Reklama

W piątek kolejna blokada DK 70

07

rondo ul. Bolomowska godz: 14:00

W najbliższy piątek (7 lutego) po raz kolejny mieszkańcy Zatorza będą blokować drogę krajowa nr 70. Utrudnienia w ruchu na ulicy Bolimowskiej można spodziewać się w godzinach popołudniowych.

Jak informuje Piotr Tarczyński reprezentujący mieszkańców walczących o wyeliminowanie ciężkiego ruchu tranzytowego w dzielnicy Zatorze, poprzednie blokady nie przyniosły skutków.

- Nasze zeszłoroczne blokady spowodowały, że zarówno Ministerstwo Infrastruktury jak i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad odpowiedziały na nasze ostatnie pisma, deklarując chęć rozwiązania naszego problemu. Niestety, w tych odpowiedziach nie ma informacji, kiedy Łowicz znajdzie się na liście obiecanych nowych obwodnic – czytamy w piśmie komitetu mieszkańców walczących z uciążliwymi ciężarówkami.

Na pisma mieszkańców Zatorza zareagowali również politycy – na interpelacje poselskie w sprawie naszej obwodnicy odpowiedź Ministerstwa też była, mówiąc dyplomatycznie bardzo ogólna – dodaje Tarczyński.

Jak tłumaczy, mieszkańcy dotychczas nie uzyskali w sprawie żadnej  konkretnej pomocy i są zmuszeni wznowić blokady. Protestujący spotkają się w najbliższy piątek, 7 lutego o 14:00 w pobliżu nowego ronda na ulicy  Bolimowskiej. Blokada będzie trwała do 16.30.

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 11:57:42

    Głupota, nic nie przyspiesza tylko ludziom życie utrudniają, swoją drogą ciekawi ludzie tam mieszkają...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 11:59:38

    Skoro jest taka potrzeba i obwodnica potrzebna na juz!, na tupnięcie nogą! To proponuję mieszkańcom złożyć się na obwodnicę, będzie szybciej!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-02-03 12:32:31

    Nie ma się co dziwić, że Łowicz tak bardzo został w tyle za innymi okolicznymi miastami (Kutno , Sochaczew) jeśli są mieszkańcy, którym nie przeszkadzają tiry w mieście. Ludzie piszący komentarze "proponuję mieszkańcom złożyć się na obwodnicę" wybierają takie władze, jakie mamy tu przez ostatnie 30 lat. Władze rozbierające mosty w mieście dla polepszenia ruchu tir, władze oddające kino w centrum miasta, władze, które z miasta ok 40 -tysięcznego uczyniły miasto mające niewiele ponad 20 tysięcy mieszkańców - pogratulować głupoty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 13:31:55

    Jak sobie łowicz takie władze miasta wybrał to teraz niech dróg nie blokuje!!! Przypominam że władza miasta od kilku lat niezmienna i można wcześniej było robić zmiany to może ktoś pomyślałby o rozwoju miasta i obwodnicy... A teraz niech ludziom życia nie utrudniają, co jesteśmy my zwykli ludzie winni że jeżdżą tam samochody ciężarowe?! Dlaczego ja mam cierpieć stojąc w korku? Dlatego jak chcą szybko i na juz to składka to będą mieli spokój! Kupa hamstwa tam mieszka jak widać. Wybierali władze, to się cieszyli i było dobrze to teraz mają ten swój dobrobyt. A takie blokady powinni karać mandatami i to surowo!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 13:35:26

    O obwodnicy można było myśleć 10 15 lat temu, ale wtedy nikt nie myślał a władze były ok!? A teraz płacz.... Przecież Włodarz ten sam, następnym razem pomyślcie kogo wybieracie, o obwodnicę można walczyć ale nie trzeba innym życia utrudniać!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-02-03 14:05:55

    A ci, którzy blokują to nie są "zwykli ludzie" ???. Mają "sobie walczyć" ale nich życia innym nie utrudniają ,coś takiego już kiedyś było -strajkujący w latach komuny utrudniali życie zwykły ludziom, taki język sbeckiej propagandy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 14:34:06

    Gąbin, miejscowość mająca ok 4-5tys mieszkańców ma obwodnicę (wkrotce zostanie oddana) ma ścieżki rowerowe, ale tam mniej zawiści, brudu i wody swieconej, a więcej mydła i myślenia o wspolnym dobrze. Nie to co w tym zascianku katolickim...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ELCe - niezalogowany 2020-02-03 14:44:22

    A jak protestujący wam niby życie utrudnią? Kilkugodzinną blokadą, gdzie do wyboru są inne drogi dojazdu? Przecież już dzisiaj wiecie kiedy i gdzie będzie blokada, można to ominąć. Korek w Łowiczu? Szyderczy śmiech mnie ogarnia, w Warszawie są korki, a nie w Łowiczu. Ludzie miejcie trochę szerszy horyzont, a nie tylko czubki swoich nosów. Jak to wygląda kiedy narzekacie, że postoicie 10 minut w korku przy tych ludziach, którzy tam mieszkają i będą się męczyć 24 godziny na dobę. Naprawdę nie widzicie różnicy? Tak samo narzekają starsze babcie kiedy w Biedronce stoją w kolejce już chyba z 3 min! i każą wołać obsługę, bo tylko 4 kasy pracują, a mogłoby 5. A nie stało się za PRLu po kilka godzin? Co ten dobrobyt robi z ludźmi, że zapomniał wół ... Ja tam nie mieszkam, ale wspieram mieszkańców od samego początku i będę za każdym razem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 17:06:07

    Mieszkańcy mają serdecznie dość samochodów ciężarowych sunących nocami i za dnia. Obwodnica odciąży osiedle mieszkaniowe. Ludziom tiry jeżdżą pod oknami. Nie bójcie się o dostawy. Kto ma dokonać dostawy do marketów to ma zgodę i może wjeżdżać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 21:44:09

    To niech się wyprowadza jak im samochody przeszkadzają, a smród z kominów ich domów bo pala byle czym im nie przeszkadza, aż szaro od dymu jak się jedzie ta ulicą. Widać co z kominów leci w powietrze. A co mają powiedzieć inni mieszkańcy Łowicza? Też mają ciężko jak pod oknami jeżdżą auta ciężarowe i dróg nie blokują.... Jak masz ochotę to w korkach stój, nikt Ci nie broni! Droga nie jest ich własnością!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 21:46:36

    Dziwny ten łowicz.... Niech jeżdżą innym ale nie mnie....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-03 21:52:57

    W takim razie na ulicę powinni wyjść mieszkańcy Dk14 i Dk92 jakie tam natężenie? Nie rozumiem jak blokują boli owska to ok, nie ma korków, można postać w aucie, odpocząć, ale jak na drogi wychodzą rolnicy pielęgniarki itp. to wszyscy oburzeni! Bo utrudniają komuś przejazd! Prawda jes taka ŻEBY COŚ WSKURAC BLOKADĘ TRZEBA POD SIEDZIBA DYREKCJI DRÓG ZOORGANIZOWAC A NIE NA LOWICKICH DROGACH! Co Dyrekcji Dróg po blokadzie Bolimowskiej, przecież im blokady wogole nie przeszkadzają! Zamiast się zorganizować i naprawdę działać to łowiczoki po drodze Bolimowskiej będą chodzić.... ŻENADA... CÓŻ JAKI ŁOWICZ TAKIE MYŚLENIE....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OlaGość - niezalogowany 2020-02-03 22:37:38

    Nie mam nic przeciwko protestującym Ale dlaczego utrudniaja droge kierowców ? To chyba nie ich wina że muszą jeździć drogami. Takie protesty czy petycje powinny być skierowane do osób zajmujących się organizacjA czy zarządzaniem. Bo kierowcy mają określany czas który muszą przestrzegać i czasami przez takie coś nie wracają na czas do domu. Trzeba zmienic miejsce protesty na odpowiednie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    [email protected] 2020-02-03 23:07:43

    Jak są wybory to i pieniądze się znalazły!!! Jak były wybory samorządowe to udzielny książę łowicki Wójt Łowicza położył asfalt na dziurach z Dk 92 do Klewkowa oraz w Popowie i nie tylko. Ale nie dogadał się już ze zwykłym wójtem w Nieborowie żeby położyć np. asfalt z przejazdu w Placencji do Bobrownik. Nie położył asfaltu z Zielkowic do Bobrownik. Patrz obecne remont tunelu na ul. Arkadyjskiej. O tym że będzie budowa wiaduktu w Łowiczu bardzo dobrze wiedział. Obywatele jako maszynka do głosowania i „taczka obornika” niech kombinują. To ich stracony czas i pieniądze. Książę łowicki łącznie ze starostą nie używają tych traktów. „Taczko obornika” pomyślcie co będzie po wyborach!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-04 04:59:19

    Denarjusz dlaczego tym razem nic o twoim idolu dzielnicowym? Umów sie z nim i działaj bo jądra ci wybuchną

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Superancko - niezalogowany 2020-02-04 12:41:27

    Ja się zastanawiam skąd tam taki ruch tirów? Przecież to nie są docelowe auta z Łowicza. Więc wprowadzić zakaz tirów . Mają możliwość ominąc miasto zjeżdżając na Łyszkowice lub na Wiskitki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-02-05 10:45:31

    Superancko - no i o to właśnie tym ludziom chodzi! Może też inni załapią ) przecież oni nie chcą zakazu ruchu pojazdów w ogóle, chcą tylko żeby nie jechali tamtędy ci, co skracają sobie drogę, bo zwyczajnie zaśmiecają i rozwalają miasto. Już teraz niektóre tiry słabo się wyrabiają na rondzie, szkoda roboty i pieniędzy jeśli zaraz trzeba będzie zamykać i naprawiać nawierzchnię. To nie jest droga dla takich aut. A te co wiozą towar do łowickich sklepów (te przysłowiowe bułki) przejadą i chyba nikt protestował nie będzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przegość - niezalogowany 2020-02-05 21:43:03

    Co za ludzie tu mieszkają. Z przykrością muszę stwierdzić, że żal czytać głupawe komentarze tępych ludzi, prawdopodobnie oderwanych od pługa z okolicznych wsi w pierwszym lub drugim pokoleniu, którzy dziękują losowi za życie w mieście. Masa ograniczonych umysłowo, którzy niestety nie przeskoczą o chociaż jeszcze jeden level do góry. Nic im nie przeszkadza, są happy bo wyszli ze swojej wsi i uważają że skoro są już teraz z miasta, to jest to normalne że po miastach jeżdżą TIRy i dowożą towary na sklepowe półki. Smród z oczyszczalni też ok, bo to prawie jak z obory. Koń by się uśmiał. Ludzie miejcie trochę ambicji, bo bez tego nasze miasto umrze. Popatrzcie na około, jak inne miasta się rozwijają, jak bardzo Łowicz staje się skansenem. Budowa wschodniej obwodnicy to będzie także impuls rozwojowy. Tu chodzi o jakość życia, bezpieczeństwo dla ludzi, dla dzieci. Zatorze to dzielnica mieszkaniowa a obok Bolimowskiej jest plac zabaw dla dzieci i orlik. Nie pamiętacie już, że na jesieni 2018 r. na Warszawskiej był śmiertelny wypadek z udziałem Tira? Oj łowiczaki ciemnaki. Protest popieram i ostatnio też brałem w nim udział. Teraz niestety muszę być w pracy tego dnia, ale sercem jestem z protestującymi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-06 06:39:36

    Dokladnie, niektórzy to nawet sie osiedlaja przy oczyszczalni, bardziej swojskie klimaty i rozlaka z wioską tak bardzo nie boli ;-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczok - niezalogowany 2020-02-06 08:56:48

    To za torami jest jakieś osiedle?!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-02-06 15:02:40

    Kurde balans znów będę musiał wstać o 3 i pojechać tą Bolimowską i położyć ręke na klaksonie co za MOCHERY nic nie wskurają bo to DK 70. A co do ronda to projektant może dostać po nosie za zaprojektowanie tak małego ronda gdzie z wewnętrznego koła takie krawężniki że któryś z kolegów kierowców będzie miał wystrzał to zablokuje na dobrych parę godzin to rondo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-02-06 22:50:35

    To jest wyłączenie z myślenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-02-10 14:19:05

    Drodzy mieszkańcy, chcecie protestować to protestujcie u władz a nie na drodze. Przy drodze to kto inny stoi. Rozumiem, ze nadchodzą wybory i festiwal obietnic ruszy, ale sami pomyślcie. Gdzie niby wam mają tą obwodnice wybudować???No gdzie??? Przecież to trzeba jakieś 5km nowej drogi i dodatkowy most postawić. Opanujcie się. Jak się wam nie podoba mieszkać w damy miejscu to kupcie mieszkanie w "centrum" albo na Bratkowicach. Zgadzam się z innymi. Chcecie drogi to się na nią zrzućcie i będzie gitara. Jeszcze se bramki postawcie to kase zbierajcie to się inwestycja szybko zwróci,
    pozdrawiam serdecznie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do