Reklama

Koronawirus. Powiat łowicki w strefie żółtej

Ministerstwo Zdrowia opublikowało dziś (20 sierpnia) aktualną listę powiatów objętych dodatkowymi obostrzeniami w związku z epidemią koronawirusa. Powiat łowicki znalazł się w strefie żółtej. Co to oznacza?

Na liście resortu zdrowia widnieje siedem powiatów objętych strefą czerwoną oraz dwanaście powiatów zakwalifikowanych do strefy żółtej. Kolejnych siedem samorządów jest zagrożonych wprowadzeniem dodatkowych obostrzeń.

Jakie obostrzenia obowiązują w strefie żółtej, w której znalazł się powiat łowicki?

W przestrzeni publicznej nie ma obowiązku zakrywania nosa i ust. Noszenie maseczek jest obowiązkowe w całym kraju w środkach publicznego transportu zbiorowego, w zakładach pracy oraz w budynkach użyteczności publicznej, w obiektach handlowych lub usługowych oraz w kościołach podczas sprawowania kultu religijnego (z wyjątkiem osób sprawujących kult).

W weselach i innych imprezach rodzinnych może uczestniczyć maksymalnie 100 osób, nie licząc obsługi. Limity obowiązują też w restauracjach. W lokalu gastronomicznym jedna osoba może przypadać na 4 mkw.

W kinach widownia może być zapełniona w 25 proc. Podobnie jest ze stadionami piłkarskimi, na których kibice mogą zapełnić 25 proc. krzesełek. Ograniczenia w siłowniach i klubach fitness to jedna osoba na 7 mkw. Na basenach obowiązuje zasada 75 proc. zapełnienia obiektu.

Na koncertach w przestrzeni zamkniętej widownia może być zapełniona w 25 proc., a jeśli wydarzenie odbywa się na wolnym powietrzu, to obowiązuje limit 100 osób.

W strefie żółtej nie ma ograniczeń dotyczących udziału w mszach świętych. Nadal wierni biorący udział w wydarzeniach religijnych mają obowiązek zakrywania nosa i ust.

Dopiero w strefie czerwonej wprowadza się limit 50 proc. obłożenia budynku kościoła.

Szczegółowe informacje ws. ograniczeń w strefie żółtej dostępne są tutaj.

Ograniczenia zaczną obowiązywać jutro (21 sierpnia).

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 14:31:38

    Podziękujmy wszystkim, którzy lekceważą zalecenia. Za chwilę będziemy funkcjonować w strefie czerwonej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 14:35:43

    za chwilę to zachorujemy przez gamoni

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 14:34:29

    w lameli potwierdzono koronawirusa u pracowników

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 14:52:50

    Jeden pracownik. Najpierw się doinformuj, później siej ferment.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 15:08:08

    podobno 2 i podobno zamknięto produkcję

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 15:34:57

    W Urbanku połowa ludzi jest chora i nikt nie zamknął zakladu

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 16:31:02

    w urbanku codziennie nowe zakażenia i produkcja jedzie dalej...gdzie sanepid ja się pytam?

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:03:50

    już jak wszedł wirus do nas, to co chwila będą nowe zakażenia. Najgorzej jak dzieci pójdą do szkoły, rozdystrybuują nam wirusa po wszystkich rodzinach. Co za głupota - przy 100 zakażeniach w sakli kraju zamykali szkoły, lasy, kina, fryzjerów, a jak jest 700-800 dziennie, to wszystko już wolno. Przecież nasz kraj nie ma kasy, a wszystko co poszło na tarcze to pochodzi z dodruku. I dziwić się, że nic z tym nie robią.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:39:05

    Nauczanie zdalne tylko w ostatecznej decyzji dyrektorów. Dzieciaki normalnie wracają do szkół.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 01:18:13

    Tak, to prawda. Jeden pracownik ma pozytywny wynik testu. Prawdą jest również, że zatrzymano produkcję na kilka dni, aby nie dopuścić do dalszego rozprzestrzeniania się choroby. Dalsze decyzje zapadną w zależności od rozwoju sytuacji.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 14:50:54

    Zawsze to nie czerwona strefa, można zrobić party na zakończenie wakacji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 14:51:35

    Ile testów wykonano w Agrosie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Dzared - niezalogowany 2020-08-20 17:42:07

    ktos oplaca hajsik zeby nie wykonano bo by zabraklo dzemow w polsce

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 14:52:38

    Leczcie się ale na głowe. Cyrk trwa dalej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 14:55:09

    A ty co bierzesz na głowę, zdradź sekret zdrowia.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 15:13:54

    To zaraz będzie w czerwonej. Normą jest strefa zielona tam gdzie jest najmniej zakażeń. Pogratulować sobie , że już jesteśmy w strefie żółtej. Wow !

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 15:15:26

    to do psychiatry

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 15:17:16

    Tak jest BRAWO dla Ciebie! Idioci nie rozumieją że te maski przed niczym nie chronią i że dane o zakażonych rosną bo testów wykonuje się dużo więcej, a zakazony NIE ROWNA się chory ale 90% społeczeństwa ma wyprane mózgi i gafa tylko o zleceniach ministerstwa które są szkodliwe dla zdrowia

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 15:21:09

    zrozumcie w końcu, że maski właśnie mają ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa, zakażony może nie być chorym, ale niedługo może się nim stać

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 16:21:39

    Maski przed niczym nie chronią jak nosi się je pod brodą lub w kieszeni

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:24:50

    zakażony nie równa się chory, ale zakażony może zakażać dalej. A poczytaj jakie są konsekwencje po przebyciu koronawirusa bezobjawowo, jakie sieje spustoszenie w organiźmie "zdrowego" zakażonego. To zrozumiesz dlaczego najlepiej nie wpaść na niego .

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 19:03:01

    Nie nosić maseczek.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 15:08:59

    "W strefie żółtej w przestrzeni publicznej nie trzeba nosić maseczek lub przyłbic"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:04:42

    Właśnie wyczytałem że w żółtej trzeba wszędzie czy na ulicy czy nawet w parku

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 15:14:41

    To zaraz będzie w czerwonej. Normą jest strefa zielona tam gdzie jest najmniej zakażeń. Pogratulować sobie , że już jesteśmy w strefie żółtej. Wow !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 15:26:27

    tak buntowali sie niektórzy że trzeba nosic maseczki i nie nosili , to było do przewidzenia widzac takie ignorowanie niech dalej tak robia /patrzac na targowice i inne zatłoczone miejsca/to czarno a raczej czerwono to widze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 15:34:36

    w kościele wcale nie noszą

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:23:24

    Każdy mądry człowiek się buntuje przeciwko temu idiotycznemu nakazowi :)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 16:03:58

    Wirus tylko w mniejszych zakładach Pracy. W korpo nie ma. Przypadek ? Ludzie ogarnijcie się. Żadne testy dostępne na rynku nie badają wirusa. Jedyne co to dzięki nim zbierane jest wasze DNA, więc będziecie pierwsi do szczepionki i do chipa ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 16:44:19

    W korporacjach też się zdarzają. Uważam, że przyrost zakażeń to nie jest dobra wiadomość.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 16:58:24

    Wirusa się nie bada tylko wykrywa obecność jego DNA. Jeszcze można wykryć przeciwciała sars-cov-2 z krwi czy są obecne.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 22:16:52

    Ja pierniczę. Jakie czipy. Zaraz kosmici do nas przylecą

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 16:10:11

    O jejku, jakie to szczęście że w kościółku nie ma limitów osób

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MB - niezalogowany 2020-08-20 17:17:21

    No i jak tam Łowicz, dalej wierzycie w pandemię? Cały świat juz wie, że to jeden wielki pic na wodę fotomontaż, a Wy dalej to kupujecie. Tak mnie hejtowaliście w marcu, maseczki nosiliście, siedzieliście w domu a teraz żółta strefa? Jak to się mogło stać? Tacy odpowiedzialni ludzie przecież tutaj mieszkają. Powodzenia, nie wychodźcie z domu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:35:14

    Kiedy oni nosili maseczki ? To chyba tylko pod brodą albo pod nosem. Do siedzenia w domu też się nie stosowali i przestrzegali norm życia społecznego. Nawet pielgrzymka doszła.

    • Zgłoś wpis
  • MB - niezalogowany 2020-08-20 17:38:50

    No i dobrze xD. Sprawdźcie sobie na Euromomo jaka była śmiertelność we Wloszech. Prawie taka sama jak w poprzednich latach :D a taki straszny był pogrom tam, tak dużo ludzi umarło. Nie wiem co się jeszcze musi stać zebyscie przejrzeli na oczy

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:44:58

    Musi stać się u nas to samo co było we Włoszech. Ludzie odsiadują kwarantanny itd. bo taka jest procedura.

    • Zgłoś wpis
  • MB - niezalogowany 2020-08-20 17:48:53

    Czy Wy nie rozumiecie że we Włoszech się właśnie nic specjalnego nie stało? Potwierdzają to dostępne dane, wystarczy jedno kliknięcie na Euromomo żeby się tego dowiedzieć. To była jedna wielka ściema, w którą uwierzyliście. Cyrk trwa nadal, a jak są w nim takie bezmyślne małpy to końca niestety nie widać.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 19:06:27

    Są m. in. tacy pracodawcy.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 19:31:03

    Testowanie i odbycie kwarantanny i tak jest obowiązkowe niezależnie od tego jakie kto ma zdanie. Są kary pieniężne.

    • Zgłoś wpis
  • MB - niezalogowany 2020-08-20 22:01:27

    Kary będą takie na jakie sobie pozwolimy. Dziś są pieniężne, a jutro mogą być gorsze. To takie gotowanie żaby, niedługo będziemy wdzięczni że możemy wyjść z domu na chwilę. Zrozumiałabym to, gdyby ktoś umiał mi przedstawić realne powody dla których wprowadzane są ograniczenia. Ale zamiast tego słyszę emocjonalne sranie w banie bez konkretów.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 03:31:06

    To są bzdurne procedury. Ministerstwo zdrowia niech się tym zajmie. Muszą w końcu skończyć z tymi absurdalnymi obostrzeniami.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 13:39:57

    Jesteś POjebem?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 17:24:10

    Ktoś coś wie? Łowicki sanepid zawiesił się na danych z 19 sierpnia dziś zero jakiegokolwiek komunikatu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 17:27:55

    dziś będzie duuuużo więcej zakażonych. Jak tak dalej pójdzie, za chwilę będziemy mieli strefę czerwoną

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 17:29:00

    Już jest komunikat zobaczcie sami. Nic dziwnego, że nas przetrzymali. W przyszłym tygodniu czerwona jak nic!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:35:06

    Będziecie nosić wasze wymarzone maseczki cały czas :) nie ściągacie do kąpieli bo koronawirus przenosi się też przez kanalizację. Całe miasto będzie chore jak nic, uważajcie!

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 17:40:01

    Przez człowieka.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 17:35:40

    Wczoraj 83 dziś 97!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 17:52:49

    Maseczki to jedynie chronią,ale przed mandatem.xddd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 18:02:42

    Grzybica płuc gwarantowana do końca życia,więc noście maseczki dalej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 18:22:53

    Nośćie kaganiec dłużej do śmierci i siedzę domu i słuchaj głupot w tv o koronaświrusie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 18:43:14

    Restrykcje poluzowane to pretensje jak nałożone też pretensje. Wniosek taki żeby je znieść całkowicie i po bólu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 19:12:26

    Ludzie nie boją się koronawirusa tylko mandatów, utraty pracy w związku z zaistniałą sytuacją, pogorszenia sytuacji rodzinnych i finansowych i wielu innych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 19:52:52

    Cześć panowie, mam na imie Elwira 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Więcej moich zdjęć można zobaczyć na moim profilu : http://milepanie.pl/elwira05

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 22:03:06

    No to nie portal randkowy jak byś chciała wiedzieć (Polecam iść na tindera)

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 00:15:20

    Hej siema widziałem twoje fotki, ale lepsze masz na - www.ubojnia.kom

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 20:01:15

    masakra

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 22:05:34

    Do MB. Jaki Ty mądry jesteś! Euromodo dane, jaki Ty naiwny jesteś. jak uważasz, że to ściema to porozmawiaj z ludźmi, którzy codziennie ratują komuś życie. Porozmawiaj z tymi rodzinami co stracili swoich bliskich w wyniku pandemii. Przez takich jak Ty jest już źle i będzie jeszcze gorzej. Zobaczymy jaki mądry będziesz jak trafisz na OIOM. Tam nie jeden mądry taki jak Ty trafił, a jak wyzdrowiał to płakał jak kot bo dostał drugie życie jak w grze. Niech ta Twoja łepetyna zmądrzeje i przemyśli to sobie zanim następnym razem coś takiego głupiego napisze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • MB - niezalogowany 2020-08-20 22:16:03

    Ale się przejęłam ;) Twój komentarz to jest takie podsumowanie tego jak naiwne może być społeczeństwo. W Twojej wypowiedzi nie ma ani jednego argumentu. Jedyne co robisz to mnie straszysz co to mi się nie stanie. No ok, czyli wychodzi na to że można Ci wcisnąć każdy kit i to łykniesz, bo Cię jakieś tam Euromomo nie obchodzi, jak cos media powiedziały to przecież na pewno jest prawda. Ja jednak wolę być jak to mówisz "mądra" i sobie sprawdzać wszystko samodzielnie zamiast słuchać głupot w TV.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 22:23:49

    Do MB może wyjdź z internetu i telewizji. Ja swoje informacje czerpię od lekarza, którego mam w rodzinie. Wirus nie jest ściemą. I tak, pewnie 90% z nas przejdzie go bardzo łagodnie, ale przez bezmyslnosc ludzi, którzy którzy wyśmiewają te chorobę, wejdzie on kiedyś do s pitala i zamknie się np cały odzial kardiologii. I ludzie z chorobami serca umrą. Nawet nie na tego wirusa, tylko z powodu kwarantanny lekarzy, nie otrzymają pomocy. Więc, jeśli nie jesteś cholernym egoistą, załóż maseczkę. Dla innych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 22:36:50

    Ja mam med. w rodzinie i wiem że to prawda. Ja słucham tylko autorytetów na żywo, a nie z telewizji, gazet czy internetu. Ma to związek z sytuacją gospodarczą i owszem, ale zdrowie i życie ludzkie jest ważniejsze. Dopóki ktoś nie zachoruje albo nie umrze to mówią, że to nie prawda. Koniec tematu.

    • Zgłoś wpis
  • MB - niezalogowany 2020-08-20 22:47:26

    Nigdzie nie powiedziałam, że wirus jest sciemą - pandemia nią jest. Wprowadzone ograniczenia nie są w żaden sposób adekwatne do skali zagrożenia. Masz ci los, lekarza masz w rodzinie, a nawet on nic Ci konkretnego nie powiedział :) a wspomniał, że oddziały zakaźne są puste? Że ludzie umierają na szereg różnych innych chorób, bo teraz liczy się tylko Covid? Że pacjenci są pozbawieni dostępu do rehabilitacji? A może dowiem się czym to różni się od grypy, bo do tej pory nie ma żadnej konkretnej informacji na ten temat? Jaka jest skuteczność testów, czy pokazują zawsze dobre wyniki? Dajesz info, lekarz rodzinny na pewno wszystko Ci wytłumaczył :)))))))))

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 23:57:36

    Nie wszystkie. Przesadzasz.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 00:10:20

    Prawda.Tam może być fałszywie dodatni kiedy jego materiał genetyczny dostanie się do badanej próbki z zewnątrz. Co do szpitali to wiem. Ludzie wtedy leczą się na innych oddziałach na ile to możliwe. A reszta musi prywatnie. Lepiej nie chorować.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-20 22:36:28

    Statystyka...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 22:44:29

    To nie statystyka tylko ludzie.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 22:56:04

    Obyś nie stał się częścią tej statystyki...

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 23:27:57

    To dotyczy każdego. Serio.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MB - niezalogowany 2020-08-20 23:00:52

    Gdzie byliście w poprzednich latach, kiedy były epidemie grypy? Chodziliście w maseczkach, siedzieliście w domu? Obchodziło Was że jakaś babcia umarła, bo może nosiliście w sobie bezobjawowy wirus grupy? Ludzie serio ;) może już do końca świata noście maseczki? Jak widzicie koniec tej sytuacji, szczepionka z wyłączeniem odpowiedzialności za skutki uboczne? Po wzięciu takiego badziewia mamy już wielkie szanse stać się częścią statystyki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-20 23:47:01

    "Panie doktorze", to może "Pan" nam przepiszesz jakieś antidotum ? Ja poproszę receptę. Ale pan nie masz nawet prawa. Ja wolę trzymać się przepisów niż przejść cwaniacko przez całe życie czy być skrajnie nieodpowiedzialnym. Co do objawów ubocznych to każda szczepionka nawet na gruźlicę, na pneumokokowe zapalenie płuc czy na grypę wywołuje skutki uboczne, a korzyści przeważają ze względu na osiągnięcie ustalonego wcześniej celu klinicznego. Dorabianie teorii spiskowych na siłę nic nie pomoże. Jest wirus i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Ma to związek z sytuacja gospodarczą, ale zdrowie jest ważniejsze. Szczepionka na pewno nie będzie obowiązkowa. Kto nie chce to nie, efekty będą widoczne.

    • Zgłoś wpis
  • MB - niezalogowany 2020-08-21 00:15:45

    Lol, ale lekarstwo na co? Na wirusa, który się niczym nie różni od grypy? Zamknąć temat i tyle, problem NIE ISTNIEJE, nic tego nie potwierdza. A dlaczego ktoś wprowadza ograniczenia to już sobie sami musicie odpowiedzieć.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 00:34:57

    Nie rozumiem po co te ograniczenia. Chyba po to żeby było za co karać i wpłacać do skarbu państwa. Ja to widzę tak.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 03:38:24

    Ja jeszcze nie widziałem chorych na covid-19 prócz głupot z mediów i plotek.

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 13:43:41

    Kto takiego idiotę jak ty baranie zruchał? Baran z oślicą?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 00:12:22

    Nie pozwulcie sobom manipulować koronowirusa nie ma to Bill Gejts i zakon fałszujom fakty. Nie dejta się zniewolić Peace

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 08:19:54

    To idź i mu to powiedz ,nieuku pier....y ,naucz się pisać .

    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 13:11:29

    gość 2020-08-21 08:19:54 ---- nie szczekaj

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 00:36:31

    Leje na to. Niech świeci się tam świeci na czerwono.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 00:47:21

    w całym kraju niech sie świeci, może dopiero zrozumieją że to nie ma sensu

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 09:03:12

    Do MB. To sprawdzaj sobie w tych swoich źródłach a spotkamy się to jest kwestią czasu. Jesteś taka mądra, wszystko wiesz więc rób tak dalej. Już napisałem wcześniej, nie jeden taki cwaniaczek odważny był, nie jeden niczego się nie bał i bagatelizował wszelkie nakazy, aż do czasu kiedy ze łzami w oczach prosił aby go ratować. Antidotum na chwilę obecną, można tylko leczyć dostępnymi metodami przy chorobach zakaźnych, nawet nie porównujcie tego virusa do grypy. Stosując takie porównanie albo macie rozum dziecka z podstawówki albo czas iść do dobrego specjalisty ale od głowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • MB - niezalogowany 2020-08-21 11:34:52

    Śmieszy mnie już ta dyskusja ;) nadal tylko mnie straszysz. Oczywiście, że będę to porównywać, choć może faktycznie nie powinnam - grypa co roku zbiera większe żniwo niż ten pożal się Boże koronawirus. Łzy w oczach będę mieć, ale jeśli dostanę udaru albo zawału i nikt mnie nie uratuje, bo COVID. Społeczna odpowiedzialność zgodnie z wizją komentujących to tak naprawdę zamknięcie wszystkiego, bo Wy się boicie. Jak się boicie to nie wychodźcie z domu, proste :) to nie moja wina, że daliście sobie wkręcić taki kit i nie zamierzam przez to cierpieć.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 12:50:02

    Mam pytanko powie mi ktoś ile zachowarwań w powiecie łowickim wprowadzi nas do czerwonej strefy?? Dzięki za info

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 14:25:14

    No i dobrze. Niech wprowadzi do czerwonej, wtedy zobaczą jaka jest adekwatność wprowadzania tych ograniczających procedur do sytuacji. Uważam, że to jest przesada. Nawet na grypę też można umrzeć. Są dużo poważniejsze choroby niż sam covid.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 15:54:07

    Nie będzie żadnych chorych. Ludzie przechodzą bezobjawowo pomimo tego, że są ujęci w statystykach, które niestety i tak będą rosły. Niestety to jest tylko bzdurny proceder. Sami sobie to zrobiliście. Szyby niebieskie od telewizorów. Kto ma pilot ten rządzi. I uwierzyliście. Ulaliście sobie nowego bożka. Jako katolicy nie możemy pozwolić zniszczyć norm życia społecznego, obyczajów i naszego Kościoła z wiarą katolicką.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 16:36:16

    Nie będzie żadnych chorych. Ludzie przechodzą bezobjawowo pomimo tego, że są ujęci w statystykach i w większości na to jednak nie umierają. Statystki swoją drogą i tak będą rosły. Niestety to jest tylko bzdurny proceder. Sami sobie to zrobiliście - szyby niebieskie od telewizorów, a kto ma pilot ten rządzi. I uwierzyliście. Ulaliście sobie nowego bożka. Nie możemy pozwolić zniszczyć norm życia społecznego, obyczajów i naszego Kościoła z wiarą katolicką.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 17:54:46

    Pandemia nią jest tylko niektórzy ludzie nie rozumieją na czym ona się opiera.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 18:23:53

    Powikłania w tej pandemii są jedynie powikłaniami psychicznymi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gość 2020-08-21 18:24:48

    Nie wierzę w to co pokazują w telewizji.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-21 19:03:59

    W TV mówią o zmianach organicznych, których u nas nie ma.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-22 20:35:39

    Kto nosi maseczki i stosuje się do przepisów staje się propagatorem durnoty, czasami przeciwnikiem kościoła albo nawet anty-narodowciowcem , ubekiem, nacjonalistą itd. Jak tym ludziom to wytłumaczyć ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gośćć - niezalogowany 2020-08-25 18:22:17

    Cała ta pandemia wydaje się być ustawiona :/ Gdyby rząd naprawdę nie miał wirusa pod kontrolą, to by na poważnie z nim walczył. Jak zwykle pewnie chodzi o pieniądze..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-25 21:17:55

    Niektórzy z was co wypisują te brednie powinna się leczyć u psychiatry, szczególnie osoba MB. Twoja argumentacja i sposób doboru słów bardzo dobrze obrazuje co sobą reprezentujesz. Nie masz zielonego pojęcia co się dzieje z chorymi w szpitalach, jakie są objawy covid 19 u osób, które ciężko przechodzą tą chorobę. Dobrze Ci ktoś napisał, zmądrzejesz być może jak Cię dopadnie virus. Ci co porównują grypę do tego virusa są albo nie świadomi swojej głupoty, albo celowo sieją zamęt, robiąc wodę z mózgu innym. Bogate kraje sobie nie radzą z tą pandemią, sytuację mają gorszą niż u nas w kraju, ale u nas się ciągle krytykuje rządzących bez względu na to co wprowadzą. Nie ma złotego środka, ten virus to ciągła niewiadoma. A nasze społeczeństwo choć nie ma wiedzy na ten temat to się rozpisuje jakimi to znawcami są wszystkiego. (Czyli zjeść jabłko i mieć jabłko). Jedyne co można zarzucić rządowi to wydawanie obostrzeń np. dotyczących imprez typu komunie, wesela w czwartek, które obowiązują od piątku. Czyli katering zrobił zakupy od poniedziałku do wtorku na np. 150 osób, w środę od rana zaczęli przygotowywać na tyle osób, po czym w czwartek ok. 17 tej dowiadują się, iż mogą zrobić jedzonko dla 100 osób. czyli organizator musi zapłacić za 150 osób ale tym 50 osobom musi zadzwonić i poinformować, że muszą odwołać ich zaproszenie na swoje wesele czy inną imprezę bo rząd wydał zakaz imprez powyżej 100 osób. Na 10 osób 1 osoba zrozumie, 9 się obrazi. Przerabiałem to! No to nie jest mądre i fer.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-26 14:10:23

    Sami się zastanówcie. Jeśli jest to kolejna mutacja wirusa grypy, to nic się nie zmieniło od lat. Przecież każdego roku są nowe szczepionki na wirus grypy, bo ten wciąż się zmienia i w naszej sytuacji nie ma nic nowego w stosunku do tego, co było w innych latach, gdzie, co roku z tego powodu umierało w naszym kraju od kilku do kilkunastu tysięcy ludzi. A jeśli byłby to jakiś nowy, groźny, powstały samoistnie wirus lub jak niektórzy podejrzewają wyprodukowany w laboratoriach wojskowych to żadne maseczki by wam nie pomogły, chyba że założylibyście maski przeciw gazowe. Wirusy bowiem rozprzestrzeniają się dookoła i dawno wszyscy byśmy byli trupami leżącym jeden przy drugim w domach, na ulicach i na drogach. Poczytajcie sobie o ubiegłych wiekach i epidemiach, które nawiedzały Europę. Dowiecie się, jak wyglądała rzeczywistość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2020-08-26 14:20:30

    Sami się zastanówcie. Jeśli jest to kolejna mutacja wirusa grypy, to nic się nie zmieniło od lat. Przecież każdego roku są nowe szczepionki na wirus grypy, bo ten wciąż się zmienia i w naszej sytuacji nie ma nic nowego w stosunku do tego, co było w innych latach, gdzie, co roku z tego powodu umierało w naszym kraju od kilku do kilkunastu tysięcy ludzi. A jeśli byłby to jakiś nowy, groźny, powstały samoistnie wirus lub jak niektórzy podejrzewają wyprodukowany w laboratoriach wojskowych to żadne maseczki by wam nie pomogły, chyba że założylibyście maski przeciw gazowe. Wirusy bowiem rozprzestrzeniają się dookoła i dawno wszyscy byśmy byli trupami leżącym jeden przy drugim w domach, na ulicach i na drogach. Poczytajcie sobie o ubiegłych wiekach i epidemiach, które nawiedzały Europę. Dowiecie się, jak wyglądała rzeczywistość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MB - niezalogowany 2020-08-27 08:41:02

    Jak się nie ma argumentów to się wyzywa inne osoby od chorych psychicznie ignorantów. Nie chce się wam nawet niczego sprawdzić, więc o czym my w ogóle rozmawiamy. Takim społeczeństwem można manipulować jak się chce. Rząd widzi z kim do czynienia i będzie posuwał się coraz dalej w swoich działaniach. Gospodarka padnie, a wtedy wirus będzie nic nie znaczącym wspomnieniem, bo będziemy mieć wszyscy dużo większe kłopoty. Polak jak zwykle będzie mądry po szkodzie ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do