Mieszkańcy zdeterminowani w sprawie blokady drogi krajowej nr 70 w Łowiczu. Kiedy wyjdą na ulice? (ZDJĘCIA, VIDEO)

Portal lowicz24.eu 04/09/2019 20:18
Martyna Czekalska

Około 120 osób uczestniczyło dziś (4 września) w zebraniu w hostelu Lovicz, którego głównym tematem była organizacja blokady na ul. Warszawskiej i Bolimowskiej w Łowiczu. Mieszkańcy chcą w ten sposób walczyć z tirami, które spędzają im sen z powiek.

Planowany termin rozpoczęcia blokady to 26 i 27 września (czwartek i piątek). Protesty mają odbywać się w dwóch miejscach: na pierwszym przejściu dla pieszych na ul. Warszawskiej, jadąc od drogi krajowej nr 92, czyli ul. Poznańskiej, oraz jadąc w kierunku Skierniewic na ostatnich pasach na ul. Bolimowskiej, tuż przed skrzyżowaniem z ul. Filtrową.

Przewodniczący komitetu mieszkańców Piotr Tarczyński zaznaczył, że protestujący będą chcieli blokować przejazd jedynie samochodów ciężarowych.

Na zebraniu mieszkańcy wpisywali się na listę protestacyjną. Chęć wzięcia udziału w blokadzie zadeklarowało 99 osób.

Zgodnie z zapowiedzią, podobne blokady mają być organizowane cyklicznie.

Mieszkańcy zdeterminowani w sprawie blokady drogi krajowej nr 70 w Łowiczu. Kiedy wyjdą na ulice? (ZDJĘCIA, VIDEO) komentarze opinie

  • Normalny - niezalogowany 2019-09-04 21:39:33

    Ludzie sami kupują mieszkania przy drogach A później protestują że jeżdżą auta -tego nie rozumiem . Codziennie chodza po zakupy buduja domy zamawiaja towar w sklepach internetowych pracują w różnych firmach gdzie sa produkowane rzeczy z produktów przewożonych autami i odbierany z tych firm.Jestem za zorganizowaniem kontr-manifestacji przeciwko ludziom którzy chcą utrudniać pracę innym uczciwym osobą.
    [email protected]

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 22:04:14

    Jest to uciążliwe ,ale albo chcemy rozwju miasta ,albo nie.Co.mają powiedzieć ludzie mieszkający przy ul Powstańców albo w pobliżu mleczarni.?Jakoś żyją i nie protestują mimo uciążliwości.
    Może drogą powietrzną by należało według niektórych .chociaż też by był potrzebny pas startowy i lądowisko.Mieszkam w pobliżu stacji kolejowej .chyba trzeba zrobić blokadę.Dajcie spokojnie ludziom pracować .Niech Łowicz się rozwija .

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 22:21:51

    "Przesiedlic protestujacych droge zostawić."
    Czekam na inne hasła do transparentow

  • gość 2019-09-04 22:37:12

    Zapraszam na Bolimowska pomieszkajcie i wtedy komentujcie. Jeszcze pare lat temu byla to spokojna ulica a tir przejezdzal raz na jakis czas i nikomu to nie przeszkadzalo, ale te raz nie dajmy sie zwariowac, co to ma byc? Tir ma przejechac kobiete z dzieckiem, a moze wnuczka wracajacego ze szkoly? Zeby mieszkabcy lowicza wspolnie wolali wspolczujac Bog tak chcial, tak musialo byc????

    Zaznacze jeszcze jedno, jeden tir sie zatrzyma zeby przepuścić pieszego, ok , alw gdy zza niego wyjezdza rozpedzony samochod wtedy robi sie niebezpiecznie.

    Zycze spokojnej nocy

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 22:39:21

    A może mądrze zorganizować ruch tranzytowy.
    Jest to pytanie do włodarzy miasta i do rozważenia przez Jego wyborców.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 22:39:42

    A może mądrze zorganizować ruch tranzytowy.
    Jest to pytanie do włodarzy miasta i do rozważenia przez Jego wyborców.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 22:43:36

    Są inne rozwiązania np sygnalizacja świetlna na przejściu dla pieszych. Tylko ciekawe czy wszyscy na ul.Bolimowskiej wiedza do czego służy przejście dla pieszych, gdyż jeżdżąc ta droga mam wątpliwości.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 22:49:11

    Może lepiej protestować pod ratuszem o budowę obwodnicy . Przepisy unijne na drogach krajowych zabraniają wstawiania zakazów jazdy i ograniczeń tonazowych.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 22:51:19

    Dziwi mnie to że do tej pory nikomu to nie przeszkadzało.. problemy zaczęły się dopiero gdy zaczęto przebudowę ulicy Bolimowskiej i Warszawskiej a tak naprawdę już kilka razy były przedstawiane plany przebudowy i nikt nie zgłaszał żadnych sprzeciwów...
    Przeszkadzają Wam tiry a jednak chcecie mieć świeży towar na półkach w sklepach.. po za tym hałas nie robią tylko tiry ale i samochody osobowe czy motory... jak tak Wam to przeszkadza to wogóle zlikwidujmy ruch pojazdów spalinowych i zacznijmy jeździć bryczkami choć i tak ktoś się obudzi że biedne zwierzęta itd.

    Matko.... co za czasy...

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 23:01:04

    Użytkownik,, Normalny "chyba nie jest normalny. Kiedyś na Bolimowskiej i Warszawskiej nie było takiego ruchu samochodów ciężarowych. Na ul. Warszawskiej prawie nikt się nie buduje i nie wprowadza bo jest zbyt duże zagrożenie dla dzieci oraz osób które jeżdżą rowerem, jest głośno podczas przejazdu tirów, trzęsą się budynki starszej konstrukcji więc, stanowi to również zagrożenie. Dodatkowo na Warszawskiej przy pierwszym przejściu dla pieszych jest wulkanizacja, często ciężarówki trąbią kiedy obok niej przejeżdżają co jest bardzo uciążliwe dla mieszkańców wokół stacji. Nie raz przekonałem się, że kierowcy tirów nie przestrzegają ograniczenia prędkości. Czasami jadą 70 a nawet 90 km/h w terenie zabudowanym. Jestem w 100% za tym aby zorganizować blokadę drogi Bolimowskiej oraz Warszawskiej.

  • Ciekawy sasiad - niezalogowany 2019-09-04 23:02:51

    Może ten przewodniczący protestu ma w tym jakiś interes lub ktoś że znajomych w rodzinie np sprzedaż ziemi pod obwodnicę ? Teraz zbiera ludzi by pomogli dobić interesu ?

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 23:05:21

    Jeszcze można wspomnieć o kulturze tirowców. Wyrzucanie szklanych butelek na chodnik, paczek po papierosach, różnych chusteczek itd...lepiej wyrzucić przez okienko niż zatrzymać się i wyrzucić śmieci do śmietnika.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 23:06:49

    Zróbcie blokadę miasta najlepiej na kilka dni żeby nikt nie wjechał ani nie wyjechal.

  • gość 2019-09-04 23:12:28

    Myślę, że wiedzą do czego służą przejścia dla pieszych, natomiast kierowcy- nie powiedziałabym. Spokojnie, nie panikujmy, jak dojdzie do tragedii wtedy będziemy myśleć co dalej i nie dotyczy to tylko mieszkańców tej ulicy.
    Aha, i jeszcze jedno, już ktoś napisał, że wcześniej tiry jeździły i nie było problemu. Nie było problemu bo było ich 100 razy MNIEJ ! Ludzie co z wami, dziwi mnie również fakt tego, że komentują osoby, które nie mają zielonego pojęcia jak się tu żyje a jak widać mają najwięcej do powiedzenia. To jest właśnie to. Pozdrawiam i życzę trochę więcej empatii.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 23:17:47

    Nie, najlepiej przenieść niedowiarków na Warszawską i niech sobie pomieszkają kilka dni. Napewno sie wyśpią i odstresują w domu.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 23:23:03

    Jeżdżę dużo po Polsce i jak zauważyłem wyrzucanie śmieci i petow jest domeną kierowcow aut osobowych. Rzucanych butelek szklanych z aut jeszcze nie widziałem.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-04 23:25:28

    To może ludzi z Warszawskiej przenieść na Czajki lub Katarzynow?

  • gość 2019-09-04 23:45:14

    Obwodnica aż się prosi tam. Pomijając inne uciążliwości kierowcy nadkładają tam sporo drogi. Nawet ten 1 km lub nieco więcej, pomnożony przez liczbę aut daje ogromnę ilość wypalonego paliwa a co za tym idzie też spalin. Wystarczy rzut oka na mapę ile można by zaoszczędzić trasy gdyby była obwodnica. Ja mam tam działkę i jest problem z przedostaniem się na 2 stronę, nawet przechodząc po pasach.

  • Były mieszkaniec tych okolic - niezalogowany 2019-09-05 06:34:38

    Ten teren od 20 lat mial byc wylacz ie teren mieszkalnym stad nowe potezne 2 osiedla. Nagle wladze miasta wymyśliły ze to dobry pomysł zrobic tam lepsza droge. Ruch jest nie do zniesienia. Poza tym halas. Ludzie mieszkaaja przy drodze praktycznie pobudowanych 30 lat temu. To autostrada przede wszystkim ale władze miasta które dla ratowania budzetu zgodziły sie na drogę do fabryki przez osiedla moeszkanoowe. Pisma juz 2 lata temu pisane były do Ministerstwa Srodowiska i GDDKIA. Nic nie zostalo w tej sprawie zrobione. Komus na gorze jest to na reke. Pritestujcie i prY okazji slijcie pisma do ministerstwa i Gddkia. W sadzie prYdadza się dowody kiedy ktoś zapyta kiedy ostatnio byl badany poziom przejazdów samochodów na tej drodze i dlaczego budynki osiadaja albo pękają

  • Były mieszkaniec tych okolic - niezalogowany 2019-09-05 06:34:58

    Ten teren od 20 lat mial byc wylacz ie teren mieszkalnym stad nowe potezne 2 osiedla. Nagle wladze miasta wymyśliły ze to dobry pomysł zrobic tam lepsza droge. Ruch jest nie do zniesienia. Poza tym halas. Ludzie mieszkaaja przy drodze praktycznie pobudowanych 30 lat temu. To autostrada przede wszystkim ale władze miasta które dla ratowania budzetu zgodziły sie na drogę do fabryki przez osiedla moeszkanoowe. Pisma juz 2 lata temu pisane były do Ministerstwa Srodowiska i GDDKIA. Nic nie zostalo w tej sprawie zrobione. Komus na gorze jest to na reke. Pritestujcie i prY okazji slijcie pisma do ministerstwa i Gddkia. W sadzie prYdadza się dowody kiedy ktoś zapyta kiedy ostatnio byl badany poziom przejazdów samochodów na tej drodze i dlaczego budynki osiadaja albo pękają

  • Ani - niezalogowany 2019-09-05 06:50:41

    Przestańcie pobierać 500 plus to znajdą się pieniądze na obwodnicę. W Lowiczu jest dużo firm transportowych które płacą wysokie podatki,dają zatrudnienie a ich auta jeżdżą ta droga. Życzę każdemu protestujacemu na drodze żeby spotkało jego to samo. Blokada osiedla ,drzwi w domu ,windy i to w taki dzień gdzie będzie miał ważne sprawy do załatwienia.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 06:54:18

    BLOKADA DROGI I ROZWIAZANIA SILOWE SA DLA POLMOZGOW LUB BEZMOZGOW.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 07:08:42

    Witam wszystkich komentujących. Każdy człowiek ma prawo żyć i mieszkać w warunkach sprzyjających czyli non stop hałas dochodzący z drogi także w nocy oraz zanieczyszczenie powietrza źle wpływa na każdego . W nocy nie można spać, mieszkanie się trzęsie do tego dochodzi smród spalin. Miasto czyli nasze kochane władze które są utrzymywane z naszych podatków mają obowiązek służyć społeczeństwu i działać na jego korzyść. Niestety tiry które przejezdzaja Bolimowską skracają sobie często drogę omijając odcinek platny autostrady. W każdym państwie cywilizowanym miasta dążą do wyprowadzania dróg tranzytowych poza miasta i to jest oczywiste dla spokojnego życia. Tu nie chodzi o dostawców do sklepów w Łowiczu. Po tą autostrady w końcu, aby tiry z nich korzystały. W końcu o to walczyli. Skoro nie ma innej metody aby wymoć reakcje na władzach to musi być blokada. Tak jak to robią np. rolnicy, nauczyciele itp. Pozdrawiam wszystkich.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 07:15:29

    Czytając wasze komentarze mam wrażenie ze czesc ludzi powinna mieszkac w lasach.

  • Gość mieszkaniec - niezalogowany 2019-09-05 07:54:20

    Niedawno ogladalem reportaż z podobnego protestu.byl robie rejon drog publicznych i wytwornia asfaltu,niedaleko miasta ,wiec ludzie z zabudowa podchodzili coraz bliżej.w pewnym momencie zaczęła im ta placowka przeszladzac,chalas,smród i zaczela sie walka ,tv,pisma,protesty......czy ten pan organizator nie ma czasem obsesji na tym punkcie???

  • Twoja stara - niezalogowany 2019-09-05 08:01:23

    Szkoda ze w naszym kraju myśli się tylko o tym jak wspomóc kierowców, nikt nie pomyśli o pieszych. Dlaczego w innych krajach ginie dużo dużo mniej ludzi na pasach?
    A wam hejterzy co przeszkadza, ze będą strajkować? Każdy ma do tego prawo

  • gość 2019-09-05 08:12:27

    Jak czytam komentarze niektórych idiotów to robi mi się niedobrze, puknijcie się w czoło i to mocno. Nikt nie chce zamknąć ruchu na tych ulicach, nikt nie mówi że trzeba zamknąć możliwości dostaw do sklepów i do miasta. My tu chcemy normalnie żyć, bez hałasu i smrodu. 90% ruchu na drodze to tranzyt przez miasto, w tej chwili to już praktycznie przez centrum. I co? Tak ma być bo tak jest dobrze? To są te nowoczesne Europejskie rozwiązania? Jest coraz gorzej, popieram protest całym sercem. Przeciwników protestu zapraszam na spacer ulicą Bolimowską, całą rodziną z dziećmi, niech sobie pooddychają.

  • Mieszkaniec Łowicza - niezalogowany 2019-09-05 08:21:56

    Tak sobie czytam wszystkie komentarz, uważnie przejrzałem relacje foto do artykułu i brak mi słów. Dlaczego to ludzie powyżej pewnego wieku są tak bardzo na nie jeśli chodzi o rozwój? Dlaczego cokolwiek zrobić albo i nie zrobić to zawsze jest źle. Wróciłem do Łowicza do wielu latach życia poza nim. Widzę zmiany na przestrzeni tych lat. Jestem Dumnym Łowiczakiem i zawsze to podkreślałem. Cholernie denerwuje mnie to jak ciągle słucham narzekań na wszystko, od burmistrza po krzywy chodnik. Dlaczego ludzie stają na drodze do poprawy życia? A co do pieszych, sam nim czasem jestem, i jak widzę jak ludzie laza jak święte krowy to dochodzę do wniosku że tu przejścia nie są potrzebne bo po co. Życzę miłego dnia i może więcej rozsądku podpartego optymizmem.

  • gość 2019-09-05 08:33:11

    UWAGA
    1. Problem nie zaczął się od przebudowy Bolimowskiej i Warszawskiej.
    2. Liczba TIR dostarczających towar do Łowicza jest promilem w morzu tych co rozjeżdżają tą część Łowicza. Nie mamy nic przeciwko dostawcom towaru!
    3. To nie jest jedyna droga. TIRy skracają sobie przez Łowicz drogę. Przez Stryków mają nieco dłużej. To po co są te autostrady? Lepiej zasyfić zabytkowe miasto kosztem skrócenia drogi o 30km?
    4. Problem nie dotyczy tylko mieszkańców Zatorza. Syf wdychamy my wszyscy.
    5. Duża część TIR ma rejestracje LT LV RUS i mają gdzieś ograniczenie prędkości. Blisko jest ORLIK, plac zabaw, duże osiedle bloków i domków. Nie czekajmy tragedii!
    6. Kierowca TIR też ma ciężką robotę i chce szybko dojechać do celu skracając drogę. Ale my chcemy tu w spokoju i bezpiecznie żyć.
    MY WALCZYMY O CAŁY ŁOWICZ.... NAWET O TYCH CO WYPISUJĄ TU TAKIE GŁUPOTY.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 08:43:00

    Nie mam nic do protestujacych niech protestują tylko w odpowiedni sposób nie przez blokowanie dróg takie metody powinny być karalne.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 08:51:45

    To dalej frajerzy wybierajcie wąsatego

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 08:56:04

    Nie 30 km a 34 to jest pomyłka ponad 11%
    w przeliczeniu na ilość aut i zużycie paliwa plus czas auta wyemituja większa ilość spalin które będą truly innych ludzi, zwiększają się tez koszty transportu.problemem są nie drogi a mieszkancy.

  • gość 2019-09-05 10:14:51

    TIR... co to jest TIR?
    O to jest pytanie :)

  • gość 2019-09-05 11:07:05

    Czytając komentarze jednoznacznie widać , że te negatywne zamieszczają kierowcy ciężarówek. Prawdopodobnie z firmy transportowej z Filtrowej.
    Każecie ludziom z Zatorza się wyprowadzać ? A może prościej będzie wam zmienić pracę ? Noo ale do tego trzeba czegoś więcej w głowie niż umiejętność przeliczania 34 km na ilość zaoszczędzonego paliwa.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 11:11:17

    A nie można było zrobić obwodnicy przez stary most na Popowie. Nikt na to niewpad

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 11:45:13

    Pretensję miejcie do wasatego to wasz kochający burmistrz bo so to nie on a od ludzi którzy protestują na bolimowskiej powiem tylko jedno odpierdolic się bo mają rację

  • gość 2019-09-05 12:08:03

    zapraszamy na warszawską i bolimowską zobaczycie co się dzieje tak jest od kilku lat tragedia po co te autostrady w końcu dojdzie do tragedii dzieci wracają ze szkoły i nie mogą przejść przez jezdnię .Tragedia !!!!!!!! Panie Burmistrzu może zamiast historycznych przedstawień zrobi pan z tym porządek !!Zapraszamy na inspekcje do nas na Warszawską i Bolimowską tylko na cały dzień o nocy nie wspomnę !!!

  • Maria - niezalogowany 2019-09-05 12:37:24

    Łowicz się nie rozwinie dlatego, że cała masa tirów jedzie tamtędy skrótem na A2. Łowicz jest niszczony i rozjeżdżany, a Ci ludzie zwyczajnie mają utrudnione życie, w dodatku jest niebezpiecznie. Wzmożony ruch tirów to wg niektórych rozwój? Warszawa się rozwija, a tiry przez miasto nie jeżdżą. Nie straszcie już naprawdę tym, że mi ktoś bułek na rano nie dowiezie, to za daleko posunięte uogólnienie. Chodzi o znalezienie innego rozwiązania, a tych ludzi nikt nie słucha, bo po wyborach mają ich w głębokim ... poważaniu.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 12:39:12

    Tu nie widzę negatywnych komentarzy tylko pouczające że protestujący przez blokowanie dróg pokażą wyłącznie ze są burakami. Patrzac na mape Filtrowa jest przed miejscem planowanego protestu.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 12:40:18

    W komentarzu nie jest tylko o paliwie czytać ze zrozumieniem.

  • gość 2019-09-05 12:46:28

    negatywnych komentarzy ... buraki .. to co to jest ? ...zapraszam chociaż na 2 dni do nas i wtedy porozmawiamy ! ciekawa jestem jak długo ktoś inny by wytrzymał ?!a gdzie są dzieci w tym które mają bezpiecznie pójść i wrócić do szkoły ?!spójrzcie realnie jak to wygląda !!

  • ELCe - niezalogowany 2019-09-05 12:47:41

    Nie jestem mieszkanką Zatorza, ale widzę co się tam dzieje. Kiedyś podobnie było na skrzyżowaniu Poznańskiej z Armii Krajowej. Ile ludzi i dzieci tam zginęło nawet nie chcę pamiętać, tiry jeździły jak chciały, a człowiek musiał kombinować jak się przedostać na drugą stronę. Po wielu śmiertelnych wypadkach pojawiła się sygnalizacja i jest dużo bezpieczniej. Odkąd jest A2 to i mniejszy ruch. Dlatego popieram mieszkańców - protestujcie i walczcie o normalne życie. Rozwiązań jest wiele i nie trzeba ani Wam się wyprowadzać, ani zamykać dróg. Trzeba tylko chcieć rozmawiać, a widzę że tu nie ma chyba z kim, zwłaszcza jeśli problem sygnalizuje się od kilku lat.

  • ELCe - niezalogowany 2019-09-05 12:48:36

    Nie jestem mieszkanką Zatorza, ale widzę co się tam dzieje. Kiedyś podobnie było na skrzyżowaniu Poznańskiej z Armii Krajowej. Ile ludzi i dzieci tam zginęło nawet nie chcę pamiętać, tiry jeździły jak chciały, a człowiek musiał kombinować jak się przedostać na drugą stronę. Po wielu śmiertelnych wypadkach pojawiła się sygnalizacja i jest dużo bezpieczniej. Odkąd jest A2 to i mniejszy ruch. Dlatego popieram mieszkańców - protestujcie i walczcie o normalne życie. Rozwiązań jest wiele i nie trzeba ani Wam się wyprowadzać, ani zamykać dróg. Trzeba tylko chcieć rozmawiać, a widzę że tu nie ma chyba z kim, zwłaszcza jeśli problem sygnalizuje się od kilku lat.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 12:56:35

    Jeśli twierdzisz że przez Warszawe Tiry nie jeżdżę to Ty chyba nigdzie poza Bolimowska i Warszawska nigdzie nie byles/bylas. Współczuję ograniczenia

  • Maria - niezalogowany 2019-09-05 13:04:04

    Nie współczuj, pracuję w Warszawie, raczej jestem tam codziennie. Nie twierdzę, że żaden nawet jeden tir nie jeździ przez miasto, ale codziennie jeżdżę Bolimowską i nie ma nawet co porównywać, są korki i masa osobowych aut, ale tiry w tych korkach nie stoją. Proponuję może wycieczkę krajoznawczą żeby porównać skalę.

  • gość 2019-09-05 13:06:41

    Trochę smutne jestto co widać na zdjęciach - ludzie w średnim wieku i wyżej. Czy młodych już naprawdę nie ma w tym mieście, pouciekali? Czy może też w nosie mają to jak i gdzie żyją?

  • KatoKiller - niezalogowany 2019-09-05 13:08:47

    Kierowca tira ma podobno iq nizsze przeciętnie o 15 pkt i ta roznice widac w komentarzach.

  • ELCe - niezalogowany 2019-09-05 13:35:10

    Wcześniej pisałam, że popieram działania mieszkańców, ale nie znaczy to, że mamy tu obrażać w zamian kierowców. KatoKiller przekracza Pan/Pani granice kultury w dyskusji.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 13:37:18

    Różnicę w poziomie inteligencji widać u osób używających słów TIR, tira itd

  • And - niezalogowany 2019-09-05 13:51:01

    Przebudowa kosztem bezpieczeństwa mieszkańców Bolimowskiej i Warszawskiej oraz ich domostw to decyzja Ratusza. Gdy naraża się zdrowie oraz mienie swoich mieszkańców i robi się to celowo, gdzie podmiotem jest przebudowa a nie Łowiczanin to my mamy prawo się bronić. (Wszystko dla Łowicza) ale nie dla Łowiczan. Dokończenie hasła wyborczego

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 14:13:39

    Jeśli komuś brakło argumentów za słusznościa i sposobem protestu czepia się inteligencji kierowcow. Jestem ciekawy jaki poziom będą prezentowali uczestanicy blokady.

  • Hans - niezalogowany 2019-09-05 14:44:29

    Takie mam wrażenie że Ci co chcą blokować drogę mają nie równo pod sufitem. A niby którędy mają jechać te auta?? Idioci. Mieszkam w Zdunach przy głównej drodze gdzie jeszcze więcej aut jeździ injakoś nikomu to tak nie przeszkadza. Ale towary w sklepach to jak najtaniej by się kupowało... ciemne masy... brak słów.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 15:08:18

    To siedz sobie w oborze w tych swoich zdunach i pilnuj trawy na pastwisku bo jak zablokuja droge to zostanie ci tylkonona do zarcia buraku pastewny

  • gość 2019-09-05 15:11:46

    pan Hans kulturę osobistą ma na wysokim poziomie cytuje \' idioci , ciemne ,masy\'- brawo ! A tak na marginesie częstotliwość tirów w Zdunach a Bolimowska , częstotliwość zaludnienia Zduny a Bolimowska ?! a co mają towary w sklepach do skrótów i oszczędności firm przewozowych !!! Brawo panie Hans szkoła dobrego wychowania się kłania !!

  • Hans - niezalogowany 2019-09-05 15:15:08

    Widać że burak to cie zrobił. Nie umiesz się wypowiadać to stul dzioba.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 15:17:35

    Pierunem tam do łobory rodzine doic buroku

  • gość 2019-09-05 15:26:57

    Hans kultura 100 % !!!

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 15:27:44

    Haha gosc mieszka w miejscowosci, gdzie dwie ulice na krzyz, a mieszkancow mniej niz w bloku, a obraza innych, co za podle czasy, ze taki zycowy nieudacznik i frustrat Moze pozostawac anonimowy, niech sobie szczeka, tyle mu zostalo

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 16:02:14

    Podczas protestu będziecie wachac jeszcze więcej spalin z aut stojacych w korku ;) i tyle waszego

  • Hans - niezalogowany 2019-09-05 16:04:17

    Jeszcze wam wideł brakuje w rękach... wielcy miastiowi normalnie, ludzie mają z was niezla beke.

  • Rwzydent - niezalogowany 2019-09-05 16:16:43

    Spuścić napalm

  • gość 2019-09-05 16:24:34

    fajnie sie wypowiada yyyyyyyy yyyyyyyyy yyyyyyy

  • gość 2019-09-05 16:26:57

    Było głosować dupki n WOLSKIEGO I BYŁOBY PO SPRAWIE A TERAZ JEST YYYYY YYYYYY YYYY

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 16:53:56

    Widly to twoja specjalnosc wiesniaku ahaha

  • Normalny - niezalogowany 2019-09-05 17:11:42

    Akurat mieszkancy zatorza nie powinni miec wiele do powiedzenia, kierowca tez czlowiek, ja wole przejechac objazdem niż płacić i nie interesują mnie urojone problemy jakichś tam mieszkancow.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 17:45:27

    Musimy walczyc!!! Nie damy się! A ludzie ze Zdun i okolic są ostro odrealnieni, wiec luz, to jest inne zycie hehe ;)
    Pozdrawiam

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 17:45:54

    Musimy walczyc!!! Nie damy się! A ludzie ze Zdun i okolic są ostro odrealnieni, wiec luz, to jest inne zycie hehe ;)
    Pozdrawiam

  • Księżok - niezalogowany 2019-09-05 22:01:47

    A pociągi wam nie przeszkadzają? Rumot, trabienie, koło tej ulicy idą tory. Może tam protest zróbcie! Drobnomieszczaństwo, do kościoła modlić się o zdrówko!

  • Gość - niezalogowany 2019-09-05 23:17:59

    Normalny ludzie mieszkający na Zatorzu to też Ludzie mający prawo spokojnie żyć i mieszkać w blokach i domach , mamy prawo normalnie przejść przez ulicę a nie w strachu że szalony kierowca tira nas potrąci . A apropos autostrady w kierunku Strykowa to nie musisz nic płacić !! Kupując mieszkania i budując tutaj domy nikt z nas nie sądził że będzie tu tak niebezpiecznie . Musi dojść do tragedii żeby ktoś puknął się w czoło ??? I na tym zakończę . Dobranoc

  • gość 2019-09-05 23:50:14

    fajnie się czyta jak napieprzacie się między sobą, a przecież płacicie grube pieniądze władzy która od 4-kadencji nic w tej sprawie nie zrobiła ,bo nie ma żadnej wizji rozwoju naszego miasta to mamy to co mamy.-stracone ponad 1mln zł w Piaskach Bankowych- wysypisko śmieci, wydane już setki tysięcy zł na sądy i ekspertyzy oczyszczalni scieków , itd.wyliczanka jest długa, zaciągane , nowe długi na pokrycie starych, niedługo nie będzie ani złotówki na inwestycje tym bardziej na Wasze cele.

  • gość 2019-09-06 00:17:13

    Byłam świadkiem jak grubszy chłopak rozrzucał na tej drodze żyletki i gwoździe. Oburzyłam się bardzo, bo w końcu każdy z nas mógł na to wjechać i nieszczęście gotowe. Chciałam opieprzyć gnoja, a ten powiedział: "Spiepszaj stara babo". Odeszłam żeby zadzwonic na policję, niestety w tym samym czasie, chłopak się wystraszył, powiedział, że mam uwazac na miescie bo \'Nersi mnie dojedzie\', cokolwiek to znaczy. Policja przyjechała spisali notatke i oczywiscie zapomnieli o sprawie

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 08:32:51

    Tylko kierowcy samochodów ciężarowych sa szaleni? tak samochod ciezarowy bo nie ma czegos takiego jak tir... proponuję spojrzeć jak z Bolimowskiej w Warszawska wyjeżdżają również osobowe i dodatkowo ile więcej samochodów jeździ po naszych ulicach. Byle do sklepu 500m czy do szkoły zawieźć dziecko trzeba jechać samochodem. Szczerze powiem odkąd pamiętam ulica Warszawską zawsze jechaly duże ilości samochodów ciężarowych, jeszcze zanim przebudowano most warszawski. Może wtedy trzeba było protestowac jakieś 16lat temu? Nie wspomnę jak to wyglądało przy ulicy Poznańskiej zanim powstała autostrada.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 10:02:06

    Bardzo dobrze, nie mieszkam juz na zatorzu ale w pelni popieram, niech walcza o swoje, jesli wszystko inne zawiodło.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 10:16:42

    Bylem kiedyś świadkiem jak taki kierowca rozjechal psa na bolimowskiej (wygladalo to na premedytacje)nie twierdze oczywiście ze kazdy jest BYDLAKIEM, ale nie piszcie jacy to jestescie pokrzywdzeni, troche samokrytyki bo w waszych 'szeregach' tez rozne osoby sa

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 10:53:43

    Miejsce psa jest na łańcuchu lub smyczy. Może trzeba kierowcy podziękować bo gdyby ten pies pogryzl kogoś dopiero byłaby tragedia.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 12:09:47

    Podziekowac to mozna Hitlerowi, gdyby nie on to moze takich polglowkow jak co niektorzy w komentarzach byloby tu jeszcze wiecej.

  • Zatorzanin - niezalogowany 2019-09-06 13:16:25

    Komentarze o dostawie towarów do sklepów są tak żenujące, że wierzyć się nie chce żeby pisały to osoby inteligentne. Włączcie myślenie i nie prowokujcie. Czy jest rzeczą normalną, że przez dzielnice mieszkaniową odbywa się ruch tranzytowy TIRów z autostrady?

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 14:27:36

    DK70 Droga krajowa – najwyższa kategoria dróg publicznych, umożliwiających płynny krajowy i międzynarodowy transport kołowy między dużymi miastami oraz ogólnodostępnymi przejściami granicznymi, rekomendowanych zwłaszcza dla ruchu długodystansowego i tranzytowego.

  • Inżynier bez dyplomu - niezalogowany 2019-09-06 15:04:03

    Znalazłem rozwiązanie bezpieczne . Trzeba zrobić przejście dla pieszych na ul warszawskiej pod mostem (juz teraz jest tam ścieżka , dodatkowe 2km wyjdzie tylko na zdrowie) ,bedzie bezkolizyjne jak i krotsze niz droga dla aut przez Stryków .

  • gość 2019-09-06 15:24:01

    Nie ma się co wzajemnie obrażać lecz trzeba zacząć działać aby obwodnica Zatorza powstała w jak najkrótszym możliwym czasie. Rząd zaczyna coś mówić o budowie obwodnic dla miast, trzeba uruchomić polityków z naszego regionu i zacząć zbierać podpisy za budową obwodnicy. Miasto niech w tej sprawie wydeptuje ścieżki do wyższych instytucji samorządowych i rządowych. Sama blokada nic nie da jeśli nie zaczniemy się o tą obwodnicę starać. Przebudowa Bolimowskiej i te ronda na pewno nam się przydadzą, a już światła na przejściach dla pieszych potrzebne są jak najbardziej.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 17:47:00

    W sumie to cieszy fakt, że tak wielu mieszkańców Łowicza ma coś do powiedzenia.

    Jeśli pare kilometrów obwodnicy to zbyt wielkie wyzwanie dla miasta, to chyba nie wiem co powiedzieć.

    Brawo dla ludzi, którzy się w tą sprawę angażują i chcą poświecić swoj czas aby pokazać, że problem tirów istnieje. Trzymam kciuki za protesty, a jeśli czas pozwoli, to sam chętnie dołączę.

    Nie trzeba być z Zatorza aby dostrzec tą patologie. Ale czemu lokalni politycy nie widzą problemu?

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 18:39:01

    Na zdjęciu widać, ze protestujący to 65+. Z czego wynika ten prostest?? Brak zajecia? Czy zaszkodzić przewoznikom???

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 18:40:00

    A ciekawe skąd się bierze żywność i ubrania w sklepach?????? Gdyby nie tiry....

  • gość 2019-09-06 19:04:22

    Człowieku ! Co ma wspólnego tranzyt przez miasto z ubraniami w sklepach ? Weź pomyśl zanim coś napiszesz. Poszukaj w wikipedii hasła TRANZYT .

  • Gość - niezalogowany 2019-09-06 21:33:08

    Proszę poczytać na metkach skad są ubrania/meble /spożywka i zrozumiec ze zanim dotrą do sklepów pokonują tysiące km. I jeszcze zanim powstanie gotowy produkt przewożone są składniki i elementy produkowane w różnych krajach na potrzebę produkcji w tym tranzytem po wyprodukowania gotowego towaru rozwozony jest dalej i dalej tak też działają firmy lowickie .mleczarnia zpow Urbanek lamela partners baumit skarpety itd.
    Żeby coś wyprodukować trzeba dostarczyć towar z innych miast lub państw. Ci co chca wyjsc na blokadę drogi to sprzeciwiają się tym firma i ich pracownikom zniechęcają potencjalnych inwestorów ,działają na szkodę innych sa zawistni i zarozumiali . Protestowac ale nie na drodze.

  • Cogito ergo sum - niezalogowany 2019-09-06 23:44:13

    To o czym pisze Gość powyżej powinno łączyć się z rozwojem infrastruktury , także tej drogowej. W cywilizowanym tzw zachodnim świecie , rozwiniętym gospodarczo, buduje się obwodnice miast aby ruch tranzytowy nie wchodził do miasta. A część komentujących tu mający wyobrażenie o sobie jako o tzw "oświeconych" obraża tych co dopominają się o swoje, tych co są przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego, nazywając ich zawistnikami, zarozumialcami, ciemnogrodem. Kto się przezywa sam tak się nazywa. Piszę ten komentarz w piątek o 23:41 i słyszę cały czas jadące TIRy. Mieszkam na Konopnickiej 1. Mam wrażenie że problem z TIRami cały czas się nasila. Jest paradoksem że budowa autostrad spowodowała, że normalna miejska droga, która powinna służyć przede wszystkim mieszkańcom, stała się skrótem pomiędzy dwoma odcinkami autostrad.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 04:08:37

    Ciekawe kto i jaki ma interes w obrażaniu mieszkańców zatorza walczacych o obwodnicę? ja sam nie pochodze z tej dzielnicy, ale popieram jak najbardziej protest.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 08:14:36

    Gość też jest za protestem tylko w innej formie,gdyż blokowanie i utrudnianie ruchu osobą które mają do tego prawo jest prostackie.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 08:54:11

    Osobowe auta maja miec możliwość przejazdu, czytaj ze zrozumieniem

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 08:59:02

    Do gościa z tzw świata zachodniego mogę podać kilka przykładów miast niemieckich przez które lub na których kończy się autostrada i auta jadą przez centrum,ale co ma powiedzieć człowiek który widzi świat tylko w tv.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 09:01:18

    I owszem maja prawo poruszac sie ta droga kierowcy, ale prawa mieszkancow zatorza sa naruszane od dobrych kilku lat, glownie przez hałas i emisje spalin ponad normę i to 24/h. 7 dni w tygodniu, nie liczac troszke luzniejszej niedzieli (i to tez nie zawsze)

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 09:03:47

    Tylko jak na razie prawo do korzystania mają wszyscy nie tylko ludzie z aut osobowych, do kierowania ruchem trzeba mieć odpowiednie uprawnienia ciekawe czy lowicka policja stanie na wysokość i zadania.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 09:08:33

    Na protest przyjdą ludzie na emeryturze lub rencie którzy w tym wieku mają dużo wolnego czasu i szukają awantur?

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 09:19:55

    Policja stanie na wysokosci zadania, ma zapewnic bezpieczenstwo podczas protestu, a pisanie o wieku osob na filmiku i w ten sposob proba dyskredytowania jest wrecz zalosna, taki mamy obraz mieszkancow Łowicza, mlode osoby juz dawno wyjechaly, mieszkancy Tkaczewa, Bratkowic czy Gorek wygladaliby dokladnie tak samo w kwestii wieku, bo TAKIE mamy uwarunkowania demograficzne. Natomiast co do hejterskich komentarzy to nie ma sie czym przejmowac, frustrat zyciowy bedzie toczyl piane z pyska w internecie, anonimowo, tylko ma tyle go stac, a walka o dobro mieszkancow rozgrywa sie w realnym świecie i trzeba ja poprzeć realnymi dzialaniami, termin protestu wszyscy znają, beda mieli wtedy objazd przez wiadukt na arkadyjskiej, takze mysle, ze dla postronnych nie wiaze sie to z wielkimi utrudnieniami.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 09:47:10

    Można postawić wysoki mur i dla bezpieczeństwa odgrodzic mieszkancow od drogi;)

  • normalny - niezalogowany 2019-09-07 10:04:11

    Jeżeli auta ciężarowe które tam będą jechały staną w korku który będzie miał 500m to jest ok 20 -30 ciężarówek ( dłuższe korki są do przejazdu kolejowego) jeśli będzie więcej zablokują dojazd do ul arkadyjskiej . Znajac troche zycia na czas protestu auta pojada zjazdem Łyszkowice i wjada od 2 strony miasta ;) równie dobrze i skutecznie możecie protestować malując kredkami na asfalcie . Ten flustrat jako jedyny z komentujących podał meila i dziękuję za liczny odzew.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 10:18:19

    Ale nie przejada Bolimowska ani Warszawską i o to chodzi, takze cel osiagniety, a co do maila to czas i czyny zweryfikuja 'flustracie' szykuj sie lepiej na puste półki w sklepach, nakupuj cukru i sucharow

  • Maxxx - niezalogowany 2019-09-07 10:28:19

    W sumie jest lepsza opcja niz jakies obwodnice itp wstawic ograniczenie dla aut pow ilus tam ton plus fotoradar na Bolimowskiej i czeste kontrole pojazdow, taki cwaniaczek z firmy transportowej bedzie wolal jezdzic platna autostrada niz ryzykowac mandat lub zatrzymanie auta z powodu wad technicznych.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 11:28:17

    Do Maxxa to jest DK więc nie tak łatwo z ograniczeniem chyba że na moście. Fotoradar popieram. Kontroli i tak jest dużo a auta które jadą na obcych " blachach" sa kilkuletnie lub nowe . Wraki które jeżdżą są rzadkoscia.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 18:55:00

    Ja jestem za tym żeby firmy transportowe zaczęły bojkotowac zlecenia na dostawę i odbiór ładunków z Łowicza. Na początek na tydzień. Dopiero Szlachta zrozumie do czego służą ciężarówki. A od pociągów to domy nie drżą. Nie robią hałasu. Te stare samochody osobowe których jest multum w Łowiczu to nie przeszkadzają. Postawić fotoradary odcinków i się rajdy skończą.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-07 18:55:47

    Ja jestem za tym żeby firmy transportowe zaczęły bojkotowac zlecenia na dostawę i odbiór ładunków z Łowicza. Na początek na tydzień. Dopiero Szlachta zrozumie do czego służą ciężarówki. A od pociągów to domy nie drżą. Nie robią hałasu. Te stare samochody osobowe których jest multum w Łowiczu to nie przeszkadzają. Postawić fotoradary odcinków i się rajdy skończą.

  • gość 2019-09-08 00:38:34

    ja jestem za tym ,żeby policja i nadzór ruchu drogowego częściej kontrolowały stan techniczny aut, zabezpieczenie ładunku, terminowość dokonywania przeglądu, czas pracy kierowców, przestrzeganie przez nich zasad ruchu drogowego, oraz niech organy odpowiedzialne za powyższe nakładają odpowiednie kary na firmy transportowe za popełniane uchybienia.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-08 10:02:40

    Ja jestem za tym żeby pomiędzy ul warszawska i bolimowska zrobić punkt takiej kontroli ciężarówek jak i większy parking zeby kierowcy mogli odpoczac,zalatwic sie,zrobic zakupy w pobliskich marketach jak jest to na zachodzie;)

  • Gość - niezalogowany 2019-09-08 15:51:03

    Wystarczy ograniczenie na ww ulicach do 10 ton i waga dla pojazdow ciezarowych przed wjazdem do miasta i jeśli waga jest pow 10t to zawracamy, natomiast jesli auto przeladowane to zatrzymujemy, to by nauczylo cwaniaczkow uczciwej pracy. Ps kierowcy szczegolnie ci bardziej dzicy i tak zalatwiaja sie w krzakach...

  • Gość - niezalogowany 2019-09-08 19:54:42

    Wstawianie ograniczeń tonazowych na drogach krajowych jest niezgodne z prawem unijnym. Kogo masz za cwaniaczka? To normalnie myślacy ludzi i jak sie latwo domyslec bardziej inteligentni od ciebie gdyż jadą droga krotsza po ktorej maja prawo sie poruszać.

  • Gość - niezalogowany 2019-09-09 01:04:25

    Takich co to np przekraczaja dopuszczalna mase pojazdu, z gory zakladaja nieprzestrzeganie czasu pracy oraz mandaty za lamanie przepisow i Nie podniecaj sie tak bo popuscisz

  • gość 2019-09-10 09:37:53

    Może czas pomysleć o puszczeniu tirów przez Kompine. Wymienic ten most drewniany ,poszerzyć i z Nieborowa przywrócić dawna trase na Bełchów dodać kawałek trasy przez las do węzła na autostradzie i obwodnica Łowicza gotowa.

  • Normalny - niezalogowany 2019-09-10 15:05:09

    Dzięki za wsparcie zapobieglismy blokowaniu drogi w podanym terminie . Zapobiegniemy i w przyszlosci.

Dodajesz jako: |

Ogłoszenia PREMIUM

Serwis, montaż klimatyzacja,

Firma KLIMANOVUM świadczy usługi z zakresu : -montaż i serwis klimatyzacji, rekuperacji -montaż chłodni,mroźni,komór chłodniczych i lad -serwis..


Serwis, montaż pomp ciepła

Klimanovum świadczy kompleksowe usługi w zakresie: - doradztwa - projektowania - wykonawstwa pomp ciepła do centralnego ogrzewania oraz..


Sklep Pompy - do domu,

Szukasz pompy do domu, centralnego ogrzewania, deszczówki czy np. studni? Zapraszamy do nowo otwartego sklepu z pompami - Łowicz ul. Warszawska 48..


Moments for You - Fotografia

Moments for You - Pasja tworzenia wspomnień Fotografia okolicznościowa Fotografia rodzinna Fotografia niemowlęca i noworodkowa Fotografia ciążowa


Reklama
 Reklama