Reklama

Byłe "Zacisze" przekształci się w spółkę?

18/03/2015 18:39

Centrum Rozwoju Lokalnego – taką nazwę nosić ma dawny Ośrodek Konferencyjno – Szkoleniowy „Zacisze”. Obecnie nad koncepcją jego zagospodarowania pracuje szef łowickich struktur PiS - Marcin Kosiorek.

 



Przypomnijmy, że we wrześniu ubiegłego roku Rada Miejska w Łowiczu wyraziła zgodę na kupno nieruchomości przy ulicy Kaliskiej. Za 4 mln zł (płatne w ratach) miasto nabyło prawo własności gruntów, których łączna powierzchnia wynosi blisko 3 ha. Całkowita powierzchnia użytkowa budynków przekracza 4 tys. m2. Obecnie nad koncepcją jego zagospodarowania pracuje radny powiatowy Marcin Kosiorek.

W przesłanym do nas oświadczeniu Marcin Kosiorek przyznaje, iż „ został poproszony przez Burmistrza Miasta Łowicza o przygotowanie koncepcji zagospodarowania tego miejsca”. Jednocześnie wskazuje, że „o formie prawnej funkcjonowania tych budynków decydować będzie Rada Miejska i Burmistrz Miasta Łowicza”.

Krzysztof Kaliński na dzisiejszych połączonych obradach Komisji Gospodarczej i Rozwoju Miasta oraz Komisji Budżetu i Finansów przedstawił jej członkom projekt uchwały intencyjnej w sprawie „wyboru sposobu prowadzenia i form gospodarki komunalnej”. Na jej mocy powołana miałaby zostać spółka prawa handlowego. Zdaniem burmistrza najlepszym rozwiązaniem byłaby spółka jednoosobowa.


Obecnie funkcję administratora budynków pełni Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, który dokonuje przeglądów wszelkich instalacji. Pełnomocnikiem do gospodarowania nieruchomościami przy Kaliskiej jest szef łowickich struktur PiS, Marcin Kosiorek, który został zatrudniony w UM na podstawie umowy cywilnoprawnej. Po przyjęciu uchwały w sprawie utworzenia spółki, burmistrz powoła Radę Nadzorczą, która następnie wybierze prezesa.


Ośrodek „Zacisze” zmieniłby nazwę na Centrum Rozwoju Lokalnego. Jak przyznaje włodarz Łowicza będzie to miejsce o „wszechstronnym charakterze”. – Chcemy zachować usługi hotelowe, które do tej pory funkcjonowały oraz dalej wynajmować pomieszczenia, bo dziś głównie z tego właśnie tytułu budynek nie generuje kosztów – stwierdza Kaliński zaznaczając jednocześnie, że chciałby, aby było to również centrum, w którym integrują się środowiska społeczne.


Obaj panowie stanowczo zaprzeczają jakimkolwiek układom politycznym. Krzysztof Kaliński na pytanie, dlaczego postawił na Marcina Kosiorka stwierdził, że to człowiek posiadający doświadczenie samorządowe, które pomoże mu w zarządzaniu CRL. Szef łowickich struktur PiS przyznał, że budynki zlokalizowane przy Kaliskiej mają potencjał, który on będzie chciał w stu procentach wykorzystać.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-24 07:08:33

    Szanowni Panowie Wkurzony oraz Jurand proszę odpowiedzieć na pytania. CZY WYGODNE w pracy nauczyciela jest to, że nauczyciel kiedy dokonuje oceny nie może kierować się osobistymi uprzedzeniami - jak to Szanowni Panowie raczycie robić?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jurand - niezalogowany 2015-03-23 07:39:38

    [quote name="Klaster"][quote name="wkurzony"]"(...),Doświadczony samorządowiec"- Kosiorek na sorry to chyba żart jakiś. (...) Kosiorkowi wygodny etacik nauczyciela już nie wystarczy?"[/quote] Ale proszę uzasadnić, DLACZEGO twierdzi Pan, że ETAT NAUCZYCIELA jest WYGODNY?[/quote] W przypadku pana o którym mowa etat jest bardzo wygodny, ponieważ go nie sprawuje :)miasto i świat go bardziej potrzebują :/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iwona - niezalogowany 2015-03-22 06:08:34

    [quote name="+Ja"]Znam dobrze Marcina od lat nastoletnich i dziwię się Znam dobrze Marcina od lat nastoletnich i dziwię się temu jadowi który jest na niego wylewany. Marcin, trzymaj się![/quote]Im do tego jest przystoiny, i tyle wam do niego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-21 22:08:26

    [quote name="wkurzony"]"(...),Doświadczony samorządowiec"- Kosiorek na sorry to chyba żart jakiś. (...) Kosiorkowi wygodny etacik nauczyciela już nie wystarczy?"[/quote]Szanowny Panie Wkurzony, może Pan lubić albo nie lubić kogo Pan chce, więcej może Pan nawet swoje dezyzje te polityczne jak i zakupowe podejmować kierując się uczuciami zamiast rozsądkiem. Ale proszę uzasadnić, DLACZEGO twierdzi Pan, że ETAT NAUCZYCIELA jest WYGODNY?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wkurzony - niezalogowany 2015-03-21 18:10:49

    Czyli "turystyczne miasto Łowicz" pozostaje bez bazy noclegowej. Chwała naszym włodarzą."Doświadczony samorządowiec"- Kosiorek na sorry to chyba żart jakiś. Hotel Eco - którego turystę na to stać. W pobliskim Nieborowie można upchnąć 200 osób w Łowiczu 30. Kosiorkowi wygodny etacik nauczyciela już nie wystarczy? Trzeba dać mu szansę aby spieprzył kolejną sprawę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    danpis - niezalogowany 2015-03-20 23:07:45

    [quote name="hahaha"]kosiorek po mazowieckiej a jakie ma zatrudnienie po mazowieckiej (tak jak bończk )a w innych firmach nawet na sprzątaczkę po mazowieckiej nie można się dostać żenada[/quote]Po Mazowieckiej jest też Zalewski i Malangiewicz - sztab wyborczy Kalińskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hahaha - niezalogowany 2015-03-20 22:48:36

    kosiorek po mazowieckiej a jakie ma zatrudnienie po mazowieckiej (tak jak bończk )a w innych firmach nawet na sprzątaczkę po mazowieckiej nie można się dostać żenada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hej - niezalogowany 2015-03-20 22:43:13

    [quote name="tłusty karczek"]a co z PZDiT iod dwóch dni wprowadził się tam na kierownicze stanowisko od dróg fryzjer Karcz ...[/quote]Wara od zawodu fryzjera psełdo fryzjer to nie to samo ,a każdy fryzjer to ciężko pracuje w przeciwieństwie do nauczycieli i innych władz bo jak nie jest dobry to musi się zlikwidować i tak powinno być w innych zawodach nie nadaje się albo olewa to dowidzenia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-20 21:13:08

    My tu gadu, gadu a "Nowy Łowiczanin" krótko i sprawnie uciął dyskusję na bulwersujący temat pod pretekstem wyborów... nie przejmujcie się więcej tym periodykiem...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jest super - niezalogowany 2015-03-20 19:06:33

    [quote name="martini"]ZGM tj. pani Joanna Mika i jej bezduszne pracownice wyrzuciły ludzi w sobote 28 lutego o godz.15. Ci zas dowiedzieli sie o koniecznej wyprowadzce dzien wczesniej... Postąpiono z nimi jak ze śmiećmi. Po co w ogóle miasto kupowało ten obiekt, skoro nie miało pomysłu na niego?[/quote]Proszę napisać KTO był właścicielem Zacisza 28 lutego br. i kto zezwolił Państwu długoterminowo zajmować pokoje, po zaniżonych cenach?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    martini - niezalogowany 2015-03-20 14:39:14

    ZGM tj. pani Joanna Mika i jej bezduszne pracownice wyrzuciły ludzi w sobote 28 lutego o godz.15. Ci zas dowiedzieli sie o koniecznej wyprowadzce dzien wczesniej... Postąpiono z nimi jak ze śmiećmi. Po co w ogóle miasto kupowało ten obiekt, skoro nie miało pomysłu na niego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    i fajnie - niezalogowany 2015-03-20 10:01:24

    [quote name="Milczącafanka"]ZGM z dnia na dzień wyrzucił na bruk ludzi którzy mieszkali w Zaciszu 2-3 lata, regularnie płacili za pokoje, anulowano rezerwacje dużych, zorganizowanych grup. Przychody z jakich zrezygnowano tylko w miesiącu marcu to około 30-40 tyś zł.[/quote]1.Tzn. że zmiana właściciela nastąpiła od początku marca?2. Przecież opłata za pokój to koszt ok. 100PLN za dobę, za m-c ok. 3tys. za rok ok. 35 tys. za 2-3 lata ok. 60-100tys. PLN? Tak majętni sobie poradzą!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-20 09:36:24

    [quote name="Milczącafanka"]ZGM z dnia na dzień wyrzucił na bruk ludzi którzy mieszkali w Zaciszu 2-3 lata, regularnie płacili za pokoje, anulowano rezerwacje dużych, zorganizowanych grup. Przychody z jakich zrezygnowano tylko w miesiącu marcu to około 30-40 tyś zł. Wychodzi na to, że nasze miasto jest bardzo bogate a obiekt od pierwszego marca zarządzany wręcz perfekcyjnie.[/quote]... a może należy natychmiast dokonać niezbędnych napraw? Kiedy tam był ostatni remont?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Milczącafanka - niezalogowany 2015-03-20 09:17:32

    ZGM z dnia na dzień wyrzucił na bruk ludzi którzy mieszkali w Zaciszu 2-3 lata, regularnie płacili za pokoje, anulowano rezerwacje dużych, zorganizowanych grup. Przychody z jakich zrezygnowano tylko w miesiącu marcu to około 30-40 tyś zł. Wychodzi na to, że nasze miasto jest bardzo bogate a obiekt od pierwszego marca zarządzany wręcz perfekcyjnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-20 08:16:45

    [quote name="ziutosław"][quote name="Klaster..."]"Bo LUD CIEMNY i GŁUPI"[/quote] ... i dlatego należy wyNISZCZYĆ NAUCZYCIELI a już szczególnie należy tępić nauczycieli przedmiotów humanistycznych?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ziutosław - niezalogowany 2015-03-20 07:41:52

    [quote name="Klaster..."]Oczywiście, "nie do fryzjera ... lepiej do spowiednika" bo już jest mowa nie o "cieknącym kranie" tylko o uszkodzonym aucie. NOMEN OMEN - to, że nauczyciel j.polskiego ma zaufanie nauczyciela historii nie powinno dziwić nikogo. Nauczyciel historii, bez potwierdzonych "papierem" kwalifikacji z zarządzania, wygrał "konkurs"=wybory. Dlaczego?[/quote]Bo lud ciemny i głupi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-20 07:28:49

    [quote name="Koziołek Matołek"]Przyjdźmy i zapalmy znicze u bram ZACISZA !!![/quote]Ku pamięci ... http://www.zacisze.dt.pl/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tłusty karczek - niezalogowany 2015-03-20 06:41:16

    a co z PZDiT iod dwóch dni wprowadził się tam na kierownicze stanowisko od dróg fryzjer Karcz ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster... - niezalogowany 2015-03-20 06:29:38

    "Owszem, do mechanika ale nie do fryzjera lub nomen omen nauczyciela...to już lepiej zawezwać spowiednika, w końcu też zaufany..."Oczywiście, "nie do fryzjera ... lepiej do spowiednika" bo już jest mowa nie o "cieknącym kranie" tylko o uszkodzonym aucie. NOMEN OMEN - to, że nauczyciel j.polskiego ma zaufanie nauczyciela historii nie powinno dziwić nikogo. Nauczyciel historii, bez potwierdzonych "papierem" kwalifikacji z zarządzania, wygrał "konkurs"=wybory. Dlaczego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    i fajnie - niezalogowany 2015-03-20 00:00:32

    "... straty już są ... cena ustalona a koszty będą, bo trzeba zarządzać ... zakup był błędem i przyniesie straty c.b.d.o."[/quote]Straty wynikają z braku wpływu podatku od nieruchomości i dlatego miasto nie kupiło terenu po wojsku - wojsko nie płaciło, prywatny właściciel zapłaci i to więcej niż było za Zacisze. Zapewne koszt utrzymania łącznie z podatkiem był wyższy niż wpływu z wynajmu, zatem sprzedali, ale miasto sobie podatku nie płaci czyli tu jest zysk, ale dopiero po spłacie 4mln.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Koziołek Matołek - niezalogowany 2015-03-19 20:32:08

    Przyjdźmy i zapalmy znicze u bram ZACISZA !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-19 20:02:04

    [quote name="klasterLowicz"][quote name="Maks"]~do 40# klasterlowicz.Zbilansować to znaczy zrównoważyć, ... zatem aby "wyjść na zero" można albo zwiększać zyski albo zmiejszać straty. Proszę pamiętać, że celem zarządzania dzisiaj wcale nie jest maksymalizacja zysku.[/quote]Tyle, że straty już są i nie można ich zmniejszyć, bo cena ustalona a koszty będą, bo trzeba zarządzać, zatem wobec kwestii zysku "kwadratura koła", co dowodzi, że zakup był błędem i przyniesie straty c.b.d.o.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-19 19:49:08

    [quote name="jest super"][quote name="innuendo"][quote name="jest super"]Można też próbować naprawiać samochód tylko w firmowych warsztatach i tylko firmowymi częściami. Ale jak się jest "łowiczem" to mając uszkodzone auto, lepiej o pomoc zwrócić się do ZAUFANEGO mechanika [/quote]Owszem, do mechanika ale nie do fryzjera lub nomen omen nauczyciela...to już lepiej zawezwać spowiednika, w końcu też zaufany...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jest super - niezalogowany 2015-03-19 10:49:11

    [quote name="innuendo"][quote name="jest super"]Wiesz można zatrudnić raz a dobrze i kran nie cieknie albo partacza i będziesz miał remont łazienki... więc która opcja to oszczędność?[/quote]Można też próbować naprawiać samochód tylko w firmowych warsztatach i tylko firmowymi częściami. Ale jak się jest "łowiczem" to mając uszkodzone auto, lepiej o pomoc zwrócić się do ZAUFANEGO mechanika "... więc która opcja to oszczędność?"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 10:32:51

    [quote name="Tomek"][quote name="klasterLowicz"] ... "pełnomocnikiem" do godpodarowania nieruchomościami jest ...[/quot]1.Ta nabyta nieruchomość ma być na nowo zagospodarowana -potrzebna jest nowa koncepcja na nowe zagospodarowanie. 2.Ale po co tworzyć jakąś nową spółkę? Przecież spółka musi przynosić zysk, a wygenerowanie zysku może być bardzo trudne. Prościej byłoby powierzyć tę nieruchomość w administrowaniu ZGM.3. Ale tam jest 4 mln długu - i tu jest problem?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    innuendo - niezalogowany 2015-03-19 10:17:38

    [quote name="jest super"]Jaki konkurs, jakich ofert? To nie jest "casting" na lepiej czy gorzej płatną fuchę? Tam jest problem to rozwiązania, tam jest duży dług do spłacenia i właśnie chodzi o to, aby tego długu nie spłacać z podatków i właśnie dlatego niezbędne jest pełne i wzajemne ZAUFANIE.[/quote]Wiesz można zatrudnić raz a dobrze i kran nie cieknie albo partacza i będziesz miał remont łazienki... więc która opcja to oszczędność?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jest super - niezalogowany 2015-03-19 10:08:28

    [quote name="PTANIE"]Folwark CO !!!!!!!!! a gdzie konkurs ofert !! przecież to z podatków płacone ... koledze za poparcie się odwdzięczać za czyjeś pieniądze...[/quote]Jaki konkurs, jakich ofert? To nie jest "casting" na lepiej czy gorzej płatną fuchę? Tam jest problem to rozwiązania, tam jest duży dług do spłacenia i właśnie chodzi o to, aby tego długu nie spłacać z podatków i właśnie dlatego niezbędne jest pełne i wzajemne ZAUFANIE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    innuendo - niezalogowany 2015-03-19 09:59:25

    Gdyby prezes jakiejkolwiek poważnej spółki skarbu Państwa zakupił g.wno zamiast truskawek do produkcji odpowiadałby z miejsca za działanie na niekorzyść spółki albo defraudacje.A jak KJK chce zatrudnić g.wno zamiast specjalisty do tworzenia w/w koncepcji zagospodarowania to co?..... aaaaaaa tam to już sie robi żałosne...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PTANIE - niezalogowany 2015-03-19 09:58:41

    Folwark CO !!!!!!!!! a gdzie konkurs ofert !! przecież to z podatków płacone ... koledze za poparcie się odwdzięczać za czyjeś pieniądze...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2015-03-19 09:52:00

    [quote name="klasterLowicz"] Pełnomocnik NIERUCHOMOŚCI ? Napisane w artykule jest, że "Obecnie funkcję administratora budynków pełni ZGM."[/quote]Ok, już poprawiam tę nieścisłość, bo widzę że wkleja się połowę treści. Napisane jest, że obecnie funkcję "administratora" pełni ZGM, ale ...zaraz za tym zdaniem napisane jest również że "pełnomocnikiem" do godpodarowania nieruchomościami jest pan Kosiorek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dociekliwy - niezalogowany 2015-03-19 09:40:56

    Dlaczego w publicznym wykazie umów zawieranych przez UM nie pojawiła się umowa z p. Kosiorkiem zawarta ponad dwa tygodnie temu? http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    brat - niezalogowany 2015-03-19 09:38:54

    Na facebooku Kuby Pierzankowskiego jest już skan wniosku który napisał do burmistrza o upublicznienie umowy z Kosiorkiem. Ciekawe czy odpowiedzą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 09:33:54

    [quote name="Tomek"][quote name="klasterLowicz"][quote name="Tomek"]... merytorycznie... nie będzie się odpowiednio starał "gospodarować nieruchomością".[/quote]Centrum Rozwoju Lokalnego (spółka) to z deficji, nie jest NIERUCHOMOŚĆ.[/quote] Do tej chwili spółki NIE MA, a pan Kosiorek jest pełnomocnikiem NIERUCHOMOŚCI- zatrudnionym, tak stoi w tekście artykułu.[/quote] Pełnomocnik NIERUCHOMOŚCI ? Napisane w artykule jest, że "Obecnie funkcję administratora budynków pełni ZGM."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2015-03-19 09:10:55

    [quote name="klasterLowicz"][quote name="Tomek"]... merytorycznie... nie będzie się odpowiednio starał "gospodarować nieruchomością". Czy ktoś zna odpowiedź, może jakiś radny odpowie w komentarzu? Skoro można z nimi "poklikać na fejsie".[/quote]Centrum Rozwoju Lokalnego (spółka) to z deficji, nie jest NIERUCHOMOŚĆ.[/quote]Do tej chwili spółki NIE MA, a pan Kosiorek jest pełnomocnikiem NIERUCHOMOŚCI- zatrudnionym, tak stoi w tekście artykułu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jest supet - niezalogowany 2015-03-19 09:08:02

    [quote name="JiMbo"]Ludzie! Przecież tak głosowaliście!Był czas - były emocje - można było coś zmienić...Dziwię się, że teraz się dziwicie.[/quote]Zgadzam się z drobną uwagą, że tak wybrała większość, przeecież nie wszysy. Dziwmy się, jeżeli coś wydaje się dziwne. Krytykujmy - nikt przecież nie jest doskonaly i prawie zawsze może być lepiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    braciak - niezalogowany 2015-03-19 09:05:31

    Wie ktoś może czy już opublikowali rejestr umów zawartych przez miasto bo jakoś cicho się zrobiło na ten temat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 08:55:02

    [quote name="Maks"]~do 40# klasterlowicz....mogą zbilansować się koszty z zyskami i wówczas mamy tzw. "wyjście na zero". Sukces! ... tu jest pole do popisu dla konceptmistrza![/quote]Zbilansować to znaczy zrównoważyć, tak jeżeli zyski pokrywają koszty to jest "wyjście na zero", zatem aby "wyjść na zero" można albo zwiększać zyski albo zmiejszać straty. Proszę pamiętać, że celem zarządzania dzisiaj wcale nie jest maksymalizacja zysku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 08:39:21

    [quote name="Tomek"].. merytorycznie ... Czy to jest jednoznanczne z rezygnacją z pracy w szkole? Bo jeśli nie to znaczy, że umowę zlecenie ma na jakąś godzinę dziennie i nie koliduje to z pracą, a tzn. że nie będzie się odpowiednio starał "gospodarować nieruchomością".[/quote]Typowe myślenie dyrektora szkoły - przecież będzie ostatecznie przyjęta lub odrzucona zostanie koncepcja nie mniej czy bardziej udokumentowane godziny pracy nad koncepcją, zatem wniosek dalej bez sensu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-19 08:37:59

    ~do 40# klasterlowicz.Szanowny, zyski się nie bilansują natomiast mogą zbilansować się koszty z zyskami i wówczas mamy tzw. "wyjście na zero". Sukces! Ale je mocno wątpię nawet w zerowy bilans, bo z czegóż to mają być te zyski? A powinny być niemałe, bo żeby zbilansować koszty zakupu nieruchomości oraz koszty jej utrzymania i zarządzania, to chyba należałoby tam coś produkować albo oferować zyskowne usługi. I tu jest pole do popisu dla konceptmistrza!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 08:25:33

    [quote name="Tomek"]... merytorycznie... nie będzie się odpowiednio starał "gospodarować nieruchomością". Czy ktoś zna odpowiedź, może jakiś radny odpowie w komentarzu? Skoro można z nimi "poklikać na fejsie".[/quote]Centrum Rozwoju Lokalnego (spółka) to z deficji, nie jest NIERUCHOMOŚĆ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2015-03-19 08:23:29

    [quote name="klasterLowicz"][quote name="Tomek"]... Pyta Pan o wymiar czasu pracy a następnie sam Pan sobie na to pytanie odpowiada (skoro już Pan wie, to po co Pan pyta) zatem dalsze wnioski są nieuprawnione.[/quote]Nie odpowiadam sobie, bo nie wiem. Zastanawiam się, dywaguję - raczej tak bym to określił. Nie znam szczegółów, ale chciałbym (i jak widać nie tylko ja) poznać ich więcej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    JiMbo - niezalogowany 2015-03-19 08:20:04

    Ludzie! Przecież tak głosowaliście!Był czas - były emocje - można było coś zmienić...Dziwię się, że teraz się dziwicie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 08:11:20

    [quote name="Tomek"]... merytorycznie:pan w/w został zatrudniony na podstawie umowy cywilnoprawnej - w jakim wymiarze czasu pracy? ... umowę zlecenie ma na jakąś godzinę dziennie ... tzn. że nie będzie się odpowiednio starał "gospodarować nieruchomością".[/quote]Merytorycznie, proszę bardzo. Brak spójności. Pyta Pan o wymiar czasu pracy a następnie sam Pan sobie na to pytanie odpowiada (skoro już Pan wie, to po co Pan pyta) zatem dalsze wnioski są nieuprawnione.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ziutosław - niezalogowany 2015-03-19 07:58:07

    Najpierw to niech on się nauczy zarządzać własnym mózgiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jest super - niezalogowany 2015-03-19 07:53:08

    [quote name="Jacek"][quote name="jedrek"] ... frustraci wietrza spisek i porazke...[/quote]... Gdyby był konkurs, to pan M.K odpadłby w przedbiegach[/quote]Należy przypomnieć, że pan M.Kosiorek był "w tak młodym wieku" m.in. Wice-Starostą Łowickim czyli posiada zbliżone komptencje co np. kandydat PO na burmistrza zatrudniony w łowickim ZEC. Co do konkursu, to szkoda na to czasu. Wszelkie negatywne skutki marnowania czasu na konkurs ujawnia casus ZSP Nr1 czyli tzw. "mechanika".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2015-03-19 07:47:44

    No to zacznijmy merytorycznie:pan w/w został zatrudniony na podstawie umowy cywilnoprawnej - w jakim wymiarze czasu pracy? Czy to jest jednoznanczne z rezygnacją z pracy w szkole? Bo jeśli nie to znaczy, że umowę zlecenie ma na jakąś godzinę dziennie i nie koliduje to z pracą, a tzn. że nie będzie się odpowiednio starał "gospodarować nieruchomością". Czy ktoś zna odpowiedź, może jakiś radny odpowie w komentarzu? Skoro można z nimi "poklikać na fejsie".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ABC - niezalogowany 2015-03-19 07:47:37

    Na zagospodarowanie Starego Rynku ogłasza się konkurs i liczy na udział pracowni, które przygotują różnorakie koncepcje. Szoda, że władze miasta nie idą w tym samym kierunku w przypadku tych nieruchomości. Koncepcji funkcjonowania CRL może być kilka i dobrze byłoby się z nimi wcześniej zapoznać. To co napisze jakiś Kosiorek nie powinno być jakimkolwiek punktem odniesienia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 07:34:02

    Szkoda, że nikt nie chce podjąć merytorycznej dyskusji, ograniczając się tylko do wyrażania flustracji. Jeszcze gorzej, że wiele osób ogranicza się tylko do obrzucania G.WNEM, będąc słusznie przekonanym, że jakaś część tego G.WNA musi się przyczepić do obrzuconego. Ale taki obrzucający, który babra się w G.WNIE musi ... śmierdzieć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2015-03-19 07:20:08

    [quote name="jedrek"]Oczywiście wszyscy frustraci wietrza spisek i porazke. Trzymam Marcinie za ciebie kciuki udowowodnij, ze potrafisz zrobić z Kaliskiej centrum z prawdzIwego zdarzenia.[/quote]Jak do tej pory to niewiele udowodnił, budzi tylko negatywne emocje. No i proszę powiedzieć na jakiej podstawie został zatrudniony? Czy był jakiś konkurs na to stanowisko? Bo o ile wiem, to nie wchodzi to w zakres mianowania. Gdyby był konkurs, to pan M.K odpadłby w przedbiegach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2015-03-19 07:00:05

    Przecież to jasne jak słońce że kaliński ma układ z kosiorkiem za poparcie w wyborach i teraz się odwdzięcz .Oto dlaczego, miedzy innymi, trzeba odsunąć tę klikę od władzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    popa - niezalogowany 2015-03-19 06:57:00

    Na przepiękny plac po jednostce nie miał kasy a kupił za tak ogromne pieniądze to G....WNO.Ale przecież nie wolno było wchodzić w paradę koledze krajeskiemu ba,jeszcze mu zbudują drogę asfaltową do kaliskiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-03-19 06:52:30

    Nasz "dobry" gospodarz kaliński kupił za fortunę ten bezużyteczny budynek a teraz myśli co zrobić z tym problemem-to SKANDAL,uważam że powinna się zająć tym PROKURATURA.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ag - niezalogowany 2015-03-19 06:15:32

    [quote name="p. Burmistrzu"]proszę na to stanowisko ogłosić konkursi sprawa zostanie rozwiązana.[/quote]zobaczymy jacy kandydaci zgłoszą sięi kto wygra konkurs,wówczas ocenimy kto miał wyższe kwalifikacje oraz będziemy mogli wyciągnąć stosowne wnioski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ag - niezalogowany 2015-03-19 06:11:28

    [quote name="Chcieć a móc"]Jak nie ma się przygotowania merytorycznego do pracy w danej dziedzinie oraz do kierowania zespołami ludzkimi to lepiej nie przyjmować funkcji prezesa czy dyrektora, bo wcześniej czy później poniesie się odpowiedzialność prawną za swoje decyzje niezgodne z prawem.[/quote]zgadzam się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 05:42:54

    [quote name="Ciekawe"][quote name="Hern"]Kosior dusił wąsa, aż mu posadkę załatwił. Ciekawe kto dalej.[/quote]Masz rację. Też tak uważam:-)No i ciekawe kto jeszcze?:-)))[/quote]Nasłuchaliście się Państwo Palikota to Wam się wydaje, że to macie prawo używać jego "filozoficznego" języka? To tylko świadczy, że dorównaliście do poziomu tego ch...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-19 05:05:06

    [quote name="Maks"][quote name="klasterLowicz"][quote name="Chcieć a móc"][/quote]... quote]Koncepcja to powinna być przed kupnem tego badziewia. Teraz to tylko będą koszty, koszty i koszty...[/quote]1.Koszty będą to pewne, ale ważne czy zyski zbilansują, a może nawet przekroczą, koszty. 2.Raczej nie było innego wyjścia niż kupno, przecież przenoszenie np. mieszczącego się tam np. basenu mogłoby okazać się wielokrotnie wyższe - przed zakupem na pewno takich kalkulacji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ciekawe - niezalogowany 2015-03-18 23:46:41

    [quote name="Hern"]Kosior dusił wąsa, aż mu posadkę załatwił. Ciekawe kto dalej.[/quote]Masz rację. Też tak uważam:-)No i ciekawe kto jeszcze?:-)))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-18 23:03:07

    [quote name="klasterLowicz"][quote name="Chcieć a móc"][/quote]Ale to wcale nie oznacza, że nie można podejmować się prób opracowania koncepcji ... quote]Koncepcja to powinna być przed kupnem tego badziewia. Teraz to tylko beędą koszty, koszty i koszty...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-18 22:59:40

    [quote name="KJ"][quote name="klasterLowicz"][quote name="KJ"]Ciekawe jak się na te pomysły Krzysio Miklas zapatruje. ...[/quote]Komentarz może być tylko taki sam - polityczna korupcja.Ale nie odwracajmy kota ogonem. Tu sytuacja jest niestety inna, bo multiplikują się błędy i dramatycznie rosną koszt dla miasta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbyszek - niezalogowany 2015-03-18 22:50:19

    W 2014 r. kina w Polsce sprzedały 40,2 mln biletów. Oznacza to, że na jednego mieszkańca Polski przypadł ponad 1 bilet rocznie. A jak w Łowiczu? Sprzedanych około 25 tys. biletów, czyli mniej niż 1 bilet na mieszkańca. A co by było, gdyby nie zeszłoroczne hity, czyli takie filmy jak Bogowie”, „Miasto 44” czy „Jack Strong”? Pewnie byłoby jeszcze trochę gorzej. Pytanie w takim razie czy ŁOK osiągnął sukces czy nie? Cele i miary realizacji. Tego brak w samorządach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbyszek - niezalogowany 2015-03-18 22:43:33

    [quote name="klasterLowicz"]Jest oczywiście podstawowy problem jak wykazać, że lokalny rozwój nastąpił i że ma to związek z działalnością tej spółki a nie wynika np. z poprawy koniunktury gospodarczej.[/quote]No właśnie. Bardzo ciekawy aspekt - jak mierzyć skuteczność działania miejskich instytucji non-profit. Dajmy na to takie kino w Łowiczu, czyli tzw. ŁOK. Niby dużo widzów w 2014. Ale co to znaczy dużo? I czy to zasługa kina i jego szefostwa? Trudno ocenić, bo...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2015-03-18 22:34:35

    Kosior dusił wąsa, aż mu posadkę załatwił. Ciekawe kto dalej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-18 22:05:35

    [quote name="p. Burmistrzu"]proszę na to stanowisko ogłosić konkursi sprawa zostanie rozwiązana.[/quote]Preza powołuje i odwołuje Rada Nadzorcza, ewentualny konkurs tylko wydłuży i skomplikuje te procedury.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-18 22:01:32

    [quote name="Chcieć a móc"]Jak nie ma się przygotowania merytorycznego do pracy w danej dziedzinie oraz do kierowania zespołami ludzkimi to lepiej nie przyjmować funkcji prezesa czy dyrektora, bo wcześniej czy później poniesie się odpowiedzialność prawną za swoje decyzje niezgodne z prawem.[/quote]Ale to wcale nie oznacza, że nie można podejmować się prób opracowania koncepcji ... Oczywiście należy wierzyć w zwycięstwo Sprawiedliwości, ale codzienność tego ciągle jeszcze nie potwierdza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    p. Burmistrzu - niezalogowany 2015-03-18 21:55:05

    proszę na to stanowisko ogłosić konkursi sprawa zostanie rozwiązana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Chcieć a móc - niezalogowany 2015-03-18 21:49:13

    Jak nie ma się przygotowania merytorycznego do pracy w danej dziedzinie oraz do kierowania zespołami ludzkimi to lepiej nie przyjmować funkcji prezesa czy dyrektora, bo wcześniej czy później poniesie się odpowiedzialność prawną za swoje decyzje niezgodne z prawem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jest Super - niezalogowany 2015-03-18 21:45:17

    [quote name="Maks"][quote name="KJ"]Ciekawe jak się na te pomysły Krzysio Miklas zapatruje. Pewnie przyklaśnie burmistrzowi ponieważ lubi PiS...[/quote]Znakomita uwaga[/quote]... zatem proszę o komentarz dotyczący zatrudnienia łowickim ZEC kandydata PO na Burmistrza Łowicza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-18 21:29:45

    [quote name="KJ"]Ciekawe jak się na te pomysły Krzysio Miklas zapatruje. Pewnie przyklaśnie burmistrzowi ponieważ lubi PiS...[/quote]Znakomita uwaga

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-18 21:17:23

    [quote name="KJ"][quote name="klasterLowicz"][quote name="KJ"] ... tworzenie spółki pod konkretną osob [/quote]Proszę łaskawie sprawdzić, jakie zadania są zawarte w programie strategicznym "Kreowanie warunków dla rozwoju potencjału gospodarczego" - cel strategiczny I zawarty w obowiązującej Strategii Rozwoju Miasta Łowicza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KJ - niezalogowany 2015-03-18 20:59:13

    [quote name="klasterLowicz"][quote name="KJ"]Ciekawe jak się na te pomysły Krzysio Miklas zapatruje. Pewnie przyklaśnie burmistrzowi ponieważ lubi PiS...[/quote]Bardzo ciekawe rozumowanie. Ale przyjęcie tej logiki oznacza, że Ci którzy nie przyklaskują burmistrowi, robią tak tylko dlatego, że nie lubią Prawa i Sprawiedliwości?[/quote]Chodzi mi o to czy "podoba się" Miklasowi tworzenie spółki pod konkretną osobę. Mam nadzieje że nie podoba się to.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-18 20:52:36

    [quote name="KJ"]Ciekawe jak się na te pomysły Krzysio Miklas zapatruje. Pewnie przyklaśnie burmistrzowi ponieważ lubi PiS...[/quote]Bardzo ciekawe rozumowanie. Ale przyjęcie tej logiki oznacza, że Ci którzy nie przyklaskują burmistrowi, robią tak tylko dlatego, że nie lubią Prawa i Sprawiedliwości?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-18 20:47:30

    [quote name="Ja"]... gdyby został ogłoszony konkurs... Zresztą "Centrum Rozwoju Lokalnego" powinno być spółką "nie przynoszącą zysku" ... [/quote]Nie chodzi o to, że spółka miejska ma nie przynosić zysku. Ta spółka ma przyczynić się do lokalnego ROZWOJU. Jest oczywiście podstawowy problem jak wykazać, że lokalny rozwój nastąpił i że ma to związek z działalnością tej spółki a nie wynika np. z poprawy koniunktury gospodarczej. Konkurs przydałby się na opracowanie metody pomiaru rozwoju.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KJ - niezalogowany 2015-03-18 20:41:37

    Ciekawe jak się na te pomysły Krzysio Miklas zapatruje. Pewnie przyklaśnie burmistrzowi ponieważ lubi PiS...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-03-18 20:25:35

    Przed wyborami KJK zarzekał się, że nie powoła Kosiorka na drugiego vice burmistrza i faktycznie dotrzymał słowa. Długo myślał aż wykoncypował "fuchę" dla koalicjanta wyborczego. Można? Można. Róbcie tak dalej panowie. Nie wstyd wam?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2015-03-18 20:21:56

    Najlepiej by było gdyby został ogłoszony konkurs... Zresztą "Centrum Rozwoju Lokalnego" powinno być spółką "nie przynoszącą zysku" zresztą nie musi być spółką. Można zatrudnić "kierownika" lub "zarządce" a nie od razu "PREZESA" "dyrektora" w ramach ZGM-u

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wiktoria - niezalogowany 2015-03-18 20:19:35

    szkoda śliny i atramentu na komentarze , osobiście zwisa mi to jak kilo kitu na agrafce, kto tam będzie rządził ,ale do ciężkiej ,nagłej cholery niech to będzie fachowiec a nie paprok,amen.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    +Ja - niezalogowany 2015-03-18 19:48:37

    Znam dobrze Marcina od lat nastoletnich i dziwię się Znam dobrze Marcina od lat nastoletnich i dziwię się temu jadowi który jest na niego wylewany. Marcin, trzymaj się!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-18 19:42:10

    [quote name="ARA"]Opracowaniem koncepcji wykorzystania tego terenu powinni zająć się miejscy urzędnicy w ramach swoich obowiązków... błędem jest powierzanie takiej funkcji osobie uwikłanej we wszelkiego rodzaju kampanie wyborcze.[/quote]Wręcz przeciwnie.1. Jeżeli urzędnikom zwiększonoby obowiązki, wtedy również należałoby urzędnikom DODATKOWO ZAPŁACIĆ. 2. To nie może być mowy o pełnieniu jakiejś funkcji. Skoro PiS w Łowiczu ma NAJWIĘKSZE ZAUFANIE- to prawo prawo głosu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jedrek - niezalogowany 2015-03-18 19:38:17

    Oczywiście wszyscy frustraci wietrza spisek i porazke. Trzymam Marcinie za ciebie kciuki udowowodnij, ze potrafisz zrobić z Kaliskiej centrum z prawdzIwego zdarzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maksymilian - niezalogowany 2015-03-18 19:25:42

    [quote name="JK"]niedługo minie 10 miesięcy urzędowania KJK . Zbierze się grupa osób która będzie chciała w referendum odwołać nam miłościwie urzędującego Burmistrza... Miał 51%poparcie 49% osób pójdzie na referendum. A i promocja będzie w świecie....[/quote]Jestem ZA!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klasterLowicz - niezalogowany 2015-03-18 19:16:47

    [quote name="..."]ZGM zarządza? [quote]Znak zapytania, jak najbardziej uzasadniony. Wyrażając się precyzyjnie - ZGM obecnie tylko ADMINISTRUJE budynkiem i terenem. Należy rozumieć, że celem nowej spółki miejskiej będzie będzie znacznie szerszy niż tylko generowanie zysku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    JK - niezalogowany 2015-03-18 19:14:59

    niedługo minie 10 miesięcy urzędowania KJK . Zbierze się grupa osób która będzie chciała w referendum odwołać nam miłościwie urzędującego Burmistrza... Miał 51%poparcie 49% osób pójdzie na referendum. A i promocja będzie w świecie....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Q - niezalogowany 2015-03-18 19:14:14

    A przez tyle lat myslałem dobrze o Burmistrzu. Mają racje Amerykanie twierdząc, że władza jest chorobą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ARA - niezalogowany 2015-03-18 19:09:47

    Opracowaniem koncepcji wykorzystania tego terenu powinni zająć się miejscy urzędnicy w ramach swoich obowiązków. Kardynalnym błędem jest powierzanie takiej funkcji osobie uwikłanej we wszelkiego rodzaju kampanie wyborcze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2015-03-18 19:07:07

    cd. Burmistrz powiedział, że nie planuje zmian kadrowych. Jak wspomniałam o zwrotach z dotacji stwierdził, że skoro wygrał wybory to znaczy że wszystko jest ok. Czy faktycznie jest tak ok... ? Czy nie warto by było postawić na zmiany kadrowe i wpuszczenie nowej krwi do urzędu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2015-03-18 19:06:36

    Panie Burmistrzu - dedykuję Panu wpis Pani Haliny Gasińskiej mieszkanki Łowicza i życzę dobrego samopoczucia.Po artykułach o zwrotach z dotacji unijnych, wyraziłam chęć pracy w urzędzie miasta. Byłam kierownikiem zespołu finansowego jednostki realizującej projekt unijny na 100 mln PLN. W chwili obecnej szukam pracy w Łowiczu. Tydzień temu byłam u Burmistrza . cdn

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maksymilian - niezalogowany 2015-03-18 19:05:05

    Przed wyborami było jasne, że sprawa jest śmierdząca jak diabli. I teraz okazuje się, że istotnie tak jest! Do tego jeszcze zatrudnia się człowieka który NIE MA stosownych kwalifikacji do opracowania koncepcji. Czego ja się pytam? Za takie działania szło się kiedyś do pierdla!A wy panowie chcecie Polsce przewodzić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2015-03-18 19:02:37

    Może ZGM niech zatrudni Kosiorka na "stróża" zarządce do sprzątania za stawkę sprzątaczki... Wiceprezes pis w Łowiczu jest robotnikiem - elektrykiem w ZUK

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ARA - niezalogowany 2015-03-18 18:58:36

    Jakie doświadczenie w zarządzaniu mieniem komunalnym ma nauczyciel jęz. polskiego? Burmistrz ewidentnie spłaca wyborcze długi. Osoba wywołująca tak negatywne skojarzenia nie powinna zajmować kierowniczego stanowiska w miejscu, które pełnić ma funkcje integrujące środowiska społeczne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2015-03-18 18:54:19

    ZGM zarządza? to niech zarządza... To może do zarządzania każdego bloku zrobimy spółkę z prezesem... z "ładną" pensyjką...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia1 - niezalogowany 2015-03-18 18:53:36

    [quote name="No i co?"]15*[/quote]Musieli zająć się ważniejszą sprawą, posadą dla Kosiorka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    No i co? - niezalogowany 2015-03-18 18:52:47

    15*

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    No i co? - niezalogowany 2015-03-18 18:51:24

    !5 marca miała być rada w sprawie tej galerii dekada i co? będzie czy nie będzie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia1 - niezalogowany 2015-03-18 18:44:58

    Jest jeden pozytyw płynący z tej wiadomości. Prawdopodobnie nie będzie "uczył" już dzieci;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia1 - niezalogowany 2015-03-18 18:43:29

    Pan Burmistrz jest człowiekiem honorowym, jak powiedział, że Kosiorek nie zostanie wiceburmistrzem to nie został. Wymyślił mu bardziej lukratywne stanowisko. Praktycznie dożywotnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do