Reklama

„W Łowiczu nic się nie dzieje”. Burmistrz: nigdy nie zgodzę się z tym stwierdzeniem

Na sierpniowej sesji Rady Miejskiej w Łowiczu wiceprzewodniczący Marek Boroski stwierdził, że w mieście nic się nie dzieje, a w porównaniu do Kutna Łowicz jest zaściankowy. Burmistrz Krzysztof Kaliński nie zgodził się z tą opinią.

Wiceprzewodniczący rady Marek Boroski był jednym z radnych, którzy zabrali głos podczas spraw różnych ostatniej sesji, która odbyła się w czwartek 26 sierpnia.

Radny miejski z Korabki zaczął od podziękowań dla dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu Joanny Miki. Boroski docenił, jak w ostatnich latach na lepsze zmieniło się oblicze bloków komunalnych przy ul. Armii Krajowej, nazywane kiedyś „Pekinem” i owiane raczej złą sławą.

- Teraz mieszkańcy mają prawo obrazić się za takie określenie - skomentował Boroski. Jego zdaniem zadbane bloki na Korabce to zasługa w głównej mierze właśnie dyrektor Joanny Miki oraz burmistrza Krzysztofa Kalińskiego.

Oprócz miłych słów wiceprzewodniczący pokusił się o ocenę samego miasta, a jego opinia nie była pochlebna. Boroski oznajmił, że niedawno miał okazję przejeżdżać przez Kutno. Zaznaczył, że ostatnio jechał tą drogą osiem lat temu albo i więcej.

- Byłem zaskoczony jak się Kutno zmieniło. Łowicz w porównaniu do Kutna jest zaściankowy. Naprawdę, mówię szczerze panie burmistrzu - stwierdził wiceprzewodniczący rady. - Po jednej stronie magazyny, po drugiej magazyny. Jedna firma, druga - wyliczał Boroski.

- Łowicz to miasto zamknięte dla emerytów i rencistów. Wiadomo, buduje się drogi, różne rzeczy, ale mówmy szczerze – nic się nie dzieje - kontynuował Boroski, który jest członkiem koalicyjnego klubu radnych Samorządowcy dla Łowicza.

Wiceprzewodniczący rady chwalił prezesa zarządu Łowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej Mariusza Siewierę, za to jak zmienia się ŁSM. - Widzę, że ten człowiek coś działa - oznajmił.

Burmistrz Krzysztof Kaliński odniósł się do tych słów na sesji.

Przyznał, że Kutno się zmieniło, ale nie ma zakładów pracy w centrum, tylko właściwie w jednym miejscu. Zauważył, że największych łowickich firm, takich jak mleczarnia, Agros Nova czy Partners nie widać, gdy jedzie się drogami krajowymi.

Włodarz Łowicza zwrócił ponadto uwagę na to, że w Kutnie jest większe bezrobocie.

- Nie zgodzę się nigdy z określeniem, że nic się w tym mieście nie dzieje. Robimy bardzo duże inwestycje - przypomniał Kaliński.

Burmistrz mówił o budowie wiaduktu, na który mieszkańcy czekają od 60 lat, oraz o otwarciu się nowej przestrzeni komunikacyjnej dzięki powstaniu estakady. Zwrócił uwagę na modernizację oczyszczalni ścieków, która zakończy się w przyszłym roku.

Kaliński przekonywał, że ukończenie tych dwóch kosztownych inwestycji pozwoli na wydatkowanie miejskich pieniędzy na inne cele. Burmistrz zwrócił też uwagę na budowę bloków w ramach Mieszkania Plus, dzięki czemu na Korabce otrzyma mieszkanie 96 rodzin.  

W końcu włodarz miasta podkreślił fakt, że Łowicz jako jedyne miasto w województwie łódzkim i jedno z piętnastu samorządów w kraju otrzymało ponad 19,7 mln zł na wykonanie badawczego odwiertu geotermalnego.

- Gdybyśmy nie dostali środków na geotermię, na pewno by było dzisiaj 139 pytań o geotermię, o to, co źle zrobiliśmy, dlaczego miasto nie dostało środków. To byłby temat na pewno na dwie godziny - mówił burmistrz nie kryjąc zdenerwowania.

- To super wiadomość ekologiczna, społeczna, gospodarcza i każda inna dla nas w Łowiczu - kontynuował. Pozyskana woda mogłaby zostać wykorzystana do celów ciepłowniczych, a także, o ile pozwalałyby na to jej parametry, w inny sposób.

- Może za 20 czy za 25 lat władze miasta podejmą decyzję o budowie obiektów termalnych - zastanawiał się Kaliński.

Odnosząc się do słów wiceprzewodniczącego Boroskiego świeżo upieczony radny Michał Zieliński zauważył, że ostatnio na koncercie rapera Sariusa na dziedzińcu Łowickiego Ośrodka Kultury było 500 młodych osób. - Myślę, że to duży sukces - dodał.

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Buba - niezalogowany 2021-09-01 14:51:36

    Krzychu jednak musisz przełknąć tą gorycz, w naszym mieście nic się nie dzieje.. Gdzie tam nam do Kutna. Już Sochaczew i Skierniewice są lepiej rozwinięte.. Każdy ucieka z tego miasta jak i gdzie tylko może.. Wystarczy przejść się Zduńską tylko lokale na wynajem, same kościoły i żadnej perspektywy na rozwój. Co z tego że buduje się wiadukt i drogi, budujecie bo musicie a efekt jest taki że Arkadyjska znowu pływa.. Potrzebny jest powiew świerzości w tym smutnym jak***** mieście

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Belfer - niezalogowany 2021-09-01 16:29:04

    Świeżości raczej

    • Zgłoś wpis
  • aaa - niezalogowany 2021-09-01 21:27:57

    ŚWIEŻOŚĆ mądralo. Z nieukami trudno coś rozwinąć.

    • Zgłoś wpis
  • Kiero Pancio - niezalogowany 2021-09-01 23:01:31

    Zgadzam się tutaj z kolegą, Łowicz to nie jest miasto dla młodych, tzn dla ludzi którzy planują kupić mieszkanie lub dom, zacząć tutaj dorosłe życie. Zero perspektyw. Sami z żoną zmagaliśmy się z dylematem: czy Łowicz, gdzie całą szkołę średnią spędziliśmy czy Sochaczew, gdzie pracowaliśmy po szkole średniej bo Łowicz miał bardzo słabą ofertę pracy. Padło na Sochaczew gdzie rynek pracy oferuję pracę w niezłych pieniądzach, a lokalizacja pozwala dojechać do Błonia lub Grodziska gdzie te zarobki są większe. Ceny mieszkań w Łowiczu to śmiech na sali: jak można cenić tak drogo mieszkanie w miejscu gdzie nie ma żadnych perspektyw? Ceny podobne jak w Sochaczewie.

    • Zgłoś wpis
  • S - niezalogowany 2021-09-02 06:39:01

    Tylko burmistrz trzyma z kościołem.

    • Zgłoś wpis
  • Waldek - niezalogowany 2021-09-02 09:44:03

    To przeprowadź się do zapyziałego kutna jak ci tu źle.

    • Zgłoś wpis
  • A - niezalogowany 2021-09-02 11:30:49

    Niskie bezrobocie, bo osoby pracujące juz dawno wyjechały, albo dojeżdżają do Warszawy pracować

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stanisław - niezalogowany 2021-09-01 17:39:11

    Oby w następnej kadencji żaden pedagog nie pokarał mieszkańców swoją obecnością w RM. Będziemy żyć w brudzie i beznadziei.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stanisław - niezalogowany 2021-09-01 17:41:25

    Oby w następnej kadencji żaden pedagog nie pokarał mieszkańców swoją obecnością w RM. Będziemy żyć w brudzie i beznadziei.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    as - niezalogowany 2021-09-01 18:06:17

    no niestety muszę przyznać w Łowiczu tragedia. Okoliczne miasta to fakt widać , że coś się dzieje i w centrum i na obrzeżach. A mleczarnia leży przy krajówce.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Hern - niezalogowany 2021-09-02 16:38:40

    Analogicznie taki sam negatywny stosunek do swoich miast przedstawiają mieszkańcy Sochaczewa, Kutna i Skierniewic. Czyli tu nic nie ma, pracy, perspektyw, mieszkań.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    HenHen - niezalogowany 2021-09-01 18:33:11

    Panie burmistrzu Kaliński. Gdzie są inwestycje dające nowe, godnie płatne, miejsca pracy? Pod Pana rządami Łowicz się stacza. Miasto się wyludnia. Młodzi nie mają co ze sobą zrobić. Zostaną sami emeryci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2021-09-01 19:50:46

    Warto dodać że komunikacja miejska w ościennych miastach przechodzi na elekryczne autobusy. Kutno Sochaczew. A u nas ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Samuel - niezalogowany 2021-09-01 21:33:19

    Włodarz skupił się na inwestycjach, o których latami będzie się wspominać, jak również o nim - taki swoisty egoizm. A bo wtedy... Za tego j tego... To nic, że za chwilę drogi będą zmieniane na dukty piesze, bo zostanie tylko garstka mieszkańców. Po co i komu będzie wtedy obwodnica - Panu włodarzowi... By na głos wymawiano jego nazwisko. Wtedy będzie rosnąć duma z własnego ja do niebotycznych rozmiarów. Łowicz umiera, a co gorsza umrze. Zero szans na rozwój, chyba że jest się z ramienia przychylnego..., zero perspektyw na wydawanie tutaj ciężko zarobionych w innych miastach pieniędzy na zakupy inne, niż spożywcze. Zero miejsc rozrywki. To już nie jest miasto. Za dużo historii, a za mało teraźniejszości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek z Wandzią - niezalogowany 2021-09-01 22:31:32

    Za 20, 25 lat o kuwa to dowalił. Leśny dziadek już całkowicie odleciał, już mu sukcesów więcej niż ten wiadukt nie przy będzie. Czas zmienić fuchę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2021-09-01 22:46:20

    Jaśnie Oświecony Radny MB chyba o czymś zapomniał. Czy to nie radni są władzą uchwałodawczą w Mieście? Może i Burmistrz nie ma pomysłu na funkcjonowanie Miasta. Ale Pan radny wraz z kolegami chyba też tego pomysłu nie mają. A to oni, poprzez sensowne uchwały, zobowiązanie Burmistrza do podejmowania konkretnych działań, powinni chyba wyznaczać kierunek rozwoju Łowicza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Xxx - niezalogowany 2021-09-03 08:15:36

    Święta prawda.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    michał - niezalogowany 2021-09-01 23:04:34

    bida z nędzą w tym kościelnej mieścinie, kulturę z rynku, by klechom nie zagłuszać bicia dzwonów przenieśli na zabrany dieciom plac zabaw pod wieżą, wydali miliony na droi dwie by nie zalewał rów z wodą , a jak troche pokropi to droga jest nieprzejezdna, a wiadukt budują chyba z klocków lego bo tak niebotycznie długo i pewnikiem będzie ciągle zamknięty , bo remont ... no tak msze w kościołach są od co , to się dzieje, oj dzieje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bolek - niezalogowany 2021-09-02 13:20:55

    Czytałeś to co napisałeś? Jeżeli tak i nie skorygowałeś "byków" to musiałeś być na dobrej fazie alkoholowej albo na haju.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łowiczak ino z nazwy - niezalogowany 2021-09-01 23:08:56

    uciekać z tego grajdoła , jak ja to zrobiłem i tysiące innych, uciekać póki nie jest za późno ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Same bzdury - niezalogowany 2021-09-01 23:15:46

    Coraz gorzej do jasnej ****. Niech wszyscy idą na staż z up za 900zl . Albo wio do Warszawy . Na tym sie chyba opiera to mniejsze bezrobocie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Corrado - niezalogowany 2021-09-01 23:17:47

    To prawda Buba. Miasto dla emerytów i rencistów. Tylko folklorem wali na odległość 5km. Rynek pracy żaden. No chyba, że ktoś do seminarium duchownego się pokusi. To też jest wyjście i pomysł na chleb. I mieszkanie 500+ nie pomoże młodzi wyjadą. A największym osiągnięciem naszego burmistrza jest - bruk. Tak, tak nasz brukman jest w tym niedościgniony. Wszystko brukuje, brak drzew na obu rynkach, patelnia. Ale bruk jest, a w głowie chyba już też.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2021-09-01 23:18:21

    W Łowiczu nie ma żadnej rozrywki zarówno dla dorosłych jak i części młodzieży. Ile można słuchać łowickich piosenek i oglądać występy przy baszcie? Inne miasta a nawet gminy wiejskie organizują festyny i występy muzyczne gwiazd. A Łowicz? Zaprosi raz na jakiś czas rapera, zorganizuje spacer do bednar i tyle. Niech wrócą czasy sprzed pandemii, dni Łowicza i ksiezackie jadło z zespołem, bo nie ma zakazu organizowania imprez masowych panie burmistrzu. Inni organizują a pan nie może?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    qwerty - niezalogowany 2021-09-01 23:24:30

    W końcu ktoś to powiedział. Brawo dla Pana Boroskiego! Panie burmistrzu bezrobocie w Kutnie i okolicach?! Bzdura chyba, że tylko na papierze. W Kutnie i okolicach jeśli ktoś nie pracuje to znaczy, że po prostu mu się nie chce pracować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotrek - niezalogowany 2021-09-01 23:37:35

    Wiadukt który planowo ma być oddany w 2022, w mojej ocenie już dawno termin ten stał się nierealny. Wykonywanie tej inwestycji to po prostu śmiech na sali. Porównanie chociażby z budowa wiaduktu w Skierniewicach - pół roku trwa budowa i efekt już jest lepszy niż u nas, gdzie planowane zakończenie również jest na 2022rok. Wystarczyło wybrać firmę która ma możliwości realizacji, no ale niestety.. ktoś oczywiście musiał zarobić. Wystarczy również porównać soboty w trakcie wakacji, w Skierniewicach nawet po godzinie zerowej, można spotkać pełno ludzi, natomiast w Łowiczu nawet nie ma takich miejsc gdzie ludzie moga sie spotkać. Opłakane błonie, ogromna plaża z kilkoma dziwnymi krzakami do tratwy na rzecze, ławki które sa w opłakanym stanie, o placu zabaw nawet nie wspomnę. Policji więcej niż ludzi spędzających tam czas. Zawsze możemy zapewnić nowa trase dla kajakarzy - ulica arkadyjska, która również przecież była modernizowana, super wykonana kolejna INWESTYCJA. Tragedia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bolek - niezalogowany 2021-09-02 00:16:42

    My do Kutna nawet startu nie mamy. Łowicz dalej tkwi w historii, folklorze i kościele a inne, sąsiednie miasta idą do przodu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Luk - niezalogowany 2021-09-02 06:47:54

    Buduję się wiadukt i drogi, łał, czyli buduję się rzeczy przynoszące straty. To firmy przynoszą zyski dla miasta i to właśnie je powinniśmy ściągać do miasta a tak jest muł i dno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2021-09-02 06:50:40

    Już nawet radni koalicyjni widzą, że Łowicz to zaścianek. Panie Burmistrzu - czas odejść!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jack - niezalogowany 2021-09-02 07:11:28

    Na uwagę, że nie ma zbytnio pracy w Łowiczu, Burmistrz odpowiedział, że przecież budujemy nowe drogi - bardzo trafny kontrargument, no nie ma co...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wanda - niezalogowany 2021-09-02 07:23:51

    Na głupi basen trzeba jechać do Kutna. Kalińskiego należy nago pogonić Zduńską to może wtedy zobaczy jak jest

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SadzicPalic - niezalogowany 2021-09-02 07:45:29

    Wieje tu chuj... Już podziekuje ludziom Pana Kalinskiego. Łaczy Nas Łowicz to jakaś kpina.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2021-09-02 08:21:45

    Szkoda młodzieży oni faktycznie na tle innych miast nie mają żadnej rozrywki, żadnego miejsca w którym mogliby bezpiecznie przebywać i spędzać czas. Żadnego centrum sportu, żadnego basenu, żadnych ramp, żadnego kąpieliska. Wystarczy podjechać do Żyrardowa, Kutna, Sochaczewa gdzie to wszystko już jest od kilkunastu lat. Szkoda, że Łowicz zmarnował ten czas!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotrek - niezalogowany 2021-09-02 09:30:35

    Nie wiem czym tu się chwalić jeżeli mowa o INWESTYCJI budowy wiaduktu. Zakończenie tego miało być w 2022r, natomiast to co się dzieję na terenie budowy to śmiech na sali, przecież tam robota można powiedzieć stoi w miejscu i ew. pracuję przy niej kilku pracowników. Wystarczy spojrzeć chociażby na podobną budowę wiaduktu w Skierniewicach na ul. Zwierzynieckiej, zaczęta pół roku temu a efekty są już większe niż u nas,a obiekt ma być oddany tak samo jak u nas w 2022roku, zobaczymy komu uda się zakończyć pierwszemu inwestycje - wystarczy wyłonić z przetargu firmę która ma zaplecze i możliwości do realizacji. Niestety u nas oczywiście ktoś musiał zarobić.. W Łowiczu nie dzieje się zupełnie nic, wystarczy przejechać się miastem w wakacje które minęły w sobotę po godzinie 23-24, garstka niedobitków przewracająca się na również opłakanych błoniach. Nie ma gdzie nawet spędzić tego czasu. Jedynie nie tak dawno otwarta włoska knajpa przy nowym rynku reprezentuje poziom. W Skierniewicach takich miejsc jest dużo, a w ogóle porównując parki Skierniewicki i Łowicki to przepaść. W Łowiczu mamy OGROMNĄ plażę z kilkoma dziwnymi krzakami prowadzącymi do rzeki na której unosi się kawałek tratwy, ławek nie ma komu nawet umyć po odchodach ptaków, już nawet nie wspomnę o placu zabaw który stwarza zagrożenie. TRAGEDIA No ale faktycznie, w Łowiczu mamy mnóstwo inwestycji poprawiających wygląd miasta, np. nie dawno modernizowany wiadukt na ulicy Arkadyjskiej - to chyba inwestycja była dla kajakarzy, nowy szlak. Wspaniałe widowisko, na 1 września - rozpoczęcie roku szkolnego przejazd zamknięty i w nosie. Trzeba stać pół godziny do przejazdu na ulicy nadbzurzańskiej lub jechać do okoła miasta, wspaniałe rozwiązanie, kierowcy czują się prawie jak w Warszawie w godzinach szczytu. Samo przygotowanie do zamknięcia głównego przejazdu również profesjonalnie zaplanowane, objazd zorganizowany przez kolejną ulicę w remoncie na której objeżdżaliśmy główną drogę usypaną skarpą na boku i był problem z minięciem się dwóch aut. Największa ostatnią atrakcją turystyczną tego miasta był sprowadzony dźwig, który miał za zadanie podnieść konstrukcję wiaduktu, widać było osoby z aparatem i to na tyle ciekawych miejsc w Łowiczu i w sumie na tym można powiedzieć stanęła robota budowy wiaduktu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PAULINA - niezalogowany 2021-09-02 10:30:42

    Zdecydowanie brak jest życia w tym mieście. Kiedyś cała Zduńska tętniła życiem. Dzisiaj niestety już tak nie jest. Kiedyś koncerty, imprezy dla dużych i małych. Brakuje studentów, nad Bzurą nic ciekawego nie ma, można tyle zorganizować. Jednym słowem miasto emerytów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Student - niezalogowany 2021-09-04 01:42:38

    Tak to jest jak się Uczelnie Mazowiecką, która kiedyś w rankingach była na 53 miejscu wyższych uczelni w Polsce oddaje się deweloperowi. Serce miasta, czyli studenci teraz w Łodzi i Warszawie, już tu nie wrócą . Tylko apteki zostały dla emerytów. Nawet drzewa, które zdobiły nasze ulice powycinaliby. Przykre, ale prawdziwe. Nic w tym mieście się dobrego nie dzieje… przykra prawda….

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bogus jego funfel. - niezalogowany 2021-09-02 16:33:56

    u pana kalinskiego to zawsze coś się dzieje, tylko co????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2021-09-02 16:52:30

    Za chwilę w Łyszkowicach będzie się więcej działo.Totalna stagnacja dopadła nasze miasto.Za jakiś czas będziemy osadą a nie miastem.Młodzi uciekają i nie wrócą bo nie mają tu perspektyw.Nie wspomnę już o letnim wypoczynku w Łowiczu i bardzo bliskiej okolicy,bo to już totalna porażka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józia - niezalogowany 2021-09-02 20:19:23

    W Łowiczu jest tak dobrze, że nawet nie potrzeba całodobowej apteki!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    W - niezalogowany 2021-09-03 07:11:26

    Za to jest tyle kościołów i można co niedziela do innego iść na mszę i pomodlić się aby naszemu wspaniałemu biskupowi udało się utworzyć kolejna parafie w mieście. Amen

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    heniek - niezalogowany 2021-09-03 07:59:03

    z nauczyciela nigdy nie bedzie dobrego gospodarza .Zostaliśmy w tyle dzieki naszemu historykowi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanka - niezalogowany 2021-09-03 09:40:55

    Zakłady pracy Agros ,mleczarnia , Partners podane przez Kalińskiego ,to zakłady ,które powstały w poprzednim wieku i za rządów innych władz !!!! Kaliński , NIC ,ale to NIC nie zrobiłeś w tym mieście , a wiadukt to nie inwestycja miasta tylko inwestorem jest KOLEJ PAŃSTWOWA !!! KOŃCZ WAŚĆ ,WSTYDU OSZCZĘDŹ !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WANDA - niezalogowany 2021-09-04 19:08:20

    Droga Młodzieży. Mamusie zbyt nadopiekuńcze były, wszystko podsuwały pod nosek i nie ukształtowały kreatywności. Co zaproponowaliście U. M. Jaką rzeczywistość chcecie kształtować? To my seniorzy potrafimy znaleźć sposoby na nudę i marazm. Na szczęście są w mieście młodzi, którym się chce dla siebie i innych coś robić, wolontariat, fan kluby, kultura i muzyka alternatywna... Itd. Poszukaj i przyłącz się lub załóż swój klub. Podziwiam fan klub kibiców, którzy ozdabiają miasto muralami, jak przyjemnie mi się rozmawiialo jednym z nich i z artystami. Brawo. Chętnie pomoże Wam Miasto, ale wyjdźcie z inicjatywą, a nie narzekajcie, tak

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ona - niezalogowany 2021-09-05 08:09:58

    Dzieje się w Łowiczu jak wylewa rzeczka pod wiaduktem koło dawnej paszarni ,ludzie wtedy bluźnią jak szewcy na burmistrza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wicek - niezalogowany 2021-09-05 19:50:56

    Kutno jest bardzo przyjazne inwestorom. Mam to info z pierwszej ręki, z firmy, która obsługuje inwestorów. Gdy przyjechali do Kutna to Burmistrz Kutna już na nich czekał. Po rozmowie, przydzielona osoba po kolei odwiedzała z nimi poszczególnych urzędników, którzy wydają różne pozwolenia, decyzje itd. Nikt im niczego nie utrudniał, wszystko mogli załatwić. Byli zachwyceni sposobem traktowania. W łowickim ratuszu zaś różnie z tym bywa. To też wiem z pierwszej ręki od przedsiębiorców. Dużo lepiej jest już w gminie Łowicz, gdzie podejścia wójta jest dużo lepsze. Przy całym szacunku dla władz miasta, przydałaby się jakaś zmiana na kogoś bardziej doceniającego kwestie gospodarcze i rozwój przemysłowy miasta. Tego głównie mieszkańcy oczekują - perspektyw dla młodych ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aleksander kuku - niezalogowany 2024-09-12 19:09:49

    Faktycznie Łowicz został w tyle za ościennymi miastami. Nic się tu nie dzieje tylko bitwa nad Bzurą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do