Reklama

Będzie konkurs na dyrektora CKTiPZŁ

26/09/2016 16:17

Zarząd Powiatu Łowickiego podjął decyzję o ogłoszeniu konkursu na dyrektora Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej. Placówką do końca września kieruje Katarzyna Słoma.

 

 


Przypomnijmy, że z końcem czerwca obecna dyrektor Katarzyna Słoma złożyła oficjalne pismo, w którym poinformowała, iż rezygnuje ze stanowiska z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia. Ten mija 30 września. Po tym terminie młoda łowiczanka nadal chciałaby pozostać pracownikiem Centrum.

Dotychczas starosta pytany o plany względem następcy Katarzyny Słomy odpowiadał, że Zarząd ma jeszcze czas na podjęcie stosownej decyzji. Podczas ostatniego zebrania Zarządu zdecydowano o rozpisaniu konkursu na dyrektorskie stanowisko. Niebawem ogłoszenie ma zostać opublikowane w biuletynie informacji publicznej.

W związku z faktem, iż za cztery dni powiatowe Centrum promocji może zostać bez kierownika, decyzją Zarządu obowiązki dyrektorskie powierzone zostaną Wiesławowi Uczciwkowi.

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    zatorzanka - niezalogowany 2016-09-28 13:40:58

    Oczywiście Ci przedsiębiorcy którzy chcieli wynająć trupa Kaliską wycofali się oficjalnie, plotki się potwierdziły. Jak widać nie tylko nasi mają dość ale ludzie z zewnątrz poznają się po wąsatym i lepiej z nim współpracę nie wchodzić. Będą się zastanawiać lata co zrobić z Kaliską czy się godzić czy nie, czy zezwalać czy nie i tak wszyscy się wycofują. Rada miasta to tam siedzi i tylko powietrze zatruwa. Wszyscy tam są dobrzy. Wykończą to miasteczko a na koniec zabiją dechami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fhjhj - niezalogowany 2016-09-28 12:48:45

    [quote name="trampoliny"][quote name="Jerzy"]Zachwyciłem się Panią Katarzyna podczas jej charytatywnych wyzwań. Nawet wtedy hejterzy nie byli zadowoleni z jej wysiłku i zmysłu organizacyjnego. No cóż jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził.Szególnie w Łowiczu[/quote]haha mocny wpis... dużo wnosi w ocenie..[/quote]twój wniósł najwięcej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    brawo zatorzanka - niezalogowany 2016-09-28 09:47:59

    [quote name="zatorzanka"]Dziękuje za uznanie. Uważam ze Pani Katarzyna to była najfajniejsza Pani dyrektor. Nie wiem z jakich powodów zrezygnowała pewnie z powodu panującego gnoju w wąsatego leśniczego z powiatu i wąsatego historyka z miasta. Bo jak tu pracować?[/quote]przyczyny osobiste, i tak każda po kolei. Niech sie cieszy wąsaty ze każdy tak delikatnie i z klasą mu rezygnuje :]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czekam - niezalogowany 2016-09-28 09:31:17

    Dziękuję za mądrą i wyważoną odpowiedź.Podziwiam Zatorzankę za jej inteligentne wypowiedzi,trafia idealnie w temat i jest zawsze obiektywna w wypowiedziach.Jest to osoba na pewno znakomicie rozeznana w sytuacji w naszym kochanym mieście. Szacun.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jestem na tak - niezalogowany 2016-09-28 09:30:10

    [quote name="Jerzy"]Zachwyciłem się Panią Katarzyna podczas jej charytatywnych wyzwań. Nawet wtedy hejterzy nie byli zadowoleni z jej wysiłku i zmysłu organizacyjnego. No cóż jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził. Szególnie w Łowiczu[/quote]ZGADZAM SIĘ !!! HEJTERZY ZAWSZE ZNAJDA POWÓD DO GADANIA! PAMIETAM MECZ DLA JASIA ŁAZIŃSKIEGO TO BYŁA PIERWSZA TEGO TYPU AKCJA W ŁOWICZU! INICJATYWA KATARZYNY PRZY OGROMNYM WSPARCIU PAWŁA D. BRAWO! CHCEMY WIĘCEJ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    karol - niezalogowany 2016-09-28 09:27:32

    "wiec jeśli sie rezygnuje z dyrektorowania powinno si inne stanowisko zając ale po konkursie"Ja się natomiast z Tobą nie zgadzam. Dziewczyna była oddanym pracownikiem zawsze, i jako pracownik szeregowy i jako Dyrektor. 90% pomysłów było jej autorstwa gdy był inny dyrektor. Uważam,że jeśli chce zostać to niech zostanie, widać że lubi tą pracę. Uważasz że dobrym pomysłem jest wypuszczenie "z rąk" pracownika z największym doświadczeniem? Czy nowy Dyrektor sam sobie poradzi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zatorzanka - niezalogowany 2016-09-28 09:01:19

    Dziękuje za uznanie. Uważam ze Pani Katarzyna to była najfajniejsza Pani dyrektor. Nie wiem z jakich powodów zrezygnowała pewnie z powodu panującego gnoju w wąsatego leśniczego z powiatu i wąsatego historyka z miasta. Bo jak tu pracować?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kret - niezalogowany 2016-09-28 06:57:26

    w najlepiej to zatrudnić emeryta, w mieście ich sporo, pracują godnie i dożywotnie!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trampoliny - niezalogowany 2016-09-28 06:10:38

    [quote name="Jerzy"]Zachwyciłem się Panią Katarzyna podczas jej charytatywnych wyzwań. Nawet wtedy hejterzy nie byli zadowoleni z jej wysiłku i zmysłu organizacyjnego. No cóż jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził.Szególnie w Łowiczu[/quote]haha mocny wpis... dużo wnosi w ocenie..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2016-09-27 20:10:42

    Zachwyciłem się Panią Katarzyna podczas jej charytatywnych wyzwań. Nawet wtedy hejterzy nie byli zadowoleni z jej wysiłku i zmysłu organizacyjnego. No cóż jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził.Szególnie w Łowiczu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-27 19:58:44

    o ile nie zgadzałem sie z krytyką Kasi w związku z jej pracą i dyrektorowaniem, to jeśli obecnie dowiaduj sie ze ona chce dalej pracować w tej instytucji tej instytucji to jednak zawiodłem sie/ Ambitni ludzie tak nie robią/ Po za tym na każde stanowisko urzednicze powinien odbyć sie konkurs, wiec jeśli sie rezygnuje z dyrektorowania powinno si inne stanowisko zając ale po konkursie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tancerka - niezalogowany 2016-09-27 19:46:57

    [quote name="Ogier"]Tak tak! Bo wszytko robi pan starosta!!! Tak ! On sam wszytko robi i kazdy sukces jest jego i tylko jego! Amen[/quote] A biesiadować to potrafi ,że głowa mała.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czekam - niezalogowany 2016-09-27 19:41:21

    Brakuje mi wypowiedzi i oceny w tym temacie Pani "Górczanki"i Pani "Zatorzanki" dla mnie ich zdanie i inteligentna wypowiedź się liczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Smutne - niezalogowany 2016-09-27 15:25:28

    Smutna jest w ogóle dyskusja tutaj. Anonimowy hejter jest najgorszy bo wylewa swoje żale i myśli że jest wspaniały. Nowemu dyrektorowi życzymy powodzenia i niech już dziś nastawi sie na hejt jak go wybiorą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Coś,ktoś. - niezalogowany 2016-09-27 15:22:01

    Śmiem twierdzić, źe poziom tej dyskusji odzwierciedla poziomowi tej instytucji... i to jest smutne. Obym się mylił...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Śmiech na sali - niezalogowany 2016-09-27 15:11:52

    Mariola cudotwórca wie lepiej od Katarzyny czy ma dość czy nie. No fenomenalne zdolności! Ciebie strach zatrudnić nawet w urbanku bo człowiek z burakiem by pomylił :-D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mariola - niezalogowany 2016-09-27 14:48:31

    Zatrudnilbys kogos kto przez dwa lata bral kase za bycie dr. a teraz ma dosc i chce pracowac na recepcji majac wlasny biznes? yyyyyyyyyy .. faktycznie jestem zalosna bo rozumiem oczywiste rzeczy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hahahahah - niezalogowany 2016-09-27 14:35:10

    Rezygnacja z funkcji a nie z pracy. Dla Marioli to za trudne do pójęcia :D:D :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Biedronka - niezalogowany 2016-09-27 14:33:57

    Mariola naprawdę z inteligencja u ciebie bardzo słabo. Chyba jestes żona Hollywood! Jak nie rozumiesz ze ktos chce dalej pracować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mariola - niezalogowany 2016-09-27 14:27:34

    [quote name="Dziadostwo"]Kupa dziada w tym naszym mieście! Kwas by sobie ludzie na twarze wylali gdyby mogli. Po co drążyć temat? Zrezygnowała i już! Nie chciała być w tej bandzie którym zależy na stołkach, a gów** robią![/quote] Jak zrezygnowała jak chce tam pracowac!!! jaja sobie robicie? Czyli co .. chce tylko pracowac aby miec swiadczenia? to jakim bedzie pracownikem.. zatrudnilibyscie taka osobę? troche zdrowego rozsadku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ogier - niezalogowany 2016-09-27 14:11:39

    Tak tak! Bo wszytko robi pan starosta!!! Tak ! On sam wszytko robi i kazdy sukces jest jego i tylko jego! Amen

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mm - niezalogowany 2016-09-27 14:07:28

    [quote name="Zaz"]Zazdrościcie i tyle. Sukes boli najbardziej gdy przydarza sie innej osobie :-) piszcie piszcie bijcie pianę... Jutro nikt o Was nie bedzie już pamiętał.[/quote]pokaż min 1 sukces Pan K na tym stanowisku?współpraca z PTTK?imprezy w skansenie?żadna z tych rzeczy nie jest jej udziałem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mm - niezalogowany 2016-09-27 14:06:13

    [quote name="Dziadostwo"]Kupa dziada w tym naszym mieście! Kwas by sobie ludzie na twarze wylali gdyby mogli. Po co drążyć temat? Zrezygnowała i już! Nie chciała być w tej bandzie którym zależy na stołkach, a gów** robią![/quote]po co wchodziło skoro wiedziała w co się pakuje ..facet lub pani anonim zastanów się co piszesz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zaz - niezalogowany 2016-09-27 14:04:03

    Zazdrościcie i tyle. Sukes boli najbardziej gdy przydarza sie innej osobie :-) piszcie piszcie bijcie pianę... Jutro nikt o Was nie bedzie już pamiętał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dziadostwo - niezalogowany 2016-09-27 14:02:15

    Kupa dziada w tym naszym mieście! Kwas by sobie ludzie na twarze wylali gdyby mogli. Po co drążyć temat? Zrezygnowała i już! Nie chciała być w tej bandzie którym zależy na stołkach, a gów** robią!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    haha - niezalogowany 2016-09-27 14:01:32

    [quote name="Gamoń"]Boli Was ta niewiedza, ciekawość zżera od środka... Zrezygnowała na własne życzenie! Radziłbym sie zastanowić dlaczego tak młoda, ambitna i wykształcona osoba rezygnuje? POWODU szukajcie na wyższych stołkach :-)[/quote]trampoliny ? mega ambicja haha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    haha - niezalogowany 2016-09-27 14:00:06

    [quote name="karol"]Mogli ją prosić żeby została, z tego co wiem nie było rozmów bo władza się oburzyła[/quote]sporo wiesz czy karol to Pani Kasia lub ktoś z jej otoczenia haha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Cycu - niezalogowany 2016-09-27 13:59:32

    To że użyjesz kilku wykrzykników nie sprawia ze masz wiecej racji. Uważam że jestes Mariolu niesprawiedliwa i chyba nigdy nie poznałaś Pani Kasi osobiście. Nie masz pojęcia ile dobrego zrobiła. Mało czytasz, mało wiesz to i malutko rozumiesz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tomasz - niezalogowany 2016-09-27 13:58:33

    w jaki sposób Pani Katarzyna promowała powiat?ile kasy pozyskała z zewnątrz? ile zrobiła imprez z pozyskanych środków? jaką miała wizję promocji? jak współpracowała z innymi organizacjami?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    karol - niezalogowany 2016-09-27 13:56:23

    Mogli ją prosić żeby została, z tego co wiem nie było rozmów bo władza się oburzyła

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mariola - niezalogowany 2016-09-27 13:54:59

    Gdzie byliscie jej przyjaciele jak papierem rzuciła na stól starosty.. pytam gdzie? Wtedy było mowic Pani Katarzynie ze jest dobra w tym co robi a nie teraz jak mleko sie rozlalo.. Żalosni to jestescie wy i bron Boze od takich przyjaciół ktorzy stoja nad grobem i pluja sobie w brode ze cos mogli zrobic..Proponuje przyczytac jeszcze raz moj wpis bo nic zlego w nim nie ma tylko moja ocena sytuacji do ktorej mam prawo!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Optymista - niezalogowany 2016-09-27 13:39:38

    [quote name="Mariola"]Cos mi tu nie gra..Pani rezygnuje ze stanowiska dyrektora i chce zostac i pracować jako np.sprzątaczka? ..a słyszałaś/es kiedyś żeby z Dyrektora przejść na sprzątaczkę? Może Ciebie to spotkało to nie porównuj. Dziewczyna zostanie w biurze, baa.. zasłużyła na bycie zastępcą! MARIOLU Twoja pozycja życiowa naprawdę musi być bardzo niska.. co widać po elokwencji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zosia - niezalogowany 2016-09-27 13:23:55

    [quote name="Emil"]Popatrz sobie na innych pracownikow w starostwie, po pełnieniu jakies funkcji zostają dalej pracownikami. Tu nikogo nic nie przerosło, tylko nie da sie współpracowac z obecna władzą... Co Ty robisz w życiu Mariolu? Moze wystartuj w konkursie?[/quote]Brawo Emil lepiej nie można tego ująć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąchol - niezalogowany 2016-09-27 13:17:22

    [quote name="Mariola"]Cos mi tu nie gra..Pani rezygnuje ze stanowiska dyrektora i chce zostac i pracować jako np.sprzątaczka? Bez urazy ale oznacza to ze przyznaje się ze ja to przerosło co za tym idzie nalezy zadac sobie pytanie jakim bedzie szeregowym pracownikiem? śmieszne jest to co piszesz! Jesteś głupsza/głupszy niż Twój komentarz. Przyglądaj sie pracy nowego dyrektora wtedy ocenisz ile robi sam a ile szeregowi pracownicy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gamoń - niezalogowany 2016-09-27 13:13:04

    Boli Was ta niewiedza, ciekawość zżera od środka... Zrezygnowała na własne życzenie! Radziłbym sie zastanowić dlaczego tak młoda, ambitna i wykształcona osoba rezygnuje? POWODU szukajcie na wyższych stołkach :-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hanka - niezalogowany 2016-09-27 13:10:10

    Zgadzam się z tym co pisze Emil i Lasotek !!! Wszystko w temacie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Emil - niezalogowany 2016-09-27 13:08:11

    Popatrz sobie na innych pracownikow w starostwie, po pełnieniu jakies funkcji zostają dalej pracownikami. Tu nikogo nic nie przerosło, tylko nie da sie współpracowac z obecna władzą... Co Ty robisz w życiu Mariolu? Moze wystartuj w konkursie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lasotek - niezalogowany 2016-09-27 13:05:31

    Katarzyna jest dobrym pracownikiem i była dobrym dyrektorem. Gdyby odeszła w ogóle z pracy centrum straciło by jednego z 2 najlepszych i najbardziej doświadczanych pracownikow. Bo chyba maja i Marta nie myśli sobie ze nowy dyrektor bedzie sam wszytko robił? Bo nauczy sie tego w miesiąc? Śmieszne i głupie to co piszecie. Zostając bedzie miała wszystkie świadczenia i umowę o prace. Bez jałmużny jak Ukraińcy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Henryk - niezalogowany 2016-09-27 12:13:05

    [quote name="marta"]Pani Kasia zaangażowała się w trampoliny..woli tam się udzielać i pobierać kasę za robienie nic w centrum promocji. nie spotkałam się z tym by ktoś położył papierami i został na stanowisku niższym w tej samej firmie.[/quote]To mało jeszcze moja droga widziałaś w życiu .Ja natomiast spotkałem się z tym,że wtedy pracownik jest bardziej szanowany i doceniany.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marta - niezalogowany 2016-09-27 11:57:16

    Pani Kasia zaangażowała się w trampoliny..woli tam się udzielać i pobierać kasę za robienie nic w centrum promocji. nie spotkałam się z tym by ktoś położył papierami i został na stanowisku niższym w tej samej firmie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maja - niezalogowany 2016-09-27 11:56:48

    Skoro wiadomo było, że 30 września skończy się okres wypowiedzenia to dlaczego nie ogłoszono konkursu wcześniej? Przecież procedura rekrutacyjna trochę potrwa i nie będzie możliwości przekazania obowiązków, a jak ktoś pełnić obowiązki dyrektora przez np. miesiąc to przecież jest bez sensu i ze szkodą dla działalności Centrum.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mariola - niezalogowany 2016-09-27 11:17:24

    Cos mi tu nie gra..Pani rezygnuje ze stanowiska dyrektora i chce zostac i pracować jako np.sprzątaczka? Bez urazy ale oznacza to ze przyznaje się ze ja to przerosło co za tym idzie nalezy zadac sobie pytanie jakim bedzie szeregowym pracownikiem? Moze za pól roku tez powie ze jednak dziekuje nie potrafie.. Jako pracodawca bym Pani Katarzyny nie zatrudnil,, Ta kasa moze byc wyrzucona w błoto

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ŁYSY I JEGO SZWAGIER - niezalogowany 2016-09-27 06:42:23

    RZONDZIMY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do