Reklama

Wybory samorządowe 2024. Rozmawiamy z kandydatami na burmistrza Łowicza (film)

Kandydaci w kwietniowych wyborach samorządowych na burmistrza Łowicza: Krystian Cipiński, Justyna Domińczak, Mariusz Siewiera i Jacek Wiśniewski odwiedzili naszą redakcję, gdzie odpowiedzieli na pięć pytań. Co powiedzieli nam o sobie? Jakie mają pomysły na konkretne problemy miasta?

W ostatnich dniach gościliśmy w naszej redakcji kandydatów na burmistrza miasta Łowicza, którzy zgodzili się odpowiedzieć na pięć takich samych pytań. Kandydaci nie znali ich treści przed nagraniem. Ustaliliśmy, że na udzielenie odpowiedzi nie ma ograniczeń czasowych.

Pierwsze dwa pytania dotyczyły naszych gości. Chcieliśmy dowiedzieć się, dlaczego zdecydowali się kandydować w wyborach burmistrza Łowicza. Byliśmy również ciekawi, co kandydaci uważają za swoje największe dotychczasowe osiągnięcie.

Pozostałe pytania dotyczyły miasta. Zapytaliśmy naszych rozmówców o to, jaki mają plan na zmniejszenie zadłużenia miasta i w jakich obszarach należy wprowadzić oszczędności.

Kolejny poruszany przez nas temat dotyczył sukcesywnie malejącej liczby mieszkańców Łowicza. Chcieliśmy dowiedzieć się, jaki pomysł na odwrócenie tego kierunku mają osoby, które chcą piastować funkcję burmistrza miasta.

Zapytaliśmy również o priorytetową inwestycję, jaką kandydaci chcieliby zrealizować w Łowiczu w najbliższej kadencji, a także o to, jaki jest jej szacowany koszt i z jakich źródeł samorząd miałby ją sfinansować.

Nagrania publikujemy w kolejności alfabetycznej nazwisk kandydatów.

Zachęcamy do oglądania rozmowy z Krystianem Cipińskim, kandydatem Komitetu Wyborczego Wyborców Łączy nas Łowicz i Powiat Łowicki.

W sobotę opublikujemy rozmowę z Justyną Domińczak, w niedzielę z Mariuszem Siewierą, a w poniedziałek z Jackiem Wiśniewskim.

Aktualizacja: 05/04/2024 12:01
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Cipinski - niezalogowany 2024-03-15 13:07:38

    Najlepszy kandydat, jedyny bezpartyjny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • wyciek - niezalogowany 2024-03-15 16:58:09

    O Mariusza pytasz?

    • Zgłoś wpis
  • TenTego - niezalogowany 2024-03-15 19:46:58

    Trzeba dodać też że bez wiedzy, bez doświadczenia, bez wykształcenia ( no chyba że kupiony tytuł za publiczne pieniądze możemy zaliczyć)

    • Zgłoś wpis
  • Ciupiński - niezalogowany 2024-03-18 12:14:04

    Najlepszy towarzysz wzajemnej adoracji

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefan - niezalogowany 2024-03-15 13:07:53

    Na jakim etapie jest postępowanie prokuratury w sprawie wyjaśnienia kupowania dyplomów MBA na Collegium Humanum ??? Czy kandydat i jego koledzy został już przesłuchany??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Rektor CT - niezalogowany 2024-03-15 16:41:09

    Collegium Tumanum.

    • Zgłoś wpis
  • Adwokat - niezalogowany 2024-03-17 09:24:27

    Zakończone a dyplomy bez zarzutów

    • Zgłoś wpis
  • Mieszkanka - niezalogowany 2024-04-05 00:41:04

    Pytanie tez co z niedopełnieniem obowiązków w sprawie stworzenia strategii rozwoju miasta i w związku z tym zapewne utrata dla miasta szansy na ogromne pieniądze. To jest kpina żeby taka osoba startowała na burmistrza! Gdyby to była prywatna firma to wyleciałby z hukiem, a tutaj burmistrz udzielił upomnienia i zadowolony. A pan naczelnik nie ma sobie nic do zarzucenia. Wstydu trzeba nie miec. Ludzie, obudźcie się!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2024-03-15 13:08:36

    Najlepszy i jako pierwszy program wyborczy przedstawił Krystian Cipiński i Łączy nas Łowicz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Lilka - niezalogowany 2024-03-15 17:26:26

    Przepraszam to jest wyścig czy wybory?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jedyna nadzieja - niezalogowany 2024-03-15 13:09:15

    Młodzi działają od lat u nas w mieście

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał - niezalogowany 2024-03-15 13:10:08

    Krystian Cipiński - 36 latek z 10 letnim doświadczeniem samorządowym, Łowicz już go wybrał, 7 kwietnia to tylko papierologia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mikołaj - niezalogowany 2024-03-15 19:41:20

    Doświadczony w nie pozyskiwaniu środków zewnetrznych dla miasta. Jak ktoś kto nie potrafi pozyskać jednego dofinansowania chce zarządzać całym miastem !? Uchowaj nas Panie Boże od takich decydentów.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wojciech - niezalogowany 2024-03-15 13:10:29

    Urzedas który całe swoje krótkie życie zawodowe, żyje za pieniądze z naszych podatków nie wytwarzając kompletnie żadnej usługi, produktu czy innego dobra. Chłopczyku jam ty chciałbyś zarządzać miastem jak pojęcia o tym nie masz? Kto ci kampanię tam sowicie sponsoruję i co mu/im obiecałeś w zamian?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dobry wybór - niezalogowany 2024-03-15 13:11:03

    Krystian Cipiński i Łączy nas Łowicz świetna robota dla miasta! Mieszkańcy doceniają i kobicują

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kibic - niezalogowany 2024-03-15 19:49:10

    Chyba klika wzajemnej adoracji kibicuje

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina - niezalogowany 2024-03-15 13:12:35

    Cipiński jedyna szansa dla Łowicza!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur - niezalogowany 2024-03-15 13:13:08

    Tak dla młodych! BEZPARTYJNY to się liczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Młodzi - niezalogowany 2024-03-15 13:13:52

    Wszyscy głosujemy na Krystiana, brawo Panie Cipiński

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Basia - niezalogowany 2024-03-15 13:14:27

    Program świetny, masz mój głos.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowicz - niezalogowany 2024-03-15 13:15:07

    Tylko Cipiński Krystian i jego ekipa!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Miś - niezalogowany 2024-03-15 19:51:46

    Powinni jak najszybciej opuścić to miasto oraz urzędy które sprawują. DLA DOBRA TEGO MIASTA

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-03-15 13:18:22

    To, że się siedziało i siedzi w samorządzie , to żaden dowód na to, że się jest kompetentnym i skutecznym

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zibi - niezalogowany 2024-03-15 13:31:57

    Łowiczak bezpartyjny popieram Pana panie Krystianie i życzę wielu sukcesów dla naszego miasta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-03-15 13:33:41

    Bardzo dziękuję redakcji za ten wywiad, myślę że był potrzebny. Tym wywiadem Pan Krystian potwierdził tylko że nie nadaje się na stanowisko Burmistrza. Nie ma podstawowej wiedzy o liczbach, o mieście. Nie ma żadnego pomysłu na swoją kadencję, jedyny pomysł to podnieść podatki mieszkańcom. Jak nie ma wcześniej przygotowanego tego co by chciał powiedzieć to widać że się stresuje i miesza w swojej wypowiedzi. Niestety ambitny program i obiecywanki to trochę za mało. Czekam na wypowiedź reszty kandydatów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Beata - niezalogowany 2024-03-15 13:42:40

    Nowomowa!!! Będzie zdobywał środki z KPO, jak nie potrafił utworzyć Klubu Seniora przez 4 lata!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Remco - niezalogowany 2024-03-15 14:02:44

    Bardzo słaba mowa ciała. Nie ufa się osobie, która notorycznie bawi się obraczką. Ten sam nawyk ma Wisniewski. Lepiej ją zdjąć skoro aż tak uwiera

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ciemnogród - niezalogowany 2024-03-17 09:31:30

    Siewiera się nie pobawi bo ni ma obrączki ????

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej - niezalogowany 2024-03-15 14:09:16

    Lekkość wypowiedzi, widać wiedzę. Ma mój głos.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-03-15 14:26:35

    Andrzej o jakiej lekkośći wypowiedzi Ty mówisz? Mam wrażenie że oglądaliśmy inny wywiad. Tu było stękanie, mieszanie się w słowach, żadnej konkretnej odpowiedzi na zadane pytanie, tylko owijanie dookoła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzysiek - niezalogowany 2024-03-15 14:34:32

    Popieram!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • benedek - niezalogowany 2024-03-15 19:53:56

    A nie lepiej odrazu sobie strzelić w kolano ?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej - niezalogowany 2024-03-15 14:47:18

    Przeciwnicy wiadomo co będą pisać ale ja oceniam bardzo dobrze. Facet ma wiedzę i umie się wypowiedzieć. Dobrze będzie nas reprezentował.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wesoła ferajna - niezalogowany 2024-03-15 14:47:59

    Daj se siana, jeżeli uważasz, że twoim największym osiągnięciem jest stworzenie ze znajomymi kółka wzajemnej adoracji(ŁnŁ) predysponuje ciebie na stanowisko burmistrza to masz mierne pojęcie o zarządzaniu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Siss - niezalogowany 2024-03-15 15:20:49

    Cipinski, Wyborca, Michał, Karolina, Basia, Artur - musicie pisać szybciej, bo komentarze są tylko co minutę, a można w tym czasie wrzucić nawet i z trzy ... 13:07:38 13:08:36 13:09:15 13:10:08 13:11:03 13:12:35 13:13:08 13:13:52 13:14:27 13:15:07 Dobrze idzie, ale jeszcze za mało tych samych pochwał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • NN - niezalogowany 2024-03-15 16:26:52

    Towarzystwo wzajemnej adoracji

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Cipa...ński - niezalogowany 2024-03-15 15:46:06

    Urzędas który całe swoje krótkie życie zawodowe, żyje za pieniądze z naszych podatków nie wytwarzając kompletnie żadnej usługi, produktu czy innego dobra. Chłopczyku jak ty chciałbyś zarządzać miastem jak pojęcia o tym nie masz? Kto ci kampanię tak sowicie sponsoruję i co mu/im obiecałeś w zamian?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zmęczony łowiczak - niezalogowany 2024-03-15 16:01:24

    Męczy nas Łowicz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zielu - niezalogowany 2024-03-15 16:03:43

    Do największych osiągnięć Ciapek może zaliczyć na pewno dyplom MBA i pozyskanie środków na Klub Seniora ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Okadzanie trupa - niezalogowany 2024-03-15 16:39:43

    Muzeum Łowicz jako sypialnia, skoro tak to chciałbym po tej sypialni wygodnie się przemieszczać. Ulice w Łowiczu wołają o pomstę do nieba, Podrzeczna, Stary Rynek i 3-go Maja, kocie łby na których można w pojeździe stracić zawieszeni oraz doznać uszczerbku na zdrowiu, wybite zęby a także wypadnięcie kończyn ze stawów. Reszta ulic nadaje się tylko na poligon doświadczalny ciężkiego sprzętu wojskowego. Po zmroku lepiej siedzieć domu, bo ze względów oszczędnościowych oświetlenie miasta jest na poziomie oświetlenia z początków XXw. Jedno trzeba przyznać kandydatowi, powiedział prawdę, "podatków nie podnieśliśmy bo idą wybory" i to by było na tyle. Po wyborach i tak wam dokręcimy śrubę. Rosną wydatki, a efektów nie widać, by żyło nam się lepiej. I tak będzie każdy kandydat nas mamił świetlaną przyszłością miasta które zdechło.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Corrado - niezalogowany 2024-03-15 18:22:38

    W pełni popieram rzeczową wypowiedź. Te tematy są pomijane, a pierdoły zajmują czas i program wyborczy. Nic nie wnoszą do obietnic przedwyborczych. Kadzenie sobie nawzajem nic nie wniesie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2024-03-15 16:49:11

    styl wypowiedzi słaby, same ogólniki chcemy zdobędziemy a jak się nie uda to co? Cały plan wyborczy obarczony dużymi wydatkami pójdzie w piach. Sztuka dla sztuki nic więcej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Basss - niezalogowany 2024-03-15 16:59:21

    Jedyny kandydat który dobrze rokuje. Reszta o karierowicze - jeden z pis, drugi z łsm

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-03-15 17:03:46

    Ekipa Kalina już była i nic nie zrobiła co obiecała , a jak urząd dostała , to stołkami się podzieliła i siedzi dalej mamiąc ludzi obietnicami , a przede wszystkim niefachowcami, wszystko , tylko nie cip…

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jasiek - niezalogowany 2024-03-15 17:25:10

    10 lat stażu i przez tyle lat pracy nie potrafi pan złożyć wniosku, myślę że trzeba zlikwidować podwójne etaty ale pr,eciez pan zlikwiduje jak już pana tam nie będzie i pani Szkup, skąd pan pozyska pieniądze bo jak słyszę to zrobię wykonam ale pytam za co? Najpierw trzeba pozyskać żeby wydawać, żadnych konkretów mnie on nie przekonuje zupelnoe

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kalinski - niezalogowany 2024-03-15 17:27:59

    Dosłownie jakbym słyszał słowa obecnego Burmistrza. Podatki trzeba podnosić. Pewnie…najlepiej żeby mieszkańcy spłacali dług Miasta. Najprostsze rozwiązanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzysiek - niezalogowany 2024-03-15 17:42:22

    Bardzo dobry kandydat!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Siewierix - niezalogowany 2024-03-15 18:28:49

    Krystek, kto tak sowicie sponsoruje twoją kampanię i co mu/im obiecałeś?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ano - niezalogowany 2024-03-16 08:07:04

    Wlasnie trzeba to wyjaśnić MBA, nic nie zrobiono dla Łowicza.Miasto umiera.Czas na zmiany betonu.I sprawdzić co jest co.Powolac tez komisję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zmiana - niezalogowany 2024-03-16 08:11:42

    Zmiana potrzebna, tylko nie On!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OXI - niezalogowany 2024-03-16 09:46:38

    Krystek ,daj sobie luz i nie kompromituj się !!! JESTEŚ SŁABEUSZEM DO TAKICH FUNKCJI !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2024-03-16 11:08:16

    Nie wiem, czy osoby komentujące ten wywiad w ogóle go wysłuchały. Mam wrażenie, że będa chwaliły pana Krystiana za wszystko co zrobi. A w tym wywiadzie, może poza propozycją wsparcia in vitro, nie ma nic, co przekonuje do tej kandydatury. Priorytetowe dla miasta jest rewitalizacja Nowego Rynku? Np. Co ludzi, których w naszym mieście nie stać na swoje mieszkanie (ceny równe tym z Łodzi), nie mają pracy, nie maja dostępu do dobrej opieki medycznej dla siebie i swoich dzieci, może zatrzymać w Łowiczu? Piękny rynek? Fontanna? Naprawdę, takie propozycje mogą składać jakieś stowarzyszenia, a nie człowiek, który chce zarządzać miastem, podejmować kluczowe dla niego decyzje. Jakie propozycje dla naszych lokalnych przedsiębiorców, aby się rozwijali, zostawali tu, zostawiali tu swoje pieniądze, płacili podatki. Widok Zduńskiej z pozamykanymi lokalami jest obrazem tego, że miast nie stawia na przedsiębiorców. Ceny najmu lokali, kosmiczne. Fajnie, że gdzieś tam w wywiadzie pojawiła się kwestia żłobka, tylko może pojawiłby się jakiś konkret, skąd pozyskać na to pieniądze. Z tych wyższych podatków, które planuje pan Krystian? Nie, mnie ten kandydat nie przekonuje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2024-03-16 12:02:10

    Nie wiem, czy osoby komentujące ten wywiad w ogóle go wysłuchały. Mam wrażenie, że będa chwaliły pana Krystiana za wszystko co zrobi. A w tym wywiadzie, może poza propozycją wsparcia in vitro, nie ma nic, co przekonuje do tej kandydatury. Priorytetowe dla miasta jest rewitalizacja Nowego Rynku? Np. Co ludzi, których w naszym mieście nie stać na swoje mieszkanie (ceny równe tym z Łodzi), nie mają pracy, nie maja dostępu do dobrej opieki medycznej dla siebie i swoich dzieci, może zatrzymać w Łowiczu? Piękny rynek? Fontanna? Naprawdę, takie propozycje mogą składać jakieś stowarzyszenia, a nie człowiek, który chce zarządzać miastem, podejmować kluczowe dla niego decyzje. Jakie propozycje dla naszych lokalnych przedsiębiorców, aby się rozwijali, zostawali tu, zostawiali tu swoje pieniądze, płacili podatki. Widok Zduńskiej z pozamykanymi lokalami jest obrazem tego, że miast nie stawia na przedsiębiorców. Ceny najmu lokali, kosmiczne. Fajnie, że gdzieś tam w wywiadzie pojawiła się kwestia żłobka, tylko może pojawiłby się jakiś konkret, skąd pozyskać na to pieniądze. Z tych wyższych podatków, które planuje pan Krystian? Nie, mnie ten kandydat nie przekonuje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Zgadzam sie - niezalogowany 2024-04-05 00:45:28

    Tak będzie pozyskiwał środki jak na Senior Piusa. Już się wykazał- niekompetencja i ignorancja. Powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności, a nie brylować na fejsbuku i kity ludziom wciskać. A ci co tak go ciągle ślepo popierają to już zaczynają przypominać sektę. Co im naobiecywal? Wszystkim stołków nie zapewni.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Basia - niezalogowany 2024-03-17 09:33:48

    Idź młody człowieku do przodu niech hejtuja nic innego nie potrafią pod szalą anonimowych wypowiedzi Krystian masz mój głos !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ela - niezalogowany 2024-03-17 13:57:03

    Ma doświadczenie samorządowca 10 lat i nie usłyszałem co udało konkretnego mu się przez ten czas zrobić (no oprócz stowarzyszenia, które było komitetem wyborczym Kalińskiego, a obecnie będzie jego). Nie pochwalił się żadną inwestycją czy inicjatywą, którą udało mu się przez ten czas zrealizować. GnG wiadomo inicjatywa Bogusia, a jego kontynuacja, ale to nie ma żadnego wpływu na życie szarego człowieka w naszym mieście. Jak słyszę, że wszystko ma być robione z KPO śmiać mi się chce, bo jako naczelnik bardzo dobrze wie, że na to potrzebny jest wkład własny (miejskie pieniądze), a tu CISZA O TYM, a bez tej kasy zero szans na dotacje. WPF otrze się o realność - otrzeć możemy się o ścianę co najwyżej. Same ogólniki nic konkretnego. Nie widzę żadnego realizmu w tej wypowiedzi. Marne wizje dla miasta gdy będziemy mieli takiego gospodarza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rynio - niezalogowany 2024-03-17 17:36:44

    Krystek, kto tak sowicie sponsoruje twoją kampanię i co mu/im obiecałeś?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Danie - niezalogowany 2024-03-22 02:29:16

    Danie Dupy

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Olek - niezalogowany 2024-03-17 17:58:36

    Co Wy z tymi dyplomami Collegium Humanum, jak nie można się do czegoś merytorycznie doczepić do do faktu posiadania tego dyplomu. Emocje z dyplomami już na tyle okrzepły, wiemy już nieco więcej o kulisach działania samej Uczelni, zaś dyplomy posiadają ludzie z rożnych opcji politycznych a wiec z PIS, PO, Lewicy, Prawicy itd. Studia dofinansowane były ze środków publicznych więc zainteresowanie nimi ze strony pracowników samorządowych było duże. Sama forma ich uzyskiwania rzuca rowniez więcej światła na system szkolnictwa wyższego i to nie tylko w odniesieniu do MBA, muszą nastąpić zatem zmiany w samej ustawie o szkolnictwie wyższym. Uwagi raczej powinny być kierowane do uczelni a nie do jej uczestników. Proszę raczej spytać kto ze znanych samorządowców tego dyplomu nie posiada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Darek - niezalogowany 2024-03-19 14:58:29

    Pewnie wygra, oby tylko nie przedłużenie kadencji Kalina!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ateista - niezalogowany 2024-03-22 02:23:53

    Szkoda oglądać i tracić czas xD Będzie to samo co z Kalińskim, czyli na lepsze nie zmieni się NIC i będzie ciągnął kasę z naszych podatków. Na dodatek tylko porozdaje wysokie dobrze płatne stanowiska swoim znajomką tak jak sam wcześniej dostał takie od Kalińskiego na gębę. Popatrzcie sami na wszystkich kandydatów z ŁnŁ, sami krewni i znajomi królika. #CipekDoDomu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iwan - niezalogowany 2024-04-05 15:44:57

    A jakie ma wykształcenie ten kandydat? Skończył choć podstawową?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do