Reklama

Marcin Kosiorek wystosował oświadczenie ws. miejskiej spółki

17/07/2015 12:23

- Nie zamierzam ubiegać się o żadne stanowisko w powstającej spółce, jak i w żadnej jednostce podległej Urzędowi Miejskiemu w Łowiczu - oświadcza Marcin Kosiorek, autor szeroko komentowanej strategii Centrum Rozwoju Lokalnego w Łowiczu.

 

 

Radny powiatowy Prawa i Sprawiedliwości zamieścił dziś (17 lipca) stosowne oświadczenie na swoim profilu na facebooku. W piśmie prosi, aby decyzje personalne, jakie będą pojawiać się wokół Kaliskiej 5, nie łączyć z jego osobą.

Lokalnym mediom zarzuca stronniczość, brak obiektywizmu i łamanie wszelkich zasad uczciwości relacjonowania sprawy. - Jestem przez polityków atakowany z imienia i nazwiska, a „fachowcy” rzekomo znający sprawę Kaliskiej 5 od podszewki wypowiadają się anonimowo - twierdzi Marcin Kosiorek.

Samorządowiec uważa również, że „w swej politycznej walce moi antagoniści zapomnieli się na tyle, że rozwój Miasta i działania społeczne na rzecz mieszkańców stały się dla nich całkowicie bez znaczenia”. Jak przekonuje, dla niego są najważniejsze.

Pełna treść oświadczenia Marcina Kosiorka

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Wstyd - niezalogowany 2015-07-22 13:09:26

    Biedulek założył fanpejdża na fejsbuku "polityk" :D:D i prosi żeby Go nie hejtować :D plagiatu Ci nie zapomnimy i będziemy wszystko wyciągać w kolejnych wyborach. Wstyd mi że moje miasto kompromituje taki człowiek...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kermit - niezalogowany 2015-07-22 12:44:35

    Łowiczem rządzi SITWA i UKŁADY, a co na to kaczyński.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    katon - niezalogowany 2015-07-22 12:42:17

    ROZKRADNĄ TO PIĘKNE MIASTO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tt - niezalogowany 2015-07-21 21:15:25

    [quote name="do fdgdg"][quote name="fdgdg"]Kosiorek oddawaj kasę! Kaliński - oddawaj stołek![/quote]Skoro jesteś tak odważny i stawiasz tak śmiałe żądania to ujawnij się z imieniani nazwiska.[/quote]A ty się przedstawiles?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Albert P. - niezalogowany 2015-07-21 17:00:12

    http://www.lodzkie.eu/data/notices/zawiadomienie_rm_w_lowiczu_431.pdfPrzypadkowy dzień oświadczenia ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tomek - niezalogowany 2015-07-21 09:57:32

    Pan kosiorek boi się ,że jeśli powstanie afera o łowicki pis cały pis na tym straci bo po wytrąci argument ,że w pis nie ma układzików..swoją drogą nie rozumiem pana kosiorka który na sesji prezentuje strategię nowej spółki..skoro ma być nie kojarzony to po co robił prezentację ? http://lowicz24.eu/wiadomosci/l24/7537-spolka-powolana-mimo-kontrowersji-video

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    parys - niezalogowany 2015-07-20 22:03:25

    dookoła pierdoła jak długo jeszcze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lina - niezalogowany 2015-07-20 22:02:11

    [quote name="bubu"]Chcemy pana Bejdy na posła[/quote]Do Brukseli

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Eleonora - niezalogowany 2015-07-20 11:26:00

    [quote name="Jolka"]Ale pan Kosiorek jest bardzo przystoiny i ma wiele uroku osobistego.[/quote]...widziałam przystojniejszych, no Clinton Eastwood to on na pewno nie jest:-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolka - niezalogowany 2015-07-20 08:13:48

    Ale pan Kosiorek jest bardzo przystoiny i ma wiele uroku osobistego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    :D - niezalogowany 2015-07-19 22:11:37

    [quote name="ola"]Trzeba donieść kaczyńskiegmu o tym co wyprawia jego "członek"[/quote]chyba niezbyt wiele, bo Kaczor nadal bezdzietny...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    .s p o ł e c z n i k - niezalogowany 2015-07-19 21:09:11

    Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2015-07-19 20:04:16

    [quote name="..."]Za powstaniem spółki byli radni ...[/quote]Proszę o sporządzenie listy radnych,nktórzy bylinza wydaniem 105tys. na limuzynę dla wszechstronie wykształconego (tu i tam) "technika" ze Staroscińskiej, bo właśnie brakuję pipieniedzy na tę nieruchomość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2015-07-19 19:53:41

    Za powstaniem spółki byli radni PiS: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Stasz ewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, a także popierający burmistrza: Henryk Zasępa, Zofia Wielemborek i Grzegorz Durka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sympatyk PiS - niezalogowany 2015-07-19 19:51:18

    [quote name="."]Czy p.Kosiorek?Kosiorek kopiował...http://www.lowiczanin.info/gospodarka/wydarzenia/-Marcin-Kosiorek-kopiowal-na-potege/ "przez ... programem antyplagiatowym ..." http://www.wycinanka.eu/Raport_plagiat.html Społeczne „NIE” dla działalności CRLhttps://www.facebook.com/niedlacrl[/quote]Należy zebrać artykuły z Internetu i prasowe o tym co tu wyprawia Kosiorek z grupką radnych i przesłać Panu Kaczyńskiemu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    L - niezalogowany 2015-07-19 19:44:58

    [quote name="Przedruk."]co za tupet Wszyscy widzieli Pana prezentację zarówno na nagraniu jak i w pdfie. To mieszkańcy wyrazili opinię, a nie media. O jakim rozwoju i myśleniu o mieszkańcach tu mówimy? O tworzeniu czegoś nierozplanowane go, nieprzemyślaneg o, nieprzebadanego za pieniądze mieszkańców co być może przyniesie profity malutkiej grupce ludzi, a zwłaszcza kadrze zarządzającej[/quote]10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    King - niezalogowany 2015-07-19 18:45:15

    [quote name="lina"][quote name="?"]Dlaczego radny Marcin Kosiorek jest tak bardzo nielubianą osobą?[/quote]dlaczego tyle zawisci w ludziach Nie znam tego pana ale juz tego słuchac niemozna[/quote]...ten pan też suchej nitki nie zostawiał na niektórych:-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaliński - niezalogowany 2015-07-19 17:46:41

    jakieś żadania w stosunku do największego przedsiębiorcy jakim przecież jestem w Łowiczu???! Ja tu rządzę za wasze pieniądze ale wiedżcie, powiem szczerze już tylko z kredytów! Rządzę jak mi się podoba i jaki mam humor!O co wam chodzi o "HONOR" , czy humor? Ile on kosztuje i ile się da z niego wycisnąć dla mnie?[quote name="greta"]Panie kaliński za Kaliską i teren po jednostce powinien się pan podać do DYMISJI,gdyby pan miał HONOR !!!!![/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Donos do - niezalogowany 2015-07-19 17:39:09

    do Kaczyńskiego, banderowca, zyda Kalkensteina na którego Naród POlski wydał nakaz aresztowania? Szkoda czasu i fatygi! Konieczne wypowiedzenie posłuszeństwa wszystkim organom państwa jak tez partiom Knesejmu m.in. PiS!!!http://worldinfoport.hvs.pl/lech-kalkenstein-kaczynski-mesjaszem-judeopoloni/http://www.narodowy-serwis-informacyjny.pl/2015/07/16/politycy-po-i-pis-wraz-z-banderowcami/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    klub - niezalogowany 2015-07-19 16:06:03

    [quote name="ola"]Trzeba donieść kaczyńskiegmu o tym co wyprawia jego "członek"[/quote]donies donosicielko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ola - niezalogowany 2015-07-19 15:49:00

    Trzeba donieść kaczyńskiegmu o tym co wyprawia jego "członek"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adam - niezalogowany 2015-07-19 15:47:00

    ="maria"]Panie kaliński zmarnował pan 4 miliony publicznych pieniędzy na zakup tej rudery na Kaliskiej i marnuje pan je nadal na niedorzeczne pomysły na jej funkcjonowanie.KIEDYŚ ZA TO ODPOWIESZ kaliński.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ninka - niezalogowany 2015-07-19 15:34:41

    Słyszałam,ze P Bejda ma klinike medyczna w Warszawie i co z tego ze ma PsL góra brawo .P Bejda posłem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lina - niezalogowany 2015-07-19 15:27:09

    [quote name="?"]Dlaczego radny Marcin Kosiorek jest tak bardzo nielubianą osobą?[/quote]dlaczego tyle zawisci w ludziach Nie znam tego pana ale juz tego słuchac niemozna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hans - niezalogowany 2015-07-19 10:45:17

    Kosiorek zapisz się do SLD. Kosiorek zapisz się do Platformy. Kosiorek ile płacisz za internetowe doradzanie ci? Doradzam, zapisz się do Gędka, dobrze skończysz.Ten atak jest oczywisty. Układ się wali. Zmiana szefa Urzędu Skarbowego to zagrożenie dla układu biznesowego, a że Kosiorek nie stworzył układu z biznesem to został zaatakowany. Daj tłustym misiom gwarancję nietykalności po wygranych przez PiS wyborach to będziesz miał dobrą prasę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyborca PIS - niezalogowany 2015-07-19 10:35:49

    Panie Kosiorek dlaczego kompromituje pan PIS , WCHODZĄC W UKŁAD Z OBECNYM BURMISTRZEM.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    greta - niezalogowany 2015-07-19 10:33:42

    Panie kaliński za Kaliską i teren po jednostce powinien się pan podać do DYMISJI,gdyby pan miał HONOR !!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krek - niezalogowany 2015-07-19 10:26:16

    Kosior wstydu sobie narobiłeś na całe miasto. najpierw żenująco błagałeś na sesji powiatu żeby ludzie skończyli serial pt. M. Kosiorek a swoim plagiatem dodałeś sobie jeszcze kilkaset odcinków. No normalnie moda na sukces. Słaby jesteś niesamowicie i do tego głupszy niż myślałem. Napiszemy oficjalnie do Kaczyńskiego co Ty tu wyprawiasz i jak kompromitujesz cała partie w Łowiczu, a że jest kampania to.... Jak najmniej skandali by sobie życzyli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ? - niezalogowany 2015-07-19 10:00:41

    Dlaczego radny Marcin Kosiorek jest tak bardzo nielubianą osobą?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-07-19 08:10:25

    Panie kosiorek czemu wspiera pan tego przegranego, upadłego i wypalonego z jakichkolwiek pomysłów burmistrza.Kaliński nie urzęduje lecz wegetuje i rujnuje to miasto.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    robek - niezalogowany 2015-07-19 08:06:33

    Krzysztof K. dO A.A.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obsetwator - niezalogowany 2015-07-19 07:47:22

    Mostu nie remontują na wyraźne polecenie czarnych,jak kaplicę na cmentarzu postawią wtedy za most się wezmą. Czarni górą na tym łez padole.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaliński - niezalogowany 2015-07-19 06:56:38

    Nic takiego się nie stało, że most na Mostowej poczeka na remont do ...nie wiem dokąd! Przecież wazniejsze było dla mnie i jeszcze jednego Pana K. budowanie obwodnicy przez środek miasta no i ronda giganta przy starostwie! Cieszcie się też rowerzysci, bo będziecie mieć tam przestronną ścieżkę!Jak most na Mostowej się rozpadnie to ja z domu do ratusza nie będę korzystał z przeprawy rzecznej ale będę jeżdził własne tą obwodnicą, tym rondem -gigantem!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaliński - niezalogowany 2015-07-19 06:46:15

    o wyprasza sobie takie brednie! Ja jestem największym łowickim przedsiębiorca, no może po mleczarni, o czym wam mówiłem przed wyborami i tłumacvzyłem! Kupiłem Kaliska bo mi się tak podobało, bo ja tu rząąądze!!! No cóż ,ze za wasze mieszkańców pieniądze! No niby za czyje miałbym kupić?Za swoje chyyba bym takiego bubla nie kupił! [quote name="Tomasz"]Jakie doświadczenie mają p. Kosiorek, Trzoska i Kaliński? Co oni mają wspólnego z biznesem? ...[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bez honoru - niezalogowany 2015-07-19 06:35:25

    i bez godności jest Kosiorek, który jak sam twierdzi pobierał lekcje samorządności w kościołach i rzekomo należy i utożsamia się z prawem i sprawiedliwością! Nalezy do żydowskiego PiS i nawet jest przewodniczącym łowickich struktur ale jak widać nie musi się stosować ani do prawa ani do elementarnych zasad sprawiedliwości, czy tez zasad moralnych!Powinien wycofac się z bycia powiatowym radnym i zniknąc z polityki !Dość Kalińszczyzny i Kosiorkowstwa-kolesiostwa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    * - niezalogowany 2015-07-19 02:50:10

    Polityka za pieniądze podatnika? Stworzono spółkę dla szefa PiSTypowany na prezesa spółki polityk PiS twierdzi, że CRL powinno zacząć się bilansować finansowo za 3-4 lata. Po co więc miastu spółka, która będzie na garnuszku ratusza przez najbliższe kilka lat?http://lowicz.naszemiasto.pl/artykul/polityka-za-pieniadze-podatnika-stworzono-spolke-dla-szefa,3431603,art,t,id,tm.html

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    l - niezalogowany 2015-07-19 02:48:53

    "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania. Bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ! - niezalogowany 2015-07-19 02:47:46

    Za powstaniem spółki byli radni PiS: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Stasz ewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, a także popierający burmistrza: Henryk Zasępa, Zofia Wielemborek i Grzegorz Durka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przedruk. - niezalogowany 2015-07-19 02:45:34

    co za tupet Wszyscy widzieli Pana prezentację zarówno na nagraniu jak i w pdfie. To mieszkańcy wyrazili opinię, a nie media. O jakim rozwoju i myśleniu o mieszkańcach tu mówimy? O tworzeniu czegoś nierozplanowane go, nieprzemyślaneg o, nieprzebadanego za pieniądze mieszkańców co być może przyniesie profity malutkiej grupce ludzi, a zwłaszcza kadrze zarządzającej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    s p o ł e c z n i k. - niezalogowany 2015-07-19 02:43:56

    Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zadnych posłów - niezalogowany 2015-07-18 23:00:10

    ,żadnych wyborów nie będzie! Wybory żydowskiego okupanta z mocy prawa Suwerena sa NIEWAŻNE!!! Oni, czyli zydowscy okupanci już się wybrali!Farsę wyborczą odstawią! Naród Polski jako Suweren wypowiada posłuszeństwo wszystkim organom państwa !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nie minusuj - niezalogowany 2015-07-18 22:55:40

    faktów ! Oddziały OKNP znajdą wszystkich wrogów Narodu Polskiego i Polski nie tylko tych z ratusza, sądu, prokuratury, policji, czy łowickiego kleru !!!Zastosują zapisy dekretu ! Nie myślcie kolaboranci i mośki,ze jesteście bezkarni! Wyroki smierci już wydali na was wasi mocodawcy jako niewygodnym swiadkom ich przestępstw przeciw ludzkości!http://polskiruchoporu.neon24.pl/post/123814,zagraza-militaryzm-i-rewizjonizm-niemiecko-zydowski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bubu - niezalogowany 2015-07-18 22:52:15

    Chcemy pana Bejdy na posła

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Fałszowanie wyborów - niezalogowany 2015-07-18 22:51:01

    w ratuszu trwa od wielu lat ! Kaliński jest nielegalnym burmistrzem!Urząd miasta i nie tylko ,zarejetrowany jest w Waszyngtonie jako zydowski geszeft! Zydowski okupant w ratuszu traktuje miasto jak prywatny folwark i robi co chce byle śłużyć obcym!http://justice4poland.com/2014/06/18/stop-talmudycznym-rzadom-w-polsce/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    oooo - niezalogowany 2015-07-18 21:56:01

    [quote name="obiektywny"][quote name="do piotr"][quote name="piotr"]Miejscowi budowlańcy mówią że wartość kaliskiej to max 1 milion,a nasz "zaradny" burmistrz dał 4-ZASTANAWIAJĄCE. To temat dla C B A.Jeśli tak to dlaczego nie kupił 6 ha po jednostce z 5 mln[/quote]bo jednostkę wziął Krajewski za jakieś rozliczenia z armią i dobre układy z Kalinem ,a popatrzcie jak tą ulice robią każdy robotnik wydmuchał by ze dwa promile

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obiektywny - niezalogowany 2015-07-18 21:35:50

    [quote name="do piotr"][quote name="piotr"]Miejscowi budowlańcy mówią że wartość kaliskiej to max 1 milion,a nasz "zaradny" burmistrz dał 4-ZASTANAWIAJĄCE. To temat dla C B A.[/quote]Jezeli tak mówią to kłamią. Proszę sprawdzić ile zapłacił Mostowski za dużo mniejszy teren i za ile sprzedano tereny po byłych kotłowniach. Proszę się nie zastanawiać, tylko sprawdzić.[/quote]Jeśli tak to dlaczego nie kupił 6 ha po jednostce z 5 mln

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józio - niezalogowany 2015-07-18 21:08:45

    Tomek wracaj do pizzerii

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyborca - niezalogowany 2015-07-18 20:44:02

    Proponuję akcję - w jakichkolwiek wyborach nie głosujemy na p. Kosiorka - ZERO GŁOSÓW NA NIEGO. Ten pan wycofał się z prezesury zapewne tylko z obawy o swój wynik wyborczy, bez którego nie istnieje. NIE GŁOSUJĘ NA KOSIORKA - to jest hasło dla wszystkich na wybory! Podziękujmy temu panu w ten sposób. Panu Kalińskiemu też podziękujmy w ten sposób, choć w jego przypadku przydałoby się referendum odwołujące.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomasz - niezalogowany 2015-07-18 20:31:02

    Jakie doświadczenie mają p. Kosiorek, Trzoska i Kaliński? Co oni mają wspólnego z biznesem? Odpowiedzią na to pytanie są zmiany, a raczej ich brak jeśli chodzi o rozwój gospodarczy Łowicza. Co panowie zrobili, żeby przyczynić się do tworzenia nowych miejsc pracy dla m.in. młodych mieszkańców. Budowa pomników i parków nie pomoże w rozwoju gospodarczym Łowicza i okolic. Mam nadzieję, że ten zimny prysznic, który trwa od kilku lat w Łowiczu, wreszcie przebudzi mieszkańców/wyborców...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kik - niezalogowany 2015-07-18 16:05:38

    Lowicz to miasto kupione przez bogatych pan M dostał w łodzi dofinansowanie na okna ciekawe od kogo ,kto mu przyznał

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pol - niezalogowany 2015-07-18 14:27:59

    [quote name="do I"][quote name="l"]Polityka za pieniądze podatnika?[/quote]Jeżeli polityka ma być finasowana nie przez podatnika, to przez kogo? Oligachów? Lokalnych mafiozow czy zagraniczne koncerny?[/quote]Czyli p.Kosiorek chce politykę uprawiać z kasy danej przez łowickiego podatnika Urzędowi Miejskiemu w Łowiczu?!Na cele partyjne są środki z kasy państwowej!Nareszie powiedziałeś prawdę o co też chodziło,na to Nie ma zgody!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczak - niezalogowany 2015-07-18 14:22:43

    [quote name="do?"][quote name="?"]...http://www.lowiczanin.info/gospodarka/wydarzenia/-Marcin-Kosiorek-kopiowal-na-potege/ [/quote]Nowy Lowiczanin=organ POGranda-waliGorski = zakłamany utrwalacz wadzy PSL-SLD[/quote]To jest człowiek kalińskiego a dokladnie rzecz ujmująć ojciec chrzesny jego dziecka a kalinski jest ojcem chrzesnym waligorskiego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    .......... - niezalogowany 2015-07-18 14:22:08

    [quote name="do obiektywnego"][quote name="obiektywny"]zobacz sam czy tylko przepisy prawne były kopiowane przez p.Kosiorka.http://www.wycinanka.eu/Raport_plagiat.html[/quote]Znów kłamstwo i pomówienie, bo nie kopiowane tylko cytowane. Proszę popatrzeć, że są podawane źródła.[/quote]Popatrzyłam i jak mówiłam /do przepisów prawnych nic nie mam/a pozostałe zerżnięte są żywcem !!!i o tym jest mowaCzy jest inaczej? oceńmy sami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do I - niezalogowany 2015-07-18 14:05:11

    [quote name="l"]Polityka za pieniądze podatnika?[/quote]Jeżeli polityka ma być finasowana nie przez podatnika, to przez kogo? Oligachów? Lokalnych mafiozow czy zagraniczne koncerny?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do obiektywnego - niezalogowany 2015-07-18 13:57:27

    [quote name="obiektywny"]zobacz sam czy tylko przepisy prawne były kopiowane przez p.Kosiorka.http://www.wycinanka.eu/Raport_plagiat.html[/quote]Znów kłamstwo i pomówienie, bo nie kopiowane tylko cytowane. Proszę popatrzeć, że są podawane źródła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obiektywny - niezalogowany 2015-07-18 13:33:57

    zobacz sam czy tylko przepisy prawne były kopiowane przez p.Kosiorka.http://www.wycinanka.eu/Raport_plagiat.html

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do? - niezalogowany 2015-07-18 13:30:04

    [quote name="?"]...http://www.lowiczanin.info/gospodarka/wydarzenia/-Marcin-Kosiorek-kopiowal-na-potege/ [/quote]Nowy Lowiczanin=organ POGranda-waliGorski = zakłamany utrwalacz wadzy PSL-SLD

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2015-07-18 12:37:59

    Przeciwni powstaniu spółki byli: Robert Wójcik, Mariusz Siewiera, Paweł Pięta, Zofia Kroc, Józef Szczepanik i Krzysztof Janicki. Od głosu wstrzymali się: Krzysztof Olko, Krystian Cipiński i Jakub Jędrachowicz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2015-07-18 12:37:17

    Za powstaniem spółki byli radni PiS: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Staszewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, a także popierający burmistrza: Henryk Zasępa, Zofia Wielemborek i Grzegorz Durka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    l - niezalogowany 2015-07-18 12:34:22

    Polityka za pieniądze podatnika? Stworzono spółkę dla szefa PiSTypowany na prezesa spółki polityk PiS twierdzi, że CRL powinno zacząć się bilansować finansowo za 3-4 lata. Po co więc miastu spółka, która będzie na garnuszku ratusza przez najbliższe kilka lat?http://lowicz.naszemiasto.pl/artykul/polityka-za-pieniadze-podatnika-stworzono-spolke-dla-szefa,3431603,art,t,id,tm.html

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ~ - niezalogowany 2015-07-18 12:33:06

    "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania. Bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Koli - niezalogowany 2015-07-18 09:34:33

    [quote name="kola"]Szanuję twoje zdanie, ale z opinią się nie zgadzam. Dzięki za kulturę ale najlepiej dla Kosiorka by było jak by tą funkcję podjął nie za żadną kasę a społecznie. ...[/quote]Zgadzam się, że pewnie byłoby lepiej społecznie lub choćby z większym udziałem społeczeństa - powinny byc jakieś rozmowy jakieś dyskusje i tu pan Mastowski ma rację, że powinno uwzględniac się jakies (może niekoniecznie wszystkie) opinie również doświadczonych przedsiębiorców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    erti - niezalogowany 2015-07-18 08:57:56

    [quote name="Przedruk"]co za tupet Wszyscy widzieli Pana prezentację zarówno na nagraniu jak i w pdfie. To mieszkańcy wyrazili opinię, a nie media. O jakim rozwoju i myśleniu o mieszkańcach tu mówimy? O tworzeniu czegoś nierozplanowanego, nieprzemyślanego, nieprzebadanego za pieniądze mieszkańców co być może przyniesie profity malutkiej grupce ludzi, a zwłaszcza kadrze zarządzającej[/quote]10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ew - niezalogowany 2015-07-18 08:49:41

    [quote name="s p o ł e c z n i k"]Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złTAK MOŻNA SOBIE ŻYĆ !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kola - niezalogowany 2015-07-18 08:44:16

    Szanuję twoje zdanie, ale z opinią się nie zgadzam. Dzięki za kulturę ale najlepiej dla Kosiorka by było jak by tą funkcję podjął nie za żadną kasę a społecznie. W tedy by nie było żadnych podejrzeń, a tak niestety ludzie mają już dosyć polityki w biznesie. Skoro ma obowiązki Radnego Powiatu to niech się z nich wywiązuje zgodnie z programem a nie łączy polityki z biznesem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Społecznik - niezalogowany 2015-07-18 08:42:40

    z Kosiorka???? Degrengolada, patologia, działania na szkodę miasta Kosiorka widoczne jak na dłoni a tu jeszcze śmie wytykać cyt:"stronniczość, brak obiektywizmu i łamanie wszelkich zasad uczciwości relacjonowania spraw"! Krytyka takich cwaniaków, obłudników to mieszkańców bezwzględne prawo i konieczność !W stanie najwyższego zagrożenia Polski podlega on rygorom Dekretu Suwerena z 02.04.2015 r. www.tcichocki.pl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Koli - niezalogowany 2015-07-18 08:37:57

    [quote name="kola"]dodam jeszcze , że skoro się wycofał ...[/quote]Marcin Kosiorek z niczego się wycofał, zatem proszę nie kłamać. Marcin Kosiorek tylko stanowczo zaprzeczył plotkom i pomowieniom rozsiewanym przez jego POlitycznych konkurentów i anPiSowskie meRdia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rozbój - niezalogowany 2015-07-18 08:31:28

    w biały dzień to Centrum Rozwoju Lokalnego już nie z Kosiorkiem??? Ojej ... Wystraszył się! Niechaj odda kasę za zbędna strategię !!! Jak nie z Kosiorkiem to będzie z byle kim innym np usłużnym Kalińskiemu Trzoską... Nielegalny Kaliński nie wycofa się z tej przestępczej transakcji! Ma listy żelazne biskupo-rabinów i jest nietykalny przez zydowskie geszefty łowickiego sądu ,czy prokuratury!Wypowiedzenie posłuszeństwa i obrona konieczna. www.tcichocki.pl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Koli - niezalogowany 2015-07-18 08:26:18

    [quote name="kola"]dodam jeszcze , że skoro się wycofał to coś jest nie tak albo się przestraszył albo uznał że się po prostu nie nadaje do pełnienia takiej funkcji stworzonej / nie oszukujmy się dla niego/ co śmierdzi na odległość. Po mojemu skompromitował tylko PIS w Łowiczu. Czy taka osoba powinna być w ogóle Radnym oto jest pytanie.[/quote]A ja dodam ...Szanuje Twoje zdanie, ale całkowicie się Twoją opinia nie zgadzam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janek - niezalogowany 2015-07-18 08:22:36

    Znam dobrze Kosiorka. Jeżeli burmistrz i jego świta wsadzili go na konia, to na pewno nie jest to jego ostatnie słowo. Na pewno wpuści Bzurę i okoliczne rzeczki do tej stajni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Janka - niezalogowany 2015-07-18 08:22:12

    [quote name="Janek"][quote name="ad walek"][quote name="walek"]No to teraz nasz [/quote]... ile ŁAS płaci ...?[/quote]Nie wiem ile placi ŁAS ale na pewno miastu wstydu nie przynosi.. wiec szanujmy to ,bo takich ludzi coraz mniej w tym miescie..[/quote]Na jakie podstawie twierdzisz, że ludzi którzy miastu wstydu nie przynoszą jest coraz mniej.Czy raczej chcialeś stwierdzić, że kiedy skompromitowany minister sportu przestał się fotografować z ŁAS to takich ludzi coraz mniej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do koli - niezalogowany 2015-07-18 08:12:38

    [quote name="kola"]... swiadczy o jego braku kultury politycznej. Skoro jest radnym w radzie powiatu to po jakie licho miesza się w sprawy Rady Miasta...[/quote]Zamiast poczekac i postawić meryotoryczne zarzuty to upolityczniono rozwoj miasta, zatem w takiej sytuacji Marcin Kosiorek i Burmistrz własnie politycznie wygrali.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kola - niezalogowany 2015-07-18 08:04:42

    dodam jeszcze , że skoro się wycofał to coś jest nie tak albo się przestraszył albo uznał że się po prostu nie nadaje do pełnienia takiej funkcji stworzonej / nie oszukujmy się dla niego/ co śmierdzi na odległość. Po mojemu skompromitował tylko PIS w Łowiczu. Czy taka osoba powinna być w ogóle Radnym oto jest pytanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janek - niezalogowany 2015-07-18 08:03:27

    [quote name="ad walek"][quote name="walek"]No to teraz nasz [/quote]Tam już jest "kaplica".Kaplica celebryty Sobola.I tylko ciekawe ile ŁAS płaci za wynajem sali do ćwiczeń.Może ktoś przypomni?[/quote]Nie wiem ile placi ŁAS ale na pewno miastu wstydu nie przynosi.. wiec szanujmy to ,bo takich ludzi coraz mniej w tym miescie..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kola - niezalogowany 2015-07-18 07:58:15

    Dziwię się Kosiorkowi, że tak się dał wpakować w maliny, ale to tylko swiadczy o jego braku kultury politycznej. Skoro jest radnym w radzie powiatu to po jakie licho miesza się w sprawy Rady Miasta.Pewnie Kaliński chciał się odwdzięczyć za poparcie w wyborach ale to wielki błąd który może kosztować Kosiorka jak i Burmistrza. To wszystko wygląda na korupcję polityczną i tyle w temacie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ad vocem - niezalogowany 2015-07-18 07:58:05

    [quote name="piotr"]Widzę żę kosiorek lub ktoś z rady miejskiej wziął się za pisanie obronnych komentarzy -ŻENADA.[/quote]PIOTR ŻENADA się myli, ale niech kombinuje dalej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do spolecznika - niezalogowany 2015-07-18 07:54:32

    [quote name="s p o ł e c z n i k"]Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf[/quote]Proszę łaskawie zauważyć, że kwota kredytu jest podana netto a kwota w oświadczeniu jest podana brutto i wtedy to juz tak łatwo nie da się porównywać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kola - niezalogowany 2015-07-18 07:52:17

    tyle szumu, zamieszania i wszystko padło.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    s p o ł e c z n i k - niezalogowany 2015-07-18 07:43:08

    Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    piotr - niezalogowany 2015-07-18 07:42:05

    Widzę żę kosiorek lub ktoś z rady miejskiej wziął się za pisanie obronnych komentarzy -ŻENADA.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ozi - niezalogowany 2015-07-18 07:41:04

    [quote name="do wyborcy"][quote name="wyborca pis"]Kosiorek skompromitowałeś PIS wchodząc do tego BAGNA kalińskiego, firmowałeś ten JAWNY PRZEKRĘT z kaliską swym nazwiskiem i logo partii.[/quote]Pan Kosiorek chciał coś zmienić, ... CYRK ... i Wyborcy to wiedzą.[/quote]Pan Kosiorek chiał doić kasę z ratusza, bo ma 73464,82 zł długu do spłacenia !!!http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do p.Lewandowskiego - niezalogowany 2015-07-18 07:31:46

    Skoro twierdzi Pan,że "miasto nie powinno robić konkurencji lokalnym przedsiębiorc"om to dlaczego Państwo powołało i "dopłaca" do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta? Zatem dlaczego Burmistrz i Rada Miasta ma służyć "już ustawionym" przedsiębiorcom zamiast wszystkim mieszkańcom, w młodym, dopiero rozpoczynajacym działalnośc, przedsiębiorcom?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do piotr - niezalogowany 2015-07-18 07:16:56

    [quote name="piotr"]Miejscowi budowlańcy mówią że wartość kaliskiej to max 1 milion,a nasz "zaradny" burmistrz dał 4-ZASTANAWIAJĄCE. To temat dla C B A.[/quote]Jezeli tak mówią to kłamią. Proszę sprawdzić ile zapłacił Mostowski za dużo mniejszy teren i za ile sprzedano tereny po byłych kotłowniach. Proszę się nie zastanawiać, tylko sprawdzić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do marii - niezalogowany 2015-07-18 07:12:57

    [quote name="maria"]Panie kaliński zmarnował pan 4 miliony publicznych pieniędzy na zakup tej rudery na Kaliskiej i marnuje pan je nadal na niedorzeczne pomysły na jej funkcjonowanie.[/quote]Może jakieś konkrety, zamiast zaklęć w stylu propapaGRANDY Nowego Łowiczanina - organu PO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    piotr - niezalogowany 2015-07-18 07:12:36

    Miejscowi budowlańcy mówią że wartość kaliskiej to max 1 milion,a nasz "zaradny" burmistrz dał 4-ZASTANAWIAJĄCE. To temat dla C B A.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do wyborcy - niezalogowany 2015-07-18 07:09:57

    [quote name="wyborca pis"]Kosiorek skompromitowałeś PIS wchodząc do tego BAGNA kalińskiego, firmowałeś ten JAWNY PRZEKRĘT z kaliską swym nazwiskiem i logo partii.[/quote]Pan Kosiorek chciał coś zmienić, ułatwić start młodym przedsiębiorcom ale upartyjnione meRdia uczyniły z tej cennej innicjatywy PARTYJNY CYRK ... i dalej próbują ti rozgrywać partyjnie ... ale dzialania na rzecz rozwoju lokalnego są konieczne i Wyborcy to wiedzą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maria - niezalogowany 2015-07-18 07:08:38

    Panie kaliński zmarnował pan 4 miliony publicznych pieniędzy na zakup tej rudery na Kaliskiej i marnuje pan je nadal na niedorzeczne pomysły na jej funkcjonowanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anka - niezalogowany 2015-07-18 07:04:25

    Kaliński to najgorszy burmistrz w historii Łowicza,nie zrobił nic by rozwinąć gospodarczo miasto, no i te przekręty z kaliską i jednostką wojskową-WSTYD panie kaliński a miałam pana za uczciwego człowieka ,bardzo sie zawiodłam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ad Przedruk - niezalogowany 2015-07-18 06:46:17

    [quote name="Przedruk"]co za tupet Wszyscy widzieli ... mieszkańcy wyrazili opinię, a nie media...?.... profity malutkiej grupce ludzi ....[/quote]Jacy mieszkańcy?Jacy mieszkańcy?Jacy mieszkańcy? Kłos, Mostowski, Siewiera, Bejda, Śmigiera, Sikorski, Plichta, anonimowa osoba znająca sytuację "od podszewki" - przecież to ich wypowiedzi zamiscił REDaktor Granda-waligórski w swoim szmatlawco-brukowcu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyborca pis - niezalogowany 2015-07-18 06:37:18

    Kosiorek skompromitowałeś PIS wchodząc do tego BAGNA kalińskiego, firmowałeś ten JAWNY PRZEKRĘT z kaliską swym nazwiskiem i logo partii.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Zuma - niezalogowany 2015-07-18 06:35:00

    [quote name="Zum"][quote name="do AsikA"][quote name="Asik"]... lokalny lider vel. dziedzic[/quote]Zajmij się lepiej swoim PSLem, bo 100tys. dla "malorolnego" na auto to było a teraz na remont nieruchomosci przy Staroscinskiej brakuje!... Bejda pobuje wiaduk w Myslakowie, jak obiecał ...?[/quote]Bejda bedzie posłem to pobuduje[/quote]Bejda zrobi dla Łowicza i Łowickiego wiele razy więcej niż będąc wiecewojewodą czyli bardzo duże ... NIC!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przedruk - niezalogowany 2015-07-18 06:12:37

    co za tupet Wszyscy widzieli Pana prezentację zarówno na nagraniu jak i w pdfie. To mieszkańcy wyrazili opinię, a nie media. O jakim rozwoju i myśleniu o mieszkańcach tu mówimy? O tworzeniu czegoś nierozplanowanego, nieprzemyślanego, nieprzebadanego za pieniądze mieszkańców co być może przyniesie profity malutkiej grupce ludzi, a zwłaszcza kadrze zarządzającej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewa - niezalogowany 2015-07-18 06:09:51

    Słucham, rozumiem stawiam loda

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zum - niezalogowany 2015-07-17 22:43:35

    [quote name="do AsikA"][quote name="Asik"]Wystraszył sie ze go Kaczyński wywali partii jak sie dowie co tu odwala lokalny lider vel. dziedzic[/quote]Zajmij się lepiej swoim PSLem, bo 100tys. dla "malorolnego" na auto to było a teraz na remont nieruchomosci przy Staroscinskiej brakuje!No i kiedy Bejda pobuje wiaduk w Myslakowie, jak obiecał przed jeszcze tamtymi wyborami?[/quote]Bejda bedzie posłem to pobuduje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zum - niezalogowany 2015-07-17 22:41:35

    Bardzo dobrze,ze P Kosiorek zrezygnował Podobno p Mostowski będzie remontował obiekt na Kaliskiej wg planu P Smigiery

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    longoria - niezalogowany 2015-07-17 22:34:24

    Łowicz miasto bardzo zamoznych ludzi ?Kto w Warszawie ma centrum medyczne?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    piloth - niezalogowany 2015-07-17 22:31:47

    [quote name="walek"]Pisząc drwiąco o "fachowcach" nie wspomniałKosiorek o p. Mostowskim. który na Radzie argumentami zgniótł go jak glizdę, nie dał mu żadnych szans .......[/quote]No i pan Mostowski nie ma konkurencji niech kupi cały łowicz i łodz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Waldek - niezalogowany 2015-07-17 22:30:46

    A według mnie to miało sens i szkoda że się Kosiorek wycofał. No ale pośród takiego ujadania to i św.Tomasz by nie wytrzymał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jancio wodnik - niezalogowany 2015-07-17 22:03:18

    walek ujawnij się tylko nie pod domeną matka kurka. Pogadamy :)Bo podejrzewam że placek jesteś, dziecko neostrady.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do AsikA - niezalogowany 2015-07-17 21:55:15

    [quote name="Asik"]Wystraszył sie ze go Kaczyński wywali partii jak sie dowie co tu odwala lokalny lider vel. dziedzic[/quote]Zajmij się lepiej swoim PSLem, bo 100tys. dla "malorolnego" na auto to było a teraz na remont nieruchomosci przy Staroscinskiej brakuje!No i kiedy Bejda pobuje wiaduk w Myslakowie, jak obiecał przed jeszcze tamtymi wyborami?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ksiądzyk - niezalogowany 2015-07-17 20:37:16

    Chcemy kościoła na górkach !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Asik - niezalogowany 2015-07-17 20:26:57

    Wystraszył sie ze go Kaczyński wywali partii jak sie dowie co tu odwala lokalny lider vel. dziedzic

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ad walek - niezalogowany 2015-07-17 20:01:30

    [quote name="walek"]No to teraz nasz burmistrzunio ma w swoich rękach ten gorący kartofel. Ciekawe co nowego bąknie na ten temat i co wymyśli dla kupionego obiektu. Może kaplicę?Niech ktoś przypomni w komentarzach ...[/quote]Tam już jest "kaplica".Kaplica celebryty Sobola.I tylko ciekawe ile ŁAS płaci za wynajem sali do ćwiczeń.Może ktoś przypomni?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    walek - niezalogowany 2015-07-17 19:50:38

    No to teraz nasz burmistrzunio ma w swoich rękach ten gorący kartofel. Ciekawe co nowego bąknie na ten temat i co wymyśli dla kupionego obiektu. Może kaplicę?Niech ktoś przypomni w komentarzach nazwiska radnych, którzy głosowali za tą genialną spółką wraz z ich przynależnościa organizacyją. Warto nauczyć się tych nazwisk na pamięć, oj warto.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Gościa - niezalogowany 2015-07-17 18:53:26

    [quote name="Gość"]....czekając na pociąg do stolycy[/quote]To przede wszystkim zaRadni Siewiera z Piętą się zemścili ...?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Krekzol - niezalogowany 2015-07-17 18:43:56

    [quote name="Krekzol szołbizuuuu"]Patrzta ... w internetach biegły ... Ciekawe z jakiej gwiazdy szołnoznesu skopiował wzór oświadczenia?! [/quote]"Jak nie wieta to sprawdźta a dopiero później piszta ... bo tak to tylko piszeta po próżnicy. Rozumita?"A tak przy okazji to chyba powinno być "gwiozdy".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krekzol szołbizuuuu - niezalogowany 2015-07-17 18:30:32

    Patrzta jaki dziedzic! Na Facebooku wystosował oświadczenie! Ho ho jaki On zaznajomiony z najnowsza technologia i internetem. To,że w internetach biegły to już wiemy po sprawdzeniu plagiatu... Ciekawe z jakiej gwiazdy szołnoznesu skopiował wzór oświadczenia?! Teraz to takie modne. Cheała Ci za to ze zrezygnowałes może do przyszłych wyborów ludzie zapomną :-D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    paciorek - niezalogowany 2015-07-17 17:32:07

    [quote name="paciorek"]Widać, lokalni biznesmeni nie lubią konkurencji. Kosiorek chciał zrobić coś dla miasta więc trzeba to uniemożliwić bo panom biznesmenom obroty spadną. Ale i tak niebawem spadną bo Łowicz wymiera, ludzie uciekają z miasta więc to ich całe lobby też wymrze śmiercią naturalą.[/quote]KŁAMAŁEM COFAM MOJE SŁOWA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Bartek - niezalogowany 2015-07-17 17:20:18

    [quote name="Bartek"][quote name="do Bartek"][quote name="Bartek"]... żenada[/quote]Mylisz zysk spółki z korzyściami mieszkanców miasta. Przecież np ŁOK nie generuje zysku ...[/quote]Jakos w ŁOKU nikt sie nie wstydzi swojej pracy[/quote]Aż dziwne bo dyrektor też mocno partyjny i kiedy obejmował stanowisko, też nie miał odpowiedniego wykształcenia ... ale On jest z PSL a tym więcej wolno ... tych łowickie REDaktory i byzmysmeny się nie czepiają o byle co.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bartek - niezalogowany 2015-07-17 16:58:21

    [quote name="do Bartek"][quote name="Bartek"]Panie Kosiorek co ma wspolnego rozwoj miasta z powstanie tworu ktory ma przyniesc korzysci za trzy lata ... w ogole o ile przyniesie... żenada[/quote]Mylisz zysk spółki z korzyściami mieszkanców miasta. Przecież np ŁOK nie generuje zysku a mieszkancy miasta korzystają na dzaiałalnosci ŁOKu.[/quote]Jakos w ŁOKU nikt sie nie wstydzi swojej pracy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2015-07-17 15:48:55

    No to teraz rozwiązać tą spółkę wyjąć wsadzoną tam kase i zbudować mi ten parking na dworcu żebym miał gdzie rano zaparkować samochód czekając na pociąg do stolycy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Bartek - niezalogowany 2015-07-17 15:15:35

    [quote name="Bartek"]Panie Kosiorek co ma wspolnego rozwoj miasta z powstanie tworu ktory ma przyniesc korzysci za trzy lata ... w ogole o ile przyniesie... żenada[/quote]Mylisz zysk spółki z korzyściami mieszkanców miasta. Przecież np ŁOK nie generuje zysku a mieszkancy miasta korzystają na dzaiałalnosci ŁOKu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do stan - niezalogowany 2015-07-17 15:10:43

    Pan Kosiorek pokazał przede wszystkim jaki jest opór przed zmianami, pokazał też Nowy Lowiczanin to "propagRandówka" PO.[quote name="stan"]I po co to Panu Kosiorek było ? Za 10 tyś. zniszczyłeś sobie reputacje i obciach rodzinie przyniosłeś. Nie jestem przeciwnikiem PiS, ale wstyd mi za Pana. Taki polityk lokalny będzie miał teraz "duży" posłuch u swoich owieczek. Panie Trzoska teraz Pana czas nadszedł by przejąć stery.[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do walek - niezalogowany 2015-07-17 15:02:25

    [quote name="walek"]Pisząc drwiąco o "fachowcach" nie wspomniałKosiorek o p. Mostowskim. który na Radzie argumentami zgniótł go jak glizdę, nie dał mu żadnych szans .......[/quote]Pan Mostowski bezczelnie kłamał kiedy twierdził, że "pieniedzy się nie bierze", bo przecież za kilka dni się okazało, że Pan Mostowski właśnie bierze 60 tys "na okna".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    walek - niezalogowany 2015-07-17 14:56:18

    [quote name="paciorek"]Widać, lokalni biznesmeni nie lubią konkurencji. Kosiorek chciał zrobić coś dla miasta więc trzeba to uniemożliwić bo panom biznesmenom obroty spadną. Ale i tak niebawem spadną bo Łowicz wymiera, ludzie uciekają z miasta więc to ich całe lobby też wymrze śmiercią naturalą.[/quote]i ty razem z nami

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    walek - niezalogowany 2015-07-17 14:54:50

    Pisząc drwiąco o "fachowcach" nie wspomniałKosiorek o p. Mostowskim. który na Radzie argumentami zgniótł go jak glizdę, nie dał mu żadnych szans .......

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bartek - niezalogowany 2015-07-17 14:53:05

    Panie Kosiorek co ma wspolnego rozwoj miasta z powstanie tworu ktory ma przyniesc korzysci za trzy lata ... w ogole o ile przyniesie... żenada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    stan - niezalogowany 2015-07-17 14:52:47

    I po co to Panu Kosiorek było ? Za 10 tyś. zniszczyłeś sobie reputacje i obciach rodzinie przyniosłeś. Nie jestem przeciwnikiem PiS, ale wstyd mi za Pana. Taki polityk lokalny będzie miał teraz "duży" posłuch u swoich owieczek. Panie Trzoska teraz Pana czas nadszedł by przejąć stery.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    paciorek - niezalogowany 2015-07-17 14:52:10

    Widać, lokalni biznesmeni nie lubią konkurencji. Kosiorek chciał zrobić coś dla miasta więc trzeba to uniemożliwić bo panom biznesmenom obroty spadną. Ale i tak niebawem spadną bo Łowicz wymiera, ludzie uciekają z miasta więc to ich całe lobby też wymrze śmiercią naturalą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tytan - niezalogowany 2015-07-17 14:16:13

    Kosiorka zaczeto sie czepiac od wyborów Ile można Widocznie ktos chce go zniszczyć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zenon - niezalogowany 2015-07-17 14:13:58

    No iw ŁOwiczu mieście znanym z zawistnych ludzi zapanuje spokój Ludzie będa szczęsliwi życ beda w dostatku /jak do tej pory/Ma pan rację P Kosiorek Podziały partyjne ot i wszystko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do B - niezalogowany 2015-07-17 14:09:48

    [quote name="B."]Pan Marcin Kosiorek jest polonistą, więc tym bardziej trzeba podkreślić, że w oświadczeniu pojawiają się błędy interpunkcyjne (np. zdanie podrzędne: "jaka wytworzyła się wokół sprawy [...] przy ul. Kaliskiej 5" powinno być wydzielone przecinkami).[/quote]A skoro jesteś takim ekspertem od języka polskiego, to dlaczego w swoim komentarzu sam się kompromitujesz, bo np. złym miejscu zamykasz nawias?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do fdgdg - niezalogowany 2015-07-17 13:59:24

    [quote name="fdgdg"]Kosiorek oddawaj kasę! Kaliński - oddawaj stołek![/quote]Skoro jesteś tak odważny i stawiasz tak śmiałe żądania to ujawnij się z imieniani nazwiska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    uwaga1. - niezalogowany 2015-07-17 13:55:38

    Słownik języka polskiego ( http://sjp.pwn.pl/sjp/plagiat;2571628.html ) steierdza, że plagiat to "przywłaszczenie cudzego pomysłu twórczego ..."Przypomnijmy także za co Pan Kosiorek "wziął pieniądze" cytuję "OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5" (Rejestr umów zawieranych przez miasto OR/32-W2015).Zatem pytanie, czyj twórczy pomysł na zagospodarowanie nieruchomosci "przywłaszczył" Pan Kosiorek?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obiektywny - niezalogowany 2015-07-17 13:35:45

    Jeśli ktoś jest w tej sprawie to Kosiorek i nie się co dziwić przecież nie na darmo się mówi, że nie można być sędzią we własnej sprawie. Ten człowiek dalej nie rozumie, że wziął pieniądze z publicznej kasy za bubel, z którego nic nie wynika a w dodatku naraża miasto na straty finansowe. Nie rozumie, że nie ma żadnej wiedzy fachowej do tworzenia takich dokumentów. I człowiek o tak zawężonym myśleniu jest przewodniczącym pewnej partii (straszna kicha!!!)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fdgdg - niezalogowany 2015-07-17 13:17:57

    Kosiorek oddawaj kasę! Kaliński - oddawaj stołek!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    B. - niezalogowany 2015-07-17 13:06:27

    Pan Marcin Kosiorek jest polonistą, więc tym bardziej trzeba podkreślić, że w oświadczeniu pojawiają się błędy interpunkcyjne (np. zdanie podrzędne: "jaka wytworzyła się wokół sprawy [...] przy ul. Kaliskiej 5" powinno być wydzielone przecinkami).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    J. - niezalogowany 2015-07-17 12:54:02

    Bardzo dobrze ! Niech jeszcze odda pieniądze które wziął za plagiat ! Kosiorkowi dziękujemy !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do