Reklama

Krzysztof Kaliński burmistrzem - to już właściwie pewne

30/11/2014 21:09

Napływają pierwsze, nieoficjalne informacje z obwodowych komisji wyborczych. Po zliczeniu głosów w 20 obwodach wynika, że to Krzysztof Jan Kaliński będzie przez najbliższe 4 lata burmistrzem Łowicza.

 

 

 

Będziemy Państwa informować na bieżąco o aktualnych wynikach. Przewaga Kalińskiego nad Śmigierą może wynieść prawdopodobnie ok. 700 głosów - podkreślamy, że to informacje nieoficjalne.

Z informacji, jakie udało nam się jak dotąd zgromadzić wynika, że Krzysztof Kaliński miał wygrać w 15 okręgach. Poniżej prezentujemy jak wyglądało głosowanie w poszczególnych okręgach - są to dane nieoficjalne i nie ze wszystkich okręgów.

Okręg 1:
Krzysztof Kaliński – 288
Jarosław Śmigiera – 204

Okręg 2:
Krzysztof Kaliński – 197
Jarosław Śmigiera – 138

Okręg 3:
Krzysztof Kaliński - 264
Jarosław Śmigiera - 204

Okręg 4:
Krzysztof Kaliński – 309
Jarosław Śmigiera – 295

Okręg 5:
Krzysztof Kaliński – 273
Jarosław Śmigiera – 208

Okręg 6:
Krzysztof Kaliński – 176
Jarosław Śmigiera – 138

Okręg 7:
Krzysztof Kaliński – 206
Jarosław Śmigiera – 154

Okręg 8:
Krzysztof Kaliński – 172
Jarosław Śmigiera – 130

Okręg 9:
Krzysztof Kaliński – 260
Jarosław Śmigiera – 189

Okręg 10:
Krzysztof Kaliński – 242
Jarosław Śmigiera – 146

Okręg 11:
Krzysztof Kaliński – 217
Jarosław Śmigiera – 141

Okręg 12:
Krzysztof Kaliński – 185
Jarosław Śmigiera – 177

Okręg 13:
Krzysztof Kaliński - 241
Jarosław Śmigiera - 217

Okręg 14:
Krzysztof Kaliński – 221
Jarosław Śmigiera – 170

Okręg 15:
Krzysztof Kaliński – 220
Jarosław Śmigiera – 201

Okręg 16:
Krzysztof Kaliński – 231
Jarosław Śmigiera – 247

Okręg 17:
Krzysztof Kaliński – 206
Jarosław Śmigiera – 191

Okręg 18:
Krzysztof Kaliński – 209
Jarosław Śmigiera – 218

Okręg 19:
Krzysztof Kaliński – 224
Jarosław Śmigiera – 203

Okręg 21:
Krzysztof Kaliński – 166
Jarosław Śmigiera – 181

Okręg 22:
Krzysztof Kaliński – 7
Jarosław Śmigiera – 8

Okręg 23:
Krzysztof Kaliński - 2
Jarosław Śmigiera - 6

Taki układ głosów przesądza o zwycięstwie Kalińskiego z poparciem 53,8%.


Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Antoś - niezalogowany 2014-12-04 22:26:46

    [quote name="Prorok"]Ufam, że już niedługo odpowiednie służby zajmą się pewnym sympatycznym grubaskiem i jego kolesiem Wojtusiem K.[/quote]Uważaj ,żeby tobąsię nie zajęły te służby

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jani - niezalogowany 2014-12-04 22:25:56

    [quote name="Prorok"]Ufam, że już niedługo odpowiednie służby zajmą się pewnym sympatycznym grubaskiem i jego kolesiem Wojtusiem K.[/quote]o kim mowa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Prorok - niezalogowany 2014-12-04 22:03:44

    Ufam, że już niedługo odpowiednie służby zajmą się pewnym sympatycznym grubaskiem i jego kolesiem Wojtusiem K.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jani - niezalogowany 2014-12-04 21:52:19

    [quote name="bolesław"]No to pan radny zielarz parkuje jak chce szybko ma wszystko gdzies[/quote]no i dobrze niech parkuje Zduńska jego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antoś - niezalogowany 2014-12-04 21:51:51

    Z legitymacją radnego glin się nie bo i parkuje jak chce pan ziołó.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bolesław - niezalogowany 2014-12-04 21:49:13

    No to pan radny zielarz parkuje jak chce szybko ma wszystko gdzies

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antoś - niezalogowany 2014-12-04 21:47:34

    [quote name="Antek"]Jak wyjedziemy to P.Kaliński zostanie sołtysem nie burmistrzem[quote name="mieszkanka"]no to sobie przeciwnicy burmistrza Kalinskiego pouzywali,tyle wam zostalo,wyjezdzajcie nikt po was nie bedzie plakal.A burmistrzowi i jego sztabowi wyborczemu serdecznie gratuluje sukcesu.[/quote][/quote]Antek to nie Antoś

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lala - niezalogowany 2014-12-04 21:46:50

    smigał za procesja jak trwoga to do Boga

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lala - niezalogowany 2014-12-04 21:42:03

    [quote name="łowiczanka"]I weźcie sobie do za serca słowa P.Krzysia..za to proponuję spojrzeć czy to czego zabrakło to nie wynik zbyt dużej agresji wyborczej młodych działaczy - wiele osób zapewne oddałoby głos na Pana gdyby widziało ciut więcej pokory i ugodowości PŁ).[/quote]słusznie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lala - niezalogowany 2014-12-04 21:39:35

    [quote name="Jack"]Kaliński mówi, że chce być burmistrzem wszystkich Łowiczan. MOIM NIE BYŁ, NIE JEST I NIGDY NIE BĘDZIE!!![/quote]twoja sprawa nie musi być moim jest i będzie wolny wybór

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mogul - niezalogowany 2014-12-04 21:39:27

    [quote name="Jack"]Kaliński mówi, że chce być burmistrzem wszystkich Łowiczan. MOIM NIE BYŁ, NIE JEST I NIGDY NIE BĘDZIE!!![/quote]A kogo to obchodzi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lala - niezalogowany 2014-12-04 21:34:23

    jack----gębe to masz ty szkoda nie wiesz jaki jest gdzie indziej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-04 21:25:15

    Kaliński mówi, że chce być burmistrzem wszystkich Łowiczan. MOIM NIE BYŁ, NIE JEST I NIGDY NIE BĘDZIE!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LUSTERKO - niezalogowany 2014-12-04 20:31:43

    [quote name="Jack"][quote name="Waldi bons"][quote name="xxx"]I Bodzio nie wróci do sklepu ! , a pewnie przy tyłku już wisiało mu coś dużego!!![/quote]A szkoda bo w sklepie dobrze sobie radził. Ja tam u niego lubiłem pralkę obejrzeć i sokowirówkie potrafił... .Panie vice jakl możesz to wróć klijent[/quote]Odkąd został wice to przytył, posiwiał i zrobił się czerwony na gębie:)[/quote]Zerknij w lusterko popatrz na swoją gębę _-paskuda co nie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kicia - niezalogowany 2014-12-04 20:27:07

    [quote name=. Kto wyzywał pana Jarka od architektów i tym podobnych, Wy byliście święte krowy by się koń uśmiał, aniołki.[/quote]A p. Jarek to nie jest z zawodu architekt,że słowo architekt mu ubliża?To może on jakiś książe?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2014-12-04 19:29:36

    [quote name="Waldi bons"][quote name="xxx"]I Bodzio nie wróci do sklepu ! , a pewnie przy tyłku już wisiało mu coś dużego!!![/quote]A szkoda bo w sklepie dobrze sobie radził. Ja tam u niego lubiłem pralkę obejrzeć i sokowirówkie potrafił pokazać i objaśnił. a teraz to utył i go nie widać. Tak to wszyscy mieliśmy z niego pożytak.Panie vice jakl możesz to wróć klijent[/quote]Odkąd został wice to przytył, posiwiał i zrobił się czerwony na gębie:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dzień świra - niezalogowany 2014-12-04 19:06:45

    Gdy wieczorne zgasną zorze, Zanim głowę do snu złożę,Modlitwę moją zanoszę Bogu Ojcu i Synowi:"Dopierd.... sąsiadowi! Dla siebie o nic nie wnoszę, Tylko mu dosrajcie proszę."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dzień świra - niezalogowany 2014-12-04 19:05:22

    Kto ja jestem? Polak małyMały, zawistny i podły.Jaki znak mój? Krwawe gały.Oto wznoszę swoje modłyDo Boga, Marii i Syna:"Zniszczcie tego skur...Mego brata, sąsiada,Tego wroga, tego gada."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsik - niezalogowany 2014-12-02 19:13:09

    [quote name="łowiczanka"]Ja nikogo nie obrażałam , zastanawiałam się do ostatniej chwili na kogo oddać głos , ale jak przeczytałam komentarze - elektorat P. Śmigiery mnie wystraszył swoją agresją i wielu moich znajomych-boimy się Was. A P.Śmigiere bardzo szanuję i Gratuluję dobrego wyniku.[/quote]My natomiast bardzo boimy sie was. Patrz jakie to bliskie. Mam nadzieję że teraz ty antoś igizmo juz tak nie będziecie nas obrażać. Bardzo wam tego życzymy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsik - niezalogowany 2014-12-02 19:11:07

    [quote name="Gizmo"][quote name="łowiczanka"] wiele osób zapewne oddałoby głos na Pana gdyby widziało ciut więcej pokory i ugodowości PŁ).[/quote]Zestawienie "pokory i ugodowości" z "Projektem Łowicz" to klasyczny oksymoron. :)[/quote]Jest już myślałem że zaniemogłeś.O wielki pisz i jeszcze raz pisz.Tylko wyluzuj z jadem żeby ci starczyło do 22.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gizmo - niezalogowany 2014-12-02 18:53:59

    [quote name="łowiczanka"] wiele osób zapewne oddałoby głos na Pana gdyby widziało ciut więcej pokory i ugodowości PŁ).[/quote]Zestawienie "pokory i ugodowości" z "Projektem Łowicz" to klasyczny oksymoron. :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanka - niezalogowany 2014-12-02 18:51:29

    Ja nikogo nie obrażałam , zastanawiałam się do ostatniej chwili na kogo oddać głos , ale jak przeczytałam komentarze - elektorat P. Śmigiery mnie wystraszył swoją agresją i wielu moich znajomych-boimy się Was. A P.Śmigiere bardzo szanuję i Gratuluję dobrego wyniku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsik - niezalogowany 2014-12-02 18:45:51

    [quote name="łowiczanka"]I weźcie sobie do za serca słowa P.Krzysia..za to proponuję spojrzeć czy to czego zabrakło to nie wynik zbyt dużej agresji wyborczej młodych działaczy - wiele osób zapewne oddałoby głos na Pana gdyby widziało ciut więcej pokory i ugodowości PŁ).[/quote]Nie no u was nie bylo agresji , nie bądz śmieszna. Kto wyzywał pana Jarka od architektów i tym podobnych, Wy byliście święte krowy by się koń uśmiał, aniołki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanka - niezalogowany 2014-12-02 18:42:45

    I weźcie sobie do za serca słowa P.Krzysia..za to proponuję spojrzeć czy to czego zabrakło to nie wynik zbyt dużej agresji wyborczej młodych działaczy - wiele osób zapewne oddałoby głos na Pana gdyby widziało ciut więcej pokory i ugodowości PŁ).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsik - niezalogowany 2014-12-02 18:39:37

    [quote name="łowiczanka"]Nie głosowałam na P Śmigiere właśnie przez takich ludzi jak Wąsik , tych co obrażają ludzi i ich agresywną kampanię[/quote]A czym cię wąsik obraził , a kogo obraził kampanią . Dlaczego głupio komentujesz.Napisałem że mi sie płakać chciało i że antoś ma w sobie dużo jadu do pana Śmigiery . Po co maćisz zlotko.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanka - niezalogowany 2014-12-02 18:33:22

    Nie głosowałam na P Śmigiere właśnie przez takich ludzi jak Wąsik , tych co obrażają ludzi i ich agresywną kampanię

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Waldi bons - niezalogowany 2014-12-02 18:33:16

    [quote name="xxx"]I Bodzio nie wróci do sklepu ! , a pewnie przy tyłku już wisiało mu coś dużego!!![/quote]A szkoda bo w sklepie dobrze sobie radził. Ja tam u niego lubiłem pralkę obejrzeć i sokowirówkie potrafił pokazać i objaśnił. a teraz to utył i go nie widać. Tak to wszyscy mieliśmy z niego pożytak.Panie vice jakl możesz to wróć klijent

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsik - niezalogowany 2014-12-02 18:26:58

    [quote name="Antoś"]Gratwam doopki przez gardło gratulacje nie przejdą dalej plujecie .obrzydliwe typy .Mnie stać na to aby złożyć kondolencje panu Śmigierze -moje kondolencje panie architekcie , życzę panu sukcesów w projektowaniu budowli ,byle nie aparmentowców dla ubogich.[/quote]Ten co ma najwięcej jadu do pana Śmigiery, Wstydz się.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsik - niezalogowany 2014-12-02 18:18:51

    [quote name="Łowiczanka!"]Pan Kaliński to dobry i rozsądny człowiek! Łowicz może być dumny z takiego burmistrza![/quote]Ja dumny nie jestem , mało tego mnie się płakać chciało jak został burmistrzem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kristof - niezalogowany 2014-12-02 18:13:31

    [quote name="Jan"]Śmigiera to może i niezły architekt tylko mu konkretu brak[/quote]Musisz isć do gizma on jest konkret człek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kristof - niezalogowany 2014-12-02 18:11:22

    [quote name="Krzyś"][quote name="Gizmo"]Krzyś - bardzo mądra, rzeczowa wypowiedź. :)[/quote]Bardzo dziękuję za dobre słowo.[/quote]Plosiem bardzo krzysiu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiecak - niezalogowany 2014-12-02 18:10:25

    O jak dostałeś pochlebstwo od takiego wielkiego giżmo to już morzesz z glową do góry chodzić. Patrzcie sam mądry gizmo ulala.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiecak - niezalogowany 2014-12-02 18:07:13

    [quote name="Łowiczanin"]To wyjeżdzajcie w cholere . I nie wracajcie :)[/quote]Wrócimy żeby ciebie zabrać jak zmądrzejesz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    meyou - niezalogowany 2014-12-02 17:39:03

    [quote name="Łowiczanka"]mieszkańcy nadal nie chcą tam kościoła[/quote]To nie wiem, czy pod tym kątem postawili na dobrego konia. Na ostatniej procesji świętej Wiktorii 11 listopada pan Śmigiera śmigał prawie bezpośrednio za relikwiarzem. Z drugiej strony - nigdy wcześniej go na tej procesji nie widziałem, więc może miało to coś wspólnego z tym, że za 5 dni po Święcie Niepodległości były wybory ;) A w końcu - Paryż był wart mszy, więc Łowicz tym bardziej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2014-12-01 23:46:32

    [quote name="Zaś"]Ale jeden sukces Śmigiera ma. Wygrał znacząco w okręgu zamkniętym nr 23, czyli w ZK w ŁowiczuChociaż tam go docenili.[/quote]Wygrał też na Górkach, mieszkańcy nadal nie chcą tam kościoła...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzyś - niezalogowany 2014-12-01 16:51:04

    [quote name="Gizmo"]Krzyś - bardzo mądra, rzeczowa wypowiedź. :)[/quote]Bardzo dziękuję za dobre słowo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gizmo - niezalogowany 2014-12-01 16:45:56

    Krzyś - bardzo mądra, rzeczowa wypowiedź. :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzyś - niezalogowany 2014-12-01 16:08:10

    A co chciałbym przekazać komentującym to fakt, iż to miasto na prawdę jest wasze. Tylko zza pozycji komputera pijąc piwo/cole i zagryzając chipsem można co najwyżej napsuć krwi przygadując jeden drugiemu. Choćbyście napisali milion komentarzy to oprócz indeksu wyświetleń strony nic się nie zmieni ani jeden głos nie zostanie unieważniony ani pół miejsca pracy nikt nie stworzy. A wystarczy wyjść i rozmawiać rozmawiać i jeszcze raz pisać wnioski.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzyś - niezalogowany 2014-12-01 16:03:48

    Kończąc chciałem pogratulować P. Kalińskiemu wygranej (ale jednocześnie zwrócić uwagę że ciarki na plecach to nie zimno na dworze i są uzasadnione) a Panu Śmigierze pogratulować wysokiego poparcia jako człowiekowi, który wystartował poniekąd z marszu (za to proponuję spojrzeć czy to czego zabrakło to nie wynik zbyt dużej agresji wyborczej młodych działaczy - wiele osób zapewne oddałoby głos na Pana gdyby widziało ciut więcej pokory i ugodowości PŁ).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzyś - niezalogowany 2014-12-01 15:58:48

    A Tych którzy zaczną atakować, że skoro się wyniosłem to niech się nie odzywam odpowiem. Zameldowany jestem tutaj. Tu przywożę podatki. Tu mam rodziców i tu wracam co dwa tygodnie. Nie ukrywam miasto podupada z miesiąca na miesiąc. Te wszystkie parki, cuda, malowane pasy to jak podawanie konającemu adrenaliny. Szybciej pooddycha moze i zagada ale nie zmienia to faktu że umiera. Jest was/nas tutaj około setki to na prawdę wystarczy żeby z pozycji obywatela zacząć oddolne inicjatywy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzyś - niezalogowany 2014-12-01 15:55:24

    dobrym wyborem. Jedyne co to wybrano mniejsze zło - to zło, które się zna. Dla mnie idealny kandydat na burmistrza tego miasta to ktoś kto łączyłby dziedziny Ekonomii/Psychologii Społecznej/ Marketingu i bystrego-cwaniaka (nie pod względem przekrętów ale radzenia sobie). Nie wymieniłem samorządu, bo tego każdy rozumniejszy po roku się nauczy. Pomyślmy zatem dlaczego każdy bardziej ogarnięty woli pracę nie w samorządzie. Nie będzie dobrego burmistrza póki jest podział partyjny i układy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzyś - niezalogowany 2014-12-01 15:48:42

    Ludzie, nie ma co szczekać. Od paru lat mieszkam poza Łowiczem. I uwierzcie mi na słowo jeśli jest się obrotnym to przeprowadzając się do wwy pensja burmistrza to jest część składowa pensji tego, kto potrafi sobie poradzić w większym mieście. On co 4 lata ma cierpki tyłek że wyleci a ktoś kto ma łeb i potrafi, w dobrej firmie (lub prowadząc własną) może być spokojny i ustawiony. Może i zostanę zjechany przez obydwie strony barykady. Ale jak dla mnie ani jeden ani drugi nie był CDN

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanin - niezalogowany 2014-12-01 12:14:08

    To wyjeżdzajcie w cholere . I nie wracajcie :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ed - niezalogowany 2014-12-01 12:03:55

    [quote name="Antek"]Jak wyjedziemy to P.Kaliński zostanie sołtysem nie burmistrzem[quote name="mieszkanka"]no to sobie przeciwnicy burmistrza Kalinskiego pouzywali,tyle wam zostalo,wyjezdzajcie nikt po was nie bedzie plakal.A burmistrzowi i jego sztabowi wyborczemu serdecznie gratuluje sukcesu.[/quote][/quote]Jak powyjeżdżamy a jest na 46% (głosujących!) to tu WIEŚ bedzie! Gratulacke!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2014-12-01 11:28:54

    Czerwone gitary na choince!! :) super!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2014-12-01 11:17:36

    Jeśli każdy chciałby pracować według swoich kwalifikacji, ukończonych studiów, szkół i to na na miejscu w rodzinnym mieście Łowicz stałby się stolicą przedsiębiorstw, biur, zakładów a pracujący ludzie mieliby wysokie stanowiska ( bo na inne im ambicje nie pozwalają) myślę że z warszawiacy dojezdzali by do nas :D ludzie troche realnego spojrzenia na świat wszystkim mieszkańcom nigdy takie miasteczko jak Łowicz nie zapewni zatrudnienia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanin - niezalogowany 2014-12-01 10:22:10

    [quote name="mistrz"]Jak komuś nie pasuje to niech pakuje te walizki i spiE.. płacz i żal dupe ściska że marny architekt nie Wygral. Brawo panie Kaliński ! To jest konkret ![/quote]oj pętaku co dzień wyjeżdżam do woj.mazowieckiego pracować bo kaliński "menago wielki" nie potrafi zorganizować miejsc pracy bez naszeych mazowieckich podatków kalin nie miałby i jego pieski kasy ciekawe czy ty jesteś dobry wtym co robisz?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pomyłka wyborcza! - niezalogowany 2014-12-01 08:53:59

    Młodzi nie traćcie nadziei!Sami się zaplączą i uduszą w swej DEGRENGOLADZIE POPIERANEJ PRZEZ BISKUPÓW ! Naród Polski wydał nakaz aresztowania sprawców ludobójstwa, zawojowania terytorium i przestały już obowiązywać LISTY ZELAZNE wydawane przez łowicki sąd militarny, sąd kapturowy okupanta, nielegalnie zarejestrowany w Waszyngtonie!więcej:http://www.petycjeonline.com/protes_przeciw_ustawie_nowe_prawo_geologiczne_i_gornicze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pomyłka wyborcza! - niezalogowany 2014-12-01 08:45:48

    wyniki ostateczne sfałszowane! Tę ilość głosów co dostał Śmigiera przypisano Kalińskiemu!Jest powiedzenie "nie ważne kto głosuje , ważne kto liczy głosy!"Do tego rzekomego zwycięstwa Kalińskiego dokłada się znajomka urzędujących, stronnicza, wroga Polakom, nielegalna komisarz wyborczy okupanta Wesołowska-Zbudniewek!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mistrz - niezalogowany 2014-12-01 08:45:38

    Jak komuś nie pasuje to niech pakuje te walizki i spiE.. płacz i żal dupe ściska że marny architekt nie Wygral. Brawo panie Kaliński ! To jest konkret !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rolnik - niezalogowany 2014-12-01 07:31:21

    no i znowu ta sama mafia nauczycielsko urzędniczo nieudolna trzyma władzę i całe miasto. ile jeszcze ludzie będziecie się nabierać na te same triki tych kuglarzy. czas się chyba pakować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek - niezalogowany 2014-12-01 07:10:23

    Jak wyjedziemy to P.Kaliński zostanie sołtysem nie burmistrzem[quote name="mieszkanka"]no to sobie przeciwnicy burmistrza Kalinskiego pouzywali,tyle wam zostalo,wyjezdzajcie nikt po was nie bedzie plakal.A burmistrzowi i jego sztabowi wyborczemu serdecznie gratuluje sukcesu.[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczanin - niezalogowany 2014-12-01 06:57:49

    [quote name="Patryk"]Bardzo się cieszę że Pan Kaliński pozostał burmistrzem. Może i przydałaby się zmiana ale nie na Pana Śmigierę niestety bez doświadczenia i ukryta nowa prawica.[/quote]Śmigiera nie należy do KNP nie sympatyzuje z programem KNP proszę to sobie sprawdzić czy złożył deklarację członkostwa!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2014-12-01 06:54:03

    [quote name="Kola"][quote name="xyz"]Tak to u nas jest.A po wszystkim robi się imprezkę powyborczą w Nieborowie .No nie KOLA[/quote]Nie byłeś. To Ci menelu szkoda?[/quote]Ja za JUDASZOWE srebrniki nie pije.A z byle kim to na pewno nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan - niezalogowany 2014-12-01 06:29:23

    Śmigiera to może i niezły architekt tylko mu konkretu brak

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janek - niezalogowany 2014-12-01 02:48:55

    [quote name="lolita2"]Antosiu masz racje nie pomogły płaszczyki.garniturki okularki,przedziałki ignoracja buta, chamstwo,kłamstwo ,wiec nie mogą sobie darować że Łowiczanie dokonali prawidłowego wyboru Pani Małgorzata podobno od jutra zakłada protest głodowy[/quote]Ludzie z PROJEKT ŁOWICZ - dajcie parę złotych na psiarnię, bo wam spokoju nie dadzą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ola - niezalogowany 2014-12-01 02:14:46

    Smigiera ty słabiej architekci pakuj walczy i wyjazd.dosyc popłoch na robiłeś. Daj promocje na projekty domów bo jakoś masz mało zleceń. Na burmistrza się nie nadajesz to weź się do roboty w innym mieście. Pa pa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zosia - niezalogowany 2014-12-01 02:08:02

    Dobrze wam.jak nie wiecie na kogo głosować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zosia - niezalogowany 2014-12-01 02:07:13

    Kłosy i co przegraliśmy. Payda ty też.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zosia - niezalogowany 2014-12-01 02:05:33

    Jak się czują kłody po przegranej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Azor - niezalogowany 2014-12-01 00:49:27

    [quote name="mieszkanka"]no to sobie przeciwnicy burmistrza Kalinskiego pouzywali,tyle wam zostalo,wyjezdzajcie nikt po was nie bedzie plakal.A burmistrzowi i jego sztabowi wyborczemu serdecznie gratuluje sukcesu.[/quote]A kto na was robił będzie, sfero niskobudżetowa...?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ferdek - niezalogowany 2014-12-01 00:31:47

    michalaki dobre ludzie... udusiły sukę w budzie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ulka - niezalogowany 2014-12-01 00:18:16

    [quote name="Zaś"]Słuchaj, już jest po kampanii, naprawdę - nie musisz już kłamać. No, chyba że pomylili się i tutaj i w NŁ i w sztabie Kalińskiego (na jednym ze zdjęć widać tablicę z wynikami).[/quote]a o ile idziesz w zakład że własnie się pomylili? tylko jak poprawią to przyznaj chociaż racje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kola - niezalogowany 2014-11-30 23:58:52

    [quote name="xyz"]Tak to u nas jest.A po wszystkim robi się imprezkę powyborczą w Nieborowie .No nie KOLA[/quote]Nie byłeś. To Ci menelu szkoda?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkanka - niezalogowany 2014-11-30 23:45:25

    no to sobie przeciwnicy burmistrza Kalinskiego pouzywali,tyle wam zostalo,wyjezdzajcie nikt po was nie bedzie plakal.A burmistrzowi i jego sztabowi wyborczemu serdecznie gratuluje sukcesu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lola - niezalogowany 2014-11-30 23:31:13

    [quote name="Imię"][quote name="Azorr"][quote name="kim jest?"]a kim ona jest? ta starawa,ruda pani[/quote]No, toż to super seniora Anna Bieguszewska, zaledwie 78-mio letnia świeżo przegrana kandydatka z okręgu nr 13...najświeższy obraz miasta.[/quote]Spójrz na skład Rady Miasta i wiek poszczególnych członków którzy zostali wybrani, a potem się odzywaj...[/quote]i dobrze wytrzymaj tyle działając to będzie wyczyn

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lola - niezalogowany 2014-11-30 23:28:42

    Wybory się skończyły chociaż nie każdy był miły i grzeczny wynik jest Prawidłowy i Ostateczny Wiec nie ma co sobie ubliżać przecież zyjemy w tym samym miescie Wybory się skończyły nareszcie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Patryk - niezalogowany 2014-11-30 23:13:12

    Bardzo się cieszę że Pan Kaliński pozostał burmistrzem. Może i przydałaby się zmiana ale nie na Pana Śmigierę niestety bez doświadczenia i ukryta nowa prawica.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Imię - niezalogowany 2014-11-30 23:07:21

    [quote name="Azorr"][quote name="kim jest?"]a kim ona jest? ta starawa,ruda pani[/quote]No, toż to super seniora Anna Bieguszewska, zaledwie 78-mio letnia świeżo przegrana kandydatka z okręgu nr 13...najświeższy obraz miasta.[/quote]Spójrz na skład Rady Miasta i wiek poszczególnych członków którzy zostali wybrani, a potem się odzywaj...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lolita2 - niezalogowany 2014-11-30 23:06:27

    krysiua może ty będziesz w innym swiecie nie boisz się że to co piszesz może cie spotkać jak moherowe berety odejda ty będziesz stara

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Imię - niezalogowany 2014-11-30 23:04:19

    Ludzie jeżeli uważacie że gdyby Pan Śmigiera wygrał to od razu w Łowiczu znalazłaby się praca dla młodych i ogólnie powstałoby dużo miejsc pracy albo młodzi przestaliby emigrować z miasta to się grubo mylicie, bo racja nie byłoby tego samego co jest teraz tylko jeszcze gorzej... Pozdrawiam wszystkich z bólem d*py po wyborach :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Niestety - niezalogowany 2014-11-30 23:03:45

    To przez te ostatki. Wielu młodych "popłynęło" i dziś nie poszło do urn. Gdyby nie to, Śmigiera by wygrał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Azorr - niezalogowany 2014-11-30 23:02:55

    [quote name="Lolita"]Przepraszam ale proszę o wytłumaczenie dlaczego bogata kultura, folklor przeszkadza w rozwoju miasta? Czy to jakiś wielki hamulec rozwojowy? Czy nie można pielęgnować obu tych czynników?[/quote]Można ale trzeba wreszcie zacząć pielęgnować rozwój, no ale skoro się nie wie jak, to pozostaje folklor...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2014-11-30 23:00:54

    Wiaduktu i my się doczekamy a wracając do Skierniewic to rzeczywiście rozwojowe miasto... pracy nie ma, miliony za park do zwrotu, miasto zniszczone i zaniedbane, obwodnica? bez komentarza już dawno powinna być oddana! Tak tak samochodem po wiadukcie to ładnie to wygląda a centrum? popatrzcie na kamienice, SAM RATUSZ!! Ludzie o jakim wy rozwoju tu mówicie? Kutno owszem, sochaczew ale Skierniewice? dajcie spokój. Skierniewiczanie wręcz znienawidzili Trębskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bratek - niezalogowany 2014-11-30 23:00:31

    Gratuluję Panu Kalińskiemu wygranej,ale nie było to zwycięstwo już tak przekonywujące jak cztery lata temu. Z faktu,że tak wielu Łowiczan poparło Jego konkurenta powinien wyciągnąć wnioski,że należy dokonać zmian w sposobie sprawowania władzy i funkcjonowaniu urzędu miejskiego (można spokojnie zmienić wiceburmistrza i kilku niskich lotów naczelników).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Azorr - niezalogowany 2014-11-30 22:59:56

    [quote name="kim jest?"]a kim ona jest? ta starawa,ruda pani[/quote]No, toż to super seniora Anna Bieguszewska, zaledwie 78-mio letnia świeżo przegrana kandydatka z okręgu nr 13...najświeższy obraz miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zaś - niezalogowany 2014-11-30 22:58:43

    [quote name="ulka"][quote name="Zaś"]Ale jeden sukces Śmigiera ma. Wygrał znacząco w okręgu zamkniętym nr 23, czyli w ZK w ŁowiczuChociaż tam go docenili.[/quote]źle są podane cyfry mistrzu w 23 było odwrotnie8głosów 6 kalin 2 śmig[/quote]Słuchaj, już jest po kampanii, naprawdę - nie musisz już kłamać. No, chyba że pomylili się i tutaj i w NŁ i w sztabie Kalińskiego (na jednym ze zdjęć widać tablicę z wynikami).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:57:26

    [quote name="Lenka"]Też uważam, że najrozsądniejsze byłoby teraz zaproponować Śmigierze stanowisko wice. Byłoby z pożytkiem dla Łowicza, ale to wymagałoby chyba zbyt dużo pokory ;)[/quote]Pokory ze strony obecnego burmistrza , bo skoro mawiał przed II turą , że jest bezpartyjny to powinien w słuchać się w głosy łowiczan a nie tylko w głosy swoich pochlebców żerujących przy nim jak pasożyty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka! - niezalogowany 2014-11-30 22:57:13

    Pan Kaliński to dobry i rozsądny człowiek! Łowicz może być dumny z takiego burmistrza!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    no tak - niezalogowany 2014-11-30 22:52:23

    No tak na wiadukcie się zaczęło i się skończyło niestety więcej niż w skierniewicach rozwojowego nie ma. Chyba że masz na myśli kfc, maki? Pracy w skierniewicach nie ma ludzie tak samo musza jechac do pracy do warszawy z kiepskim połączeniem. Dobrze że tego Trębskiego pogonili to był dopiero agent

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-11-30 22:50:20

    [quote name="Zle zrozumiałam"]Skierniewice? serio? nie widzę nić w rozwoju miasta, mieszkańcy narzekający na Trębskiego, obwodnica rozgrzebana, kasa z parku do zwrotuChodzi o te kilka nowych supermarketów? Bo sam wygląd miasta straszy[/quote]Trębskiemu zdaje się podziękowali w Skierniewicach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:49:34

    Skierniewice? serio? nie widzę nić w rozwoju miasta, mieszkańcy narzekający na Trębskiego, obwodnica rozgrzebana, kasa z parku do zwrotuChodzi o te kilka nowych supermarketów? Bo sam wygląd miasta straszy[/quote]Nie zauważyłaś chociażby wiaduktu nad torami w Skierniewicach u nas go nie ma i chyba w najbliższej przyszłości nie będzie. W 2015 roku grozi nam paraliż komunikacyjny miasta po zamknięciu kluczowych przejazdów kolejowych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2014-11-30 22:48:51

    Tak to u nas jest.A po wszystkim robi się imprezkę powyborczą w Nieborowie .No nie KOLA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    alkomaty - niezalogowany 2014-11-30 22:48:14

    alkomaty w dłoń kto ma i rzędem do ratusza, kto się pisze na petycje o odwołanie burmistrza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    no tak - niezalogowany 2014-11-30 22:47:43

    A tak pluli nienawiścią i jak widać plują nadal widać to w komentarzach mieli duże szanse ale wyborcy p. Śmigery zrobili mu taką kampanię że aż słabo. Ludzie mają dość nienawiści więc zagłosowali na słodkiego i miłego wąsacza a teraz spać zobaczymy co to będzie i rozliczymy za 4 lata

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ziom - niezalogowany 2014-11-30 22:46:43

    [quote name="Lenka"]to wymagałoby chyba zbyt dużo pokory ;)[/quote]Ze strony Śmigiery? Żeby przyjąć taką propozycję?Też mi się wydaje, że to byłobydla niego nie do przełknięcia. A już na pewno dla jego "szarej eminencji" wałaściwie wiśniowej ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lolita2 - niezalogowany 2014-11-30 22:45:27

    Antosiu masz racje nie pomogły płaszczyki.garniturki okularki,przedziałki ignoracja buta, chamstwo,kłamstwo ,wiec nie mogą sobie darować że Łowiczanie dokonali prawidłowego wyboru Pani Małgorzata podobno od jutra zakłada protest głodowy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2014-11-30 22:45:14

    POLDEK i ty też tam poszedłeś.Oj ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:44:59

    [quote name="Łowiczanka"]Gratulacje dla Pana Kalińskiego!!! To naprawdę dobry człowiek!!![/quote]Nie wątpię , że jest złym człowiekiem co nie oznacza że jest dobrym włodarzem miasta. Na pewno był dobrym nauczycielem i nim powinien pozostać a nie być kukłą grupy cwaniaków, narzędziem grupy interesowanych przedsiębiorców ( umarzaniem im podatków ) po to by oni zatrudniali ludzi za najniższą pensję i w dodatku refundowaną z Powiatowego Urzędu. Chwalić tylko elokwentność jego wyborców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antoś - niezalogowany 2014-11-30 22:44:32

    [quote name="do Antoś"]BRAK SŁÓW - BRAK SŁÓW- BRAK SŁÓW!!![/quote]Jak ci brak to nie pisz więcej hahahahahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zle zrozumiałam - niezalogowany 2014-11-30 22:42:18

    Kalin, Budzałek - te kadencje pogrzebały miasto. Zwolennicy tej władzy , ruszcie tyłki, zróbcie sobie wycieczki do Kutna, Skierniewice, Sochaczewa to zauważycie istotne różnice w rozwoju miasta.[/quote]Skierniewice? serio? nie widzę nić w rozwoju miasta, mieszkańcy narzekający na Trębskiego, obwodnica rozgrzebana, kasa z parku do zwrotuChodzi o te kilka nowych supermarketów? Bo sam wygląd miasta straszy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lenka - niezalogowany 2014-11-30 22:42:05

    Też uważam, że najrozsądniejsze byłoby teraz zaproponować Śmigierze stanowisko wice. Byłoby z pożytkiem dla Łowicza, ale to wymagałoby chyba zbyt dużo pokory ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:38:12

    [quote name="xxx"]Żałoba w Łowiczu !!! Kalin ma farta ,gdyby tylu młodych ludzi nie wyjechało za chlebem - za granice to by dostał po dupie!!! Gratulacje dla Śmigiery taka minimalna różnica głosów to sukces !!![/quote]Kalin, Budzałek - te kadencje pogrzebały miasto. Zwolennicy tej władzy , ruszcie tyłki, zróbcie sobie wycieczki do Kutna, Skierniewice, Sochaczewa to zauważycie istotne różnice w rozwoju miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Antoś - niezalogowany 2014-11-30 22:38:01

    BRAK SŁÓW - BRAK SŁÓW- BRAK SŁÓW!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lolita 2 - niezalogowany 2014-11-30 22:37:17

    młodzi i wspaniali w d..ę dostali to riposta dla osła czyli dla kim jest

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lolita - niezalogowany 2014-11-30 22:36:37

    [quote name="do lolita"]znam ten pseudonim . nie zła branża!!![/quote]Dziękuje Tobie też chętnie utnę parówkę... zapraszam do mięsnego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antoś - niezalogowany 2014-11-30 22:34:41

    Tak sobie tu czytam i już mam wnioski przegraliście przez butę i chamstwo celująco wprost obrażacie innych (np.epitety pod adresem pani na zdjęciach)Popatrzcie wśród swoich czy nie ma tam szkarad chociaż może młodszych od tej pani.I tylko Bogu dziękować ,że przegraliście ,bo strach pomyśleć co wy korwiniści zgotowalibyście ludziom a zwłaszcza starszym .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:34:33

    [quote name="wujo"]A ja tam się cieszę że Kaliński wygrał. Ma doświadczenie na tym stanowisku wiele dobrego dla Łowicza zrobił i przede wszytskim konkretnego . a nie wizje wizje wizje....[/quote]Niewątpliwie , ogromne doświadczenie w niegospodarnym wydawaniu naszych podatków i zadłużaniu miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marcin92 - niezalogowany 2014-11-30 22:34:19

    szacunek nade wszystko, ale nie dla matactwa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2014-11-30 22:33:49

    Gratulacje dla Pana Kalińskiego!!! To naprawdę dobry człowiek!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do lolita - niezalogowany 2014-11-30 22:33:49

    znam ten pseudonim . nie zła branża!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:32:36

    [quote name="Lolita"]Przepraszam ale proszę o wytłumaczenie dlaczego bogata kultura, folklor przeszkadza w rozwoju miasta? Czy to jakiś wielki hamulec rozwojowy? Czy nie można pielęgnować obu tych czynników? Bo z rozumowania czytając komentarze rozumiem że to przeszkadza?[/quote]To proste, ludziom potrzeba pracy, stabilizacji , mieszkań, godziwe ich zarobki zapewnią i kultywowanie folkloru i rozwój kultury, będą nowe inwestycje .Odsyłam do lektury książki R.Wosia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lolita - niezalogowany 2014-11-30 22:30:38

    szacunek do starszych to jest wasz atut zemściło się to jak widzicie Dopiero by było gdybyście przejeli władzę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marcin92 - niezalogowany 2014-11-30 22:30:06

    [quote name="Rycerz"][quote name="marcin92"]kpina... sklepowy zadowolony i jego szrecza familia...a wisienka na torcie to rude straszydlo z seniorow ,niczym starsza pani musi zniknac, cieszta sie tlumoki i oszusty[/quote]Na wszystkich zdjęciach jej pełno niczym miss[/quote]mis rudych straszydel

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kim jest? - niezalogowany 2014-11-30 22:28:31

    a kim ona jest? ta starawa,ruda pani

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:27:58

    [quote name="Jo"]To można spuścić wodę po "projektantach".[/quote]Myślę, że skoro "projektanci" się zabrali za robotę to trzeba ją kontynuować , lepiej w tej sytuacji robić to w opozycji. Niech się wreszcie skończy to bezkarne eldorado władz , radnych i bezkarne zadłużanie miasta. Patrząc na miasta i jego mieszkańców zbliżamy się nieuchronnie do statusu sołectwa. Czy o ten konkret naszej władzy chodzi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    koyi - niezalogowany 2014-11-30 22:27:54

    ciekawe co teraz kaliński zrobi na korabce na której nawet porządnego sklepu nie ma ???? No co... następny kościół będzie budował??? żal... co za dziadostwo w tej mieścinie rządzi... aż żal patrzeć jak lokalni "biznesmeni" rządzą... haczyki,urnanki,krajewskie i inni...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wujo - niezalogowany 2014-11-30 22:27:17

    A ja tam się cieszę że Kaliński wygrał. Ma doświadczenie na tym stanowisku wiele dobrego dla Łowicza zrobił i przede wszytskim konkretnego . a nie wizje wizje wizje....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lolita - niezalogowany 2014-11-30 22:27:07

    Przepraszam ale proszę o wytłumaczenie dlaczego bogata kultura, folklor przeszkadza w rozwoju miasta? Czy to jakiś wielki hamulec rozwojowy? Czy nie można pielęgnować obu tych czynników? Bo z rozumowania czytając komentarze rozumiem że to przeszkadza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rycerz - niezalogowany 2014-11-30 22:26:12

    [quote name="marcin92"]kpina... sklepowy zadowolony i jego szrecza familia...a wisienka na torcie to rude straszydlo z seniorow ,niczym starsza pani musi zniknac, cieszta sie tlumoki i oszusty[/quote]Na wszystkich zdjęciach jej pełno niczym miss

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2014-11-30 22:25:47

    [quote name="stary łowicok"]mówta co chceta została feta tak zwany ser ...Ino tyn syr jakosi tak capi...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2014-11-30 22:25:02

    Żałoba w Łowiczu !!! Kalin ma farta ,gdyby tylu młodych ludzi nie wyjechało za chlebem - za granice to by dostał po dupie!!! Gratulacje dla Śmigiery taka minimalna różnica głosów to sukces !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    stary łowicok - niezalogowany 2014-11-30 22:22:46

    mówta co chceta została feta tak zwany ser A nas wspaniały łotwarty niezależny i energicny Burmistrz ma nadal ster .I jesce wam powim jako stary i doswadcony tyn Projekt Łowic może bełza młody i na dodatek lał dużo wody

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marcin92 - niezalogowany 2014-11-30 22:22:16

    swiadomi inteligentni Łowiczanie, chcący rozwoju przegrali, ale z honorem. tego sie trzymajmy, dzielnie walczylismy, i jak widac wiele osob juz sie obudzilo. miejmy nadzieje ze nie byl to osatni dzwonek na pobudke i za 4 lata nie bedzie czego zbierac po tej bandzie oszustow rudo-wasato-senioralnej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kolo - niezalogowany 2014-11-30 22:20:23

    Miasto kościołów,starych ludzi, układów i niskich zarobków... szkoda gadać układ goni układ a firmy niby dające zatrudnienie to firmy które robia wyzysk z ludzi - kto normalniejszy wyjechał do łodzi lub Warszawy ! Szkoda miasta ale jak wąsaty tak rzadzi to tak jest... I TO JEST KONKRET !!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2014-11-30 22:18:17

    "xxx"]"Gdyby Kalin miał jaja .. Śmigiere a nie jakiegoś wafla z PIS-u !!!"no tak jest że nauczyciel nauczyciela weź mnie przecież oni tak mało zarabiają i są tacy biedni -szkoda że się nie zajmują tym czego się uczyli !A dla mnie to w ogóle porażka :kandydat na burmistrza powinien posiadać wykształcenie menadżerskie !A nie powinien się chwalić że jest przedsiębiorcą -oczywiście można się chwalić jak się prowadzi firmę która musi na to zarobić ,a nie z BUDŻETU PAŃSTWA !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:17:18

    Myślę, że nie jest jeszcze za późno, co roku Panie Jarku należy należy publikować wykonanie łowickiego budżetu, informować ludzi o zadłużeniu miasta, żądać i wymagać od władzy , bo to jej obowiązki a nie tylko przywileje, siedzieć im na pupie, może odechce im się siedzenia w ratuszu bo zrozumieją , że za 12.000,- zł trzeba ciężko pracować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marcin92 - niezalogowany 2014-11-30 22:17:14

    ruda jest straszna, straszy nie tylko w ciemnosciach..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ulka - niezalogowany 2014-11-30 22:16:41

    [quote name="Zaś"]Ale jeden sukces Śmigiera ma. Wygrał znacząco w okręgu zamkniętym nr 23, czyli w ZK w ŁowiczuChociaż tam go docenili.[/quote]źle są podane cyfry mistrzu w 23 było odwrotnie8głosów 6 kalin 2 śmig

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marcin92 - niezalogowany 2014-11-30 22:15:38

    kpina... sklepowy zadowolony i jego szrecza familia...a wisienka na torcie to rude straszydlo z seniorow ,niczym starsza pani musi zniknac, cieszta sie tlumoki i oszusty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    beler - niezalogowany 2014-11-30 22:14:01

    widze ze frekfencja zabójcza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    paula - niezalogowany 2014-11-30 22:13:20

    A tak wogóle wybory powinny być nie ważne bo nawet 7tys ludzi nie wzieło udziału w wyborach a łowicz ma 23tys to nawet nie 50% ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adad - niezalogowany 2014-11-30 22:13:06

    Łowiczanie , macie to na co zasłużyliście, pensja 1.200 lub praca na czarno, folklor, od czasu do czasu biesiada a władza się i wąska elita się śmieje, pensje wygórowane, liczy się tylko grupa urzędasów i nauczycieli a my na wszystko mamy się składać i dokładać , na materiały szkolne na książeczki do przedszkoli, wysokie podatki, cieszyć się jak po znajomości przyjmą twoje dziecko do przedszkola. Miasto feudalne i TO JEST TEN KONKRET!!![/quote]A folklor to zle?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wielki wielki zal - niezalogowany 2014-11-30 22:10:54

    [quote name="do Pawła"]Zabieram rodzinę i też stąd spadam![/quote]ja juz wyjechalem do sasiednego miasta (oczywiscie za praca) o powiem Ci to byla najlepsza decyzja zycia. To bie radze to sama - Lowicz juz tylko stoczy sie na dno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zaś - niezalogowany 2014-11-30 22:10:25

    [quote name="xxx"]Gdyby Kalin miał jaja to na zastępce mianował by Śmigiere a nie jakiegoś wafla z PIS-u !!![/quote]W idealnym świecie może miałbyś rację. Ale w realnym to mrzonka.Zbyt wiele złych emocji w trakcie kampanii rozpętali jego oponenci z Projektu.Poza tym - Śmigiera nie jest tam sam. A ludziom stojącym za nim nie chodziło o to, żeby zostać vice- u Kalińskiego (i w efekcie zrobić coś pożytecznego razem z nim), tylko żeby go pogonić z urzędu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Du-nka - niezalogowany 2014-11-30 22:09:53

    Łowiczanie , macie to na co zasłużyliście, pensja 1.200 lub praca na czarno, folklor, od czasu do czasu biesiada a władza się i wąska elita się śmieje, pensje wygórowane, liczy się tylko grupa urzędasów i nauczycieli a my na wszystko mamy się składać i dokładać , na materiały szkolne na książeczki do przedszkoli, wysokie podatki, cieszyć się jak po znajomości przyjmą twoje dziecko do przedszkola. Miasto feudalne i TO JEST TEN KONKRET!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Happy - niezalogowany 2014-11-30 22:09:29

    Biedroń został prezydentem i fajnie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wielki wielki zal - niezalogowany 2014-11-30 22:09:08

    czyli mozna powiezie ze lowicz juz nie istnieje. Jak sie ciesze ze juz nie musze tu mieszkac . ale smutne to ze za rzadow tego czlowieka lowicz na pewno upadnie - to juz jest miasto bez przyszlosci a bedzie miastem beznadzieji. Ale moze te 53 glupich lowiczan na to zasluguje i mam nadzije ze tego doswiadcza. Brutalne ale prawdziwe. Zal mi tylko tych 47 madrych Lowiczan

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sonia - niezalogowany 2014-11-30 22:07:28

    [quote name="xxx"]Gdyby Kalin miał jaja to na zastępce mianował by Śmigiere a nie jakiegoś wafla z PIS-u !!![/quote]Też tak uważam .Obecny Burmistrz powinien bezwzględnie tak zrobić. Panie Jarosławie to jest Pana wielki sukces mimo wszystko.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    paula - niezalogowany 2014-11-30 22:07:13

    Głosują na Kalina bo się boją o swoje dupy a nie myślał o mieście i innych chore. cała ta śmietanka nie powinna chodzić na wybory i mocherowe berety tym bardziej co one wiedza? to co sąsiadka powie. a młodzi co nas tu pozostało i nikt się z nami nie liczy dziadostwo w tym łowiczu i nic więcej brak słów!!! znów pare remontów i nic więcej na tyle cię tylko stać!!! pracy zero podatki w góre zniszczyć małe firmy bo żeby Krajewski miał wygode chore

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aga - niezalogowany 2014-11-30 22:05:48

    Zalewska ciota już obsrana chodzić nie będzie- ulzyło mu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Pawła - niezalogowany 2014-11-30 22:04:28

    Zabieram rodzinę i też stąd spadam!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2014-11-30 22:00:06

    Gdyby Kalin miał jaja to na zastępce mianował by Śmigiere a nie jakiegoś wafla z PIS-u !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zaś - niezalogowany 2014-11-30 21:59:15

    Ale jeden sukces Śmigiera ma. Wygrał znacząco w okręgu zamkniętym nr 23, czyli w ZK w ŁowiczuChociaż tam go docenili.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-11-30 21:59:13

    A Mostowskiej nie było z Kalińskim? Tak się wystraszyła że może przegrać?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Załamka - niezalogowany 2014-11-30 21:59:06

    Wy tu o wyborach a podobno polomarkety zamykają :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2014-11-30 21:55:00

    [quote name="Paweł"]Wyprowadzam się !! Ktoś ze mną ?[/quote]Ja sia dolaczam. Kolejnych 4 lat rzadow tego pana nie jestem w stanie wytrzymac.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodowita Łowiczanka - niezalogowany 2014-11-30 21:53:52

    Lepsza stara miotla niż nowa, przynajmniej wiemy jak zamiata! A pan Śmigiera narzekał w radiu, źe przez wybory cierpi jego praca- no to z czym do ludzi? Niech dalej rysuje!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antoś - niezalogowany 2014-11-30 21:53:18

    Gratwam doopki przez gardło gratulacje nie przejdą dalej plujecie .obrzydliwe typy .Mnie stać na to aby złożyć kondolencje panu Śmigierze -moje kondolencje panie architekcie , życzę panu sukcesów w projektowaniu budowli ,byle nie aparmentowców dla ubogich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    RYŚ - niezalogowany 2014-11-30 21:50:39

    JEDNAK DOBRZE POSOLIŁ,ŻE WYGRAŁ !!! ŻENADA!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2014-11-30 21:50:36

    [quote name="marta"][quote name="gosc"]Nie bierzmy przykładu z Opoczna ktore zamiotło pod dywan swoja kulture i folklor i na dobre im to nie wyszło[/quote]Widać, że wiedzy brak na temat Opoczna....proponuję się zainteresować tematem zanim się zacznie bzdury wypisywać.[/quote]Proszę mnie uświadomić bo osoba mająca tam korzenia mogę się mylić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2014-11-30 21:49:40

    Jeżeli tak będzie to myślę że Pan Kaliński nie ma się z czego cieszyć !45 %jednak mówi dla niego nie !!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan - niezalogowany 2014-11-30 21:48:34

    Drodzy Łowiczanie! Błagam zainteresujcie się losami naszego miasta. Stało się, wybory przesądziły jak dalej będzie rozwijała, a może inaczej, cofała się w rozwoju nasza miejscowość. Aktualnie jedynym wyjściem jest teraz patrzenie władzy na ręce.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AntyKalin - niezalogowany 2014-11-30 21:47:58

    Proponuję wystąpić z wnioskiem o przyznanie panu burmistrzowi realnego wynagrodzenie, które otrzymuje się za miesiąc pracy w tym mieście - 1600 netto. Choć za jego pracę i ciągłe zadłużanie miasta to i tak za dużo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł - niezalogowany 2014-11-30 21:47:57

    Wyprowadzam się !! Ktoś ze mną ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    juzek - niezalogowany 2014-11-30 21:47:40

    przecież jeszcze tyle dróg do wybrukowania przed nami,cieszmy się i radujmy ;P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KRYSIA - niezalogowany 2014-11-30 21:46:02

    Ludzie przy tych rządach za 4 lata Łowicz nie będzie już miastem !!! takie realia - więc co sołtys Kaliński - nie! Wolę Śmigierę!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marta - niezalogowany 2014-11-30 21:45:37

    [quote name="gosc"]Nie bierzmy przykładu z Opoczna ktore zamiotło pod dywan swoja kulture i folklor i na dobre im to nie wyszło[/quote]Widać, że wiedzy brak na temat Opoczna....proponuję się zainteresować tematem zanim się zacznie bzdury wypisywać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    azor - niezalogowany 2014-11-30 21:42:18

    [quote name="Jo"][quote name="opos"]Smutek! Za 4 lata będziemy wybierać sołtysa![/quote]I wtedy Śmigiera będzie jak znalazł :)[/quote]Wtedy może będziesz marzył, żeby Śmigiera zechciał...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Witek - niezalogowany 2014-11-30 21:41:42

    Miasto moherów wybrało ciepłe kluchy. Nie widzę już w tym mieście żadnej przyszłości i żadnego rozwoju, a przy żłobie te same osoby.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Imię obowiązkowe - niezalogowany 2014-11-30 21:38:12

    Może Pana Śmigerę uszczęśliwi alejo gwiozd z jego nazwiskiem hmm? taka nagroda pocieszenia? :( :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    presley - niezalogowany 2014-11-30 21:36:56

    [quote name="Elvis"]Stawianie pomników i remonty parków ciąg dalszy... Nie samym folklorem miasto żyje. Jak tak dalej będzie to w tej mieścinie zostanie sam Pan burmistrz. I to jest właśnie ten konkret![/quote]No właśnie bo już nawet sam urzędowy Elvis do archiwum przechodzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KRYSIA - niezalogowany 2014-11-30 21:36:16

    Panie Jarku ,Pan się nie martwi. Przez te 4 lata może Łowicz się troszkę odkuje,- chodź wątpię -"moherowe berety" będą już w innym świecie a młodzi są za Panem!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Młody Łowiczak - niezalogowany 2014-11-30 21:35:24

    Jestem młodym człowiekiem, i jestem załamany tym jak ludzie mają w du**e to co się dzieje wokół nich, Najważniejsze dla co nie których żeby był komputerek i telewizorek i piwko z papieroskiem. JAk słucham te dzieci po 13-15 lat jakie one puszczają wiązanki bluźnierstw to aż człowiek dębieje. Wszyscy narzekają na Kalińskiego ja też na niego narzekam ale pomimo "wielkiego mrozu" ruszyłem tyłek żeby iść na wybory bo to jest mój obywatelski obowiązek, jeśli nie zagłosujesz nic nie zmienisz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jo - niezalogowany 2014-11-30 21:34:35

    [quote name="opos"]Smutek! Za 4 lata będziemy wybierać sołtysa![/quote]I wtedy Śmigiera będzie jak znalazł :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    opos - niezalogowany 2014-11-30 21:32:10

    Smutek! Za 4 lata będziemy wybierać sołtysa!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    111222 - niezalogowany 2014-11-30 21:31:17

    Michałek zasiądzie na innym fotelu - będzie kimś w radzie ;-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2014-11-30 21:30:44

    Nie bierzmy przykładu z Opoczna ktore zamiotło pod dywan swoja kulture i folklor i na dobre im to nie wyszło

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2014-11-30 21:28:31

    [quote name="xxx"]I Bodzio nie wróci do sklepu ! , a pewnie przy tyłku już wisiało mu coś dużego!!![/quote]Bodzio gdzieś wyleci, bo zamiast niego zasiądzie następny geniusz samorządu Michałek Trzoska...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Elvis - niezalogowany 2014-11-30 21:28:20

    Stawianie pomników i remonty parków ciąg dalszy... Nie samym folklorem miasto żyje. Jak tak dalej będzie to w tej mieścinie zostanie sam Pan burmistrz. I to jest właśnie ten konkret!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2014-11-30 21:27:12

    Jak widać w miasteczku nie ma żadnego samorządu lecz tylko mafia złożona z belfrów, zdrowych staruszków i klerycji. Jak wam się, młodzieży, nie chce zadka ruszać na wybory to nie narzekajcie, tylko uczcie się tańców ludowych...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kalinski - niezalogowany 2014-11-30 21:26:52

    Nie rozumiem ludzi, którzy głosowali na Kalińskiego. Dojeżdżajmy dalej do pracy do Kutna, Sochaczewa czy Skierniewic, bo Łowicz ma być miastem historii i folkloru, z którym albo połowa młodych się nie identyfikuje, albo jest to dla nich sprawa trzeciorzędna.Kolejne 4 lata zapaści gospodarczej Łowicza - za solidną pensyjkę pana "burmiszcza".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2014-11-30 21:23:26

    I Bodzio nie wróci do sklepu ! , a pewnie przy tyłku już wisiało mu coś dużego!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosciowa - niezalogowany 2014-11-30 21:21:56

    To jest konkret!!!!!! Gratulacje ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2014-11-30 21:19:10

    Więcej nie głosuję !!! Niech udławi się następnymi 4 latami!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    heeeheszki - niezalogowany 2014-11-30 21:18:35

    Było nie sroć się w komentarzach i każdego obrażać to może byście przekonali na swojego architekta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    No!! - niezalogowany 2014-11-30 21:16:57

    No to stagnacji i umierania ciąg dalszy za 13 tysi pana Burmistrza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2014-11-30 21:16:33

    Chyba k.... żart!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2014-11-30 21:14:46

    Ale nie spieszę z gratulacjami. Niska frekwencja i pozostaje nam tylko folklor...koniec Miasta widzę ogromny...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jo - niezalogowany 2014-11-30 21:14:13

    To można spuścić wodę po "projektantach".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do