Reklama

Pomnik smoleński w Łowiczu. Jak będzie wyglądał?

Radni miejscy z komisji społecznej poznali wizualizację pomnika pamięci ofiar katastrofy smoleńskiej. Kamień stanie na łowickim skwerze poświęconym ofiarom tragicznego lotu z 10 kwietnia 2010 roku.

- To będzie prosty pomnik, z najprostszym tekstem. Kamień jest ładny, czarny - mówił burmistrz Krzysztof Kaliński na poniedziałkowym (12 lutego) posiedzeniu komisji społecznej.

Pomnik zostanie wykonany przez Jerzego Michalaka, artystę rzeźbiarza z Łowicza. Wymiary kamienia to 1,3 metra wysokości i tyle samo szerokości oraz 35 centymetrów grubości. Znajdzie się na nim tekst: „Pamięci ofiar katastrofy smoleńskiej z 10 kwietnia 2010 roku” podpisany „mieszkańcy Łowicza”, na dole umieszczony zostanie jeszcze napis „Łowicz 10 kwietnia 2018 r.”.

Kamień zostanie odsłonięty dokładnie w ósmą rocznicę tragicznego lotu polskiego Tu-154M na obchody 70. rocznicy zbrodni katyńskiej w Smoleńsku. Zginęło w nim 96 osób, w tym prezydent RP Lech Kaczyński z małżonką. Pomnik stanie na łowickim skwerze poświęconym ofiarom katastrofy smoleńskiej.

Zielony plac mieści się między ul. Mickiewicza i Słowackiego. W ubiegłym roku władze Łowicza uporządkowały zaniedbany skwer. Inwestycja kosztowała około 45 tys. zł, a mogła kosztować nawet 144 tys. zł. Po fali krytyki ratusz rozwiązał umowy z dwoma firmami. Okrojono zakres prac, które zlecono Zakładowi Usług Komunalnych.

Na wykonanie pomnika smoleńskiego ratusz planuje wydać do 10 tys. złotych. Zgodę na przesunięcie środków budżetowych na ten cel miejscy radni podejmą w przyszłym tygodniu.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 15:33:06

    Dobrze wygląda, skromnie i przyzwoicie bez zbędnego przesadzonego wielbienia ofiar pod niebiosy jak to robi rząd. Niech spoczywają w pokoju wiecznym. Amen

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 15:41:23

    Jestem mieszkańcem Łowicza, odmawiam zgody na podpisane pomnika "mieszkańcy Łowicz" bo ja się na ten pomnik nie zgadzam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 15:53:45

    ja również się nie zgadzam. nie chcę, żeby w moim mieście stał pomnik ofiar normalnego wypadku komunikacyjnego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 15:56:46

    Ludzie ,ludzie !,kto z łowicza lub okolic zginął w katastrofie Smoleńskiej, co za tym przemawia że w łowiczu będzie pomnik. Jakim prawem '''Mieszkańcy Łowicza''. Mieszakńcy łowicza takowego pomnika nie chcą i takowy napis nie powinien istnieć na pomniku. Włodarze łowicza do cna ogłupieli, czy tak należy rozumieć ,żew kazdym mieście w Polsce będzie pomnik

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 16:07:48

    Kur....... nie macie na co kasy wydawać ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Buła124 - niezalogowany 2018-02-14 16:09:39

    PISIORY JEBANE !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 16:10:43

    podpisuje się obiema rękami,że nie jestem za postawieniem pomnika

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Icha567 - niezalogowany 2018-02-14 16:12:48

    Taaaaa Jebane pisiory!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec Łowicza - niezalogowany 2018-02-14 16:17:33

    Ja również nie wyrażam zgody.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Psiak - niezalogowany 2018-02-14 16:26:57

    Parodia!!! Oby K.J. Kaliński szybko przestał być burmistrzem bo to hańba dla Łowicza..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 16:34:43

    Niech panu kosiorkowi w ogródku postawią i cały PiS niech pod nim msze odprawia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 16:46:15

    ,,Dziwna rzecz, im mniej wielkich ludzi, tym więcej pomników i medali.''

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 16:52:57

    Ja pier........ normalnie dno za dużo pieniędzy mają !?!?!?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 17:22:21

    Jestem przeciw budowie pomnika smoleńskiego w moim mieście wiec proszę nie podpisywać sie w moim imieniu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 17:46:18

    Ale ja sie k.... pod tym nie podpisuje ! Kapisz ?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 17:46:28

    Kiedyś stawiano pomniki Lenina i Stalina, potem JP Ii, a teraz smoleńskie...paranoja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 17:54:49

    Panie Kosiorek na czole weź se Pan wyryj !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 18:06:35

    Pan Kaliński jeszcze trochę postawi sobie pomnik na podwórku bo będzie chciał klęczeć przed nim i udawać dobrego.... Ludzi najpierw zapytajcie czy wogole chcą coś takiego ja pomnik ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanin - niezalogowany 2018-02-14 18:13:08

    Precz z pomnikiem i Kaczyzmem!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 18:16:00

    Za dużo bożków w tym mieście. Pomnik jest związany z kulturą, wspomnieniem, pewnym oddaniem czci i kultem. Ale tonie istotne żeby tam coś stało tylko żeby każdy według własnego sumienia przerabiał te sprawy. Sprawy duchowe i abstrakcyjne zaprzeczają konstruktywnemu działaniu. Szkoda na to pieniędzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 18:23:20

    po co to wszystko po co te jaja kamien do ogrodu okolice zabiej albo do bzury

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 18:25:10

    Większość mieszkańców sie nie podpisuje pod pomnikiem to z jakiej racji jest podpis od mieszkańców Łowicza, najpierw niech wyremontują ulice na osiedlu bo na to pieniędzy brak !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 18:29:27

    jestem mieszkanką Łowicza i nie zgadzam się na pomnik

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 18:59:07

    A może rondo NIEUDACZNIKÓW Z URZĘDU MIASTA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:01:14

    Pomnik to rzecz martwa - sam nie myśli ani nie mówi. Lepiej zrobić coś dla ludzi zamiast stawiać bożki. Niech każdy przerabia w swoim sumieniu katastrofę i pokazuje samym sobą jaki jest zamiast działać w próżność. Pomnik to wg mnie tam gdzie grób, i tyle wystarczy. Resztę to niech działa każdy ze swoim sumieniem. Uważam że pomnik trzeba odrzucić bo to rzecz martwa, tylko zacząć działać naprawdę konstruktywnie dla ludzi i z ludźmi, ale nie z martwą materią. Łowicz w końcu stanie się do grobu podobny. Nie zgadam się na pomnik.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 19:09:06

    Mija 8 lat. Można było ten obelisk postawić wcześniej i to byłoby szczere. Dziś kiedy w atmosferze skandalu stawia się pomnik w Warszawie, Łowicz wpisuje się w ten polityczny wstyd. Panie Burmistrzu, Panowie inicjatorzy z Klubu Radnych PiS Rady Miejskiej, Panie Marcinie Kosiorek liderze tej partii - to żenujący spektakl. Obelisk bedzie przedmiotem drwin, niechęci mieszkancòw i miejscem nic nie znaczącym w pięknej historii Naszego miasta. Bawcie się dobrze !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:12:40

    Szambo łowickie wybija pierwsze,smród i kamieni POlszewickich kupa.Brak polactwu elementarnej przyzwoitości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andżelika - niezalogowany 2018-02-14 19:16:25

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andżelika - niezalogowany 2018-02-14 19:22:28

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:24:31

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:25:56

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:26:27

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:27:53

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adrian - niezalogowany 2018-02-14 19:30:06

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:30:09

    Proponuję, aby na pomnik złożyli się chętni radni Rady Miejskiej w Łowiczu ze swoich diet.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 19:36:11

    Anna Jantar też zginęła w katastrofie lotniczej a nie ma jeszcze pomnika w Łowiczu. Kaliński ty dla urzędu i władzy to chyba już przed niczym się nie powstrzymasz. Zapas wazeliny w UM zgromadzony?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alik - niezalogowany 2018-02-14 19:47:25

    Nie mata co robić W tym Łowiczu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowicza z krwi i kosci - niezalogowany 2018-02-14 19:58:53

    Przekazcie te pieniądze na obiady dla ubozszych dzieci w szkołach. Po co komu kolejny kamień? Jestem na nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 20:00:08

    Proponuję nie nazywać głąba liderem partii.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł - niezalogowany 2018-02-14 20:00:57

    tak sądząc po wpisach to wydaje się że nienawiść przesłania rozum- szacunek dla tragicznie zmarłych Reprezentantów RP dla duszy podłej i mściwej to rzecz pusta. Jestem mieszkańcem Łowicza i dlatego podpis mieszkańcy Łowicza w pełni akceptuje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 20:07:57

    Łowicz jest miastem, gdzie jest jeszcze tyle do zrobienia dla wszystkich mieszkańców. To nie jest folwark pisowskiej partii. Jak wam panie burmistrzu nie szkoda wydawać pieniądze łowickich podatników na pomnik , który robi radość tylko dla znikomej ilości mieszkańców? Jest tylu przeciwników, a wy nie liczycie się z ich zdaniem. Jakoś brakuje pomników zasłużonych dla Łowicza i Ziemi Łowickiej, a zapewne więcej zrobili dla naszego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz - niezalogowany 2018-02-14 20:14:42

    Na obrzeżach tego skwerku powinny być miejsca postojowe. Urzędnicy uważają że do tego miejsca należy chodzić na piechotę jak w Smoleńsku. Lub blokować parking dla szkoły. A może pobliskie ORMO maczało w tym paluchy żeby goście ul. Słowackiego też maszerowali jak za czasów komuny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 20:26:01

    Na górkach kiedyś postawili krzyż. Nie przetrwał długo...Mieszkańcy powiedzieli NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-14 20:28:08

    Niech przeznaczą na oddział dziecinny,a nie pommiki będą stawiać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 21:09:14

    Popieram wszystkich wyżej.NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 21:09:33

    Widzę że co poniektórzy z naszych włodarzy zauważyli że jedyna słuszna droga do zdobywania kolejnych szczebli kariery to lizusostwo. Apteki róbcie zapasy wazeliny.. . . . . . Wstyd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    RAFAL - niezalogowany 2018-02-14 21:28:52

    Kiepski to pomysl. Oj kiepski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 21:55:57

    Mózg eksploduje, co to się wyprawia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 23:00:08

    Jeszcze w stolicy jako tako zrozumiem... ale kur** u nas w Łowiczu?! XD

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2018-02-14 23:17:23

    W morzu świec płynie łódź, stoję w niej, z grzechów mych napinam łuk, strzelam w obłok.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bartuś - niezalogowany 2018-02-14 23:19:24

    A kiedy będą w Łowiczu pomniki Kalińskiego z Błędowa i tego "wybitnego intelektualisty", byłego sklepikarza Bończaka?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ryszard - niezalogowany 2018-02-14 23:21:22

    Pytanie, słyszeliscie kiedys aby prezesem korporacji zostam nauczyciel historii?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Boryna - niezalogowany 2018-02-14 23:23:52

    Tam było słychać strzały!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-14 23:26:38

    Popieram wszystkich NIE!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Prezes - niezalogowany 2018-02-14 23:27:48

    Bardzo dobrze glupi ludu! Chcieliśta to mata. Dalej wybierajta nauczycieli historii na prezydentow!!!! :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pull Up - niezalogowany 2018-02-14 23:31:57

    Łowicka karuzela:) ... szkoda tylko ze m.in. za moje pieniądze ten kabaret się kręci.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marta - niezalogowany 2018-02-14 23:37:33

    Faktycznie kabaret... do tego mi jeszcze tylko informacji brakuje że "prezes" lokalnego kółka kolarskiego smoleński rajd rowerowy organizuje :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-15 02:57:59

    bożki ze srebra i złota, nie myślą ani nie mówią, nie czują zapachu, nie widzą, nie słyszą. Podobni do nich są Ci, którzy je robią..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Duszek - niezalogowany 2018-02-15 03:57:48

    Jak juz postawicie ten pomnik to koniecznie obok wybudujcie szalet miejski . Tego wymaga kultura. Choc to nic pewnie nie da chyba ze ktos kupe zrobi bo mocz to po komentarzach widac gdzie beda oddawac.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hrabia Ortodoks - niezalogowany 2018-02-15 05:42:14

    W katastrofie pod Smoleńskiem zginęły elity polityczne i nie tylko z praktycznie każdego ugrupowania politycznego oraz różnych stanów. Od prezydenta po stewardów wszyscy są teraz równi przed Bogiem. Zgodziłbym się na pomnik który powstałby bez kontekstu politycznego i elementu kampanii wyborczej jaka zaczął prowadzić już nam miłościwie panujący KJK III. Przez szacunek dla ofiar - pomnik tak, ale nie w taki sposób. Można było powołać społeczny komitet budowy pomnika ?? Coś co powstało z inspiracji narodu ma większe znaczenie niż decyzja urzędnika.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Belfer historyk - niezalogowany 2018-02-15 06:36:11

    Jesteście wszyscy bezczelni! Nie macie juz prawa do rybki na klapie bagażnika i do "PL" w łowiczance!.... o ramce w barwach łowickich na tablice rej. tez zapomnijcie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-15 07:52:35

    Jak zobaczę tam napis Mieszkańcy Łowicza do do sądu was pozwę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-15 08:25:21

    Ja bym miał postulat żeby zamiast pomników Pan Burmistrz zainteresował się i dofinansował rodzinom żłobki prywatne. W Łowiczu chcemy żeby dzieci się rodziły, ludzie pracowali a pomniki w tym nie pomogą. Mamy w mieście jeden żłobek na 25 miejsc, wstyd.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-15 08:45:55

    Po takich komentarzach tylko referendum !!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    janko muzykant - niezalogowany 2018-02-15 09:05:32

    a po pieniądze to pierwsi lecicie na 500 plus :) i pis nie przeszkadza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-15 09:44:08

    To będzie gwóźdź do trumny obecnej nie tylko lokalnej władzy. Stanowcze NIE!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-15 10:04:35

    Łowicz to chyba się staje nawiedzone miasto PiS zrobił pranie mózgu to nie dobrze .Jak nie klecha PiS.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-15 10:24:31

    Apeluję do władz o rozsądek. Wystarczy nazwanie tego skweru im. pamięci ofiar katastrofy smoleńskiej i zadbanie, aby był tam porządek, kwiaty, zieleń... Jestem pewien, że ucieszy to wszystkich. Warto zobaczyć jak wygląda kamień postawiony na ul. Nadbzurzańskiej w miejscu lądowania JPII. Według mnie mocno szpeci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-15 10:27:32

    aby było szczerze i bez zakłamań to napis powinien wyglądać tak: "niektórzy mieszkańcy Łowicza"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-15 10:31:03

    To jest po prostu parada co władze miasta robią ja się pytam kto będzie zato dbanie o ten pomnik placil

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-15 11:24:17

    Po co w Łowiczu ten pomnik? Jestem mieszkanką Łowicza od urodzenia i nie zgadzam się na wydawanie pieniędzy z moich podatków bez sensu. Jeśli obecni radni nie widzą pilniejszych potrzeb mieszkańców Łowicza, to NIE WOLNO ICH WYBIERAĆ do Rady Miasta. Nie umieją gospodarować pieniędzmi, więc out.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaczor chuj - niezalogowany 2018-02-15 11:36:51

    Po moim trupie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2018-02-15 12:11:04

    Również jako mieszkaniec tego miasta nie zgadzam się na taki pomnik. Krew się gotuje jak się patrzy na co idą nasze podatki - maszty, pomniki, budżetowe jajo za 15 tyś, wyborcze kiełbasy, inwestycje pod konkretne osoby lub ich brak (zakup terenu po jednostce wojskowej -tym to prokurator powinien się zająć), remont ul.Kopernika za grubą kasę (niby dojazdowa do pól rolnych, a tak naprawdę do przyszłych działek budowlanych) oraz wiele innych. A przedszkoli, żłobka i innych dających pracę inwestycji brak.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Giguś - niezalogowany 2018-02-15 12:36:15

    A może by tak za tą kasę dziury na nieķtórych ulicach w Łowiczu poprawić.a nie kasa w błoto.jestem na Nie z tym pomnikiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Duchowny - niezalogowany 2018-02-15 13:16:34

    Proponuję aby pomnik stał na tarasie rezydencji biskupa to dobre miejsce na marnotrawienie pieniędzy i można połączyć przyjemne z pożytecznym a klinkierowy płot za pieniądze podatników będzie go dobrze chronił. Trzeba być wybitnie zdolnym żeby wypaść na taki pomysl-pomnik...nieeee

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-15 14:54:03

    Zawsze można przed "mieszkańcy Łowicza" dopisać: "niektórzy"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-15 17:18:22

    Panie Burmistrzu, Może najpierw wymienić nawierzchnię na ul. Słowackiego, która została zdarta ponad rok temu i nie wystarczyło pieniędzy na zakończenie projektu. Mieszkańcy muszą się zmagać z błotem, dziurami i wysokimi krawężnikami. A na pomnik jest kasa? P.S.Pomnik powinien być podpisany imieniem tych, którzy go stawiają a nie wszytkich, bo nie wszyscy to chcą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jozef - niezalogowany 2018-02-15 17:58:47

    Ja proponuję żeby pomnik postawiono na działce tego nieudacznika kosiarka będzie mógł z całą " elitą " pisowską odprawiać modły wraz z klechami proponuję referendum i zobaczymy jak mieszkańcy Łowicza zagłosują

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość z Słowacki - niezalogowany 2018-02-15 19:59:36

    A może jak p.Kosiorek uprzątnie pod swoim domem to znalazł by miejsce na pomnik Smoleński

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-15 21:03:34

    Naprawdę nie macie na co pieniedzy wydawać?????? komu potrzebny jest ten pomnik????????? po co w Łowiczu???????? to istne szaleństwo te pomniki. Proszę zająć się żyjącymi a nie zmarłymi to skandal !!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-15 21:12:33

    mieszkańcy Łowicza nie chcą tego pomnika to widac po komentarzach a jak zagłosują radni?? może powinni poczytać te komentarze pieniądze wydać na coś dla żywych bo na to wszędzie brakuje bo Łowicz już tylko z historii słynie.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    NKL30 - niezalogowany 2018-02-15 22:46:23

    Uważam jak większość osób, które wyraziły już swoje zdanie, że ten pomysł to dno i wodorosty! Absolutnie nie zgadzam się na żaden pomnik ku pamięci ofiar katastrofy smoleńskiej A już na pewno nie z napisem "Mieszkańcy Łowicza ". Czy w ogóle władze zmiasta liczą się ze zdaniem mieszkańców? Wychodzi na to, ze nie. Czy wy nie widzicie że to jest totalny absurd. Uważalam że nasz burmistrz jest bardziej rozsądny ale okazuje się ze wszyscy rządzący zmierzają do tego samego co Kaczyński...czyli w głowach im się poje...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kojot - niezalogowany 2018-02-16 06:52:35

    Pomysł rodem "z du....y", jak młodzież mawia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maria - niezalogowany 2018-02-16 07:48:44

    nie zgadzam sie na podpisanie mieszkańcy Łowicza.pieniadze przeznaczcie na szczytny cel a nie stawianie pomnika.mało to juz pomników pisiory postawili.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maria - niezalogowany 2018-02-16 08:30:05

    Pomnik ma upamiętnić śmierć pary prezydenckiej. Przy tak rekordowym i wspaniałym budżecie burmistrza te 10 tys to naprawdę kwota nie do zaakceptowania? Mieszkańcy Łowicza ... Opanujcie się.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-16 13:45:24

    kolejny przyklad bezmyslnej wladzy....a dobrze ze tensamolot pierdolnal !!! imam nadzieje ze jeszcze pare jebnie z tymi zlodziejami! a taki pseudo pomnik to strata miejsca,czasu pie iedzy i totalna glupota....a jak wiadomo glupota nie zna granic...jebac rzad pis w lowiczu ,jebac kalinskiego i caly samorzad ktory niszczydomiasto od prawie 15 lat ! nie wracam tam a bardzo bym chcial

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do maria - niezalogowany 2018-02-16 13:50:02

    maria we lbie ci sie przewrocilo jak i calej zlodziejskiej bandzie wladzy miasta.spierdlaj mocherowy lbie,w ogrodku sobie postaw pomnik ...pomnik po tylu latach....no kurwa mac...to jest jakis zart ...to sie nadaje do telewizji ...uwaga,interwencja czyvos takigo ...tak jak wszystkie walki w tym miescie ...ja to ich wszystkich bym posadzil do puchy na grube lata

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-02-16 15:36:29

    Już przerażają z tymi pomnikami. Też się nie zgadzam na postawienie tego pomnika. Rozumiem stawiać pomniku ku pamięci ludziom co zginęli w walce...ale tego żeby stawiać pomniki ludziom co zginęli w katastrofie/ wypadku to już niezbyt

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-16 17:33:08

    Jako mieszkanka Łowicza nie zgadzam się na taki podpis !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antysocjalista - niezalogowany 2018-02-16 19:35:35

    Panie nauczycielu historii, moze pora odpuscic? Nie rob pan juz obciachu. Lepiej sie pan sprawdzal ze wskaznikiem przy mapie. Zostaw pan zarządzanie komus kto się na tym zna.... Z miasta o tak dobruym polozeniu geograf. chce pan zrobic skansen prostoty i glupoty.... naprawdę przykro się już robi...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antysocjalista - niezalogowany 2018-02-16 19:36:02

    Panie nauczycielu historii, moze pora odpuscic? Nie rob pan juz obciachu. Lepiej sie pan sprawdzal ze wskaznikiem przy mapie. Zostaw pan zarządzanie komus kto się na tym zna.... Z miasta o tak dobruym polozeniu geograf. chce pan zrobic skansen prostoty i glupoty.... naprawdę przykro się już robi...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zawiedziony - niezalogowany 2018-02-16 19:42:28

    Kalina, w obłudzie to każde zawody byś wygrał. Jak się nie ma zdolności w zarządzaniu to najlepiej facjatę na wszystkich podrzędnych wydarzeniach w miescie pokazywac i pomniki stawiać....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kojot - niezalogowany 2018-02-16 19:50:22

    Dalej głupi narodzie ludzi bez doswiadczenia w zarzadzaniu do wladz miasta wybierajcie (jak w przypadku naszego nauczyciela historii). Coraz więcej będzie takich "kwiatków"... Wyciągnijcie wnioski i z nimi do przyszlych wyborów idźcie, aby cacazłkiem z tego miasta pasiastej wsi nie zrobić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maria - niezalogowany 2018-02-16 19:55:30

    Boga w sercu nie mata!!!!!???? Opanujcie się. Święte miejsce upamiętnienia tak kalać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mihad - niezalogowany 2018-02-17 08:35:24

    Pytanie. Dlaczego?. Po co? Jest zasadne. Lada moment pewnie jakaś ulica a następnie dzielnica. A to zdarzenie przykre historii Polski to tylko WYPADEK komunikacyjny w którym zginęli LUDZIE. "Parcie" brata Jarosława na uczynienie Lecha błogosławionym w KK jest dla jego śp. ducha "policzkiem". Mało kulturalnym po zaliczeniu części Społeczeństwa polskiego do "kanalii" i "mord zdradzieckich". Tablica jest przesądzona i tylko nadzieja w tym że grzech nadgorliwości rajców miejskich i powiatowych (którym p. Kosiorek) zmazany będzie modlitwą błogosławionej Lament pamięci której tablica prawie na tymże placu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bober - niezalogowany 2018-02-17 09:27:55

    Kalina, jakie to uczucie przepierd....c nieswoje pieniądze? Fajne jest? Ja dymam w robocie, płacę podatki a ty swoimi decyzjami jak nie na maszt to na skwer marnotrawisz.... prosty chlopie ze wsi, po co ty się tej polityki pchałes. ... gdyby nie ty to moze nasze miasto gospodarczo kutno by ścigalo...a tak: tańce, pasiaki, historia, ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-17 16:47:07

    Po prostu wstyd, żeby miasto w centrum Polski takim było jakim jest w tej chwili. Średniowiecze, czy jak ? W XXI wieku żeby tak się działo to wstyd, albo coś nie tak z głową mają radni powiatowi, gminni i miejscy. Nawet niektóre gminy na zadupiach dogoniły miasto, Ale żeby w centrum Polski tak było to uwłacza już godności ludzkiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-17 17:18:54

    Zgadzam się z oponentami burmistrza.Pomyśleliście, radni, że za te pieniądze należałoby doposażyć plac zabaw na Górkach? Przecież dzieci z Wiosenki przychodzą tam się bawić, a nowego przedszkola na Górkach nie będzie. Życzę tym radnym jak najgorzej za ich głupotę, tchórzostwo i podłość. Nigdy na was nie zagłosuję!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Orzeł - niezalogowany 2018-02-17 19:52:06

    Czytam te wszystkie komentarze, nienawiść w ustach, mózg ograniczony.. nie jestem Pisowcem platformersem .... Kocham Polskę i Łowicz.... szanuję pamięć naszych przodków.. tylko człowiek mały , pazerny może mieć uwagi do powstania takiego skromnego pomnika ... i do tych co piszą że tam nikt nie zginął co reprezentowała Łowicz,,, nawet nie wiecie jak się mylicie... tylko do tego trzeba wiedzy nie emocji negatywnej... Prawdziwy Łowicz i Księżacy są za tym pomnikiem.. postkomuna i kmioty będą miałczeć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kurica - niezalogowany 2018-02-17 21:28:08

    Orzeł, kłaczki moherowe chyba ci układ oddechowy zapychają, bo twoja wypowiedz wskazuje na niedotlenienie mózgu... nie bagatelizuj tego....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nauczyciel to nie menager - niezalogowany 2018-02-17 21:32:10

    "Prawdziwy Łowicz i księżacy".... i odezwała się kaliny rodzina:).... jak cos takiego czytam to się nie dziwię ze belfer 2 kadencje rządzi:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ręce opadają - niezalogowany 2018-02-17 21:42:16

    To prawda ze kalinie doradza gość ktory wcześniej telewizory sprzedawal?:).... Wyobraźcie sobie np spółkę akcyjną której prezesem zostaje nauczyciel historii a jego najblizszym doradzcą sprzedawca telewizorów. Śmieszne? Żałosne? Ja ta spolka by sobie na rynku poradziła?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-17 22:47:42

    Pamięć przodków i ludzi, którzy zginęli w katastrofie i to wszystko. Ale wypraszam sobie żeby obwiniać za to każdego obywatela kraju i miasta Łowicza, bo mieszkańcy w żaden sposób nie przyczynili się do tej katastrofy smoleńskiej. Każdy ze swoim sumieniem jeśli je posiada - i taki przerobi to w swoim sumieniu co je ma zamiast stawiać pomniki smoleńskie przez pustaków i wyżywać się na ludziach, którzy z katastrofą nic wspólnego nie mają. Płacą przecież podatki. To bardzo przykre że tak się stało, ale nie można dlatego nienawidzić wszystkich ludzi.To jest nienawiść po przejęciu rządów przez Kaczyńskiego. Ci ludzie nie zginęli w bitwie, tylko w wypadku jakich zdarza się wiele. Chyba że coś Kaczyński ma na sumieniu, a jego obroną jest atak i zemsta. Jako mieszkaniec Łowicza nie zgadzam się na pomnik za pieniądze podatników.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-17 23:21:31

    Ten kto stawia tak natarczywie stele (pomniki) na siłę w całym kraju to ma chore sumienie. Człowiek ze zdrowym sumieniem potrafi i woli sam to przerobić. Prezes PiS może mieć niezdiagnozowaną chorobę psychiczną do której doprowadziła go rządzą władzy, nienawiść i potem zatwardziałość serca. Zatwardziałość, która rodzi owoce w postaci marnotrawienia pieniędzy na kamienie z robieniem popeliny na cały świat tak żeby zostać pępkiem świata, co jest szczytem egoizmu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-17 23:57:19

    Jeżeli ktoś naprawdę chce złożyć wyrazy współczucia dla ofiar poległych w katastrofie smoleńskiej, niech zrobi to osobiście u Kaczyńskiego, przede wszystkim między ludźmi. Uważam, że jest to wielki nietakt traktować zmarłych obeliskami, które ani nie mówią, ani nie słyszą, ani nie mają rozumu i nie czują zapachu.....Podobni do tych pomników są Ci, którzy je robią. To uwłacza godności ludzkiej rodzin, krewnych, najbliższych poległych w katastrofie smoleńskiej, że nie wyrażają szczerego wyrazu współczucia-skamielina- i nie udzielają im stosownej pomocy, a nie mogą jej udzielić, bo o tych ludziach nie wiele tak naprawdę wiadomo, nikt przecież nie zna ich sumień. Wyścigi w stawianiu bożków ze srebra i złota w niczym im nie pomogą. Im mniej będzie bożków tym będzie lepiej. Lepiej się skłonić ku istotom żyjącym. Składanie hołdu i kondolencji jest najlepszą formą uczczenia z tymże tylko przez kontakt osobisty. Ale więcej już żadnych pomników smoleńskich. Jestem przeciwny pomnikowi w Łowiczu i nie tylko w nim, po to żeby zatrzymać ten cały proceder działający jak nowotwór zjadający najpierw chorego prezesa partii, a w końcu społeczeństwo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    paciorek - niezalogowany 2018-02-19 10:58:18

    i bardzo dobrze, ten pomnik jest potrzebny. Trzeba pamiętać o ofiarach tej straszliwej zbrodni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Phill C. - niezalogowany 2018-02-19 13:14:12

    Aż sie nie chce czytać tego kociokwiku lewactwa w komentarzach. Synowie i córki ubeków i żydowskich volksdojczów, Won z Polski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-02-19 21:51:49

    Do Phill C.- Gdyby chamstwo miało racice, chrumkałbyś jak świnia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gośtom - niezalogowany 2018-02-19 22:15:32

    Nie zgadzam się . po cobpomnikco pomnik . po to żeby mocherowe berety robiły miesięcznie pod nim

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do