnie. Poza tym gęsi mają takie dziwne, kaprawe oczy... boję się ich. Niezbędnym jest zatem urządzanie na nie polowań jezeli chcemy uratować Polskę, Europę a może i Świat nasz cały ukochany

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Teofil - niezalogowany 2020-08-12 08:58:11

    Polowanie jest fajne a kaczki są smaczne więc po co ta dyskusja? Wedkarzy też zamierzacie się czepiać? Tak już ten świat jest urządzony że jedni muszą zabijać aby inni mieli co jeść. Więc krytykowanie ludzi za ich zamiłowanie świadczy o tępocie oderwanych od żeczywistości pseudoekologów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 14:28:27

    Zniszczyliście cioty ochydne ,przyrodę i zwierzęta a teraz bredzisz że kurczak jest nafaszerowany chemia ?! Ja takich jak ty wszystkich ,eysyrzelalabum i sprawdziła ,czy padli a twoja nadaje się dla zwierzątek ! Ochydni jesteście i tylko do odstrzału ,mtuwu łowczy rządzący wszyscy ,ci co niszczą NATURE.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 12:38:29

    Wiedza przyrodnicza i temu podobna co innego. Jakie są przepisy !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 14:25:39

    Przyglądałem się tym podnieconym perspektywą zabijania facetom - wyglądali jak zgraja zboczeńców z problemami z erekcja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 23:37:22

    A ty nie masz większych problemów ?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 16:50:49

    Mam znajomego. Jak zaczął mieć problemy z erekcją i był bardzo załamany to zapisał się do kółka łowieckiego. W sprawach łóżko wych nic mu to nie pomogło ale mówił że jest super bo tam są sami z takimi problemami i że jest z kim o nich pogadać. Tak mówił

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-13 00:48:29

    Uważam, że należy leczyć przyczynę choroby u lekarza, a nie mydlić im oczy, że od strzelania w kaczki wyleczą męskie problemy. Średniowiecze.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 20:42:39

    Prosze przeczytac "Farba znaczy krew" Z.Kruczyński lub nową ksiazke S.Łubieńskiego "Ksiazka o śmieciach", gdzie jest dużo informacji o zanieczyszczeniu ołowiem wody i okolic oraz też o tym, że rzadko który myśliwy umie odróżnić kaczke na kt można polować od gatunków chronionych do tego w locie, ciężko mi też uwierzyć, że ktoś zajada kaczkę nafaszerowaną ołowiem, raczej to zdrowsze niż kurczak na antybiotykach nie jest, poza tym nazywanie mordu pasją i jeszcze zasłanianie się tradycją albo cynicznie ochroną przyrody pozostawie bez dalszych komentarzy ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 21:13:03

    Dlaczego do kaczek, dzików, saren i jeleni można strzelać a do psów i kotów już nie?!! Znajomy ma futerko z kota, stosuje je na chore na korzonki i bardzo sobie chwali!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-12 22:48:23

    Kaczki gołębie gęsi. Palce lizać a wy niedouki wpieprzajcie padlinę z Lidla, boli was z zazdrości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-12 23:02:13

    Nooooooo booooli. Fajnie tak jest pewnie z małą dzidką w bokserkach i z dużym sztucerem w rękach po lasach i polach pobiegać. Poczuć się dopiero jak prawdziwy mężczyzna.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-13 00:20:08

    co wy tutaj piszecie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-13 15:31:15

    To jest o polowaniu na kaczki, a wy o czym piszecie ? Mężczyźni myślą rzeczowo. A wy to chyba jesteście płci przeciwnej, bo piszecie o czymś innym i kłócicie się tak jak baby.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-13 00:50:22

    ŚREDNIOWIECZE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-13 11:54:19

    Smaczna kaczka nigdy nie jest zła ???? co do strzelania do zwierząt i ptaków to niestety innego wyjścia już nie ma. Regulacja populacji to fakt , inaczej zdechlibyśmy z głodu a po naszych miastach i ulicach zapieprzałyby hordy zwierzaków. Chciałbym usłyszeć co mówi obrońca zwierzątek jak przy 80 km/h przypierdoli w łosia , o ile przeżyje ???? a to się dzieje coraz częściej ☹️ kochajcie zwierzątka odpierdolcie się od myśliwych żebyście nie beczeli jak barany ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-13 15:18:04

    "kochajcie zwierzątka odpierdolcie się od myśliwych żebyście nie beczeli jak barany" No i się odezwał mysliwy-wnykarz :))

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-13 15:28:04

    Ktoś tam zawsze musi polować, a np. wędkarze łowią ryby. To jest normalne.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-13 15:37:54

    To jest o polowaniu na kaczki, a wy o czym piszecie ? Mężczyźni myślą rzeczowo. A wy to chyba jesteście płci przeciwnej, bo piszecie o czymś innym i kłócicie się tak jak baby.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-13 20:52:48

    O kaczynskim?! To nie o taką kaczkę chodzi! Co wy ludzie?!

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do