Reklama

Spółka powołana mimo kontrowersji - VIDEO

26/06/2015 13:40

Rada Miejska w Łowiczu większością głosów przeforsowała uchwałę ws. powołania spółki z o.o. Centrum Rozwoju Lokalnego. Głosowanie poprzedziła burzliwa dyskusja, głównie na temat koncepcji przygotowanej przez Marcina Kosiorka.

 

 

O utworzeniu spółki z wyłącznym udziałem miasta pisaliśmy szerzej już w ubiegłym tygodniu (tu i tu). Przypomnijmy, że trzy główne filary, na których opierać się będzie jej działalność to: integracja i inkubowanie małych i średnich przedsiębiorstw, stworzenie miejsca dla ekonomii społecznej - okolicznych organizacji pozarządowych oraz prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług noclegowych.

Jak można się było tego spodziewać, na Marcina Kosiorka, autora strategii działania Centrum Rozwoju Lokalnego, na wczorajszej (25.06) sesji czekało wiele pytań. O ile mógł spodziewać się tych zadawanych ze strony radnych opozycyjnych, to pewnie nie sądził, że głos zabierze osoba z publiczności. A to właśnie Janusz Mostowski, właściciel m.in. hotelu ECO, najbardziej obnażył niekompetencję zatrudnionej przez burmistrza Krzysztofa Kalińskiego osoby odpowiedzialnej za przygotowanie koncepcji. - Właściwie nie wiedziałem, o czym pan mówił - stwierdził łowicki przedsiębiorca.

Strategia, którą trudno nazwać strategią i długa lista wątpliwości
Podczas dyskusji zabierali głos przedstawiciele różnych opcji politycznych, choć najwięcej do powiedzenia mieli radni opozycyjni - Robert Wójcik i Mariusz Siewiera. Samorządowcy krytycznie mówili tak o pomyśle zawiązania spółki, jak i prowadzonej przezeń działalności. Wiele uwag dotyczyło także samej strategii przygotowanej przez Marcina Kosiorka.

Padały pytania o praktyczne funkcjonowanie podobnych przedsięwzięć, czyli otoczenia biznesowego czy organizacji pozarządowych w innych miastach czy koszty adaptacji pomieszczeń. Marcin Kosiorek mówił m.in. o odwiedzanych przez niego Parku Naukowo Technologicznym w Ełku czy inkubatorze w Stalowej Woli. Jeśli chodzi o remonty, to ich koszt oszacuje dopiero rzeczoznawca.

Na dłuższy wywód pozwolił sobie radny Robert Wójcik, przypominając, że wstępne koncepcje dotyczące zagospodarowania nieruchomości przy ul. Kaliskiej 5 mówiły o mieszkaniach komunalnych i przeniesieniu biblioteki. - Nie wiemy czy jest zapotrzebowanie na tego rodzaju spółkę - twierdzi przewodniczący SLD w powiecie łowickim, gdyż jak argumentuje - nie wykonano żadnej analizy.

Radny miał też bardzo dużo wątpliwości, jeśli chodzi o prowadzenie usług hotelowych, podpierając się wynikami kontroli Najwyższej Izby Kontroli nt. spółek komunalnych oraz wyrokami sądów. Wynika z nich, że prowadzenie działalności gospodarczej przez gminy traktowane jest jako coś wyjątkowego, a jednostki samorządu terytorialnego nie mogą być konkurencją dla podmiotów gospodarczych. - Działalność hotelarska została uznana za działalność gospodarczą, której prowadzenie zostało zastrzeżone wyłącznie dla przedsiębiorców - cytował jeden z wyroków wojewódzkiego sądu administracyjnego.

Sporo zastrzeżeń dotyczyło przygotowanej koncepcji. - Bardzo ważnym elementem każdej strategii jest przeprowadzenie analizy SWOT, czyli słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń. Tu nie ma o tym ani słowa - zauważył Wójcik. Z dużą rezerwą podchodził też do szacunkowych wysokości wynagrodzeń. - Życzę sobie i państwu, żebyśmy znaleźli takich specjalistów za kwoty, które zostały tutaj pokazane. Opinię tę podzielał radny Mariusz Siewiera. Obaj twierdzą też, że część zadań przypisanych spółce może być wykonywana przez Urząd Miejski i jednostki podległe, znacznie mniejszymi kosztami.

- Widać, że nie pisał pan nigdy strategii. To, co zostało nam przedstawione, trudno nią nazwać - mówił z kolei Siewiera. Jego zdaniem to po prostu wachlarz możliwości niepoparty żadną analizą, a jedynie nieudolną kalkulacją. Nie ma przeanalizowanych potrzeb miasta, a to powinno być zrobione w pierwszej kolejności. Radny sympatyzujący z Platformą Obywatelską wyliczał, że brakuje określenia misji spółki, wskazania priorytetów i głęboka diagnoza związana z możliwymi korzyściami i ryzykami. Jak podkreślił, radni na dzień powołania spółki powinni wiedzieć co tak naprawdę będzie jej rdzeniem. Na pewno nie powinna to być działalność hotelowa.

- Jestem zaskoczony tym opracowaniem. To są tylko mrzonki, które nie są w tym wydaniu w ogóle do zrealizowania - przyznał radny Krzysztof Janicki. Jak przyznał, zawiązanie spółki będzie oznaczać źle wydane pieniądze przez miasto. - Ręki za tym nie podniosę, bo skrzywdziłbym mieszkańców miasta.

Kawa na ławę, czyli jak przedsiębiorca dał lekcję poloniście
Pod koniec dyskusji głos zabrał Janusz Mostowski. Zatrudniony przez Urząd Miejski przewodniczący Prawa i Sprawiedliwości w powiecie łowickim nie potrafił odpowiedzieć m.in. na pytanie o budżet przedsięwzięcia. Jak mówił, tym zajmie się przyszły prezes, a przygotowanie biznesplanu nie było jego zadaniem. - Pan był zobowiązany przygotować koncepcję, która pozwoli radnym podjąć decyzję - zwrócił uwagę Mostowski, podkreślając, że w opracowaniu nie dostrzegł ani podstawowych założeń, ani badań czy wniosków.

Przedstawiciel branży hotelowej pytał więc Marcina Kosiorka wprost, dlaczego podjął się takiego zadania, mimo braku kompetencji. Kierował też słowa do burmistrza. - Jeżeli jest decyzja o wydaniu 10 mln zł (taki jest zdaniem Mostowskiego budżet tej inwestycji - przyp. red.), a pan osobie niekompetentnej zleca wykonanie analizy, to są to zmarnowane pieniądze. Na te zarzuty obaj panowie - Kosiorek i Kaliński - nie zareagowali, solidarnie milcząc.

Inwestor z Łowicza wytknął też, że pełnomocnik ratusza nie pofatygował się, by porozmawiać o potrzebach lokalnych przedsiębiorców z samymi zainteresowanymi. Jego zdaniem Marcin Kosiorek nie posiada też wiedzy na temat sytuacji na rynku usług hotelowych, a skoro widzi przy ul. Kaliskiej 5 hotel, to powinien wiedzieć chociażby ile miejsc noclegowych funkcjonuje w mieście. - Z pieniędzy, które ja zarobiłem i wam zapłaciłem, wy mi budujecie konkurencję. To jest trochę nie fair - stwierdził Mostowski. Co prawda autor strategii zapewniał, że spółka ma pomagać przedsiębiorcom, a nie z nimi konkurować, ale z pewnością nie przekonał biznesmena. Jak uważa Janusz Mostowski, zaproponowane rozwiązanie nie ma szansy powodzenia, a koncepcja została przygotowana w sposób żałosny.

Głosowanie zgodnie z planem
Po wypowiedzi osoby z publiczności, przewodniczący Michał Trzoska zasądził przerwę. Już po wznowieniu obrad nie przeszedł wniosek Roberta Wójcika o zniesienie z porządku obrad punktu dotyczącego powołania spółki, wobec czego zarządzono głosowanie. Za podjęciem uchwały opowiedziało się ośmioro radnych reprezentujących PiS: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Staszewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, a także popierający burmistrza: Henryk Zasępa, Zofia Wielemborek i Grzegorz Durka. Przeciwni powstaniu spółki byli: Robert Wójcik, Mariusz Siewiera, Paweł Pięta, Zofia Kroc, Józef Szczepanik i Krzysztof Janicki. Od głosu wstrzymali się: Krzysztof Olko, Krystian Cipiński i Jakub Jędrachowicz.

Radny Robert Wójcik powołanie spółki nazwał „skokiem z wysokości na główkę do płytkiej wody”. - Oczywiście, nie róbmy nic, bo wszystko jest ryzykowne - odpierał Marcin Kosiorek i przypominał, że on jest autorem opracowania, a stosowną decyzję podejmie Rada Miejska. Zdaniem Janusza Mostowskiego nie można podjąć decyzji na podstawie analizy, która niczego nie mówi. Jednak jak pokazali radni, można wszystko.

Przypomnijmy, że prezesa spółki wybierze trzyosobowa Rada Nadzorcza, która zostanie powołana przez walne zgromadzenie, a więc burmistrza. Krzysztof Kaliński nie ukrywa, że w zarządzie widziałby dwóch swoich ludzi - skarbnika Arkadiusza Podsędka i naczelnika Pawła Gawrońskiego. To jedyni urzędnicy w ratuszu legitymujący się wymaganymi uprawnieniami.

W pierwszym nagraniu video zobaczą Państwo przedstawienie strategii spółki opracowanej przez Marcina Kosiorka, w drugim obszerne fragmenty dyskusji. Z przyczyn technicznych w formie audio-video nie zarejestrowaliśmy wystąpienia radnego Mariusza Siewiery (ok. 15 minut).

{youtube}aJeaVA7jH5s{/youtube}


{youtube}NPlkPUIy_lM{/youtube}

 


Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Zydowsko- zydowskie - niezalogowany 2015-07-02 09:20:34

    porachunki, FOR Balcerowicza,2k z Pierzankowskim na czele,kontra pozostali zydzi z Łowicza ! Załosne gierki czyli sprzeciw kontrolowany przez ż2kydowstwo [quote name="ert"]Społeczne „NIE” dla działalności Centrum Rozwoju Lokalnegohttps://www.facebook.com/niedlacrl[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ert - niezalogowany 2015-07-01 16:19:34

    Społeczne „NIE” dla działalności Centrum Rozwoju Lokalnegohttps://www.facebook.com/niedlacrl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    plagiat ? - niezalogowany 2015-07-01 15:55:54

    Czy p.Kosiorek narobił sobie kłopotu?Marcin Kosiorek kopiował na potęgęhttp://www.lowiczanin.info/gospodarka/wydarzenia/-Marcin-Kosiorek-kopiowal-na-potege/ "Zgodnie z zapowiedzią przeprowadzili test „strategii” opracowanej przez Marcina Kosiorka programem antyplagiatowym i jego jego wyniki zamieścili dzisiaj na stronie ..." http://www.wycinanka.eu/Raport_plagiat.html p. radny Kosiorek proszę o wyjaśnienie tej sprawy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xT - niezalogowany 2015-07-01 01:52:13

    i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia. Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów. Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej." Obnażone zostało dyletanctwo, amatorszczyzna i pazerność Kosiorka. Tacy ludzie jak Pan p.Trzoska i p.Kosiorek przynoszą Wstyd łowickim strukturą PiS!.3/3Zgadzam się10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xT - niezalogowany 2015-07-01 01:50:37

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej Marcina Kosiorka. Pan redaktor Wojciech Waligórski mówił wcześniej, że: "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania, bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie .2/3Zgadzam się[/quote]10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xT - niezalogowany 2015-07-01 01:49:16

    [quote name="Ela"][quote name="V"]p. Trzoska, co pod osłoną nocy chciałeś Pan z p.Kosiorkiem pokazać na Kaliskiej 5, łażąc po dachu? Pańskie, Panie „Nocny marek” zachowanie jako przewodniczącego rady jest delikatnie mówiąc naganne (prowadzenie sesji późną nocą i zapraszanie w nocy radnych na wizję na Kaliską 5, nerwowe zakończenie zadawania pytań przez przedsiębiorcę Pana Janusza Mostowskiego do Marcina Kosiorka). .1/3[/quote]Zgadzam sie[/quote]10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    re: abc - niezalogowany 2015-06-30 18:36:38

    Otworzyłam link i czytam:Polityka za pieniądze podatnika? Stworzono spółkę dla szefa PiS"Typowany na prezesa spółki polityk PiS twierdzi, że CRL powinno zacząć się bilansować finansowo za 3-4 lata. Po co więc miastu spółka, która będzie na garnuszku ratusza przez najbliższe kilka lat?"http://lowicz.naszemiasto.pl/artykul/polityka-za-pieniadze-podatnika-stworzono-spolke-dla-szefa,3431603,art,t,id,tm.html

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2015-06-30 16:23:47

    [quote name="nieźle doi kasę"]s p o ł e c z n i k... Razem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf ... z polityki![/quote]"... Janusz Mostowski ... otrzyma 60 tys. zł ..."a jeszcze w czwartek twierdził, że pieniądze tylko zarabia ... więcejhttp://lowicz.naszemiasto.pl/artykul/wladze-wojewodztwa-rozdaly-1-5-mln-zl-na-zabytki-ile,3438087,art,t,id,tm.htmlPan Mostowski twierdzi, że

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieźle doi kasę - niezalogowany 2015-06-30 15:35:57

    s p o ł e c z n i kKosiorek Marcin.Oświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 zł....z polityki!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    doMałgorzaty - niezalogowany 2015-06-30 15:26:22

    [quote name="re: do"]Przysłowie polskie:"Świni pluć w oczy a ona mówi, że deszcz pada."[/quote]To jest przysłowie ludowe, a nie narodowe i parafrazując kLasyka Bronisława ... można by stwierdzić:"jaki lud takie przysłowie".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    re: do - niezalogowany 2015-06-30 15:05:29

    Przysłowie polskie:"Świni pluć w oczy a ona mówi, że deszcz pada."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sed - niezalogowany 2015-06-30 13:01:14

    [quote name="doMałgorzaty"][quote name="Malgorzata"][quote name="ew"]Do Pana Burile będzie nasz to w okresie 3 lat kosztowało.Nie można takiej osobie powierzyć tak dużych naszych pieniędzy.[/quote]Cytuję "ile będzie NASZ to ... kosztowało ...? Ale o co chodzi z tym "NASZ"?Popieram apel[/quote][/quote]albo jesteś z gimbazy , albo lekarz powiedział ci , że nic tu nie pomoże gamoniu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    doMałgorzaty - niezalogowany 2015-06-30 10:24:15

    [quote name="Malgorzata"][quote name="ew"]Do Pana Burmistrza ŁowiczaProszę na stanowisko Prezesa Spółki ogłosić konkurs.[/quote]Popieram apel[/quote]Tylko, że ewentualny konkurs mogłaby ogłosić Rada Nadzorcza a nie Walne Zgromadzenie Wspólników czyli prośba skierowana pod złym adresem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    doMałgorzaty - niezalogowany 2015-06-30 10:18:33

    [quote name="Malgorzata"][quote name="ew"]Do Pana Burmistrza ŁowiczaProszę na stanowisko Prezesa Spółki ogłosić konkurs... nie ma elementarnej wiedzy w zarządzaniu w sferze gospodarczej.Nie potrafił odpowiedzieć na kluczowe pytanie:ile będzie nasz to w okresie 3 lat kosztowało.Nie można takiej osobie powierzyć tak dużych naszych pieniędzy.[/quote]Cytuję "ile będzie NASZ to ... kosztowało ...? Ale o co chodzi z tym "NASZ"?Popieram apel[/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do społecznika - niezalogowany 2015-06-30 10:13:40

    [quote name="s p o ł e c z n i k"]Kosiorek Marcin.Oświadczenie majątkowe na 29 04 2015 ...http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf[/quote]Proszę opublikować oświadczenie majątkowe społecznika Owsiaka, Jerzego Owsiaka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Malgorzata - niezalogowany 2015-06-30 10:06:06

    [quote name="ew"]Do Pana Burmistrza ŁowiczaProszę na stanowisko Prezesa Spółki ogłosić konkurs.p.Kosiorek nie ma elementarnej wiedzy w zarządzaniu w sferze gospodarczej.Nie potrafił odpowiedzieć na kluczowe pytanie:ile będzie nasz to w okresie 3 lat kosztowało.Nie można takiej osobie powierzyć tak dużych naszych pieniędzy.[/quote]Popieram apel

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    s p o ł e c z n i k - niezalogowany 2015-06-30 09:59:52

    Kosiorek Marcin.Oświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł - niezalogowany 2015-06-30 09:55:56

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej M Kosiorka.Wstydzę się za takich radnych PiS jak: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Stasz ewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, bo nie możecie powiedzieć, że nie mieliście wiedzya głosowaliście za powstaniem Spółki z prezesem Kosiorkiem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ef - niezalogowany 2015-06-30 09:19:01

    [quote name="do cedek"][quote name="ef"][quote name="do cedek"][quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]Jak tu odpowiedzieć WyborcĄ (przez Ą) ???Można byłoby odpowiedzieć WyborcOM lub WyborcY.WyborcĄ odpowiedzieć nie można.[/quote]nie dość ,że ślepy to tępy[/quote][/quote] to,że ktoś ma wykształcenie to nic nie znaczy,dzisiaj byle głupek kończy szkołę , więc się nie podniecaj

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do spostrzegawczości - niezalogowany 2015-06-30 08:51:16

    [quote name="spostrzegawczości"][quote name="do cedek"][quote name="do meritum cieniasie"][quote name="do cedek"][quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]... [/quote]... i srututu![/quote]Nie ośmieszaj sie KANALIO.[/quote]W komentarzu 210 jest poprawione,... to współczuję[/quote]Nie ośmieszaj się ABDERYTO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do cedek - niezalogowany 2015-06-30 08:43:52

    [quote name="ef"][quote name="do cedek"][quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]Jak tu odpowiedzieć WyborcĄ (przez Ą) ???Można byłoby odpowiedzieć WyborcOM lub WyborcY.WyborcĄ odpowiedzieć nie można.[/quote]nie dość ,że ślepy to tępy[/quote]... i znów ten język "miłości", tych "lepiej wykształconych"?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ef - niezalogowany 2015-06-30 08:16:41

    [quote name="do cedek"][quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]Jak tu odpowiedzieć WyborcĄ (przez Ą) ???Można byłoby odpowiedzieć WyborcOM lub WyborcY.WyborcĄ odpowiedzieć nie można.[/quote]nie dość ,że ślepy to tępy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ela - niezalogowany 2015-06-30 06:13:53

    [quote name="V"]i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia. Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów. Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej." Obnażone zostało dyletanctwo, amatorszczyzna i pazerność Kosiorka. Tacy ludzie jak Pan p.Trzoska i p.Kosiorek przynoszą Wstyd łowickim strukturą PiS!.3/3[/quote]Zgadzam się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    spostrzegawczości - niezalogowany 2015-06-30 05:48:47

    [quote name="do cedek"][quote name="do meritum cieniasie"][quote name="do cedek"][quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]Jak tu odpowiedzieć WyborcĄ (przez Ą) ???Można byłoby odpowiedzieć WyborcOM lub WyborcY.WyborcĄ odpowiedzieć nie można.[/quote]...i srututu![/quote]Nie ośmieszaj sie KANALIO.[/quote]W komentarzu 210 jest poprawione,jak tak sprawdzasz wypracowaniato współczuję

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do cedek - niezalogowany 2015-06-29 22:30:21

    [quote name="do meritum cieniasie"][quote name="do cedek"][quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]Jak tu odpowiedzieć WyborcĄ (przez Ą) ???Można byłoby odpowiedzieć WyborcOM lub WyborcY.WyborcĄ odpowiedzieć nie można.[/quote]...i srututu![/quote]Nie ośmieszaj sie KANALIO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do meritum cieniasie - niezalogowany 2015-06-29 21:59:09

    [quote name="do cedek"][quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]Jak tu odpowiedzieć WyborcĄ (przez Ą) ???Można byłoby odpowiedzieć WyborcOM lub WyborcY.WyborcĄ odpowiedzieć nie można.[/quote]Kosiori srututu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do cedek - niezalogowany 2015-06-29 21:17:38

    [quote name="cedek"]... NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ ...[/quote]Jak tu odpowiedzieć WyborcĄ (przez Ą) ???Można byłoby odpowiedzieć WyborcOM lub WyborcY.WyborcĄ odpowiedzieć nie można.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cedek - niezalogowany 2015-06-29 09:19:40

    [quote name="do I"]ZAŁOŻENIA:jest budynek, są oczkiwania ze strony mieszkańców dotyczace rozwoju lokalnego (BADANIA to analiza literatury przedniotu, wzmocniona wizytami studyjnymi.WNIOSEK - założony cel jest warty ryzyka.[/quote]ryzykować to se można swoje zaoszczędzone pieniądze,zrozum, że tu chodzi o posadki dla takich lewusów jak p. Kosiorek i jemu podobni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cedek - niezalogowany 2015-06-29 08:32:30

    wyborcom

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cedek - niezalogowany 2015-06-29 08:31:52

    MOŻE BURMISTRZ I KOSIOREK ODPOWIEDZĄ TUTAJ NA PYTANIE PANA MOSTOWSKIEGO,DLACZEGO KOSIOREK TYM SIĘ ZAJMUJE?, NIECH ODPOWIEDZĄ POTENCJALNYM WYBORCĄ, PRZECIEŻ TO LUDZIE ICH WYBRALI.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ancymon - niezalogowany 2015-06-29 07:53:00

    Pan Kosiorek powinien zostać poproszony o zwrot należności za bzdetne opracowanie. Kto to od niego odebrał i zaakceptował!? Nie wolno wydawać miejskich pieniędzy na do niczego nie nadające się papierki!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tadam - niezalogowany 2015-06-29 07:45:11

    [quote name="Adam"]Proszę zapytać radych, którzy wstrzymali się od głosu o przyczynę takiej decyzji. Chwilę wcześneij w ciemno głosowali za udzieleniem burmistrzowi abolutorium. Ich tłumaczenia będą zapewne pokrętne i równie inteligentne jak wystąpienie lokalnego szefa PiS.[/quote]Pokrętne jest łączenie absolutorium za miniony rok ze spółką, która dopiero ma powstać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2015-06-29 07:03:13

    Proszę zapytać radych, którzy wstrzymali się od głosu o przyczynę takiej decyzji. Chwilę wcześneij w ciemno głosowali za udzieleniem burmistrzowi abolutorium. Ich tłumaczenia będą zapewne pokrętne i równie inteligentne jak wystąpienie lokalnego szefa PiS.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-06-29 06:00:45

    Praprzyczyną rozpoczynającego się bałaganu i niegospodarności jest błędna i mocno podejrzana decyzja burmistrza Miasta o zakupie tej nieruchomości, BEZ przeprowadzenia tej, choćby nieudolnej analizy, którą wykonał p. Kosiorek. To wymaga bezwzględnego wyjaśnienia!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ew - niezalogowany 2015-06-29 05:44:44

    Do Pana Burmistrza ŁowiczaProszę na stanowisko Prezesa Spółki ogłosić konkurs.p.Kosiorek nie ma elementarnej wiedzy w zarządzaniu w sferze gospodarczej.Nie potrafił odpowiedzieć na kluczowe pytanie:ile będzie nasz to w okresie 3 lat kosztowało.Nie można takiej osobie powierzyć tak dużych naszych pieniędzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Resortowe dziecko - niezalogowany 2015-06-28 20:12:05

    Radny Siewiera, jak to zwykle bywa, miał dużo do powiedzenia na sesji. Zawsze taki dociekliwy. A może pan opowie, w którym resorcie pracował tatko przed 1989 r.? Szukał pan już informacji w Instytucie Pamięci Narodowej? A może trzeba panu pomóc?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    darek - niezalogowany 2015-06-28 17:07:01

    [quote name="."]„geniusz” gospodarczy Kosiorek przy kompiewysilił sięcztery zdjęcia: struktura Spółki, sala szkoleniowa, sala szkoleniowa 2, recepcja – przez 90% prezentacjii lanie wody[/quote]pokazał co potraficieniutko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pl - niezalogowany 2015-06-28 17:02:39

    nagrywać sesje radyDo radnych miejskich i powiatowych.Nagrywać w całości sesje rady miejskiej i powiatowej.Filmy umieszczać w zakładce "Sesje Rady"w swoim Biuletynie Informacji Publicznej.Chcemy mieć bezpośredni przekaz z sesji rad a nie streszczenia z protokołów.Z filmów video łatwiej jest sporządzić protokół a w sprawach spornych można odtworzyć sytuację.Wyborcy chcieliby szczegółowo zapoznać się z przebiegiem sesji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    V - niezalogowany 2015-06-28 17:02:03

    i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia. Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów. Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej." Obnażone zostało dyletanctwo, amatorszczyzna i pazerność Kosiorka. Tacy ludzie jak Pan p.Trzoska i p.Kosiorek przynoszą Wstyd łowickim strukturą PiS!.3/3

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    V - niezalogowany 2015-06-28 17:01:10

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej Marcina Kosiorka. Pan redaktor Wojciech Waligórski mówił wcześniej, że: "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania, bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie .2/3

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    V - niezalogowany 2015-06-28 16:59:37

    p. Trzoska, co pod osłoną nocy chciałeś Pan z p.Kosiorkiem pokazać na Kaliskiej 5, łażąc po dachu? Pańskie, Panie „Nocny marek” zachowanie jako przewodniczącego rady jest delikatnie mówiąc naganne (prowadzenie sesji późną nocą i zapraszanie w nocy radnych na wizję na Kaliską 5, nerwowe zakończenie zadawania pytań przez przedsiębiorcę Pana Janusza Mostowskiego do Marcina Kosiorka). .1/3

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    s p o ł e c z n i k - niezalogowany 2015-06-28 16:57:16

    Kosiorek Marcin.Oświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    TG - niezalogowany 2015-06-28 16:52:12

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej M Kosiorka.Wstydzę się za takich radnych PiS jak: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Stasz ewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, bo nie możecie powiedzieć, że nie mieliście wiedzya głosowaliście za powstaniem Spółki z prezesem Kosiorkiem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    .. - niezalogowany 2015-06-28 16:46:22

    [quote name="zapamiętajmy"]Za powstaniu spółki byli radni PiS: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Staszewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, a także popierający burmistrza: Henryk Zasępa, Zofia Wielemborek i Grzegorz Durka.[/quote]...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieźle doi kasę !! - niezalogowany 2015-06-28 16:44:19

    171. OR/27-W/2015 KOSIOREK MARCIN 3 200,00 2015-02-23 PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNY CH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieźle doi kasę !! - niezalogowany 2015-06-28 16:42:53

    135. OR/32-W/2015 KOSIOREK MARCIN 9 600,00 2015-04-01 OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANI A NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Qola - niezalogowany 2015-06-28 16:16:46

    [quote name="do Wyrwizęba"][quote name="Wyrwiząb"]A ten na czwartym zdjęciu od dołu, który siedzi przy ścianie, co taki naburmuszony?Ludzie zapamiętajcie gębę tego "społecznika"!!![/quote]Panie Szanowny, niech pan przejrzy się w lustrze i niech pan porówna się z panem z fotografii.[/quote]Bo nie wziął kamery.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolka - niezalogowany 2015-06-28 16:14:45

    [quote name="ania"]Bezczelność kalińskiego nie ma granic, a miałam go za uczciwego człowieka,bardzo się zawiodłam.[/quote]Ja również.Chyba nas jest dużo , dużo więcej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaliński - niezalogowany 2015-06-28 15:21:46

    Zapomniałem o uroczych zwierzątkach, które wam do wody dodałem ! Nazywają się pieszczotliwie ośliczki i studniczki a wy i tak zachwyceni(?)myslicie ,ze na mnie glosowaliście?! Ja przeciez głosy liczyłem, poprzez swoich, tak jak chciałem! Mogę być wieczny w ratuszu!cyt:"Cóz tam , trochę arsenu wam kazałem dosypac do wody, bo po co wymieniać rury!...No i fluoru, chloru do wody musiałem dodać dla lepszego swobodnego panowania nad wami![/quote]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    swietny jesteś - niezalogowany 2015-06-28 15:12:36

    Kaliński w swej szczerości do bólu?! Co ci się stało??? wszystko zgodnie z prawdą az dziw bierze! Co boisz się pręgierza ludu, czy raczej wyroków swoich mocodawców, którzy takich skazują do odstrzału? Nawet ta szczerosć ci nic nie pomoże!!cyt:"Cóz tam , trochę arsenu wam kazałem dosypac do wody, bo po co wymieniać rury!Wy słowa nie pisnęliście poza dwoma paniami!No i fluoru, chloru do wody musiałem dodać dla lepszego swobodnego panowania nad wami!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaliński - niezalogowany 2015-06-28 15:02:34

    Ktos tu mnie prześciga w komentarzach i pewnie chce nagrode od własciciela portalu !!! Musz powygrazać paalcemm ! Ja potrafię przesladowac jak nikt inny! Jedna pani najlepiej o tym wie! Mnie wszystko wolno! Te listy żelazne tak dodały mi zelaznej siły! Cóz tam , trochę arsenu wam kazałem dosypac do wody, bo po co wymieniać rury! Wy słowa nie pisnęliście poza dwoma paniami!No i fluoru, chloru do wody musiałem dodać dla lepszego swobodnego panowania nad wami!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kola - niezalogowany 2015-06-28 14:57:49

    Budowa koledze K. drogi w polu za miliony,niekupiony teren po jednostce,zero terenów pod inwestycje przez 9 lat,kupno bezużytecznej rudery na kaliskiej za miliony,obsadzenie w zamian za poparcie wyborcze za grubą kasę kosiora,zadłużone po uszy miasto,wyludniające się miasto,zmarnowane szanse na rozwój dzięki funduszom unijnym,-mógłbym jeszcze wymieniać długo "osiągnięcia" obecnego burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ludziska! - niezalogowany 2015-06-28 13:35:54

    Dobijamy do 200 - Knera funduje nagrodę dla wpisu nr 200

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Porkurator - niezalogowany 2015-06-28 13:35:16

    Działania prokuratury w związku z nieistniejącym donosem PiSGazetyPolskiej powinny zostać podane do prokuratury. AMEN!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2015-06-28 10:57:59

    Bezczelność kalińskiego nie ma granic, a miałam go za uczciwego człowieka,bardzo się zawiodłam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pola - niezalogowany 2015-06-28 10:56:00

    Radni kalinskiego=dupowłazy,będziecie wkrótce rozliczeni przez mieszkańcow za ten jawny SKANDAL KORUPCYJNY !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaliński - niezalogowany 2015-06-28 10:54:25

    jak dostrzegliście ,ze Pani Karina nie mieszka w Łowiczu to ja ją poproszę by zrezygnowała! No coż to i tak nic nie zmieni, bo następni w jej miejsce to moi! Zapomnieliscie wogóle, że przecież ja jako najwiekszy przedsiębiorca Łowicza płace radnym! To nic ,ze z waszej kasy!A kto płaci ten wymaga lojalności i nie tylko...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    popa - niezalogowany 2015-06-28 10:43:52

    Kaliński -grabarz Łowicza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adam - niezalogowany 2015-06-28 10:42:35

    Trzeba zainteresować tym złodziejstwem w biały dzień przez obecną władzę ogólnopolskie MEDIA, bo rozkradną i zadłużą do cna Łowicz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-06-28 10:39:17

    TO JEST SPRAWA DLA PROKURATURY!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    prawnik - niezalogowany 2015-06-28 09:09:32

    Afera chyba nie mniejsza niż powołanie pani wiceprezes w PEC Skierniewice. Warto zainteresować media ogólnopolskie , aby również w Łowiczu ukrócić warcholstwo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaliński - niezalogowany 2015-06-28 07:40:37

    merytorycznie rzecz biorąc , to nie istotne,że pani Teresa ma racje! Tu w moim Łowiczu jest moja demokracja i mogę robić co zechcę i dlatego zakupiłem a konto waszych jeszcze większych długów ten przydatny mi obiekt na Kaliskiej! Starałem się z moimi przyjaciółmi dobrze wybierać dla siebie. Nawet ludzi do rady a nie jak mówicie fałszować wybory ! Nawet moi przyjaciel z policji chętnie parę dowodów ukryli co wy zaraz okrzyknęliście łowicką aferą wyborczą w 2011 r!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    emil - niezalogowany 2015-06-28 04:16:26

    Przeciwni powstaniu spółki byli: Robert Wójcik, Mariusz Siewiera, Paweł Pięta, Zofia Kroc, Józef Szczepanik i Krzysztof Janicki. Od głosu wstrzymali się: Krzysztof Olko, Krystian Cipiński i Jakub Jędrachowicz (szacunek p.Jakubie)popieram

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do meritum proszę - niezalogowany 2015-06-28 03:32:24

    Kosiorkowym Trolom i Teresce już Dziękujemyprosimy o merytoryczne komentarze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zigi - niezalogowany 2015-06-27 22:37:11

    [quote name="PRAWNIK"]Do zigi: Prawo zezwala jej na startowanie w dowolnym mieście i dowolnym okręgu![/quote]Z Ciebie prawnik jak z koziej d. trąba. Bierne i czynne prawo wyborcze w wyborach do rad gmin mają tylko osoby zamieszkujące w danej gminie (ujęte w stałym rejestrze wyborców danej gminy). Nie dotyczy to tylko przypadku prawa biernego i tylko kandydatów na wójtów, burmistrzów i prezydentów. Panie "prawniku" polecam lekturę Kodeksu wyborczego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zerwij plakat - niezalogowany 2015-06-27 19:28:47

    [quote name="Czyje te zwały"]tłuszczu w białej sukience na przedostatnim zdjęciu?[/quote]Kiedyś była fajna, ale to było w latach 90-tych!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tak - niezalogowany 2015-06-27 19:25:07

    [quote name="wyborca"]Pamiętam jak Marcin Kosiorek był Wicestarostą i jakoś żadnych nieprawidłowych działań tam chyba nie było więc jakieś doświadczenia z zarządzania posiada. Więc ja mu ufam.[/quote]nooo jakoś krótko był:-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PRAWNIK - niezalogowany 2015-06-27 18:58:19

    Do zigi: Prawo zezwala jej na startowanie w dowolnym mieście i dowolnym okręgu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zigi - niezalogowany 2015-06-27 18:42:29

    [quote name="xxx"]Dlaczego Karina sedkowska staszewska jest radna skoro mieszka na wsi???[/quote]Jeżeli rzeczywiście mieszka poza terenem miasta, a meldunek miała i ma fikcyjny, by startować do RM, to powinna być pozbawiona mandatu radnego. Panie burmistrzu, bardzo prosimy o wszczęcie postępowania administracyjnego w celu ustalenia czy pani ta rzeczywiście mieszka pod wykazanym adresem zameldowania w mieście!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wariactwo - niezalogowany 2015-06-27 15:49:00

    Kto nie skacze ten z Tereską HEJ HEJ HEJ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    patogen - niezalogowany 2015-06-27 15:41:20

    Prawdziwie patologicznie zachowania to ma pewien młody szef z Syntexu. Pogadajcie z pracownikami - włos się jeży na głowie. Kto jest za niech pisze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyborca - niezalogowany 2015-06-27 15:38:12

    Pamiętam jak Marcin Kosiorek był Wicestarostą i jakoś żadnych nieprawidłowych działań tam chyba nie było więc jakieś doświadczenia z zarządzania posiada. Więc ja mu ufam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2015-06-27 15:33:01

    Dlaczego Karina sedkowska staszewska jest radna skoro mieszka na wsi??? Do gminy powinna isc piosenkarka to co ona sie zna na czym???Kolejny pionek burmistrza kto ich wybrał skoro pisior staje za pisiorem to nigdy tu nic nie osiągnięmy!!!! Panie Janicki Panie Wójcik i Panie Mostowski brawa dla was oby więcej takich ludzi!!! A Kosiorek PF to wstyd by on był kimkolwiek w tym mieście aby ludzi do wyborów namawiać potrafi i słuchać się Kalinskiego szkoda badać !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mostek - niezalogowany 2015-06-27 15:28:33

    Pogadajcie jak on traktuje ludzi - patologia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mostek - niezalogowany 2015-06-27 15:27:25

    Przedsiębiorca wyzyskiwacz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczak - niezalogowany 2015-06-27 15:26:16

    Panie Marcinie trzymam kciuki niech Pan się daje szkodnikom i Kopaczowym trollom

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    */* - niezalogowany 2015-06-27 14:09:16

    oooo, wdzę, że Tereskaprzyszła w sukurs p. Kosiorkowi ?troluje na całego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    iga - niezalogowany 2015-06-27 13:49:50

    Czy pan Malangiewicz jest radnym

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2015-06-27 13:33:04

    Kto jest za odwołaniem obecnej rady i burmistrza?https://www.facebook.com/events/1035079176503867/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zapamiętajmy - niezalogowany 2015-06-27 12:59:26

    Przeciwni powstaniu spółki byli: Robert Wójcik, Mariusz Siewiera, Paweł Pięta, Zofia Kroc, Józef Szczepanik i Krzysztof Janicki. Od głosu wstrzymali się: Krzysztof Olko, Krystian Cipiński i Jakub Jędrachowicza (szacunek p.Jakubie)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zapamiętajmy - niezalogowany 2015-06-27 12:58:45

    [quote name="zapamiętajmy"]Za powstaniem spółki byli radni PiS: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Staszewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, a także popierający burmistrza: Henryk Zasępa, Zofia Wielemborek i Grzegorz Durka.[/quote]....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zapamiętajmy - niezalogowany 2015-06-27 12:57:01

    Za powstaniu spółki byli radni PiS: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Staszewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, a także popierający burmistrza: Henryk Zasępa, Zofia Wielemborek i Grzegorz Durka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2015-06-27 12:44:52

    Plusem jest łowicki basen, chyba raczej minusem - w naszym mieście bilety są niesamowicie drogie. Wczoraj słyszałem, że w Żyrardowie wychodząc naprzeciw mieszkańcom wprowadzono bilety za 11 zł dla 2 osób - a w Łowiczu mieszka sama szlachta i płacimy 12 zł. Następny pomysł Kosiorka podnieść ceny biletów, bo ta spółka nie będzie na siebie zarabiać, dopiero za 3 lata, kiedy będą kolejne wybory...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieźle doi kasę !!! - niezalogowany 2015-06-27 12:44:13

    135. OR/32-W/2015 KOSIOREK MARCIN 9 600,00 2015-04-01 OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANI A NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieźle doi kasę !!! - niezalogowany 2015-06-27 12:42:51

    171. OR/27-W/2015 KOSIOREK MARCIN 3 200,00 2015-02-23 PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNY CH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ela - niezalogowany 2015-06-27 12:39:42

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej M Kosiorka.Wstydzę się za takich radnych PiS jak: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Stasz ewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, bo nie możecie powiedzieć, że nie mieliście wiedzya głosowaliście za powstaniem Spółki z prezesem Kosiorkiem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Iwona - niezalogowany 2015-06-27 12:31:32

    [quote name="iwona"][quote name="Jan Maria"]... a świstak siedzi ...[/quote].. pan Mostowski przyszedł z powodu swojej wrażliwości społecznej.[/quote]Proszę porozmawiać, ale tak nieformalnie, z pracownikami zatrudnianymi lub lepiej tymi już zwonionymi przez p. Mostowskiego o jego wrażliwości spolecznej ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2015-06-27 12:28:32

    Yyyy, eeee, yyyy - no prezentacja zacna, wszystko przeczytane, ciekawe czy bez tej marnej prezentacji udałoby się parę zdań od siebie powiedzieć. Przecież po 4 miesiącach to powinien mieć ten temat w małym palcu, a mam wrażenie że czyta to jakby pierwszy raz. Ten człowiek naprawdę jest polonistą?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mark - niezalogowany 2015-06-27 12:23:20

    [quote name="s p o ł e c z n i k"]Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złfakty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    iwona - niezalogowany 2015-06-27 12:20:07

    [quote name="Jan Maria"]Kosior wie jak wygrywać, dlatego tych radnych - śmiesznych fachowców od przedsiębiorczości za publiczne pieniądze ogra w pół roku. Mostowski natomiast przyszedł z powodu swojej wrażliwości społecznej, a świstak siedzi ...[/quote]Uważam, że p.Kosiorek chce spłacić długi i dlatego drapieżnie chce wyrwać kasę a pan Mostowski przyszedł z powodu swojej wrażliwości społecznej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2015-06-27 12:13:25

    [quote name="v"]p. Trzoska, co pod osłoną nocy chciałeś Pan z p.Kosiorkiem pokazać na Kaliskiej 5, łażąc po dachu? Pańskie, Panie „Nocny marek” zachowanie jako przewodniczącego rady jest delikatnie mówiąc naganne (prowadzenie sesji późną nocą i zapraszanie w nocy radnych na wizję na Kaliską 5, nerwowe zakończenie zadawania pytań przez przedsiębiorcę Pana Janusza Mostowskiego do Marcina Kosiorka). 1/3[/quote]dobrze ujęte

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2015-06-27 12:12:13

    [quote name="v"]Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej Marcina Kosiorka. Pan redaktor Wojciech Waligórski mówił wcześniej, że: "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania, bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie 2/3[/quote]dobrze ujęte

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2015-06-27 12:11:41

    [quote name="v"]i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia. Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów. Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej." Obnażone zostało dyletanctwo, amatorszczyzna i pazerność Kosiorka3/3http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Michal-Trzoska--przewodniczacy-Rady-Miejskiej-w-Lowiczu-/[/quote]dobrze ujęte

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sympatyk Sympatyks - niezalogowany 2015-06-27 11:57:58

    [quote name="sympatyk PiS"][quote name="Sympatyk Sympatyka"][quote name="sympatyk PiS"]Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca ...[/quote]Zaklinanie rzeczywistości i zakamuflowane GROŹBY ...[/quote]Za błędne decyzje podejmowane świadomie należy płacić w swoim imieniu.Głosowały konkretne osoby.[/quote]To już koniec gróżb zbiorowych ... i teraz będą indywidualne?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do art - niezalogowany 2015-06-27 11:54:51

    [quote name="art"][quote name="do I"]Pan Mostowski twierdzi, że powinny być "załozenia, badania, wnioski" ... to wszystko było ...[/quote]Jakoś p.Mostowskiemu tego nie wydukałeś teoretyku![/quote]Teraz proba ponizenia "wydukałeś" ... Tylko dlaczego p.Mostowski powoluje sie na TEORIĘ, że w strategii niby muszą być założenia, badania itd.?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sympatyk PiS - niezalogowany 2015-06-27 11:53:42

    [quote name="Sympatyk Sympatyka"][quote name="sympatyk PiS"]Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca ... Wstydzę się za takich radnych PiS jak: ...bo nie możecie powiedzieć, że nie mieliście wiedzya głosowaliście za powstaniem Spółki z prezesem ...[/quote]Zaklinanie rzeczywistości i zakamuflowane GROŹBY ...[/quote]Za błędne decyzje podejmowane świadomie należy płacić w swoim imieniu.Głosowały konkretne osoby.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sympatyk Sympatyka - niezalogowany 2015-06-27 11:47:00

    [quote name="sympatyk PiS"]Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca ... Wstydzę się za takich radnych PiS jak: ...bo nie możecie powiedzieć, że nie mieliście wiedzya głosowaliście za powstaniem Spółki z prezesem ...[/quote]Zaklinanie rzeczywistości i zakamuflowane GROŹBY ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    art - niezalogowany 2015-06-27 11:43:20

    [quote name="do I"]Pan Mostowski twierdzi, że powinny być "załozenia, badania, wnioski" ... to wszystko było ...ZAŁOŻENIA:jest budynek, są oczkiwania ze strony mieszkańców dotyczace rozwoju lokalnego Jest kolejne załozenie, że budunek ten mozna wykorzystac w celu rozwoju lokalnego.BADANIA to analiza literatury przedniotu, wzmocniona wizytami studyjnymi.WNIOSEK - założony cel jest warty ryzyka.[/quote]Jakoś p.Mostowskiemu tego nie wydukałeś teoretyku!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do I - niezalogowany 2015-06-27 11:37:52

    Pan Mostowski twierdzi, że powinny być "załozenia, badania, wnioski" ... to wszystko było ...ZAŁOŻENIA:jest budynek, są oczkiwania ze strony mieszkańców dotyczace rozwoju lokalnego (wspracie przedsiebiorczości, wzmocnienia kapitału spolecznego)Jest kolejne załozenie, że budunek ten mozna wykorzystac w celu rozwoju lokalnego.BADANIA to analiza literatury przedniotu, wzmocniona wizytami studyjnymi.WNIOSEK - założony cel jest warty ryzyka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sympatyk PiS - niezalogowany 2015-06-27 11:33:23

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej M Kosiorka.Wstydzę się za takich radnych PiS jak: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Stasz ewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, bo nie możecie powiedzieć, że nie mieliście wiedzya głosowaliście za powstaniem Spółki z prezesem Kosiorkiem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marek - niezalogowany 2015-06-27 11:29:49

    [quote name="do v"][quote name="v"]p. Trzoska, ... , łażąc po dachu? Pańskie, Panie „Nocny marek” zachowanie jako przewodniczącego rady jest ... naganne (prowadzenie sesji późną nocą ... nerwowe zakończenie zadawania pytań przez przedsiębiorcę Pana Janusza Mostowskiego ...). 1/3[/quote]Należy rozumieć, że PanaPani idealem jest Niesiolowski wyłączajacy mikrofon po minucie ... bo wtedy posiedzenie nie trwa "do nocy"?[/quote]Trzoska Niesioła przebił!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do v - niezalogowany 2015-06-27 11:26:19

    [quote name="v"]p. Trzoska, co pod osłoną nocy chciałeś Pan z p.Kosiorkiem pokazać na Kaliskiej 5, łażąc po dachu? Pańskie, Panie „Nocny marek” zachowanie jako przewodniczącego rady jest delikatnie mówiąc naganne (prowadzenie sesji późną nocą ... nerwowe zakończenie zadawania pytań przez przedsiębiorcę Pana Janusza Mostowskiego ...). 1/3[/quote]Należy rozumieć, że PanaPani idealem jest Niesiolowski wyłączajacy mikrofon po minucie ... bo wtedy posiedzenie nie trwa "do nocy"?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    l - niezalogowany 2015-06-27 11:23:25

    [quote name="Sympatyk Sympatyka"][quote name="l"]... Ty? śmieszny ... UBku ...[/quote]Cóż skończyly się argumenty zaczęły się wyzwiska.[/quote]argumeny -> urządził PRZESŁUCHANIE,ma się te UBeckie ciągoty!i do meritum proszęa nie rozmydlać temat!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    v - niezalogowany 2015-06-27 11:20:23

    i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia. Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów. Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej." Obnażone zostało dyletanctwo, amatorszczyzna i pazerność Kosiorka3/3http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Michal-Trzoska--przewodniczacy-Rady-Miejskiej-w-Lowiczu-/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    v - niezalogowany 2015-06-27 11:19:22

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej Marcina Kosiorka. Pan redaktor Wojciech Waligórski mówił wcześniej, że: "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania, bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie 2/3

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    v - niezalogowany 2015-06-27 11:18:11

    p. Trzoska, co pod osłoną nocy chciałeś Pan z p.Kosiorkiem pokazać na Kaliskiej 5, łażąc po dachu? Pańskie, Panie „Nocny marek” zachowanie jako przewodniczącego rady jest delikatnie mówiąc naganne (prowadzenie sesji późną nocą i zapraszanie w nocy radnych na wizję na Kaliską 5, nerwowe zakończenie zadawania pytań przez przedsiębiorcę Pana Janusza Mostowskiego do Marcina Kosiorka). 1/3

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sympatyk Sympatyka - niezalogowany 2015-06-27 11:09:09

    [quote name="l"]... Ty? śmieszny ... UBku ...[/quote]Cóż skończyly się argumenty zaczęły się wyzwiska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zT - niezalogowany 2015-06-27 11:08:23

    [quote name="elżbieta"][quote name="sympatyk PiS"]Kosiorek nie przynoś wstydu PiS ![/quote]zgadzam się Kosiorek bardzo szkodzi łowickim strukturom PiS.[/quote]Szkodzi to mało powiedziane !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maria - niezalogowany 2015-06-27 11:06:35

    s p o ł e c z n i kKosiorek Oświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złfakt

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maria - niezalogowany 2015-06-27 11:04:03

    [quote name="nieźle doi kasę !"]171. OR/27-W/2015 KOSIOREK MARCIN 3 200,00 2015-02-23 PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNY CH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646[/quote]to fakt,nawet trole Kosiorkowe nie zakłamią rzeczywistościwidać to z linku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maria - niezalogowany 2015-06-27 11:03:00

    [quote name="nieźle doi kasę !"]135. OR/32-W/2015 KOSIOREK MARCIN 9 600,00 2015-04-01 OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANI A NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646[/quote]to fakt,nawet trole Kosiorkowe nie zakłamią rzeczywistościwidać to z linku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sympatyk Sympatyka - niezalogowany 2015-06-27 11:01:18

    [quote name="sympatyk PiS"]Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca ... [/quote]Skoro Pan Mostowski jest taki DOŚWIADCZONY to dlaczego jako przedsiębiorca pojął dzaiałalność w deficytowej branży turystycznej? A skoro jak twierdzi w Łowiczu prowadzenie hotelu przynosi straty to dlaczego nie rezygnuje z tego rodzaju dzuałalności?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    l - niezalogowany 2015-06-27 10:59:30

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu ... A Pan Mostowski urządził PRZESŁUCHANIE a konkretne zarzuty miały dopiero pojawić w wyniku "złapania za słówko" ---------------------------------------Fakty są takie, ...Kto będzie Prezesem - Ty? śmieszny sympO kim jest mowa, że będzie prezesem?Pan Mostowski nie przesłuchiwał - UBkua pytał: jaki budżet?, ... a Kosiorek wymiękł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sympatyk PiS - niezalogowany 2015-06-27 09:18:50

    Pan Janusz Mostowski doświadczony przedsiębiorca, obnażył nieudolność w zarządzaniu w sferze gospodarczej M Kosiorka.Wstydzę się za takich radnych PiS jak: Michał Trzoska, Marek Boroski, Dariusz Dzik, Krzysztof Igielski, Leszek Plichta, Karina Sędkowska-Staszewska, Krzysztof Wieteska i Jakub Wolski, bo nie możecie powiedzieć, że nie mieliście wiedzya głosowaliście za powstaniem Spółki z prezesem Kosiorkiem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    podglądacz - niezalogowany 2015-06-27 08:06:14

    Siewiera to biznesmen! Jego firma w 2014 roku miała 1700 zł przychodu. Zapłacił ZUS? To bankrut, a nie przedsiębiorca.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan Maria - niezalogowany 2015-06-27 08:01:14

    Kosior wie jak wygrywać, dlatego tych radnych - śmiesznych fachowców od przedsiębiorczości za publiczne pieniądze ogra w pół roku. Mostowski natomiast przyszedł z powodu swojej wrażliwości społecznej, a świstak siedzi ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej - niezalogowany 2015-06-27 07:55:29

    To prawda, że w ŁOWICZU mamy też KOPACZOWYCH TROLLI ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Brawo - niezalogowany 2015-06-27 07:53:21

    Panie Marcinie -POWODZENIA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polak - niezalogowany 2015-06-27 07:52:00

    Siewiera ty ć.....Popytaj się na sesji dlaczego miasto musi się dokładać na pensję na zrzuta w ZEC tj. Haraśnego - twój człowiek

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polak - niezalogowany 2015-06-27 07:48:32

    Z tego co wiem i co widzę to Pan Marcin Kosiorek stworzył łowicką strukturę PiS i kieuje ją bardzo dobrze walcząc ze szkodnikami głównie z PSL - i pewnie dlatego teraz go tak - jak ktoś napisał FUNKCJONARIUSZE - atakują. Dziwne że ten strachliwy portal nie pisał jak szef łowickiego PSL - niejaki Bejda zatrudniał narzeczoną kolegi z zarzady województwa niedawno w Skierniewicach i jaka z tego szopka na całą Polskę wyszła. Co to jest - wielka łowicka tajemnica ??????????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaja - niezalogowany 2015-06-27 07:37:03

    Autor tego artykułu jajka sobie robi pisząc o Siewierze - sympatyzujacy z PO cyt.- przecież to fuuncjonariusz- radny PO pracujący za bardzo dużą kasę w Agencji rzàdowej- może to jeden z tych trolli którymi chwaliła się Kopacz tzw. TROL ŁOWICKI ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    elżbieta - niezalogowany 2015-06-27 07:36:02

    [quote name="sympatyk PiS"]Kosiorek nie przynoś wstydu PiS ![/quote]zgadzam się Kosiorek bardzo szkodzi łowickim strukturom PiS.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2015-06-27 07:32:31

    „geniusz” gospodarczy Kosiorek przy kompiewysilił sięcztery zdjęcia: struktura Spółki, sala szkoleniowa, sala szkoleniowa 2, recepcja – przez 90% prezentacjii lanie wody

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jan - niezalogowany 2015-06-27 07:24:54

    [quote name="krzyś"][quote name="sympatyk PiS"]Kosiorek nie przynoś wstydy PiS ![/quote]Czyżby troll ?[/quote]Nie troll tylko mały przegrany politolog na spółkę z emerytowanym pisarczykiem donosów do prokuratury. Kumple Tereski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    społecznik Alb - niezalogowany 2015-06-27 07:22:38

    Wklei oświadczenie Siewiery

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    s p o ł e c z n i k - niezalogowany 2015-06-27 06:49:34

    Kosiorek MarcinOświadczenie majątkowe na 29 04 2015 Zatrudnienie GP w Błędowie – 39886,37 złAsystent Europosła – 10665 złKW PiS umowa zlecenie - 3035,20 złDieta radnego RPŁ – 20069,33 złRazem = 73655,90 zł http://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,10151,marcin-kosiorek.pdf Oświadczenie majątkowe na 30 04 2014 Kredyt konsolidacyjny w SKOK Jaworzno - 73464,82 złhttp://www.bip.powiat.lowicz.pl/plik,8910,kosiorek-marcin.pdf

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieźle doi kasę ! - niezalogowany 2015-06-27 06:42:34

    171. OR/27-W/2015 KOSIOREK MARCIN 3 200,00 2015-02-23 PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNY CH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieźle doi kasę ! - niezalogowany 2015-06-27 06:42:02

    135. OR/32-W/2015 KOSIOREK MARCIN 9 600,00 2015-04-01 OPRACOWANIE KONCEPCJI ZAGOSPODAROWANI A NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. KALISKIEJ 5http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    EKO - niezalogowany 2015-06-27 05:49:38

    Po co robić coś dla przedsiębiorców na czas nie płacą traktują nas jak szmaty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Górny - niezalogowany 2015-06-27 05:47:00

    Monterro już zrobiłeś u Sowy. PiS są przynajmniej uczciwi. POdziękujemy za ten wPIS. Papa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2015-06-27 05:27:08

    Jeśli krytykowanie nieracjonalnych pomysłów∑ to hejtowanie lub trollowanie to jak będzie wyglądała nasza polska rzeczywistość jak PiS dojdzie do władzy. Ludzie bez kompetencji głodni zemsty i władzy. Wyprodukowali w 3 miesiące prezydenta teraz kolejna kampania za pieniądze samorządowców (wcześniej konferencja geotermalna) - za NASZE pieniądze. Ocknijcie się. Aby zrobić coś dla przedsiębiorców trzeba znać realia a nie analizować analizy nie znając źródeł informacji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abstynentwpis - niezalogowany 2015-06-27 05:25:20

    Alkowpisy całą noc. Ludzie kiedy wy śpicie??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pitt - niezalogowany 2015-06-27 05:12:15

    [quote name="jurek"]Cipiński i Olko, będziemy pamiętać za czym podnosiliście ręce!!![/quote]Dobrze ze nie przylozyli do tego reki! Brawo panowie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczak - niezalogowany 2015-06-27 00:17:01

    Ludziska trochę wiary w innych, w siebie i w dobro.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    michał - niezalogowany 2015-06-27 00:14:51

    A zapomniał ten Wójcik jak w ZUKu robił i po weselach grał , a później nagle wielki Pan specjalista z SLD

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    krzyś - niezalogowany 2015-06-27 00:10:25

    Ten starszy łysy to Mostowski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    krzyś - niezalogowany 2015-06-27 00:08:30

    [quote name="sympatyk PiS"]Kosiorek nie przynoś wstydy PiS ![/quote]Czyżby troll ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    * sympatyk PiS - niezalogowany 2015-06-27 00:06:53

    Kosiorek nie przynoś wstydu PiS !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sympatyk PiS - niezalogowany 2015-06-27 00:06:07

    Kosiorek nie przynoś wstydy PiS !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    krzyś - niezalogowany 2015-06-27 00:03:52

    Widzę że "trolle " z PEło zaczęły działać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    michał - niezalogowany 2015-06-27 00:01:27

    Popieram łowiczaka.Szczególnie w temacie przedsiębiorcy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczak - niezalogowany 2015-06-26 23:58:07

    Plujecie jak jadowite żmije. Ja się cieszę, że ten teren będzie zagospodarowany i mam nadzieję iż ten młody ambitny Marcin Kosiorek pokaże wszyskim jak się rozkręca miasto.A ten pożal się Boże przedsiębiorca niech lepiej zadba o swoich pracowników, a nie tylko o nabijanie sobie kabzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2015-06-26 23:31:23

    postarajcie się odnaleśc strone internetową z obietnicami Kalińskiego - nie ma - nie działa...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Asksiężaka - niezalogowany 2015-06-26 22:56:15

    [quote name="ASKSIĘŻAK"]Przed wyborami próbowałem Wam wskazywać, że J. K. to ... Kolejne ważne dla miasta inwestycje (parking przy PKP) są przesuwane w czasie a ta niepotrzebna (ul. Piłsudskiego) ... [/quote]Jest Pan pewien, że parking przy PKP jest własnoscią miasta ... i że ludzie podali rzetelne dane w deklaracjach śmieciowych ... i ludzie opierajac się na tych Pana "zakleciach" Panu jednak tym razem uwierzą?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ASKSIĘŻAK - niezalogowany 2015-06-26 22:38:22

    Przed wyborami próbowałem Wam wskazywać, że J. K. to kiepski kandydat na burmistrza ale daliście się znowu nabrać. Kolejne ważne dla miasta inwestycje (parking przy PKP) są przesuwane w czasie a ta niepotrzebna (ul. Piłsudskiego) - może zostanie ukończona przed czasem, choć nie ma jeszcze wiaduktu i szybko go nie będzie. Apeluję do Was - wymuście na urzędnikach U.M. aby podali ile osób figuruje w deklaracjach "śmieciowych" - tyle jest faktycznie mieszkańców miasta. Na pewno nie jest to 29 tys.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Mieszka - niezalogowany 2015-06-26 22:23:10

    [quote name="Mieszko"]REFERENDUM, REFERENDUM, REFERENDUM!!! Kaliński, czy kłamałeś w kampanii wyborczej? Na Kaliskiej 5 miała być biblioteka i mieszkania!!![/quote]Biblioteka powinna pozostać na Bratkowicach bo to ulatwiadostęp mieszkancom tej największej dzielnicy ... a mieszkania komunalne bedą w nowowybudowanym bloku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Mieszka - niezalogowany 2015-06-26 22:17:11

    [quote name="Mieszko"]REFERENDUM, REFERENDUM, REFERENDUM!!! Kaliński, czy kłamałeś w kampanii wyborczej? Na Kaliskiej 5 miała być biblioteka i mieszkania!!![/quote]Panie Szanowny proszę podac koszt takie referendum.I proszę się zastanowić, co by Pan zrobił kiedy wyniki referendum potwierdzily się z wynikami wyborów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jurek - niezalogowany 2015-06-26 22:14:38

    Cipiński i Olko, będziemy pamiętać za czym podnosiliście ręce!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Mieszka - niezalogowany 2015-06-26 22:13:07

    [quote name="Mieszko"]To proszę porownać zarobki Starosty (a przy okazji wyksztalcenie i doświadczenie zawodowe) ... Przypominam, ze Starostwo odpowiada za szpital i ratownictwo medyczne i to starosta lubi sie pokazywac w stroju "malej Ojczyzny" ...[/quote]Mnie nie interesuje starosta, który rządzi prawie 80 tys. powiatem. Mnie interesuje kaliński, który rządzi 29 tyś. Łowiczem![/quote]Skad Pan wziął te 80 tys. ? W obliczeniach uwzględnił Pan 28 tys. mieszkańcow Łowicza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko - niezalogowany 2015-06-26 22:12:24

    REFERENDUM, REFERENDUM, REFERENDUM!!! Kaliński, czy kłamałeś w kampanii wyborczej? Na Kaliskiej 5 miała być biblioteka i mieszkania!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zeg - niezalogowany 2015-06-26 22:11:54

    Kosiorek - jesteś nauczycielem języka polskiego. Posłuchałem Twojej wypowiedzi słownej i DZIĘKUJĘ CI ŻE ZOSTAWIASZ W SPOKOJU NASZE DZIECI Z BŁĘDOWA W GMINIE CHĄŚNO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko - niezalogowany 2015-06-26 22:10:51

    [quote name="do Mieszka"][quote name="Mieszko"][quote name="do Mieszka"][quote name="Mieszko"] [/quote] [/quote][/quote]To proszę porownać zarobki Starosty (a przy okazji wyksztalcenie i doświadczenie zawodowe) ... Przypominam, ze Starostwo odpowiada za szpital i ratownictwo medyczne i to starosta lubi sie pokazywac w stroju "malej Ojczyzny" ...[/quote]Mnie nie interesuje starosta, który rządzi prawie 80 tys. powiatem. Mnie interesuje kaliński, który rządzi 29 tyś. Łowiczem!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Mieszka - niezalogowany 2015-06-26 22:09:18

    [quote name="Mieszko"]Kaliński, co będzie w sytuacji, gdy spółka okaże się jedną wielką klapą? Odejdziesz?[/quote]Szanowny Pani przypominam, że to mieszkancy w wyborach decyduja kto jest burmistzem, a kto radnym ... mając nadzieję, ze beda pełnili swoje funkcje pelne kadencje nie traktujac swoich funkcji jako odskoczni np, do wladz wojewódzkich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko - niezalogowany 2015-06-26 22:08:41

    To proszę porownać zarobki Starosty (a przy okazji wyksztalcenie i doświadczenie zawodowe) ... Przypominam, ze Starostwo odpowiada za szpital i ratownictwo medyczne i to starosta lubi sie pokazywac w stroju "malej Ojczyzny" ...[/quote]Mnie nie interesuje starosta, który rządzi prawie 80 tys. powiatem. Mnie interesuje kaliński, który rządzi 29 tyś. Łowiczem!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Mieszka - niezalogowany 2015-06-26 21:59:47

    [quote name="Mieszko"][quote name="do Mieszka"][quote name="Mieszko"] Kaliński, czemu zarabiasz w takim małym miasteczku 12 000 zł?[/quote]Pan wierzy, że inny burmistrz ... [/quote] łowicki społecznik, który KOCHA NASZĄ MAŁĄ OJCZYZNĘ!!![/quote]To proszę porownać zarobki Starosty (a przy okazji wyksztalcenie i doświadczenie zawodowe) ... Przypominam, ze Starostwo odpowiada za szpital i ratownictwo medyczne i to starosta lubi sie pokazywac w stroju "malej Ojczyzny" ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko - niezalogowany 2015-06-26 21:47:12

    [quote name="do Mieszka"][quote name="Mieszko"] Kaliński, czemu zarabiasz w takim małym miasteczku 12 000 zł?[/quote]Pan wierzy, że inny burmistrz taki np. Siwiera obniży sobie pensje ... prosze sprawdzic ile zarabia np. prezes ŁSM czy powiatowy radny z PO kierownikując w Mleczarni.[/quote]Mam gdzies siewierę i radnego powiatowego. Mnie interesuj łowicki społecznik, który KOCHA NASZĄ MAŁĄ OJCZYZNĘ!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko - niezalogowany 2015-06-26 21:45:17

    Kaliński, co będzie w sytuacji, gdy spółka okaże się jedną wielką klapą? Odejdziesz?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Mieszka - niezalogowany 2015-06-26 21:39:35

    [quote name="Mieszko"] Kaliński, czemu zarabiasz w takim małym miasteczku 12 000 zł?[/quote]Pan wierzy, że inny burmistrz taki np. Siwiera obniży sobie pensje ... prosze sprawdzic ile zarabia np. prezes ŁSM czy powiatowy radny z PO kierownikując w Mleczarni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko - niezalogowany 2015-06-26 21:28:59

    Drodzy MIESZKAŃCY miasta, które powoli za rządów kalińskiego pustoszeje, trzeba przeprowadzić referendum w sprawie odwołania tego burmistrza!!! Kaliński, na Kaliskiej 5 miały być mieszkania i biblioteka. Kłamałeś w czasie kampanii wyborczej? Gdzie jest wiadukt, który obiecywałeś w 2006 r.? Kaliński, czemu zarabiasz w takim małym miasteczku 12 000 zł?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wniosek3 - niezalogowany 2015-06-26 21:15:52

    [quote name="soldier"]Jeśli, nie daj panie BOŻE, wybuchnie w kiedyś w naszym kraju wojna to mam nadzieję, że wszyscy ci społecznicy, jak Kaliński, Kosiorek, Michalak, pierwsi będą bronić naszej ojczyzny!!! TEGO OD WAS OCZEKUJEMY, bo przecież KOCHACIE NASZĄ MAŁĄ OJCZYZNĘ!!!!!!!!!![/quote]Flustracja narasta, argumentów dalej brak ....zaczęło się straszenie wojną.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Wyrwizęba - niezalogowany 2015-06-26 21:13:26

    [quote name="Wyrwiząb"]A ten na czwartym zdjęciu od dołu, który siedzi przy ścianie, co taki naburmuszony?Ludzie zapamiętajcie gębę tego "społecznika"!!![/quote]Panie Szanowny, niech pan przejrzy się w lustrze i niech pan porówna się z panem z fotografii.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    soldier - niezalogowany 2015-06-26 21:12:51

    Jeśli, nie daj panie BOŻE, wybuchnie w kiedyś w naszym kraju wojna to mam nadzieję, że wszyscy ci społecznicy, jak Kaliński, Kosiorek, Michalak, pierwsi będą bronić naszej ojczyzny!!! TEGO OD WAS OCZEKUJEMY, bo przecież KOCHACIE NASZĄ MAŁĄ OJCZYZNĘ!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wniosek2 - niezalogowany 2015-06-26 21:07:30

    [quote name="Prorok"]Przyjdzie dzień, że ludzie, a nie bóg lub bogowie, rozliczą krzysia kalińskiego, arturka michalaka i marcinka kosiorka.[/quote]Zaczęło się zaklinanie rzeczywistości i widać, że flustracja trwa nadal, czego dowodzi lekceważenie podstawowych zasad dobrego wychowania oraz reguł języka polskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyrwiząb - niezalogowany 2015-06-26 21:05:24

    A ten na czwartym zdjęciu od dołu, który siedzi przy ścianie, co taki naburmuszony?Ludzie zapamiętajcie gębę tego "społecznika"!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyrwiząb - niezalogowany 2015-06-26 21:02:18

    A ten na czwartym zdjęciu od dołu, co taki naburmuszony?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wniosek1 - niezalogowany 2015-06-26 20:58:30

    [quote name="wniosek1"]Wyznawcom PO i naśladowcom Niesiołowskiego brakuje argumentów i tylko "z pianą na ustach"(?) wszelkie racjonalne komentarze?[/quote]Może zamiast "+" lub "-" jakaś odpowiedź na tak postawione pytanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Prorok - niezalogowany 2015-06-26 20:53:42

    Przyjdzie dzień, że ludzie, a nie bóg lub bogowie, rozliczą krzysia kalińskiego, arturka michalaka i marcinka kosiorka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wniosek1b - niezalogowany 2015-06-26 20:45:01

    [quote name="wniosek1"]Wyznawcom PO i naśladowcom Niesiołowskiego brakuje argumentów i tylko "z pianą na ustach"(?) wszelkie racjonalne komentarze?[/quote]MINUSUJĄplusując wszelki, nawet te najbardziej głupie i POdłe, "hajTy".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wniosek1 - niezalogowany 2015-06-26 20:40:19

    Wyznawcom PO i naśladowcom Niesiołowskiego brakuje argumentów i tylko "z pianą na ustach"(?) wszelkie racjonalne komentarze?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zosia - niezalogowany 2015-06-26 19:43:38

    Tak. Słuszne uwagi przedsiębiorcy Siewiery na garnuszku państwowej agencji. Na pewno Młodzi Demokraci błagali go, aby porzucił swój świetnie prosperujący biznes i poszedł do agencji w której PO i PSL dzielą dla swojaków.I on to zrobił dla dobra mieszkańców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Komentarz0 - niezalogowany 2015-06-26 19:32:27

    [quote name="kolega"][quote name="PytaniaBezOdpowiedzi"]Dlaczego ...[/quote]Ale hotel eco ...[/quote]Niestety jest gorzej ... bo pan Mostowski zachowuje się jak oligarcha próbujac wymusić na legalnej władzy służenie tylko jego biznesowi i "wycinanie" kazdej konkurencji. Jeżeli przyjąć, że każda branża ma swojego "MostowskiEgo" to mamy odpowiedż dlaczego w tu nie powstają nowe firmy i dlaczego CRL powinno powstać już dawno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kolega - niezalogowany 2015-06-26 19:18:04

    [quote name="PytaniaBezOdpowiedzi"]Dlaczego wielki łowicki bonzo biznesu boi się konkurencji? Zapomniał w jaki sposób zaczynał? Dziś już nie ma Syntexu, Energopolu i innych zakładów, które sobie różni "przedsiębiorcy" przejmowali[/quote]Ale hotel eco nie powstał z pieniędzy podatników, a "biznes" na Kaliskiej będziemy wszyscy spłacać przez najbliższe 20 lat

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antoni - niezalogowany 2015-06-26 18:47:35

    Wspaniałe wiadomości!Długo to wszystko trwało i się nie potrzebnie przeciągało, ale w końcu się udało.Gratuluję Panie Marcinie Rafalle - odpowiedni człowiek na te czasy!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    iza - niezalogowany 2015-06-26 18:46:40

    najlepiej gdyby pan Mostowski przejąl Kaliską mialby wszystko mazowiecką ,Nową i jescze to

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PiS - niezalogowany 2015-06-26 18:36:38

    Tylko PiS bo PiS jest z ludźmi a nie z szemranymi interesami od Sowy i przyjaciele. Kosiorek będzie robił dla ludzi, Kaliński też jest burmistrzem zwykłych ludzi, a nie biznesów. Zjazd rodzin to okazał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 18:08:14

    [quote name="Q"]Jakby cos potrafił to by pracował uczciwie.Nic nie umie ale jest z zespołu krewnych i znajomych królika. Po wyborach kosiorek zostanie łowickim świętym. Będzie i kościół na Górkach i kosiorek na stołku za publiczne pieniądze. Może jeszcze Siewierski i Gędek będą na utrzymaniu łowiczan. Ludzie jesienią do urn i tylko PIS![/quote]Jak dużo przyjemności sprawilo PaniPanu pisanie nazwiska jednego z radnych z małej litery czy raczej chodziło tylko pokazanie swojej flustracji?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 17:51:56

    [quote name="Barbara"]Uczeń kończący liceum ekonomiczne zrobiłby tą koncepcję dużo lepszą ... [/quote]Jest Pani pewna, że KAŻDY uczeń kończący liceum ekonomiczne? A może Pani chodziło o jedno z Techników z ZSP nr4?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Q - niezalogowany 2015-06-26 17:45:29

    Jakby cos potrafił to by pracował uczciwie.Nic nie umie ale jest z zespołu krewnych i znajomych królika. Po wyborach kosiorek zostanie łowickim świętym. Będzie i kościół na Górkach i kosiorek na stołku za publiczne pieniądze. Może jeszcze Siewierski i Gędek będą na utrzymaniu łowiczan. Ludzie jesienią do urn i tylko PIS!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do wyborców Kalina - niezalogowany 2015-06-26 17:14:59

    Głosowaliście na Kalińskiego to macie..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do OB - niezalogowany 2015-06-26 17:02:56

    To niech CBA i Kamiński wezmą się za płatne parkingi w Boże Ciało, targowicę miejską a także nowo(y)twór!!!Jak rządzili - pierwszym był Lipiec

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Barbara - niezalogowany 2015-06-26 16:18:22

    Uczeń kończący liceum ekonomiczne zrobiłby tą koncepcję dużo lepszą. Kosiorek pracował nad tym od lutego inkasując 3,2 tysiąca miesięcznie. Miasto nie powinno zapłacić za ten stek bzdur ani złotówki. Brawo Wójcik i Siewiera!!! Trzeba tą uchwałę zaskarżyć do wojewody!!!!! Do roboty Panowie!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obywatel - niezalogowany 2015-06-26 15:45:52

    [quote name="obywatelka"]A ja tam się cieszę, że Mostowski złorzeczy Kalińskiemu - bo to znaczy, że Kaliński nie siedzi u nikogo w kieszeni. Jestem z Pana zadowolona Panie Kaliński.[/quote]Kaliński siedzi już u tyłu że mu zaczyna brakować do podziału.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obywatelka - niezalogowany 2015-06-26 15:17:57

    A ja tam się cieszę, że Mostowski złorzeczy Kalińskiemu - bo to znaczy, że Kaliński nie siedzi u nikogo w kieszeni. Jestem z Pana zadowolona Panie Kaliński.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambroży - niezalogowany 2015-06-26 15:16:29

    [quote name="Ambrożniku"]Ośmiesza się codziennie twoja platformerska brać przy ośmiorniczkach[/quote]Zaiste w konwersacje wkradł się polityka ;-) Kosiorek nie śpi i "pitbulle" zostały poszły przed monitory :-). Pan szanowny Kosiorek w tym badziewiu które napisał, osmieszył się również jako nauczyciel jak ktoś czytał to wie o czym piszę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 15:09:45

    [quote name="KosiorHejt"]A gdzie ci łysi kosiorkowi hejterzy[/quote]Czyżbyś miał na myśli Darka Ż. , ojca derektora jednej z łowickich szkół ponadgimnazjalnych?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambrożniku - niezalogowany 2015-06-26 15:09:01

    Ośmiesza się codziennie twoja platformerska brać przy ośmiorniczkach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OB - niezalogowany 2015-06-26 15:07:22

    [quote name="PytaniaBezOdpowiedzi"] To, że razem PSL z Mostowskim "kręcą lody" (to m.in. w kontekście tzw. śniadania biznesowego i JEREMI) w lokalu P. Mostowskiego, to radnym PO i SLD nie przeszkadza?Ile na tym "śniadaniu z PSL" zarobił p.Mostowski a ile innych przedsiębiorców?[/quote]Czekam że PiS wygra wybory i weźmie sie za to dziadostwo i niech Mariusz Kaminski wraca do cba. PIS nie dawać się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ambroży - niezalogowany 2015-06-26 15:04:18

    [quote name="PytaniaBezOdpowiedzi"]"... pytał więc Marcina Kosiorka wprost, dlaczego podjął się takiego zadania, mimo braku kompetencji..." Dlaczego "przedstawiciel branży hotelowej" nie rozróżnia kwalifikacji od kompetencji?[/quote]Panu Kosiorkowi brakuje i jednego i drugiego co pokazał na sesji. Panu Mostowskiemu szacunek za odwagę cywilną. Kosiorek się osmieszył na własne życzenie tak jak i Radni głosujące za powstaniem spółki w tej koncepcji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 15:03:02

    [quote name="Filek"]... Dlatego Pan Mostowski sie tak nie burzy ... Wręcz przeciwnie! Współpracuje z Eco...[/quote] To, że razem PSL z Mostowskim "kręcą lody" (to m.in. w kontekście tzw. śniadania biznesowego i JEREMI) w lokalu P. Mostowskiego, to radnym PO i SLD nie przeszkadza?Ile na tym "śniadaniu z PSL" zarobił p.Mostowski a ile innych przedsiębiorców?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KosiorHejt - niezalogowany 2015-06-26 15:01:53

    A gdzie ci łysi kosiorkowi hejterzy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ALepp - niezalogowany 2015-06-26 14:51:57

    Precz z uzurpatorską władzą i KROPKA. Kosiorek musi odejść!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    emigrant - niezalogowany 2015-06-26 14:50:02

    nie stać mnie by na wesele położyć gości u Pana Mostowskiego, w Zaciszu można było to zrobić właśnie po korzystnej cenie - dzięki temu miałem udane wesele i nic mnie nie obchodzi czy to spółka miejska, wiejska czy prywatna n3m5h

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czytelnik - niezalogowany 2015-06-26 14:47:10

    Pan Mostowski twierdzi też, że nie sprowadził żadnego turysty - a może w ogóle dokłada do biznesu Hotel Eco dla dobra miasta. Dom turysty na Starym Rynku pozbawił go dochodów?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Olek - niezalogowany 2015-06-26 14:45:34

    Warto dać przyjezdnym wybór. Kto chce nocować za 150 zł a kto za 49 zł. To takie trudne? Ludzie są różni i maja różne potrzeby.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    koniczynka - niezalogowany 2015-06-26 14:45:03

    Kosiorka żeśmy wywaliły ze szkoły bo my tu som PANY i już!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 14:43:43

    "Z pieniędzy, które ja zarobiłem i wam zapłaciłem, wy mi budujecie konkurencję."Jak dlugo Pan Mostowski zamierza prowadzić biznes skoro nic nie wie o koopetycji?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Malanga - niezalogowany 2015-06-26 14:43:30

    I dobrze, że Kosiorek zostanie prezesem spółki która zajmie się problemami organizacji społecznych.Ani Mostowski, ani nikt inny im nie pomoże. Czas na zmiany. Resortowe dzieci za długo mają zbyt dużo do powiedzenia i zamieniają nasze miasto w kloakę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Filek - niezalogowany 2015-06-26 14:42:58

    Gdybyś był trochę bardziej spostrzegawczy to zauważyłbyś tablice z informacja o projekcie unijnym na budynku powiatowej jednostki z domem wycieczkowym. A to zupełnie inna sprawa, jest trwałość projektu itp. Dlatego Pan Mostowski sie tak nie burzy. W porównaniu do pomysłu spółki, działalność powiatowej jednostki nie przynosi szkody innym. Wręcz przeciwnie! Współpracuje z Eco.. :-) kaliska 5 to wyrzucone pieniądze i chamska ciepła posadka dla kosiora któremu obcinają godziny w szkole

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 14:41:01

    "... skoro widzi przy ul. Kaliskiej 5 hotel, to powinien wiedzieć chociażby ile miejsc noclegowych funkcjonuje w mieście. - Z pieniędzy, które ja zarobiłem i wam zapłaciłem, wy mi budujecie konkurencję."Dlaczego Pan Mostowski nie widzi, że te miejsca hotelowe przy ul. Kaliskiej funkcjonują od wielu lat?Dlaczego Pan Mostowski boi się konkurencji miasta a nie boi się konkurencji miejsc hotelowych starostwa?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 14:35:37

    Dlaczego wielki łowicki bonzo biznesu boi się konkurencji? Zapomniał w jaki sposób zaczynał? Dziś już nie ma Syntexu, Energopolu i innych zakładów, które sobie różni "przedsiębiorcy" przejmowali

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 14:28:37

    "... pytał więc Marcina Kosiorka wprost, dlaczego podjął się takiego zadania, mimo braku kompetencji..." Dlaczego "przedstawiciel branży hotelowej" nie rozróżnia kwalifikacji od kompetencji?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PytaniaBezOdpowiedzi - niezalogowany 2015-06-26 14:20:09

    "Działalność hotelarska została uznana za działalność gospodarczą, której prowadzenie zostało zastrzeżone wyłącznie dla przedsiębiorców - cytował jeden z wyroków wojewódzkiego sądu administracyjnego."To dlaczego w łowickim Starostwo prowadzi taką zastrzeżoną działalność gospodarczą? I dlaczego to nie oburza Pana Przedsiębiorcy Mosowskiego oraz radnego z SLD?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Irek - niezalogowany 2015-06-26 14:12:53

    W strategii nawet nie ma danych statystycznych dot. Ruchu turystycznego.. Zgadzam sie z Mostowskim ze jest to żałosne! Tak jak baron z Kaliskiej 5 który jeszcze w żywe próbuje ściemniać ze nie wie kto będzie prezesem spółki!! Ciekawy jestem czy burmistrz weźmie pod uwagę głosy mieszkańców o niekompetencji kosiorka?! Karty i tak juz rozdane... Łowiczanie po raz kolejny sie przekonają ze włodarze maja gdzieś wasze zdanie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OB - niezalogowany 2015-06-26 14:08:32

    DO prokuratury z tą kliką uzurpatorską! Precz z nimi wszystkimi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OK - niezalogowany 2015-06-26 13:57:07

    I bardzo dobrze, że miasto bierze się za to. Najlepiej rozdać grunty biznesmenom. Oni kierują się na pewno dobrem mieszkańców.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do