Reklama

Galeria Dekada czeka na zielone światło

04/03/2015 09:23

Radni miejscy zasiadający w Komisji Gospodarczej i Rozwoju Miasta oraz Komisji Finansów i Budżetu mają spotkać się w tym miesiącu z przedstawicielem spółki Dekada Realty, zainteresowanej wybudowaniem galerii handlowej w centrum miasta.

 


O zainteresowaniu spółki Dekada Realty (wcześniej Grupa Foren - przyp. red.) nieruchomością położoną przy ul. Podrzecznej i Koziej informowaliśmy w styczniu ubiegłego roku. Inwestor widziałby w tym miejscu dwukondygnacyjną galerię handlową Dekada ze sklepami obuwniczymi, odzieżowymi, RTV AGD i drogerią. Problem w tym, że aktualny plan zagospodarowania przestrzennego miasta dopuszcza w tym miejscu wyłącznie zabudowę o trzech kondygnacjach, a jakiekolwiek zmiany w planie wymagają uprzedniej zgody Rady Miejskiej.

Sprawa jest wciąż aktualna, a spółka nie zamierza rezygnować z inwestycji w Łowiczu, o czym informował na ostatniej sesji RM burmistrz Krzysztof Kaliński. Radni nie podjęli na niej dyskusji, wyrażając jednocześnie chęć spotkania się z Aleksandrem Walczakiem, prezesem Dekada Realty. Przedstawiciel spółki zostanie zaproszony na najbliższe posiedzenie połączonych komisji - Gospodarczej i Rozwoju Miasta oraz Budżetu i Finansów.

Przypomnijmy, że radni ubiegłej kadencji zastanawiali się zarówno nad kupnem atrakcyjnej działki, jak i nad zmianą planu zagospodarowania. Kwota 1,1 mln zł za 1300 m², na jaką właściciel wycenił nieruchomość, była jednak zbyt wysoka, a wizja nowego centrum handlowego nie zyskała uznania Rady Miejskiej.

Obecnie w całym kraju pod szyldem Dekady funkcjonuje sześć centrów handlowych, w tym dwa w województwie łódzkim - w Sieradzu i w Skierniewicach.

Wizualizacja: Galeria Dekada

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-03-13 19:32:22

    [quote name="Piotr"]Jeżeli chodzi z kolei o sklepikarzy to źle mnie Pan zrozumiał. Ja nie usprawiedliwiam wysokich cen i "miernego wyboru", a jedynie staram się zrozumieć ludzi, ktorzy chcą się jakoś na rynku utrzymać. Sam na zakupy jeżdzę do Łodzi bo w Łowiczu nie ma choćby wlaśnie galerii. pozdrawiam[/quote]Gdybyś Panie Piotrze pochwalił się że w Łodzi np w kinie byłeś lub teatrze to rozumiem ale galeria chyba że galeria sztuki obrazów to szacunek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-03-13 19:03:09

    Do Piotra poczytaj trochę fachowej prasy na temat gospodarki i handlu dopiero zaczynaj dyskutować.Nigdzie w europie nie ma takiej ilości marketów jak u nas ,rządzący nie potrafili tego uragulowac a ludzie nie dostrzegają tego że sami się sprzedają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-03-13 18:49:26

    quote name="Piotr"]do obserwatora:żałosne jest jak ludzie robią z siebie pseudopatriotów... spójrz na swoje metki - ile masz rzeczy "polskich"? jakie jedzenie kupujesz? jesz pomarańcze? czy może tylko polskie jabłka? uspokój się człowieku bo widzę, że tylko krytykować umiesz...[/quote]wyobraź sobie że zwracam na to uwagę,gdyby choć w połowie ludzie zastanowili się nad tym co i gdzie kupuja biedry by nie było.a tak portugalczyk Wyssie Twój portfel

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-12 12:49:32

    do obserwatora:żałosne jest jak ludzie robią z siebie pseudopatriotów... spójrz na swoje metki - ile masz rzeczy "polskich"? jakie jedzenie kupujesz? jesz pomarańcze? czy może tylko polskie jabłka? uspokój się człowieku bo widzę, że tylko krytykować umiesz...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-03-10 17:56:49

    [quote name="Polololo"]JESTEM NA TAK!! Tylko mam nadzieję że będą tam atrakcyjne sklepy w tym deishmann[/quote]Jaki ten naród biedny ,ubogi,mentalnie a ile kompleksów w nim tkwi.Buty u niemca,kosmetyki u niemca,tzn chińczyka,spozywka u portugalczyka,a dzieci Twoje za pracą do anglii.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-03-06 20:45:42

    [quote name="Piotr"]Każdy, kto nie chce aby takie centrum powstało, przesiąkł już małomiejską i senną rzeczywistością. W Łowiczu nie ma nic co pozwoliłoby cieszyć się z bycia jego mieszkańcem. Od soboty godziny 15 do poniedziałkowego ranka miasto zamiera. Nawet jeśli chce się zrobić zakupy to trzeba wsiąść w auto i pojechać do dużego miasta.[/quote]to jedź do Głowna i Sochaczewa wszędzie to samo w galerii Łódzkiej już trzy godz,parkingu gratis taki jest ruch że z kasą nie wiadomo co robić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-03-06 20:30:39

    Po co rozmieniać na drobne handel w Łowiczu.Może powinno się kłaść nacisk na to co mamy , prowadzić szkolenia dla właścicieli tych sklepów które istnieją .Najprościej powiedzieć o wysokich marżach w sklepach.Kto zastanowił się nad tym ile zarabiają Ci którzy w wielkich "szałasach" pracują sprzedając te promocyjne produkty za którymi naród biega jak szalony.Brak dumy w narodzie , szacunku do siebie i innych.Kierują nami najniższe instynkty kupić ,zjeść i wydalić za wszelką cenę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2015-03-06 07:19:21

    Nikogo nie atakuję, nie jednemu psu Burek, poza tym nie mam męża, więc nie wiem co to za wnioski rodem z CSI:) uważam, że chodzenie na wybory, dobre wykształcenie i czytanie nie jest niczym złym:))) tak jak tu się stwierdza. No śmiać mi się chce jak to czytam, ale już więcej nic pod tym tematem nie napiszę (to oświadczenie),nie chcę z "pewnymi" rodowitymi Polakami zrównać się poziomem, bo to dopiero byłby powód do wstydu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2015-03-05 23:09:51

    Jedna galeria stoi na Stanisławskiego z tego co wiem lokali coraz więcej wolnych.Po co kolejna a gdzie parking , obliczony jest ponoć na 40 aut z czego 15 auta pracowników Dekady pozostałe miejsca zajmą auta pracowników Banku,Media Expert i innych okolicznych firm.A klienci Dekady dolecą dronami lub na spadochronie.Tak to jest jak Nauczyciel i jego uczeń miastem zarządzają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mw - niezalogowany 2015-03-05 19:00:56

    [quote name="Kasja"][quote name="tom"]budynek zupełnie nie pasuje do zabudowy Koziej i Podrzecznej - za wysoki i szpetny[/quote] Budynek jest za wysoki? Dziwne, bo w artykule jest napisane, że "aktualny plan zagospodarowania przestrzennego miasta dopuszcza w tym miejscu wyłącznie zabudowę o trzech kondygnacjach" a ten budynek ma mieć tylko dwie. Czy to znaczy, że budynek jest za niski?[/quote]będzie miał tylko jedną kondygnacje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2015-03-05 13:31:01

    [quote name="Słusznie bojkotowali"][quote name="Jerzy"]... Wielu młodych było w Łowiczu ale nie głosowali ... [/quote]Słusznie,ze młodzi bojkotowali wybory okupanta fałszowane od lat![/quote]NIE, niesłusznie!!! Pani Tereso, proszę już nie pisać takich bzdur, powołuje się pani na Naród Polski, a odmawia prawa wyborczego? Nie odpowiada mi aktualna władza, ale chyba nigdy nie znajdzie się taka, która będzie pasowała Pani

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Słusznie bojkotowali - niezalogowany 2015-03-05 11:48:27

    [quote name="Jerzy"]... Wielu młodych było w Łowiczu ale nie głosowali ... Dokładnie tak, pozostaje nam czekać przez całą kadencję ...Nie zrobili nic... [/quote]Słusznie,ze młodzi bojkotowali wybory okupanta fałszowane od lat! Nie trzeba czekac! Nakaz aresztowania oszustów, ludobójców m.in z ratusza wydał Narod Polski zgodnie z Proklamacją Suwerena!http://www.petycjeonline.com/protes_przeciw_ustawie_nowe_prawo_geologiczne_i_gornicze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2015-03-05 11:36:16

    [quote name="tom"]budynek zupełnie nie pasuje do zabudowy Koziej i Podrzecznej - za wysoki i szpetny[/quote] Budynek jest za wysoki? Dziwne, bo w artykule jest napisane, że "aktualny plan zagospodarowania przestrzennego miasta dopuszcza w tym miejscu wyłącznie zabudowę o trzech kondygnacjach" a ten budynek ma mieć tylko dwie. Czy to znaczy, że budynek jest za niski?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    migawka - niezalogowany 2015-03-05 10:40:30

    Burmistrz bedzie sie szczycil, ze daje prace w Lowiczu. Ile tam ludzi bedzie pracowac 40 ?! a co z reszta bezrobotnych. To ma byc inwestycja?Jest jedna korzysc z tego - urzad miasta nie bedzie brodzil w blotku swoimi wypastowanymi bucikami.A do tego zarobi!!!! Ojjjj DUZO! No chyba, ze wszyscy mieszkancy i przyjezdni wybiora rowery lub piechotke, bo miejsc parkingowych zabraknie. I znowu cofamy sie do naszych przodkow - przynajmniej szewc zarobi - on jako jedyny sie nie zamknie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tom - niezalogowany 2015-03-05 10:34:35

    budynek zupełnie nie pasuje do zabudowy Koziej i Podrzecznej - za wysoki i szpetny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    migawka - niezalogowany 2015-03-05 10:27:08

    Prawda jest taka,Otworzenie nowej galerii nic nie zmieni, wywola jedynie kolejna fale protestow malych sklepikarzy, ktorzy po zmobilizowaniu sil wywiesza plakaty na swoich witrynach. Ale moze to i dobrze, nie oszukujmy sie, kto u nich kupuje. Niech lepiej juz teraz to zrobia. Wszyscy i tak pojada na zakupy do Lodzi, Sochaczewa, czy Warszawy.Pan burmistrz oczysci sumienie - sa nowe inwestycje w naszym miescie - Sa!!!!!!Smiechu warte!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monika - niezalogowany 2015-03-05 08:42:31

    Panie Jerzy we trójkę niewiele zdziałamy, powiem nawet więcej niestety nic nie zdziałamy. Szkoda tych najbliższych prawie 4 lat i żadna afera, żadne poważne uchybienia proceduralne nie zrzucą obecnej władzy ze stołków. Ma Pan rację młodzi mogli przyjechać na wybory, ja to zrobiłam i liczyłam na to, że inni też to zrobią bardziej licznie, bo dyskusje przed wyborami wskazywały na to że wiele osób chce zmian, niestety jak widać skończyło się na pokrzykiwaniu na siebie w Internecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polololo - niezalogowany 2015-03-05 08:36:42

    JESTEM NA TAK!! Tylko mam nadzieję że będą tam atrakcyjne sklepy w tym deishmann

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-05 08:32:31

    Pani Moniko raz na 5 lat nie można poświecić dnia żeby zagłosować i przyjechać z większego miasta? Wielu młodych było w Łowiczu ale nie głosowali. Po prostu mieli to gdzieś. Sami nie są w stanie poświęcić jednego dnia a teraz narzekają. Typowe dla nas. Odpowiadając na Pani pytanie. Dokładnie tak, pozostaje nam czekać przez całą kadencję bo ja w obecne władze nie wierzę. Nie zrobili nic do tej pory nie zrobią i teraz. Jednak jeżeli Pani i Pan Piotr wyjdą z super inicjatywą to się pod nią podpiszę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monika - niezalogowany 2015-03-05 08:10:48

    Ja takiej władzy nie wybierałam i myślę, że wynik wyborów jest właśnie taki dlatego, że głosowały osoby które w mieście egzystują na co dzień i jest im wszystko jedno, a młodzi w tym czasie byli w innych większych miastach, gdzie pracują i studiują. Szkoda, bo tych głosów właśnie zabrakło, żeby coś mogło się zmienić. To co się ostatnio dzieje w UM, starostwie to jakieś kpiny, a nam pozostaje narzekać przez całą ich kadencję?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-05 07:58:14

    Zatem nacisk na obecne władze nic nie da. Na inne może i by dał. Zresztą takie naciski zawsze muszą być. Konsultacje społeczne i oddolne inicjatywy to element obecnego ustroju. No ale trzeba się było zastanowić nad urną. Wybraliśmy miernych partnerów do takich rozmów. Przez tyle lat nic nie zrobili dla młodych a teraz dostaną olśnienia i uzyskają kompetencję i wysłuchają Pana? Jest Pan naiwny, albo ma klapki na oczach. W UM nie umieją przetargu rozpisać a co dopiero pozyskać poważnego inwestora

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monika - niezalogowany 2015-03-05 07:49:37

    CD. a w Łowiczu kupują Ci co nie mogą jechać dalej lub osoby starsze. Lubię kupować warzywa i owoce na naszym rynku, ale kiedy wreszcie ktoś tam porządek zrobi, żeby to miejsce wyglądało schludnie? Mamy piękną kulturę, historię, hafty itd. ale czy z tego da się żyć? Może ktoś mi zarzuci, że nie mogę się wypowiadać bo tu nie pracuję, ale moje podatki nadal tu oddaję, bo chcę tu wrócić. PS - zanim ktoś skomentuje, że piszę zamiast pracować - uprzejmie oznajmiam, że mam urlop:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-05 07:46:08

    Pracowałem w Kutnie i proszę mi uwierzyć, że ich strefa ekonomiczna wcale nie jest tym czym wydaje się być. Mało miejsc pracy i zarobki też mizerne. No ale jest, chociaż tyle.Widzę, że zgadzamy się chociaż co do naszych władz :)Pozdrawiam Pana

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monika - niezalogowany 2015-03-05 07:43:29

    Ja też pracuję w Warszawie, w tygodniu mieszkam, ale w każdy prawie weekend wracam i na przestrzeni lat widzę, jak to miasto marnieje i się cofa. Przykro mi, że robi się już taką prawie wsią. Chciałabym tu kiedyś wrócić z pracą, mieszkać. Nawet teraz kiedy chcę tu robić zakupy ewidentnie brak świeżego powiewu, niektóre sklepy na Zduńskiej mają w witrynie ubrania sprzed kilku lat, może galeria to zmieni. Prawda jest taka, że większość młodych wyjeżdża na zakupy poza Łowicz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-05 07:39:10

    Wie Pan jaki % mieszkańców Sochaczewa dojeżdża do Warszawy do pracy? Wie Pan jakie z tego tytułu to miasto ma wpływy z podatków? Nie zauważył Pan, że Kutno ma strefę ekonomiczną i skrzyżowanie autostrad pod bokiem? Co my możemy zaproponować inwestorowi? Zatłoczona strefę ekonomiczną z dala od kolei i autostrady i z niekompetentne władze w mieście? Proszę czytać uważnie...ja chcę pracy w mieście, chcę żeby ludzie tu zostawali, ale uzmysławiam Panu, że galeria i obecne władze nic nie zmienią.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-05 07:33:14

    Panie Piotrze jestem bacznym obserwatorem i nie przypominam sobie, aby Liceum Chełmońskiego przeżyło rozkwit za czasów dyrektora Kalińskiego i vice Zasępy. Ja na nich nie głosowałem i uważam, że ich wybór do władz to pomyłka. Nie mają pojęcia o zarządzaniu. Staram się Panu uzmysłowić, że z tymi władzami nic Pan nie zrobi. Młodzież nie chodzi na wybory więc burmistrz o niej zapomniał. Pieści tylko swoich starszych wyborców wiaduktami itp., które rozkwitu nie spowodują a zabiorą czas i pieniądze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-05 05:50:19

    Zarobki w łowickich fabrykach są małe to prawda ale według mnie to nie jest powód uwsteczniania się miasta... najlepiej zróbmy z Łowicza wioskę, w której będziemy święcić chorągwie i maszerować w procesjach z dumną piersią z przodu. może jeszcze faktycznie usiądźmy pod nowym pomnikiem i zastanówmy się w którym kierunku jechać za lepszym jutrem... Mamy 2015 rok a zachowujemy się jak zacofany lud. Gońmy miasta rozwojowe np. niedaleko położony Sochaczew

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-05 05:49:49

    Myślę, że galeria handlowa zarobiłaby na siebie - ja na pewno kupowałbym w niej po warunkiem, że będą atrakcyjne sklepy a nie "tesco". Nie wiem w jakim jest Pan wieku ale proszę zauważyć, że młodzi ludzie kupują w zasadzie tylko w galeriach - ot taka mentalność ich wieku...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-05 05:49:19

    Wydaje mi się Panie Jerzy, że nie po to wybiera się władze miasta, żeby potem robić coś za nich. Pan Kaliński był nauczycielem, pracował z młodzieżą i chyba ją rozumiał a teraz już zdaje się o niej zapomniał. Do galerii handlowych jeżdżę bo nauczyłem się robić zakupy w sieciówkach, których w Łowiczu nie ma i ogólnie rzecz biorąc jest to bardziej opłacalne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    migawka - niezalogowany 2015-03-05 01:24:10

    Dobrze, ze chociaz taki piekny park mamy, dzieki niemu mamy gdzie wyjsc, odpoczac, porozmawiac i zjesc lody..... :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    migawka - niezalogowany 2015-03-05 01:20:49

    Moi Drodzy,Spojrzmy na Dekade w Skierkach - coz tam mamy: CCC, Rossmann, Empik, Tesco... czy potrzeba nam takiej drugiej wspanialej galerii jak jedna juz przeciez mamy! Projekt nowej jest oszalamiajacy!!!!!! Oprocz tych wszystkich sklepow, ktore wymienilam, nowoscia beda lody przy wyjsciu!!!!! Nie rozpuszcza sie przynajmniej jak dojdziemy na Blonie, w ramach odpoczynku po dlugich zakupach i jeszcze DLUZSZYM spacerowaniu po Naszej Nowej Galerii.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 20:29:37

    A na zakupy jeździ Pan do innych galerii nie dlatego, że w Łowiczu nie ma galerii, tylko dlatego, że łowiccy sprzedawcy oferują mały wybór a wysokie ceny. Czy w przypadku jak ci sami kupcy trafią do nowowybudowanej galerii to będzie Pan do niej chodził bo jest??? To oferta czyni zakupy atrakcyjnymi a nie budynek galeria. Ja mogę robić zakupy w kilku sklepach w centrum miasta byle miały rozsądną ofertę. Wówczas jednobudynkowa galeria z taką samą ofertą nie jest dla mnie żadną atrakcją.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 20:21:14

    Proszę popytać o zarobki i warunki pracy pracowników Agrosu, Pana Krajewskiego, Partnersa i innych zakładów. Może zacznijmy od zmian w już istniejących zakładach? Bo jeżeli mamy sprowadzić takie kolejne to ja już wolę zrobić z Łowicza sypialnię. Przynajmniej Łowicz będzie miał wysokie podatki z ludzi lepiej zarabiających w Warszawie. Może jak najemcy i sklepikarze pójdą po rozum do głowy to wydadzą swoje warszawskie pieniądze właśnie u nich?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 20:14:01

    Też bym chciał pracować w swoim mieście. Proszę pamiętać, że to, że ludzie wyjeżdżają nie jest tylko kwestią braku miejsc pracy, ale także mentalności łowickich pracodawców. Większość ludzi wyjechała dlatego, że pracodawcy oferują głodowe zbójeckie stawki, a nie dlatego, że pracy w ogóle nie ma. Za miejscami pracy muszą iść także przepisy, takie, które nie pozwolą pracodawcy oszukiwać państwo i żerować na pracowniku. Może wywrze Pan nacisk np. na Partnersa aby nie zatrudniał na czarno?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 20:02:08

    Chce Pan powiedzieć, że np. poświęcenie sztandaru z kompanią reprezentacyjną Wojska Polskiego to mierne wydarzenie? Och Festiwal to mierne wydarzenie? Promocja sportu też? Dla mnie to za mało, a nie mierne. Dlaczego Pan się tego czepia? Czy owa historia, sport i kultura nie powinna przyciągać także młodych? Zresztą kto broni młodym (czy starszym) zrobić stricte ich wydarzenie? Pisać wnioski o dofinansowania i organizować, bo chyba nie oczekujecie, że stary Kaliński zrobi imprezę dla młodzieży?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 18:43:28

    Na koniec dodam, że według mnie to Pan się żali a nie ja. Uważa Pan, że skoro Pan może jeździć za praca to inni też mogą, zamiast zastanowić się co zrobić żeby i Pan nie tracił i pieniędzy i życia na dojazdy. To, że Panu tak dobrze albo i nie to nie znaczy że wszyscy tak muszą robić. Myślę, że powinniśmy naciskać naszych włodarzy na rozwój miasta zaczynając choćby od zwykłej galerii a kończywszy może na fabrykach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 18:42:58

    Jeżeli chodzi z kolei o sklepikarzy to źle mnie Pan zrozumiał. Ja nie usprawiedliwiam wysokich cen i "miernego wyboru", a jedynie staram się zrozumieć ludzi, ktorzy chcą się jakoś na rynku utrzymać. Sam na zakupy jeżdzę do Łodzi bo w Łowiczu nie ma choćby wlaśnie galerii. pozdrawiam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 18:42:13

    Co do dojeżdzania za pracą to wiem coś o tym. Mam 29 lat i przez ponad 4 dojeżdżałem za pracą, teraz się to zmieniło i bardzo chcialbym żeby i inni mieli to szczęście i mogli pracować w swoim mieście. Jeżeli chce Pan zrobić z Łowicza noclegownię dla wyrobników stolicy to bardzo mi przykro.Wracając do wydarzeń "kulturalnych" to miasto nie inwestuje dosłownie w nic. Młodzi ludzie nawet w noc sylwestrową nie mają gdzie się bawić...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 18:41:42

    Panie Jerzy, wydarzenia kulturalne na które się Pan powołuje są dość mierne i nieatrakcyjne bo nie chce Pan chyba powiedzieć, że szczycenie się kolejnym nabytkiem grupy rekonstrukcyjnej 10 pułku piechoty albo bieg jesieni czy inne wydarzenie w stylu "amatorska wystawa fotograficzna" to wszystko na co stać Łowicz. Takie wydarzenia nie przyciągają młodych, świeżych ludzi tylko jak Pan zauważył amatorów tychże wydarzeń, czy jak Pan napisał "ludzi z kulturą".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 16:06:57

    Nie zauważył Pan także, że właśnie Panu sugerowałem, iż w dobie sieciówek dowożących zakupy do domu i sklepów internetowych zarówno galeria jak i sklepiki z marżą 50% nie mają racji bytu. To są następstwa świata mobilnego. Na to się składa nie tylko internet, ale także dojazd za lepszą pracą. Chce Pan atrakcyjnego Łowicza, ale bez wydarzeń kulturalnych i bez zrozumienia trendów nowoczesnego świata.29

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 15:58:48

    Ja chodzę na stację PKP piechotą przez połowę Łowicza i miejsca na parkingu nie zabieram. Myśli Pan, że sprzedaż wzrośnie dzięki podnoszeniu cen i miernoty wyboru? W ten sposób na żaden czynsz nie zarobi. Wynajmujący też nie znają podstaw marketingu. Podnosząc czynsze zarzynają kury (sprzedawców), którzy mieliby im znosić złote jajka. Galeria poprawi sytuację jednych i drugich? Każdy chce łatwe pieniądze ale żeby się wysilić to już nie. Ja będę dojeżdżał, a Pan niech narzeka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 15:48:47

    Historia to część kultury, której potrzeba zaspokojenia należy do uczuć ludzi z kulturą. Chce Pan zrobić Panie Piotrze z Łowicza miasto atrakcyjne, ale bez wydarzeń kulturalnych? Taka chińska rewolucja kulturowa? Robota i nic więcej? Łowicz powinien być atrakcyjny pod każdym względem. To, że historię widać w Łowiczu jest zasługą społecznej pracy pasjonatów. Niech pan założy jakieś stowarzyszenie na rzecz przedsiębiorczości w Łowiczu, a nie wylewa smutki przed komputerem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 15:02:37

    W czasie sieciówek i internetu te sklepiki czy to w Łowiczu czy w Warszawie nie mają racji bytu... I tu musi Pan przyznać rację. Co do zarobków i miejsc pracy to ja nie mówię o wysokości wynagrodzenia - nie każdy może sobie pozwolić na dojeżdżanie i nie każdy po prostu chce. Po co robić kolejny parking jak można zrobić coś dochodowego. Jeśli ludzi z Pana pokrojem będzie więcej to nic nie będziemy w Łowiczu robić bo po co skoro jest to np w Warszawie. Taki z Pana Łowiczak???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 15:02:00

    Szanowny Panie Jerzy. A nie przyszło Panu do głowy, że zwrócenie na siebie uwagi możemy zawdzięczać tylko atrakcyjności? Na atrakcyjność miast w dzisiejszych czasach nie wpływa historia i pamięć, a właśnie rozwój nowoczesny. Sam wygląd budynku to rzecz gustu o której wiadomo się nie dyskutuje więc to sobie darujmy. Co do marży sklepikarzy to są one w dużej mierze podyktowane czynszami za te według Pana piękne budynki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ziutosław - niezalogowany 2015-03-04 14:32:29

    [quote name="mw"]A niech robią. tylko po co RTV AGD i drogeria jak wszystko jest obok[/quote]A takie święte prawo konkurencji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mw - niezalogowany 2015-03-04 14:07:36

    A niech robią. tylko po co RTV AGD i drogeria jak wszystko jest obok

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 13:36:16

    Zatem zamiast narzekać poczytajcie i pogódźcie się z pewnymi faktami. Jeżeli chcesz dobrej pracy i płacy to albo dojeżdżajcie do niej lub się wyprowadźcie...albo siedźcie dalej i narzekajcie. Niestety trend i prognozy są takie, że praca w Łowiczu do was nie przyjdzie. Żeby zmienić sytuację potrzebne są zakłady/firmy na kilka tysięcy miejsc pracy z różnorodnymi stanowiskami. Galeria z kilkunastoma, kilkudziesięcioma miejscami dla sprzedawców nie zmieni nic.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 13:31:18

    CD1. Dla mnie może być tam galeria, ale patrzenie na nią jako zbawienie dla rynku pracy to pomyłka. Wczoraj GUS podał, że w 2050 roku będzie nas o 4 miliony Polaków mniej. Tylko województwo mazowieckie zanotuje wzrost ludności, a największy ubytek łódzkie i lubelskie!!!. To są trendy ogólnopolskie. Nic nie powstrzyma wyludnienia miast jak Łowicz, a już na pewno nie wasza galeria. Ja jeżdżę do pracy do Warszawy i pogodziłem się z tym, że w Łowiczu pracy nie znajdę. Traktuję go jako dom.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 13:28:41

    Nie napisałem, żeby tam nie budować galerii. Po prostu budynek na wizualizacji jest okropny. Nowoczesne budynki potrafią być świetnie wkomponowane w stare miasta, ale ten z wizualizacji to pomyłka.To, że Łowicz jeździ na zakupy poza miasto to wina "kupców" łowickich. Ceny z kosmosu, wybór marny. Gdzieniegdzie po 50-100% marży!!! Sklepy internetowe ich wykończą.To, że już postawiono centrum chińskie albo bloki za PRL nie znaczy, że dalej mamy ubrzydzać miasto.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    JAK - niezalogowany 2015-03-04 13:14:14

    To może postawmy przed wjazdem do naszego miasta tablicę z napisem "SKANSEN" i wszystko będzie jasne...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2015-03-04 12:40:40

    Ale za to chyba Bazylika jest podświetlona... Widać priorytety, wieczorami można już się tylko pomodlić, a młodzi uciekną i tak. Już teraz widzę gdy przejeżdżam przez Sochaczew co się dzieje - pełno naszych rejestracji! Łowicz na zakupy jeździ poza miasto, dlatego w sobotę nawet w godzinach 10-14 nie ma ludzi. Jaka by nie była ta galeria - będzie w niej handel działał to pewne. I wszystko lepsze niż te samochody stojące po pół koła w błocie! Taką chcecie wizytówkę "historycy"?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pomysł co nie - niezalogowany 2015-03-04 12:20:10

    Mam nadzieję że ten budynek będzie fajnie podświetlony bo w naszym mieście bo zmroku jest ciemno jak w lesie a te małe urocze latarnie nic nie dają, najbardziej reprezentacyjne budynki w Łowiczu, muzeum, poczta itp powinny być podświetlone żeby wieczorem także zachwycały urodą! A tak to smutno i ciemno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polololo - niezalogowany 2015-03-04 12:10:14

    No tak historia historia historia lepiej Łowicza nie ruszać i nie unowocześniać piękne mamy zabytki Łowicza owszem, piękne miasto i kamienice tylko czemu już nie można nic postawić w centrum miasta? A budynek obok taki piękny? Chińskie centrum też piękne? A kto zezwala na malowanie zabytkowych kamienic na pstrokate kolory? Albo kto pozwolił stawiać w centrum komunistyczne bloki w mieście z 900 letnią historią...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 12:09:27

    tak Panie Jerzy, lepiej nie mieć wcale miejsc pracy i narzekać na jej brak. Lepiej nie mieć gdzie wyjść i lepiej mieć dziurawy plac zwany pseudoparkingiem, który podczas deszczu zamienia się tor przeszkód. To na pewno rozwinie nasze miasto i pozwoli nam się nim szczycić!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jerzy - niezalogowany 2015-03-04 12:04:45

    Piotr i ktoś.... bardzo jesteście naiwni myśląc, że galeria handlowa da wam wspaniałe miejsca pracy z super wynagrodzeniem. Jak tak bardzo chcecie galerii sieciowej to zatrudnijcie się w niej po 5zł na godzinę. Z taką wizją rynku pracy to to miasto w ogóle się wyludni i zamrze. Po drugie to kretyn pozwoliłby wybudować takie brzydalstwo w centrum miasta o 900-letniej historii!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2015-03-04 11:53:00

    nie męcz się nie zrozumieją róznicy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ktos - niezalogowany 2015-03-04 11:23:05

    popieram Piotra, trzeba ożywienia w tym mieście, będzie praca to będą pieniądze, żeby je wydawać. A tak - na basen do Kutna, na zakupy do Sochaczewa, do restauracji to do Prosiaka. A w Łowiczu postawmy kolejny pomnik i będziemy spotykać się pod tablicą historyczną

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 11:10:51

    Poza tym zrobienie miejsc parkingowych nie da nikomu pracy a postawienie galerii i owszem. Może już czas zrobić z Łowicza w miarę nowoczesne miasto a nie tylko smutny spacerniak, który ożywa tylko w dni targowe...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2015-03-04 11:10:15

    Każdy, kto nie chce aby takie centrum powstało, przesiąkł już małomiejską i senną rzeczywistością. W Łowiczu nie ma nic co pozwoliłoby cieszyć się z bycia jego mieszkańcem. Od soboty godziny 15 do poniedziałkowego ranka miasto zamiera. Nawet jeśli chce się zrobić zakupy to trzeba wsiąść w auto i pojechać do dużego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    młody - niezalogowany 2015-03-04 11:09:31

    [quote name="daa"][quote name="Młody"]Dzisiaj młody , sprawny chłopiec roznosił ulotki marketów już w Łowiczu działających.Serce się ściska jak patrzy się na taką gospodarkę.Co dacie tej naszej młodzieży???????[/quote]I co myślisz że to tylko w Łowiczu ludzie dorabiają na ulotkach/?[/quote]Wiem,że nie tylko w Łowiczu tak dorabiają, ale oni nie dorabiają, ale tak zarabiają i tu jest ogromna różnica.Proszę to zrozumieć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    daa - niezalogowany 2015-03-04 11:04:23

    [quote name="Młody"]Dzisiaj młody , sprawny chłopiec roznosił ulotki marketów już w Łowiczu działających.Serce się ściska jak patrzy się na taką gospodarkę.Co dacie tej naszej młodzieży???????[/quote]I co myślisz że to tylko w Łowiczu ludzie dorabiają na ulotkach/?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Młody - niezalogowany 2015-03-04 11:00:25

    Dzisiaj młody , sprawny chłopiec roznosił ulotki marketów już w Łowiczu działających.Serce się ściska jak patrzy się na taką gospodarkę.Co dacie tej naszej młodzieży???????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LovingYou - niezalogowany 2015-03-04 10:55:26

    Tam by sie przydał parking a nie kolejny moloch w Łowiczu.ale urzędasy z miasta pewnie sie zgodzą bo dziura w budżecie .Miasto marketów i kościołów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do