Reklama

Wynagrodzenie burmistrza bez zmian - VIDEO

05/12/2014 15:00

Radni miejscy większością głosów zadecydowali, że zarobki burmistrza Krzysztofa Kalińskiego w obecnej kadencji nie ulegną zmianie. Co miesiąc włodarz Łowicza będzie otrzymywał ponad 12 tys. zł (kwota brutto).

 

 

 

Ustalanie wynagrodzenia burmistrza należy do wyłącznej kompetencji Rady Miejskiej.  Jednym z punktów dzisiejszej sesji było podjęcie uchwały w tej sprawie. Mimo dość burzliwej i budzącej wiele emocji dyskusji, wynagrodzenie burmistrza nadal będzie wynosiło 12 309 zł brutto.

Przypomnijmy, że o takiej wysokości zarobków gospodarza miasta zadecydowali radni poprzedniej kadencji w sierpniu 2012 roku. Pomimo dwóch wniosków radnych Roberta Wójcika i Mariusza Siewiery, które przewidywały obniżenie dotychczasowej pensji burmistrza, zarobki Krzysztofa Kalińskiego decyzją Rady Miejskiej pozostaną bez zmian.

Wniosek o ustalenie wynagrodzenia burmistrza Krzysztofa Kalińskiego na dotychczasowym poziomie złożył przewodniczący Rady Miejskiej Michał Trzoska. Jego zdaniem osoby głosujące na burmistrza podczas listopadowych wyborów samorządowych byli świadomi zarobków, jakie pobiera. Trzoska przygotował też zestawienie zarobków prezydentów, burmistrzów i starostów w Łódzkiem, które wahają się od 11 do 12,5 tys. zł.

Dwie różne propozycje, ale przewidujące mniejsze zarobki sternika Łowicza, przedstawili radni opozycyjni Robert Wójcik oraz Mariusz Siewiera. - To, że burmistrz został wybrany to nie znaczy, że musi mieć takie samo wynagrodzenie - zauważył były kontrkandydat Kalińskiego. Jak mówił, czymś niemoralnym i nieetycznym jest fakt, że burmistrz na samym początku dostaje prawie maksymalną kwotę, która jest o 56,22 zł niższa od najwyższego możliwego wynagrodzenia. Robert Wójcik złożył wniosek, z jego zdaniem kosmetyczną zmianą wysokości zarobków. Miałoby one wynosić 11 450 zł brutto. Szef SLD w powiecie łowickim zauważył też, że prezydent Łodzi Hanna Zdanowska od czerwca zarabia mniej niż burmistrz Krzysztof Kaliński - 11 680 zł brutto, a wynagrodzenie to zostało obniżone na wniosek radnych PiS.

Nieco dalej idące cięcie burmistrzowskiego wynagrodzenia zaproponował radny Mariusz Siewiera. - Pan burmistrz sam w kampanii mówił, że nie zrobił wszystkiego co chciał w poprzedniej kadencji, dlaczego zatem ma mieć maksymalne wynagrodzenie? - pytał radny startujący w wyborach z listy PO. Zgodził się też z Robertem Wójcikiem, że Rada Miejska powinna mieć możliwość ewentualnego podwyższenia uposażenia burmistrza za wykonaną pracę. Dodatkowo wskazał na wystąpienie pokontrolne Regionalnej Izby Obrachunkowej, w którym wykazano nieprawidłowości w gospodarce finansowej miasta. Zaproponowana przez Siewierę wysokość wynagrodzenia burmistrza wyniosłaby 9 970 zł brutto. Co więcej, jego zdaniem zarobki Krzysztofa Kalińskiego na poziomie ponad 12 tys. zł w kontekście średnich dochodów osób pracujących w Łowiczu są niesmaczne.

Swoje zdanie wyrazili także radni koalicyjni. Leszek Plichta wyraził pogląd, że zaproponowane przez przewodniczącego RM uposażenie burmistrza jest odpowiednie i słuszne do pracy, jaką wykonuje oraz w pełni na nie zasługuje. Użył też podobnej argumentacji co Michał Trzoska twierdząc, że skoro burmistrz został przez mieszkańców wybrany, to ze świadomością wysokości zarobków, które pobiera.

Głos zabierali później również Krzysztof Olko, Zofia Wielemborek, Marek Boroski, Krzysztof Janicki i Krystian Cipiński. - Pan burmistrz na pewno nie jest w pierwszej dziesiątce, w pierwszej pięćdziesiątce, a śmiem nawet twierdzić, że również nie w pierwszej setce najlepiej uposażonych włodarzy miast i gmin - uspokajał Olko. W mocnym tonie wypowiedział się wiceprzewodniczący Boroski, zauważając, że Krzysztof Kaliński nie pracuje 8 godzin, tylko znacznie więcej i na takie zarobki zasługuje. - Ja osobiście nie jestem zwolennikiem zabierania komuś pieniędzy i zostawiłbym to na takim poziomie, jak zostało zaproponowane przez przewodniczącego - stwierdził za to Janicki.

Ostatecznie Rada Miejska odrzuciła oba wnioski autorstwa Mariusza Siewiery oraz Roberta Wójcika (za przyjęciem wniosku Siewiery opowiedzieli się jedynie obaj wymienieni radni, za wnioskiem Wójcika również Jerzy Stobnicki) i przyjęła wniosek przewodniczącego Michała Trzoski większością głosów (15 za, 2 przeciw, 2 wstrzymujące się). Dziękując radnym za podjętą decyzję Krzysztof Kaliński przyznał, że na pewno na tę pensję zapracuje.

Wyjaśnijmy, że na wynagrodzenie burmistrza składa się kilka składników: wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 6 000 zł, dodatek funkcyjny w wysokości 2 050 zł, dodatek specjalny w wysokości 38% wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego, a więc w wysokości 3 059 zł oraz dodatek za staż pracy w wysokości 20% wynagrodzenia zasadniczego, czyli 1 200 zł. Łącznie miesięczne wynagrodzenie wynosi 12 309 zł brutto.

Nie wchodząc w polemikę ile burmistrz powinien zarabiać, należy zauważyć, że argumentacja radnych koalicyjnych jest chyba zbyt daleko idąca, żeby nie powiedzieć pozbawiona racji. W wyborach samorządowych mieszkańcy wybierali bowiem burmistrza miasta Łowicza, nie mieli natomiast możliwości wyrażenia swojego stanowiska co do wysokości jego wynagrodzenia. I trudno żeby taką możliwość posiadali, skoro zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym właściwym podmiotem w tej sprawie jest jedynie Rada Miejska. Twierdzenie, że łowiczanie wybierając Krzysztofa Kalińskiego na kolejną kadencję opowiedzieli się niejako również za utrzymaniem wysokości jego wynagrodzenia na dotychczasowym pułapie jest po prostu nieuzasadnione.

{youtube}gmY-vYaIdY0{/youtube}




Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2014-12-19 19:14:26

    [quote name="Wąsiate i pyzate"][quote name="Adam"]Pani prezydent Warszawy będzie zarabiać nieco ponad 12 tys. 300 zł przy budżecie miasta ponad 16 miliardów zł. informacja z dn. 19.12.2014 r. Panowie radni jak się to ma do realiów łowickich? Wynagrodzenie takie same tylko budżet miasta nieco ponad 80 milionów (200 krotnie mniejszy). Żenada i rozpusta.[/quote]Panie kaliński co pan na to.Tutaj nieda się tylko wąsa podręcić i głupawy usmiech zrobić.[/quote]Kaliński, nie masz wstydu!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsiate i pyzate - niezalogowany 2014-12-19 14:15:25

    [quote name="Adam"]Pani prezydent Warszawy będzie zarabiać nieco ponad 12 tys. 300 zł przy budżecie miasta ponad 16 miliardów zł. informacja z dn. 19.12.2014 r. Panowie radni jak się to ma do realiów łowickich? Wynagrodzenie takie same tylko budżet miasta nieco ponad 80 milionów (200 krotnie mniejszy). Żenada i rozpusta.[/quote]Panie kaliński co pan na to.Tutaj nieda się tylko wąsa podręcić i głupawy usmiech zrobić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2014-12-19 11:51:47

    Pani prezydent Warszawy będzie zarabiać nieco ponad 12 tys. 300 zł przy budżecie miasta ponad 16 miliardów zł. informacja z dn. 19.12.2014 r. Panowie radni jak się to ma do realiów łowickich? Wynagrodzenie takie same tylko budżet miasta nieco ponad 80 milionów (200 krotnie mniejszy). Żenada i rozpusta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ASKSIĘŻAK - niezalogowany 2014-12-15 22:41:44

    W Łowiczu tak mało się dzieje, no może za wyjątkiem bardzo licznych kolizji samochodowych, wypadków, stłuczek, potrąceń pieszych lub rowerzystów przez samochody, że nie ma potrzeby zatrudniać rzecznika Ratusza. Również porównywanie Łowicza do Kutna (45 tys. mieszkańców), czy do Sochaczewa (37 tys.) nie bardzo jest na miejscu, bowiem obawiam się iż nasz Łowicz ma "naciąganą", tj. zawyżaną przez Ratusz liczbę mieszkańców. Proszę zapytać - ile osób podpisało deklaracje "śmieciowe"?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Biało-Czerwoni - niezalogowany 2014-12-11 18:10:01

    Wójcik tylko krzyczy,krzyczy i krzyczy bo pewnie brak mu wiejskich zabaw.aż czerwony ze złości...krytykować,krytykować ... ciekawe czy jakby on był burmistrzem(nie daj Boże) sam siebie byłby przeciw bo tylko to potrafi:)Może czas chociaż trochę się wybielić i uśmiechu dodać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ZSL - niezalogowany 2014-12-10 11:20:20

    Figat to się wozi za pieniądze podatników, przejeździł więcej niż cały MSZ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2014-12-10 07:09:31

    Jeśli Wójcik pojechał na uroczystość państwową służbowym samochodem, to nie jest to nadużycie. Nadużyciem jest nieuprawnione pobranie przez Kalińskiego pieniędzy z tzw. kilometrówki. Z tego co wiem, to musiał oddać ponad 1000 zł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkańcy zwabieni - niezalogowany 2014-12-09 17:38:17

    na choinke i zupę "wzmocnioną" radiacją z Ukrainy, po awarii elektrowni atomowej w Zaporożu.Nie lekceważcie Łowiczanie!Okupant tylko sam siebie chroni!http://natemat.pl/126219,wykupiony-jod-wojsko-ostrzega-szpitale-radioaktywna-panika-w-poznaniu-po-awarii-elektrowni-na-ukrainieBędziecie padać jak muchy i nie będziecie wiedzieli dlaczego ! Co za bezmyślność dorosłych narażać dzieci na takie niebezpieczeństwa.http://kefir2010.wordpress.com/tag/radioaktywnosc/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fakty to FAKTY ! - niezalogowany 2014-12-09 13:17:42

    Burmistrzowi i całej poprzedniej i obecnej radzie za wyłonienie w falszowanyh wyborach nalezy sie tylko e areszt i zwrot do pustej kasy miejskiej NIENALEZNIE POBRANYCH WYNAGRODZEN, BO OD CO NAJMNIEJ 2010 R SĄ NIELEGALNI! WYŁONIENIE PRZEZ zydowskiego okupanta w wyniku fałszerw wyborczych!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Biało-Czerwoni - niezalogowany 2014-12-09 11:17:42

    Chodzi o to że jak się KRZYCZY TO TRZEBA MIEĆ CZYSTE SUMIENIE Panie Wójcik !Nawet jeśli o 1zł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Biało-Czerwoni - niezalogowany 2014-12-09 10:17:04

    Ale zrobił przekręt - przejechał 5 kilometrów samochodem służbowym na uroczystości państwowe związane z wybuchem II wojny światowej!!!! (dzisiaj dowiedziałem się, że są to ponoć uroczystości partyjne) Lepiej pilnujcie kilometrówki miłościwie nam panującego w mieście i używania samochodu służbowego przez starostę!!!! Wygląda to na strzał "kulą w płot".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Biało-Czerwoni - niezalogowany 2014-12-09 07:15:29

    Pan wójcik niech zacznie rozliczać swoje nadużycia jedno z nich-samochód służbowy http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/164964,lowicz-sluzbowe-auto-pod-lupa,id,t.html?cookie=1

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    radek - niezalogowany 2014-12-08 22:08:11

    Brawo Siewiera i Wójcik-cała reszta to dupowłazy i banda kalina.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-08 21:37:12

    [quote name="Ryszard"]...[/quote]Oj Rysiu, Rysiu czytać się "naumiej" i liczyć też. Zobaczysz byle wykres i amoku dostajesz ;):to są Średnie miesięczne dochody - a nie wynagrodzenie (maksymalne wynagrodzenie miesięczne dozwolone prawem wynosi 12 365,22 zł tak jak napisał/napisała Ameba).Jeśli chcesz średnie miesięczne dochody Kalińskiego to zapraszam są zacne ;):http://mariuszsiewiera.wix.com/mariuszsiewiera#!zarobbki-burmistrza-krzysztofa-jana-kali/c1s1y

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2014-12-08 21:14:34

    [quote name="przemo"]Polityczna poprawność Pana Malangiewicza polega na tym że nie jest w PSL,nie pije wódki z łowickim establiszmentem i odmówił startu z listy buqmistrza.[/quote]Jaki .to establiszment , banda cwaniaków pić potrafią jak każdy, ,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ryszard - niezalogowany 2014-12-08 18:03:55

    Wyszukane w sieci....Zarobki burmistrza Mogilnahttp://cmg24.pl/info.php?wiadomosc=3742&nr=1[quote name="Ameba"]Panie Olko z tym Pana liczeniem to jest coś nie tak - Burmistrz Mogilna nie może zarabiać 12 700 zł bo maksymalna dopuszczalna kwota dla burmistrza (czyli miasto do 50 000 tyś ludzi) to 12 365,22 zł - żeś się Pan napracował naprawdę ;) - rozumiem, że liczy pan tak jak panu potrzeba.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marek - niezalogowany 2014-12-08 17:23:02

    i zdaje sie jeszcze jeden Pan Pięta z PO ktory wyjatkowo powinien stac murem za kolega a nawet sie na sesji sie nie pokazał(brawo dla wyborców ktorzy go wybrali)czym przyczynil sie do tego ze wszyscy radni koalicyjni maja Pana Siewiere za krzykacza. Mam nadzieje ze Pan Swiera wyciagnie wnioski bo na kolegów nie ma co liczyc!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marek - niezalogowany 2014-12-08 17:20:13

    witam... tak mysle sobie ze my jako obywatele mamy mozliwosc odwolania burmistrza to jedno,, a drugie,, brawa dla Pana radnego Siewiery za róbę ale zenujace bylo to ze w i tak przegranej z gory walce (koalicja) nie mial zadnego poparcia.. Poparcia swoich.. Pan Wojcik argumentacja słaba, Pan Stobnicki katastrofa, cdn

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sprawiedliwości! - niezalogowany 2014-12-08 16:04:00

    Ty tak uważasz, a ja uważam inaczej.Jeśli burmistrz ma możliwość i jest w stanie wziąć na siebie robote rzecznika i potrzebuje tylko jednego vice, bo sam woli poświęcić więcej swojego czasu niż zatrudnić gościa za 10 000 zł to nic tylko przyklasnąć. A urzędników jest za dużo... skoro tak ogromny procent budżetu idzie na nich. Jestem przekonany, że jakby zwolnić co trzeciego to reszta dałaby sobie rade

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-08 15:42:48

    Ludzi w Urzędzie Miasta jest za dużo tak twierdzisz??? Ja uważam, że po prostu trzeba ich "inaczej zagospodarować" i tyle. Upominasz się tak mocno o rzecznika zapewne znalazłaby się przynajmniej jedna osoba zatrudniona w UM która mogłaby piastować takie stanowisko - jeśli zaszła by taka potrzeba (znam osobiście takie osoby).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-08 15:42:07

    Sprawiedliwości!!!By bredzisz chłopie i zaapeluj do swojego rozsądku.Burmistrz zarabia za dużo!!! - piszesz, że wykonuje wiele czynnościhttp://lowicz.eu/serwis/index.php?id=2597"Zarobiony, że nie ma czasu taczki załadować" - znasz takie przysłowie "jak ktoś jest do wszystkiego - to w zasadzie jest do niczego" ono świetnie odzwierciedla sytuację Kalińskiego którą sam opisujesz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sprawiedliwości! - niezalogowany 2014-12-08 15:15:49

    Inna sprawa to Ci urzędnicy na niższych szczeblach, bo im więcej biurokracji tym gorzej i drożej.Jeśli ktoś zacznie tu krzyczeć i wołać, że mamy w Łowiczu za dużo urzędników to nawet nie spróbuje kogokolwiek w tej sprawie bronić.O nie, wyszło, że nie jestem dobrym rzecznikiem urzędu miasta, bo widze w nim poważne minusy... no nic poszukam innej roboty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sprawiedliwości! - niezalogowany 2014-12-08 15:11:36

    I tu sie znalazł prawdziwy problem, nie chodzi o pensje burmistrza, który swoim działaniem zastępuje 2-3 osoby oszczędzając na wydatkach tylko o to, że urzędników na niższych szczeblach jest za dużo... zresztą jak wszędzie.Także grzecznie apeluje o formułowanie trafnych zarzutów.Bo w mojej opini zmniejszanie pensji burmistrzowi nie jest dobrym pomysłem, bo on i tak już oszczędza dobre pare złotych chociażby na tym rzeczniku czy drugim zastępcy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gdzie Sprawiedliwość - niezalogowany 2014-12-08 14:52:50

    Łowicz jest liderem :) tylko nie tam gdzie potrzeba - na wynagrodzenia idzie 44% budżetu - w innych miastach wystarcza ok 40% ;) Sprawiedliwy co ty na to w sumie jeszcze mamy jakieś 56% może też na wynagrodzenia damy???Kutno i Sochaczew może jeszcze kilku wiceburmistrzów zatrudnić i tak Łowicza nie dopędzą.Licz chłopie licz, licz!!!http://mariuszsiewiera.wix.com/mariuszsiewiera#!wynagrdzenia-w-urzdzie-miasta/c1gv5

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-08 14:37:49

    [quote name="Sprawiedliwości!"]Liczenie wcale nie boli.Burmistrz Sochaczewa 11 971 zł + rzecznik co najmniej 4000 zł > Burmistrz Łowicza 12 309 złI wcale nie jest takie trudne[/quote]Co Ty bredzisz, a od czego jest wydział promocji, sekretarz i sztab urzędników???Poza tym po co miastu rzecznik przecież mają ciebie ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    areszt i zwrot kasy - niezalogowany 2014-12-08 14:28:02

    Burmistrzowi tylko nalezy sie areszt i zwrot do pustej kasy miejskiej NIENALEZNIE POBRANYCH WYNAGRODZEN, BO OD CO NAJMNIEJ 2010 R JEST NIELEGALNY! WYŁONIONY PRZEZ zydowskiego okupanta w wyniku fałszerw wyborczych!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tyk - niezalogowany 2014-12-08 11:13:03

    [quote name="???"]Czy panów z opozycji reprezentują też dwaj gentelmani z szyldem Młody Łowicz[/quote]tak reprezentuja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2014-12-08 11:00:45

    Szanowna Rado. Rekord Guiness"a na najwyższe wynagordzenie za g...o robienie nadal czeka na pobicie. Do roboty!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gmol - niezalogowany 2014-12-08 10:49:23

    W Sochaczewie to dodaj jeszcze jeden etat wiceburmistrza, bo tam jest dwóch.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sprawiedliwości! - niezalogowany 2014-12-08 10:47:08

    Albo niech sobie Pan burmistrz powoła drugiego vice burmistrza... i wyda kolejne 10 000 zł.Tak jak to sie robi w takich miastach przykładami Kutno, Sochaczew i pewnie cała reszta porównywalnych do Łowicza miast.Liczmy liczmy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sprawiedliwości! - niezalogowany 2014-12-08 10:39:50

    Liczenie wcale nie boli.Burmistrz Sochaczewa 11 971 zł + rzecznik co najmniej 4000 zł > Burmistrz Łowicza 12 309 złI wcale nie jest takie trudne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sprawiedliwości! - niezalogowany 2014-12-08 10:38:28

    Proponuje świetne rozwiązanie...Niech Pan burmistrz obniży sobie pensje nawet o 1500 zł, następnie niech przestanie pełnić rolę rzecznika prasowego ratusza. Kolejnym krokiem niech będzie powołanie takiego rzecznika jak to ma miejsce w innych miastach gdzie prezydenci/burmistrzowie zarabiają taką "góre pieniędzy" i zapłaci za niego co najmniej 4000 zł miesięcznie.Łowiczanie będą zadowoleni?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Roman - niezalogowany 2014-12-08 09:48:05

    To miasto idzie na dno!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-12-08 09:47:26

    Z wynagrodzeniem burmistrza Kalińskiego jest dokładnie tak samo jak z tym, że kiedyś nazwałem go "Kalin". NIE WYPADA ALE MOGĘ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewka - niezalogowany 2014-12-08 08:32:46

    Ten Siewiera jest bystry i merytoryczny, on powinien kandydować na burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ola - niezalogowany 2014-12-08 08:30:00

    Brawo panie Siewiera-jeden z niewielu głosów rozsądku w tej radzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Plichta - niezalogowany 2014-12-08 08:26:17

    Plichta- ty dupowłazie kalina !!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przem - niezalogowany 2014-12-08 07:20:55

    Wygrała sitwa i stare układy-ŁOWWICZ IDZIE NA DNO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kola - niezalogowany 2014-12-08 07:18:46

    Gdyby kalin miał odrobine honoru to sam by sobie obniożył o te 800 zł-to niedużo przy tych zarobkach, ale nie kołek pazerny-typowy wieśniak.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ORMO - niezalogowany 2014-12-08 07:02:30

    Może Zbigniew Kuczyński wyjaśni, jak to się stało, że w Ośrodku Sportu i Rekreacji został zatrudniony Krzysztof Olko. Jakie ma on kwalifikacje związane ze sportem?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ati - niezalogowany 2014-12-07 22:42:50

    Kaliński tak wywindował płace swojej świty przybocznej, np. Bończak coś koło 137 tys. rocznie, czyli ponad 10 tys. miesięcznie, że każda niższa pensja by mu uwłaczała.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ala - niezalogowany 2014-12-07 22:24:41

    p. Kaliński nie ma wstydu!!! Jak zapracuje to bardzo proszę, ale na razie nawet 9.970 zł brutto nie zasługuje!!! Szkoda, że w trakcie kampanii nie uświadomił łowiczan, że oddając na niego głos, tym samym popierają jego wynagrodzenie!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dosia - niezalogowany 2014-12-07 22:23:43

    Problemem Kalińskiego jest brak kwalifikacji, które uzasadniałyby takie wynagrodzenie. Większość czasu spędza na spotkaniach i przemawia (kluby seniora, pogrzeby, otwarcia, zamknięcia, itp.). Na sprawy naprawdę ważne zostaje już niewiele czasu, a w połączeniu ze wspomnianym brakiem kwalifikacji (działania perspektywiczne, faktyczny nadzór działań we wszystkich dziedzinach, ograniczenie brakiem wiedzy) daje mizerne efekty. Natomiast osoba kompetentna, której działania przynoszą efekt - 12300 zł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ??? - niezalogowany 2014-12-07 20:13:04

    Czy panów z opozycji reprezentują też dwaj gentelmani z szyldem Młody Łowicz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz wyborczy - niezalogowany 2014-12-07 19:54:17

    Frekwencja była niewiele większa od liczby osób zasiadających w poszczególnych komisjach!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wizualizujmy areszt - niezalogowany 2014-12-07 19:36:32

    Mieszkańcy bojkotują zydowskiego okupanta i dlatego nie chodzą na wybory!Wiedzą doskonale,że fałszerze wyborczy z Kalińskim na czele, w asyście policjantów jak 2010r w nierozliczonej łowickiej aferze wyborczej, i tak sfałszuja nawet frewencję!Przecież do wszystkich dotarła wiadomośc o podaniu się do dymisji całej komisji PKW co jest przyznaniem sie do fałszerstw wyborczych na masowa skalę w całej Polsce i od wielu lat!Faktycznie frewencja była zaledwie 3,75% !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    radni Kalińskiego - niezalogowany 2014-12-07 19:32:08

    wyłonieni w wyniku falszerstw wyborczych!Wizualizujmy areszt dla ludobójców!To nasze prawo i konstytucyjny obowiązek!Prawda o ludobójcach W ŁOWICZU I W POLSCE ZNANApowszechnie w świecie choc ukrywana w Łowiczu!Link: “Nakaz niezwłocznego aresztowania sprawców ludobójstwa na Narodzie Polskim, agresji na Polskę, zawojowania jej terytorium.”docs.google.com/document/d/1BsHiKzXSEnqvp0-nE1i-8h8gj36yHPsXfD9ulnzkMe0/editCytować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-07 19:14:34

    [quote name="Manolo"]Nie będę Ci rozjaśniał, ....?[/quote]... a ty co dalej rosół???Masz pokrętny tok rozumowania i braki w elementarnej wiedzy.Z jednej stron piszesz że nie będziesz tłumaczył po czym starasz się coś wytłumaczyć ;)Rozdwojenie jaźni jak nic.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Manolo - niezalogowany 2014-12-07 18:50:33

    [quote name="Rachmistrz"]Przecież Śmigiera nie ma radnych w radzie.Zdecyduj się czy może ci chodziło, czy ci chodziło.Jakiś pokrętny tok rozumowania jak dla mnie masz więc może rozjaśnij cokolwiek.[/quote]Nie będę Ci rozjaśniał, niech Ci stara przy kolacji świeczkę rozpali.Jeżeli PO popierało Śmigierę, to radnych z tej formacji można chyba tak nazwać?Czy to jest takie skomplikowane?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2014-12-07 18:50:17

    [quote name="ewa"]Brawo Siewiera i Wójcik mówiliście tak jak myśli 90 proc. łowiczan a ten borowski to stary zgred , zausznik kalińskiego.[/quote]Gdyby wszyscy tak myśleli (te 90%) to nie byłoby tej dyskusji. Wówczas w radzie byłoby POSLD. Widocznie większość była innego zdania skoro wybrała kjk

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack Cherry - niezalogowany 2014-12-07 17:40:38

    [quote name="Rachmistrz"]Przecież Śmigiera nie ma radnych w radzie.[/quote]Jak to nie ma??? Przecież to niemożliwe!Taki sukces i żadnych radnych??? Taki "zwycięski remis" i nic??? Niebywałe!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-07 17:33:35

    Przecież Śmigiera nie ma radnych w radzie.Zdecyduj się czy może ci chodziło, czy ci chodziło.Jakiś pokrętny tok rozumowania jak dla mnie masz więc może rozjaśnij cokolwiek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Manolo - niezalogowany 2014-12-07 17:28:33

    [quote name="Rachmistrz"][quote name="Manolo"]..[quote]Masz jakieś rozdwojenie jaźni - czy się splątałeś???O tej porze to czas na kolację.Rosołek był na obiadek :)Cóż każdy ma to na co zasłużył - ty pewnie chlipiesz rosołek na kolacjęChodziło mi oczywiście o *radę (jak się nie ma czego czepiać to się czepia byle czego jak ty ;))[/quote]A mi kolego może chodziło, że jest Radnym "od" Ś... i też się czepiaszWystarczy troszkę pomyśleć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-07 17:06:09

    [quote name="Manolo"]..[quote]Masz jakieś rozdwojenie jaźni - czy się splątałeś???O tej porze to czas na kolację.Rosołek był na obiadek :)Cóż każdy ma to na co zasłużył - ty pewnie chlipiesz rosołek na kolację - nie chlip tylko za głośno abyś sąsiadom nie zakłócał wieczoru.Chodziło mi oczywiście o *radę (jak się nie ma czego czepiać to się czepia byle czego jak ty ;))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Manolo - niezalogowany 2014-12-07 16:56:06

    Rachmistrzu (Amebo) pochlip sobie rosołku przy niedzieli puki ciepły, bo Ci stara drugi raz już nie odgrzeje.Serial będzie oglądać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Manolo - niezalogowany 2014-12-07 16:38:26

    [quote name="Rachmistrz"][quote name="Manolo"]Ameba chyba powinieneś napisać "pierwszy Pan zwrócił się do mnie i do Radnego Śmigiery"[/quote]Mamy radnego Śmigierę w radzeie???[/quote]A mamy w ogóle jakąś radzeie???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-07 16:32:28

    [quote name="Manolo"]Ameba chyba powinieneś napisać "pierwszy Pan zwrócił się do mnie i do Radnego Śmigiery"[/quote]Mamy radnego Śmigierę w radzeie???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Manolo - niezalogowany 2014-12-07 16:18:22

    Ameba chyba powinieneś napisać "pierwszy Pan zwrócił się do mnie i do Radnego Śmigiery"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    alek - niezalogowany 2014-12-07 16:11:16

    OLO ,już żałuje że głosowałem na ciebie !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anka - niezalogowany 2014-12-07 16:10:05

    Ale z tego borowskiego to buc i ordynus,powinien być w kólku różańcowym a nie w radzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-12-07 16:03:38

    Brawo Siewiera i Wójcik mówiliście tak jak myśli 90 proc. łowiczan a ten borowski to stary zgred , zausznik kalińskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-07 15:54:24

    Panie Olko z tym Pana liczeniem to jest coś nie tak - Burmistrz Mogilna nie może zarabiać 12 700 zł bo maksymalna dopuszczalna kwota dla burmistrza (czyli miasto do 50 000 tyś ludzi) to 12 365,22 zł - żeś się Pan napracował naprawdę ;) - rozumiem, że liczy pan tak jak panu potrzeba.Jeszcze mam uwagę co do podjazdów personalnych - to pan je rozpoczął - pierwszy pan zwrócił się do Radnego Wójcika i Siewiery. Może ma pan taką krótką pamięć, że w kilka minut pan o tym zapomniał ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2014-12-07 12:48:49

    Jak patrzę na filmik, to Panowie Wójcik i Siewiera świetnie się bawili podkręcając innych. Zresztą razem sobie usiedli, i ta bezcenna mina RW po pierwszym wystąpieniu Pana Siewiery. A jak pamiętam Pan Wójcik kandydując nie mówił, że po wygranej zmniejszy pensję burmistrza. Ciekawe ile ze swojej diety za radność bezradność przeznacza na cele społeczne. Bufonada i dziecinada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pitbull - niezalogowany 2014-12-07 12:06:31

    Radny Krzysztof Olko gadał na sesji, że trzeba pozyskiwać pieniądze na inwestycje z Unii Europejskiej. Panie radny, z Narodowego Funduszu Zdrowia się nie da?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-07 12:01:25

    [quote name="Trelek"]Przypominam wszystkim barankom, że wybory już się skończyły. IP namierzyć nie jest w cale tak trudno. Przestańcie się nawzajem pomawiać.[/quote]To dobry pomysł. Sprawdzilibyśmy, czy były wpisy, które pochodziły z ratusza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hamulecreczny - niezalogowany 2014-12-07 11:59:32

    Trelku (alias zet z postu #39 - też pisał coś o barankach), wszyscy doskonale wiemy, że adres IP jest do sprawdzenia, więc nie "strasz".Ale wiemy też, że Lowicz24.eu jest praworządnym wydawnictwem, więc póki nie ma przestępstwa nikt nie pozna niczyjego IP. W większości przypadków nikt nikogo nie pomawia, tylko korzysta z demokratycznego prawa do wolności słowa.Tymczasem to może Ty przyhamuj, bo nazywanie ludzi barankami może podpaść pod jakiś paragraf.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Trelek - niezalogowany 2014-12-07 11:02:02

    Przypominam wszystkim barankom, że wybory już się skończyły. IP namierzyć nie jest w cale tak trudno. Przestańcie się nawzajem pomawiać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zdziwiony - niezalogowany 2014-12-07 10:50:24

    [quote name="przemo"]Polityczna poprawność Pana Malangiewicza polega na tym że nie jest w PSL,nie pije wódki z łowickim establiszmentem i odmówił startu z listy buqmistrza.[/quote]Przemo, rzeczywiście coś w tym musi być. Byłem nieco zdziwiony, że dyrektora ŁOK nie było na wieczorze wyborczym w Zaciszu, gdy jego szef zostawał ponownie szefem. A większość dyrektorów oczywiście była.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aśka - niezalogowany 2014-12-06 23:16:03

    Ten Papuga to jest jakiś asystent Cipińskiego, bo wszędzie za nim biega. Czy on coś sam robi w tym ŁOK?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Franz - niezalogowany 2014-12-06 22:58:51

    Co robił na sesji Bończak? Ja też przyjdę na następną. Usiądę sobie obok handlarza jajek z Błędowa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2014-12-06 22:54:12

    [quote name="obserwator"]Co się pastwicie na zarobkach burmistrza przecież to dobra praca i sami mu daliśmy. Dochody roczne jego i Zdanowskiej po 160000 zł Łowicz ma 29000 mieszkańców a Łódź 760000 tzn mieszkaniec Łowicza w podatkach daje burmistrzowi 5,7o zł , mieszkaniec Łodzi 21 groszy.[/quote]według twojej matematyki powinien zarabiać 6090 rocznie czyli coś ok. 500 miesięcznie. Zgłoś się sam na takie społecznikostwo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2014-12-06 22:51:05

    [quote name="Terci"]Czy ktoś mógłby tej pani podać leki?Bo chyba zapomniała. A może zgubiła?[/quote]A bo Pan wojtek G. akurat na sesji siedział.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-06 22:42:09

    [quote name="olaf"]Prosze o podanie nawisk nieobecnych radnych.. badz gdzie to mozna sprawdzic aby opublikowac i nazwiska i pokazac jak szanuja swoich wyborców!!!!! dziekuje pozdrawiam olaf[/quote] Proszę o opublikowanie nazwisk radnych, którzy głosowali za 12 tysięcznym wynagrodzeniem Kalińskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-06 22:38:28

    [quote name="immunitet"][quote name="Ziom"]Ale to, że Kaliński zostawił Malangiewicza na stanowisku dobrze świadczy o burmistrzu.[/quote]Pytanie czy to "zasluga" burmistrza, czy moze efekt zwiazanych rak "immunitetem samorzadowym", ktory chroni pana Malangiewicza - szefa rady gimny Lowicz?(...) [/quote] Niech MM opowie o kulisach zatrudnienia Cipińskiego i Papugi...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    olaf - niezalogowany 2014-12-06 22:34:12

    Prosze o podanie nawisk nieobecnych radnych.. badz gdzie to mozna sprawdzic aby opublikowac i nazwiska i pokazac jak szanuja swoich wyborców!!!!! dziekuje pozdrawiam olaf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    immunitet - niezalogowany 2014-12-06 22:18:04

    [quote name="Ziom"]Ale to, że Kaliński zostawił Malangiewicza na stanowisku dobrze świadczy o burmistrzu.[/quote]Pytanie czy to "zasluga" burmistrza, czy moze efekt zwiazanych rak "immunitetem samorzadowym", ktory chroni pana Malangiewicza - szefa rady gimny Lowicz?(Rozwiązanie stosunku pracy z radnym wymaga uprzedniej zgody rady gminy, rady powiatu lub sejmiku województwa, którego jest on członkiem.)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-06 22:12:25

    Cipińki, twój tatuś jest równie przedsiębiorczy jak Kaliński!!! Dam ci radę, spuść trochę z tonu i naucz się pokory.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Glon - niezalogowany 2014-12-06 21:53:50

    [quote name="Jack"]Olo, twoje skazanie w świetle prawa być może się zatarło (ciekawe, czy ktoś to sprawdził), ale w mojej świadomości NIGDY.[/quote]No to na tej zasadzie miałbyś chyba spory problem emocjonalny z "najlepszym wiceburmistrzem" gdyby architekt wygrał wybory. :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Franz - niezalogowany 2014-12-06 21:51:53

    [quote name="Franz"][quote name="Kostka"][quote name="Franz"][quote name="Kostka"]Na Kalińskiego wieczorze wyborczym był przedsiębiorca Wojciech K., kolega Bodzia, który jest "wzorowym pracodawcą":)[/quote]Bogdan Bończak i Kaliński powinni zgłosić Kunata do tytułu przedsiębiorcy ROKU:)[/quote] Powinni go zgłosić, ale gdzie indziej...[/quote]Gadałem z jego byłym ,,pracownikiem". Bardzo ,,ciepło" się o nim wyrażał:)[/quote]Czy ten przedsiębiorca sponsorował może kampanię Kalińskiego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Glon - niezalogowany 2014-12-06 21:49:49

    [quote name="Monterro"]A wszystkie dodatki min. 13tka to co?[/quote]Z tego co zrozumiałem, to ta kwota 12 309 zł brutto obejmuje wszystkie składniki wynagrodzenia miesięcznego.Natomiast 13-tka, cóż - dostaje ją każdy pracownik "budżetówki".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-06 21:49:07

    Olo, twoje skazanie w świetle prawa być może się zatarło (ciekawe, czy ktoś to sprawdził), ale w mojej świadomości NIGDY.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2014-12-06 21:35:20

    [quote name="Glon"]... bierze pod uwagę tego, że chodzi o wynagrodzenie BRUTTO. Natomiast po odliczeniu 30% podatku okazuje się, że burmistrz faktycznie dostaje "na rękę" coś ok. 9.000 zł. I czy to rzeczywiście to jest tak oszałamiająco dużo - jak na szefa drugiej co do wielkości "firmy" w mieście, odpowiedzialnego za wielomilionowy budżet?[/quote]A wszystkie dodatki min. 13tka to co?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Glon - niezalogowany 2014-12-06 20:09:57

    [quote name="łowicka"]Ale Pan Burmistrz ma duużo dzieci i dostanie podatek z powrotem :P[/quote]To też zarzut?Ludzie, przecież to jakieś szaleństwo jest :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Glon - niezalogowany 2014-12-06 20:07:56

    [quote name="Jack"]Firmę to będzie miał, jak ją założy![/quote]Wiesz co oznaczają takie znaczki "..." przed i po wyrazie?Czy to jakaś wiedza tajemna dla ciebie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowicka - niezalogowany 2014-12-06 20:05:15

    Tyle, że najwyraźniej nikt nie bierze pod uwagę tego, że chodzi o wynagrodzenie BRUTTO. Natomiast po odliczeniu 30% podatku okazuje się, że burmistrz faktycznie dostaje "na rękę" coś ok. 9.000 zł. I czy to rzeczywiście to jest tak oszałamiająco dużo - jak na szefa drugiej co do wielkości "firmy" w mieście, odpowiedzialnego za wielomilionowy budżet?Ale Pan Burmistrz ma duużo dzieci i dostanie podatek z powrotem :P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-06 19:45:57

    [quote name="Glon"]cała dyskusja kręci się wokół wynagrodzenia burmistrza w kwocie ok. 12.400 zł. (...) po odliczeniu 30% podatku okazuje się, że burmistrz faktycznie dostaje "na rękę" coś ok. 9.000 zł. I czy to rzeczywiście to jest tak oszałamiająco dużo - jak na szefa drugiej co do wielkości "firmy" w mieście, odpowiedzialnego za wielomilionowy budżet?[/quote]Firmę to będzie miał, jak ją założy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2014-12-06 19:43:24

    Co się pastwicie na zarobkach burmistrza przecież to dobra praca i sami mu daliśmy. Dochody roczne jego i Zdanowskiej po 160000 zł Łowicz ma 29000 mieszkańców a Łódź 760000 tzn mieszkaniec Łowicza w podatkach daje burmistrzowi 5,7o zł , mieszkaniec Łodzi 21 groszy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Terci - niezalogowany 2014-12-06 18:40:43

    Czy ktoś mógłby tej pani podać leki?Bo chyba zapomniała. A może zgubiła?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fałszerze wyborczy - niezalogowany 2014-12-06 18:00:09

    Jesteście radni i burmistrz nielegalni! Kaliński do aresztu a nie do sprawowania funkcji!Naród Polski wydał nakaz aresztowania!Okupant sam udowodnił,że nie ma prawa do sprawowania wladzy.Proklamacja T. Cichockiego z o2.11.2014r. o bezpośrednim sprawowaniu władzy prze Naród Polski obowiązującym prawem dla Narodu Polskiego. www. tichocki.pl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Glon - niezalogowany 2014-12-06 17:36:23

    cała dyskusja kręci się wokół wynagrodzenia burmistrza w kwocie ok. 12.400 zł. Tyle, że najwyraźniej nikt nie bierze pod uwagę tego, że chodzi o wynagrodzenie BRUTTO. Natomiast po odliczeniu 30% podatku okazuje się, że burmistrz faktycznie dostaje "na rękę" coś ok. 9.000 zł. I czy to rzeczywiście to jest tak oszałamiająco dużo - jak na szefa drugiej co do wielkości "firmy" w mieście, odpowiedzialnego za wielomilionowy budżet?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    prus - niezalogowany 2014-12-06 15:34:33

    Pan MM jest pracowity taki jest jego obowiazek za darmo tego nie robi a czy robi to dobrze owszem Twórcy ludowi dziekuja za piekny film Cudotwórcy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    prus - niezalogowany 2014-12-06 15:28:14

    [quote name="przemo"]Polityczna poprawność Pana Malangiewicza polega na tym że nie jest w PSL,nie pije wódki z łowickim establiszmentem i odmówił startu z listy buqmistrza.[/quote]ło la boga nie do wiary mysloł by kto

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2014-12-06 13:30:31

    Czuję się jak pan burmistrz u mnie też wynagrodzenie nie wzrosło. Ciekawe czy jest mu tak samo smutno jak mi;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 13:21:29

    Ziomeczku odpowiedz proszę na moje pytanie:Ja nadal szukam, szukam i nic żadnych czystek!!! Bądź konkretny!! Ja myślę, że ty znowu sądzisz że takie zapowiedzi były.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 13:12:07

    [quote name="Ameba"] chyba, że myślisz, że likwidacja wydziału promocji to te czystki.[/quote]Akurat - z tego co pamiętam z jednej z debat - Śmigiera nie chciał wcale likwidować wydziału promocji, a jedynie inaczej zorganizować jego pracę i skoordynować z promocją powiatową.I z pewnością odbyłoby się to z obecną obsadą kadrową tego wydziału* :) :) :)*to była ironia (wyjaśniam na wypadek, gdybyś nie zrozumiał).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    grazia - niezalogowany 2014-12-06 13:11:57

    [quote name="przemo"]Polityczna poprawność Pana Malangiewicza polega na tym że nie jest w PSL,nie pije wódki z łowickim establiszmentem i odmówił startu z listy buqmistrza.[/quote]Od kilkunastu lat jest radnym Gminy Łowicz za każdym razem z listy PSL więc ewidentnie działa dla PSL. Jak staruje z listy PSL no to już nie może z listy burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 12:50:53

    ... dodam jeszcze, że likwidacja wydziału nie oznacza zwalniania ludzi ;)Ty sądź dalej Ziom :), a ja dalej będę myśleć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 12:46:53

    [quote name="Ziom"].. Pewnie umiesz.[/quote]Skoro czytam te bzdury które piszesz to zapewniam cię, że umiem - ty dalej widzę sądzisz ;) - tylko "sędzią nie zostań" (taka ironia jakbyś nie zrozumiał).Szukam, szukam i nic żadnych czystek!!! Bądź konkretny!! Ja myślę, że ty znowu sądzisz że takie zapowiedzi były.Chłopie nie sądź zacznij myśleć ;) No chyba, że myślisz, że likwidacja wydziału promocji to te czystki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zosia - niezalogowany 2014-12-06 12:46:30

    [quote name="Ameba"][quote name="Ziom"]I jest dobrym przykładem do porównania jego polityki z zapowiedziami czystki w instytucjach miejskich, jakie zapowiadało otoczenie głównego konkurenta.[/quote]Jakiej czystki? Opowiedz coś o tym-czy to znowu ironia???[/quote]Ploty o czystkach pana Ś. to rozsiewał komitet pana K., by wywołać atmosferę nadchodzącego terroru i zdobyć głosy pracowników samorządówki (800 osób + rodziny), głosy, które być może zdecydowały o wyniku wyborów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przemo - niezalogowany 2014-12-06 12:45:57

    Polityczna poprawność Pana Malangiewicza polega na tym że nie jest w PSL,nie pije wódki z łowickim establiszmentem i odmówił startu z listy buqmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 12:38:14

    [quote name="Ameba"][quote name="Ziom"]I jest dobrym przykładem do porównania jego polityki z zapowiedziami czystki w instytucjach miejskich, jakie zapowiadało otoczenie głównego konkurenta.[/quote]Jakiej czystki? Opowiedz coś o tym-czy to znowu ironia???[/quote]Poszukaj w internecie, poczytaj, posłuchaj, pooglądaj.Pewnie umiesz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Franz - niezalogowany 2014-12-06 12:35:15

    [quote name="Kostka"][quote name="Franz"][quote name="Kostka"]Na Kalińskiego wieczorze wyborczym był przedsiębiorca Wojciech K., kolega Bodzia, który jest "wzorowym pracodawcą":)[/quote]Bogdan Bończak i Kaliński powinni zgłosić Kunata do tytułu przedsiębiorcy ROKU:)[/quote] Powinni go zgłosić, ale gdzie indziej...[/quote]Gadałem z jego byłym ,,pracownikiem". Bardzo ,,ciepło" się o nim wyrażał:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 12:26:51

    [quote name="Ziom"]I jest dobrym przykładem do porównania jego polityki z zapowiedziami czystki w instytucjach miejskich, jakie zapowiadało otoczenie głównego konkurenta.[/quote]Jakiej czystki? Opowiedz coś o tym-czy to znowu ironia???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 12:18:35

    [quote name="milosnikLOK"]I co? I nic. Profesjonalny dyrektor w kazdym ukladzie sobie poradzi.Brawo panie dyrektorze![/quote]Zgadzam się. Ale to, że Kaliński zostawił Malangiewicza na stanowisku dobrze świadczy o burmistrzu.I jest dobrym przykładem do porównania jego polityki z zapowiedziami czystki w instytucjach miejskich, jakie zapowiadało otoczenie głównego konkurenta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Farmazon - niezalogowany 2014-12-06 12:17:06

    [quote name="Kasia343"] ... [/quote]a ile z tych 7 tys deklarujesz do podatku??? ;)-ja też mam sklep i mam 15 tys na czysto.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kostka - niezalogowany 2014-12-06 12:17:05

    [quote name="Franz"][quote name="Kostka"]Na Kalińskiego wieczorze wyborczym był przedsiębiorca Wojciech K., kolega Bodzia, który jest "wzorowym pracodawcą":)[/quote]Bogdan Bończak i Kaliński powinni zgłosić Kunata do tytułu przedsiębiorcy ROKU:)[/quote] Powinni go zgłosić, ale gdzie indziej...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    milosnikLOK - niezalogowany 2014-12-06 12:06:04

    "... a kiedyś był kojarzony z poprzednim burmistrzem. O ile pamiętam - swego czasu był mocno skonfliktowany z obecnym szefem miejskiej promocji (który wtedy pracował w ŁOK) i bodajże nawet zwolnił go z pracy."I co? I nic. Profesjonalny dyrektor w kazdym ukladzie sobie poradzi.Brawo panie dyrektorze!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Franz - niezalogowany 2014-12-06 12:05:58

    [quote name="Kostka"]Na Kalińskiego wieczorze wyborczym był przedsiębiorca Wojciech K., kolega Bodzia, który jest "wzorowym pracodawcą":)[/quote]Bogdan Bończak i Kaliński powinni zgłosić Kunata do tytułu przedsiębiorcy ROKU:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia343 - niezalogowany 2014-12-06 12:05:31

    a tym starym dziadom to co za malo do emerytury ?? jaki młody Łowicz oni reprezentują ???? dziadki a młodym łowiczem sie podpierają ? Wstyd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia343 - niezalogowany 2014-12-06 12:00:53

    I bardzo dobrze. Jak ktoś nie rozumie że burmistrz ma wykształcenie i cieżko pracował aby tyle zarabiać to ma problem. zresztą tylko niedouczeni robole i fizole zarabiają w naszym miescie 1600 zl :) więc nie rozśmieszajcie mnie że taka bied a w Łowiczu. ja prowadzę sklep spożywczy i mam na czysto z niego ponad 7 tysięcy miesiecznie. banda narzeczaczy uczyć sie było albo otwierać własny biznes a nie teraz jęczeć że ktoś ma lepiej dzięki cieżekiej pracy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    milosnikLOK - niezalogowany 2014-12-06 11:59:48

    [quote name="zet"]Ludzie kto jak kto ale Malangiewicz to jedna z najbardziej pracowitych osób z szeroko pojętego przedsiębiorstwa miejskiego. Gdyby wszyscy tak pracowali jak Malangiewicz, to w mieście i powiecie byłoby super. A tak tylko kultura miejska ma klasę.[/quote]Daj spokoj z ta pracowitoscia. Ze niby co? Rola dyrektora jest "polityczna poprawnosc" i w tym pan MM jest niedoscigly. Jak ktos trafnie zauwazyl:"Jest zwiazany z PSL..."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 11:40:47

    [quote name="Ameba"]Twoje przypuszczenie - zacytuję w całości:"Przypuszczam, że wątpię ;) :)"stawia cię w słabym świetle - bo skoro ktoś nawet nie jest przekonany do tego, że wątpi (a tylko przypuszcza) - może się zdecyduj Ziomeczku i daj jasny sygnał.[/quote]Ciebie za to w doskonałym świetle stawia poziom zrozumienia dla ironicznego charakteru wypowiedzi i zdolność do odczytania cytatu:http://ksiegarnia.proszynski.pl/grafika/okladki/duze/przypuszczamzewatpie.jpg

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 11:38:05

    Ziom - czytaj ze zrozumieniem:"Do Ziom:Znowu zacytowałeś fragment o urlopie - nie manipuluj wypowiedziami bo było tam napisane również: "Można poza tym można brać urlop na połowę dnia." i chodziło o to, że może burmistrz z takiego prawa korzysta stąd w poprzednim zdaniu którego użyłeś były znaki zapytania. Trzeba by to sprawdzić zanim się cokolwiek zgłosi i to gdziekolwiek - moim zdaniem to w takich przypadkach pierwszy byłby PIP."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 11:34:21

    No i na kogo doniesiesz do PIP?Na szefa zakładu pracy, który w urlopie przychodzi do pracy? Chyba żart. Zwykłe czepianie się i tyle.Jak Kaliński kichnie, to będziecie się pewnie czepiać, że źle rozdzielił siłę przepływu powietrza pomiędzy dziurkami nosa.Zresztą - wyborcy to ocenili tydzień temu. Z wiadomym skutkiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 11:30:57

    Ziom-ie - może napisz do Siewiery i go zapytaj jakby się zachował w opisywanej przez ciebie sytuacji.Twoje przypuszczenie - zacytuję w całości:"Przypuszczam, że wątpię ;) :)"stawia cię w słabym świetle - bo skoro ktoś nawet nie jest przekonany do tego, że wątpi (a tylko przypuszcza) - może się zdecyduj Ziomeczku i daj jasny sygnał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 11:25:57

    Do Ziom:Znowu zacytowałeś fragment o urlopie - nie manipuluj wypowiedziami bo było tam napisane również: "Można poza tym można brać urlop na połowę dnia." i chodziło o to, że może burmistrz z takiego prawa korzysta stąd w poprzednim zdaniu którego użyłeś były znaki zapytania. Trzeba by to sprawdzić zanim się cokolwiek zgłosi i to gdziekolwiek - moim zdaniem to w takich przypadkach pierwszy byłby PIP.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 11:25:16

    Do Ziom-a i wszystkich jego wypowiedzi.Cytujesz tylko jeden z argumentów który w sprawie wynagrodzenia który Siewiera podniósł na tej sesji Rady Miasta - było ich więcej ;).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 11:11:56

    A tak swoją droga -- jestem bardzo ciekawy jakie byłoby stanowisko radnego z PO, gdyby był członkiem rady m.st. warszawy i przyszło mu głosować w kwestii wynagrodzenia Prezydent Hanny Gronkiewicz - Waltz. Czy te żądałby ta stanowczo jego obniżenia - żeby dać radzie w przyszłości możliwość podwyżki w zależności od wyników pracy?Przypuszczam, że wątpię ;) :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 11:05:45

    Oczywiście - odrębnym problemem jest to, czy w ogóle również poprzednie wynagrodzenie Kalińskiego nie było zbyt wysokie?Ale tutaj pewnie będzie tyle opinii (układających się "po linii politycznej") ile wyrażających je osób.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 11:03:24

    Ale tutaj to jest przecież praktycznie kontynuacja działania TEJ SAMEJ osoby.Wobec tego obniżenie jej wynagrodzenia w stosunku do poprzedniego byłoby oczywistym wyrazem krytycznej oceny jej dotychczasowych działań na tym stanowisku. I o ile żądanie takie jest zrozumiałe w przypadku opozycji, to jednak wyborcy najwyraźniej takiej krytycznej oceny nie podzielili - wybierając Kalińskiego na nową kadencję. CDN

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 11:00:24

    Ten argument Siewiery dotyczący obniżenia wynagrodzenia burmistrza w stosunku do poprzedniego - rzekomo po to, żeby rada mogła je podwyższyć jeśli burmistrz się "sprawdzi", to jakaś wyjątkowo tania demagogia. Jeszcze może zrozumiałbym to, gdybyśmy mieli do czynienia z zupełnie nowym burmistrzem, wchodzącym dopiero w swoje obowiązki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-06 10:55:06

    [quote name="Ameba"]Podczas urlopu nie można pracować zakazuje tego kodeks pracy - czyżby kolejna nieprawidłowość??? [/quote]Koniecznie leć z tym do prokuratury. Koniecznie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kostka - niezalogowany 2014-12-06 10:14:42

    Na Kalińskiego wieczorze wyborczym był przedsiębiorca Wojciech K., kolega Bodzia, który jest "wzorowym pracodawcą":)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PROROK - niezalogowany 2014-12-06 09:55:43

    [quote name="kaja"]Krystian jest the best. jak najszybciej na dyrektora ŁOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote] Jego tatuś też jest the best. Przede wszystkim jest bardzo przedsiębiorczy!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Trelek - niezalogowany 2014-12-06 09:37:54

    Wojciech i Teresa łowicką parą roku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DR. - niezalogowany 2014-12-06 08:38:43

    Z innej beczki...Bonczak ostanie na foteliku vice..???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 07:28:40

    [quote name="Ziom" Jak będziesz miał URLOP, to też będziesz tak mógł ;)[/quote]Podczas urlopu nie można pracować zakazuje tego kodeks pracy - czyżby kolejna nieprawidłowość??? Można poza tym można brać urlop na połowę dnia.Ten link pokazuje również inne dni i miesiące z pracy burmistrza widać w nich że burmistrz zapracowany jest ale na swój własny sposób ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-06 07:25:13

    [quote name="starsi panowie dwaj"]Starsi panowie, Starsi panowie, Starsi panowie dwaj...Już szron na głowie i nie to zdrowie, A w sercu ciągle maj.Może lepiej swoją energię wykorzystać do działania nie protestowania-Ale przykład dla młodzieży ....[/quote]Protest to też działanie drogi panie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ali - niezalogowany 2014-12-05 23:25:18

    Błagam Was popatrzcie poszperajcie w necie kto kim jest i dla czego - Olko taki git??błagam cofnijcie sie do 2004 roku i zastanowcie sie kto gdzie i kiedy....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zet - niezalogowany 2014-12-05 23:23:17

    weźcie rozpędźcie się i strzelcie baranka o ścianę. Ludzie kto jak kto ale Malangiewicz to jedna z najbardziej pracowitych osób z szeroko pojętego przedsiębiorstwa miejskiego. Bez przesady. Chyba, że piszecie dla samego faktu pisania, a nie interesujecie się tym co dzieje się w mieście. Gdyby wszyscy tak pracowali jak Malangiewicz, to w mieście i powiecie byłoby super. A tak tylko kultura miejska ma klasę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ali - niezalogowany 2014-12-05 23:22:17

    Wszystko rozumiem ale i mam pytanie.. Czy jeśli Panu Kalińskiemu, Bończakowi i innej Świcie i całej chołocie przy korytach,tych dziś i ty tych przed i po wyborach zaproponować tak, jak dawniej tak zwane "prace społeczen"?? Co wy na to mówie do tych byłych i tych nowych? Za darmo też będziećie bronić swoich postulatów ?? Myślę że nie... ubolewam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adrian - niezalogowany 2014-12-05 22:53:59

    [quote name="kaja"]Krystian jest the best. jak najszybciej na dyrektora ŁOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]Tez tak myslę da czadu w kulturze i wkoncu cos się ruszy ,bo teraz to młodzi tylko pija na bloniach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kaja - niezalogowany 2014-12-05 22:49:08

    Krystian jest the best. jak najszybciej na dyrektora ŁOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bartek - niezalogowany 2014-12-05 22:44:09

    [quote name="halina"]Podobno Cipiński ma zostać dyrektorem ŁOK[/quote]Jestem za młody z pomysłami, kreatywny. Malangiewicz już się wypalił i jakieś smęty wciska

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    olaf - niezalogowany 2014-12-05 22:41:19

    Poprosze o nazwiska radnych ktorzy opuscili sesje.. Niech ludzie sie dowiedza jak ich traktuja...Zasranym ich obowowiazem jest tam siedziec w koncu to robia z nasze pienidze!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    halina - niezalogowany 2014-12-05 22:26:11

    Podobno Cipiński ma zostać dyrektorem ŁOK

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gizmo - niezalogowany 2014-12-05 21:55:33

    Ta na wsi startuje z PSL a w mieście słucha Kalińskiego. Giętka polityka i dochodzi mu jeszcze niezła kaska z gminy. Młodego Papugę zatrudnił zdaje się bez konkursu, a dlaczego to możemy się domyślać. Lans Cipińskiego na etacie w ŁOK to też przypadek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mogul - niezalogowany 2014-12-05 21:45:55

    [quote name="ela"]Gdyby był z innego układu, to pensja by mu tak nie wzrosła. [/quote]Ale jest.To nie jest kwestia interpetacji, tylko fakt.Jest zwiazany z PSL, a kiedyś był kojarzony z poprzednim burmistrzem. O ile pamiętam - swego czasu był mocno skonfliktowany z obecnym szefem miejskiej promocji (który wtedy pracował w ŁOK) i bodajże nawet zwolnił go z pracy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ela - niezalogowany 2014-12-05 21:31:21

    [quote name="Mogul"][quote name="ela"]Akurat Malangiewicz jest z innego układu.[/quote]Gdyby był z innego układu, to pensja by mu tak nie wzrosła. Jeszcze w 2007 r. zarobił 53 712 a w 2013 już 90 178 - w ciągu 6 lat wzrost o 68%. http://lowicz.eu/docs/malangiewicz_maciej.pdfhttp://lowicz.eu/docs/malangiewicz6.pdfW tym samym czasie pensje szarych pracowników budżetówki wzrosły maksymalnie o ok. 10%.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mogul - niezalogowany 2014-12-05 21:02:10

    [quote name="ela"]Generalnie zarobki w miejskim samorządzie są przegięte, oczywiście burmistrzów, dyrektorów i naczelników, bo reszta dostaje ochłapy. Jakie jest uzasadnienie tego, by przełożony - Malangiewicz w ŁOK czy Kuczyński w OSiR - zarabiał trzy razy więcej od podwładnego? Nie ma żadnego. Klasyczny układ polityczny.[/quote]Akurat Malangiewicz jest z innego układu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ela - niezalogowany 2014-12-05 20:54:45

    Generalnie zarobki w miejskim samorządzie są przegięte, oczywiście burmistrzów, dyrektorów i naczelników, bo reszta dostaje ochłapy. Jakie jest uzasadnienie tego, by przełożony - Malangiewicz w ŁOK czy Kuczyński w OSiR - zarabiał trzy razy więcej od podwładnego? Nie ma żadnego. Klasyczny układ polityczny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    krysia - niezalogowany 2014-12-05 20:37:50

    Gdyby przeszedł wniosek o wynagrodzenie 9 970 zł to byśmy mieli ciekawą sytuację, że burmistrz zarabiałby znacznie mniej od swojego zastępcy. Bończak w 2013 r. zarobił 137 263 zł, co średniomiesięcznie daje 11438 zł, a z uwzględnieniem trzynastki 10558 zł.http://www.lowicz.eu/docs/bonczak96.pdfTak swoją drogą, to co ten Bończak takiego robi, że ma taką pensję, poza pracą w nieustającym sztabie wyborczym Kalińskiego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nie płacz Ewka - niezalogowany 2014-12-05 19:57:12

    [quote name="ewa"]Czyli mafia nadal rządzi i robi co chce-głupi łowiczanie jeszcze będą płakać jak Łowicz będzie na dnie pod rządami tego wąsatego nieudacznika.[/quote]Niena­wiść zaśle­pia, gniew ogłusza, a ten, kto prag­nie zas­po­koić żądzę zem­sty, może przy­pad­kiem na­pić się goryczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gda - niezalogowany 2014-12-05 19:45:59

    Mlodzi weszli, tylko czy pracuja dla miasta czy dla siebie?Widac juz od pierwszych sesji, ze nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    starsi panowie dwaj - niezalogowany 2014-12-05 19:38:36

    Dajcie na luz... bo to już nudna ta krytyka za wszystko i wszystkiego i w koło Macieju. jak to szło Każdy ocenia innych według swojego postępowania

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2014-12-05 19:30:09

    [quote name="Ziom"] [/quote]Akurat to, co wrzuciłeś, to przemawia ..[/quote]Jeśli ktoś przychodzi na urlopie do pracy to albo jest pracoholikiem lub boi się że jego błędy wyjdą na jaw i pilnuje żeby nikt tego nie zauważył- każdy audytor Ci to powie. Normalni ludzie nie przychodzą do pracy na urlopie, jadą odpocząć, nabrać dystansu, zobaczyć jak żyje się w innych miejscach. Inaczej jeśli robi się w tym czasie kampanię wyborczą. Był na urlopie- nie ma prawa tego wpisać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-05 19:24:00

    Rozwalili mnie po prostu ci dwaj "młodzieńcy" z transparentem, że "Młody Łowicz przegrał" :)))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-12-05 19:21:09

    [quote name="Monterro"]za 12k miesięcznie. popatrzcie sami http://lowicz.eu/serwis/index.php?id=2375[/quote]Akurat to, co wrzuciłeś, to przemawia n korzyść burmistrza.Trochę jak w tym kawale gdy nowy pracownik pyta bardziej doświadczonego:- Jak to jest, że ja przychodzę do pracy na 8.00 i wychodzę o 16.00, a ty przychodzisz o 10.00 i wychodzisz o 15.00?A stary odpowiada:- Jak będziesz miał URLOP, to też będziesz tak mógł ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    starsi panowie dwaj - niezalogowany 2014-12-05 19:17:21

    Starsi panowie, Starsi panowie, Starsi panowie dwaj...Już szron na głowie i nie to zdrowie, A w sercu ciągle maj.Może lepiej swoją energię wykorzystać do działania nie protestowania-Ale przykład dla młodzieży ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WOLONTARIUSZ - niezalogowany 2014-12-05 19:07:32

    Zróbmy zrzutkę na NOWY KRAWAT DLA PANA WÓJCIKA. TA CZERWIEŃ CO PRAWDA PASUJE DO TWARZY ALE WYDAJE MI SIĘ ŻE CZAS WYMIENIĆ NA WZORY ŁOWICKIE-JAK JUŻ TAK LUBI KOLORY...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    człek - niezalogowany 2014-12-05 18:53:55

    Boże użycz mi pogody ducha abym godził się z tym, czego nie mogę zmienić; odwagi abym zmieniał to, co mogę zmienić i szczęścia, aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-12-05 18:10:54

    Czyli mafia nadal rządzi i robi co chce-głupi łowiczanie jeszcze będą płakać jak Łowicz będzie na dnie pod rządami tego wąsatego nieudacznika.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zzawodudyrektor - niezalogowany 2014-12-05 18:01:57

    Dajcie spokój panu burmistrzowi. Jako szef wszystkich szefów zarabiać powinien należycie. Ale nie wiem jak z jego gospodarnością przedsiębiorcy skoro jest taaaki hojny:http://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=67&mies=2013Czy naprawdę nasze jednostki miejskie są warte takich wynagrodzeń??? (OSiR, ŁOK,...)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ameba - niezalogowany 2014-12-05 17:41:49

    [quote name="Monterro"]za 12k miesięcznie. popatrzcie sami http://lowicz.eu/serwis/index.php?id=2375[/quote]WANDZIA przypatrz się!!! To jest ten twój zapracowany Burmistrzuniunio. Zapierdziela, że "nie ma czasu taczki załadować".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-05 17:39:26

    Niech przestanie łazić po wale nad Bzurą i nagrywać głupkowate filmy których oglądalnośćią nie grzeszą.W jednym z filmów sam zasugerował że wolno myśli - może pora przyspieszyć!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-05 17:37:58

    Hmmma to chyba kobiecina wanda nie wie jak Burmistrz pracuje. Burmistrz ma ponad 800 ludzi do pracy (chwali się że jest 2-gim pracodawcą w mieście) i to właśnie Ci ludzie powinni wykonywać czynności o których wandzia pisze. Skoro wszystko robi sam niech zwolni połowę magistratu-wtedy mieszkańcy napiszą jeszcze o podwojenie środków na wypłatę dla niego. Wandzia ogarnij się-Kaliński jest Burmistrzem bo sam tego chciał jak pracuje tak dużo i mu się to nie podoba to niech nie startuje w wyborach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2014-12-05 17:31:52

    za 12k miesięcznie. popatrzcie sami http://lowicz.eu/serwis/index.php?id=2375

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2014-12-05 17:26:46

    [quote name="wanda"]Burmistrzowi pensja się należy, pracuje po 10 godzin dziennie, każdy weekend zajęty, załatwia pieniądze z UE, kupuje grunty po bardzo atrakcyjnych cenach. Radny Siewiera na argument, że burmistrz dużo pracuje zainsynuował, że może....... [/quote]Wandziu masz rację, ja żeby taką kasę zarobić musiałbym 4,5 etatu swojego pracować czyli jakieś 180h w tygodniu który ma ich 168. Oznacza to że jest on nieziemsko zorganizowany. Brawo za spostrzegawczość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    beza - niezalogowany 2014-12-05 17:15:29

    Z tym Gędkiem to dobre. Mam dla niego polityczną partnerkę. Pasują do siebie jak ulał :-). Zgadnijcie kto?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    antygędek - niezalogowany 2014-12-05 17:13:50

    Na ostatnim zdjęciu młodzi Panowie dwaj donoszą, że wybory przegrali. O ile mnie pamięć nie myli to herkules Gędek zawsze przegrywał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wanda - niezalogowany 2014-12-05 17:11:49

    Burmistrzowi pensja się należy, pracuje po 10 godzin dziennie, każdy weekend zajęty, załatwia pieniądze z UE, kupuje grunty po bardzo atrakcyjnych cenach. Radny Siewiera na argument, że burmistrz dużo pracuje zainsynuował, że może jest źle zorganizowany. Chłopina nie ma pojęcia jak wygląda praca burmistrza. I jeszcze do tego zero pokory.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanka - niezalogowany 2014-12-05 17:04:26

    Pierwsza sesja w ważnej sprawie i już brak radnych -bezradnych ??? przecież 21 wybierano ??? Ci co nie poszli na wybory szczególnie w drugiej turze nie powinni w ogóle tu komentować TO WASZA WINA !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-05 16:40:55

    [quote name="Kasia1"][quote name="macio"]Jak będzie wpływać ponad 12 tys. skoro to pensja brutto?[/quote]plus dodatki, jubileuszówki i trzynastki, to wyjdzie więcej;)[/quote]... i kilometrówki ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia1 - niezalogowany 2014-12-05 16:30:27

    [quote name="macio"]Jak będzie wpływać ponad 12 tys. skoro to pensja brutto?[/quote]plus dodatki, jubileuszówki i trzynastki, to wyjdzie więcej;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rachmistrz - niezalogowany 2014-12-05 16:15:33

    [quote name="Monterro"]Przynajmniej jeden spojrzał do tabelki i wyliczeń a nie na lidera partyjnego przed głosowaniem. Wniosek jeden- w Łowiczu lepiej nie będzie bo Burmistrzowi podwyżki dać już nie można :P[/quote]Koalicja wychodzi z założenia, że lepsze jest wrogiem dobrego ;), a niektóre rzeczy należą im się jak "psu miska".Burmistrz dostał po raz kolejny duuuuuży "kredyt" zaufania ;) (warty 12309 zł brutto).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zenek - niezalogowany 2014-12-05 16:13:31

    jak dadzą burmistrzowi dużo to on też im da dużo, rączka rączkę myje...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2014-12-05 15:58:12

    Przynajmniej jeden spojrzał do tabelki i wyliczeń a nie na lidera partyjnego przed głosowaniem. Wniosek jeden- w Łowiczu lepiej nie będzie bo Burmistrzowi podwyżki dać już nie można :P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    macio - niezalogowany 2014-12-05 15:58:01

    Jak będzie wpływać ponad 12 tys. skoro to pensja brutto?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do