Reklama

Łowicz. Rodziny lekarzy zaszczepione przed personelem medycznym? Koordynator szczepień odpowiada

- Personel medyczny nie otrzymał szczepionek z tego względu, że lekarze zaszczepili swoje rodziny - twierdzi osoba, która skontaktowała się z naszą redakcją. Zapytaliśmy o to Filipa Płużańskiego, koordynatora szczepień w łowickim szpitalu.


Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu jest jednym z ponad pół tysiąca tzw. szpitali węzłowych wyznaczonych do realizacji szczepień przeciw Covid-19. Szczepienia w łowickim szpitalu rozpoczęły się 27 grudnia.

Zgodnie z Narodowym Programem Szczepień, w pierwszej kolejności szczepionkę mogą otrzymać osoby najbardziej narażone na zakażenie: pracownicy sektora ochrony zdrowia, pracownicy domów pomocy społecznej i miejskich ośrodków pomocy społecznej oraz personel pomocniczy i administracyjny w placówkach medycznych, w tym w stacjach sanitarno-epidemiologicznych.

W etapie zerowym szczepieniami przeciwko koronawirusowi objęci zostali również pracownicy techniczni i administracyjni podmiotów leczniczych, laboratoriów diagnostycznych, transportu medycznego, a także nauczyciele akademiccy uczelni i studenci kierunków medycznych.

W poniedziałek (4 stycznia) z naszą redakcją skontaktowała się osoba, która twierdzi, że w Łowiczu członkowie rodzin lekarzy otrzymali szczepionkę przed pracownikami szpitala. - Personel medyczny nie otrzymał szczepionek z tego względu, że lekarze zaszczepili swoje rodziny - uważa nasz informator.

Zdaniem naszego rozmówcy to, co piszą media ogólnokrajowe o celebrytach, którzy „wzięli po cichu szczepionki”, to nic. - W Łowiczu dzieje się to samo - twierdzi.

Zapytaliśmy o to Filipa Płużańskiego, zastępcę dyrektora ds. leczniczych i koordynatora szczepień w łowickim szpitalu. Potwierdził, że wśród zaszczepionych osób są również członkowie rodzin medyków.

- Do 6 stycznia Narodowy Fundusz Zdrowia dopuszcza taką możliwość - wyjaśnia Płużański. NFZ zastrzega, że „szczepienia mogą być realizowane dla innych osób tylko i wyłącznie w przypadku ryzyka zmarnowania szczepionki poprzez brak stawiennictwa osób uprawnionych”.

Jak mówi Płużański, po pierwszym dniu szczepień obawiał się, czy wszystkie szczepionki zostaną wykorzystane. Początkowo osoby uprawnione mogły zgłaszać się na szczepienie do 28 grudnia 2020 r. Później termin ten wydłużono do 14 stycznia 2021 r.

- Irytują mnie insynuacje, że kogoś premiujemy. Szczepimy osoby spośród personelu medycznego, które się zgłosiły - zapewnia zastępca dyrektora ZOZ w Łowiczu. Lekarz przyznaje, że zdarzały się również takie sytuacje, gdy chętni na szczepienie musieli zostać przepisani na inny termin.

Jak mówi, cała ta afera jest burzą w szklance wody. - Lekarze od marca zeszłego roku cały czas narażają siebie i swoje rodziny - podkreśla Płużański i mimo wszystko dostrzega też dobrą stronę sytuacji. - Ludzie zaczęli chcieć się szczepić i przestali udawać, że koronawirusa nie ma - wskazuje.

Jeszcze w tym tygodniu w łowickim szpitalu ma zostać zaszczepionych 450 osób.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Heniek - niezalogowany 2021-01-06 10:09:06

    Dawać informacje do telewizji , niech nasz zaścianek będzie znany ! Wczoraj o wypadku dziś o szczepionkach , Lowicz na wizji i jest „reklama”

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2021-01-06 10:31:30

    Reklama dźwignią handlu ! Może się zaszczepili, może nie, jeszcze tak naprawdę nie wiadomo jakim specyfikiem,ale ta cała propagandowa, akcja rozdmuchana przez elitę i media jest po to, żeby wzbudzić zazdrość, pretensję i tym samym poróżnić jeszcze bardziej naród, społeczeństwo,a przede wszystkim pokazać tym jeszcze niezdecydowanym ważność tej nie przetestowanej do końca i niepewnej szczepionki!!!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zawiedziony i a - niezalogowany 2021-01-06 11:06:29

    No jak lekarze i ich rodziny od "marca są narażone", skoro przychodnie lekarskie udzielały porad medycznych przez telefon- to telefon zaraża? Czasami lepiej nic nie powiedzieć niż badać głupoty.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • do zawiedzionego - niezalogowany 2021-01-06 12:32:10

    co do personelu szpitala, o którym mówi P. Płużański nie masz racji, W szpitalu nie da się leczyć ludzi przez telefon. Niestety wielu pracowników łowickiego szpitala przekonało się na własnych płucach o zaraźliwości wirusa w kontakcie z pacjentem.

    • Zgłoś wpis
  • Zawiedziony wymowka - niezalogowany 2021-01-06 21:41:05

    Z tego co mówi Pan Doktor wynika ze w łowickim szpitalu był największy oddział covidowy w Polsce!! A inni lekarze to rodzin nie mają?! No bo z tego wynika że jakoś ich rodziny nie muszą mieć szczepień skoro w innych szpitalach szczepią medyków a nie ich rodziny!? Ale taka Solidarna społeczność jest.... I nie chodzi tu o mnie... To tyczy się innych medyków, którzy walczą z covidem na codzień i jakoś ich rodzin nikt nie szczepi, więc tłumaczenia doktora do mnie nie trafiają!....

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Plandemia - niezalogowany 2021-01-06 11:08:03

    A kowidiany mało w gacie nie popuszcza tv tak nimi manipuluje że szok dla nich wyszczepienie będzie zbawieniem a później po szczepieniu będą zdychac

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2021-01-07 01:07:00

    Nie zes...aj się głupku.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bolek - niezalogowany 2021-01-06 11:17:12

    Filip, ty udajesz debila czy nim jesteś? Jakich bzdur jeszcze jesteś w stanie wymyślić aby bronić czegoś czego nie da się obronić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jadwiga - niezalogowany 2021-01-06 12:30:55

    Bolek ty byłeś takim ch...m od dziecka czy ci na stare lata tak padło?

    • Zgłoś wpis
  • Bolek - niezalogowany 2021-01-06 14:35:38

    Jadwigo, jeżeli już to ch...m jesteś ty, obrzezanym.,

    • Zgłoś wpis
  • Czytelnik - niezalogowany 2021-01-06 21:32:17

    Bolek powiedział dobitnie, ale w granicach akceptowalnych. Na tym polega wolność słowa żeby móc powiedzieć swoje zdanie. Natomiast Jadwiga przekroczyła akceptowalne granice. Może szkoda tylko że Bolek dał się sprowokować i odpowiedział tym samym językiem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anna - niezalogowany 2021-01-06 12:07:28

    dlaczego nie zapytano o statystyke, ile było szczepionek, ile zaszczepiono osób z grupy 0, ile osób z poza tej grupy, ile osób z grupy0 dało wczesniej informacje, ze nie bedzie mogło sie zaszczepic i wtenczas moze tłumaczenie tego pana okazałoby sie bujdą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • kio - niezalogowany 2021-01-06 13:22:19

    Słusznie Anna. Ustalmy jeszcze ile kobiet i mężczyzn, czy aby parytet został zachowany. Ilu katolików a ilu innych wyznań, żeby zachować wolność wyznania. Ilu garbatych ilu kulawych, rudych, blondynów, rozwiedzionych, ilu ze wsi a ilu z miasta. Ilu zaszczepiono w ramie lewe a ilu w prawe. No kluczowe też jest z kim mieszkają zaszczepieni, jakiej opcji politycznej sprzyjają i na jaką literkę zaczynają się ich nazwiska. Szczepienie budzi dużo emocji, to niech Pan Płużański zamiast szczepić zajmie się liczeniem, dzieleniem, wypełnianiem tabelek i odpowiadaniem na pytania.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ktoś - niezalogowany 2021-01-06 12:47:04

    Owszem ktoś z personelu medycznego czekał na termin lub został przepisany na inny termin, ale nikt w Łowiczu nie ma wpływu na to ile Łowicz dostanie szczepionek i kiedy. To jest wiadome dopiero kiedy szczepionki zostały dostarczone. Pamiętajmy, że pierwsze szczepienie było prowadzone w niedzielę 28.12 czyli przez święta gdy naród świętował, i nie był zainteresowany zapisami na szczepienie. W szpitalu ktoś musiał pracować dodatkowo w święta aby to szczepienie zorganizować. Pamiętajmy też, że chętnych z grupy 0 na początku było mniej, bo wielu się bało. Dopiero widząc innych szczepiących się i znając ich opinie o faktycznym braku skutków ubocznych, chętnych zaczęło gwałtownie przybywać. Sam znam wiele osób z personelu szpitala, które zarzekały się, że się nie zaszczepią, aż tu nagle zmieniły zdanie i robią zamęt, że nie mogą się zaszczepić ot tak od ręki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Red - niezalogowany 2021-01-06 20:04:23

    Tym bardziej powinni być szczepieni medycy a nie ich rodziny. Pieprzysz o zmarnowanych szczepionkach, ty żyjesz w średniowieczu? Żeby zawiadomić zainteresowanych potrzeba było kiedyś umyślnego(gońca) dzisiaj kiedy każdy dysponuje tel. można to zrobić w ciągu kilku min. Ale jak się jest cwaniakiem zaliczającym się do "nadzwyczajnej uprzywilejowanej kasty" nie pomyśli o zwykłej uczciwości. O honorze nie wspomnę, ta hołota nie zna takiego słowa.

    • Zgłoś wpis
  • Bolo - niezalogowany 2021-01-07 05:48:19

    28.12.2020r. to był poniedziałek. Nie siej zamętu.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2021-01-06 12:51:48

    A wicestarosta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mataczyk - niezalogowany 2021-01-06 13:37:21

    A ten robi dobrą minę do złej gry. ***** ***

    • Zgłoś wpis
  • A - niezalogowany 2021-01-06 14:40:49

    Nie pobiera przypadkiem wymazów? Czasami warto trochę pomyśleć niż klepać bez zastanowienia

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2021-01-06 15:57:26

    Pobiera wymazy do badań więc jest w grupie ryzyka, sprawdź informacje debilu zanim coś napiszesz.

    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2021-01-06 16:59:37

    Jest wicestarostą czy wymazowcem?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2021-01-06 14:07:49

    Ciekawe czy Ci ,którzy tak rozdmuchują ten temat faktycznie zamierzają się szczepić,albo zabrakło dla nich miejsc w terminarzu tutejszego szpitala? Czy dalej to woda na młyn i szukanie medialnych atrakcji?A kultura niektórych komentarzy pozostaje bez komentarza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bzzzz - niezalogowany 2021-01-06 14:58:15

    Miliony much nie mogą się mylić ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zirytowany - niezalogowany 2021-01-06 15:40:49

    A mnie irytują takie wypociny pseudo menadżera. Co z niego za szef, co nie umie prostej rzeczy zorganizować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • kio - niezalogowany 2021-01-06 16:49:38

    zorganizuj własny POZ albo punkt szczepień, pokażesz że umiesz to wybierzemy cie na prezydenta. No proste.

    • Zgłoś wpis
  • też pracownik - niezalogowany 2021-01-06 19:24:46

    Na każdą krytykę dyrektorki lub zastępcy kio odpowiada zdenerwowany i poirytowany. Chyba mu odpowiada ten bałagan i brak kompetencji osób zarządzających szpitalem. No tak ryby najlepiej się łowi w mętnej wodzie.

    • Zgłoś wpis
  • nhy - niezalogowany 2021-01-06 19:44:36

    Wszyscy znamy się lepiej na cudzej pracy i na zarządzaniu. Jedynym tego skutkiem jest, że nie mamy kiedy zajmować się własną pracą i własnymi sprawami. Podczas ostatniego konkursu na dyrektora szpitala były chyba trzy osoby chętne. Natomiast w necie całe dziesiątki ludzi znają się lepiej na zarządzaniu w ogóle, zarządzaniu szpitalem, organizacji szczepień itd. Może trzeba było kandydować? Ludzie nie marnujmy swoich talentów, bierzmy się wszyscy za rządzenie na własny rachunek a nie za niepłatne oczernianie innych.

    • Zgłoś wpis
  • Do nhy - niezalogowany 2021-01-06 21:39:08

    Jak było trzech kandydatów na dyrektora szpitala to wcale nie znaczy, że wybrano najlepszego kandydata. Życie pokazało, że komisja się pomyliła!!!!!!!!!!!.

    • Zgłoś wpis
  • do nhy - niezalogowany 2021-01-06 22:32:00

    Nawet gdybym się zgłosiła na konkurs i była najlepszą kandydatką to dobrze wiesz że dyrektorką nie zostałabym. Wszelkie konkursy to fikcja. Wygrywa osoba z powiązaniami politycznymi. Tak też było tym razem.

    • Zgłoś wpis
  • Andrzej - niezalogowany 2021-01-07 15:03:35

    3 osoby powiadasz? Ale wszyscy tu wiemy jak wyglądają konkursy na stanowiska dyrektorskie w łowickim szpitalu i nie tylko. Choćby i sie zgłosiła setka osób, to i tak wybór jest oczywisty. Czyż nie tak? Krytyka pod adresem szpitala jest całkowicie uzasadniona, baa, nawet wymagana i pożądana. Nasze podatki idą na szpital. Więc mamy prawo krytykować, komentować, etc.

    • Zgłoś wpis
  • Do Andrzeja - niezalogowany 2021-01-08 22:45:42

    Gratuluję. Bardzo mądry i konkretny komentarz. Dodam tylko, że i finanse i umowy zawierane przez szpital powinny być jawne, bo to nie jest prywatny folwark, który ma służyć tylko interesom osób zarządzających. W szczególności zarobki zastępcy, który jednocześnie pracuje w tych samych godzinach w poradni ortopedycznej i w szpitalu w Łodzi gdzie robi specjalizację.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxxxxxx - niezalogowany 2021-01-06 15:49:01

    Osoby zaszczepione w nie SWOJEJ kolejności, powinny ponieść koszty całego szczepienia. Drugą dawkę szczepionki powinny już przyjąć w właściwej dla nich grupie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ! - niezalogowany 2021-01-06 21:42:57

    Popieram

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ściema Czajki - niezalogowany 2021-01-06 15:55:19

    Wzywam WSZystkich SAmurajów do Przyjęcia SZCZEPIONKI pod groźbą Wyrzucenia z klasztoru Szaolin Nie słuchajcie Oszołomów #szczepmy_się BANZAI

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wanda - niezalogowany 2021-01-06 17:00:55

    Wystarczy uruchomić wszystkie punkty szczepień, przydzielić im po 4 ampułki dziennie szczepionek tj dawka dla 24 osób i w całej Polsce wyszczepimy 6000×24 = 144000 osób dziennie tj ok.mln tygodniowo... 4 miesiące i problem szczepień zrealizowany ale przy rządach PiS niemożliwe:-(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2021-01-06 17:27:19

    Wanda trzeba przyznać,że w matematyce jesteś bystra jak woda w klozecie,chyba Cię tego fachu liczenia uczył praktyk tego przedmiotu A.Sidor..... ? A skąd wziąć aż taki ogrom pacjentów do tych zaszczepień ? No chyba, że zwolennicy tych pseudo- szczepionek zaszczepią się nie dwu,a pięciokrotnie !?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czytelniczka - niezalogowany 2021-01-06 19:02:08

    Nic nie mam przeciwko medykom tylko że czesc z nich sie pozamkneła i leczyli ludzi przez telefon lub okienko ale do sklepu to pierwsi leca . Nikt nie wspomni o ludziach pracujacych na poczcie w sklepie czy też na stacji paliw itp . Jak oni sie narażaja ale musza pracowac żeby utrzymac rodziny. Codziennie sie narażaja.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wandzia2 - niezalogowany 2021-01-07 11:03:41

    W tym kraju tylko narażają się służby mundurowe. To jest obowiązującą narracja. Kropka

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leon - niezalogowany 2021-01-06 20:32:59

    Łowicki szpital już dawno sięgnął dna więc było do przewidzenia że i ze szczepionkami będą robione machlojki w skali łowickiego szpitala to żadna afera to po prostu norma tam pracują ludzie którym brak empatii dla drugiego człowieka liczy się tylko kasa i własny tyłek a ludzie którzy tam niestety trafiają to tylko elementy infrastruktury może to brutalne co napisałem ale niestety prawdziwe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • pracownik - niezalogowany 2021-01-06 21:24:17

    No niestety ryba psuje się od głowy. Dlatego tym obrońcą dyrektorki ( tak jak kio ) ona odpowiada bo mogą robić co chcą.

    • Zgłoś wpis
  • Zołza - niezalogowany 2021-01-06 22:11:02

    No to połóż bliskich do Sochaczewa lub Skierniewice. Nie ma rejonizacji

    • Zgłoś wpis
  • Do zołzy - niezalogowany 2021-01-06 22:54:24

    Chciałem, ale odesłano mnie do Łowicza i w Łowicza trafiłem na jakąś zołzę.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Życzliwy - niezalogowany 2021-01-06 20:38:46

    W telewizji pokazywali osoby elitarne z znane w całej Polsce. Łowickie elity pokazywane są łowieckich mediach. O co ten krzyk z tymi szczepionkami to zastanawiające. Zdumiewające jest to. że i przekręty w służbie medycznej zawsze były (zwolnienia l4 zaświadczenia opisy). Jeśli były zaszczepione rodziny lekarzy kosztem lekarzy dla dzieci żon itp.( też bym tak zrobił dlaczego ktoś miałby ponosić konsekwencje za wykonywanie mojego zawodu) . Tylko że prawdy będzie ciężko dociec bo to łowicki ZOZ. Ciekawe czy inne osoby poza łowickiej elity były zastrzepione.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ! - niezalogowany 2021-01-06 22:00:27

    A jak przez takie manewry, braknie szczepionek dla innych pracowników medycznych to co wtedy powie koordynator szczepień? Słynne "Sory taki mamy klimat". Uważam ze jak są wytyczne - medycy to medycy, a nie szukanie luki w przepisach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • , - niezalogowany 2021-01-06 22:01:45

    Ciekawe czy wszystkie rodziny medyków czy tylko zł oci wybrańcy

    • Zgłoś wpis
  • stb - niezalogowany 2021-01-07 08:46:47

    takie numery robi się tylko w miastach zarządzanych przez PIS i PO

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolasia.. - niezalogowany 2021-01-06 22:12:48

    Jak był czas na zapisy to większość krzyczała, że nie będzie się szczepić... po pierwszych szczepieniach na hura się następni ustawiają... a że pani brakło szczepionki to z czym problem jak się zaszczepi 3 dni później? Macie ból dupy o szczepienia a sami ich nie chcecie... po co te wasze wypociny???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Szok - niezalogowany 2021-01-06 22:14:03

    Ha ha ha ale numer, chętni do szczepień są jak znak na przejeździe kolejowym w Łowiczu- pojawiają się i znikają! A na stronie lowiczanina pisali ze tyłu chętnych ze szczepionek brakło!! A teraz mowa o braku chętnych, bo świętowali!! BRAKŁO SZCZEPIONEK I TERAZ WIADOMO DLACZEGO, BO SZCZEPIONO NIE TYLKO MEDYKÓW!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żałosne ludziki - niezalogowany 2021-01-06 22:50:39

    Nie róbcie gównoburzy z byle powodu. Ogarnijcie się trochę! Najpierw macie pompę ze szczepionek, każdy twierdzi, że nie przyjmie, a teraz macie ból dupy, że ktoś został zaszczepiony wcześniej niż powinien. Wam potrzebny jest przeszczep mózgów, albo ciężka praca, żebyście nie myśleli nawet o pisaniu tych bredni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ........ - niezalogowany 2021-01-06 23:03:52

    Obrażając ludzi którzy mają swoje zdanie wystawiasz opinię sobie. Pokazujesz kim jesteś.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2021-01-07 08:31:06

    Zastępca to osoba niedojrzała i nieodpowiedzialna. Sprawa szczepień to drobiazg w stosunku do takich rzeczy jak bezprawne operacje ortopedyczne ( można by też poruszyć inne tematy, ale może innym razem ), a Malczyk i dyrektorka w swojej niekompetencji jeszcze się tym chwalą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Witek - niezalogowany 2021-01-07 08:45:11

    Przydałoby się więcej szczegółów.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rumcajs - niezalogowany 2021-01-07 08:33:14

    a może ujawnić listę zaszczepionych spoza grupy ,,zero", jak mają odwagę szczepić się lekarze rodzinni z POZ i ich rodziny , skoro oni nadal nie widzą pacjentów?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia3 - niezalogowany 2021-01-07 11:07:50

    To ròżnicowanie w kolejności szczepień też jest niesprawiedliwe. Handel, usługi też są narażeni a nikt się nad nimi nie pochylił.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Red - niezalogowany 2021-01-07 12:21:37

    Podczas konstruowania systemu szczepień zapomniano(naiwność tych którzy to robili) o grupie mniej niż 0, która istnieje od czasów głębokiego PRL-u. To jednak nie przeszkodziło układzikom i koterii w stworzeniu dodatkowej ekstra listy osób którym wydaje się, że im wszystko wolno, wszystko się należy poza wszelką kolejnością. Mimo zapewnień Bolka Wałęsy o tym, że on sam osobiście "obalył" komunę i po upływie 30 lat tzw transformacji (przepoczwarzaniu się czerwonych w różowych i tęczowych) system wypracowany przez łże czerwone "elyty" działa i ma się dobrze. Jedno co się zmieniło to to, że POtomkowie tamtej "elyty" są bardziej pazerni i bezczelni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maxi - niezalogowany 2021-01-09 22:38:25

    WSZYSTKIE PRZYCHODNIE OTWARTE ,A ,,WIGOR ""JUŻ KILKA MIESIĘCY ŚWIĘTUJE I JEST ZAMKNIĘTA ,TYLKO ,, PANIENKA Z OKIENKA " PYTA SIĘ CO POTRZEBA. PSEUDO - LECZENIE ,A FORSA Z NFZ WŁAŚCICIELOWI ZA PACJENTA I TAK DO KIESZENI WPADA.ŻENUJĄCE !!!!! PSEUDO - PRZYCHODNIA @@@@@ !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jola - niezalogowany 2021-01-11 16:14:50

    Zgadzam się.Najgorsza przychodnia,nie leczą,a pracownice nawet odpowiadając robią łaskę.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej - niezalogowany 2021-01-10 08:26:00

    To teraz może moja dentystka Grabowska już będzie przyjmować. Mąż ordynator pewnie ją już zaszczepił to otworzy gabinet.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kaka - niezalogowany 2021-01-12 10:52:09

    JEŚLI JEST DENTYSTKĄ, TO SZCZEPIONKA NALEŻY JEJ SIĘ JAK PSU MISKA

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Covid - niezalogowany 2021-01-11 14:54:27

    Z Pana koordynator jak z dupy gwoździe. Dlaczego zatem nie było ogłoszenia na głupim Facebooku że szczepionki mogą się zmarnować i szukacie ochotników ???!!!! Pytam.? Prawda jest taka że wchodził kto chciał i nikt nie pytał czy grupa zero czy inny ciul. Chamstwo i buta powinna doprowadzić do Waszych dymisji!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Chory - niezalogowany 2021-01-12 20:01:14

    Ciekawe dlaczego artykuł z pierwszej strony nagle przeskakuje na stronę 3. Nie wygodne komentarze czy o co chodzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do