Reklama

Bezzasadna skarga na dyrektor SOSzW

25/02/2014 16:44

Za bezzasadną Komisja Rewizyjna uznała skargę na działania dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Magdalenę Karską.

 

 

 


Skargę na dyrektor SOSzW w Łowiczu do Starosty Łowickiego skierowała Agnieszka Perzankowska, mama 12-letniego Pawła. Chłopiec jest niepełnosprawny ruchowo w stopniu ciężkim. Obecnie jest uczniem czwartej klasy placówki przy ulicy Powstańców.

Agnieszka Perzankowska zarzuca dyrektor placówki brak chęci do stworzenia odpowiednich warunków do nauczania dla jej syna. We wrześniu 2013 roku skierowała do Karskiej pismo, w którym prosiła o zakup fotelika specjalno – rehabilitacyjnego, w którym 12-letni Paweł mógłby w sposób całkowicie bezpieczny i wygodny uczestniczyć w zajęciach lekcyjnych. Jej prośba podyktowana była zaleceniami Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. Otrzymała odpowiedź negatywną. W uzasadnieniu Magdalena Karska napisała, że ma takiej potrzeby ani środków finansowy, żeby fotelik zakupić. Według Agnieszki Perzankowskiej dyrektorka SOSzW rok później zaproponowała jej zakup takiego samego fotelika dla chorego chłopca. Matka Pawła zwróciła się z prośbą o pomoc do wicestarosty łowickiego Dariusza Kosmatki. Spotkali się w listopadzie 2013. Na jego ręce złożyła również pismo, na które do dziś nie utrzymała odpowiedzi.

Jestem całą tą sytuacją zbulwersowana i jest mi przykro, że szkoła, która powinna dbać o ucznia ani organ prowadzący nie potrafi wykazać odrobiny dobrej woli, aby zapewnić niepełnosprawnemu dziecku właściwe warunki nauki – czytamy w piśmie Agnieszki Perzankowskiej.

Całą sprawę nieco inaczej przedstawia dyrektor SOSzW oraz starosta łowicki Krzysztof Figat. Według Magdaleny Karskiej poradnia zaleciła co jest konieczne, a do tych zaleceń placówka się zastosowała. Zaznacza również, że zakup fotelika waha się od 3 tys zł do nawet 12tys zł i według Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nie jest konieczny jego zakup. Dyrektor Karska twierdzi, że ze strony pani Perzankowskiej nie ma chęci współpracy i zdecydowania. Obawia się, że w przypadku zakupu kosztownego fotelika, nie spełni on oczekiwań matki chłopca. Podobne zdanie ma Krzysztof Figat. Z Agnieszką Perzankowską spotkaliśmy się czasie ferii zimowych. Ustaliliśmy zakup wózka dla chłopca. Po godzinie od zakończonego spotkania dostałem telefon od pani Perzankowskiej z informacją, że nie chce tego wózka, który wybrała, a inny.

Komisja Rewizyjna po analizie tematu uznała, że skarga na dyrektor Magdalenę Karską jest bezzasadna.

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    .... - niezalogowany 2014-03-09 10:56:40

    Panie hej- jesteś śmieszny ... Żadnej kary nie będzie ponieważ nie ma na to paragrafu.Chyba stosujesz metody gebelsowskie.... Ciągłe powtarzanie kłamstwa staje się prawdą...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hej - niezalogowany 2014-03-07 23:16:56

    Nie popadajmy w paranoje. Wszyscy w mediach chcemy być X- ami? W Piśmie do starostwa pani P chyba nie zastrzegła swoich danych....[/quote]A ktoś ją pytał w Starostwie czy wyraża zgodę na publikowanie swojego nazwiska ....!Czyli starostwo znów może ponieść karę finansową z naszych podatków ...?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hej! - niezalogowany 2014-03-07 22:36:12

    ??? Poczytaj sobie prawo prasowe, autorskie, ustawe o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a potem się wypowiadaj. Zwróć uwagę że inicjały używają media tylko wobec osób "podejrzanych" i coś w tym jest.... Publikuje się wyniki konkursów, z kim się rozmawiało... Nie popadajmy w paranoje. Wszyscy w mediach chcemy być X- ami? W Piśmie do starostwa pani P chyba nie zastrzegła swoich danych....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hej - niezalogowany 2014-03-07 21:41:08

    Pani Perzankowska nie jest osobą publiczną i ciekawe czy macie zgodę na ujawnianie jej danych osobowych !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewkap - niezalogowany 2014-02-28 11:42:26

    Pani Ewa, Ania, Agnieszka, ABC, Gruszka to ta sama osoba czyżby pani P?Szkoda tylko że tak źle wypowiadasz się o nauczycielach z ośrodka, którzy tyle pracy poświęcają waszym dzieciom. Czy fotelik, który wymyśliła sobie matka jest najważniejszy? Czy to on uczy w tym ośrodku? Wstyd czytać twoje zaślepione nienawiścią wypowiedzi. Brawo dla mańka, który próbuje coś wam uzmysłowić. Ale to walka z wiatrakami. Bo kto nie chce fotelika ten wróg dzieci upośledzonych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2014-02-28 10:33:51

    Pani Ewa i Pani Ania piszą identyczne zwroty. Przypadek? Nie sądzę. Ludzie, opamiętajcie się.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gruszka - niezalogowany 2014-02-28 09:03:50

    Nie dyskutujcie z Mańkiem, bo on tak chyba dla przekory pisze, żeby ludzi wkurzać i nakręcać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 23:01:32

    A i jakąś niekonsekwencję widzę: jeśli ci nauczyciele z ośrodka są tacy niedobrzy jak piszesz to po co dzieciaka na siłę tam pchasz? Sam fotelik będzie godnie uczył????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:58:17

    A tak na marginesie: to za określenie "chorych pracowników ośrodka" i podobne to może cię ścignąć prokurator z urzędu!!!!hihihi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:55:17

    Do jakiej nauki aniu/ewo/Abc/...?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:50:32

    Chwile mnie nie było ale widzę że sama ze sobą se pogadałaś brawo. Zuch dziewczyna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:49:13

    Ja nie jestem nauczycielem czego żałuję bo bym łoił kupe kasiorki. Jestem też zdania że weryfikacja w tym zawodzie być powinna i obowiązkowe co minimum 5 lat badania psychologiczne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2014-02-27 22:46:33

    Ewa masz rację mi też tak się zdaje !radni mają opinię matek ! I jak myślę chorych pracowników ośrodka !powtórzę SKARGA JEST ZASADNA ! KAŻDY CZŁOWIEK MA PRAWO DO GODNEJ NAUKI !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2014-02-27 22:43:56

    oczywiście maniek do ostatniego komentarza !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2014-02-27 22:42:26

    Denny jesteś ..żal mi cie!Jest mi wstyd za ciebie-szkoda że tacy pseudo pedagodzy uczą dzieci chore czy zdrowe !Jak myślicie rodzice ? jakaś weryfikacja powinna być ?Nauczyciel to też obowiązek ..nauczać i pomagać !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 22:39:43

    Droga Aniu dziękuje ze rozumiesz ta sytuacje ale wydaje mi się ze dalsza rozmowa z Mankiem chyba nas sprowadzi do jego poziomu...a to bardzo mi uwlacza i Tobie także oraz innym osobom które staja w obronie dziecka niepelnosprawnego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:30:58

    Wedle życzenia już ci zamówiłem wizyte, może ci pomoże choć wątpię. Ale próbuj...Na maila którego podałaś jako ewa wyślę ci termin i godzinę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2014-02-27 22:24:53

    maniek-ale z tego co piszesz Nowosielski pomaga zamów najbliższą wizytę !Im prędzej tym lepiej !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:17:41

    Jak się postępuje niepoważnie to i inni cie traktują niepoważnie.Wiele spraw można załatwić bez problemu ale ty zawsze załatwiasz wszystko jakoś tak dziwnie więc efekt do przewidzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:14:11

    A przypomniałem sobie że Nowosielski leczy zboczenia więc do niego się udaj. Podobno wyleczył nawet geja więc takie upośledzenie jak twoje i wielokrotne rozdwojenie jaźni to dla niego pikuś

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2014-02-27 22:12:37

    Ewa no co Ty dzieci to jest najważniejsza istota !Każda matka kocha swoje dziecko zdrowe czy chore !Ale wielka szkoda że Ci co powinni pomagać...a jak nie mogą dają wskazówki gdzie się zwrócić o taką pomoc !Ale jak ktoś nie ma tego w domu to nie zrozumie ,żaden psycholog,pedagog i tak dalej !Zycie jest brutalne dla rodziców dzieci chorych !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:10:49

    Wal się sama jesteś upośledzona. Tylko fotelik i fotelik to jakieś zboczenie chyba...ale są na to leki więc musisz tylko iść ...ze skargą do pana b.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2014-02-27 22:05:15

    Maniek sorki ale ty jesteś upośledzony ?Współczuję Ci !Ale może się nie leczysz i z tą twój problem ?Może psycholog ,psychiatra ,albo może Pani dyrektor coś poradzi bo chyba ze swoim upośledzeniem sam rady nie dasz !A wtedy wielki problem bo nikt nie chce pomóc !Tylko ludzie również na stanowiskach ale nie w tej kadencji mieli bardziej wzbogacony umysł !Czego dowodzi fakt że jak się chce to można !I nie pisz tych swoich wymiocin bo zygać się chce !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:03:34

    wiesz co to ip? Nie opowiadaj bajek że te wszystkie ksywki to nie ty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 22:01:57

    A kto ci życie utrudnia? Chyba tylko ty sama i na co ci ten fotelik i tak nic on nie pomoże..Ale ty jesteś mądrzejsza od wszystkich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 22:01:42

    Przeczytałes ta konwencje...bo czy zrozumiałes to aż się boje spytac...znowu pomyłka nie jestem ani ABC ANI ZADNA INNA OSOBA... Widocznie jest więcej osób co tak "honorują"ta cudowna P.Dyrektor...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:56:59

    CO DO JEDNEJ RZECZY MOGE SIE ZGODZIC ZADEN RODZIC NIE MOZE SIE POGODZIC Z PROBLEMEM ZDROWOTNYM DZIECKA...NAWET PEWNIE TAKI JAK TY...ALE TO JESZCZE NIE POWOD ZEBY NAM RODZICOM DZIECI NIEPELNOSPRAWNYCH JESZCZE BARDZIEJ UTRUDNIAC I OBRZYDZAC TO I TAK OKRUTNE ZYCIE...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:55:47

    ABC, Agnieszka, ania, ewa ale was wiele ...se namnożyłaś tych ksywek. I tak nic ci to nie da. Wszyscy co cię znają wiedzą o co chodzi....Żegnam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:50:42

    A gdzie w tej konwencji jest napisane że wszystko co wymyśli matka bez poparcia żadnymi wskazaniami medycznymi szkoła ma kupować? Gówno wiesz i gówno wypisujesz!Konkrety albo się zamknij bo narazie bajki opowiadasz! W konstytucji napisano że wszyscy są równi i nie mogą być prześladowani ze względu na płeć, przekonania religijne itd....więc ja też chce fotelik za kilka tysięcy złqcx39

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:49:50

    WIDZISZ TWOJE ZACHOWANIE JEST SWIADECTWEM JAKIM JESTES CZLOWIEKIEM...TO CHYBA KOMPLEMENT NA WYROST(NAZWANIE CIE CZLOWIEKIEM)NIE OSADZAJ LUDZI SWOJA MIAROMIARA MOZE TY BYS TAK WYSZARPYWAL...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:43:41

    NARAZIE PROSZE PRZECZYTAC KONWENCJE O PRAWACH OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH Z 2006 ROKU PODPISANA PRZEZ PTEZYDENTA RP 6.09.2012 ROKU A JUTRO PRZYGOTUJE RESZE USTAW NA KTORE MA PRAWO POWOLAC RODZIC DZIECKA NIEPELNOSPRAWNEGO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:35:51

    ewuś następna ksywka mnożysz się jak króliki. Jesteś żałosna. Akurat szkoła pomaga dzieciom ale nie rodzicom w zaspokajaniu ich fanaberii. Ktoś napisał:najgorzej jest jak rodzice nie mogą pogodzić się z tym że ich dziecko jest upośledzone umysłowo. I w tym jest największy problem.fotelik, oddzielny pokój do karmienia dziecka....i co jeszcze.Zegnam cię bez szacunku bo na niego nie zasługujesz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2014-02-27 21:27:10

    Zgadzam się całkowicie z ABC i ewą-kto nie ma tego w domu ten nie rozumie !A Pani dyrektor powinna pamiętać że jest na stołku aby pomagać ludziom chorym !A nie za 5 lat ! Pozdrawiam Panią bez szacunku !!!!Wie Pani kim jestem !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:25:27

    Jak tak bardzo ewuś potrzebujesz fotelika to mi się ze dwa stare poniewierają to ci za darmo odstąpię

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:23:06

    Oj chciałbym być dyrektorem. Jakby się należało na podstawie jakiś przepisów to Karska dawnoby ten fotelik kupiła bo nie miałaby innego wyjścia. Ale chciano okazać dobrą wolę tylko matka jak się połapała że może fotelik wyrwać to zapewne wymyśliła sobie że wydębi droższy....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:19:42

    Ja wiem o czym piszę. Może zadzwoń do ministerstwa (na które tak gołosłownie się powołujesz)i oni ci podadzą podstawę prawną. Nie chce mi się z tobą gadać...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:17:54

    TO JAK ROBI TYLE DOBREGO TO NIECH POSTARA SIE O TEN FOTELIK I PROBLEM Z GLOWY...JUTRO SPECJALNIE DLA CIEBIE PRZYGOTUJE "PODSTAWY PRAWNE"I PRZEKONASZ SIE KTO MA RACJE...DOBRANOC PANI DYREKTOR...MOZE????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:16:32

    Akurat nie mam z tobą co wyjaśniać dopóki nie podasz publicznie podstawy prawnej na którą tak chętnie się powołujesz. Jesteś żałosna i niewiarygodna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:14:20

    NIE WIESZ CZLOWIEKU O CZYM PISZESZ NAPRAWDE...NIE MASZ POJECIA!!!!!!JESLI MASZ ODWAGE NA DALSZA ROZMOWE PROSZE O KONTAKT NA MEILA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:14:03

    ewuś(agnieszko) podasz może wreszcie podstawę prawną konieczności zakupu tego fotelika bez zaleceń specjalistów. Bo jak nie to się zamknij i nie opowiadaj głupot.Bo szkalujesz tylko dobre imię szkoły która robi wiele dobrego dla dzieci upośledzonych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:11:08

    POMYLKA NIE JESTEM PANIA AGNIESZKA ALE CHETNIE JUTRO CI TO WYJASNI...PODAJ MI NA MEILA KONTAKT DO SIEBIE A TEMAT BMW TO JUZ CHWYT PONIZEJ PASA ALE PROSZE O KONTAKT NAPEWNO WYPROWADZE CIE Z BLEDU POZDRAWIAM EWA.N

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:09:52

    ta kobieta miała by lepsze warunki nauki dla swojego dziecka jakby wystąpiła o indywidualne nauczanie ale wtedy nie mogłaby terroryzować żądaniami szkoły....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:07:49

    zacznij czytać ze zrozumieniem: możesz dostać ale nic ci się nie należy tylko dlatego że tak chcesz!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:07:40

    JAKBYS CHOCIAZ PRZEZ CHWILE POMYSLAL NAD TYM CO PISZESZ I ZASTANOWIL SIE TO MOZE POWTARZAM MOZE BYS ZROZUMIAL ZE TRA KOBIETA WALCZY O TROCHE LEPSze WARUNKI NAUKI DLA SWOJEGO DZIECKA A NIE O JEGO CZY JEJ ZACHCIANKI....PRZEMYSL TO MOZE TO POJMIESZ...OBY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 21:05:34

    ewuś a raczej agnieszko P. Szarpiesz się i nic z tego. Jakie przepisy nakazują szkole zakup zbędnego fotelika który nie jest wskazany ze względów medycznych?Konkretnie bez wodolejstwa DZ. U. rok...Nr....poz...Każdy sobie sprawdzi.To może jeszcze matka wystąpi by szkoła jej bmw kupiła i nowe mieszkanie bo sie należy....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 21:02:40

    A CO DO FOTELIKA TO NIE MA BYC WLASNOSC PANI AGNIESZKI TYLKO FOTELIK DO OSRODKA GDZIE UCZESZCZAJA DZIECI NIREPELNOSPRAWNE!!!!!A TO WLASNIE TA MATKA NIE CHCE GLUPIO WYDAWAC TYCH PIENIEDZY TYLKO Z ROZSADKIEM WYBRAC TAKI SPRZET ZEBY POSLUZYJ JEJ DZIECKU I INNYM TAKIM DZIECIOM...A MOZE IDAC DALEJ TWOIM TOKIEM MYSLENIA TO POCO WYDAWANIE PIENIEDZY NA DZIECI NIEPELNOSPRAWNE...CO?MOZE WOGOLE ZAMKNIJMY TE OSRODKI...A PIENIADZE DAJMT NA ZDROWE DZIECI...CO TY NA TO?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 20:57:11

    JESLI CHCESZ POROZMAWIAC O KONKRETACH A NIE PIERDOLACH PROSZE PODAJE MOJ MEIL [email protected] TO CI WYJASNIE Z JAKIEJ PULI SA TE PIENIADZE A JASLI CHODZI O SCISLOSC TO TEZ JESTEM MATKA DZIECKA NIEPELNOSPRAWNEGO I WIEM O CZYM PISZE W PRZECIWIENSTWIE DO CIEBIE.A JAK DALEJ BEDZIESZ MIAL PROBLEM TA ZADZWON DO WYDZIALU MINISTERSTWA EDUKACJI I DOWIEDZ SIE OD NICH NA JAKIE "FANABERE"SA DLA TAKICH DZIECI PIENIADZE BO POJECIA NIE MASZ A ZIONIESZ TAKA NIENAWISCIA...SZOK!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 20:39:47

    I po zakupie takiego fotelika zaraz matka się rozmyśli, że nie taki jak być powinien(patrz artykuł)i ten nieszczęsny fotelik zalegnie w magazynie bo nikomu więcej nie będzie do szczęścia potrzebny. A za te kilka tysięcy wywalone w błoto szkoła może zakupić sprzęt KONIECZNY dla wielu uczniów. Nie wiem jakie układy łączą cię z panią P ale zaślepiona jesteś nienawiścią do wszystkich trzeźwo myślących. I może ewuś obejrz se w TV jakiś serial bo naprawdę nie ogarniasz tematu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 20:30:55

    ewo kochanie puknij to ty się w głowę bo nie wiesz o czym piszesz!!!Jak się wiedzę o przepisach prawa czerpie z pudelka to się gówno wie!!! Prawnie to nie należy się żaden fotelik od ośrodka tylko co najwyżej MOŻE dziecko dostać dofinansowanie z PCPR!!!!I niestety pieniądze wydane na fanaberie takich rodziców na sprzęt który do niczego nie służy odbiera pieniądze z naszych podatków i może moim dzieciom zabraknąć na odpowiednią opiekę medyczną ratującą zdrowie i życie bo ktoś wyrzuci je w błoto

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 18:52:45

    PANI AGNIESZKO BARDZO PANIA PROSZE NIECH PANI PRZEDSTAWI OPINIE JAKA PANI OTRZYMALA Z OSRODKA O POTRZEBIE PRZYSTOSOWANIA WARUNKOW DLA SYNA I ILE PANI CZASU STARA SIE O TEN FOTELIK BARDZO PROSZE BO NIEKTORE OSOBY NAPRAWDE NIE OGARNIAJA TEMATU

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 18:43:08

    A PANIE MANIEK TAKI MADRY TO ZAMIEN SIE Z TA KOBIETA NA TYDZIEN I WTEDY SIE ODZYWAJ I ZASTANAWIAJ CZY TAKIE DZIECI "WARTO"NAUCZAC!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 18:40:28

    MASZ ZDROWE DZIECI TO DZIEKUJ BOGU...A P.AGNIESZKA O GLUPI FOTELIK MUSI WALCZYC!!!!!!A ONA NIE WALCZY DLA SIEBIE ALE DLA DZIECKA A POTEM FOTELIK ZOSTAJE W OSRODKU... NIE ZABIORA GO ZE SOBA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 18:36:37

    PIENIADZE NS TEN FOTELIK TO NIE SA PIENIADZE ODEBRANE TWOIM "GLODNYM"DZIECIOM OD UST ALE KASA JAKA SIE PRAWNIE NALEZY NA PRZYSTOSOWANIE TAKICH OSRODKOW!!!!!NA TO SA USTAWY PUKNIJ SIE W GLOWE CZLOWIEKU CO TY PISZESZ????NIE MASZ POJECIA Z CZYM MUSI WALCZYC TA KOBIETA ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 18:32:47

    CZLOWIEKU O CZYM TY PISZESZ I TY SIE PRZYZNAJESZ ZE JESTES RODZICEM?????WSTYDZ SIE CZLOWIEKU

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 18:20:44

    I jak matce potrzebny jest ten fotelik (bo dziecku wychodzi z artykułu że nie) to niech se go kupi i głowy pierdołami innym nie zawraca. Jakoś nikt nie przejmuje się moimi sprawnymi dziećmi. Wszystkim wisi czy mają co jeść czy nie. Ale na niczym nie uzasadnione pomysły matki mają być wydane nasze pieniądze? Niedoczekanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 18:16:51

    Tak się tylko zastanawiam czy "nauczanie" dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim ma jakiś sens?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 18:12:15

    NIECH SE PANI P. szkołę zmieni to będzie miała lepiej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 18:10:31

    Jak se jeszcze dopiszesz kilka fajnych komentarzy to niczego to nie zmieni.Ten fotelik do niczego nie jest potrzebny. NIE MA ŻADNYCH ZALECEŃ MEDYCZNYCH!!!!JEST TO TYLKO WYMYSŁ MATKI DZIECKAA TAKIE KRETYŃSKIE WPISY EWY MARYŚKI CZY INNYCH oraz zachowanie pani P SZKODZĄ INNYM CHORYM DZIECIOM!!!!POWODUJĄ ŻE LUDZIE DOBREJ WOLI MAJĄ DOŚĆ POMAGANIA WIECZNIE NIEZADOWOLONYM I WIECZNIE WYMYŚLAJĄCYM NOWE ROSZCZENIA RODZICOM

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 18:08:22

    Dobrze GRUSZKA!!!!!!TAKICH POWINNO SIE TAK UCZYC...MILOSIERDZIA...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gruszka - niezalogowany 2014-02-27 17:50:40

    Jak ktoś usiądzie na wózku inwalidzkim albo ktoś z najbliższych mu osób to zrozumie co to znaczy codzienne życie z niepełnosprawnością. Wtedy można oceniać postępowanie Pani Perzankowskiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 17:47:18

    DOBRZE PISZESZ P.MARYSKA TO JEST POTRZEBNA RZECZ A NIE WYMYSL CZY FANABERIA!!!!JESZCZE SA MYSLACY LUDZIE W TYM LOWICZU...DZIEKUJEEEE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maryska - niezalogowany 2014-02-27 17:33:12

    JAKIE ZACHCIANKI??????TO JEST PODSTAWOWA RZECZ ZEBY DZIECKO ODBYWALO W GODZIWEJ POZYCJI!!!!!!!POZYCJI DOGODNEJ DO NAUKI-LUDZKIEJ POZYCJI!!!!!!TWOJE DZIECKO UCZY SIE W SZKOLE NA LEZACOOOOOO??????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maryska - niezalogowany 2014-02-27 17:29:18

    IDZ PAN PANIE MANIEK PO ROZUM DO GLOWY!!!!!DZIECKU NALEZY SIE TEN FOTELIK A TY CZLOWIEKU MOWISZ"DOSC TYRANIIIII"JAKA TYRANIA TO JAK DZIECKONIE JEST ZDROWE TO CO Z NIM DO...JUZ NIC MU SIE NIE NALEZY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 16:55:08

    I jak się dziecku i pani P tak w szkole źle dzieje to może powinna zmienić placówkę? Tylko, że jej nigdzie dobrze nie będzie!!!Proponowano indywidualne nauczanie w domu - nie zgodziła się. Dość tyrani rodziców niemogących się pogodzić z upośledzeniem umysłowym dzieci!!!Nie można czegoś wymóc- nie chcą zrobić jak sobie wymyśliłam to prasę naślę, skargę napiszę może się będą bali.Nie będą a pani P naraża się tylko na śmieszność

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2014-02-27 16:48:52

    TO że pani P sobie coś wymyśli to nie znaczy że tak ma być!!!!Najlepiej jakby wszyscy zajmowali się tylko jej dzieckiem i spełniali jej zachcianki!!!!Wymyśli fotelik już dyrektorka ze starostą powinni w zębach nieść fotelik. Specjalny pokój w szkole tylko dla jej dziecka to już dyrektorka gabinet odstąpić powinna. Tylko że przez ustępstwa dla tej pani niedługo zażąda lotu w kosmos dla dziecka bo..tak sobie wymyśliła

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 16:25:25

    SKARGA BYLA W 100% ZASADNA A PANI AGNIESZKA POWINNA SIE ZGLOSIC DO RZECZNIKA PRAW DZIECKA BO TU INNEJ OPCJI NIE MA TAKIE ZACHIWANIE URZEDNIKOW MUSI BYC UKARANE!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 16:03:07

    Pani Agnieszka bardzo dobrze postąpiła bo ma PRAWo DOMagac SIE WLaSCIWeGO FOTELIKA DLA SWOJEGO DZIECKA A KOMENTOWANIE TEGO"ZE KTOS COS CHCE ZADARMO"JEST NIELUDZKIE!!!!!!!!ALE NA CO MOZNA LICZYC TYM KRAJU LUDZI WIERZACYCH W BOGA I WYZNAJACYCH MILOSIERDZIE BLIZNIEGO...CHYBA TYLKO TAKICH KOMENTARZY...WSTYDZCIE SIE LOWICZANIE...A PAN PANIE STAROSTO JUZ NAJBARDZIEJ!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 15:52:07

    A do tego może większość z Was nie ma pojęcia ale na takie zakupy pieniądze są...i nie są to pieniądze publcze a pieniadZe na takie właśnie dzieci!!!!!!!niestety to często władze lokalne przeznaczają te pieniądze na inne cele...a jak rodzic się upomni to robią z rodzica winnego!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-02-27 15:47:54

    Wydaje mi się ze jesteście Państwo w wielkim błędzie...niestety !!!!!!każdy człowiek ma prawo do godnego życia niepełnosprawny TEZ!!!!!!!!to samo tyczy się nauki i warunków jej odbywania się.matka ma prawo od ośrodka domagać się tego co się jej dziecku należy!!!!!bo to nie fanaberi matki tylko potrzeba żeby dziecko mogło te parę godzin dziennie w bezpiecznej i właściwej dla swojej choroby pozycji!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewkap - niezalogowany 2014-02-27 14:54:20

    Kto zna bohaterkę artykułu nawet ze słyszenia ten wie że nie problem jest w braku pomocy i chęci pomocy. Problemem jest że niektórzy uważają że im się wszystko należy i muszą mieć natychmiast to co sobie wymyślą. A że przy tym zdanie zmieniają szybciej niż ktoś zdąży załatwić cokolwiek to zniechęca wszystkich ludzi dobrej woli. Jeśli starosta przyznał rację dyrektorce to nie dlatego że ją lubi (bo jest wprost przeciwnie)ale dlatego że sam przekonał się jak to było z wyborem spornego fotelika

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-26 21:55:10

    Ale teraz do wszystkich -każdy na stanowisku powinien pomagać ,a jak faktycznie nie może to powinien dać instrukcję gdzie się zwrócić !Człowiekiem się jest całe życie a dyrektorem się bywa .........!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-26 21:51:28

    No widzę ze pracownicy ośrodka czytają !edek każdy rodzic dziecka upośledzonego się z tym godzi i kocha jak zdrowe !ewkap nie jestem Panią P jak bardzo Pani/an chce wiedzieć ale Ty również z swojej pensji pewnie śmiało ten wózek możesz kupić ! Stać cię na to tak samo jak powinnaś pomagać chorym dzieciom !Jordan wykorzystajcie tylko ten sprzęt którym dysponujecie a na pewno pomożecie wielu dzieciom !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    edek - niezalogowany 2014-02-26 20:27:42

    Największy problem to jest taki, że rodzice nie mogą się pogodzić z tym, że ich dziecko jest upośledzone umysłowo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewkap - niezalogowany 2014-02-26 15:02:58

    ABC odnoszę wrażenie że jesteś bardzo zainteresowana zakupem tego fotelika czyżby pod pseudonimem ABC ukrywała się Pani P? O zakup takiego sprzętu powinna wystąpić do PCPR sama zainteresowana. Dość rozdawania publicznych pieniędzy na fanaberie rodziców!!! Tym bardziej że ten fotelik nie jest niezbędny. A i źle świadczy ciągła zmiana zdania przez zainteresowaną.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka - niezalogowany 2014-02-26 08:52:32

    Myślę, że wózek trzeba dofinansować ze srodków PFRON, a w tym celu trzeba iść do Centrum Pomcy Rodzinie na Podrzeczną. Złożyć wniose i odpowiednie dokumenty, poczekać, pewnie w tak trudnej sytuacji wniosek rozpatrzą pozyttwnie. Mam dobre doświadczenia z PCPR. Procedura trwa, wymaga biurokracji, ale warto. Mam sprzęt w uzyskaniu którego pomógł mi PCPR.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jordan - niezalogowany 2014-02-26 08:10:42

    Uzytkowniku ABC, nie wiem jaka jest Twoja historia, czy z dziecmi, czy z placówką, ale jednostka liczy się jak najbardziej, z tym, że w przypadku wpominanego juz ośrodka, nie jest tylko jedno dziecko, ktoremu trzeba pomoc i nie rozumiem, tłumaczenia, gdzie mowisz o tym, ze "Masz dzieci? Nie? Wiec nie wiesz jak to jest" Wytłumaczenie, dla osoby, która nie ma argumentu, jeśli znajdziesz konkretny, który faktycznie jest negatywny, a wątpie, to z pewnościa poczytam, Pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-25 23:11:04

    Joanno !I tak dalej rób !Ale nie wszystkim się chce !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-25 23:08:17

    Anonim !Z jednym się tylko zgadzamy każdy zrobi wszystko aby pomoc swojemu dziecku !Ale szkoła Pani dyrektor ta czy inna ........żartujesz prawda ? Ja coś wiem na ten temat !Szkoda słów ............

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Joanna - niezalogowany 2014-02-25 22:33:47

    Drogi/Droga ABC (przepraszam nie wiem jak się zwracać do osoby , która ukrywa się nie ujawniając nawet swojego imienia) nie jestem pracownikiem, mam zdrowe dzieci, ale bardzo dużo współpracuję z chorymi osobami i sama im pomagam - gdybym miala chore dziecko czywiście, ze starałabym się zrobić wszystko dla jego dobra (tak jak walczę o zdrowie i pieniądze na leczenie i rehabilitację obcych mi dzieci i dorosłych - pomagam bo jestem zdrowa i mogę pomóc ) ale wszystko trzeba robić rozsądnie !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2014-02-25 22:32:52

    Każdy zawsze będzie walczył o swoje dzieci czy są zdrowe czy chore. Szkoła kieruje się dobrem wszystkich dzieci a nie pojedynczymi jednostkami. I ta decyzja zapewne nie była podjęta tak sobie ale była rozpatrzona.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-25 22:24:08

    Pani Joanno !Jest Pani pracownikiem ?Ma pani zdrowe dzieci ? A gdyby miała Pani chore to co ? Walczyła by Pani o ich dobro ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-25 22:19:29

    Anonimie !Szkoda że Pani Karska jako Dyrektor i pedagog nie pomoże dzieciom i rodzicom którzy tej pomocy potrzebują !Wystarczy dobra wola ...!Ale każdy się martwi o siebie ..........a inni ........?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Joanna - niezalogowany 2014-02-25 22:18:18

    Dziwi mnie fakt, ze wymaga się od szkoły zakupu tak drogiego sprzętu dla jednego ucznia, rozumiem, ze taki fotelik byłby bardzo pomocny chłopcu, ale pomyślmy realnie i racjonalnie - każdy z uczniów tej placówki potrzebuje jakiegoś sprzętu specjalistycznego , szkoła zapewnia swoim podopiecznym naprawdę wiele, ale nie może finansować tak drogich pojedynczych zakupów - Moim zdaniem skarga była całkowicie bezzasadna. Pani Magdo POZDRAWIAM !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-25 22:14:20

    Drogi użytkowniku Jordan ..myślę że masz zdrowe dzieci albo ich jeszcze nie masz !Ja miałam styczność z tą placówka oraz poradnią psychologiczno-pedagogiczną i śmiem twierdzić że nie wszystkie osoby w tych ośrodkach pracujące wiedzą co się z czym je !Tylko matka wie co jest dla jego dziecka najlepsze !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2014-02-25 22:05:25

    a i szkoda, że przy takich artykułach zapomina się co dana osoba a w tym przypadku Pani Dyrektor zrobiła do tej pory dla szkoły a w szczególności dla Dzieciaków...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jordan - niezalogowany 2014-02-25 21:54:19

    Jeśli sprzęt, nie jest wymagany, o którym mowa w artykule, to znaczy, że nie ma konieczności jego zakupu, to na logikę użytkowniku ABC. Natomiast Pani Karska wie co robi, gdyż stanowisko jakie obejmuję świadczy o jej osobie i nie sądzę, by ktoś nieodpowiedzialny i nieświadomy by je obejmował, wiec z tymi cytatami gościu się wstrzymaj.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2014-02-25 21:48:47

    Drogi użytkowniku ABC!Z danego artykułu można dowiedzieć się, że zakup danego fotelika "według Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nie jest konieczny". A więc dlaczego ma się wyróżniać jednostki. Jeśli można kupić np. jakiś sprzęt, który może pomóc wielu dzieciakom.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2014-02-25 21:11:21

    A ja uważam że ta skarga jest zasadna !!!Każdy człowiek ma prawo do godnej nauki ten chłopiec też !I myślę że przy dobrej woli starostwa ten fotelik powinien być zakupiony !Macie przecież PCPR !A Pani Karska i wszyscy na stanowiskach powinni pamiętać o jednym że "Stanowisko jest czasowe a człowiekiem się bywa całe życie "I jeszcze jedno -tylko chwila i wy również możecie być niepełnosprawni !Takie życie zastanówcie się nad tym co wtedy......

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    edek - niezalogowany 2014-02-25 19:02:10

    Niektórzy to by chcieli wszystko dostać darmo....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do