Reklama

W ratuszu tłumaczyli się z „koncertowej afery”

09/04/2015 10:03

Na wtorkowej sesji nadzwyczajnej Rady Miejskiej radna Zofia Kroc pytała o okoliczności zawarcia umowy między Urzędem Miejskim a Piotrem Sędkowskim. Brat radnej Kariny Sędkowskiej-Staszewskiej otrzymał od miasta ponad 2 tys. zł za koncert wigilijny.

 

 
Zbulwersowani mieszkańcy kontaktowali się w tej sprawie z przewodniczącą zarządu Osiedla Stare Miasto, Zofią Kroc, która nie omieszkała o nią zapytać podczas przedwczorajszej sesji. Wiele osób zastanawia się, dlaczego na wigilijnym spotkaniu Klubu Seniora „Radość” wystąpił brat radnej Kariny Sędkowskiej-Staszewskiej, a także dlaczego za opracowanie i wykonanie koncertu otrzymał 2 tys. 250 zł.

- Wielokrotnie państwo na tej sali, w tamtej kadencji, podkreślaliście, żeby zapraszać miejscowych artystów, nie z zewnątrz - mówił do radnych burmistrz Krzysztof Kaliński, zauważając, że nie wzbudza emocji koncert barda patriotycznego w Łowickim Ośrodku Kultury (w marcu z okazji rocznicy akcji „Uwolnić Cyfrę” - przyp. red.) za 2 tys. zł. Jego zdaniem wolą radnych, m.in. Ryszarda Szmajdzińskiego czy Roberta Wójcika, było zapraszanie na miejskie imprezy łowickich wykonawców. Tak też było na wigilii seniorów, która odbyła się 16 grudnia ubiegłego roku i podczas której wystąpiło rodzeństwo Sędkowskich.

Jak zauważyła Zofia Kroc, z jej informacji wynika, że Piotr Sędkowski zagrał koncert bez zgody organizatora. - Jestem przewodniczącą zarządu osiedla Stare Miasto i na żadną imprezę miasto nie zafundowało nam takiego artysty - dodała. Szczegółowych wyjaśnień na temat okoliczności zawarcia umowy z Piotrem Sędkowskim udzieliła sekretarz miasta Maria Więckowska. - Nie umiem powiedzieć, z całą pewnością - tak jak pani radna Kroc, że organizatorzy o tym nie wiedzieli.

Zdaniem sekretarz koncert miał zostać zorganizowany na osobistą prośbę pani Anny Bieguszewskiej, czego dowodem tego ma być „dokument w formie elektronicznej”. Przewodnicząca Klubu Seniora „Radość” miała poprosić po pierwszym posiedzeniu Rady Miejskiej radną Karinę Sędkowską-Staszewską, aby jej brat zagrał i zaśpiewał na wigilijnym spotkaniu klubowiczów.

Ponieważ zażyczono sobie konkretnego artystę, to zgodnie z prawem zamówień publicznych przystąpiono do negocjacji ceny. Wartość usługi, jak i repertuar ustalały już sekretarz Więckowska i radna Sędkowska-Staszewska, uczestnicząca w negocjacjach z upoważnienia brata. Ostatecznie stanęło na 2 tys. 250 zł, a umowa z Piotrem Sędkowskim została podpisana dzień przed koncertem.

- Przyznam się, że nie bardzo wiem o co chodzi. Koncert się odbył zgodnie z prawem, zgodnie z wolą organizatora, uświetnił wigilijne spotkanie, a wykonawcy jeszcze podziękowano - mówiła Maria Więckowska. Zdaniem radnej Kroc łowiczan szokuje przede wszystkim kwota, jaką miasto wypłaciło wykonawcy.

Warto dodać, że Piotr Sędkowski jest muzykiem i aktorem, absolwentem brytyjskich Birmingham School of Acting i Birmingham Conservatoire oraz Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Nie jest więc, jak to się czasem mówi, pierwszym lepszym grajkiem. Być może w przyszłości należałoby się po prostu zastanowić nad nieco skromniejszą oprawą podobnych, okazjonalnych spotkań?

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    barbara - niezalogowany 2015-04-15 13:14:40

    "Zdaniem sekretarz koncert miał zostać zorganizowany na osobistą prośbę pani Anny Bieguszewskiej" - a fuj pani sekretarz, uszy nie pieka? nos sie nie wydluzyl?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marcel - niezalogowany 2015-04-11 22:29:10

    ludzie skupiacie sie na radnej ktora jest bogu ducha winna zobaczcie z kim umowa jest podpisana i kto ja podpisal to poprostu wrabianie osob ktore sa niedawno przyjete do tej szajki a sa prawdopodobnie nie wygodne dlatego latwo jest wykrecic afere i zrzucic to na niewinna osobe....ktora nie widnieje na umowie co za tym idzie zaspiewala za free tzw darowizna a normalny czlowiek od darowizny musial by zaplacic podatek ciekawe czy urzad badz stowarzyszenie odprowadzi podatek....Ludzie obudzcie sie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2015-04-11 20:21:13

    Ale Zaiks to ma płacić organizator imprezy..........................................................UM zapłacił za-ZAIKS PUBLICZNE ODTWARZANIE I WYKONANIE UTWORÓW PODCZAS IMPREZY PLENEROWEJ CHOINKA I KARP WIGILIJNY W ŁOWICZU 2 441,55 zl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aaa - niezalogowany 2015-04-11 17:06:52

    koncertnie byl zorganizowany na wyrazna prosbe przewodniczacej tylko na namolne prosby radnej,program artystyczny na spotkanie wigilijne byl juz dawno wczesniej ustalony ,miala wystapic mlodziez szkolna a wystep tej pary tylko wszystko zagmatwal,.I odczepcie sie w koncu od klubu bo otym ,ze ten wystep jest platny to im nawet przez mysl nie przeszlo i na tyle.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-11 15:32:27

    Też artysta,Acdc to by było coś.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    To nagonka - niezalogowany 2015-04-11 14:26:01

    urzedników z ratusza którzy zawsze znajdują swojego kozła ofiarnego by dreczyc, równoczesnie zasłaniac inne ich przekręty ! Czepiają się, nakrecają tu w lowicz24 dyskusje dla odwracania uwagi!Nie dajmy się nabierać w okolicznosciach:https://miziaforum.wordpress.com/2015/04/08/15-maja-2015-r-stan-wyjatkowy-w-polsce-wystapienie-nagranie-tv-b-komorowskiego-i-e-kopacz-gotowe/ :www.tcichocki. pl/20150 402_Wypowiedzen ie_posluszenstw a_organom_panst wa.pdf !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    2 250 zł - niezalogowany 2015-04-11 01:11:05

    "...koncert miał zostać zorganizowany na osobistą prośbę pani Anny Bieguszewskiej..."to ja za2,25 zł (2 zł 25 gr)mogę nie tylko na koncercie zaśpiewaćale i zatańczyć z p. radną i p. Bieguszewską(proszę się nie OBRAZIĆ (to tak profilaktycznie)ale nieźle śpiewam i nieźle tańczę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    i jeszcze obrażona?? - niezalogowany 2015-04-11 01:08:49

    2250 zł wielu pracowników otrzymuje za półtora miesiąca pracya tu Urząd Miejski hojną ręką taką kwotą wynagradza ARTYSTĘ za ... 6 godzin pracy !??[proszę poprawić ilość godzin].To ja, jestem tym obrażony i oburzony p. radno Karino Sędkowska-Staszewsko!Trzeba mieć niezły tupet!Radni niech b.dokładnie przyjrzą się zawartym umową!Burmistrz zarabiając 12 tys. złstracił poczucie realizmu w wynagradzaniu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcel - niezalogowany 2015-04-10 22:33:02

    Druga sentencja po przeczytaniu calosci wypowiedzi glownymi stronami umowy jest urzad miasta i pan Piotr wiec co do tego maja radni ...ludzie niech urzad miasta podzwignie to na swoich barkach i wyjasni z osoba ktorej podpis widnieje na umowie...skoro podpisal umowe ....a radni niech sie zajma tym aby mlodzi ludzie widzieli tu przyszloscc bo jak narazieto uciekaja z tego skorumpowanego umierajacego padolu.... amen;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcel - niezalogowany 2015-04-10 22:22:31

    Z tego co wiem P. Sędkowski to jak narazie zaden muzyk ani aktor...a co do radnych miejskich i powiatowych powinno zmienic sie prawo nie powinni piastowac urzedów na stanowiskach miejskich powiatowych czy gminnych razem z burmistrzem i jemu podleglymi to jedna wielka mafia łowicka nabijajaca sobie kieszenie a ludziezeby utrzymac rodzinemuszajezdzicdo pracy 100km bo w Łowiczu przysłowiowe 1500 za miesiac jak juz uda sie dostac umowe etatowa...zlustrowac wszystkich darmozjadow...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 14:26:13

    [quote name="Ambroży"]Co więc złego w tym, że ktoś chce posiadać większą wiedzę - Tobie jak widać wystarczy obecny stan, niektórzy chcą wiedzieć więcej i dlaczego to piętnować - Tobie nic nie ubędzie z tego tytułu, a inni zaspokoją głód wiedzy.Miłego weekendu wszystkim komentującym życzę.[/quote]Przyjemnego odpoczynku :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 14:24:49

    [quote name="Ambroży"]2. ... Poza tym w temacie rejestrów publicznych nie jest potrzebna uchwała rady ...[/quote]1. Jeżeli wystarczy sama decyzja Szefa (Burmistrza czy Starosty) to jeszcze lepiej.2. Chodzi tylko o to, aby radni powiatowi poszli za przykładem radnych miejskich.3. Oczywiście znam OSOBIŚCIE kilkoro radnych (miejskich i powiatowych) z różnych opcji ale rozumiem, że Rada powinna działać zespołowo, i wolę podyskutować NA ARGUMENTY ze zwykłymi mieszkańcami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambroży - niezalogowany 2015-04-10 14:20:34

    Co więc złego w tym, że ktoś chce posiadać większą wiedzę - Tobie jak widać wystarczy obecny stan, niektórzy chcą wiedzieć więcej i dlaczego to piętnować - Tobie nic nie ubędzie z tego tytułu, a inni zaspokoją głód wiedzy.Miłego weekendu wszystkim komentującym życzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 14:07:04

    [quote name="Ambroży"]Brawo za free - a ja uważam, że:1. okoliczności podpisania umowy są niejasne i trzeba je wyjaśnić. Uważam też że za taki koncert kwota jest stanowczo za duża. Poza tym nieetyczne było aby radna ingerowała w proces podpisywania umowy.[/quote] Szanuję Pana opinię, Panie Ambroży, choć mam zdanie inne niż Pan.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambroży - niezalogowany 2015-04-10 14:04:12

    2. Ja też tak uważam że rejestry w powiecie powinny być jawne - tylko nie wiem, czemu wtrącasz tu radnych z UM odezwij się do radnych powiatowych - tak jak ktoś wspomniał najlepiej do tego którego wybierałeś. Poza tym w temacie rejestrów publicznych nie jest potrzebna uchwała rady (przepisy to prawa regulują).Nie wymagaj aby radni miejscy wykonywali pracę za radnych powiatowych - i tak już dużo zrobili wyznaczając kierunek i pokazując możliwości w tym temacie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambroży - niezalogowany 2015-04-10 14:02:46

    Brawo za free - a ja uważam, że:1. okoliczności podpisania umowy są niejasne i trzeba je wyjaśnić. Uważam też że za taki koncert kwota jest stanowczo za duża. Poza tym nieetyczne było aby radna ingerowała w proces podpisywania umowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free 2 - niezalogowany 2015-04-10 14:01:57

    [quote name="za free"][quote name="Ambroży"][quote name="za free"]Ja po prostu mam INNE ZDANIE niż niektórzy tu piszący...[/quote]... Pisz z jakimi poglądami się nie zgadzasz będzie na pewno jaśniej. Póki co ja Twoich poglądów tu nie widzę, a oceny i opinie.[/quote]2. Uważam, że należy również upublicznić rejestr umów w Starostwie i skoro to dla radnych PO takie ważne to oni powinni o to zabiegać, również w Starostwie.[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 13:37:02

    [quote name="Ambroży"][quote name="za free"]Ja po prostu mam INNE ZDANIE niż niektórzy tu piszący...[/quote]... Pisz z jakimi poglądami się nie zgadzasz będzie na pewno jaśniej. Póki co ja Twoich poglądów tu nie widzę, a oceny i opinie.[/quote]1. Uważam, że zapłacone wynagrodzenie jest zasadne.2. Uważam, że należy również upublicznić rejestr umów w Starostwie i skoro to dla radnych PO takie ważne to oni powinni o to zabiegać, również w Starostwie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 13:31:31

    [quote name="Ambroży"][quote name="za free"]Ja po prostu mam INNE ZDANIE niż niektórzy tu piszący...[/quote]To wyrażaj te swoje poglądy - tylko nie mieszaj w to innych. Bo z tego co widzę to cytujesz tysiące ludzi by na koniec napisać, że nie masz problemów tylko poglądy masz inne...[/quote]Jeżeli ktoś bezpodstawnie zarzuca mi, że mam "problem" to przeciwko temu kłamstwu jeszcze raz protestuję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 13:27:40

    [quote name="Ambroży"][quote name="za free"]Ja po prostu mam INNE ZDANIE niż niektórzy tu piszący...[/quote]To wyrażaj te swoje poglądy - tylko nie mieszaj w to innych. Bo z tego co widzę to cytujesz tysiące ludzi by na koniec napisać, że nie masz problemów tylko poglądy masz inne.Pisz z jakimi poglądami się nie zgadzasz będzie na pewno jaśniej. Póki co ja Twoich poglądów tu nie widzę, a oceny i opinie.[/quote]Proszę udowodnić, że cytyję "TYSIĄCE ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambroży - niezalogowany 2015-04-10 13:11:04

    [quote name="za free"]Ja po prostu mam INNE ZDANIE niż niektórzy tu piszący...[/quote]To wyrażaj te swoje poglądy - tylko nie mieszaj w to innych. Bo z tego co widzę to cytujesz tysiące ludzi by na koniec napisać, że nie masz problemów tylko poglądy masz inne.Pisz z jakimi poglądami się nie zgadzasz będzie na pewno jaśniej. Póki co ja Twoich poglądów tu nie widzę, a oceny i opinie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 12:55:03

    [quote name="Pacynka"][quote name="za free"]Nie mam żadnego problemu, a szczególnie juz z "Powiatem".[/quote]To w czym masz problem ...? [/quote]Ja po prostu mam INNE ZDANIE niż niektórzy tu piszącyi to Szanowni Państwo macie problem... PROBLEM z SZACUNKIEM DO OSÓB o innych poglądach(stąd te złośliwości zamiast argumentów).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambroży - niezalogowany 2015-04-10 12:36:33

    [quote name="Józek"]Nie dałem rady utrzymać milczenia. Dlatego muszę napisać chociażby jedno zdanie: ALE PITOLICIE OD RZECZY.[/quote]I zabiłeś konwersację :).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józek - niezalogowany 2015-04-10 12:17:56

    Nie dałem rady utrzymać milczenia. Dlatego muszę napisać chociażby jedno zdanie: ALE PITOLICIE OD RZECZY.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacynka - niezalogowany 2015-04-10 12:08:45

    [quote name="za free"]Nie mam żadnego problemu, a szczególnie juz z "Powiatem".[/quote]To w czym masz problem - skoro tak jak piszesz go nie masz???Masz coś do któregoś z radnych, chcesz się z nim czymś podzielić to się do niego zwróć (a nie anonimowo piszesz), porozmawiaj, podyskutuj, a nie lejesz jadem uogólniając jeszcze wszystko do "partyjniactwa".Panie Siewiera kawał dobrej roboty Pan robi i tak trzymać!!! - marudy były są i będą - dlatego wytrwałości życzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 11:48:58

    [quote name="Pacynka"]Masz problem z powiatem udaj się na widownię i zabierz głos w sprawach różnych lub zwróć się do "swojego radnego" (tego na którego głosowałeś) z prośbą w tej sprawie jeśli sam sobie nie radzisz.Nie mierz wszystkich swoją miarą złośliwcze![/quote]Nie mam żadnego problemu, a szczególnie juz z "Powiatem". Uważam, że w Starostwie pracują tacy sami ludzie jak w Ratuszu - zatem powinny ich obowiązywać takie same standardy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ggf - niezalogowany 2015-04-10 11:48:41

    Ja mam w dupie jakąkolwiek partię polityczną bo wszędzie jest to samo. Chciałem zauważyć, że p. Siewiera tylko startował z list PO, nie jest członkiem partii. Jego inicjatywy świadczą o chęci zrobienia czegoś dla miasta .W końcu ktoś się odzywa a nie tylko przytakuje kalińskiemu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 11:43:57

    [quote name="Pacynka"][quote name="za free"]I po co te ZŁOŚLIWOŚCI?[quote]Piszesz o złośliwości, a najwięcej jej widać w twoich postach.[/quote]Ale kiedy pisze "zmień pseudonim", "zamiast pisać głupoty", "tacy jak ... wyimaginowane szyldy" to trudno te sformułowania przyjąć za argumenty. I dlatego pytam:Po co te ZŁOŚLIWOŚCI?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacynka - niezalogowany 2015-04-10 11:31:27

    Masz problem z powiatem udaj się na widownię i zabierz głos w sprawach różnych lub zwróć się do "swojego radnego" (tego na którego głosowałeś) z prośbą w tej sprawie jeśli sam sobie nie radzisz.Nie mierz wszystkich swoją miarą złośliwcze!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacynka - niezalogowany 2015-04-10 11:29:51

    [quote name="za free"]I po co te ZŁOŚLIWOŚCI?[quote]Się zapędziłeś lekko - spojrzyj na świat z innej perspektywy.Czytam te twoje "mądrości" i dochodzę do wniosku, że tacy jak ty nie widzą ludzi, a jakieś wyimaginowane szyldy.W radzie są ludzie którzy mają imiona, nazwiska, niektórzy mają także poglądy idee i nie obawiają się ich wygłaszać.Piszesz o złośliwości, a najwięcej jej widać w twoich postach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 11:27:08

    [quote name="Monterro"][quote name="za free"][quote name="Monterro"][quote name="za free"][quote name="Monterro"]...[/quote]... się pomyli ...[/quote]... o starostwie ...[/quote]... rdni PO.....[/quote]... pisać głupoty. Weź się za robotę bo weekend dopiero za 2 godz.[/quote]I po co te ZŁOŚLIWOŚCI?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 11:15:37

    [quote name="Antek z Łowicza"][quote name="za free"]... Kwestuje ...[/quote]Radził bym abyś zmienił pseudonim na "za 2250" lub na "za 3200" a nie "za free" :)[/quote]I po co te ZŁOŚLIWOŚCI?Niech radni z PO doprowadzą o publikacji rejestru umów w Starostwie i tym samym jednoznacznie wyjaśnią swoją motywację i udowodnią, że nie mają podwójnych standardów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2015-04-10 11:11:35

    [quote name="za free"][quote name="Monterro"][quote name="za free"][quote name="Monterro"]...[/quote]... się pomyli stażysta ...[/quote]... o starostwie to poproś ... radnego ...[/quote]Skoro radni PO.....[/quote]za free - szef jest w Wawie na Powązkach to masz czas pisać głupoty. Weź się za robotę bo weekend dopiero za 2 godz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek z Łowicza - niezalogowany 2015-04-10 10:56:32

    [quote name="za free"]... Kwestuje, zatem tylko motywy ...[/quote]Mam wrażenie, że znasz motywy działania wszystkich radnych lepiej od nich :PSzkoda tylko, że temat pod którym piszesz nie wywołał ten którego tak pięknie opisujesz :) czyli radnego Siewierę.Radził bym abyś zmienił pseudonim na "za 2250" lub na "za 3200"a nie "za free" :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 10:24:53

    [quote name="Monterro"][quote name="za free"][quote name="Monterro"]...[/quote]... się pomyli stażysta ...[/quote]... o starostwie to poproś ... radnego ...[/quote]Skoro radni PO są tacy zasadniczy w sprawie upubliczniania umów to na pewno podobne zasady radni PO wprowadzą również w Starostwie, a nawet wstecz - bo przecież w Radzie Powiatu to PO-PSL ma większość! Bo przecież radnym z PO nie chodzi o SHOW, i wcale radni z PO nie mają podwójnych standardów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2015-04-10 09:58:51

    [quote name="za free"][quote name="Monterro"]... chodzi ....[/quote]1. Jak się pomyli stażysta to ktoz ...[/quote]Przyjacielu, jak chcesz temat o starostwie to poproś swojego radnego aby taką interpelacje złożył. Jak można się pomylić w skanowaniu dokumentu - włożysz do maszyny odwrotnie? Każdy się może pomylić. Jeśli chodzi o "na bieżąco" to wcale tak różowo nie jest. Poza tym rejestr wsteczny może powstawać systematycznie np przez pól roku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 08:58:09

    [quote name="Monterro"]... chodzi ... o sposób załatwiania takich spraw... Wszędzie pełno niejasności, jakieś układziki. Rejestr umów powinien być prowadzony. Podejrzewam że skaner może obsłużyć nawet stażysta ...[/quote]1. Jak się pomyli stażysta to kto będzie winny? Będzie tak samo, jak z dodacją z UE? Kogo teraz oskarżają?2. "Wszędzie ... jakieś układziki", wszędzie tylko nie w Starostwie?3. To są INSYNUACJE, a nie niejasnosci.4. Rejestr jest upubliczniany na bieżąco.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 08:32:25

    [quote name="Antek z Łowicza"][quote name="za free"] ...o SHOW ... [/quote] ... nigdy w cyrku nie byłeś.Zapoznaj się z ...[/quote]I po co te ZŁOŚLIWOŚCI?To, że pan Siewiera "robi z IGŁY WIDŁY" - to widać i że jego kampania wyborcza ciagle trwa. Twa by dorwać się do stanowiska burmistrza i to już teraz, a nie po dłuższej pracy w Radzie Miasta - też widać.Kwestuje, zatem tylko motywy działalnosci pana Siewiery.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek z Łowicza - niezalogowany 2015-04-10 08:03:41

    [quote name="za free"]Ale tu nie chodzi o SHOW (w rzeczywistości CYRK...tylko o POPARCIE stosownej UCHWAŁY...[/quote]Jeśli uważasz, że zadawanie pytań, pisanie interpelacji i wniosków to cyrk-zapewne nigdy w cyrku nie byłeś.Zapoznaj się z uprawnieniami radnych miejskich (są w statucie miasta) będziesz wiedział, że to zwykłe narzędzia radnego którymi ma się posiłkować wypełniając swój mandat radnego.Piszesz o popieraniu stosownych uchwał-możesz napisać konkretnie jakich???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2015-04-10 07:57:23

    czytam i smutek mnie znów ogarnia. Powolutku, boczkiem, boczkiem i zmieniamy temat. Nie chodzi o publiczne biczowanie Pani Radnej tylko o sposób załatwiania takich spraw. Przynajmniej ja to tak rozumuję. Wszędzie pełno niejasności, jakieś układziki. Rejestr umów powinien być prowadzony. Podejrzewam że skaner może obsłużyć nawet stażysta więc tworzenie dodatkowego etatu nie jest konieczne. Szukajmy rozwiązań a nie problemów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 07:45:21

    [quote name="Antek z Łowicza"][quote name="za free"]... Obywatelska ( jak MILICJA).[/quote]Radni powiatowi niech się zgłoszą do Siewiery jak interpelacji sami napisać nie potrafią... [/quote]Ale tu nie chodzi o SHOW (w rzeczywistości CYRK) - co urządza pan Siewiera- o jakieś pisanie, wygłaszanie intepelacji(zapytań), tylko o POPARCIE stosownej UCHWAŁY.Należy rozumieć w sprawie upublicznienia umów mądrala Siewiera przekonał już przewodniczącego Górskiego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek z Łowicza - niezalogowany 2015-04-10 07:11:06

    [quote name="za free"]Może kolejnych niespodzianek partyjni działacze PO i ich stronnicy poszukaja .. w Starostwie przecież Platforma nie jest tylko miejska (jak Straż Miejska)tylko Obywatelska ( jak MILICJA).[/quote]Radni powiatowi niech się zgłoszą do Siewiery jak interpelacji sami napisać nie potrafią. Jestem przekonany że pomoże. Mądrala Kosiorek nie ma czasu tego zrobić (napisać interpelacji w tej sprawie )???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-10 06:54:58

    [quote name="Antek z Łowicza"] .. publikacja kolejnych rejestrów (jednostek podległych miastu o które w interpelacji wystąpił radny Siewiera) być może odkryje kolejne niespodzianki :)[/quote]Może kolejnych niespodzianek partyjni działacze PO i ich stronnicy poszukaja .. w Starostwie przecież Platforma nie jest tylko miejska (jak Straż Miejska)tylko Obywatelska ( jak MILICJA).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dośc zasłon - niezalogowany 2015-04-10 06:50:43

    dymnych, tematów zastepczych gdy drzą w ratuszu i jako okupanci według przykazu z góry realizują::"PRZYGOTOWANIA..... IDĄ PEŁNĄ PARĄ – ONI NIE MOGĄ ODDAĆ WŁADZY !!!!!!!!!!!!!!!BO PÓJDĄ SIEDZIEĆ !!!!!!https://miziaforum.wordpress.com/2015/04/08/15-maja-2015-r-stan-wyjatkowy-w-polsce-wystapienie-nagranie-tv-b-komorowskiego-i-e-kopacz-gotowe/w okolicznościach :www.tcichocki. pl/20150 402_Wypowiedzen ie_posluszenstw a_organom_panst wa.pdf !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ile biora inni - niezalogowany 2015-04-10 06:47:45

    artyści za wystepy???? Pokażcie umowy z artystami z miejskich imprez !!! Zobaczycie jaka tam idzie i marnotrawiona jest kasa z lichwairsko zadłuzonego miasta !To wąlsnie własnych artystów powinno sie wspierać a nie innych co po 20 krotnie wyzszych honorariach ! Zajmijcie się wreszcie tym by świta z Kalińskim na czele oddała okradzionym mieszkańcom 1,5 mln złotych z tytułu zakwestionowanych wszystkich inwesycji za które zawczasu pobrali sobie premie!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wicekwacek - niezalogowany 2015-04-10 06:32:48

    [quote name="abc"]No to do zaiksu jutro dzwonię i niech sprawdzą i niech karę te 4500 zapłaci[/quote]Ale Zaiks to ma płacić organizator imprezy.Ciekawe, czy organizatorka tego spotkania jest tego świadoma.Artysta za występ ma zapłacone - Zaiks ma być. Chyba, że grali swoje numery lub to co grali jest tzw. dobrem ogólnoświatowym/narodowym itp.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek z Łowicza - niezalogowany 2015-04-10 06:21:55

    Moja propozycja jest taka niech radna Sędkowska wywiesi cennik swoich usług może znajdzie się więcej chętnych, aby ich w ratuszu reprezentowała jak widać umiejętności negocjacyjne ma, zresztą podobnie jak pan Kosiorek. Etyka - nieważnaMisja społeczna w samorządzie - nieważnaKasa ma się zgadzać - co już widzimy,a publikacja kolejnych rejestrów (jednostek podległych miastu o które w interpelacji wystąpił radny Siewiera) być może odkryje kolejne niespodzianki :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek z Łowicza - niezalogowany 2015-04-10 06:15:33

    Co tu dużo gadać okoliczności trzeba wyjaśnić do końca bo są bulwersujące i niejasne.Jak widać Prawi i Sprawiedliwi to nasi radni koalicyjni są tylko z nazwy ...Bełkot pani sekretarz uzupełniony bełkotem burmistrza to kpina. Mam wrażenie, że uważają ludzi za ciemniaków którzy przyjmą każdy "pic". Na szczęście jest kilkoro radnych którzy nie idą ślepo za koalicyjnym tłumem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    za free - niezalogowany 2015-04-09 23:23:35

    [quote name="ok"][quote name="do roki-ego"][quote name="roki"]wrócę do koncertu .. .taki uczony, wykształcony, i tyle czasu poświęcił na ćwiczenia ... w Londynie ... zagraj. tam w funtach zaplacą[/quote]Po co się kształcić, przecież łatwiej narzekać?I ci sami ... narzekają, że miasto się wyludnia, że ludzie stąd emigrują.[/quote]!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-09 23:03:25

    Skoro grajek taki uzdolniony powinien pochwalić się talentem za free.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-09 22:50:11

    Do urzędu miasta wypada prokuratora zaprosić,póki można zablokować inwestycje,które zabiją to miasto ,kto podpisuje kolejne pozwolenia na nowe dyskonty w muascie.rządzi mafia przetargowa,pora zainteresować tym media ogólnopolskie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-09 22:43:52

    [quote name="abc"]Ja to się bardzo dziwię jakim prawem pani Karina Sędkowska-Staszewska jest radną miasta Łowicza skoro jej miejsce pobytu to Bednary ,właśnie jak z Bednar to do Bednar gdzie do miasta,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    az - niezalogowany 2015-04-09 22:13:09

    [quote name="hej"]A gdzie te umowy są ?Jakiś ling ?Bo jeszcze jedna podobno interesująca odnośnie sprzątania mieszkań dla repatriantów przez pracownice urzędu miasta !![/quote]Rejestr umów zawartych przez miasto Łowicz http://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2644

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hej - niezalogowany 2015-04-09 21:19:45

    A gdzie te umowy są ?Jakiś ling ?Bo jeszcze jedna podobno interesująca odnośnie sprzątania mieszkań dla repatriantów przez pracownice urzędu miasta !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2015-04-09 21:09:52

    [quote name="Wicekwacek"]A jak Pan Kolega poakompaniował sobie i wziął kasę, to ZAIKS był opłacony, czy się nie należało?Jak to jest?Bo swoich kawałków raczej nie grali.Chyba, że się nie należało to sorki....[/quote]No to do zaiksu jutro dzwonię i niech sprawdzą i niech karę te 4500 zapłaci

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2015-04-09 21:08:48

    [quote name="roki"]wrócę do koncertu, bo myślę sobie ze jak ten artysta pan Piotr S.taki uczony, wykształcony, i tyle czasu poświęcił na ćwiczenia to szkoda czasu aby z tego Londynu do Ratusza latał no bo przelot tez kosztuje , a tam w Londynie tyle Polaków i im tez się od życia coś należy. Tam Panie Piotrze Sedkowski zagraj. tam w funtach zaplacą[/quote]Londynu? Pisza o Birmingham. Jakies 150 mil dalej na polnocny-zachod.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2015-04-09 21:07:32

    Ja to się bardzo dziwię jakim prawem pani Karina Sędkowska-Staszewska jest radną miasta Łowicza skoro jej miejsce pobytu to Bednary !Tak samo dziwne jest że niektórzy radni Łowicza są radnymi a pracują w podległych jednostkach to farsa jakaś tak jak urząd miasta Łowicz ......

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wicekwacek - niezalogowany 2015-04-09 21:04:44

    A jak Pan Kolega poakompaniował sobie i wziął kasę, to ZAIKS był opłacony, czy się nie należało?Jak to jest?Bo swoich kawałków raczej nie grali.Chyba, że się nie należało to sorki....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Walek - niezalogowany 2015-04-09 20:53:13

    Ludzie, jak wam nie wstyd tak się obnażać.Typowe dla zawistnych i dla beztaleńcia w każdej dziedzinie. Nikt nie wypowiedział się na temat wartości artystycznej występu. To nie ważne, ważne że wziął kasę. To żałosne. Znam skrzypka, który "popitoli" w filharmonii smyczkiem pół godziny i bierze 50 tys. zł. I co wy na to?.Na tej wigilii mogła radna Kroc zrobić mostek i szpagat i byłoby śmiesznie i ZA DARMO !!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ok - niezalogowany 2015-04-09 20:19:06

    [quote name="do roki-ego"][quote name="roki"]wrócę do koncertu .. .taki uczony, wykształcony, i tyle czasu poświęcił na ćwiczenia ... w Londynie ... zagraj. tam w funtach zaplacą[/quote]Po co się kształcić, przecież łatwiej narzekać?I ci sami ... narzekają, że miasto się wyludnia, że ludzie stąd emigrują.[/quote]100/100

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do roki-ego - niezalogowany 2015-04-09 19:50:41

    [quote name="roki"]wrócę do koncertu .. .taki uczony, wykształcony, i tyle czasu poświęcił na ćwiczenia ... w Londynie ... zagraj. tam w funtach zaplacą[/quote]Po co się kształcić, przecież łatwiej narzekać?I ci sami mają narzekają, że miasto się wyludnia, że ludzie stąd emigrują.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Łowiczanki - niezalogowany 2015-04-09 19:33:40

    [quote name="Łowiczanka"]Można było sobie włączyć płytę z kolędami, albo odśpiewać wspólnie kilka, byłoby o wiele taniej.[/quote]Z włączeniem płyt to nie jest tak prosto, trzeba byłoby zapłacić za publiczne otwarzanie utworów. I teraz na Starym Mieście będą sobie śpiewać sami, bo jaki szanujący się artysta odważy się tam teraz wystąpić - chyba, że bylejaki amator ( poniżej są pierwsze zgłoszenia) albo partyjny z SLD-PO ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    roki - niezalogowany 2015-04-09 19:33:36

    wrócę do koncertu, bo myślę sobie ze jak ten artysta pan Piotr S.taki uczony, wykształcony, i tyle czasu poświęcił na ćwiczenia to szkoda czasu aby z tego Londynu do Ratusza latał no bo przelot tez kosztuje , a tam w Londynie tyle Polaków i im tez się od życia coś należy. Tam Panie Piotrze Sedkowski zagraj. tam w funtach zaplacą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2015-04-09 19:17:42

    Można było sobie włączyć płytę z kolędami, albo odśpiewać wspólnie kilka, byłoby o wiele taniej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ASKSIĘŻAK - niezalogowany 2015-04-09 18:43:13

    Zawieranie tego typu umów a następnie wystawianie na ich podstawie rachunków - przez "osoby podstawione", np. rodzeństwo, dzieci, krewnych czy powinowatych - to praktyka stosowana od lat w naszym kraju (działającym raczej w teorii). Celem tych praktyk jest m.in. ukrycie osoby pobierającej wynagrodzenie, oszczędności lub uniknięcie podatku dochodowego od osób fizycznych bądź składek na ZUS.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czy wrogom się - niezalogowany 2015-04-09 18:26:58

    podoba czy nie to Rodowitych Polaków obowiązuje nie jurysdykcja talmudyczna a jedynie dekret z o2.04.2015r."Wypowiedzenie posluszenstwa organom panstwa"www.tcichocki.pl/20150 402_Wypowiedzen ie_posluszenstwa_organom_panstwa.pdf !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    drzą w ratuszu - niezalogowany 2015-04-09 18:22:14

    i jako okupanci według przykazu z góry realizują:PRZYGOTOWANIA..... IDĄ PEŁNĄ PARĄ – ONI NIE MOGĄ ODDAĆ WŁADZY !!!!!!!!!!!!!!!BO PÓJDĄ SIEDZIEĆ !!!!!!https://miziaforum.wordpress.com/2015/04/08/15-maja-2015-r-stan-wyjatkowy-w-polsce-wystapienie-nagranie-tv-b-komorowskiego-i-e-kopacz-gotowe/w okolicznościach:www.tcichocki.pl/20150 402_Wypowiedzen ie_posluszenstw a_organom_panst wa.pdf !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do hsh - niezalogowany 2015-04-09 18:07:46

    [quote name="hmmm"][quote name="ola"]Brawo p.Kroc a myślałam że będzie pani następnym bezmyślnym potakiwaczem jak większość tych dupowłazów ...[/quote]Jest taka zasada: "darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda".Ale opozyjni radni uznają tylko jedną zasadę:"obrzucić gównem bo przecież trochę tego gówna musi się przylepić" bo przecież chcą przekonać do referendum.Ale kto grzebie się w gównie, ten MUSI ŚMIERDZIEĆ.[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hsh - niezalogowany 2015-04-09 18:03:21

    A Trzoska następny piesek Kalinskiego na ostatnim nagraniu sesji przepraszał panią Karine za wypowiedź Wójcika bo ona poczuła się obrazona. Szkoda gadać bo to nawet śmieszne nie jest. Poczuła się obrazona hehe. A ja się czuje obrażony przez Was bo zamiast się wziąść za robotę wszyscy i zrobić coś w końcu dla miasta to NIE ROBICIE po prostu nic!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    a może - niezalogowany 2015-04-09 17:58:34

    [quote name="Paweł"]Ale pan Burmistrz zaczyna motać się we własnych wypowiedziach. Dobrze. Może wcześniej zakończy swoją kadencję. A tymczasem, nie obrażając SENIORÓW, odpłaca się Im za wybory... Zobaczymy ,co będzie dalej... pozdrawiam wszystkich tych, którzy na Niego głosowali. Bijcie brawo.[/quote]"ZGODA BUDUJE"?I kiedy PO "załatwi" JAWNOŚĆ REJESTRU UMÓW w STAROSTWIE?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł - niezalogowany 2015-04-09 17:52:29

    Ale pan Burmistrz zaczyna motać się we własnych wypowiedziach. Dobrze. Może wcześniej zakończy swoją kadencję. A tymczasem, nie obrażając SENIORÓW, odpłaca się Im za wybory... Zobaczymy ,co będzie dalej... pozdrawiam wszystkich tych, którzy na Niego głosowali. Bijcie brawo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ok - niezalogowany 2015-04-09 17:45:25

    [quote name="hmmm"]Wziąć coś dobrego (towar/usługę) coś co się podoba/podobało,a później się dziwić, że za to coś trzeba jednak zapłacić.I to ma być "afera"? Przecież to takie typowe!Przecież to "przepis na walkę z kapitalizmem" proponowany przez Shirley, nieślubną córkę Johna, z filmu z Kargulem i Pawlakiem.[/quote]Popieram.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    z - niezalogowany 2015-04-09 17:37:09

    [quote name="i jeszcze obrażona?!"]2250 zł wielu pracowników otrzymuje za półtora miesiąca pracya tu Urząd Miejski ... wynagradza ARTYSTĘ za ... 6 godzin pracy !??[...].To ja, jestem tym obrażony i oburzony p. radno Karino Sędkowska-Staszewsko!Trzeba mieć niezły tupet!Radni niech b.dokładnie przyjrzą się zawartym umową!Burmistrz zarabiając 12 tys. złstracił poczucie realizmu w wynagradzaniu.[/quote]10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    z - niezalogowany 2015-04-09 17:35:18

    [quote name="ez"]"...koncert miał zostać zorganizowany na osobistą prośbę pani Anny Bieguszewskiej..."to ja za2,25 zł (2 zł 25 gr)mogę nie tylko na koncercie zaśpiewaćale i zatańczyć z p. radną i p. Bieguszewską(proszę się nie OBRAZIĆ (to tak profilaktycznie)ale nieźle śpiewam i nieźle tańczę.[/quote]popieram

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czym zajęci w - niezalogowany 2015-04-09 17:34:01

    Okupanci z ratusza?!Naród wie co szykują zydowscy okupanci i ci z ratusza !PRZYGOTOWANIA IDĄ PEŁNĄ PARĄ – ONI NIE MOGĄ ODDAĆ WŁADZY !!!!!!!!!!!!!!!BO PÓJDĄ SIEDZIEĆhttps://miziaforum.wordpress.com/2015/04/08/15-maja-2015-r-stan-wyjatkowy-w-polsce-wystapienie-nagranie-tv-b-komorowskiego-i-e-kopacz-gotowe/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wrogiem Łowiczan - niezalogowany 2015-04-09 17:31:04

    jest ten kto chce referendum kosztownego i czasochłonnego, zamiast zastosowania dekretu;www.tcichocki.pl/20150402_Wypowiedzenie_posluszenstwa_organom_panstwa.pdf !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żadnych referendów - niezalogowany 2015-04-09 17:26:53

    [quote name="romek"]RE FE REN DUM! I TO SZYBKO BO BĘDZIE ZA PÓŻNO.[/quote]Polski Obywatelski Ruch Oporu wzywa do realizacji Dekretu o wypowiedzeniu posłuszeństwa okupacyjnym organom w Polsce !www.tcichocki.pl/20150402_Wypowiedzenie_posluszenstwa_organom_panstwa.pdfwojdabejda.wordpress.com/2015/04/02/polki-i-polacy-czas-juz-wypowiedziec-posluszenstwo-nielegalnej-wladzy-dzialajacej-na-nasza-szkode/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żadnych referendów - niezalogowany 2015-04-09 17:24:21

    , zadnego marnotrawienia czasu i kasy na referenda tylko stosowac się do zapisów Dekretu T. Cichockiego z o2.04.2015r !!!!!!http://www.petycjeonline.com/protes_przeciw_ustawie_nowe_prawo_geologiczne_i_gorniczehttps://wojdabejda.wordpress.com/2015/04/02/polki-i-polacy-czas-juz-wypowiedziec-posluszenstwo-nielegalnej-wladzy-dzialajacej-na-nasza-szkode/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Odwracanie uwagi - niezalogowany 2015-04-09 17:19:07

    od przygotowań w ratuszu i każdym urzedzie do:https://miziaforum.wordpress.com/2015/04/08/15-maja-2015-r-stan-wyjatkowy-w-polsce-wystapienie-nagranie-tv-b-komorowskiego-i-e-kopacz-gotowe/https://miziaforum.wordpress.com/2015/03/30/wojhttp://trzcinska.neon24.pl/post/120718,bojkotujac-wybory-zdelegitymizujemy-wladze-w-polsce

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Afera z afery - niezalogowany 2015-04-09 17:15:30

    Tematem zastepczym i aferą jest ale zrobienie afery z dzieła zamowionego, pięknie wykonanego by zakryć innych sto afer z udziałem uzurpatorskich władz Łowicza !!!Łowiczanie przestańcie się tym tematem zastępczym emocjonowac!Bojkotujcie uzurpatorów z ratusza !https://wojdabejda.wordpress.com/2015/04/02/polki-i-polacy-czas-juz-wypowiedziec-posluszenstwo-nielegalnej-wladzy-dzialajacej-na-nasza-szkode/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ez - niezalogowany 2015-04-09 17:14:55

    "...koncert miał zostać zorganizowany na osobistą prośbę pani Anny Bieguszewskiej..."to ja za2,25 zł (2 zł 25 gr)mogę nie tylko na koncercie zaśpiewaćale i zatańczyć z p. radną i p. Bieguszewską(proszę się nie OBRAZIĆ (to tak profilaktycznie)ale nieźle śpiewam i nieźle tańczę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wydają z pustego - niezalogowany 2015-04-09 17:10:15

    od wielu lat horendalnie zadłuzonego budżetu miasta !Salomon z pustego nie naleje a oni leja i leja, wydają i wydają kasę i jeszcze maja na zwrot 1,5 mln zakwestionawanych wszystkich inwestycji !Zadajmy usunięcia wszystkich kłamliwych tablic postawionych przy inwestycjach jkoby dofinasowanych ze środków unijnych a tak faktycznie z naszych, mieszkanców kieszeni !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hmmm - niezalogowany 2015-04-09 17:07:51

    [quote name="ola"]Brawo p.Kroc a myślałam że będzie pani następnym bezmyślnym potakiwaczem jak większość tych dupowłazów ...[/quote]Jest taka zasada: "darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda".Ale opozyjni radni uznają tylko jedną zasadę:"obrzucić gównem bo przecież trochę tego gówna musi się przylepić" bo przecież chcą przekonać do referendum.Ale kto grzebie się w gównie, ten MUSI ŚMIERDZIEĆ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ola - niezalogowany 2015-04-09 16:45:27

    Brawo p.Kroc a myślałam że będzie pani następnym bezmyślnym potakiwaczem jak większość tych dupowłazów radnych miejskich-tak trzymać.Acha a co do stobnickiego to jestem bardzo rozczarowana okazał się tępym ,nie mającym nic do powiedzenia gościem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bambi - niezalogowany 2015-04-09 16:44:06

    Referendum zbliża się wielkimi krokami...8

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    m - niezalogowany 2015-04-09 16:43:47

    Każdy mówi o referendum ale jak narazie nikt sie nie podejmie tego. jak bym sie znak na tym to bym to zrobił

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hmmm - niezalogowany 2015-04-09 16:36:59

    Szanowna PaniJeżeli koncert trwa godzinę czy dwie to wcale nie oznacza "czasu pracy", przecież aby uzyskać odpowiedni poziom trzeba nie tylko mieć talent, ale ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć ... przez wiele lat uczyć się i ćwiczyć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    i jeszcze obrażona?! - niezalogowany 2015-04-09 16:01:55

    2250 zł wielu pracowników otrzymuje za półtora miesiąca pracya tu Urząd Miejski hojną ręką taką kwotą wynagradza ARTYSTĘ za ... 6 godzin pracy !??[proszę poprawić ilość godzin].To ja, jestem tym obrażony i oburzony p. radno Karino Sędkowska-Staszewsko!Trzeba mieć niezły tupet!Radni niech b.dokładnie przyjrzą się zawartym umową!Burmistrz zarabiając 12 tys. złstracił poczucie realizmu w wynagradzaniu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    i jeszcze obrażona?! - niezalogowany 2015-04-09 15:58:54

    2250 zł wielu pracowników otrzymuje za półtora miesiąca pracya tu Urząd Miejski hojną ręką taką kwotą wynagradza ARTYSTĘ za ... 6 godzin pracy !??[proszę poprawić ilość godzin].To ja, jestem tym obrażony i oburzony p. radno Karino Sędkowska-Staszewska !Trzeba mieć niezły tupet!Radni niech b.dokładnie przyjrzą się zawartym umową!Burmistrz zarabiając 12 tys. złstracił poczycie realizmu w wynagradzaniu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    romek - niezalogowany 2015-04-09 15:53:12

    RE FE REN DUM! I TO SZYBKO BO BĘDZIE ZA PÓŻNO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hmmm - niezalogowany 2015-04-09 15:38:15

    Wziąć coś dobrego (towar/usługę) coś co się podoba/podobało,a później się dziwić, że za to coś trzeba jednak zapłacić.I to ma być "afera"? Przecież to takie typowe!Przecież to "przepis na walkę z kapitalizmem" proponowany przez Shirley, nieślubną córkę Johna, z filmu z Kargulem i Pawlakie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    edzio - niezalogowany 2015-04-09 13:46:08

    Na następnym spotkaniu ja mogę zaśpiewać z żoną za 500 zł. Będzie taniej i afery nie będzie bo ja nie mam nikogo z rodziny w radzie!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bryk - niezalogowany 2015-04-09 13:38:30

    [quote name="eded"]Pan Bończak to specjalista.[/quote]wysokiej klasy i lotów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    eded - niezalogowany 2015-04-09 13:28:20

    Pan Bończak to specjalista.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dada - niezalogowany 2015-04-09 13:16:53

    A co na to pa. Bończak.On też jest mądry człek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jola - niezalogowany 2015-04-09 13:13:25

    nasz pan k. kaliński zawsze ma mądre wytłumaczenie.Powiedzial co wiedział i już.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosia - niezalogowany 2015-04-09 13:09:01

    tak to już jest z nasza władzą , lekką ręką wydają nie swoje pieniądze, obiecują zwłaszcza przed wyborami ( podwyżki) , a później "odwracają kota ogonem" - burmistrzu tak się nie godzi " Burmistrzu nie idź tą drogą" burmistrzu fajny chłop byleś ale się zmieniłeś.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    vvvd - niezalogowany 2015-04-09 12:54:49

    RE FE REN DUM!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kolo - niezalogowany 2015-04-09 12:20:48

    pan Kaliński , nie panuje nad sytuacją. Wielu pana "podwładnych" czeka na podwyżki a pieniądze są wydawane nie tam gdzie trzeba, Trzeba wyważyć pewne sprawy i wybrać to co dla ludzi ważne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bara - niezalogowany 2015-04-09 12:14:36

    pani Mario Wieckowska!! jak nie wie pani o co chodzi to powiem pani - o KASE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hehe - niezalogowany 2015-04-09 11:56:19

    Resortowe dzieci szaleją. Co nie Remek?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WIKI - niezalogowany 2015-04-09 11:48:15

    czy Wy tam w ratuszu udajecie głupich czy głupkami jesteście ? chodzi o to, że, nikt nie kwestionuje ani wykształcenia tego muzyka, ani że usługę wykonał, tylko o okoliczności,ze został wprowadzony "tylnymi drzwiami",ze jest bratem radnej!iże ktoś w ratuszu dał mu tyle kasy to "brzdąkanie." Może na inna okoliczność, to ja zaprowadzę swoją córkę, która pięknie tańczy i wystawimy rachunek za występ dla grupy np. Anonimowych Alkoholików bo tez im się od życia coś należy . Rozumu !! życzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2015-04-09 11:20:04

    Czy ów dokument w formie elektronicznej wypłynie?I tak nie da się oprzeć wrażeniu, że coś tutaj nie pasuje. Koncert zorganizowano na "osobistą prośbę"? Od kiedy to publiczne pieniądze są tak wydawane? Na "osobiste prośby"?A dalej jest napisane, że koncert zagrano bez zgody organizatora, no kupy się to nie trzyma i nie ma tu już znaczenia jakie szkoły kto skończył przy tylu niejasnościach. Jakieś wnioski państwo radni, wyjaśnienia? Czy kolejny przegadany i zakończony temat?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Co z innymi - niezalogowany 2015-04-09 10:31:10

    aferami? Co z afera trucia wody w wodociagu????Co z afera listów żelaznych dla truciceli z Kalińskim na czele?????Co z afera wyborczą???o z aferami zwolnien bogaczy od podatków????Co z innymi aferami???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tematy zastepcze - niezalogowany 2015-04-09 10:26:35

    Dośc tematów zastepczych!Czy Kaliński i inni winni spłacili do kasy miejskiej 1,5 mln złotych z tytułu skandalicznie przeprowdzonych zakwestionowanych wszystkich inwestycji ?????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do