Reklama

Maciej Rybus honorowym obywatelem Łowicza?

Radni miejscy Krystian Cipiński i Krzysztof Olko złożyli w łowickim ratuszu wniosek o nadanie piłkarzowi polskiej reprezentacji Polski i Lokomotiwu Moskwa Maciejowi Rybusowi tytułu honorowego obywatela Łowicza.

Maciej Rybus urodził się 19 sierpnia 1989 roku w Łowiczu. Przygodę z piłką nożną rozpoczął w łowickim Pelikanie, skąd trafił do Młodzieżowej Szkoły Piłkarskiej w Szamotułach.

W 2007 roku przeszedł do Legii Warszawa i w jej barwach jako osiemnastolatek zadebiutował w rozgrywkach polskiej Ekstraklasy. Z klubem z Łazienkowskiej trzykrotnie sięgał po Puchar Polski, a raz po Superpuchar. W stołecznym zespole rozegrał łącznie 132 spotkania, w których zdobył 16 bramek.

Z Warszawy lewonożny piłkarz przeniósł się do Tiereka Grozny. W klubie ze stolicy Czeczenii wychowanek „Ptaków” rozegrał 109 spotkań. Strzelił 18 goli i zanotował 20 asyst. W czerwcu 2016 roku popularny „Rybka” podpisał kontrakt z Olympique Lyon, wicemistrzem Francji. W barwach francuskiej drużyny zadebiutował w rozgrywkach elitarnej Ligi Mistrzów. Od lipca ubiegłego roku 28-latek jest zawodnikiem Lokomotiwu Moskwa.

Chłopak z łowickiej Korabki zadebiutował w reprezentacji Polski 14 listopada 2009 roku w meczu towarzyskim przeciwko Rumunii. Już kilka dni później, w swoim drugim spotkaniu z orzełkiem na piersi, zdobył pierwszego gola dla biało-czerwonych.

Pomocnik (może grać również na pozycji obrońcy) wziął udział w finałach Euro 2012. Znalazł się też w szerokiej kadrze powołanej przez selekcjonera Adama Nawałkę na mistrzostwa Europy 2016. Niestety, z gry w turnieju wyeliminowała go kontuzja barku. Teraz „Rybka” ma szansę, aby po raz pierwszy pojechać na mundial.

- Maciej Rybus w swojej bogatej karierze nie zapomniał o miejscu, z którego wyrósł. Od 2012 roku czynnie włącza się w organizację dużej charytatywnej imprezy w rodzinnym Łowiczu, turniej pn. „Gwiazdy na Gwiazdkę” - podkreślają wnioskodawcy. Jako ambasador imprezy promuje miasto w ogólnopolskich mediach, zaprasza do udziału w turnieju znanych zawodników.

- To wybitny sportowiec i wspaniała osobowość, która zasługuje na uhonorowanie ze strony swojego rodzinnego miasta - nie mają wątpliwości radni Cipiński i Olko. Jak przekonują, 28-latek jest wzorem do naśladowania dla wszystkich młodych sportowców.

Obecnie tytuł honorowego obywatela Łowicza posiadają 23 osoby. Są wśród nich m.in. papież Jan Paweł II, biskupi łowiccy Alojzy Orszulik, Józef Zawitkowski i Andrzej Franciszek Dziuba, działacze podziemia niepodległościowego w czasie II wojny światowej Jan Kopałka, Janusz Karpiński, Julian Walendziak czy historycy Jan Wegner, Wiesław Jan Wysocki, Marek Wojtylak.

Maciej Rybus nie byłby jednak pierwszym sportowcem w tym elitarnym gronie. Cztery lata temu łowicka rada nadała ten zaszczytny tytuł Zbigniewowi Bródce, mistrzowi olimpijskiemu w łyżwiarstwie szybkim.

Wniosek w tej sprawie rozpatrzy sąd honorowy, który zostanie powołany przez Radę Miejską prawdopodobnie już w przyszłym miesiącu. W sądzie zasiądą przewodniczący rady, burmistrz oraz czterech radnych.

Jeśli opinia gremium będzie pozytywna, projekt uchwały ws. nadania honorowego tytułu trafi do łowickich samorządowców.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-25 15:47:49

    Od razu go na burmistrza. Młody , bystry z doświadczeniem. Ta zmiana jest w Łowiczu potrzebna już od dawna.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-25 17:53:26

    Jak najbardziej .Popieram wniosek.Znowu uszczypliwość i nie na temat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-25 19:14:34

    I dobrze, bierze udział w gwiazdy na gwiazdkę, znajduje czas by się pojawiać, nie ukrywa że jest z małej mieściny to jak najbardziej. Powodzneia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-25 20:17:47

    Szanowni, bez urazy, nie ujmując Panu Rybusowi, bo sportsmen to zacny, ale chyba z tym wnioskiem nie trafiliście. Domniemam, że spowodowane jeat to brakiem tzw. doświadczenia życiowego i wiedzy. Pozdrawiam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-25 20:28:17

    A co prezydentem ameryki był aktor a polski elektryk to dlaczego nie piłkarz burmistrzem . a co to doświadczenie życiowe, A po historii jest doświadczenie .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2018-01-25 20:28:28

    Bardzo dobry i trafiony wniosek. Reprezentant kraju z Łowicza w najpopularniejszej w Polsce dyscyplinie, czyli piłce nożnej. Wszystkim w Łowiczu się nie dogodzi to wiadomo od dawna. Ja jestem jak najbardziej za jego kandydaturą. Bródce też się tytuł należał, choć nie pochodzi z Łowicza .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anka - niezalogowany 2018-01-25 21:01:19

    Olko mógłby zgłosić do tytułu honorowego obywatela miasta Jureczka, najsłynniejszego inkasenta z Targowiska Miejskiego, za "wzorowe" pobierania przez lata inkasa na rzecz miasta:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-25 21:17:51

    O, cześć "Anka" z PCPR!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-25 21:58:17

    Jak to niewiele trzeba, wystarczy kopać w piłkę i już można zostać honorowym obywatelem. A na gali przyznania będzie się wypowiadał ? Wolałbym aby kopał ale chyba nie wstawia bramki do sali radzieckiej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mike - niezalogowany 2018-01-25 22:17:30

    rzygać się chce na ten hejt. Tu wychodzi słoma z butów niestety, a dotyczy to ostatniego wpisu. Nie wystarczy kopać (kopie to się ziemniaki na polu). Trzeba grać z orzełkiem na piersi w Reprezentacji Polski, reprezentować swoją ojczyznę, nie wstydzić się własnego miasta, mieć dobre serce, udzielać się charytatywnie. Ale Ty żałosny hejterze tego nie zrozumiesz, bo jesteś zakompleksionym małym człowiekiem, który jest odważny we wpisach z poziomu "gość"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hrabia Ortodoks - niezalogowany 2018-01-26 08:04:23

    Przykład kolejnego "emigranta" który wyjechał z Łowicza w poszukiwaniu perspektyw. Pokażmy młodym że łowiczanin przyszłości to taki który wyjechał. Dwa super mózgi wymyśliły.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 08:56:38

    Do gościa powyżej: to niech najlepiej robi wielką karierę w Pelikanie, albo Orle Nieborów, bo dalej to już emigracja... Luuuudzie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Inkasent - niezalogowany 2018-01-26 10:26:55

    Cipiński niech lepiej pompuje bicki, a nie się za politykę bierze;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 10:50:42

    Uważam ,że te zgryzliwośći są podyktowane zazdrością do chłopaka. Człowiek ten nadaje się na burmistrza bo jest rozpoznawalny, ma ikre i jest młody . Szkoda tylko , że on może mieć inne plany.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 11:02:46

    Burmistrzem to powinien być ktoś np. po prawie, administracji, ekonomii, finansach lub zarządzaniu, a nie ktoś kto jest rozpoznawalny, ma ikrę i jest młody!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anka - niezalogowany 2018-01-26 11:04:11

    Na burmistrza proponuję Jureczka, znanego inkasenta z Targowicy Miejskiej, bo ponoć zna się doskonale na finansach...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 11:17:46

    Najważniejsze, żeby podziękować jak najszybciej historykowi, który na ostatniej sesji chciał posypywać głowę wiadrem popiołu. Myślę, że bardziej przydałby się mu kubeł zimnej wody, żeby ostudził czasami emocje...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    robert - niezalogowany 2018-01-26 11:55:15

    Śmieszni mali ludzie plują jadem. Zazdrość ich zżera. Krystian, rób swoje i sie nie zrażaj. Popieram kandydature Rybki!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 12:22:49

    Prawdziwe nastroje względem tematu odzwierciedla post lowicz24.eu na Facebooku. Same pozytywne komentarze i masa polubień. Tam się żaden hejter nie wyrwie, bo nie ma anonimowości. Żałosne jest to ujadanie pewnie jednej lub dwóch osób. Za to tytułów nie przyznają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 13:03:16

    Deal jest prosty. Dostanie tytuł, a potem będzie popierał w kampanii wyborczej. Bardzo słabe!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Inkasent - niezalogowany 2018-01-26 13:09:31

    Nie każdy komentarz negatywny jest hejtem. Na szczęście żyjemy w wolnym, demokratycznym kraju, gdzie jest wolność słowa, i każdy ma prawo krytykować jeśli mu się coś nie podoba:) A Cipiński, najpierw niech się przyjrzy dogłębnie, z należytą starannością i rzetelnością, działalności Pelikana, a później marzy o byciu burmistrzem...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 13:12:51

    Kampanię wyborczą czas zacząć!!! Zaczynamy, start!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 13:58:16

    Proponuję na burmistrza Bońka z Żabiej. Jest chyba najbardziej rozpoznawalny w mieście. Taki Olko, czy Cipiński nie mają raczej szans, ba sam Kaliński nie jest chyba bardziej znany. Zgłaszajcie kandydatów, bo ławka chętnych nie jest ponoć krótka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 14:18:56

    Ktoś napisał .ze na burmistrza trzeba byc po ekonomi , finansach ,zarządzaniu. nu a po historii nie .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 14:37:50

    Co do pana Bródki zgadzam się że słusznie otrzymał tytuł, zasłużył się dla regionu i sportu zwanego łyżwiarstwem szybkim. Jeżeli chodzi o pana Rybusa, no cóż...zapewne dobry z niego człowiek bo pomaga ludziom, zdolny piłkarz bo jakby nie było zagraniczne kluby wyciągają po niego ręce, ale to chyba nadal za mało żeby taki tytuł otrzymać. Takie jest moje zdanie, mam nadzieję że nikogo bie obraziłem wyrażając swój pogląd. Dziękuję

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 16:19:14

    Łok dzierżwi teren pod Boze Ciało Pelikanowi... . Cipiński jest pracownikiem Łok - czy jego tata jest pracownikiem Pelikan- a ??? Ile dostaje Łok za to ??? Jest na etaty na których niewiele sie robi ??? no i ciche przetargi... http://www.zgm.bip.lowicz.eu/files/docs/oferta_przetargowa_na_dzi1.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2018-01-26 19:29:33

    Co trzeba osiągnąć (do "gościa" od przedostatniego postu) w swojej dziedzinie by być nominowanym do tytułu Honorowego Obywatela Łowicza. Prawie 50 występów z orzełkiem na piersi, uczestnictwo w Mistrzostwach Europy, niemal pewny występ na Mistrzostwach Świata. Wiem, że Rybus to nie Lewandowski, nie jest celebrytą, ale powinniśmy być jednak dumni, że w kadrze narodowej występuje łowiczanin. Jedyny z futbolistów Łowicza , który coś osiągnął. A tak dla tych wszystkich krytykujących: TYTUŁY HONOROWYCH OBYWATELI ŁODZI z ub. roku: pływaczka Aleksandra Urbańczyk-Olejarczyk, raper Adam O.S.T.R. Ostrowski i koszykarz Marcin Gortat. Czy mają większe osiągnięcia od Rybusa??? Pozostawiam to bez odpowiedzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Plecak - niezalogowany 2018-01-26 19:39:54

    A ja pytam, jak to się stało, że radny Cipiński miał robotę w UM, a teraz pracuje w ŁOK? O robotę w ratuszu starało się wielu wykształconych ludzi, a jakoś nie zostali zatrudnieni. Ciekawe czemu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 20:13:08

    Plecak jak chcesz to się zgłoś ale po podstawówce ciężko nawet łopate trzymać. Maść ba ból dupy proszę sobie kupić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 20:16:23

    Gdyby każdy Was był tak dobry jak w komentarzach to każdy by był burmistrzem. Liczą sie chęci i ciężka praca.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 20:25:33

    Pracował w ŁOK JAK jeszcze nie był radnym. Ale jak się szuka sensacji to proszę najpierw sprawdzić czy to co się pisze jest prawda. Chyba że ten siwiejacy się tu wypowiada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Plecak - niezalogowany 2018-01-26 20:37:16

    Naucz się gościu czytać ze zrozumieniem. Nikt nie napisał, że dostał pracę w ŁOK, gdy był radnym. Pytanie brzmi, jak w ogóle dostał się do UM, a później do ŁOK, bo znam wielu, którzy mieli lepsze od niego wykształcenie a w ratuszu nie zostali zatrudnieni za czasów MIŁOŚCIWIE NAM PANUJĄCEGO I NAJUCZCIWSZEGO HISTORYKA, który na ostatniej sesji chciał posypywać głowę wiadrem popiołu. A ten pan, który pisał o maści do..., widać, że jest najwyższych lotów intelektualnych i kulturalnych, ale czego można się było innego spodziewać:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 20:59:20

    Radny Cipiński, na marginesie syn wieloletniego działacza PELIKANA, jak jest taki bystry i kompetentny, to niech znajdzie zatrudnienie w instytucji kulturalnej na rynku komercyjnym np. w jakiejś galerii sztuki. Dziwnym zbiegiem okoliczności w ŁOK pracuje też syn innej wieloletniej działaczki PELIKANA. Radny Cipiński, mógłby kiedyś opowiedzieć młodym ludziom o recepcie na sukces zawodowy, jak się do niego dochodzi, i dzięki czemu lub komu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 21:03:18

    Krystian nie przejmuj się tymi wpisami tych malutkich i żałosnych człowieczków. Niech się nygusy sami za pracę wezmą. Rób swoje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 21:11:05

    Powiedzmy wprost: jakis burak uwzial sie na Krystiana, bo widzi w nim konkurenta, albo skacze mu gula z zazdrosci. Sloma wychodzi uszami, szkoda gadac. Dobrze, ze ten chlopak ma tyle werwy i jest odporny na takie docinki. Oby kazdy staral sie tak dla swojego miasta jak on od lat, mimo mlodego wieku. A dla Rybusa uklony, szacun i pelne poparcie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 21:19:39

    Plecak placek czy jak ty tam masz. Do UM dostał się z wyborów na radnego. Nie znasz podstawowych zasad działanka oraz wybierania władz miejskich to może nie zabieraj tlenu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 21:22:33

    Placek Sam sobie zaprzeczasz w wypowiedzi więc o czym z tobą dyskutować. Ból dupy w każdej wypowiedzi sory ale tym nic nie zwojujesz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2018-01-26 21:27:48

    A tym wszytskich których boli Krystian i jaka rolę odgrywa w naszym mieście serdeczny ch** w dupie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Plecak - niezalogowany 2018-01-26 21:44:50

    Widzę, że radny Cipiński ma bardzo kulturalnych obrońców. Wspłóczuję. Jeden o maści do d.py, a drugi chu** w d*pie. Kulturą nie grzeszycie, a nie wspominając o rozumie. Wszystkich KULTURALNYCH zwolenników radnego Cipińskiego serdecznie pozdrawiam:) Poczekajmy do wyborów. Może zmieni się burmistrz, a wtedy będzie okazja, żeby wiele spraw dogłębnie w tym mieście WYJAŚNIĆ, NAŚWIETLIĆ I SPRAWDZIĆ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 21:51:49

    Już niedługo Kamiński będzie miał co robić w Łowiczu...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-26 22:15:13

    Przypomne ze tekst dotyczy nominacji Macieja Rybusa. Bardzo sluszene. Pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-26 22:37:04

    As....iorki, Kamiński to niech się memem Plastusia i spółki zajmie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł - niezalogowany 2018-01-26 23:04:58

    Mariuszu vel Plecaku, idź już spać i kontroluj sobie swoją stadninę w Walewicach. Intelektualisto za pięć groszy...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł - niezalogowany 2018-01-27 10:13:24

    Czyżby K.O. znalazł nową receptę na wygrane wybory? Krystian masz wiele fajnych pomysłów ale widać co raz częściej że w ich ciepełku chce się ogrzać wielu różnych ludzi. Gdzie kończy się pasja a zaczyna polityka?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-27 10:18:06

    Byłem w ubiegłym roku na promocji albumu i tam Panowie Rybus i Malangiewicz powiedzieli że Łowicz najlepiej się rozwijał gdy rządzili inżynierowie lub ekonomiści. Wiem że to nie w temacie za co przepraszam ale tak mi się przypomniało po lekturze komentarzy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-27 11:07:11

    Ponoć Kopcińska po telefonie "z góry" ma zająć się memem Plastusia, będzie się działo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-27 11:58:56

    Szajber nie poradził sobie. Widać jakie ma tutaj zaplecze. Jeden gorszy od drugiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiki - niezalogowany 2018-01-27 15:28:07

    Funkcja radnego powinna być pełniona społecznie. A jeśli CHODZI O WYBORY NA BURMISTRZA, to już dawno zamiast wyborów POWINNO SIĘ OGŁASZAĆ PRZETARGI - wygrywa ten kandydat, który będzie tańszy. Takie zasady wyłoniłyby prawdziwych ludzi z pasją, a nie żądnych błysków fleszy karierowiczów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-27 16:39:48

    Do Wikiego. Ma to sens. Ale tańszy np, po histori, albo matematyk nie musi być dobry. wygra tanio przetarg , a pózniej mu radni dadzą 12 tyś, pensji jak to ma ten obecny . Ciekawe za co on to ma??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anka - niezalogowany 2018-01-27 16:42:03

    Czy radny Olko ma jakieś poważne "RECEPTY" na rozwój miasta, czy tylko potrafi składać taki wnioski o honorowe obywatelstwo miasta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-27 16:47:35

    Sądzę, że od kalińskiego to byłyby chyba lepszy nawet Boniek z Żabiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-27 17:11:13

    Netto ma lekko ponad 8 tys. Nie czaruj. Niewiele wiecej od wojta gminy Lowicz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    GośćNiedzielny - niezalogowany 2018-01-28 09:34:45

    Hohoho widzę częste wpisy ,małe czasem wieksze. Panie Cipiński oko patrzy na pracę pana

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość1980 - niezalogowany 2018-01-28 09:38:23

    Radny Cipiński wyskoczyłeś z tym pomysłem że ja Cię pier..... Już widzieliśmy jak otwierałeś boisko na bratkach...pod publikę wszystko robisz.... zęby wybielone Ci nie pomogą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-28 10:52:40

    Załatwił modernizację boiska, to je otworzył, ale zawiść ludzka czasem nie zna granic i nawet do tego trzeba się przyczepić. Ktoś tu jest mocno zakompleksiony i znalazł sobie przestrzeń do upustu. Skoro go to jara, to niech pisze. Psycholog zatwierdza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-28 12:51:24

    Honorowy Łowiczanin Pan Jeży czyli człowiek piątka. Człowiek z targowicy znamy Go dokładnie na przedzie wąsik i saszetka na 5 bo przecież żyć da się z targowicy !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-28 17:00:06

    Do ujadaczy: Żenua...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-01-28 19:38:21

    Do tego, który napisał: "Do ujadaczy: Żenua...", gratuluję bardzo "merytorycznego wpisu" i "bogatego zasobu słownictwa". Nie sądziłem, że radnego Cipińskiego w obronę będą brali tacy "wybitni intelektualiści". A wypowiedź, jak jedna z powyższych, że mali ludzie plują jadem, to "najwyższych lotów przemyślenie". Żal mi was, że macie takie "wysokie horyzonty":)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do