Reklama

Ludzie z listy KWW Krzysztofa Jana Kalińskiego - VIDEO

09/10/2014 18:13

Krzysztof Kaliński zaprezentował dziś, 9 października swoich kandydatów do Rady Miejskiej, Rady Powiatu, Gminy Łowicz i Gminy Domaniewice.

 

 



Oficjalna prezentacja kandydatów z listy Komitetu Wyborczego Wyborców Krzysztofa Jana Kalińskiego odbyła się dziś w restauracji „Polonia”. Niestety nie wszyscy mogli przybyć na spotkanie. Wśród prezentowanych osób są m.in. osoby związane z miejskimi placówkami (dyrektorzy, nauczyciele, pracownicy), prezesi łowickich stowarzyszeń czy radni. Kaliński powiedział, że postawił na ludzi odpowiedzialnych, kompetentnych i z pasją. Obecny włodarz przyznał również, że kampania jaką zamierza prowadzić będzie merytoryczna i spokojna.

Lisa kandydatów z KWW Krzysztofa Jana Kalińskiego:

Rada Miejska w Łowiczu:
Okręg nr 2 Jan Kośmider
Okręg nr 3 Henryk Zasępa
Okręg nr 4 Krzysztof Dziedzic
Okręg nr 6 Grażyna Wołynik
Okręg nr 9 Robert Wilk
Okręg nr 11 Zofia Wielemborek
Okręg nr 13 Anna Bieguszewska
Okręg nr 14 Krzysztof Bandos
Okręg nr 15 Marzena Bąbińska-Zygmunt
Okręg nr 17 Krystian Cipiński
Okręg nr 19 Jolanta Głowacka
Okręg nr 20 Bogdan Kostrzewa
Okręg nr 21 Grzegorz Stefański

Rada Powiatu Łowickiego:
Okręg Wyborczy nr 1 (Miasto Łowicz):
Poz. 1 Artur Michalak
Poz. 2 Wanda Białas
Poz.3 Artur Balik
Poz.4 Joanna Mostowska
Poz.5 Tomasz Walczak
Poz.6 Iwona Grzegory-Gajda
Poz.7 Ariel Jarosz
Poz.8 Michał Adamczyk
Poz.9 Jolanta Urbanek
Poz.10 Piotr Marciniak
Poz.11 Katarzyna Sobieszek
Poz.12 Mariola Mońko
Poz.13 Marek Dziedziela
Poz.14 Łukasz Petelewicz
Poz.15 Jolanta Wróbel
Poz.16 Krzysztof Kaliński

Okręg Wyborczy nr 4 (Gm, Łowicz i Gm. Domaniewice):
Poz.1 Mieczysław Szymajda
Poz.2 Iwona Osówniak
Poz.3 Anna Radziszewska-Jarota
Poz.4 Jan Dutkiewicz
Poz.5 Jadwiga Koza
Poz.6 Bernard Wudkiewicz

Rada Gminy Domaniewice:
Okręg Wyborczy nr 1
Przemysław Rynkiewicz

Okręg Wyborczy nr 14
Grzegorz Foks

{youtube}perosUOKqws{/youtube}

 

{youtube}dgWrMDND0qU{/youtube}

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Poważny. - niezalogowany 2014-11-09 10:58:18

    [quote name="ewa"]popatrzcie dobrze bo niektórych nie zobaczycie po wyborach na stołkach.Nauczyciel do tablicy, sprzedawca za ladę a reszta urzędasów co poparli Kalińskiego zwolnią miejsca następcom i na zieloną trawkę...do widzenia[/quote]Wreszcie było by choć trochę sprawiedliwości w naszym mieście.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kandydaci rezygnujci - niezalogowany 2014-11-09 09:32:47

    Wójcik to ta sama zgraja co K. Kaliński i jest za truciem wody mieszkańcom,niszczeniem środowiska, niszczeniem rolnictwa!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rysio - niezalogowany 2014-11-08 21:31:51

    Michalak wróci do biegania z kamerą i mikrofonem po Łowiczu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2014-11-08 21:02:04

    popatrzcie dobrze bo niektórych nie zobaczycie po wyborach na stołkach.Nauczyciel do tablicy, sprzedawca za ladę a reszta urzędasów co poparli Kalińskiego zwolnią miejsca następcom i na zieloną trawkę...do widzenia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PROKLAMACJA ... - niezalogowany 2014-11-08 20:50:41

    Lista miejscowa do aresztowania gotowa! Aresztowania zamiast wyborów!DOSĆ KRZYWD,(uznanych przez prokuratora za pokrzywdzonych), wszystkich mieszkańców Łowicza!Dość krzywdzenia67 Narodu Polskiego przez żydowskie okupacyjne władze Łowicza i Polski!Proklamacja T.Cichockiego, areszt dla sprawców agresji na Polskę, debelacji jej terytorium, ludobójstwa na Narodzie Polskim.docs.google.com/document/d/15E8dFGTpQjLGIAN4H1nzK-t94gn4uDz2iUau2DjvWxA/edit

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PROKLAMACJA ... - niezalogowany 2014-11-08 20:44:09

    docs.google.com/document/d/15E8dFGTpQjLGIAN4H1nzK-t94gn4uDz2iUau2DjvWxA/editŁowicz, 05.11.2014r.Polski Obywatelski Ruch Oporu podaje do powszechnej wiadomości proklamację Tadeusza Cichockiego z 02.11.2014r., o przejęciu bezpośredniego sprawowania władzy zwierzchniej w Rzeczypospolitej Polskiej przez Suwerena – Naród Polski i aresztowaniu sprawców agresji na Polskę, debelacji jej terytorium, ludobójstwa na Narodzie Polskim.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PROKLAMACJA ... - niezalogowany 2014-11-08 20:42:55

    docs.google.com/document/d/15E8dFGTpQjLGIAN4H1nzK-t94gn4uDz2iUau2DjvWxA/editProklamacja T.Cichockiego, areszt dla sprawców agresji na Polskę, debelacji jej terytorium, ludobójstwa na Narodzie Polskim.zwierzchniej w Rzeczypospolitej Polskiej przez Suwerena – Naród Polski i aresztowaniu sprawców agresji na Polskę, debelacji jej terytorium, ludobójstwa na Narodzie Polskim.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ARESZT ZAMIAST - niezalogowany 2014-11-08 20:39:34

    ARESZT ZAMIAST WYBORÓW !SUWEREN BEZPOŚREDNIO SPRAWUJĄCY WŁADZĘ ZWIERZCHNIĄ W RZECZYPOSPOLITE J POLSKIEJ PODAJE DO POWSZECHNEJ WIADOMOŚCI, CO NASTĘPUJE:...2. Unieważnia się wyniki wszystkich dotychczas przeprowadzonyc h wyborów powszechnych i referendów oraz tych,...http://www.petycjeonline.com/protes_przeciw_ustawie_nowe_prawo_geologiczne_i_gornicze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pyatnie - niezalogowany 2014-11-08 20:00:00

    Koszty promocji miasta z uwzględnieniem finansowania imprez jak Księżackie Jadło z środków na kulturę i pensji pracowników Wydziału Promocji Kultury Sportu i Turystyki UM wynoszą rocznie ok. 1,4 mln zł, a od ośmiu lat przeznaczono na ten cel ok. 11 mln zł. Czy kiedykolwiek przeprowadzano badania efektu tej promocji? Czy tak olbrzymie nakłady spowodowały zwiększenie ilości turystów w Łowiczu, czy poprawiły sytuację gospodarczą miasta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Barbara - niezalogowany 2014-11-08 15:30:40

    Ten pan na przedostatnim zdjęciu to trzyma swe rączki jak dziecko które coś napsociło.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kali - dali - niezalogowany 2014-11-08 11:44:15

    Do wali górski:Oby więcej ludzi tak myślało jak Ty.Jasię przyłączam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    waldi górski - niezalogowany 2014-11-08 10:57:52

    Słuszne były słowa p. Wójcika na debacie, że wytworzył się układ - pracownicy (dyrektorzy i naczelnicy) podlegli burmistrzowi (A. Michalak, Mostowska, Urbanek, Cipiński, Mońko, Dziedziela, Balik, Białas), zarabiający duże pieniądze, startują z jego komitetu do wyborów lub z komitetów popierających (J. Michalak, Bończak, Kuczyński, Kępka, Rybus, Kordecka, Cybulska-Krześlak). Czas przeciąć tę patologię władzy, usuwając Kalińskiego ze stołka!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iguana. - niezalogowany 2014-10-26 14:41:59

    Tu się zgadzam , dlatego i ten świat jest jaki jest.Dobry i kazdy głos na innego kandydata.[/quote][quote name="wiara"][quote Mojego Głosu mieć na pewno nie będą. Łowicz potrzebuje osób otwartych na młodych ludzi a nie na znajomości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wiara - niezalogowany 2014-10-25 17:20:47

    [quote name="Iguana."]Tacy ludzie to i od osądu jakoś uciekną.[/quote]Tu się zgadzam , dlatego i ten świat jest jaki jest.Dobry i kazdy głos na innego kandydata.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iguana. - niezalogowany 2014-10-25 14:15:07

    Tacy ludzie to i od osądu jakoś uciekną.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wiara - niezalogowany 2014-10-25 08:24:35

    [quote name="Iguana."]"Postawił ludzi z pasją"! Z pasją zwalniana dobrych i rzetelnych pracowników na których miejsce zatrudnia się swoich znajomych, rodzinę itp.Osoby fałszywe,zakłamane.[/quote]Bóg go osądzi bo my już nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Iguana. - niezalogowany 2014-10-25 07:13:13

    "Postawił ludzi z pasją"! Z pasją zwalniana dobrych i rzetelnych pracowników na których miejsce zatrudnia się swoich znajomych, rodzinę itp.Osoby fałszywe,zakłamane.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jarosław - niezalogowany 2014-10-15 10:14:42

    [quote name="Edward Bąk"]do kiedy można się zgłosić na burmistrza ?????? bo widzę, że tu porządek trzeba zrobić z tym wszystkim a nie pierdoły pisać tylko[/quote]Pan Edward Bąk na burmistrza hasło -sprzątamy psie kupy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kupiec - niezalogowany 2014-10-15 10:12:43

    [quote name="Piotr"]Trzeba przyznać, że Boguś ma gadane. Bardzo dobrze przygotowany, rzeczowy a jednocześnie z humorem.[/quote]Moja znajoma w sklepie też ma gadane , bo klijent nasz pan trzeba go urobić żeby sprzedać. Widocznie to się pózniej przydaje w życiu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2014-10-14 10:25:42

    Trzeba przyznać, że Boguś ma gadane. Bardzo dobrze przygotowany, rzeczowy a jednocześnie z humorem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tylko bojkot - niezalogowany 2014-10-14 08:31:44

    Fałszerze i tak już się wybrali a ta akcja wyborcza to teatr na koszt mieszkańców, pustego skarbu państwa, pustej kasy miejskiej.Wszyscy kandydaci nie widzą problemu zatruwanej wody pitnej przez żydowską firmę, która przejęła wodociągi miejskie. Tak więc nie obchdzi ich los mieszkańców a liczy sie ich pazerność na pusta(niestety! )kasę i profity od okupanta żydowskiego. Sa to kandydaci okupanta do rezprezentowani a jego intersów a nie Narodu Polskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jola manola - niezalogowany 2014-10-13 16:54:30

    Pani jolanta wróbel słabym była dyrektorem szkoły, to i nie wykaże się u was w partii

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    krzysiek - niezalogowany 2014-10-11 21:33:22

    Michalak pręży się do swoich zarabianych rocznie w ratuszu 100 tys. zł i 20 tys. (nieopodatkowane) za diety z powiatu (w godzinach pracy UM). Mostowska do 92 tys. Dziedziela do 96 tys. Dyrektorom szkół pewnie niedługo kończą się kontrakty i zapewne liczą na przedłużenie ich bez konkursów (decyzja uznaniowa burmistrza).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz - niezalogowany 2014-10-11 18:45:54

    Gwardia do żłoba...by mieszkańcom żyło się lepiej. Żałosne....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Natalia - niezalogowany 2014-10-11 11:15:05

    [quote name="ag"]Czyje interesy będą reprezentować kandydaci na radnych do Rady Miejskiej z listy Burmistrza, którzy pracują w instytucjach podległych Burmistrzowi?Wyborców, czy Burmistrza?Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]W rzeczy samej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2014-10-11 11:07:57

    [quote name="ert"][quote name="ag"]Czyje interesy będą reprezentować kandydaci na radnych do Rady Miejskiej z listy Burmistrza, którzy pracują w instytucjach podległych Burmistrzowi?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]Zgadzam się z autorem tekstu.[/quote]Też się zgadzam!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edward Bąk - niezalogowany 2014-10-11 07:22:59

    do kiedy można się zgłosić na burmistrza ?????? bo widzę, że tu porządek trzeba zrobić z tym wszystkim a nie pierdoły pisać tylko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edward psyk - niezalogowany 2014-10-11 07:13:04

    [quote name="a ty edward"]Pusciles juz bąka czy bedziesz walił w gosciach mlody niewychowany byczku?[/quote]Zabolała prawda co!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edward psyk - niezalogowany 2014-10-11 07:11:29

    [quote name="Koziołek Matołek"]Ach jak Boguś słodził. Piłem niesłodzoną herbatę a w uszach słodycz. Oj oj... ja bym tak nie umiał cukrować...[/quote]Ta on jest w tym mistrzem, ale w sklepie Agd to fajnie sprzedawał. Miał takie powiedzonko: Jak dla ciebie to będzie taniej.Siedział za ladą i w tym był dobry no nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2014-10-11 06:59:14

    Fajne ma burmistrz hasło "otwarty, niezależny, energiczny".Ale jak ma się to hasło do zarządzanego przez niego miasta, zwanego Łowiczem?"Zamknięte" na młodych, energicznych, z wizją;"Pogrążone w maraźmie" bez wizji na przyszłość;"Zależne" od kredytów i dotacji. Z podatków zarabia z każdym rokiem coraz mniej (liczba mieszkańców i firm jest na równi pochyłej w dół.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sektor - niezalogowany 2014-10-10 20:15:36

    Urbanek - jeszcze wiele rzeczy będzie cię dziwić.I nie mam na myśli rozkładu jazdy PKP.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do wszechwiedzącego - niezalogowany 2014-10-10 20:13:09

    urbanka-piszesz: "hasło wyborcze jest przekazem, który podkreślać ma mocne strony kandydata, budować przewagę nad konkurencją" i właśnie hasło burmistrza takie jest. Taki specjalista a tego nie zauważył :-). Może chciałbyś być otwarty, energiczny, niezależny ale zaręczam - nie jesteś.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Koziołek Matołek - niezalogowany 2014-10-10 18:50:29

    Ach jak Boguś słodził. Piłem niesłodzoną herbatę a w uszach słodycz. Oj oj... ja bym tak nie umiał cukrować...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ert - niezalogowany 2014-10-10 14:51:36

    [quote name="ag"]Czyje interesy będą reprezentować kandydaci na radnych do Rady Miejskiej z listy Burmistrza, którzy pracują w instytucjach podległych Burmistrzowi?Wyborców, czy Burmistrza?Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]Zgadzam się z autorem tekstu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    artur - niezalogowany 2014-10-10 14:46:38

    [quote name="czy to prawda?"]„Krzysztof Kaliński liczy zapewnie na dużą pomoc w kampanii "ekipy z ŁOKu" z Krystian Cipiński na czele. Sugeruje Krystianowi postawienie burmistrzowi jasnych warunków: "pomogę ale w przypadku wygranej oczekuje przynajmniej funkcji naczelnika promocji".”http://pierzankowski.blogspot.com/[/quote]Zgadzam się. Tak to wygląda w realu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    at - niezalogowany 2014-10-10 14:44:31

    Brawo p. Pierzankowski celny artykuł o układach w ratusz. Jak urzędasów zabolało.Zgadzam się z Panem w 100%Oni są nie dla Wyborcówa dla kasy i władzy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-10-10 14:29:54

    [quote name="do czarnego"]Czarny ma rację. Albo wraca pierzu i udowadnia, że coś potrafi albo odgrzewa kotlety w trójmieście. Frustrat z ciebie były redaktorku.[/quote]Przyjadę zagłosować. A jak nowa rada pozwoli na inicjatywę uchwałodawczą mieszkańców, będę z tego narzędzia korzystać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do czarnego - niezalogowany 2014-10-10 14:07:55

    Czarny ma rację. Albo wraca pierzu i udowadnia, że coś potrafi albo odgrzewa kotlety w trójmieście. Frustrat z ciebie były redaktorku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    a ty edward - niezalogowany 2014-10-10 14:05:56

    Pusciles juz bąka czy bedziesz walił w gosciach mlody niewychowany byczku?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edward puścił Bąka - niezalogowany 2014-10-10 13:58:57

    to dzisiaj widzę wydział promocji miał zajęcie w necie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edward puścił Bąka - niezalogowany 2014-10-10 13:57:32

    A skąd Kaliński wyrwał te podstarzałe aniołki? Wnuki bawić a nie bawić się w topienie miasta w długach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pablo - niezalogowany 2014-10-10 13:50:47

    czemu ratusz tak szaleje na widok Pana Pierzankowskiego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czarny - niezalogowany 2014-10-10 13:48:22

    To wracaj z powrotem i bierz się do roboty ,naprawiaj lowicz a nie mędrkujesz w necie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-10-10 13:24:59

    [quote name="czarny"]Daj spokoj Pierzankowski zajmuj się soba chlopie bo widac ze jestes sfrustrowany.[/quote]Czarny, jak tu nie być sfrustrowany? Rządzący miastem nie mają na niego żadnego pomysłu. Strategię Rozwoju Miasta widziałem na biurku burmistrza dwa lata temu, ponoć była jeszcze opracowywana. Kiedy jak nie w kampanii Kaliński powinien ją publicznie ogłosić?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czarny - niezalogowany 2014-10-10 13:14:06

    Daj spokoj Pierzankowski zajmuj się soba chlopie bo widac ze jestes sfrustrowany.niby w lowiczu doszedles do sciany i szukales innych lepszych wyzwan zeby sie rozwijać a z tego co widze to wyzej nie poleciales.nie martw sie o łowicz zostaw to innym a w razie co powiesz ze jestes z Gdańska

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-10-10 12:51:58

    [quote name="marek k"]najlpeszym jest fakt ,że najwięcej do powedzenia ma typ który sam się chciał uhonorować w mieście ..ma parcie na sławe..w Łowiczu nie poszło ,pojechał do trójmiasta i tam struga "przyjaciela Łowicza"- kolo ochłoń[/quote]Wszyscy inni boją się otwarcie krytykować, bo potem władza będzie im to pamiętać. Parcia na żadną sławę nie mam! W wyborach nie startuję!Ja po prostu nie chcę się wstydzić za rodzinne miasto!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marek k - niezalogowany 2014-10-10 12:43:11

    najlpeszym jest fakt ,że najwięcej do powedzenia ma typ który sam się chciał uhonorować w mieście ..ma parcie na sławe..w Łowiczu nie poszło ,pojechał do trójmiasta i tam struga "przyjaciela Łowicza"- kolo ochłoń

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-10-10 12:17:18

    [quote name="mimi"]Gdybyś był dobry to pewnie by ci zaproponowali robienie kampanii samorządowej. Nadążasz za moim myśleniem?b[/quote]Skąd Pan/i wie, że nie dostałem propozycji? Póki co nie narzekam na brak zajęć w Trójmieście, a hobbystycznie piszę o Łowiczu. Może kogoś tym swoim pisaniem zachęcę do refleksji nad niską jakością lokalnej władzy i przemyślanego głosowania w wyborach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    STOP FAŁSZERZOM! - niezalogowany 2014-10-10 12:10:16

    Pamiętamy!!!!Fałszerze i nielegalnie wyłonieni do rady miasta i powiatu PAMIĘTAMYo nie rozliczonej łowickiej aferze wyborczej z poprzednich wyborów!.link: “Łowicz: Wyborcza afera w I LO”lodzkie.naszemiasto.pl/artykul/lowiczwyborczaaferawilo,675906,art,t,id,tm.html

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kiki - niezalogowany 2014-10-10 11:07:43

    [quote name="mimi"]Gdybyś był dobry to pewnie by ci zaproponowali robienie kampanii samorządowej. Nadążasz za moim myśleniem? Realizuj się jednak dalej, chłopie. Pamiętaj by nie podpiekać za bardzo cielęcinki. No i na starym oleju nie smaż frytek bo zaraz się goście skarżyć będą. I gdzie ty wtedy się będziesz realizował?[/quote]Hahaha @mimi wyjdź z cienia i pokaż co robisz, bo pewnie jesteś Senior Managerem albo BIZNESMENEM :) :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mimi - niezalogowany 2014-10-10 10:59:25

    Gdybyś był dobry to pewnie by ci zaproponowali robienie kampanii samorządowej. Nadążasz za moim myśleniem? Realizuj się jednak dalej, chłopie. Pamiętaj by nie podpiekać za bardzo cielęcinki. No i na starym oleju nie smaż frytek bo zaraz się goście skarżyć będą. I gdzie ty wtedy się będziesz realizował?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fafa - niezalogowany 2014-10-10 10:25:31

    Kapituła decyduje, nikt tego nie kwestionuje. Ino, że podobno nie było innych kandydatów. A próżność to wypełnienie przez ciebie wniosku i namawianie ludzi, by go za ciebie złożyli, śmieszne to i małe. Ale czy ty to rozumiesz?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-10-10 10:23:04

    [quote name="Golian"]A podobno i na Panu byłemu nadredaktorowi Pierzankowskiemu poznali się już w SLD w Sopocie i teraz odgrzewa hamburgery w jakiejś budzie. Pewnie o kolejny tytuł nie chcieli wystąpić, a może i o medal za liczne zasługi dla SLD.[/quote]Wspólpracowałem z SLD w Gdańsku w ramach kampanii wyborczej do europarlamentu. Dostałem stosowną zapłatę za swoją prace! Prawda aktualnie realizuję się w firmie gastronomicznej. Do budy i odgrzewania kotletow bardzo jej daleko!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zenio - niezalogowany 2014-10-10 10:17:30

    Pan nadredaktorek nie pracuje już dla p. Millera? Wiedziałem, że bystry ten Miller :-).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-10-10 10:17:06

    [quote name="fafa"]A ja ci pierzuniuniu z dobrego serca sugeruję lekarza. Opowiedz jak to było z nagrodą Grabskiego dla ciebie. Ilu osobom wysłałeś wypełniony wniosek z prośbą by złożyli w starostwie wniosek o nagrodę dla ciebie? To jest dopiero próżność. Współczuję ci jej.[/quote]O pryznaniu nagrody im. Władysława Grabskiego decyduje kapituła w głosowaniu. Skład kapituły to sześć osób. Dziekuję kapitule że uznala, że zasługuję na tą nagrodę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Golian - niezalogowany 2014-10-10 09:39:58

    A podobno i na Panu byłemu nadredaktorowi Pierzankowskiemu poznali się już w SLD w Sopocie i teraz odgrzewa hamburgery w jakiejś budzie. Pewnie o kolejny tytuł nie chcieli wystąpić, a może i o medal za liczne zasługi dla SLD.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fafa - niezalogowany 2014-10-10 09:37:32

    A ja ci pierzuniuniu z dobrego serca sugeruję lekarza. Opowiedz jak to było z nagrodą Grabskiego dla ciebie. Ilu osobom wysłałeś wypełniony wniosek z prośbą by złożyli w starostwie wniosek o nagrodę dla ciebie? To jest dopiero próżność. Współczuję ci jej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Max - niezalogowany 2014-10-10 08:50:15

    biegną do korytka :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolanta - niezalogowany 2014-10-10 08:47:35

    [quote name="Grunia"]Jacyś tacy nerwowi ci kandydaci. Żaden nie może ustać w spokoju, jak nie z nogi na nogę przestępują, to rączki zacierają albo rękawki poprawiają. Spokojnie! Będzie dobrze.[/quote]Do władzy im spieszno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grunia - niezalogowany 2014-10-10 08:44:42

    Jacyś tacy nerwowi ci kandydaci. Żaden nie może ustać w spokoju, jak nie z nogi na nogę przestępują, to rączki zacierają albo rękawki poprawiają. Spokojnie! Będzie dobrze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bezrobotny w łowiczu - niezalogowany 2014-10-10 08:42:12

    Bardzo ładnie na fotkach pan cipiński, i ząbek biały widać, lekki sztuczny uśmiech i but brązowy ależ pasuje do garnituru.Taki nasz łowicki człowiek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pierzankowski - niezalogowany 2014-10-10 08:42:11

    Krystian Cipiński byłby dużo lepszym naczelnikiem wydziału promocji niż Michalak i Zalewski razem wzięci. Dlatego mu sugerowałem postawienie takiego warunku. Byłoby to w interesie miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bezrobotny w łowiczu - niezalogowany 2014-10-10 08:38:49

    Do wwwjak burmistrz da robotę to leni nie budiet niet obiecuję.Ty szczęśliwy bo ją masz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tomek w - niezalogowany 2014-10-10 08:02:22

    [quote name="anty-pierz"]Ty pierzu myślisz, że Krystian jest taki jak ty, że za pomoc p. Urbankowi w wyborach chciałeś dla siebie wiceburmistrza. To by dopiero była komedia. Pisał byś wtedy wnioski do ministerstwa. Nie o pieniądze dla Łowicza ale o nagrodę dla siebie. Masz już w tym doświadczenie.[/quote]nagroda dla siebie hahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    www - niezalogowany 2014-10-10 07:46:51

    [quote name="czy to prawda?"]„Krzysztof Kaliński liczy zapewnie na dużą pomoc w kampanii "ekipy z ŁOKu" z Krystian Cipiński na czele. Sugeruje Krystianowi postawienie burmistrzowi jasnych warunków: "pomogę ale w przypadku wygranej oczekuje przynajmniej funkcji naczelnika promocji".”http://pierzankowski.blogspot.com/[/quote]Pan Kuba jak zawsze miesza, bo chce zaistnieć... Weź się za robotę leniu!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anty-pierz - niezalogowany 2014-10-10 07:16:35

    Ty pierzu myślisz, że Krystian jest taki jak ty, że za pomoc p. Urbankowi w wyborach chciałeś dla siebie wiceburmistrza. To by dopiero była komedia. Pisał byś wtedy wnioski do ministerstwa. Nie o pieniądze dla Łowicza ale o nagrodę dla siebie. Masz już w tym doświadczenie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    berta - niezalogowany 2014-10-10 06:58:19

    Krzysiu Dziedzic jaki zestresowany, chyba nie zdążył lulka spalić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel - niezalogowany 2014-10-10 06:43:48

    [quote name="Józek"]Edwardzie Bąk, czekam na Twój komentarz!!![/quote]Z pieskiem jest na błoniach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel - niezalogowany 2014-10-10 06:42:50

    [quote name="QWERTY"]Trochę lekcji savoir vivre. Panie Krystianie, takiego koloru butów nie zakłada się do garnituru! Petel chyba przyszedłeś prosto z lekcji WF! Panie burmistrzu i Panie Michalak, proszę pamietać, że dolny guzik przy marynarce zawsze pozostaje rozpięty. Panie Szymajda, gdzie łowicki krawat? :-)[/quote]Spostrzegawczo i trafnie. Ale od tych wyborców zbyt wiele nie wymagaj.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    QWERTY - niezalogowany 2014-10-10 06:36:56

    Trochę lekcji savoir vivre. Panie Krystianie, takiego koloru butów nie zakłada się do garnituru! Petel chyba przyszedłeś prosto z lekcji WF! Panie burmistrzu i Panie Michalak, proszę pamietać, że dolny guzik przy marynarce zawsze pozostaje rozpięty. Panie Szymajda, gdzie łowicki krawat? :-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józek - niezalogowany 2014-10-10 06:16:39

    Edwardzie Bąk, czekam na Twój komentarz!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2014-10-10 06:13:31

    [quote name="lisek"]Jedyne co burmistrz Kaliński zrobił dla miasta to postawił kolejne pomniki/tablice pamiątkowe, chciał zbudować nowy kościół i uczcił kolejne rocznice patriotyczne itp...Nic dla zwykłych mieszkańców, nic dla młodych ludzi!Moi znajomi wyjechali do Łodzi lub Warszawy za pracą i nikt nie wróci bo do czego...?My chcemy pracy i zainteresowania ze strony burmistrza![/quote]Jaką on prace stworzy he.he.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wąsal - niezalogowany 2014-10-10 06:10:48

    pan kaliński ma dobrą reklame w lowicz24 i łowiczaku dlatego jest taki gieroj. Podobnie jak platforma w tvn i gazecie wybiurczej. A co zrobil dla łowicza , mało i nic ważnego, a co zrobi nowego?? jak przez dwie kadencjie niewiele skąd siły i pomysły przecież już w niemłodym czlowieku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czy to prawda? - niezalogowany 2014-10-10 05:22:52

    „Krzysztof Kaliński liczy zapewnie na dużą pomoc w kampanii "ekipy z ŁOKu" z Krystian Cipiński na czele. Sugeruje Krystianowi postawienie burmistrzowi jasnych warunków: "pomogę ale w przypadku wygranej oczekuje przynajmniej funkcji naczelnika promocji".”http://pierzankowski.blogspot.com/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dyzio - niezalogowany 2014-10-10 05:20:27

    I nikt im nie wmówi że lewa to lewa, a o kolory to w ogóle strach pytać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2014-10-09 22:16:39

    Patrząc po tym, ile plusów i minusów mają posty tutaj to widzę, że kampanie wyborcza burmistrza już trwa w najlepsze... :) Mam tylko nadzieję, że nie będziecie zajmować się komentowanie i minusowaniem w godzinach pracy :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fakt - niezalogowany 2014-10-09 22:07:51

    [quote name="mr"][quote name="ag"]Czyje interesy będą reprezentować... z listy Burmistrza, którzy pracują w instytucjach podległych Burmistrzowi?Wyborców, czy Burmistrza?Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]Mądry i logiczny komentarz.[/quote]Zgadzam się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fakt - niezalogowany 2014-10-09 22:04:26

    [quote name="as"]Ja uważam, że to ekipa wiarygodnych, pracowitych i znanych ludzi. A wpisy michałków, jacusiów, robusiów, tomusiów, kubusiów wskazują jedynie, że strach przed wynikiem obleciał. Bo ich komiteciki słabiutkie.[/quote]Są tacy wiarygodni jak Mietek Szymajda został radnym z listy PiSa jest w koalicji z PSLa teraz od Burmistrza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    as - niezalogowany 2014-10-09 21:46:48

    Ja uważam, że to ekipa wiarygodnych, pracowitych i znanych ludzi. A wpisy michałków, jacusiów, robusiów, tomusiów, kubusiów wskazują jedynie, że strach przed wynikiem obleciał. Bo ich komiteciki słabiutkie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Boogs - niezalogowany 2014-10-09 21:34:23

    Niestety, zmarnowana ostatnia kadencja! O tę jedną chyba za dużo. Marazm i kompletnie nic nierobienie przed nami?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2014-10-09 21:32:04

    Śmiać się...nie, nie do śmiechu mi. Płakać? O, z pewnością nie! Ale jak ludzie nie zmądrzejecie, to dalej będziecie zarządzani i przez Urząd i panią Anię od seniorów i przez geniusza pomocy społecznej oraz paru innych urzędników.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lisek - niezalogowany 2014-10-09 21:27:36

    cd.Pan Kaliński potrafi tylko kręcić wąsem, zero inicjatywy i pomysłu na to miasto!Stagnacja, stagnacja i ciągłe spory z powiatem (po co robić dwa punkty informacji turystycznej 100 m od siebie - po co na to wydawać pieniądze?)Dosyć już folkloru z którego miasto nic nie ma, nic się nie buduje, nie ma pracy!Nich kandydaci na burmistrza to przeczytają i się wezmą do roboty!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lisek - niezalogowany 2014-10-09 21:23:42

    Jedyne co burmistrz Kaliński zrobił dla miasta to postawił kolejne pomniki/tablice pamiątkowe, chciał zbudować nowy kościół i uczcił kolejne rocznice patriotyczne itp...Nic dla zwykłych mieszkańców, nic dla młodych ludzi!Moi znajomi wyjechali do Łodzi lub Warszawy za pracą i nikt nie wróci bo do czego...?My chcemy pracy i zainteresowania ze strony burmistrza!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia1 - niezalogowany 2014-10-09 20:26:57

    Pan Burmistrz ma hasło złożone z trzech słów: otwarty, niezależny i energiczny. Zadne z tych słów niestety nie pasuje do niego i osób z Komitetu Wyborczego. Zgadzam się z przedmówcą, trzeba poznać prorgam, a ja jak i prawdopodobnie wielu z nas go nie zna.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2014-10-09 20:22:13

    Hasła dość płytkie niestety. Widze tylko wons i pychę...Chciałbym wiedzieć jaki ma program Pan Jan Kalińśki? Nie było do tej pory żadnego komunikatu w tym temacie. Żadnego pomysłu na Łowicz!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mr - niezalogowany 2014-10-09 20:20:14

    [quote name="ag"]Czyje interesy będą reprezentować kandydaci na radnych do Rady Miejskiej z listy Burmistrza, którzy pracują w instytucjach podległych Burmistrzowi?Wyborców, czy Burmistrza?Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]Mądry i logiczny komentarz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fakt - niezalogowany 2014-10-09 20:17:31

    Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]Myślę, że większość tutaj ma swoje zdanie i nie będą tzw. słupami, jak niektorzy w minionej kadencji...[/quote]Mają takie zdanie ja Mietek Szymajda został radnym z listy PiSa jest w koalicji z PSL

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Onufry - niezalogowany 2014-10-09 20:13:59

    Pogratulować ekipy – ostatecznie będą fajne klipy na youtube za pieniądze podatników (np.: Ice Bucket Challenge z Burmistrzami w roli głównej ba teraz to już z całym sztabem ;)) spektakularnych inwestycji to się raczej nie doczekamy no może przy tej ekipie za 4 lata ;).Kilka osób zatrudnienie znajdzie bo kilku dodatkowych przewodników potrzeba aby wskazywali, która strona to lewa ;) (vice Burmistrzowi to na co dzień nie będzie wypadało ;)).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    minusiki - niezalogowany 2014-10-09 20:11:31

    Jacek i Krystianzejdźcie już z kompa, bo jutro do pracy.Należy się wyspać, bo Burmistrz będzie nie zadowolony.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2014-10-09 20:03:32

    [quote name="rym"][quote name="Wyborca"]Wyborcy! Pan Kaliński nie zrobi już nic dla Łowicza!!! Zrozumcie to!![/quote] Wróżbita Maciej?[/quote]Niech będzie Wam hejterzy, wróżbita Maciej..wiecie doskonale o tym ze Pan Kaliński jest już wypalony jako Burmistrz Łowicza!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rym - niezalogowany 2014-10-09 19:58:06

    [quote name="Wyborca"]Wyborcy! Pan Kaliński nie zrobi już nic dla Łowicza!!! Zrozumcie to!![/quote] Wróżbita Maciej?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2014-10-09 19:55:58

    Wyborcy! Pan Kaliński nie zrobi już nic dla Łowicza!!! Zrozumcie to!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2014-10-09 19:51:12

    A kontrkandydaci hejtują i plują w monitor :) stary motyw...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    stanek - niezalogowany 2014-10-09 19:42:18

    Mocna lista. Starszy gość troche średni ale reszta będzie sie wyraźnie liczyć w stawce.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2014-10-09 19:37:18

    [quote name="ernst"][quote name="ag"][…]Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]Myślę, że większość tutaj ma swoje zdanie i nie będą tzw. słupami, jak niektorzy w minionej kadencji...[/quote]Ty "myślisz"a życie mówi swoje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bodek - niezalogowany 2014-10-09 19:35:17

    O, jest nawet ten co polewał Kalińskiego wodą. Cóż za zbieg okoliczności.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ernst - niezalogowany 2014-10-09 19:27:29

    [quote name="ag"][…]Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.[/quote]Myślę, że większość tutaj ma swoje zdanie i nie będą tzw. słupami, jak niektorzy w minionej kadencji...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ochlapus - niezalogowany 2014-10-09 19:24:56

    O żesz ty qwa mać. Ja pier...le. Niektórzy sią załapali na dwa zdjęcia a chłopiec z plakatu tylko na jedno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasia1 - niezalogowany 2014-10-09 19:22:17

    [quote name="Jacek"]Super, taka samorządowa władza gwarantuje nam nadal taki Łowicz jaki mamy dzisiaj, mieszkańcy Łowicza chyba są zadowoleni z dokonanych wyborów - czy tak ?[/quote]Bardzo zadowoleni, aż wyjeżdzają za pracą do Warszawy i Łodzi, Kutna i Sochaczewa, bo tutaj nie mają czego szukać;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ag - niezalogowany 2014-10-09 19:22:11

    Czyje interesy będą reprezentować kandydaci na radnych do Rady Miejskiej z listy Burmistrza, którzy pracują w instytucjach podległych Burmistrzowi?Wyborców, czy Burmistrza?Czy zagłosują w interesie Wyborców a wbrew woli Burmistrza?Przecież to jest ich przełożony i pracodawca.Czy o takich reprezentantów chodzi Wyborcom?Ja chcę aby radny reprezentował Wyborców a nie Burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    beck - niezalogowany 2014-10-09 18:53:51

    Co by nie mówić - mocna kapela.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2014-10-09 18:47:17

    Super, taka samorządowa władza gwarantuje nam nadal taki Łowicz jaki mamy dzisiaj, mieszkańcy Łowicza chyba są zadowoleni z dokonanych wyborów - czy tak ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do