Reklama

Łowicz: picie piwa na Błoniach legalne? Gorąca dyskusja w ratuszu (ZDJĘCIA, VIDEO)

Radny Krystian Cipiński złożył na wczorajszej (28 czerwca) sesji Rady Miejskiej w Łowiczu projekt uchwały ws. wprowadzenia w części parku Błonie odstępstwa od zakazu spożywania napojów alkoholowych. Gorąca dyskusja na ten temat trwała ponad godzinę.

Przed miesiącem radny Cipiński złożył już na biurko burmistrza interpelację w tej sprawie, o czym informowaliśmy tutaj: https://lowicz24.eu/artykul/radny-interpeluje-o-wyznaczenie/451495.

Na czerwcową sesję radny z Bratkowic przygotował projekt uchwały, na mocy której w łowickim parku Błonie, w rejonie miejsc piknikowych nieopodal muszli koncertowej, można by było legalnie spożywać napoje alkoholowe o objętości do 4,5 proc. alkoholu oraz piwo. Pod chmurką nie można by było spożywać mocniejszych trunków.

Już przed wprowadzeniem projektu uchwały do porządku obrad nawiązała się dyskusja na temat samego pomysłu. Radny Robert Wójcik zwrócił uwagę, że coraz więcej miast w Polsce wprowadza nocną prohibicję. Jego zdaniem zezwolenie na spożywanie alkoholu w sąsiedztwie Góry Frajdy to nie najlepszy pomysł. - Dla mnie jest to jakaś schizofrenia i brak konsekwencji - stwierdził rady Wójcik, krytykując inicjatywę młodszego kolegi z rady.

Wnioskodawca odparł, że coraz więcej miast decyduje się również na wprowadzenie stref wolnych od zakazu spożywania alkoholu. Nie tak dawno taki krok podjęli samorządowcy z Redy, miasta partnerskiego Łowicza. - Nie bójmy się tego alkoholu. Wszystko jest dla ludzi - przekonywał najmłodszy z grona łowickich radnych.

Część radnych nie chciała zresztą zajmować się tematem na wczorajszej sesji. Wolę rozpatrzenia projektu uchwały wyraziło 11 radnych, 3 było przeciwnych wprowadzeniu tego punktu do porządku obrad, a 6 wstrzymało się od głosu.

Jeszcze gorętsza dyskusja nawiązała się przy rozpatrywaniu projektu. Ponad godzinną debatę można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/dnv1kSd42l0?t=4h54m19s

Ostatecznie projekt aktu prawnego zezwalającego na spożywanie alkoholu niskoprocentowego na Błoniach nie został w ogóle poddany pod głosowanie. Powód? Brak opinii radcy prawnego ratusza co do zgodności z prawem proponowanych zapisów.

Radny Wójcik sugerował, że uchwała jest niezgodna z Miejskim programem rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.

Łowicka rada wróci do procedowania w tej sprawie prawdopodobnie na sesji w lipcu.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 11:52:16

    Grill na błoniach z piwkiem to piękna sprawa. Już dawno powinno coś takiego być. Popieram.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 12:04:03

    Zdecydowane TAK!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 12:05:56

    Spacer z dzieckiem po błoniach, zabawa na placu zabaw , zabawa na "gorze frajdy", a przy grillu ktoś po paru piwkach - nie chcę takiego widoku!!!! Piwko może sobie ktoś wypić na szkiełkach!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 12:11:08

    A ja bym chciał piwo wypic własnie tam :) Gratuluję i wierze, że sie uda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 12:17:19

    Ja tak samo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 12:36:28

    A ja nie!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 12:37:29

    A ja nie!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 12:37:34

    Góry Frajdy... jaka Góry Frajdy? Póki co nic tam nie ma i cisza w tej sprawie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość przyjezdny - niezalogowany 2018-06-29 12:41:51

    Ludzie, wasze zacofanie jest większe niż Amerykanów przed epoka Inków..., dlaczego nie zrobić strefy do grillowania, strefy dla dzieci, strefy dla ludzi z psami itp itd - odpowiedź jest jedna, bo jak pozwolisz to nikt tego nie uszanuje i będzie większy syf niż był. A to świadczy tylko o nas samych.... To jest najbardziej zatrważające i bolesne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 13:14:53

    Nie uważam, żeby wypicie piwa w miejscu takim jak to było jakimś wykroczeniem. Otrzymanie mandatu za kulturalne spożywanie alko to przesada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-29 13:18:23

    Wojcik to niech siedzi cicho. Zdecydowanie jestem za. Juz by chcial prohibicje. To moze niech w ogole ludzie rzuca picie. Pozamykajmy bary pizzerie itp po co to komu? Wojcik do siwbie wszystkich zaprosi na wieczorna nude

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nalogowy alkoholik - niezalogowany 2018-06-29 13:40:09

    Popieram!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 13:44:36

    Też popieram!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lowicz - niezalogowany 2018-06-29 13:49:20

    Pamietajcie o kibelkach bo od piwka siku sie zachciewa i wtedy tylko krzaczki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-29 13:57:01

    Jestem za. Można by tam zamontować kamerkę monitoringu i miejsce byłoby pod kontrolą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 14:12:12

    Piękna sprawa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 14:37:36

    Bardzo dobrze! Już dawno to powinno być.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 15:03:03

    Spożycie alkoholu mamy jak za najbardziej mrocznych czasów komunizmu i wódę oraz piwko trzeba zwalczać. Radny Wójcik to wie, bo codziennie w swojej pracy zawodowej spotyka się z patologią i zdemolowanymi przez wódę rodzinami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 15:03:08

    Wreszcie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-29 15:30:19

    Młodziak dostał niezły łomot! Do tego jest mało kulturalny, więc powinien czym prędzej uciekać z Łowicza. Nie chcemy tu takich wywrotowców!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-29 15:37:18

    Robert, idz stad.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość Andrzej - niezalogowany 2018-06-29 18:42:24

    Panu radnemu Cipińskiemu proponuje, aby delikwentów po spożyciu alkoholu podwozić pod jego dom i teraz się zmierzy z uchwałą swoją i zaradnością , działanie niskie i płytkie, wstyd za takiego radnego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 19:09:44

    A ja panu radnemu Cipińskiemu chylę czoła za odwagę i prospołeczną propozycję. Adwersarze zazdroszczą i tyle. Proszę robić swoje!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-29 19:31:05

    Więkrzość radnych jak na radnych przystało podporządkowuje się trędom panującym w danym mieście. Biorąc pod uwagę, że Łowicz jest miastem ludzi starych i obłudnych raczej nie ma szans na piwo nawet w miejscu wyznaczonym i monitorowanym przez miasto. Ponieważ radnym się nie opłaca powstawać przeciwko wyborcą. Dlatego. Brawa za odwagę i samo zgłoszenie takiej propozycji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-29 20:48:10

    Pomysłodawca mało kulturalny, aż strach pomyśleć jaki zuchwały i arogancki może się okazać po spożyciu....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 21:05:30

    Mało kulturalny? To ja chyba inne nagranie sesji oglądałam, bo z tego wynika, że kilku radnych nieustannie próbuje mu wejść w zdanie, przeszkadza, a poza tym radny Wójcik rzucił w jego kierunku coś o schizofrenii, co jest skandalicznym i niegodnym zachowaniem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 21:23:24

    Prawidłowo. Takie miejsce już dawno powinno być.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 21:36:40

    Cipiński, proszę nie ośmieszaj się. jeszcze trochę musisz się nauczyć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 21:53:21

    No nie wiem kto tu się ośmiesza. Prohibicję najlepiej wprowadzić po całości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-29 22:14:22

    Właśnie. Mam wrażenie że gostek sam sobie pisze komentarze poparcia :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-29 22:31:47

    Coraz więcej miast wprowadza prohibicję?! Żałosny ten Wójcik, aż wstyd.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lowiczak - niezalogowany 2018-06-30 02:10:04

    Kazik pięknie śpiewał : Wiatr wieje jak chce Każdy chowa się Tu przeciągi są jak do katastrof obraz Nie mam siły, odpadam Za mną ludzi gromada Tylko o tym mogę myśleć za razem raz Tak tu było od zawsze, mniej kolorów może miało Właściwie jedno i to samo się działo Ofiary zaściankowej wojny mówią o tym spokojnie Tylko silnych los obdarza hojnie Bo jakie liczy się myślenie, czy to jeszcze jest myślenie? Niestety tylko jedna rzecz jest w cenie Inne to są jej pochodne, cała reszta jest nieżywa Ja jedno czego chcę - chcem piwa!!! Chcem piwa, kurka nieżywa Chcem piwa, o kurka siwa Chcem piwa, chcem piwa, Cchcem piwa, chcem piwa... Chcem pjiwa...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-30 06:23:26

    Panie radny a jabola też pozwolicie wypić? Tak kurturarnie w kubełecku?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-30 08:21:15

    Tylko 500+ na Blonisch niech spacerują i dac im jeszcze jakieś przywileje , np darmowy browar !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zainteresowany - niezalogowany 2018-06-30 09:05:15

    Jak chce ktoś się napić piwa do wyjazd do pijalni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dawid - niezalogowany 2018-06-30 09:23:56

    Jak to jest, że kilku palantów decyduje gdzie można się napić piwa a gdzie nie. Zamiast zabrać się za jakieś inwestycje, które dadzą ludziom godną pracę to budujecie w tym wymarłym mieście ronda i supermarkety. Brawo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-30 10:01:56

    O czym tu gadac? Jak tego nie wprowadza to ciemnogrod...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-30 11:30:55

    Panie cipka czy jak ty sie zwiesz baranie . otworz jeszcze im bude z piwem zeby nie musieli latac

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-30 12:16:41

    Śmieszne próby osłabienia Krystiana w komentarzach. Żenada!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-30 12:33:34

    Zajmują się bzdetami, zajmijcie się syfem w mieście i dziurawymi drogami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-30 12:40:38

    No chyba radni mają na tyle energii i czasu by zająć się i tym. Dziurawe drogi to nie wszystko. Oczekiwania mieszkańcow również trzeba spełniać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-30 13:09:11

    Jestem zdecydowanie za . Krystian dasz radę masz wokół wiele osób które Ci pomogą. Trzymam kciuki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-06-30 14:49:15

    Pierdolcie się wszyscy ci co jesteście za takimi pomysłami. A ty Cipiński, pierwszy się pierdol, dla przykładu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-06-30 15:27:44

    Brawo przedmówco... Kulturka najwyższych lotów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aksa - niezalogowany 2018-06-30 16:01:07

    A ja mysle ze trzeba powołać komisje wraz z głosowaniem społecznym. Pan radny co tak oponuje chyba nie pamieta jak był mlody ale coż mamy taki klimat polityczny że niestety mamy wiecej chorągiewek w polityce niż rzetelnych prawdziwych rządzących. Mi nie przeszkadza bo lepsze takie legalne rozwiązanie aniżeli ganianie małolatów przez policję ktora zamiast zająć sie poważnymi wykroczeniami nabija tylko statystyki. Cipinski nie zawsze masz trafione pomysły ale ten hmm czemu nie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fatal Error - niezalogowany 2018-07-01 09:41:01

    A ja mam propozycje - może warto wyjąć głowę z dupy i w końcu zabrać się za Stary Rynek i Trójkątny i zrobić coś co będzie różniło się od tego co widzimy na zdjęciach z lat 80tych. Tam mogłoby powstać coś klimatycznego a nie skansen+wielka patelnia ot cała przestrzeń publiczna w Łowiczu. Oddzielić część rekreacyjną od tej imprezowej. Pan Krystian pewnie po pracy szybko by sobie na piwko wyskoczył bo nie ma jeszcze dzieci i nie musi po kieracie wracać w dyby ale kiedyś dorośnie. Kończąc zauważę że pranie mózgów młodzieży to naprawdę naganne zachowanie. Każdy wie że człowiek w pewnym wieku przeżywa okres buntu. To jest zwyczajne żerowanie na ludzkich instynktach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-07-01 09:59:56

    Ja mam 42 wiosny i chetnie sie tam piwa napije. Mlodziez mlodzieza, ale to nie tylko dla nich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanka - niezalogowany 2018-07-01 12:22:27

    Obejrzałam transmisję i jestem w szoku. Młodzieżowa rada jest "ZA" pomysłem! Wiem, że jej rola jest głosem doradczym, ale na litość ludzie to nadal młodzież szkół średnich, w większości niepełnoletni. Akurat normalne, że marzy im się taka strefa, to jest generalnie nieetyczne wykorzystywać młodzież i pokazywać jako uzasadniony przykład za powstaniem strefy. Tak samo jak powoływanie się na jakąś sondę na FB. Wiadomo, że głosują małolaty i znajomi pomysłodawcy, stąd taka "podejrzana" statystyka, która nie ma odbicia choćby w komentarzach dot. artykułu. Sama jestem przeciw i zawsze będę. Może i jak radny to ujął "jedno piwko nikomu jeszcze nie zaszkodziło", ale rzadko się widzi, że ktoś kupował jedno...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-07-01 12:30:08

    Faktycznie najwazniejszy temat do obrad!brawo,brawo!do piwka panie oraz panowie,piwko pijcie,nad piwkiem dyskutujcie,wyjdzie wszystkim na zdrowie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-07-01 13:35:13

    Góra frajdy trafiony i dobry pomysł, ale co do strefy wolnej od zakazu spożywania alkoholu to naprawdę nie przemyślany pomysł. Można dopisać do 15 pytań ds zmiany konstytucji 16 pytanie. Czy na terenie całego Łowicza nie powinien obowiązywać zakaz spożywania alkoholu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2018-07-01 13:47:44

    Szanowni mieszkańcy ja również obejrzałam, poświęciłam 2 godziny na transmisję, a niestety myślę że większości ludzi nie chce się aż tyle czasu tracić i nie wiecie co się dzieje, a dzieje się na tej sesji... Od czasu 6:10:00 całe meritum. Radny Cipiński chciał "podłożyć" uchwałę, zrobił więc to w ostatniej chwili, radni nie znali jej treści w całości, poprawki jedynie odczytał, radni nie mieli wersji papierowej, dodatkowo radca prawny dokumentu nie parafował, uchwały nie opiniowały komisje rady, ani inne grupy. np. komendant bo wiadomo, że opinie byłyby negatywne, więc zagłosujmy szybko póki nikt nie patrzy.To jakieś kuriozum, pośpiech w tym wypadku sprawiłby przegłosowanie być może bubla prawnego! Aż tak się śpieszy żeby pić legalnie na Błoniach? Wstyd, radni głosowaliby wręcz w ciemno, obejrzyjcie te kilka minut, mówią sami za siebie o desperacji radnego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2018-07-01 13:50:46

    To przykre, bo tylko 3 może 4 osoby zabierały głos i były zainteresowane przebiegiem głosowania, reszta by zagłosowała bez żadnej refleksji. Aż strach pomyśleć jak wyglądały inne sesje i głosowania w ważnych dla miasta sprawach, np. sprawa Kaliskiej itp.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-07-01 17:24:17

    Kuriozum to jedno z ulubionych slow Wojcika, wiec wiadomo kto pisze. Tez obejrzalem nagranie. Na sesji weszlo kilka uchwal i kazda musiala byc zreferowana jak i ta. Prawda jest taka ze opozycyjnym temqt sie nie spodobal bo nie jest ich. A ludzie tego chca. Pytanie kto slucha ludzi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zgredson33 - niezalogowany 2018-07-01 18:00:53

    Kurwac, powiem tak. Jak człowiek się ukrywał między blokami było zle. Na terenie szkoły też zle. Jest możliwość żeby zrobić fajną strefę na spokojne wypicie piwka to zawsze się znajdzie jakiś gamoń który będzie rzucał kłody żeby ustawa nie przeszła. To są chyba osoby które tak nienawidzą swojego smutnego zycia że chcą żeby wszystkich życie takie było. To trzeba zrobić tak żeby wszędzie w Łowiczu można było pić a tam zrobić zakaz picia ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-07-01 20:08:34

    Na terenie szkoły? Dzieciaku ty w ogóle nie powinieneś pić, a nie szukać okazji. Może teraz jesteś pełnoletni to idź do knajpy i sobie wypij, albo kup i wypij w domu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2018-07-01 20:11:21

    Cipek na burmistrza a wtedy cale miasto najebane hahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2018-07-01 20:22:56

    Szanowny "gościu" chciałabym zauważyć, że więcej niż jeden człowiek na świecie może używać tego samego słowa, również i słowa kuriozum. Ja z panem Wójcikiem nie mam wspólnego absolutnie nic, jestem mieszkanką Korabki, rocznik 1984 - więcej nie muszę przedstawiać, ale też nie dam się wciągnąć w jakąś prywatną grę tutaj prowadzoną, ktoś tu bardzo chce żebyśmy myśleli, że nie ma w tej dyskusji merytoryki, a każdy komentarz "przeciw" jest p. Wójcika, a "za" p. Cipińskiego. Nie napisałam nic o referowaniu uchwały, tylko o tym w jaki sposób chciano ją wprowadzić i głosować, to już kilku radnych zauważyło, że niezgodnie z przepisami. No i "ludzie tego chcą" - serio wszyscy ludzie? Tutaj się nie zgodzę i myślę nawet, że dlatego tak szybko miała być ta uchwała wrzucona, bo właśnie po opiniach i konsultacjach innych, a nie tylko młodzieżowej rady, okazać by się mogło, że aż tak dużo ludzi nie chce tej strefy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-07-01 21:17:35

    Pozdro Robert!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-07-01 22:16:38

    A ja popieram pomysł komendanta policji Radzikowskiego. Prohibicja w nocy w Łowiczu i będzie spokój.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ściema awanturnik - niezalogowany 2018-07-02 07:38:56

    Nasi radni są bardzo mądrzy bo chcą dać pozwolenie na coś co na błoniach się robi od lat.Jeszcze tylko pozwólcie nam puszczać bąki bo ludzie jacyś nadęci chodzą i brzydko im pachnie z ust.Starym kałem czy kakaem? Ciekawe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-07-02 09:28:41

    A ja jestem przeciw!Rozczarowal mnie pomysl wnioskodawcy,poparcie pana burmistrza,ktory po podjeciu uchwaly jest odpowiedzialny za zachowanie ludzi pod wplywem wypiego piwa w ilosci nieograniczonej.Czy pan Kalinski serio chce niekontrolowanego picia alkoholu?czy panowie sprawdza,ze to niskoprocentowy trunk?nieporozmienie w kontekscie spolecznym,choc glosy prwnej grupy wyborcow beda zdobyte .....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-07-02 09:57:22

    Śmieszne negowanie przeciwnego obozu politycznego. Dajcie spokój. Są foty jak pijecie piwo w mieście.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-07-02 14:49:45

    Góra frajdy a plac zabaw na błoniach się rozpada ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do