Reklama

To nie koniec walki o kościół na Górkach

23/09/2016 19:01

Klub Gazety Polskiej w Łowiczu zaskarżył do sądu administracyjnego uchwałę miejskich radnych zmieniającą plan zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Miodowej i Łęczyckiej. Władze łowickiego Kościoła chcą wybudować tu świątynię. I po raz kolejny wnioskują o nabycie od miasta spornej działki.

 

Diecezja łowicka zabiega o utworzenie parafii na Górkach od 2005 roku. Biskup ordynariusz ks. Andrzej Dziuba wystąpił wówczas do burmistrza Ryszarda Budzałka z wnioskiem o uwzględnienie w planie zagospodarowania przestrzennego placu pod budowę świątyni. Tak też się stało dwa lata później, gdy radni przesądzili o sakralnym przeznaczeniu działki przy ul. Miodowej i Łęczyckiej.

Planów hierarchów łowickiego Kościoła nie podzielają mieszkańcy Górek. W 2012 roku z inicjatywy zarządu osiedla zorganizowano konsultacje społeczne. Choć mieszkańców nie zapytano wprost o to, czy są za czy przeciw budowie świątyni, to wyniki głosowania odczytano jako dezaprobatę dla pomysłu utworzenia nowej parafii. W maju 2015 roku radni zmienili uchwałę planistyczną przyjętą dziewięć lat temu. Zgodnie z nowym zapisem, na placu w pobliżu marketu Biedronka mogą teraz powstać budynki usługowe. Nadal może tu stanąć również obiekt kultu religijnego.

Klub Gazety Polskiej w Łowiczu zaskarżył ubiegłoroczną uchwałę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. Przewodniczący klubu Wojciech Gędek twierdzi, że jest ona nieważna. - Uchwała nie powinna być procedowana przez Radę Miejską z uwagi na prawo międzynarodowe zawarte między Stolicą Apostolską a Rzeczpospolitą Polską - przekonuje były szef łowickiej „Solidarności”. Zarzuca też sfałszowanie tekstu uchwały przesłanej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz naruszenie wielu przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Mieszkańcy Górek wielokrotnie wyrażali swój sprzeciw wobec planów diecezji, m.in. na czerwcowym spotkaniu z wikariuszem generalnym ks. Wiesławem Wronką. 15 sierpnia na Starym Rynku stanął nawet antykościelny baner. Mimo społecznych protestów, w tym tygodniu do ratusza wpłynęło kolejne pismo z kurii diecezjalnej. Władze łowickiego Kościoła podtrzymują w nim chęć nabycia 0,8 ha gruntów przy ul. Miodowej i Łęczyckiej.

Wcześniej radni nie wyrażali na to zgody.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    migawka - niezalogowany 2016-09-30 04:12:47

    Amen!!!!!!!Tylko tych z zezem chyba wybiją, nie?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-27 19:35:59

    [quote name="Abadon"]Zez, ty masz chyba nie pokolei w głowie (jak wszyscy dewoci) :)... Taki trochę świr..[/quote] Oczywiście , podobnie robisz jak robili komuniści jeśli ktos miał odmienne poglądy to w lżejszym okresie po stalinowskim już nie zabijali ale jako psychicznych zamykali w szpitalach. Chrześcijanie są najbardziej prześladowaną grupą na świecie. Na szczescie Wiara i Kościół przetrwa Was

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zosia - niezalogowany 2016-09-27 18:50:19

    Przedszkole jest utopią tak jak kościół. Gienek dobrze pisał to musi być dla wszystkich nie dla wąskiego grona.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lord vader - niezalogowany 2016-09-27 09:47:23

    [quote name="migawka"][quote name="górczanka"]koniec dyskusjiw przyszłym roku zaczynamy budowę[/quote] i kto miał rację? hę?[/quote]Przedszkola mam nadzieje?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    migawka - niezalogowany 2016-09-26 22:02:16

    [quote name="górczanka"]koniec dyskusjiw przyszłym roku zaczynamy budowę[/quote] i kto miał rację? hę?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-26 08:13:48

    Modli się pod figurą, a diabła ma za skórą? Katolik.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2016-09-26 07:04:32

    koniec dyskusjiw przyszłym roku zaczynamy budowę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zygmunt - niezalogowany 2016-09-26 06:09:03

    Brawo Abadon komentarz trafny błyskotliwy inteligentny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-26 05:59:44

    Zez, ty masz chyba nie pokolei w głowie (jak wszyscy dewoci) :)... Taki trochę świr, co? Za ludzi się modli, żydów by pewnie eksterminowal.... Takie troszkę rozdwojenie jaźni... To jest znamienne że Kościół przyciąga jak magnes takich ludzi...:)Czują potrzebę przynależenia do jakiejś grupy która buduje w nich samopoczucie że są dobrymi ludźmi... A tak naprawdę więcej w nich jadu niż miłości do drugiego człowieka... Takie trochę "Got mit uns" na klamrach albo krzyż na pelerynie/zbroi...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-26 04:10:35

    [quote name="pola"]Zezie naucz się kochać ludzi, nieważne czy z tej czy innej opcji nie ziej nienawiścią naucz się miłości do bliźnich bo wiara nie wystarcza potrzebna jest tolerancja,, nie rób drugiemu co tobie niemiłe,,[/quote] przecież to z was kipi ślepa nienawiść do Kościoła, nienawiść to uczucie trzeba też jak na miłość na nie zasłużyć więc ja was nie nienawidze tylko wam współczuje i modlę się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    migawka - niezalogowany 2016-09-25 22:06:22

    Moi Drodzy, nie oszukujmy się i tym razem dobro zwycięży (niestety ). Jak już to religijne miejsce kultu u Was Górczanie powstanie, to proponuję wagary!!! Przecież udprawiedliwien mieć nie musicie. Ojtam,ojtam, najwyżej Wasze dzieci nie będę miały naklejek na koniec. A tych,ktorzy pokusza się tam wybrać,to kiszonkami potraktujcie zeszlorocznymi. MOC Z WAMI.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-25 21:56:59

    Zezie naucz się kochać ludzi, nieważne czy z tej czy innej opcji nie ziej nienawiścią naucz się miłości do bliźnich bo wiara nie wystarcza potrzebna jest tolerancja,, nie rób drugiemu co tobie niemiłe,,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-25 21:42:01

    Ja nie potrzebuje pośredników między mną a Bogiem , za drogo kosztują. Z Bogiem można się dogadać z kościołem Nie, Bóg nie potrzebuje pieniędzy tylko dobra

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 21:16:02

    Po co protesty zorganizujcie jeszcze raz z tym że jawne imienne referendum gdzie każdy mieszkaniec z imienia i nazwiska niech się wypowie czy chce tam Kościół czy nie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 21:02:19

    [quote name="zygmunt"]Głęboka wypowiedź pani Marioli, która zadzwoniła przed momentem do Szkła Kontaktowego TVN i prosiła żeby Polacy przestali w Księży, pasibrzuchy, instytucje kościelna wierzyć tylko zaczęli w BOGA. Kraj nasz zmierza do średniowiecza...[/quote] Szkło kontaktowe i TVN wyrocznia :) Biedronka świątynią kultury, świetlica rozumiem że będziecie ja utrzymywać sami nie z miejskich podatków

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zygmunt - niezalogowany 2016-09-25 20:58:17

    Głęboka wypowiedź pani Marioli, która zadzwoniła przed momentem do Szkła Kontaktowego TVN i prosiła żeby Polacy przestali w Księży, pasibrzuchy, instytucje kościelna wierzyć tylko zaczęli w BOGA. Kraj nasz zmierza do średniowiecza...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2016-09-25 20:29:59

    Gdyby biskup był porządnym i równym gościem sam by zorganizował spotkanie z mieszkańcami dzielnicy - kawa na ławę i by wszystko było jasne. Tak popychają Jana Krzyśka i czają się za jego plecami. Tak są blisko ludu, a tak dalego. Gdzie ta pomoc i porozumienie niby tak znane na naszych ziemiach od setel lat. OPODADKOWAĆ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zygmunt - niezalogowany 2016-09-25 19:51:32

    Pola niezwykle trafne masz komentarze, Zezie oj daleko daleko Tobie do błyskotliwych, inteligentnych komentarzy ale może za to blisko do lowickich pasibrzuchow...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-09-25 19:38:24

    Nie dziwcie się, że młodzież siedzi na ławeczkach i chleje bo co oni maja robić na tych Górkach TU NIC NIE MA DLA NICH. Tutaj trzeba zmodernizować plac zabaw i obecne boiska, zbudować świetlicę z kilkoma salami i zapleczem oraz teren zielony (mini park)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-25 18:41:40

    Za mnie się nie módl, ja wolę do piekła tam jest lepsze towarzystwo do zabawy, a latać z chmurki na chmurkę, chodzić po łące i śpiewać pieśni kościelne. To nie dla mnie, jestem za ciężka, za leniwa i śpiewać nie lubię. Zezie nie modlitwa ale czyny twoje będę sądzone

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lord vader - niezalogowany 2016-09-25 18:34:48

    [quote name="Gienek"]Lordzie właściciel rzekł się terenu pod obecnym przedszkolem jak zobaczył do czego jest wykorzystywany. Nowe przedszkole jakie proponujesz będzie tylko dla najmłodszych naszych mieszkańców .[/quote]zgadzam sie z toba co do zbudowania tam rowniez swietlicy i np zlobka. A co do przedszkola to wlasciciel zrzekl die pod warunkiem ze bedzie tam przedszkole ale wszyscyvwiemy ze ono nie spelnia oczekiwań mieszkancow

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-09-25 18:21:08

    Nowy obiekt musi być uniwersalny dla każdego z nas nie tylko dla maluchów - w przedszkolu nie zorganizujesz wieczorku z lampką wina czy sylwestra (ustawa zakazuje).Przedszkole czynne jest tylko w określonych godzinach wiec wieczorem też nie pójdziesz pograć w tenisa stołowego, poćwiczyć taniec lub na siłkę - TO MUSI BYĆ OBIEKT DLA KAŻDEGO BEZ OGRANICZEŃ WIEKOWYCH inaczej to jest bez sensu :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gienek - niezalogowany 2016-09-25 18:17:28

    Lordzie właściciel rzekł się terenu pod obecnym przedszkolem jak zobaczył do czego jest wykorzystywany. Nowe przedszkole jakie proponujesz będzie tylko dla najmłodszych naszych mieszkańców - najlepszym pomysłem jest wybudowanie świetlicy gdzie można zorganizować wszelkie imprezy okolicznościowe, wieczorek dla seniorów jak i żale zabaw i ćwiczeń dla młodzieży i średniego pokolenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lord vader - niezalogowany 2016-09-25 17:30:15

    Do ludzi ktorzy nie mieszkaja na horkach ZROZUMCIE ze onecne przedszkole nie jest wlasnascia miasta tylko nalezy do prywatnej osoby ktora uzycza terenu i nikt nie wie kiedy moze zmienic zdanie. Sporny teren jest jedyny ktory nalezy do miasta i tylko w tym miejscu moze powstac nowe przedszkole! Kosciol moze nabyc dzialke wszedzie oczywiscie nie wszedzie za 2% wartosci!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lord vader - niezalogowany 2016-09-25 17:12:32

    [quote name="Agata"]Zorganizujmy wielki protest przed Urzędem Miasta warto spróbować, Nie dla Świątyni na Górkach, protest przeciwko ppazernosci pasibrzuchow.[/quote]Bardzo dobry pomysl chetnie znowu pojawie sie z banerem :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 16:52:12

    [quote name="pola"]Do zeza...straszysz śmiercią sam też umrzesz, cmentarzy nie potrzebujemy można nasze prochy rozsypać w przyjaznym miejscu a jak nie będzie pogrzebów, oj to pogorszy się przykosciolkowym, złą robotę dla nich robisz chyba ci nie podziękują więc się nie napinaj[/quote] nikogo nie straszę modlę się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 16:50:29

    Nie ma co bić piany bo zez na nas klątwę jasnogorską ześle. Jeżeli będzie organizowany protest przeciwko powstaniu kościoła na Górkach to będę jego uczestnikiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-25 16:48:51

    A ja mam rodzinę, pieniądze i robię co chcę, żyję jak mi się podoba kieruje się w życiu zasadami (własnymi)a nie kwasami

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zygmunt - niezalogowany 2016-09-25 16:42:31

    Zez nieźle skomentowales 23.09 godz 23.50 Karoline że GORKI to cmentarz żydowski,wysypisko to Górki ot to wszystko. Ładne podsumowanie Zez prosty z Ciebie chłopisko.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-25 16:37:10

    Do zeza...straszysz śmiercią sam też umrzesz, cmentarzy nie potrzebujemy można nasze prochy rozsypać w przyjaznym miejscu a jak nie będzie pogrzebów, oj to pogorszy się przykosciolkowym, złą robotę dla nich robisz chyba ci nie podziękują więc się nie napinaj

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 16:35:21

    [quote name="Abadon"]Zez i w tym przekonaniu pozostan... Musisz przecież w coś wierzyć aby Cie Twoje szare życie nie załamało....[/quote]Moje życie jest bardzo udane i jeśli waszym największym problemem i jednocześnie celem jest walka z budową Kościoła to szczerze współczuję. Ja na szczęście w życiu mam większe cele i wspaniałą rodzinę oraz coś czego nie zrozumiecie a jest bezcenne- Wiarę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 16:22:36

    Zez i w tym przekonaniu pozostan... Musisz przecież w coś wierzyć aby Cie Twoje szare życie nie załamało....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 16:17:56

    Pola, niezwykle trafny komentarz!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 16:17:31

    [quote name="Abadon"]Hehe zez, uwielbiam jak się taki ultra katolik rozkręca... Mam tylko nadzieję że się niedzielnym rosołem nie zadławiłeś. Kościół robi biznesy (jak ten zaczęty na Gorkach) od dwóch tys. latWracając do tematu to jeżeli mieszkańcy sobie nie życzą kościoła to ma tak być i kropka. Postępując wbrew ich woli miasto postąpi jak komuchy, zydy, Tuski albo....[/quote]Bóg Jest cierpliwy.... przyjdzie czas poprosicie sami o Kościół Amen

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 16:14:10

    Hehe zez, uwielbiam jak się taki ultra katolik rozkręca... Mam tylko nadzieję że się niedzielnym rosołem nie zadławiłeś. Kościół robi biznesy (jak ten zaczęty na Gorkach) od dwóch tys. lat właśnie dzięki takim bezkrytycznym fanom jak ty. Jak by ci klecha w twarz napluła to byś się uśmiechał że deszczyk pada... I tak to dziala...Wracając do tematu to jeżeli mieszkańcy sobie nie życzą kościoła to ma tak być i kropka. Postępując wbrew ich woli miasto postąpi jak komuchy, zydy, Tuski albo....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klechyidztastad - niezalogowany 2016-09-25 16:13:21

    [quote name="zez"][quote name="Agata"]Zorganizujmy wielki protest przed Urzędem Miasta warto spróbować, zez jestes klecha????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-25 16:11:30

    U nas rządził:pan,wójt i plebania. Pan kazał płacić dziesięcina księdzu, ksiądz namawiał do płacenia podatków panu, a wójt tylko patrzył co uszczknąć dla siebie. Walczyć za ojczyznę kazalikazali chłopom i robotnikom, sami z kieliszkiem w ręce się za nich "modlili" a oni umierali okrzykiem,, Bóg, honor, ojczyzna,, n4

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klechyidztastad - niezalogowany 2016-09-25 16:03:31

    Proponuje sprzedac im te ziemie za 100.000.000 PLN - wtedy niech sobie buduja co chca :) a i Lowicz zyska kase na wazniejsze potrzeby niz wymysly klechow o kolejnym kosciele :) Kt oza daje plusa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 16:02:01

    [quote name="Agata"]Zorganizujmy wielki protest przed Urzędem Miasta warto spróbować, Nie dla Świątyni na Górkach, protest przeciwko ppazernosci pasibrzuchow.[/quote]zaproście Palikota, Urbana i innych znanych przeciwników Kościoła.. jakby to naprawdę był wasz najważniejszy problem na Górkach... na szczęście Kościół przetrwa a Was nie będzie. tak jak tych którzy równo 55 lat temu aresztowali Prymasa Wyszyńskiego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agata - niezalogowany 2016-09-25 15:49:26

    Zorganizujmy wielki protest przed Urzędem Miasta warto spróbować, Nie dla Świątyni na Górkach, protest przeciwko ppazernosci pasibrzuchow.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 15:44:27

    [quote name="Zygmunt"]Zez nie zapomnij dzisiaj na mszy napełnić tacki pasibrzuchom bo inaczej nie dostapisz zbawienia.[/quote] na pewno za Was się będę modlił To jedyne i aż tak wielkie co mogę zrobić// a Urban ma następców

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zygmunt - niezalogowany 2016-09-25 15:37:02

    Zez nie zapomnij dzisiaj na mszy napełnić tacki pasibrzuchom bo inaczej nie dostapisz zbawienia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zygmunt - niezalogowany 2016-09-25 15:32:14

    Zez żal mi takich ludzi jak Ty, bez komentarza bo szkoda mojego czasu na komentowanie Twoich wypocin, widać,że Abadon poukładany, inteligentny, życiowy człowiek, dla Abadona same plusy a dla Ciebie domyśl się sam o ile Kościół i pasibrzuchy lowiccy z sygnetami i innymi bogactwami nie zabrali Tobie jeszcze rozumu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 15:19:57

    [quote name="Abadon"]Hahahaha zez... I wyszedł cały syf z Ciebie... Jak nie za kościołem to na pewno komunista albo żyd... Brawo! W twoim zestawieniu jeszcze Tuska i "pedałów" zabrakło, Katoliku i prawy człowieku..[/quote] to Ty w swoim koślawym spojrzeniu interpretujesz zupełnie inaczej moje słowa, syf to jest w takich ludziach jak Ty.. po za tym atakowanie Kościoła jest odwracaniem uwagi od innych kupców ziemi w Łowiczu za bezcen

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 15:03:59

    Hahahaha zez... I wyszedł cały syf z Ciebie... Jak nie za kościołem to na pewno komunista albo żyd... Brawo! Zaczęło się od kościoła na Górkach a już dobilismy do kwestii żydowskiej...W twoim zestawieniu jeszcze Tuska i "pedałów" zabrakło, Katoliku i prawy człowieku..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 14:17:22

    [quote name="Abadon"]." Poza tym mówienie że kościołowi zawdzięczamy niepodległość itd jest co najmniej postawą ignorancji w stos. do naszej historii oraz wszystkich poległych którzy przelali (fizycznie) krew w powstaniach i wojnach. Proszę nie kazał tego głupimi haslami[/quote]oczywiście niepodległość zawdzięczamy komunistom, żydom i ateistom.. katolicy z ich Bóg Honor i Ojczyzna to mniejszość ... wyszkoliły was te Biedronkowe niepolskie koncerny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 13:15:52

    Zez, przeczytaj raz jeszcze treść artykułu, wróć do mojego poprzedniego komentarza a wszystko Ci się rozjaśni.... Nie zyczę sobie aby z majątku miasta (cześć moich pieniędzy) ododdawano działki za bezcen przedsiębiorstwu "kościół kat." Poza tym mówienie że kościołowi zawdzięczamy niepodległość itd jest co najmniej postawą ignorancji w stos. do naszej historii oraz wszystkich poległych którzy przelali (fizycznie) krew w powstaniach i wojnach. Proszę nie kazał tego głupimi haslami

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 12:58:06

    [quote name="Abadon"]Zez to sobie kupujcie pod te cmentarze i kościoły działki ale PO CENACH RYNKOWYCH, bez darowizn państwowych itd. Wszystko w temacie![/quote] My jako wspólnota mamy swoje cmentarze , więc to tacy jak Ty niech kupują nikt Wam nie każe być chowanym na katolickim cmentarzu po chrześcijańsku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 12:29:35

    Zez to sobie kupujcie pod te cmentarze i kościoły działki ale PO CENACH RYNKOWYCH, bez darowizn państwowych itd. Wszystko w temacie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2016-09-25 11:35:39

    [quote name="zez"]My jako Kościół wspólnota ludzi wierzących mamy prawo mieć swoje cmentarze. [/quote]Ludzkim i moralnym prawem każdy powinien być pochowany ZA DARMO. Kościół ze świątyni robi TARG, sprzedaje działki nawet ZASŁUŻONYCH Łowiczan bez mrugnięcia oka. Jeżeli ktoś mówi, że zawdzięczamy dobrobyt dzięki tym faryzeuszom to jest ignorantem. Kościól katolicki nie jest ostoją, a wręcz działa przeciwko słowu, które głosi Biblia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-25 11:09:17

    a ja popieram Burą. My jako Kościół wspólnota ludzi wierzących mamy prawo mieć swoje cmentarze. Przez wiele setek lat nasz Kościół był ostoją Polskości i dzięki Wierze Ojczyzna nasza przetrwała. a co do pomocy ubogim zawsze była ona niesiona i jest dostarczana bez rozgłosu ludziom potrzebującym. W samym Łowiczu jest niesiona pomoc w postaci obiadów, rehabilitacji niepełnosprawnych a także jest niesiona pomoc materialna. Kościół jest ostoją tradycji, rodziny i kultury

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaudyna - niezalogowany 2016-09-25 09:41:48

    cd. Po drugie primo prawo cywilne jest wyżej w hierarchii aktów prawnych, prawo kanoniczne czy jakieś kościelne to jakieś wewnętrzne unormowania powiedzmy jakiegoś stowarzyszenia. Na sam koniec 99% mieszkańców górek dziękuje inwestorowi za możliwość robienia zakupów w biedronce, 99% mieszkańców górek nie chce kościoła na swoim osiedlu. A że nygusom nie chce się jeździć do domu modlitwy przy ul. długiej to ich problem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaudyna - niezalogowany 2016-09-25 09:35:26

    W nawiązaniu do wypowiedzi Burej, uważam że wszystkie cmentarze powinny być komunalne, czyli zarządzane przez gminy. Kościół nie powinien mieć dostępu do zarządzania placami pochówku. Powinien być pobierany podatek od metra kwadratowego nieruchomości gruntowej lub opłata dzierżawy gruntu. Co do ślubów to oczywiście zbędny jest udział kościoła przy takich wydarzeniach. Po pierwsze primo ślub cywilny nie kosztuje tyle co ten z błogosławieństwem pana w sukience cdn.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-25 08:40:37

    Czy wiara nakarmi moje dzieci, czy wiara je wyleczy, czy wyciągnie z biedy zmieni życie starych ludzi......... Na wszystko musimy zapracować, a zapłacić kościołowi bo to księża nam wymodlili ....... nad kieliszkiem i dobrą zagrychą (pasibrzuchy). A wierzącym proponuję chodzić do kościoła na zakupy,po zapomogi, składajcie chore dzieci na ołtarzu i czekajcie na cud.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bura - niezalogowany 2016-09-25 07:54:16

    [quote name="Abadon"]Zez wiesz jaka jest różnica pomiędzy świątynią biedronka a świątynią kościół kat.? Taka ze jak w tej pierwszej wydam pieniądze to wracam do domu z jedzeniem dla mnie i moich najbliższych.... druga oferuje tylko utopie[/quote]proponuję żeby ludzie o takich poglądach jak Ty brali śluby w Biedronce, a obok niej niech powstanie cmentarz komunalny żeby tam chować tych którzy Wiarę nazywają utopią. Będziecie szczęśliwi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2016-09-25 07:27:50

    [quote name="j23"]Pojedźcie sobie na Korabkę i zobaczcie jak kościół zmienił dzielnicę.[/quote]Przeczytałem właśnie nowy artykuł na Łowicz24 odnośnie tego co się stało na Korabce. Jeżeli to ma być ta dobra zmiana dzielnicy to aż mnie ciary przechodzą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-25 06:50:37

    Zez wiesz jaka jest różnica pomiędzy świątynią biedronka a świątynią kościół kat.? Taka ze jak w tej pierwszej wydam pieniądze to wracam do domu z jedzeniem dla mnie i moich najbliższych.... druga oferuje tylko utopie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-24 21:51:48

    Dajmy spokój już Górkom mają już Biedronkę , postawią Lidla będą mieli swoje dwie świątynie bożków ich wartych by tam chodzić w niedziele, nie wytłumaczysz szaleńcowi mądrych słów, ślepy w kolory nie uwierzy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karola - niezalogowany 2016-09-24 19:43:05

    [quote name="j23"][quote name="Magda"] Na Korabce księża tylko mają pretensje, że dzieci są za głośno na placu, no i kto chodzi na spacer do kościoła?[/quote]pierwsze słysze, a chodzę tam prawie codziennie...[/quote]A ja to słyszałam, plac zabaw i reszta atrakcji to był pomysły poprzedniego proboszcza, a obecny musi to znosić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maniek - niezalogowany 2016-09-24 19:37:58

    [quote name="Hern"]Burmistrz WIE jak mało miejsc jest w przedszkolu, zwłaszcza na górkach. Janku Krzysztofie nie udawaj greka tylko buduj nowe przedszkole, bo 500+ jest, ale co z tego jak nie ma gdzie dzieciaka posłać.[/quote]Oni chcą budować ale raczej kościół- głosowali by oddać to kościołowi tylko teraz udają "Greka" i niby bardzo są za mieszkańcami tylko w teorii bo przykra rzeczywistość jest inna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tadek - niezalogowany 2016-09-24 19:29:09

    Pomyliłeś Tadków kolego :) Nie jednemu pieskowi burek na imię:) Tadek Ty już ludzi z garażami raz sprzedałeś więc Twoje apele wysłuchają jedynie cwele[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    j23 - niezalogowany 2016-09-24 18:51:19

    [quote name="Magda"] Na Korabce księża tylko mają pretensje, że dzieci są za głośno na placu, no i kto chodzi na spacer do kościoła?[/quote]pierwsze słysze, a chodzę tam prawie codziennie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Magda - niezalogowany 2016-09-24 18:49:57

    [quote name="j23"] Pojedźcie sobie na Korabkę i zobaczcie jak kościół zmienił dzielnicę. Jest gdzie iść na spacer, dzieci mają plac zabaw, jest świetlica. [/quote]Na Korabce kościół się sprawdza, bo do katedry było pół godz. piechotą, a to duża dzielnica, poza tym do parafii przynależą wsie. Ale nie po to jest kościół, żeby chodzić na plac zabaw, który też jest przy szkole. Na Korabce księża tylko mają pretensje, że dzieci są za głośno na placu, no i kto chodzi na spacer do kościoła?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2016-09-24 18:44:30

    Człowieku jakby nie prwicowy rząd to już byś miał 200 000 ciapatych w ogródku bo Ci załatwiła Hania Gronkiewicz, schetyna, tusk i reszta targowiczan sprzedawczykow i donosicieli.[/quote]Kumaty ty chyba nie jesteś, Gronkiewicz jest prezydentem Warszawy. Nie ma nic wspólnego z Łowiczem, to inny samorząd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lord vader - niezalogowany 2016-09-24 18:38:27

    [quote name="matka vadera"][quote name="lord vader"][quote name="matka vadera."][quote name="lord vader"]Do wszystkich ktorzy obrazaja mieszkańców osiedla Gorki - nie macie jaj postawic sie kosciolowi i jestescie slugusami czarnej stonki. My walczymy o swoje i nie odpuscimy![/quote]Jak się lordzie modlisz jak bluznisz przeciwko kościołowi.He?[/quote]co ty piszesz bluznuerstwem jest to ze na tym placu chce aby powstalo przedszkole zamiast ksciola

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lotek - niezalogowany 2016-09-24 18:26:24

    a moze p ged wybuduje se synagoge u siebie, to okropny typ z pod ciemnej gwiazdy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2016-09-24 18:09:03

    Cóż z tego że poszedłem na wybory żeby zagłosować przeciw Kalinskiemu... Kto wygrał? Szkoda słów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2016-09-24 17:54:50

    Do komentarza Bodek, jak to jest, że wygrywa PIS? Normalnie w LOWICZU to większość moherowych beretow, sstarsi kościolkowi ludzie, którzy głosują za PiS. Pobieglem dosłownie 30 minut przed zamknięciem lokali wyborczych żeby zagłosować na byle kogo tylko żeby nie oddać głosu na PiS i czy to pomogło? nie bo mohery po kościele oddały w lokalach głos wiadomo na kogo niestety, tak to jest w tym średniowiecznym lowiczu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    set - niezalogowany 2016-09-24 17:54:20

    to prawda, że nasz PiS jest przeciwny budowie kościoła na górkach??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zatorzanka - niezalogowany 2016-09-24 17:25:20

    Zabili kobietę w Łowiczu! strach wyjść na ulicę! Kościół i jego miłosierdzie nie pomaga

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bodek - niezalogowany 2016-09-24 17:22:01

    Jak to jest,że większość z Was jest przeciwko kościołowi a podczas wyborów w Łowiczu wygrywają ugrupowania prokościelne.Żeby było jasne też jestem przeciwko budowie jeszcze jednego kościoła(chyba że kościół wykupi działkę w licytacji po normalnych cenach).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2016-09-24 15:43:42

    RYDZOL nieźle się ustawił a babinki które nie mają do pierwszego napychaja Jemu kieszenie,pasibrzuchom LOWICKIM napełniaja co tydzień w niedziele tace, postępujcie tak dalej a księżula sygnetami będą Wam machać przed oczami,naiwne zagubione społeczeństwo ksiądz i kościół najważniejszy istne średniowiecze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ola - niezalogowany 2016-09-24 15:29:50

    Zamiast kościoła postawcie na stałe cyrk przynajmniej zabawa będzie lepsza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abadon - niezalogowany 2016-09-24 15:25:57

    Pięknie! Więcej takich PR"owskich akcji naszego ukochanego" Kościoła" i może w końcu społeczeństwo przejrzy na oczy. Kościół katolicki jak każde przedsiębiorstwo kieruje się, przede wszystkim, chęcią zysku, powiększaniem majątku itd. Ja, na miejscu np. ojca Rydzola, mając takich bezkrytycznych "fanów" korzystał bym z takiej sytuacji finansowo na podobieństwo toruńskiego władcy i mentora....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2016-09-24 14:12:35

    [quote name="papa-rapa"][gKażdy starosta powinien budować dom opieki. Nie liczcie ,że Wronka wybuduje i będzie Was -mieszkańców niańczył na stare lata za darmoche. Będzie niańczył sponsorów i ich bliskich.[/quote]To ma być dom księdza emeryta.!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    matka vadera - niezalogowany 2016-09-24 13:51:16

    [quote name="lord vader"][quote name="matka vadera."][quote name="lord vader"]Do wszystkich ktorzy obrazaja mieszkańców osiedla Gorki - nie macie jaj postawic sie kosciolowi i jestescie slugusami czarnej stonki. My walczymy o swoje i nie odpuscimy![/quote]a modlisz się trochę ,odpuść nam ...żebyś tymczasem nie pękł.[/quote] modle o rozum dla ciebie dupowlazie czarnych szat[/quote]Jak się lordzie modlisz jak bluznisz przeciwko kościołowi.He?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    W4l - niezalogowany 2016-09-24 13:36:09

    Kpina ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    g12 - niezalogowany 2016-09-24 12:48:17

    Pobudujcie kościół - my go rozbierzemy. Panie gędek, weź się pan za robotę a nie uprawiasz pan całe życie pieniactwo i udajesz mądrego. Realizuj się pan w jakimś klasztorze czy w sadownictwie. A od górek szerokim łukiem pajacu jeden. Prawnik się ku.wa znalazł, lecz się człowieku razem ze swoim wąsatym kolegą z klubu i tym ochroniarzem z parku w arkadii. Banda nierobów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lord vader - niezalogowany 2016-09-24 12:21:55

    [quote name="matka vadera."][quote name="lord vader"]Do wszystkich ktorzy obrazaja mieszkańców osiedla Gorki - nie macie jaj postawic sie kosciolowi i jestescie slugusami czarnej stonki. My walczymy o swoje i nie odpuscimy![/quote]a modlisz się trochę ,odpuść nam ...żebyś tymczasem nie pękł.[/quote] modle o rozum dla ciebie dupowlazie czarnych szat

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lord - niezalogowany 2016-09-24 12:18:55

    [quote name="papa-rapa"]Klerowi nie jest potrzebny kościół tylko grunt. Ziemia miejska w cenie. Pan Gędek składa skargi, bo kościołowi nie wypada, a Gazecie Polskiej owszem-wypada reprezentować "interesy" zagubionego religijnie ludu.[/quote]Zgadzam sie! Za 2%wartości kazdy chcialby kupic taka dzialke.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanka - niezalogowany 2016-09-24 11:17:46

    a nasz PIS z Panem Trzoską jest przeciny Rozumiem, ze w nast. wyborach kosciół nie potrze juz koscioła?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    papa-rapa - niezalogowany 2016-09-24 11:02:48

    Klerowi nie jest potrzebny kościół tylko grunt. Ziemia miejska w cenie. Pan Gędek składa skargi, bo kościołowi nie wypada, a Gazecie Polskiej owszem-wypada reprezentować "interesy" zagubionego religijnie ludu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    papa-rapa - niezalogowany 2016-09-24 10:52:22

    [gKażdy starosta powinien budować dom opieki. Nie liczcie ,że Wronka wybuduje i będzie Was -mieszkańców niańczył na stare lata za darmoche. Będzie niańczył sponsorów i ich bliskich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    j23 - niezalogowany 2016-09-24 10:46:06

    Nie dla kościoła ! Chcemy parking dla tirów ! a tak serio, to się dziwie mieszkańcom Górek. Pojedźcie sobie na Korabkę i zobaczcie jak kościół zmienił dzielnicę. Jest gdzie iść na spacer, dzieci mają plac zabaw, jest świetlica. Ale wy wolicie plac z błotem i tirami :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cisowianka też - niezalogowany 2016-09-24 10:32:42

    [quote name="górczanka"]walka trwa !!!! ZWYCIĘŻYMY !!![/quote]A jak nie to mieczem będziesz wojowała?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    matka vadera. - niezalogowany 2016-09-24 10:30:56

    [quote name="lord vader"]Do wszystkich ktorzy obrazaja mieszkańców osiedla Gorki - nie macie jaj postawic sie kosciolowi i jestescie slugusami czarnej stonki. My walczymy o swoje i nie odpuscimy![/quote]a modlisz się trochę ,odpuść nam ...żebyś tymczasem nie pękł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    waldas - niezalogowany 2016-09-24 10:15:03

    ...sukienkowi, łapska precz od gruntów miejskich!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lord vader - niezalogowany 2016-09-24 08:20:37

    Do wszystkich ktorzy obrazaja mieszkańców osiedla Gorki - nie macie jaj postawic sie kosciolowi i jestescie slugusami czarnej stonki. My walczymy o swoje i nie odpuscimy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bolo - niezalogowany 2016-09-24 08:13:05

    Mylicie się wszyscy- na każdej ulicy powinien być kościół a w każdym domu na utrzymaniu danej rodziny ksiądz inaczej CZARNY . JESTEM oburzona

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marian - niezalogowany 2016-09-24 07:30:43

    Ksiądz Wiesław Wronka niech się lepiej zajmie budową domu pogodnej starości obok swojej parafii. Jak widać budowa trwa od 2000 roku i ukończenia nie widać a dlaczego? No właśnie dlaczego? Bo można zamiast tego na przykład pić trunki z Księdzem, który po pijaku potrącił osobę na przejeździe głównym. Wstyd i nic więcej!! Ale jak sami mówicie Bóg Was za to rozliczy!! Liczą się tylko pieniądze wstyd! Żądają 10% wartości pomnika jeśli chcesz pobudować na ziemi którą dzierżawisz. Pójdziecie do piekła

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2016-09-24 06:30:03

    Burmistrz WIE jak mało miejsc jest w przedszkolu, zwłaszcza na górkach. Janku Krzysztofie nie udawaj greka tylko buduj nowe przedszkole, bo 500+ jest, ale co z tego jak nie ma gdzie dzieciaka posłać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Renata - niezalogowany 2016-09-24 05:59:20

    co ma do Górek Pan Gędek? Jeśli ma życzenie to proszę niech odda swoje działki a jak nie mach to niech Kościołowi dokupi. Mieszkańcy Górek i okolic już maja swój Kościół. Parafia Św. Ducha jakoś nie ma tłoku na Mszach, więc po co kolejny. Przedszkole pęka w szwach , mogło by sie rozwijać ale nie ma gdzie .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hania - niezalogowany 2016-09-24 04:24:14

    [quote name="Tadek"]WZYWAM MIESZKAŃCÓW BY NIE DAWALI TYM ZACHŁANNYM "CZARNYM OWCĄ" NA TACĘ I INNYCH DATKÓW- NIECH W KOŃCU ZACZNĄ PRACOWAĆ JAK KAŻDY Z NAS I POCZUJĄ W KIESZENI GŁOS MIESZKAŃCÓW[/quote]Wzywać to możesz swojego szatana, on do ciebie na pewno przyjdzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hania - niezalogowany 2016-09-24 04:21:55

    [quote name="kumaty"][quote name="koścół"]pislamiści przekazali kolejne 8 baniek po cichu na kościół...bo przyćmiła przekazanie afera o aborcję..a u nas kolejny kościół..ciekawe niebawem będą tournee po kościołach Łowicza hahah[/quote]Człowieku jakby nie prwicowy rząd to już byś miał 200 000 ciapatych w ogródku bo Ci załatwiła Hania Gronkiewicz, schetyna, tusk i reszta targowiczan sprzedawczykow i donosicieli.[/quote]Bardzo sensowna wypowiedz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2016-09-24 02:21:46

    walka trwa !!!! ZWYCIĘŻYMY !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kumaty - niezalogowany 2016-09-23 22:33:47

    [quote name="koścół"]pislamiści przekazali kolejne 8 baniek po cichu na kościół...bo przyćmiła przekazanie afera o aborcję..a u nas kolejny kościół..ciekawe niebawem będą tournee po kościołach Łowicza hahah[/quote]Człowieku jakby nie prwicowy rząd to już byś miał 200 000 ciapatych w ogródku bo Ci załatwiła Hania Gronkiewicz, schetyna, tusk i reszta targowiczan sprzedawczykow i donosicieli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kumaty Janek - niezalogowany 2016-09-23 22:27:54

    Niektórzy radni PiS opowiedzieli się za mieszkańcami Górek. Ciekawe jak ich teraz Kosiorek i Kaczyński rozliczy z tego występku. Jesteśmy mordowani przez muzułmanów, wróg stoi u naszych bram. Ciekawe jaka będzie reakcja ludzi na Górkach jak przyjdą po nich. Chyba pójdą do kościoła się pomodlić, ale czy nie będzie za późno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-23 21:55:06

    [quote name="XYZ"]Nie na próżno od dawna dawna ludzie piszą na murach ,,Chcę być księdzem tak jak mój ojciec " czy ,,Kto ma księdza w rodzie tego bieda nie ubodzie "szczególnie w Łowickim[/quote] Urbanem zieje, Fakty i Mity .. czerwone Górki.. nie mają innego problemu niż walka z Kosciołem.. .. jest jednak tam spora grupa co Koscioła chce tylko boi sie krzykaczy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-23 21:51:43

    [quote name="Tadek"]WZYWAM MIESZKAŃCÓW BY NIE DAWALI TYM ZACHŁANNYM "CZARNYM OWCĄ" NA TACĘ I INNYCH DATKÓW- NIECH W KOŃCU ZACZNĄ PRACOWAĆ JAK KAŻDY Z NAS I POCZUJĄ W KIESZENI GŁOS MIESZKAŃCÓW[/quote] Tadek Ty już ludzi z garażami raz sprzedałeś więc Twoje apele wysłuchają jedynie cwele

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-23 21:50:34

    [quote name="Karolina"]Jest już wystarczająco kościołów poprosimy o nowe zakłady pracy, przedszkola, galerie handlowe, płace zabaw cokolwiek niech powstanie tylko nie kościół.mówimy NIE, inaczej można zagospodarować ten teren tylko nie kolejna świątynia.[/quote]Galeria Cie zbawi ludzie pracuja na Tirach też na górkach sie nie podoba.,taka dzielnica cmentarz żydowski i wyspisko i to górki wszystko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2016-09-23 21:50:26

    Ludzie na górkach powiedzieliNie władze się zgodziły ale sukienkowe nie mogą się pogodzić, z tym że nie poszło po ich myśli i to oni jątrzą i zmuszają ludzi do walki. Górczanie nie rezygnujcie, bo tu chodzi o przyszłość Waszą i WASZYCH DZIECI. Oby wam biedronki nie chcieli rozebrać ⚠

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tadek - niezalogowany 2016-09-23 21:41:58

    WZYWAM MIESZKAŃCÓW BY NIE DAWALI TYM ZACHŁANNYM "CZARNYM OWCĄ" NA TACĘ I INNYCH DATKÓW- NIECH W KOŃCU ZACZNĄ PRACOWAĆ JAK KAŻDY Z NAS I POCZUJĄ W KIESZENI GŁOS MIESZKAŃCÓW

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tadek - niezalogowany 2016-09-23 21:38:16

    A może ktoś wspomnie, że radni ostatnio otrzymali imienne pisma od biskupa (imienne by nie ujawnić treści pisma) gdzie namawia ich do oddania tej działki za symboliczną złotówkę - mam nadzieje, że nasi radni mają przysłowiowe "jaja" i nie ulegną namową i uszanują zdanie mieszkańców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XYZ - niezalogowany 2016-09-23 21:21:03

    Nie na próżno od dawna dawna ludzie piszą na murach ,,Chcę być księdzem tak jak mój ojciec " czy ,,Kto ma księdza w rodzie tego bieda nie ubodzie "szczególnie w Łowickim

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XYZ - niezalogowany 2016-09-23 21:20:00

    Dziwię się klerowi że tak walczy o ten kościół na Górkach mimo NIE mieszkańców ,ale widać że Łowicz i jego mieszkańcy są hojni dla kleru dają na tacę MIMO OLBRZYMIEJ DOTACJI Państwa , zdzierają przy chrztach ,komuniach ,pogrzebach to jest kolejny kąsek dla następnego proboszcza żeby się utrzymać i żyć w luksusie i następną gosposię utrzymać !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina - niezalogowany 2016-09-23 20:54:06

    Jest już wystarczająco kościołów poprosimy o nowe zakłady pracy, przedszkola, galerie handlowe, płace zabaw cokolwiek niech powstanie tylko nie kościół.mówimy NIE, inaczej można zagospodarować ten teren tylko nie kolejna świątynia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zez - niezalogowany 2016-09-23 20:49:40

    a na Górkach ktoś ochrzczony mieszka? a może to obrzeżańcy a pogrzeb katolicki ktoś tam chce, co prawda oni tam mają taki jeden cmentarz ale czy oni naprawde wszyscy chcą synagogę? a tak serio zupełnie chora jest ta walka z Kosciołem, . Pekin ucywilizował się jak tam zbudowano Kosciół czas na Górki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    taaa - niezalogowany 2016-09-23 20:47:06

    Mało jest kościołów w tym niewielkim Łowiczu? Czarnej mafii i nierobom z ratusza mówię NIE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mario - niezalogowany 2016-09-23 20:26:20

    Ile razy jeszcze musimy dać im do zrozumienia, że NIE WYRAŻAMY ZGODY na żaden obiekt kulty religijnego. Obojetnie czy to bedzie kościół, kaplica, świetlica czy chrzcielnica.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    koścół - niezalogowany 2016-09-23 19:46:11

    pislamiści przekazali kolejne 8 baniek po cichu na kościół...bo przyćmiła przekazanie afera o aborcję..a u nas kolejny kościół..ciekawe niebawem będą tournee po kościołach Łowicza hahah

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Plx - niezalogowany 2016-09-23 19:32:49

    Gędek zjedz snickersa bo zaczynasz gwiazdorzyć...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do