Reklama

Starosta, urzędnicy, policjanci i strażacy zaśpiewali kolędy (FOTO i VIDEO)

06/01/2020 19:17

W dzisiejszy poniedziałek, 6 stycznia w sali barokowej łowickiego muzeum odbył się wyjątkowy koncert, na którym wystąpili m.in. starosta łowicki Marcin Kosiorek z rodziną, urzędnicy starostwa, jednostek podległych, policjanci, strażacy, ale i nie tylko.

Tego typu wydarzenie organizowane jest w naszym mieście po raz pierwszy. Prócz Starosty, który jak nam zdradził od kilku dni wspólnie z żoną i dziećmi przygotowywał kolędę „Przybieżeli do Betlejem”, na scenie mogliśmy podziwiać występy łowickich szkół, Klubu Seniora czy też artystów solowych. Jako pierwsza zaśpiewała prowadząca dzisiejsze wydarzenie Karina Sędkowska. Wśród wykonawców znalazła się też Młodzieżowa Rada Powiatu, Tomasz Dróżka z pracownikami, przewodnicząca Rady Powiatu Beata Sawicka oraz wiele innych.

Na scenie usłyszeliśmy także kolędy w wykonaniu Państwowej Straży Pożarnej, którzy jak oznajmiła prowadząca, byli obecnie na służbie, Powiatowej Komendy Policji oraz Służby Więziennej.

Nie brakło artystów solowych, wśród których znaleźli się Aleksandra Kozieł, uczennica II LO w Łowiczu czy Jadwiga Swarnowska z łowickiego Klubu Seniora.

Uczestnikom akompaniowali: Weronika Mońka (skrzypce), Piotr Sędkowski (pianino) oraz Szymon Mońka (akordeon), który wspierał Klub Seniora "Radość".

Koncert był pomysłem Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej – jednostki powiatu łowickiego.

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-06 20:58:21

    Mi się wykonanie policjantów najbardziej podobało. A uroda policjantek....hohoho. Zazdraszczam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-06 21:06:27

    Tacy przygotowani a tekst z kartki....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-06 21:06:49

    Pani Karina próbuje być największą a nie zna tekstu, Blich by sobie bez niej lepiej poradził

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-06 22:05:47

    a mnie się najbardziej podobało wykonanie z Ekonomika
    coś nowego i pięknie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-06 22:14:01

    Pani Karina śpiewała z każdą grupą najgłośniej prosto do mikrofonu zagłuszając zupełnie pozostałych, zapomniała, że to nie miał być tylko jej koncert a wszystkich zaproszonych wykonawców. Pani Kariny wokal większość obecnych znał, każdy chciał posłuchać tych co na co dzień zajmują się zupełnie czym innym ale Pani Karina musiała zaistnieć i wtrącać się ze śpiewem do każdej grupy, a nie taki był zamysł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-06 22:21:00

    Popieram. Pani Karina przesadziła. Mogła tym słabszym trochę pomagać, ale parę ekip świetnie śpiewało

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arti - niezalogowany 2020-01-06 23:17:05

    CZY TEGO WYJCA, CO NIE UMIOE ŚPIEWAĆ A JEST WYCHOWANKIEM DRUGIEJ KTÓRA NIE UMIE ŚPIEWAĆ CZYLI ZAPĘDOWSKIEJ KTOŚ WRESZCIE UCISZY, JEST KIEPSKA MYŚLI ŻE JEST GWIAZDĄ, MOIM ZDANIEM KTOŚ TEMU BEZTALENCIU ZROBIŁ DUŻĄ KRZYWDĘ WMAWIAJĄC ŻE JEST DOBRA, A JEST TYLKO LOKALNYM WYJCEM NIE ZNANYM POZA ŁOWICZEM

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-06 23:38:03

    Brawa dla Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej za zorganizowanie takiej zabawy. Śpiewanie kolęd w takiej konwencji to bardzo fajny pomysł. Pani Karina trochę chciała pogwiazdorzyć, ale odpuśćmy jej. Liczy się cały efekt. Szkoda, że autor lub autorka relacji ma kłopoty z pisaniem stylistycznie do gazety "W dzisiejszy poniedziałek, 6 stycznia...".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-06 23:55:27

    Policjanci byli świetni, bardzo fajna imprezka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-06 23:59:10

    A mnie się podobało, zamysł świetny, aranżacje, prowadzenie, gratuluję

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanin - niezalogowany 2020-01-07 00:16:36

    Karina jest beztalenciem?!?!?!?! Znajdźcie mi choćby jedną tak dobrą wokalistkę w Łowiczu!!!! Imię, nazwisko, dorobek artystyczny!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 00:29:45

    Do Arti. Nikt nie zmusza Cię do słuchania "wyjca". Najlepiej posłuchaj siebie a następnie pokaż co potrafisz zlośliwcze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 00:37:22

    Razem z mężem i dziećmi byliśmy zachwyceni! Myślałam, że zajrzę tutaj żeby wśród wersów pochwał dopisać swoje - "Gratuluję i dziękuję", jednak bardzo się zawiodłam czytając powyższe komentarze. Małe tańczyły do każdej kolędy :]. Nie zabrakło momentów wzruszających ani żywych melodii, które każdy zna! Brawa za zróżnicowane aranżacje muzyczne - z pewnością nie prosto było muzykom urozmaicić materiał tak żeby wszystko nie było grane na "jedno kopyto", albo żeby nie przypominało to naszych polskich kolęd. Brawa za prowadzenie oraz organizację przy tak dużej ilości wykonawców. Z pewnością będziemy tu za rok! :]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 00:57:24

    Akurat z aranżacja to ta Pani Karina nie miała nic wspólnego. Chodzi o to że jej zachowanie było poniżej krytyki. Tak się nie zachowuje osoba która profesjonalnie śpiewa, a podpisuje się przy amatora h, dla których występ był wielkim stresem, kosztowało ich to wiele poświęceń, prób a ta Pani Karina popsuł im występ. Niech się zastanowi nad sobą. A z tymi osiągnięciami i tym talentem to niech ktoś nie przesądza. Śpiewa bardzo silowo, momentami zapomniała że śpiewa kolędy a nie jakieś rokowe przeboje czy cyganskie. Pomysl fajny ale popsuty przez tą Panią, niestety!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 00:57:49

    Gratuluję fantastycznie poprowadzonej oraz przemyślanej imprezy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 01:06:14

    Nie no zawsze staram się bronić Pani Kariny ale tym razem przesadziła. Tak się nie zachowuje profesjonalista która śpiewa i tylko to robi, fajnie prowadziła ale to co zrobiła tym wszystkim wykonawcom popisując sie i przeksxykujac ich żeby tylko ja było słychać w każdej kolędzie to poprostu bez komentarza. Popsula im Pani występ, a szkoda bo kosztowało to ich dużo trudu, prób i całkiem fajnie parę grup wypadło. Niech Pani Karina się zastanowi na przyszłość. Nie tak miało to wyglądać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 01:14:37

    Ogarnijcie się ludzie, nie sam Blich występował na szczęście

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 05:09:06

    Sympatyczne wydarzenie, miła atmosfera. Pani Karino, rzeczywiście można było dyskretniej pomagać i tylko tym, którzy tego naprawdę potrzebowali. Większość radziła sobie sama

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-07 10:28:56

    Blich i policjanci najlepsi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 10:48:57

    Jestem mile zaskoczona występem gliniarzy Policjanci umieją śpiewać. Szacun. A impreza bardzo udana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 11:33:12

    Bardzo, bardzo udana impreza, piękne głosy, piękne skrzypce i atmosfera urocza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 11:43:00

    Ja osobiście lubię takie imprezy w stylu śpiewających fortepianów i ta była wyjątkowo udana, wszystkim się niestety nie dogodzi, można I oko i ucho ucieszyć i samemu się włączyć we wspólne koledowanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 11:57:30

    Ja osobiście lubię takie imprezy w stylu śpiewających fortepianów i ta była wyjątkowo udana, wszystkim się niestety nie dogodzi, można I oko i ucho ucieszyć i samemu się włączyć we wspólne koledowanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-07 13:51:35

    Pani Karino, wśród amatorów wypadła Pani super, gratuluję jeśli chciała Pani porównania? Ci co piszą, że wszystkim się nie dogodzi to chyba z rodziny Pani Kariny albo byli na innej uroczystości, bo tu jest wszystko nagrane i słychać jak Pani się zachowuje. organizator powinien jej zwrócić uwagę aby dał tym ludziom pośpiewać, powinna pomagać tylko tym co potrzebowali pomocy, a nie tak na siłę wszystkim, żeby tylko ją było dobrze, głośno słychać. Tak się nie robi i tyle.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 16:55:54

    Ta Pani w czerwonej sukni i w czerwonych ustach to siostrę Godlewska naśladuje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 17:02:06

    Oj nie możesz znieść tej Kariny. Krzywdę Ci jakąś wyrządziła ? Sądzę ,że każdy program ma swoje założenia i osoby je ustalające. Tak więc w przyszłości po prostu weź udział w ich opracowaniu ,a najlepiej to po prostu zaśpiewaj i napisz sobie komentarz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-07 17:33:21

    Mi nie zrobiła krzywdy ale tym wszystkim co śpiewali,jeśli tego nie rozumiesz to przykro.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zenon że Strzegomia - niezalogowany 2020-01-07 18:48:49

    Niektóre z tego chóru to takie cnotki niewydymki na pierwszy rzut okiem…ale jak się zerwą od starego to co prawda biorą bułkę w bibulkę, a chu.a do łapy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wasyl - niezalogowany 2020-01-07 19:19:37

    Panie starosto, pójdź pan za ciosem, zrób pan na Wielkanoc konkurs pisanek... Panie malują jajka panom... później polerowanie kul. Myślę że chętni się znajdą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-07 20:57:27

    To nie policjanci tylko służba więzienna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Muzyk - niezalogowany 2020-01-07 21:33:47

    Do Krytyków i anonimowych pseudo-specjalistów: 1. Głośność i proporcje brzmienia (czyli kto jest głośniejszy) to efekt pracy akustyka - nie Pani Kariny. 2. Sądząc po nagraniach video-wszyscy uczestnicy odsuwają się od mikrofonów i po prostu bardzo fałszują. Na własną prośbę są niesłyszalni - i to jest zrozumiałe. A Pani Karina - najwyraźniej mająca ustawiony głośniej mikrofon przez akustyka - ratuje każde wykonanie przed rozsypaniem się (rytmicznym i intonacyjnym). 3. Po co komentujecie? Forma koncertu była przez kogoś opracowana. Idźcie do starostwa. Merytoryczną dyskusją można wpływać na przyszłe eventy. Albo zacznijcie śpiewać i organizować imprezy! I zróbcie to tak, jak chcecie! 4. Na jakiej podstawie oceniacie wykonania? Gdzie uczyliście się śpiewu, prowadzenia eventów? Pytam też, gdzie uczyliście się pisać? Do organizatorów: Moim zdaniem to był wspaniały koncert, świetnie poprowadzony przez Panią Karinę oraz świetnie zaakompaniowany - granie na żywo i bez przygotowania (!!!) z osobami nie zajmującymi się tym profesjonalnie jest niesamowicie trudne. Pani Karina i towarzyszący Jej muzycy wywiązali się znakomicie z bardzo trudnego zadania. Cieszę się też z samej inicjatywy! A uwagi przekażę tam, gdzie mogą mieć faktyczny i konstruktywny rezultat! Pozdrawiam wszystkich!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-07 22:22:46

    Do muzyka: Pseudo muzykiem to Ty jesteś, bo sporo osób z tych wykonawców dobrze śpiewało i również mają wykształcenie muzyczne być może wyższe od Ciebie. Kolejny raz większość osób nie ma racji bo jest taki jeden profesjonalista jak Ty co pierdzieli zupełnie o czym innym. Nie tylko muzycy pani Kariny grali na żywo, inni muzycy też fajnie grali i nic się nie rozjeżdżało. Chyba mózg Ci się rozjechał? Tak muzycy Pani Kariny super grali, nikt tego nie kwestionuje, ale jak piszesz,że inni tak źle śpiewali i grali to się kompromitujesz, Jeszcze na akustyka zwalasz, co miał zrobić wyciszyć mikrofon Pani Kariny?Jeden mikrofon na 3 osoby więc musieli trochę się odsunąć, nie mieli tak jak Pani Karina mikrofonu ustawionego pod swój wokal. Weź się zastanów co Ty bredzisz? Od razu widać, że nie masz pojęcia o muzyce, atakujesz zamiast przytoczyć racjonalne argumenty. Nawet jeśli masz wykształcenie w tym kierunku to co w Łowiczu tylko Ty je masz, tak? Przemyj sobie uszy pseudo profesjonalisto muzyku, albo jeszcze do szkoły i douczyć się, może kształcenie słuchu?zasady muzyki itp.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Inny Muzyk - niezalogowany 2020-01-07 22:51:46

    Do Pana anonimowego Muzyka. Niestety nie mogę się zgodzić z większością argumentów które Pan podał. Zakładam, że chciał Pan obronić panią Karinę, ale obawiam się, że obronić się nie da. Co do głośności mikrofonu, to po pierwsze Pani Karina była oburzona, że był za cicho (WTF???) a po drugie, nawet do głośno ustawionego mikrofonu można śpiewać delikatniej i ciszej a nie drzeć się i śpiewać na siłę. Nie wszyscy odsuwają się od mikrofonów i nie wszyscy fałszują. Wśród uczestników było wiele osób potrafiących grać i śpiewać ale pani Karina nie dała im szans. Generalizując, że „wszyscy” fałszują niestety nie buduje Pan swej wiarygodności. „Po co komentujecie?” - po to że mamy taką możliwość i jest to nasze prawo jako społeczeństwa. Jedni potrafią to zrobić bardziej a inni mniej kulturalnie. Występ pani Kariny wzbudził dużo emocji, niestety negatywnych, stąd pewnie niektóre ostre komentarze. Zakładam, że większość komentarzy piszą sami występujący, albo ich bliscy, którym Pani Karina po prostu zepsuła występ. Forma koncertu była przez kogoś opracowana. Zgadza się. Rola Pani Kariny polegała na tym aby pomagać a nie „gwiazdorzyć”. Muzycy grający zgadzam się, że wywiązali się ze swego zadania. Akompaniowanie do powszechnie znanych kolęd nie jest lotem w kosmos, ale fajnie je zaaranżowali i na pewno nie były to aranżacje tworzone na poczekaniu, tylko przynajmniej przemyślane. Dla muzyków duży PLUS i brawo! Pani Karina niestety przesadziła i to ostro. Tego nie da się „odzobaczyć”. Inna sprawa, że prawdopodobnie wszyscy łowiccy muzycy znają Panią Karinę, która słynie ze swego temperamentu i „parcia na szkło” czy też na „sito” jak kto woli. Można było przewidzieć, że tak będzie. Zgadzam się z tym, że trzeba wyciągnąć wnioski i następnym razem zrobić lepiej. Pani Karina nie jest jedyną osobą w Łowiczu potrafiącą śpiewać. Mamy wielu świetnych wokalistów i wokalistek, wielu znakomitych konferansjerów. Można było to zrobić dużo lepiej. Mam nadzieję, że te wszystkie komentarze dadzą do myślenia pani Karinie, gdyż nie jest to jej pierwsze tego typu zachowanie. Miejmy nadzieję, że ostatnie, i że Pani Karina nabierze więcej pokory, bo jak widać większości jej zachowanie nie przypadło do gustu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arti - niezalogowany 2020-01-08 05:51:17

    do Niestety byłem zmuszany słuchać tego wyjca Sędkowską bo byłem jednym z uczestników, a Pani Sędkowska jest można gwiazdką lokalną i nie interesuje mnie czy jest w Łowiczu ktoś lepszy ale ta pani jest totalnier beznadziejna i na prawdziwym rynku nie ma żadnych szans, bo jest amatorką, ale wydaje mi się że mimo wszystko słyszałem w Łowiczu śpiewające dobrze dziewczyny i na pewno nie była nią pani Sędkowska, a gość krytykujący mnie mógłby chociaż się przedstawić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-08 08:27:17

    Do muzyka. Koncert nie był świetnie prowadzony. Popatrz jak wygląda kolędowanie w tv. Przymilanie się do starosty i radnej aby dostać kolejne zlecenie to nie konferansjerka. Żenujące lizusostwo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-08 14:11:22

    Pięknie pani wyglądała i pięknie śpiewała, podoba mi się pomysł wspólnego kolędowania, każdy mógł wyjść lub nie przychodzić, ja akurat wiedziałem dokąd się wybieram i kogo chcę słuchać, kolejny udany wieczór za mną. Wszystkim życzę miłego dnia i więcej pozytywnych emocji. Pragne zapewnić, że hejt jest karalny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-08 20:13:30

    Żeby zagłuszyć wszystkich ? Nie ładnie, nie ładnie. Egoizm. Skutki są widoczne. Zeszmacone rodziny ciężko pracują na utrzymanie swoich dzieci. I to właśnie ich dzieci mają zasilać placówki artystyczne. Potem się dziwić że brakuje chętnych dzieci i młodzieży chętnej do szkół i ognisk muzycznych i tych prywatnych. Trzeba zejść na ziemię. Bo kulturę można sobie tylko zjednać, a nie pokazywać swoją wyższość nad innymi. Artysta musi mieć pokorę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-08 20:38:52

    Jak artysta jest dobry to po co ma się wścibiać do takiego Łowicza i na wieś ? Jak ktoś jest naprawdę dobry to nie robi kariery w takim miasteczku jak Łowicz. Prawdziwy artysta nie potrzebuje już szerszej prezentacji, nie szuka uznania, nie pcha się na afisz. U prawdziwego artysty wszystko przebiega harmonijnie, naturalnie, bez żadnych zgrzytów i bez potrzeby lizusostwa u Starosty łowickiego. Tak jak np. Vanessa Mei, Andrzej Piasek Piaseczny (dobry przykład pokory u artysty).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-08 21:04:50

    jeśli to taki prawdziwy artysta to co ciągle jeszcze tak na siłę upiera się na ten Łowicz ??? Taki się nigdy nie podlizuje żeby musiał tu być, tylko do takiego to na klęczkach powinni przychodzić jak jest taki dobry. Hejty nie weryfikują niczego, ale życie już tak.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-08 21:19:21

    Jak państwo Sędkowscy i ta spółka by byli sławni w całej Polsce to i zaraz w Europie, a potem na świecie. Nie trzymali by się wtedy tak kurczowo powiatu łowickiego jak maminej sukienki gdyby mieli wzięcie. Trzeba w końcu przeciąć im tę pępowinę, bo się w Łowiczu zmarnują. No chyba że nie chcą być gwiazdami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-08 21:28:27

    Szanowni Państwo, dajcie już spokój Pani Karinie. Pani Karina w skali od 1-10 spiewa moim zdaniem na 6. Po prostu czasami ją emocje ponoszą i może za bardzo się stara żeby dobrze wyszło. Fakt, że nie potrzebnie brała taki czynny udział w każdym wykonaniu kolęd przez różnych wykonawców zważywszy na fakt, iż śpiewała też sama kolędę ale mam tylko nadzieję, że nie było to celowe działanie z jej strony a tylko nietakt. Pozdrawiam serdecznie wszystkich i Panią Karinę.
    Do tej osoby co napisała, że hejt jest karalny nadmienię tylko, iż każdy ma prawo wyrażać swoje opinie, na szczęście nikt nikogo tutaj nie obraża bo to nie o to chodzi tylko pisze co go irytowało podczas występów. Nie ma co się napinać, miejmy nadzieję, że zostaną wyciągnięte wnioski przez Panią Karinę i organizatorów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-08 21:31:27

    Sam pomysł wspólnego kolędownia ok.Ale jest w tym jeden zasadniczy błąd, który spowodował falę hejtu: sami muzycy i kariera nie mogą być w tym sami sobie celem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zorro - niezalogowany 2020-01-08 22:04:25

    A Ty mega Arti co robisz we wsi Łowicz? Europa czeka, daaaalej? Tak siedzisz i gledzisz? Do roboty Cię nie chcą, słuchać nie chcą, siedzisz glindzisz anonimowo, jeszcze Cię żółć zaleje i po tobie, biedny jesteś, no cóż, jeden może pogwiazdorzyc inny może pohejtowac, taka demokracja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Expertow od koncertów - niezalogowany 2020-01-08 22:13:27

    Jestem pełen podziwu dla waszej kompetencji i mam propozycję, żeby te wiedzę i talent konstruktywne wykorzystać, najlepiej kulturalnie, bo mowa o kulturze, przedstawię się, pokażcie zdjęcie, bo sparycja też ma znaczenie, włożcie cała swoją energię, talent i serce w organizację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy,dacie radę? O rany, już to widzę buahahaha, a może dacie no hej panowie, w małych miastach też ludzie żyją

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arti - niezalogowany 2020-01-08 22:54:47

    do zorro, gdybyś mnie znał nie mówił pisałbyś tak, może nawet wiesz kim jestem, mało mnie to interesuje, może i Europa czeka nie wiem , wiem że nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji boi chyba nie doczytałeś że wystąpiłem amatorsko, więc samo przez się rozumie się że nie ocenia się akurat tego występu jako zawodowego, powiedz mi czego dokonała zawodowo pani Karina? nagrała album, który rozszedł się w wielotysięcznym nakładzie? miała spektakularny koncert? no wytłumacz mi zorro, bo może mi coś umknęłó? nie zaprzeczysz chyba że swoim amatorstwem popsuła występy większości wykonawców, jak dobrze tu napisano, którzy mimo swoich innych zajęć ciężko pracowali na to by tu wystąpić miałem napisać kim jesteś, ale bvez przesady pewnie jesteś od pani Kariny, więc to wasz problem by udowodnić że jesteście dobrzy, SORRY ALE JAKO AMATOR I SŁUCHACZ UWAŻAM NIGDY WIĘCEJ SĘDKOWSKIEJ NIE CHCĘ WIDZIEĆ I SŁYSZEĆ, ŻENUJĄCO CIENKA MOJA OCENA W SKALI 1-10 CO NAJWYŻEJ 2,5 I TO W SKALIU LOKALNEJ, dzięki tyle w temacie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-08 23:11:32

    A ja chcę bardzo, ale to bardzo podziękować wszystkim wykonawcom za wspaniałe kolęd owanie. Młodzieży szkolnej, że oderwala się choć na chwilę od smartfonów, pracownikom urzędów że odważyli się wystąpić przed publicznością, funkcjonariuszkom i funkcjonariuszom służb: Policji, Służby Więziennej, Państwowej Straży Pożarnej za to, iż mimo wielkiego natłoku codziennych zadań znaleźli czas aby spotkać się, przygotować coś i zaprezentować przed nami. Bardzo serdecznie jeszcze raz im dziękuję, życząc wszystkim wszelkiej pomyślności, zdrowia, siły, wytrwałości w pokonywaniu codziennych trudów, satysfakcji i dumy z wykonywanej pracy oraz samych sukcesów. Mam nadzieję, iż większość Państwa, którzy byli na koncercie dołącza się do tych życzeń. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla wszystkich Państwa, którzy wyrażali swoje opinie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-08 23:59:11

    Trzeba by zaorać całe społeczeństwo i zbudować od nowa cały system edukacji i wychowania od nowa. Bo postawy są bardzo złe. Nie liczy się sama kariera. To nie są postawy z których można by brać przykład. I dalej chcą uczyć innych. Ale uczyć nie można bez wychowywania.A jeśli wychowywać to tak żeby prawidłowo kształtować odpowiednie postawy, ale nie takie żeby po trupach do celu. Trzeba uczyc szanować i rolnika i biznesmena i magazyniera i rodziny i osoby starsze, ale nigdy sama kariera w sobie nie moze być celem samym w sobie, bo to się źle kończy. Nie jedna gwiazda już źle skończyła. Tylko ja i moja kariera, a resztę pozabijać ?Kulturę można tylko zjednać bo inaczej wszystko się obraca w zło. Ludzie też to po jakimś czasie widzą odbierają i to wraca z powrotem jak bumerang m. in. w postaci hejtu. Co za dziwne postawy życiowe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-09 00:11:02

    dlatego nie zgadzam się z niektórymi komentarzami. Wielkim błędem jest skupienie się na samym sobie i karierze jak po trupach i do celu. Kulturę można budować przez jednanie sobie ludzi ze wszystkich środowisk, pokolenia, zawodu, wieku, rasy, preferencji, upodobań, zamiast tępić lub dzielić widząc w drugim człowieku rywala którego należy bezzwłocznie wyeliminować.
    Wyżej widoczne są skutki złych postaw.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zorro - niezalogowany 2020-01-09 00:46:00

    Nie musisz nikogo słuchać i racz nikogo nie obrażać, bo to to świadczy o braku kultury, a anonimowy hejt o tym, żeś malyj ludek i znać Cię nie potrzebuję. I Feel Good,so good night

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-09 01:22:43

    Nie muszę słuchać i nie słucham i nie obrażam. Nie podoba mi się tylko jak i większości sama postawa. Bo dzieci i młodzież nie mają dobrych przykładów. Taka w której liczy się w życiu tylko sama kariera.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-09 01:25:50

    jak ktoś daje dobry przykład na pewno się nie obraża.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wykonawca - niezalogowany 2020-01-09 22:28:47

    Idea kolędowania jak najbardziej trafna, pozwalała na zintegrowanie. Jednak Pani Prowadząca Karina za bardzo ingerowała w wykonania. Każda z grup czy też soliści przygotowywali się do tego występu, chcieli pokazać się z jak najlepszej strony, pokazać na co ich stać, a kto wie ... Może i odnaleźć swój ukryty talent wokalny (Pozdrawiam Pana z policji który nie dawał się zagłuszyć Pani K.) Niestety, ich ciężka praca została odsunięta na drugi plan gdyż przewagę miała Pani Karina. To bardzo przykre że nie potrafi Pani docenić pracy innych i nie pozwala im się zaprezentować. Miała Pani dwie piosenki, jeśli było mało może trzeba było zorganizować indywidualny koncert a nie psuć kolędowanie innym ... Pan starosta z rodziną też nie mógł się dobrze zaprezentować. Jednym słowem, Pani "pomoc" nie była potrzebna i dobrze że Ekonomik wykonał coś czego Pani nie znała, przynajmniej tego występu pani nie popsuła ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-10 01:28:10

    ale tu nie chodziło o to żeby się miał ktoś popisywać. Zintegrowanie ? Raczej wyszło dzielenie niż integrowanie. Tu ekonom, tam blich, tam policjanci, tam Pani Karina.Wrogie obozy. Wystarczyłby sam śpiew wszystkich ludzi w bardzo prostej i klasycznej formie, najlepiej wszyscy a capella, bez żadnych akompaniatorów i solistów. Za dużo w tym bałaganu. A chodziło muzykom pewnie o kasę i zrobili tak właśnie po to a i wszystko popsuli. Pieniądz gubi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-10 01:30:34

    narobili tylko hałasu, zagrali na nerwach i zgarnęli kasę. Bo po co by to było ? Kasa musi być.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-10 01:37:57

    a umęczył się i starosta i pół Łowicza skłócone ze sobą. Tylko dla jednej osoby pewnie miało się to odbyć i ta pewnie tak myślała że tak jest.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-10 01:52:44

    i ile to wszystko kosztowało ! To nie do pomyślenia !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-10 02:01:48

    przypomina mi się widok Putina na scenie politycznej i rozpitych Rosjan dookoła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-10 02:14:25

    Czy nie lepiej byłoby zorganizować wspólne kolędowanie przy degustacji wina zamiast tej durnej muzyki i hałasu ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-10 04:28:59

    Nie ma to jak w korczmie na rozdrożu. Tylko wódy i kiełbachy brak. I to wszystko w sali barokowej w muzeum. Co za gust. Gratuluje pomysłu. Zniknęło za to z kalendarza parę imprez np. biesiada łowicka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-10 15:35:44

    Ludzie czy Was powaliło?przecież fajnie było, i młode dziewczyny śpiewały i starsze panie, razem, osobno itd. A Wy Putina widzicie? Zróbcie lepsza imprezę, kto Wam zabroni, a najlepiej w tv, za co już trzymam kciuki i życzę pogody ducha w Nowym Roku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-01-12 18:29:32

    Jeden musi rządzić. Jak ktoś ma śpiewać to i wszyscy muszą słuchać i siedzieć cicho. Łowicz nie jest w stanie zrobić tego tak jak tv. Trzeba się cieszyć z tego co jest albo jechać na imprezę gdzieś indziej albo sobie zrobić imprezę prywatną.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-01-13 00:50:15

    Dla mnie pięknie, wielkie gratulacje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do