Reklama

Kościół domaga się placu na Górkach i „straszy” sądem

24/06/2015 21:12

Blisko dwie godziny trwało dzisiejsze (24.06) posiedzenie czterech komisji działających przy Radzie Miejskiej w sprawie wypracowania stanowiska, będącego odpowiedzią na przedsądowe wezwanie do sprzedaży działki.

 

18 czerwca do Urzędu Miasta wpłynęło pismo od wikariusza generalnego ks. Wiesława Wronki, w którym duchowny na mocy ustawy regulującej stosunki pomiędzy państwem polskim a kościołem wzywa władze Łowicza do sprzedaży części gruntów na styku ulicy Miodowej i Łęczyckiej. Diecezja chce, aby na wspomnianym placu powstała świątynia, będąca centrum nowej parafii rzymsko-katolickiej. Niezastosowanie się do wezwania w ciągu 30 dni skutkować będzie skierowaniem sprawy na drogę sądową.

Radni czterech komisji – Społecznej, Gospodarczej i Rozwoju Miasta, Budżetu i Finansów oraz Mieszkaniowej i Socjalnej spotkali się dziś, 24 czerwca w sali radzieckiej celem wypracowania wspólnego stanowiska będącego odpowiedzią na przedsądowe wezwanie. Ostateczną decyzję poprzedziła gorąca dyskusja. Większość radnych uważa, że nie należy poddawać się naciskom Kościoła, a uszanować wolę mieszkańców. Efektów nie przynosiło także spekulowanie, co byłoby, gdyby niespełna miesiąc temu radni podjęli inną decyzję ws. zmiany planu zagospodarowania przestrzennego na Górkach. Gorzkie słowa padły ze strony Roberta Wójcika, który stwierdził, że gdyby radni szanowali wolę mieszkańców nie podejmowaliby poprzedniej uchwały, która przez niego samego nazwana została „nieudolna próbą kompromisu”.

Zdaniem burmistrza analogiczna sytuacja do aktualnej mogłaby mieć miejsce, gdyby radni na majowej sesji opowiedzieli się za przystąpieniem do zmiany planów. W ocenie przewodniczącego RM Michała Trzoski najlepszym reprezentantem mieszkańców Górek jest Krzysztof Janicki – przewodniczący osiedla, z którym niejednokrotnie rozmawiano.

Dyskusję próbował uporządkować radny Mariusz Siewiera, który przyznał, że „sprawę należy rozpatrywać w dwóch aspektach – społecznym, czyli tym, czego ludzie oczekują i co chcą oraz prawnym – tym, co przysługuje kościołowi”. - Takie same prawo ma pracownik względem pracodawcy, jeżeli będzie wykonywał określoną pracę, za którą nie otrzymuje zapłaty – obrazował problem radny. - Tutaj w 2007 roku została podjęta uchwała, która daje kościołowi niejako prawo do nabycia tej działki. Kościół nie chce nic innego zrobić, jak zrealizować swoje prawo – mówił.

Radny Robert Wójcik przekonywał pozostałych samorządowców, aby nie podejmować zbyt pochopnych decyzji. - Sądzę, że bardzo ważnym wykładnikiem będzie to co powie wojewoda. Jeżeli wojewoda uchyli nam poprzednią (majową) uchwałę, da nam pewien kierunkowskaz działania – mówił.

Podczas dzisiejszego posiedzenia padły dwie propozycje. Autorką pierwszej była Zofia Kroc, która zaproponowała przygotowanie na jutrzejszą sesją projekt uchwały mówiący o sprzedaży działki. - Proponują, aby radni w głosowaniu sami zdecydowali czy sprzedajemy działkę czy wypełniamy wolę mieszkańców i ją zostawiamy – mówiła. Radna jednak wniosek wycofała, kiedy okazało się, że przygotowanie projektu uchwały jest niemożliwe z uwagi na brak wyceny przez rzeczoznawcę.

Kolejny wniosek mówiący o przygotowaniu odpowiedzi na pismo kościelne, w którym rada nie zgadza się na sprzedaż działki złożył Jakub Wolski. Ostatecznie wszystkie komisje większością głosów poparły tę propozycję.

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    barbara - niezalogowany 2015-06-30 15:20:20

    W Niemczech chodzą pogłoski, że wszystkie klechy mają być powieszone na dzwonnicach... zamiast dzwonów wojennych dudniących ku chwale papierowego jahwe, które to przecież tak chętnie sami obsługiwali do wzbogacania się po trupach gojów i do przejmowania po nich jakoby Ziemi "obiecanej" !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    barbara - niezalogowany 2015-06-27 13:13:01

    Czy wiecie, kto, kiedy i po co założył ONZ ? Wystarczy raz spojrzeć na to zdjęcie zalożycieli w roli "dobroczyńców" Roosevelta i Churchilla, żeby się pozbyć jakichkolwiek złudzeń, co do rzeczywistych celów w szerzeniu "pokoju" i "bezpieczeństwa" na świecie :http://www.bmvg.de/portal/a/bmvg/!ut/p/c4/NYu7DsIwEAT_yBcLmtARWQhaGmI6x7GcA790uYSGj8cu2JWm2NHCE2qT2dEbxpxMgBG0xdP0EVPcvXjljeoqVrSLo8UhryUHZHzDo11nJ2xOjhvZJcZKT4YziZKJQzMbUTUCZ9CdVEMnu3_ktx_V5aoPx17dhjuUGM8_hjpFJw!!/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie obowiązuje - niezalogowany 2015-06-27 06:50:51

    już konkordat!!! Suweren- Naród Polski unieważnia wszystkie niekorzystne dla Narodu i Polski prawa! Wypowiada posłuszeństwo okupantowi również z kościołów![quote name="Do biskupów"]i obłudnego kleru!Przed Trybunałami Ludowymi odpowiecie za haniebne listy żelazne dawane oprawcom z ratusza i nie tylko, by uchodzili bezkarnie z Kalińskim na czele!!! Jesteści współwinni krzywd ludu łowickiego uznanego przez prokuratora za pokrzywdzonych ...[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nie stawiaj - niezalogowany 2015-06-27 06:45:25

    nikomu piwa tylko niezwłocznie jako Suweren bierz się sprawy w swoje ręce zgodnie z Proklamacją i Dekretem Suwerena- www.tcichocki.pl !!!!http://trzcinska.neon24.pl/post/122994,01-06-2015-r-suweren-wprowadza-stan-wyjatkowy-w-polsce[quote name="ja jestem"]Stawiam piwo każdemu tutaj komentującemu jeśli nie dojdzie do budowy kościoła.Zdanie mieszkańców to jedno ale ZDANIE kościoła to już co innego...[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    barbara - niezalogowany 2015-06-26 16:08:41

    "Tam gdzie nadepnie klecha trawa nie rośnie przez dziesięć lat ! " - przysłowie niemieckie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Za krzywdy - niezalogowany 2015-06-26 13:26:50

    Narodu Polskiego skomunalizowane zostaną wszystkie cmentarze Kler zostanie wreszcie osądzony na wielowiekowe żerowanie na Polakach i Polsce! Choć już sa pierwsze wyroki, na papieża zaczynając od samej góry http://itccs-polski.blogspot.de/[quote name="CMENTARZ KOMUNALNY"]... W Łowiczu musi powstać cmentarz, na którym pochówki odbywają się na zdrowych zasadach, w tym finansowych. ...[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Odczujcie Łowiczanie - niezalogowany 2015-06-26 12:38:30

    wielką moc jaką od Boga Stwórcy Macie daną by uwolnić się z szatańskiego jarzma żydowskiego okupanta ! Otwórzmy ręce i serca i wstąpi w nas MOC Stwórcy tak ogromna, że wszelkie kajdany zniewolenia ustąpią!ZŁO to największe, światowe zostało pokonane i ujawnione a teraz rozpowszechniajmy i budujmy nowy system na podstawie prawa naturalnego, Proklamacji i Dekretu Suwerena !http://www.petycjeonline.com/protes_przeciw_ustawie_nowe_prawo_geologiczne_i_gornicze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Trybunały Ludowe - niezalogowany 2015-06-26 12:28:48

    Nie zapominajmy ,ze kler łowicki i nielegalne władze Łowicza to ten sam zydowskiego okupanta ludobójczy geszeft !!![quote name="Maks"][quote name="Mmmhhh"][quote name="Maks"] ...A może byśmy się zaangażowali ze swoimi pomysłami, swoimi chęciami, swoim doświadczeniem, swoją mądrością?[/quote]Przecież burmistrz ze swoimi wiedzą lepiej, czego chcą... to do czego się angażować? Chyba do przegonienia tej skorumpowanej bandy na wieki wieków![/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ss - niezalogowany 2015-06-26 11:17:46

    Ciekawe, że plociuch łowicki nabrał wody w usta, w redakcji NŁ pewnie trwała dłuuuga burza "mózgów" Napisać o tej sprawie? Przecież nie pisze się o kościele w negatywnym świetle w tej gazecie...pominąć milczeniem licząc, ze sprawa przycichnie? Ciężki wybór mieli p. Waligórscy, szkoda, że zdecydowali się na drugie wyjście, ale tylko świadczy to o ich obiektywiźmie dziennikarskim.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rozpowszechniajmy - niezalogowany 2015-06-26 08:06:14

    i stosujmy wszystkie zapisy DEKRETU SUWERENA ! Stosujmy się do wezwań Polskiego Obywatelskiego Ruchu Oporu! To jedyna najlepsza broń dla bezbronnego Narodu Polskiego w okupowanym ,terroryzowanym przez żydowskiego okupanta Łowiczu,zniewolonej Polsce!http://polskiruchoporu.neon24.pl/post/123662,okupant-tworzy-siec-masztow-militarnychhttp://polskiruchoporu.neon24.pl/post/123442,nie-oddawajmy-swojego-zdrowia-w-rece-lekarzy-okupanta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nadchodzi kres - niezalogowany 2015-06-26 07:59:31

    panowania terrorystów w ratuszu ,w kurii i w Polsce Straszycie sądami ,jurysdykcją talmudyczną, która was tylko dotyczy a nie Narodu Polskiego - Suwerena, którym jest każdy z nas! Wasze okupanta prawa nas nie obchodzą, nie obowiązują ! SĄ Z MOCY PRAWA SUWERENA NIELEGALNE !!! Poczujmy moc naszego niezbywalnego prawa naturalnego na którym jest oparta Proklamacja i Dekret Suwerena ! Stosujmy wszystkie zapisy!www.tcichocki.pl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Chyba już - niezalogowany 2015-06-26 07:46:57

    nie macie watpliwośći Drodzy Łowiczanie, że kościół obecnie stał się jednym wielkim ZŁEM , synagogą szatana! Kler hołduje nie Bogu- Stwórcy ,który nie potrzebuje żadnych pośredników w dotarciu do serc i umysłów ludzi! Oni jedynie służą i tworzą szatańską cywilizację śmierci, żydowski geszeft do niszczenia Narodu Polskiego i Polski!!! To obłudne, pazerne,wierne sługusy żydowskiego okupanta !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do biskupów - niezalogowany 2015-06-26 07:34:55

    i obłudnego kleru!Przed Trybunałami Ludowymi odpowiecie za haniebne listy żelazne dawane oprawcom z ratusza i nie tylko, by uchodzili bezkarnie z Kalińskim na czele!!! Jesteści współwinni krzywd ludu łowickiego uznanego przez prokuratora za pokrzywdzonych nie tylko zatrutą wodą, czy trucicielską bazą UOS -militarną hydraulicznego szczelinowania na Bratkowicach, która truje nie tylko w Polsce!!! qy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Odbierzmy - niezalogowany 2015-06-26 07:29:06

    złote pałace biskupom budowane z naszych pieniędzy, z budżetu miasta, naszych pieniędzy z unijnych programów! Won biskupi i pazerny kler z Łowicza! Macie na rękach krew niewinnych, okradanych dzieci , rodzin trutych nie tylko woda z kranów by robić geszeft na cywilzacji smierci !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Trzymajmy sie z dala - niezalogowany 2015-06-26 07:21:21

    od zydowskiego okupanta nie tylko z ratusza , z kurii i zjudeizowanego kościoła- pazernych wrogich Narodowi Polskiemu i Polsce! Trzymajmy sie z dala od ich zydowskiego teatru obłudy!Naód Polski - Suweren przejął bezpośrednie sprawowanie władzy zwierzchniej i wypowiada posłuszeństwo wszystkim organom państwa okupowanego przez żydowstwo. Wszyscy,którzy nie podporządkują się zapisom Dekretu będą z mocy prawa Suwerena uznani za wrogów i podlegać ostrym rygom Dekretu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zydzi won - niezalogowany 2015-06-26 07:14:55

    z Łowicza! Nie będzie nowej synagogi sztana obok starego zydowskiego cmentarza przesiaknietego polską kwią- bohaterów zamordowanych przez zydowskich oprawców na usługach niemieckiego okupanta w latach 1940-1945! Tam jeszcze leżą szczątki polskich bohaterów, bo nie wszystkie zostały odnalezione!!! NIE POZWÓLMY BY OPRAWCY POLAKÓW- BOHATERÓW WRÓCILI TU DO ŁOWICZA I zacierali pamieć i dowody na ich talmudyczne mordy rytualne i zbrodnie wojenne!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-26 07:09:46

    [quote name="Mmmhhh"][quote name="Maks"] ...A może byśmy się zaangażowali ze swoimi pomysłami, swoimi chęciami, swoim doświadczeniem, swoją mądrością?[/quote]Przecież burmistrz ze swoimi wiedzą lepiej, czego chcą... to do czego się angażować? Chyba do przegonienia tej skorumpowanej bandy na wieki wieków!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mośki won - niezalogowany 2015-06-26 07:03:21

    [quote name="ZWYCIĘŻYMY POLACY !"]NIE BÓJMY SIE ZYDOWSKIEGO OKUPANTA Z RATUSZA, Z KURII, Z KOSCIOŁÓW I INNYCH organów! ... Radujmy się bo mamy Proklamację i Dekret o wypowiedzeniu posłuszeństwa i o obronie koniecznej !Organizujmy Oddziały Obrony Koniecznej Narodu Polskiego i Trybunały Ludowe. Twórzmy listy wrogów !www.tcichocki.pl[/quote]Trybunały Ludowe znajdą tych tu ośmiu minusujących wrogów Narodu Polskiego i Polski!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mośki won - niezalogowany 2015-06-26 06:59:50

    z Łowicza ! Nie ośmieszajcie się minusowaniem faktów !!! Naód Polski - Suweren przejął bezpośrednie sprawowanie władzy zwierzchniej i wypowiada posłuszeństwo wszystkim organom państwa okupowanego przez żydowstwo. Wszyscy,którzy nie podporządkują się zapisom Dekretu będą z mocy prawa Suwerena uznani za wrogów Narodu Polskiego i Polski i podlegać ostrym rygom Dekretuhttp://trzcinska.neon24.pl/post/122823,wypowiedzenie-posluszenstwa-wszystkim-organom-panstwa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kuria to - niezalogowany 2015-06-26 06:55:08

    żydowski geszeft zarejestrowany w Waszyngtonie i liczy na jurysdykcję talmudyczną i ograbiać nie tylko miasto i jego mieszkańców !Nie emocjonujcie się nielegalną władzą miasta, która wam odstawia teatr by w konsekwencji oddać nasza własnośc zydowstwu ze zjudeizowanego Kościoła - synagogi sztana! Tylko bojkot okupanta i obrona konieczna przed tymi z ratusza i tymi z kościoła-synagogi sztana !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    popieram - niezalogowany 2015-06-26 01:52:14

    wniosek mówiący o przygotowaniu odpowiedzi na pismo kościelne, w którym rada NIE ZGADZA SIĘ na sprzedaż działki który złożył Jakub Wolski. Ostatecznie wszystkie komisje większością głosów poparły tę propozycję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie osmieszaj się - niezalogowany 2015-06-25 21:58:41

    minusowaniem FAKTÓW !!! Jak ci nie pasuje to Synaj czeka! WON Z POLSKI !!![quote name="Twórzmy nowy"]system!!!Likwidacja światowych rynków finansowych-Izabela Litwin - 7.05.2014Likwidacja światowych rynków finansowych warunkiem koniecznym budowy nowego ustroju społecznego Izabela Litwin, prezesa Fundacji „Jesteśmy Zmianą" na konferencji "Autonomiczne i prospołeczne systemy finansowe w warunkach kryzysu"https://www.youtube.com/watch?v=ufUbIauFO60[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Prawo talmudyczne - niezalogowany 2015-06-25 21:52:06

    stosowane w Polsce jest z mocy prawa Suwerena NIELEGALNE !!! Straszenie sądem talmudycznym jest gwożdziem do trumny hierarchów, którzy sami się wpisują na listę wrogów Narodu Polskiego i Polski tak jak i nielegalne władze Łowicza i całej Polski!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Twórzmy nowy - niezalogowany 2015-06-25 21:42:50

    system!!!Likwidacja światowych rynków finansowych... - Izabela Litwin - 7.05.2014Likwidacja światowych rynków finansowych warunkiem koniecznym budowy nowego ustroju społecznego -- to tytuł wystąpienia Izabeli Litwin, prezesa Fundacji „Jesteśmy Zmianą" na konferencji "Autonomiczne i prospołeczne systemy finansowe w warunkach kryzysu"https://www.youtube.com/watch?v=ufUbIauFO60

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    CMENTARZ KOMUNALNY - niezalogowany 2015-06-25 21:10:21

    Ktoś wspomniał niżej o cmentarzu komunalnym i to jest w tym momencie najpilniejsza sprawa dla rady i burmistrza do załatwienia! W Łowiczu musi powstać cmentarz, na którym pochówki odbywają się na zdrowych zasadach, w tym finansowych. Jest to ustawowy obowiązek gminy. Jeżeli dajmy na to rodzina zmarłego ateisty zwróci się w tym momencie do burmistrza o wskazanie miejsca pochówku, to ma on obowiązek takie miejsce zapewnić, więc będzie musiał z kasy miejskiej wykupić plac u... proboszcza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pytanie07 - niezalogowany 2015-06-25 21:01:56

    Jeżeli prezesem CRL zostałby ktoś kojarzony z PO to bym się zaangażowałTAK(+)NIE(-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ZWYCIĘŻYMY POLACY ! - niezalogowany 2015-06-25 21:00:43

    NIE BÓJMY SIE ZYDOWSKIEGO OKUPANTA Z RATUSZA, Z KURII, Z KOSCIOŁÓW I INNYCH organów! To my stanowimy siłę! To my Rodowici Polacy, każdy z nas jako Suweren mówi DOSĆ niszczeniu Narodu Polskiego i Polski ! Radujmy się bo mamy Proklamację i Dekret o wypowiedzeniu posłuszeństwa i o obronie koniecznej !Organizujmy Oddziały Obrony Koniecznej Narodu Polskiego i Trybunały Ludowe. Twórzmy listy wrogów !www.tcichocki.pl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mmmhhh - niezalogowany 2015-06-25 20:46:21

    [quote name="Maks"] ... dzisiaj 25.06 nasi radni pod przewodnictwem burmistrza powołali spółkę czyli Centrum Rozwoju Lokalnego ...[/quote]A może byśmy się zaangażowali ze swoimi pomysłami, swoimi chęciami, swoim doświadczeniem, swoją mądrością?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BOJKOTUJMY - niezalogowany 2015-06-25 20:46:02

    Bezwzględnie !Stosujmy się do zapisów Dekretu Suwerena! www.tcichocki.plhttp://trzcinska.neon24.pl/post/122994,01-06-2015-r-suweren-wprowadza-stan-wyjatkowy-w-polsce[quote name="Maks"]Chyba jesteśmy nieco opóźnieni - oto dzisiaj 25.06 nasi radni pod przewodnictwem burmistrza powołali spółkę czyli Centrum Rozwoju Lokalnego. Bez żadnego wstydu oznajmiono, iż jedynie w lipcu będzie... lekko jakieś 70 tys. złotych! ...I co my z tym zrobimy, drodzy Tubylcy?[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BOJKOTUJMY - niezalogowany 2015-06-25 20:41:33

    Nie bójmy się księży ani biskupów ale bojkotujmy!!!! Każdy z nas jako Suweren ma bezwzględne prawo i obowiązek wypowiedziec posłuszeństwo wszystkim organom państwa i tez kolaborującemu z okupantem kościołem ! [quote name="ewka"]A może panie Kaliński zamiast czarnym rozdawać za darmo ziemię pomyślał by Pan o cmentarzu komunalnym? Bo w tej chwili jest dyktat czarnosukienkowych z pochówkami i ludzie boją się mówić co myślą o księżach bo się bezczelnie boją[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2015-06-25 20:39:03

    [quote name="olga"]zaistniała sytuacja ujawnia problem w y o b c o w a n i a kościoła łowickiego, totalnego braku łączności z ludem; to nie frustraci sprzeciwiają się oddaniu ziemi; czynią tak potomkowie tych, którzy tworzyli chwałę katedry łowickiej i innnych łowickich świątyń; ... trza nam śpiewać, paradoksalnie: nie rzucim ziemi skąd nasz ród - w twarz biskupowi dź. i prałatom[/quote]Przerażająco prawdziwe!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-25 20:36:39

    Chyba jesteśmy nieco opóźnieni - oto dzisiaj 25.06 nasi radni pod przewodnictwem burmistrza powołali spółkę czyli Centrum Rozwoju Lokalnego. Bez żadnego wstydu oznajmiono, iż jedynie w lipcu będzie ona kosztowała miasto 45,5 tys.zł + 12tys.zł na komputery + wynagrodzenia dla prezesa i pracowników, czyli lekko jakieś 70 tys. złotych! I tak ot ukazuje się prawdziwe oblicze politycznych zwycięzców! I co my z tym zrobimy, drodzy Tubylcy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BOJKOTUJMY - niezalogowany 2015-06-25 20:18:47

    Większość stanowisk i godności kościelnych dla duchownych jest za pieniądze: z góry albo z dołu. Najwyższe z nich są niemal zarezerwowane t y l k o dla związanych z Narodem wybranym.”link: “Sprzeciw wobec kanonizacji żyda Wojtyły-Katza” wolna-polska.pl/.../sprzeciw-wobec-kanonizacji-wojtyly-katza-2014-01

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BOJKOTUJMY - niezalogowany 2015-06-25 20:18:10

    Struktury K.K zostały przejęte przez osoby pochodzenia żydowskiego, które podstępnie, pod szyldem ekumenizmu, judaizmu manipulują umysłami Polaków dla swoich celów, pomijając istniejące zagrożenia dla zdrowia i życia, dla istnienia Narodu Polskiego.Cytat: “Niektórzy biskupi i niektóre instytucje katolickie korzystają na potęgę z pieniędzy masońskich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BOJKOTUJMY - niezalogowany 2015-06-25 20:12:02

    PAZERNY, ZJUDEIZOWANY I SZYDERCZY DLA ZYCIA ŁOWICKI KOSCIOŁ!http://itccs-polski.blogspot.de/ Bojkotujmy jurysdykcję talmdyczną i wszelkie organy państwa okupowanego przez zydowstewo !!!http://polskiruchoporu.neon24.pl/post/123139,nie-pozwolmy-aby-okupant-wprowadzil-podatek-katastralny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewka - niezalogowany 2015-06-25 20:11:48

    A może panie Kaliński zamiast czarnym rozdawać za darmo ziemię pomyślał by Pan o cmentarzu komunalnym? Bo w tej chwili jest dyktat czarnosukienkowych z pochówkami i ludzie boją się mówić co myślą o księżach bo się bezczelnie boją

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Działania władz - niezalogowany 2015-06-25 20:06:36

    żydowskiego okupanta w Polsce w ratuszu jak i kościelnych NIELEGALNE z mocy prawa Suwerena !http://polskiruchoporu.neon24.pl/post/122852,wypowiedzenie-posluszenstwa-i-obrona-koniecznahttp://polskiruchoporu.neon24.pl/post/123662,okupant-tworzy-siec-masztow-militarnych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbędne są kościoły! - niezalogowany 2015-06-25 20:03:47

    Bóg ,jest wszędzie i nie potrzebuje pośredników !!! W każdym z nas jest cząstka Boga, więc otwórzmy się, otwórzmy ręce na jego moc by wyzwolić się z jarzma zydowskiego, ze zjudeizowanego, szatańskiego kościoła !!!!http://polskiruchoporu.neon24.pl/post/123442,nie-oddawajmy-swojego-zdrowia-w-rece-lekarzy-okupanta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lol - niezalogowany 2015-06-25 19:50:01

    [quote name="górczanka"][quote name="Mark"]Kolejnej synagogi nikt w Łowiczu nie potrzebuje!!!![/quote]jak nie potrzebuje jak potrzebuje, mieszkańcy mojej dzielnicy potrzebują, popytaj się pan w biedronce obok przyszłej świątyni[/quote]Potrzebują to chyba ci, którym bliżej już na Emaus

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    olga - niezalogowany 2015-06-25 19:43:17

    zaistniała sytuacja ujawnia problem w y o b c o w a n i a kościoła łowickiego, totalnego braku łączności z ludem; to nie frustraci sprzeciwiają się oddaniu ziemi; czynią tak potomkowie tych, którzy tworzyli chwałę katedry łowickiej i innnych łowickich świątyń; sprzeciw społeczny - to oskarżenie pod adresem "książąt kościoła", idących przeciw swojemu ludowi; trza nam śpiewać, paradoksalnie: nie rzucim ziemi skąd nasz ród - w twarz biskupowi dź. i prałatom

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    biznesbiskup - niezalogowany 2015-06-25 19:16:20

    Tak, wyciągnąć teraz praktycznie za darmo ile się da, by za kilka lat, kiedy nastąpi masowy odwrót ludzi od KK (a nastąpi jak na Zachodzie) sprzedać za ceny rynkowe i żyć z kapitału, no bo przecież żaden klecha do uczciwej roboty nie pójdzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    biznesbiskup - niezalogowany 2015-06-25 19:10:02

    W Łowiczu jest coraz więcej osób z krajów arabskich (kebaby itp.) i proponuję, by wystąpiły one o sprzedaż tego gruntu pod meczet - to też jest cel kultu religijnego. Jak RM odmówi, to do sądu. No i co na to kuria łowicka? Tak na poważnie, to kler forsując swój plan wbrew WOLI MIESZKAŃCÓW strzela sobie w stopę - młodsi ludzie odwracają się od KK i za parę lat będą sprzedawać te wszystkie nieruchomości, które dostali za symboliczną złotówkę i może o to tutaj właśnie chodzi, o biznes!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek - niezalogowany 2015-06-25 16:46:43

    [quote name="Tomasz"]Kościelnym skrytożercom mówimy: stanowcze NIE[/quote]Kardynałowie chyba zgłodnieli i gotują parówki.Tylko czemu wywołało to takie poruszenie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomasz - niezalogowany 2015-06-25 16:45:47

    Kościelnym skrytożercom mówimy: stanowcze NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Makler - niezalogowany 2015-06-25 16:44:49

    Nie wiem, czy wiecie ale do tej działki, którą kościół dostanie, bo to mają zagwarantowane konkordatem kler dostanie jeszcze kilkanaście hektarów pod działalność gospodarczą (prawdopodobnie najatrakcyjniejsze tereny). Nie zapominajcie też o cmentarzu, który też dostaną z 90- cio% upustem. I o to głównie chodzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jazparafiiodwronki - niezalogowany 2015-06-25 16:42:54

    Ale chyba na zmuszanie do niekorzystnego rozporządzania własnym mieniem jest paragraf!!!I powinno się pana Wronkę do prokuratury podać. A tak na marginesie to temu panu coś się pomieszało w głowie bo myśli że jest ponad prawem. Nic się kościołowi nie należy a co najwyżej może dostać jak taka będzie wola rady!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wierząca oburzona - niezalogowany 2015-06-25 16:24:08

    [quote name="Józek"]Że też się Boga nie boicie ?[/quote]Szkoda, że Bóg nie ma czasu piorunami rzucać w kurię Łowicką by wygnać fałszywych proroków. Widocznie ma ważniejsze sprawy - pomoc potrzebującym, a nie wyciąganie forsy jak fałszywi faryzeusze, którzy pod księży się podszywają. Przypomnijcie sobie co zrobił Jezus w Światyni jak zobaczył co tam się dzieje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja jestem - niezalogowany 2015-06-25 15:54:59

    Stawiam piwo każdemu tutaj komentującemu jeśli nie dojdzie do budowy kościoła.Zdanie mieszkańców to jedno ale ZDANIE kościoła to już co innego...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Popieram - niezalogowany 2015-06-25 15:34:17

    wniosek mówiący o przygotowaniu odpowiedzi na pismo kościelne, w którym rada NIE ZGADZA SIĘ na sprzedaż działki złożył Jakub Wolski. Ostatecznie wszystkie komisje większością głosów poparły tę propozycję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2015-06-25 15:04:59

    Ciekawi mnie, czy radni poprosili wcześniej o opinię prawną a jeżeli, to jaka ona jest...wydaje się aż nieprawdopodobne, żeby można było żądać przystąpienia do poważnej czynności prawnej i rozporządzenia mieniem wspólnoty, zwłaszcza bez przetargu, jedynie na podstawie na podstawie prawa miejscowego? Chyba że Kościół Rzymsko - Katolicki stoi ponad prawem?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2015-06-25 14:58:23

    [quote name="Mark"]Kolejnej synagogi nikt w Łowiczu nie potrzebuje!!!![/quote]jak nie potrzebuje jak potrzebuje, mieszkańcy mojej dzielnicy potrzebują, popytaj się pan w biedronce obok przyszłej świątyni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mark - niezalogowany 2015-06-25 14:49:25

    Kolejnej synagogi nikt w Łowiczu nie potrzebuje!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    katolik - niezalogowany 2015-06-25 13:41:42

    To znaczy kto... bo jakoś dzielnica wypowiedziała się jednoznacznie, orędownicy budowy zaś to emeryci powyżej 70 roku życia (być może nie doczekają ...bo chyba był błąd w liczeniu głosów bo co się zapytam znajomej to mówi że potrzeba świątyni[/quote]A co ci mają powiedzieć doniesiesz do proboszcza i mają przechlapane

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2015-06-25 13:37:33

    [quote name="Towarzysz Alojzy"][quote name="górczanka"]a dlaczego mówicie, że ludzie nie chcą, jak chcą świątynię. Bardzo jest potrzebna dla ludności i młodzieży bo nie ma gdzie się podziać w wolnym czasie wakacji[/quote]To znaczy kto... bo jakoś dzielnica wypowiedziała się jednoznacznie, orędownicy budowy zaś to emeryci powyżej 70 roku życia (być może nie doczekają ...bo chyba był błąd w liczeniu głosów bo co się zapytam znajomej to mówi że potrzeba świątyni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Towarzysz Alojzy - niezalogowany 2015-06-25 13:32:24

    Proponuję wszystkim mieszkańcom ulic Miodowej, Łęczyckiej i okolicy, złożyć zbiorowy pozew o zaniżenie wartości działek w związku ze zmianą planu zagospodarowania - będzie tego z 30-40 kominów i wystąpić przeciw gminie Miasto Łowicz. Może wtedy władza się ocknie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Towarzysz Alojzy - niezalogowany 2015-06-25 13:29:59

    [quote name="górczanka"]a dlaczego mówicie, że ludzie nie chcą, jak chcą świątynię. Bardzo jest potrzebna dla ludności i młodzieży bo nie ma gdzie się podziać w wolnym czasie wakacji[/quote]To znaczy kto... bo jakoś dzielnica wypowiedziała się jednoznacznie, orędownicy budowy zaś to emeryci powyżej 70 roku życia (być może nie doczekają nawet bicia dzwonów na Górkach, problem zostawią młodym) plus 2-3 oszołomów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    katolik - niezalogowany 2015-06-25 13:29:33

    Nie rozumiem problemu. Przeznaczenie działki na cele kultu religijnego nie oznacza, że działka musi zostać sprzedana kościołowi katolickiemu. Przecież w Polsce jest co najmniej kilka wiar. Więc na jakiej podstawie kościół katolicki twierdzi, że to jemu się należy. To jakaś paranoja co ci czarni wyprawiają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Towarzysz Alojzy - niezalogowany 2015-06-25 13:19:19

    Proponuje mieszkańcom z okolicy Miodowej, Łęczyckiej, Zagórskiej wystąpić o odszkodowanie z powody zaniżenia ceny działek z związku ze zmianą planu zagospodarowania - będzie tego jakieś 20-30 kominów. Pozew zbiorowy przeciw gminie Miasto Łowicz. Może władza otrzeźwieje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2015-06-25 12:47:59

    a dlaczego mówicie, że ludzie nie chcą, jak chcą świątynię. Bardzo jest potrzebna dla ludności i młodzieży bo nie ma gdzie się podziać w wolnym czasie wakacji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cedek - niezalogowany 2015-06-25 10:21:59

    [quote name="Łowiczanka"]Jestem osobą wierzącą i praktykującą. Wg mnie nie ma sensu budowy kościoła na Górkach. Skoro większość mieszkańców nie chce tam Świątyni to dlaczego są te naciski??? W Łowiczu jest wiele kościołów, do których można uczęszczać na niedzielne Msze święte. I przecież kościoły nie są przepełnione... A Pan Bóg w każdym kościele jest Jeden i Ten Sam!!![/quote]tu nie chodzi kościół klechy chcą ziemię na własność

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Izzy - niezalogowany 2015-06-25 09:26:35

    Trochę śmieszno ale bardziej straszno... skoro można domagać się sprzedaży gruntu na podstawie zapisu w mpzg, to dotyczy to także i innych gruntów np. przemysłowych lub budiowlanych i to nie koniecznie należących do miasta. Chyba, że KRK funkcjonuje w tym kraju jak suweren - na odrębnym statusie kolonizatora?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-25 09:22:13

    Proszę szanownych, czy istotnie ustawa o stosunkach pomiędzy Kościołem a Państwem istotnie daje prawo do żądania przez kościół sprzedaży gruntu, który w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego objęty jest zapisem, że MOŻE tam powstać RÓWNIEŻ obiekt kultu religijnego? Czy zatem można również ustalić WYSOKĄ CENĘ za tak atrakcyjny teren, ot choćby 4 mln - vide Kaliska 5?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2015-06-25 09:20:56

    Jestem osobą wierzącą i praktykującą. Wg mnie nie ma sensu budowy kościoła na Górkach. Skoro większość mieszkańców nie chce tam Świątyni to dlaczego są te naciski??? W Łowiczu jest wiele kościołów, do których można uczęszczać na niedzielne Msze święte. I przecież kościoły nie są przepełnione... A Pan Bóg w każdym kościele jest Jeden i Ten Sam!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józek - niezalogowany 2015-06-25 08:36:47

    Że też się Boga nie boicie ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Anna - niezalogowany 2015-06-25 08:26:53

    Głosowanie o sprzedaży ma podstawę, a uszanowanie woli wyborców to głosowanie przeciwko takiej uchwale. Więc być może zgłosiła wniosek o głosowanie uchwały po to, by móc później zagłosować przeciwko sprzedaży.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2015-06-25 08:13:53

    Czy Pani Kroc się nie zapędziła o ile wiem to wy jesteście przedstawicielami wyborców i wypada uszanować ich wybór skoro powiedzieli NIE na budowę kościoła.Głosowanie o sprzedaży chyba nie ma podstaw.To nie jest prywatny folwark.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    IM - niezalogowany 2015-06-25 08:08:17

    To teraz pole do działania ma Rada Osiedla: natychmiast pisać pismo i umówić się jak najszybciej na rozmowę z wojewodą w sprawie uchylenia tamtej uchwały, która włazi KK w doopsko.Uruchomić Bejdę, niech wreszcie zrobi coś pożytecznego dla miasta, uruchomić Cezarego Olejniczaka, posła SLD- nich działają! W końcu wybory nie tak daleko, mają okazję zasłużyć na głosy mieszkańców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    waldas - niezalogowany 2015-06-25 07:36:02

    .....sukienkowi, łapska precz od gruntów miejskich!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Cytat - niezalogowany 2015-06-25 06:23:42

    Przytoczę cytat z wykładu Osho"To co robił Jezus, było podszeptem jego serca, ale to co robią chrześcijanie nie jest podszeptem ich serc.Są naśladowcami- a w chwili gdy zaczynasz naśladować, obrażasz też Boga"Nie obrażajmy........I jeszcze jeden cytat:"Bram cztery ułomki, kościołów dziewięć i gdzieniegdzie domki"Czy tego chce społeczeństwo???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cedek - niezalogowany 2015-06-25 06:20:06

    klechy dostały po 1989 roku więcej niż im się należało i cały czas sępią. Ich jedynym Bogiem do , którego się modlą to kasa. A ludzie zamiast dać im kopa to płaszczą się przed nimi jak chłop pańszczyźniany przed jaśnie Panem, niech się ,że tak napiszę bardzo delikatnie bujają. To my wszyscy im na to pozwalamy i się tak rozkokosili

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    górczanka - niezalogowany 2015-06-25 06:04:32

    działka jest nasza i koniec. wybudujemy Wam piękną świątynię

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maria - niezalogowany 2015-06-25 05:56:07

    p. Siewiera mówi o uchwale. która daje kościołowi NIEJAKO prawo do nabycia działki.W następnym zdaniu mówi juz o bezspornym prawie kościoła do nabycia tej działki.No coS tu chyba nie tak.Skoro ostatnio stanowisko mieszkańcoe jest na NIE, to należy zrobić wszystko, aby je wprowadzić w zycie, starac się uchylić tamta uchwałe i nie ulegac naciskom koscioła

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do