Reklama

Radni zadecydowali: to powinna być spółka - VIDEO

30/03/2015 19:56

Szesnastoma głosami za, czterema przeciwnymi i jednym wstrzymującym Rada Miejska przyjęła uchwałę intencyjną, dzięki której będzie mogło dojść do powołania spółki z udziałem miasta. Nie milkną kontrowersje wokół nieruchomości przy ul. Kaliskiej 5.

 

 

Po raz pierwszy o pomyśle miejskich władz na utworzenie spółki prawa handlowego, która zajęłaby się zagospodarowaniem, a następnie prowadzeniem kompleksu przy ul. Kaliskiej 5, informowaliśmy niespełna dwa tygodnie temu. W pewnym sensie zaskakujący ruch, o którym nie było przecież mowy jeszcze pół roku temu, gdy radni decydowali o nabyciu działki, to nie jedyny odcień całej sprawy. Znacznie szerszym echem odbija się bowiem powierzenie zadania opracowania koncepcji zagospodarowania terenu Marcinowi Kosiorkowi, przewodniczącemu Prawa i Sprawiedliwości w Łowiczu.

Wraz z rozpoczęciem czwartkowej sesji Rady Miejskiej radny Robert Wójcik wnioskował, aby punkt dotyczący przyjęcia wspomnianej uchwały intencyjnej zdjąć z porządku obrad. Kiedy pod koniec ubiegłej kadencji radni jednogłośnie opowiedzieli się za kupnem Kaliskiej 5, wśród proponowanych przez burmistrza koncepcji pojawiały się te mówiące o mieszkalnictwie komunalnym czy przeniesieniu tu siedziby miejskiej biblioteki. Dziś te plany są porzucane, a zdaniem szefa łowickich struktur SLD, radni wcale nie muszą podejmować przedłożonego projektu uchwały. - Koncepcje wstępne są po to, aby je modyfikować. (...) Nie może być tak, że władza samorządowa jest niewolnikiem przedstawionej raz koncepcji - odparł burmistrz Krzysztof Kaliński, którego poparł przewodniczący RM Michał Trzoska.

O tym, że spółka prawa handlowego jest najlepszą formą, w jakiej miasto może realizować swoje zadania, przekonywał skarbnik Arkadiusz Podsędek. Osoba kierująca spółką będzie miała zarządzać nią w taki sposób, by jej przychody i wydatki bilansowały się. W przypadku jednostki budżetowej, która jest inną prawnie dopuszczalną formą, jej przychody wpływałyby do budżetu miasta, zaś w sytuacji generowania strat, te zostałyby pokryte przez środki z budżetu miasta. Jednak jak zauważył radny Mariusz Siewiera, w przypadku strat spółki z o.o. pokryje je jedyny udziałowiec, w tym przypadku miasto Łowicz. Stąd konkluzja, że tak czy inaczej straty zostaną pokryte z miejskich pieniędzy. A zdaniem samorządowca PO samo utworzenie spółki wygeneruje kolejne, niemałe koszty związane m.in. z wynagrodzeniem członków rady nadzorczej czy pracowników obsługi administracyjnej.

Do krytyki zaproponowanych rozwiązań dołączył się radny Robert Wójcik. - Wszystko zostało już ustalone (…) i niewątpliwie ta decyzja ma podłoże polityczne. Nawet gdybyście chcieli tu czarować rzeczywistość, to tak jest – mówił radny opozycyjny pod adresem przedstawicieli PiS w radzie. Sam, jako członek Rady Miejskiej poprzedniej kadencji, przez zmiany w koncepcji czuje się niejako oszukany. W opinii obu radnych, tak Siewiery jak i Wójcika trudno też mówić, że wspomniana uchwała jest swego rodzaju ”zielonym światłem” dla dalszych działań lokalnych władz. Ten sygnał rządzący dali sobie sami, zatrudniając Marcina Kosiorka w roli pełnomocnika odpowiedzialnego za przygotowanie planu zagospodarowania nieruchomości.

W obliczu zaistniałej sytuacji swoje oficjalnie stanowisko zajęło łowickie środowisko związane z Platformą Obywatelską. Sympatycy partii rządzącej przypominają o zaniechaniu kupna działki po byłej jednostce wojskowej i burmistrzowskiej propozycji nabycia terenów przy ul. Kaliskiej 5. Wstępne koncepcje mówiły o przekształceniu budynku na cele mieszkalne lub przeniesieniu Miejskiej Biblioteki im. A.K. Cebrowskiego, jednak o żadnym Centrum Rozwoju Lokalnego (bo tak miałby nazywać się nowy kompleks zakupiony przez miasto od spółdzielni „Samopomoc Chłopska” - przyp. red.). W piśmie działacze PO pytają czy ówczesne propozycje nie były po prostu zagrywką polityczną burmistrza walczącego o reelekcję w listopadowych wyborach.

Zwolennicy Platformy Obywatelskiej z Łowicza dziwią się, że koncepcja zagospodarowania nowych terenów powstaje dopiero teraz. „Czy każdy menedżer (tak bowiem o sobie mówił w czasie debat przedwyborczych Krzysztof Jan Kaliński) kupuje coś i dopiero po zakupie dokonuje koncepcji zagospodarowania?” - pytają w piśmie.

Bardzo krytycznie oceniana jest decyzja o zleceniu wykonania planu zagospodarowania nieruchomości Marcinowi Kosiorkowi. Zdaniem łowickiej PO radny powiatowy, a zarazem szef PiS w Łowiczu, nie posiada tak wykształcenia, jak i doświadczenia, wymaganych przy realizacji takiego zadania. Łowiczanie sympatyzujący z partią Ewy Kopacz mają swoje wytłumaczenie dla ostatnich wydarzeń. „Pan Kosiorek nie mógł zostać wiceburmistrzem, więc Burmistrz odwzajemnił się stworzeniem nowej spółki i przekazaniem jej w ręce przewodniczącego łowickiego PiS. Co ma w zamian? Spokój w Radzie Miejskiej, w której przedstawiciele PiS mają większość” - twierdzą w swoim stanowisku.

Z projektem uchwały intencyjnej w zeszłym tygodniu zapoznali się także członkowie Społecznej Rady Gospodarczej. Łowiccy przedsiębiorcy nie wypracowali na razie żadnej oficjalnej, wspólnej opinii w sprawie powołania spółki prawa handlowego z wyłącznym udziałem miasta.

Poniżej debata na ostatniej sesji Rady Miejskiej, która poprzedziła głosowanie nad projektem uchwały intencyjnej ws. wyboru sposobu prowadzenia i form gospodarki komunalnej.

{youtube}Nj3aQjzhwg8{/youtube}

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gosia - niezalogowany 2015-04-06 23:20:17

    [quote name="Mateusz"]Jak czyta się te liczby: 16 za, 4 przeciw - to można nazwiska radnych z pamięci lecieć i wiadomo kto jak zagłosuje... Niestety w radzie wciąż układ układem układ pogania... Szkoda tego miasta.[/quote]ano szkoda tego miasta ( PiS w całej Polsce szkodza)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gosia - niezalogowany 2015-04-06 23:15:13

    [quote name="Jadwinia"][quote name="Kasiorek"]OR/27-W/2015KOSIOREK MARCIN3 200,00 zł2015-02-23PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH .http://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2646[/quote]I do tego przystoiny jest[/quote]dlaczego tylko Kaliska 5 a nie cała Gospodarke Komunalna... powierzyc kosiorkowi skoro taki zdolny ??? Pamietamy żady tego pana w Starostwie łowickim bylo kiepsko ale jako dozorca to moze da rade ..chociaz po co ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-06 10:53:28

    [quote name="obserwator"][quote name="Wolność"]Burmistrz sprzedał jednostkę wojskową Panu K. Pan K. kupił Syntex, a jadnostkę sprzedaje dalej, za lepszą cenę. Pan K. został zwolniony przez burmistrza z płacenia podatku .Należałoby wrócić do początku,co stoi w kurnikach,jakie maszyny,później sprawdzić warunki pracy w owym syntexie.na cwaniactwie to można wiele zbudować,ale to budowle na glinianych nogach.burmistrz z wieloma biznesmenami wódkę pije.o pogodzie zapewne nie rozmawia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-06 10:44:05

    [quote name="Wolność"]Burmistrz sprzedał jednostkę wojskową Panu K. Pan K. kupił Syntex, a jadnostkę sprzedaje dalej, za lepszą cenę. Pan K. został zwolniony przez burmistrza z płacenia podatku .Należałoby wrócić do początku,co stoi w kurnikach,jakie maszyny,później sprawdzić warunki pracy w owym syntexie.na cwaniactwie to można wiele zbudować,jak ktoale to budowle na glinianych nogach. oóźniej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łowiczanin - niezalogowany 2015-04-06 05:31:10

    Panie redaktorze Krzysztofie Miklasie prosimy o komentarz działań władz Łowicza i wyznaczenia Pana Marcina Kosiorka na szefa nowej miejskiej spółki. Czy Pan się zgodzi ze mną, że do opisu tego przypadku adekwatne jest stwierdzenie, że "władza deprawuje".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-04 21:49:40

    Radnych guzik powinno obchodzić co burmistrz myśli i sądzi,radni pracują u nas czyli u tych co ich wybrali za nasze pieniądze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-04 20:05:37

    "obserwator"]Pani Karino ,a może zamiast wspierać inicywy na przedmieşciach miasta może coś w centrum nalżałoby się uaktywnić.Co z Nowym Rynkiem?To Pani rejony wyborcze.Wydaje mi się ze cokolwiek p. Karina bądź inny radny chciałby zrobić w Łowiczu a nie jest w planach pana burmistrza bądź jego podwładnych;P to mało realne ze coś się zmieni, ...[/quote]Ale po to radnych wybraliśmy aby naszych spraw bronili a nie ogony kulili.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jadwinia - niezalogowany 2015-04-04 07:38:36

    [quote name="Kasiorek"]OR/27-W/2015KOSIOREK MARCIN3 200,00 zł2015-02-23PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5.http://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2646[/quote]I do tego przystoiny jest

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Straszyciel za duzo - niezalogowany 2015-04-04 07:36:37

    nabroił i się boi i drży jak osika! Drży ze strachu!Nie tylko opłaca policję z naszych pieniedzy zadłuzonego do potegi lichwiarsko budzetu miasta do swej ochrony ale i wystawia warty urzędników w kazdym oknie ratusza do śledzenia czy nie zbliża się zamaskowany, zakonspirowany Oddział Obrony Koniecznej!I tak to na prózno, bo nie z tej przez nich oczekiwanej i przez niego strony nadejdzie wreszcie SPRAWIEDLIWOŚĆ!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasiorek - niezalogowany 2015-04-04 05:35:15

    OR/27-W/2015KOSIOREK MARCIN3 200,00 zł2015-02-23PEŁNOMOCNIK DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH MAJATKIEM RUCHOMYM W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 5http://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2646

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do straszyciela - niezalogowany 2015-04-03 22:08:27

    [quote name="do Lolka"][quote name="Lolek"]"Art216§2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."cytat z komentarza nr14 >> http://lowicz24.eu/co-gdzie-kiedy/6764-w-piatek-swieto-dziesiatakow[/quote]Nawet się wielki komentator i straszycie nie podpisał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-03 15:01:48

    [quote name="Boluś"]Zgadywanka: Który z obecnych radnych miejskich był członkiem PZPR ? Kto wie niech odpowie[/quote]Chodzi o tych co maszyny z syntexu wywozili .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krytyka to obowiązek - niezalogowany 2015-04-03 11:05:54

    Bezwzględnie mieszkańcy maja prawo i obowiązek do krytyki władz! Nie strasz urzędniku !Wiele wiecej jest artykułów Kodeksu karnego , za działania Kosiorków, Kalińskich i innych na szkde i krzywdę mieszkanców nie tylko Łowicza łacznie z paragrafami na terroryzowanie truciem itp...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do Lolka - niezalogowany 2015-04-03 06:15:18

    [quote name="Lolek"]kisior musiał sie spieszyć bo przeciez zaraz mu etat bedą obcinać w szkole... Jakos trzeba sie zabezpieczyć. Dadzą mu z 10tys brutto.. Niech biedni mieszkańcy patrzą jakie sobie władze wybrali 16 listopada.[/quote]"Art216§2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."cytat z komentarza nr14 >> http://lowicz24.eu/co-gdzie-kiedy/6764-w-piatek-swieto-dziesiatakow

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oliwier - niezalogowany 2015-04-02 22:40:01

    Pan dyrektor Wójcik,pierwszy krytyki i wzór cnót wszelakich na sesje przychodzi w czasie godzin swojej pracy,czy to uczciwe?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maksymilian - niezalogowany 2015-04-02 21:41:35

    [quote name="?????????????????"]i co na topan redaktor Krzysztof Miklas ?Czy Kasiorek szkodzi PiS w wyborach prezydentckich?Czy Referendum ws odwołania Burmistrza i Rady Miejskiej jest zasadne?słucham[/quote]Z Panem Miklasem nie da się dyskutować...na wszelki wypadek nie stwarza się takiej możliwości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    członek PiS - niezalogowany 2015-04-02 17:57:11

    [quote name="?????????????????"]i co na topan redaktor Krzysztof Miklas ?Czy Kasiorek szkodzi PiS w wyborach prezydentckich?Czy Referendum ws odwołania Burmistrza i Rady Miejskiej jest zasadne?słucham[/quote]proszę odróżnić Kasiorkaod członków PiS.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ????????????????? - niezalogowany 2015-04-02 16:44:51

    i co na topan redaktor Krzysztof Miklas ?Czy Kasiorek szkodzi PiS w wyborach prezydentckich?Czy Referendum ws odwołania Burmistrza i Rady Miejskiej jest zasadne?słucham

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ! - niezalogowany 2015-04-02 16:23:32

    p.Trzoska proszę ten "niebezpieczny grunt" wyjaśnić aby "Karina nie denerwowała się":OR/198-W/2014 SĘDKOWSKI PIOTR2 250,00 zł2014-12-15OPRACOWANIE I WYKONANIE KONCERTU W DNIU 16.12.2014 R. W RAMACH SPOTKANIA WIGILIJNEGOZ SENIORAMI - MIESZKAŃCAMI MIASTAhttp://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2645

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Referendum - niezalogowany 2015-04-02 15:56:32

    Należy przeprowadzić referendumws Odwołonia BurmistrzaiRady Miejskiej !Dość mamy:Kasiorków,Sędkowskich,podwyżek za śmieci !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józek - niezalogowany 2015-04-02 08:28:40

    [quote name="Koziołek Matołek"][quote name="Józek"]Ale na pewno głupio mu spoglądać na twarze łowiczków.[/quote]Głupio ? A dlaczego, nasz Pan Burmistrz dostojnie spaceruje sobie ulicami naszego miasta. Nie musi mu być głupio bo to "mieszkańcy" go wybrali. Wniosek jest prosty, został wybrany i to czy zrobi dziurę czy ją załata to wsio ryba[/quote]Ale widziałem jak oczy mu uciekały na boki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcel - niezalogowany 2015-04-02 08:07:35

    RADNYCH MIEJSKICH WYBRALIŚCIE DOBRYCH SZKODA TYLKO ZE WYBRALIŚCIE TYRANA NA BURMISTRZA I RADE POWIATU KTÓRA OBSADZA OD DAWIEN DAWNA STOŁKI KIEROWNICZE I DYREKTORSKIE I TEGO NIKT JAKOŚ NIE LUSTRUJE ANI NIE ZAMIERZA ZMIENIĆ...KIEDYŚ W ŁOWICZU BYLI ZŁODZIEJE W DRESACH TERAZ SA W GARNITURACH...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcel - niezalogowany 2015-04-02 08:01:17

    [quote name="obserwator"]Pani Karino ,a może zamiast wspierać inicjatywy na przedmieşciach miasta może coś w centrum nalżałoby się uaktywnić.Co z Nowym Rynkiem?To Pani rejony wyborcze.[/quote]Wydaje mi się ze cokolwiek p. Karina bądź inny radny chciałby zrobić w Łowiczu a nie jest w planach pana burmistrza bądź jego podwładnych;P to mało realne ze coś się zmieni, ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcel - niezalogowany 2015-04-02 07:06:17

    Ja napisze tak: czepiacie się biednych radnych co na chleb próbują zarobić i naprawdę nie maja nic do powiedzenia. Pomyślcie kogo wybraliście i kto z mała garstka poddanych kreci tym całym bałaganem ...to miasto umiera , księstwo łowickie, miasto prostych ludzi, bo jacy dają się tak zmanipulowac...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-04-02 06:29:33

    Swoja drogą należy zauważyć, jak szybciutko uciął dyskusję na temat "Kaliskiej" nasz "pieriodyk" tygodniowy NŁ. Chlast i po krzyku!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zm - niezalogowany 2015-04-02 05:14:39

    [quote name="Krzyś"]A ja o Wójciku słyszałem RÓŻNE NAGANNE GŁOSY o zdobywaniu głosów wyborców.A taki się wydaje ostatni sprawiedliwy.[/quote]To zgłoś to do Prokuratury, bo żeby Ciebie nie zgłosili,gdyż tak z nazwiska mówisz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    madzia - niezalogowany 2015-04-01 22:04:34

    No właśnie - kiedy rejestry umów opublikuje starostwo i inne instytucje - ŁOK, OSiR, ZGM, ZUK, CPZŁ? Czekamy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Boluś - niezalogowany 2015-04-01 21:50:56

    Zgadywanka: Który z obecnych radnych miejskich był członkiem PZPR ? Kto wie niech odpowie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzyś - niezalogowany 2015-04-01 21:48:49

    A ja o Wójciku słyszałem RÓŻNE NAGANNE GŁOSY o zdobywaniu głosów wyborców.A taki się wydaje ostatni sprawiedliwy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał - niezalogowany 2015-04-01 21:46:21

    A co na to Olko ? On też taki święty ?Zapomniał już paragrafy ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marek - niezalogowany 2015-04-01 21:15:42

    [quote name="jarek"]http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2644 rejestr umów obiecali aktualizować na koniec miesiąca. Mamy kwiecień a ostatnie są z lutego. Ot rzetelność.[/quote]Jest aktualizacja i są umowy z marca - o co ci chodzi? Ciekawe, kiedy inne instytucje, które mają dokładnie takie same obowiązki jawności jak UM, np. Starostwo, PCPR, ŁOK, OSiR zaczną publikować rejestry umów?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxxxxxx - niezalogowany 2015-04-01 20:34:42

    [quote name="?"][quote name="mw"]Złodzieje i tyle a to wszystko za nasze pieniądze . kosiorek ma zarabiać3200zł miesięcznie za nic.[/quote]3200 złbrutto czy netto?[/quote]To ja pieprze ja dwa razy tyle co on a przynajmniej nikt nie pisze o mnie co chce na forach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wyjaśnić - niezalogowany 2015-04-01 19:41:22

    [quote name="ew"][quote name="ada"]p.Trzoska proszę ten "niebezpieczny grunt" wyjaśnić aby "Karina nie denerwowała się":OR/198-W/2014 SĘDKOWSKI PIOTR2 250,00 zł2014-12-15OPRACOWANIE I WYKONANIE KONCERTU W DNIU 16.12.2014 R. W RAMACH SPOTKANIA WIGILIJNEGOZ SENIORAMI - MIESZKAŃCAMI MIASTAhttp://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2645[/quote]p.Trzoska z PiSproszę to wyjaśnić![/quote]Wyjaśnić p.Trzoskaa nie pustosłowie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator - niezalogowany 2015-04-01 19:36:20

    ]Układy,powiązania -jednym słowem w Łowiczu rządzi SITWA.Oczywiście że układy i powiązania , jedne oczywiste drugie mniej takie mamy miasto.Smigiera chciał zmian jednak wygrał beton.Kto podpisuje pozwolenia na budowy kolejnych blaszaków.Czemu droga która będzie szła od wiaduktu nie pójdzie tak jak od lat była planowana koło osiedla Starzyńskiego tylko teraz prosto obok placu pana K.Przypadek?Ludzie z tamtych lat nadal tutaj rządzą i mają za nic pozostałych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jarek - niezalogowany 2015-04-01 18:04:04

    http://lowicz.eu/bip/index.php?id=2644 rejestr umów obiecali aktualizować na koniec miesiąca. Mamy kwiecień a ostatnie są z lutego. Ot rzetelność.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Koziołek Matołek - niezalogowany 2015-04-01 16:04:19

    [quote name="Józek"]Ale na pewno głupio mu spoglądać na twarze łowiczków.[/quote]Głupio ? A dlaczego, nasz Pan Burmistrz dostojnie spaceruje sobie ulicami naszego miasta. Nie musi mu być głupio bo to "mieszkańcy" go wybrali. Wniosek jest prosty, został wybrany i to czy zrobi dziurę czy ją załata to wsio ryba

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marek - niezalogowany 2015-04-01 15:51:01

    [quote name="Wyborca"]do Rady Miejskiej i p. BurmistrzaNie proszę a wręcz Żądam nagrywania Całych sesji Rady Miejskiej na videoi publikowania ich na stronie internetowej Urzędu Miastaw zakładce „Sesje rady Miejskiej”.Jest to mały wydatek.Ja chcę wiedzieć:1. Jak poszczególni radni głosują ,2. Czy zabierają głos i jak są przygotowani merytorycznie do tematu.[/quote]popieram

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2015-04-01 15:45:32

    Układy,powiązania -jednym słowem w Łowiczu rządzi SITWA.Kaliński,nie myśl sobie że jesteś bezkarny,przyjdzie czas rozliczeń,prokurator będzie miał pełne ręce roboty.Już niedługo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2015-04-01 15:43:20

    Myślałam że ten stobnicki ma trochę oleju w głowi a on siedzi ani be ani me -KOMPLETNE ZERO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    paker - niezalogowany 2015-04-01 12:22:26

    Powoli się robi prywatny z miasta prywatny folwark Kalińskiego. Ciekaw jestem min tych co głosowali na tego pana. Jak teraz głęboko ma ich w d......

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    franek - niezalogowany 2015-04-01 11:39:40

    można też zorganizować referendum i odwołać wąsa i jego świtę przed końcem kadencji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    antyagata - niezalogowany 2015-04-01 10:07:48

    Nie pieklij się tak Agato, bo sprzedaż pralek ci spadnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    luksio - niezalogowany 2015-04-01 09:51:06

    Mariusz jest pikny, mundry i jesce bystry.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jula - niezalogowany 2015-04-01 09:49:31

    [quote name="Józek"]Napiszę już oklepany tekst: Kogo sobie wybraliście tego macie.Teraz to tylko gęba w kubeł i milczenie.[/quote]Mamy prawo komentować, ja nie głosowałam na tych leni, ale na osoby które są w mniejszości, więc niestety świata ani Łowicza nie zbawią. Szkoda, że to działa tak, że należy głosować jak mówi partia, a nie jak dyktuje sumienie. Czy radni wiecie co to jest sumienie? Pewnie każdy na kogoś innego ma haka to i siedzą cicho myszki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józek - niezalogowany 2015-04-01 09:36:05

    [quote name="Józek"]Napiszę już oklepany tekst: Kogo sobie wybraliście tego macie.Teraz to tylko gęba w kubeł i milczenie.Fakt, KJK roluje większość, i to jeszcze bez mydła.[/quote]Ale na pewno głupio mu spoglądać na twarze łowiczków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józek - niezalogowany 2015-04-01 08:55:08

    Napiszę już oklepany tekst: Kogo sobie wybraliście tego macie.Teraz to tylko gęba w kubeł i milczenie.Fakt, KJK roluje większość, i to jeszcze bez mydła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jack - niezalogowany 2015-04-01 08:27:21

    [quote name="gdgdgd"]Dokładnie - za co poczuła się obrażona? A Trzoska jeszcze jakieś beznadziejne uwagi wrzuca,żeby ją obronić. Przecież była powiedziana cała prawda.Mam nadzieje, że Siewiera im wszystkim pokaże! p.s. żałosny jest poziom wiedzy radnych. żałosne jest to, jak wszystkie pieski Kalińskiego nie mają nic do powiedzeinia.[/quote]Tak sobie pisz, Mariusz! Jesteś najlepszy i najładniejszy! :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sławek - niezalogowany 2015-04-01 07:59:04

    [quote name="gdgdgd"]Dokładnie - za co poczuła się obrażona? A Trzoska jeszcze jakieś beznadziejne uwagi wrzuca,żeby ją obronić. Przecież była powiedziana cała prawda.Mam nadzieje, że Siewiera im wszystkim pokaże! p.s. żałosny jest poziom wiedzy radnych. żałosne jest to, jak wszystkie pieski Kalińskiego nie mają nic do powiedzeinia.[/quote]Jak sie nie ma argumentów to się udaje obrażonego.Brak u tej osoby merytorycznych wyjaśnień.Bardzo słaba radna, bardzo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gdgdgd - niezalogowany 2015-04-01 07:29:51

    Dokładnie - za co poczuła się obrażona? A Trzoska jeszcze jakieś beznadziejne uwagi wrzuca,żeby ją obronić. Przecież była powiedziana cała prawda.Mam nadzieje, że Siewiera im wszystkim pokaże! p.s. żałosny jest poziom wiedzy radnych. żałosne jest to, jak wszystkie pieski Kalińskiego nie mają nic do powiedzeinia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agata - niezalogowany 2015-04-01 06:56:50

    Przecież to Jarosław Kaczyński jako pierwszy użył słów TKM (teraz, ku..a, my) – stosowane przez niektórych polityków i dziennikarzy obrazowe określenie stosunków panujących w polskiej polityce i problemów ją trapiących. TKM odnosi się do "mentalności zdobywcy", gdy zwycięska partia polityczna obsadza stanowiska kierując się podziałem na "my" i "oni" (mianowani przez poprzednią rządzącą partię), a nie względami merytorycznymi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sprzedawca - niezalogowany 2015-04-01 06:41:24

    STOBNICKI TY DUPO WOŁOWA-OSZUKAŁEŚ WYBORCÓW ,SIEDZISZ I WSTRZYMUJESZ SIĘ OD GŁOSÓW,A PRZED WYBORAMI JECHAŁEŚ NA BURMISTRZA OKRUTNIE. LISEK CHYTRUSEK

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-01 06:32:55

    Pani Karino ,a może zamiast wspierać inicjatywy na przedmieşciach miasta może coś w centrum nalżałoby się uaktywnić.Co z Nowym Rynkiem?To Pani rejony wyborcze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-01 05:33:13

    [quote name="ala"]Myślałam że ten stobnicki ma trochę oleju w głowi a on siedzi ani be ani me -KOMPLETNE ZERO.[/quote]Jak burmistrz ma na niego haka to siedzi cicho.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obserwator - niezalogowany 2015-04-01 05:23:49

    No i brawo kolejna przybudówka UM , kolejne głosy w następnych wyborach które to pomogą "klice" nadal mocno się trzymać.Kolejne etaciki z naszych pieniędzy.Fakt w Um już dalej pokoi nie da się dzielić na kolejne biura ani biurek dostawiać,potrzebne nowe powierzchnie do zagospodarowania.Brawo brawo , brawo.Urzędnicy do domu .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czy tak? - niezalogowany 2015-03-31 21:31:12

    [quote name="Ha ha ha"]teraz kosior jak będzie prowadzić noclegownie to moze jako fachowca zatrudni byłego dyrektora z centrum promocji? On go pokieruje ze swoją nietuzinkowa wiedza :-D Przegrali wybory, odczekali chwile i dawaj... podzielić stołki! Kosior jest żenujący[/quote]pewnie i seniorzy dostana tam swoje lokum bo pewna pani pozowała do zdjęć przy wyborach:-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Koziołek Matołek - niezalogowany 2015-03-31 20:37:04

    Ludziska teraz macie pretensje do tego co się w radzie dzieje... a są w niej ludzie których wybraliście. Zarówno kandydatów na burmistrza jak i radnych było wielu.Był bałagan, jest i będzie. Nic teraz pisanie komentarzy nie pomoże.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał - niezalogowany 2015-03-31 19:37:40

    Wójcik - pamiętam jak z pracownika ZUK grającego na weselach stałeś się dyrektorem PCPR - rządziło wtedy SLD ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kasja - niezalogowany 2015-03-31 18:22:50

    Obejrzałam to krótkie video, szkoda że mamy w Łowiczu tylko 4-5 radnych, a reszta to jakieś słupy. 28:30 pani radna poczuła się obrażona! Za co? Za kilka słów prawdy, stwierdzenie faktu? Toż to szok, to ja jako mieszkanka czuję się oszukana obłudą niektórych radnych, czystym chamstwem, wstyd mi za was!!!Wy jesteście dorośli? Podejmujecie decyzje, które zaważą o losach miasta na kilka najbliższych lat,a jedyne co potraficie to siedzieć cicho i rzucać nieśmieszne żarty(33:30)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lolek - niezalogowany 2015-03-31 17:56:16

    kisior musiał sie spieszyć bo przeciez zaraz mu etat bedą obcinać w szkole... Jakos trzeba sie zabezpieczyć. Dadzą mu z 10tys brutto.. Niech biedni mieszkańcy patrzą jakie sobie władze wybrali 16 listopada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ha ha ha - niezalogowany 2015-03-31 17:51:13

    teraz kosior jak będzie prowadzić noclegownie to moze jako fachowca zatrudni byłego dyrektora z centrum promocji? On go pokieruje ze swoją nietuzinkowa wiedza :-D Przegrali wybory, odczekali chwile i dawaj... podzielić stołki! Kosior jest żenujący

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ania - niezalogowany 2015-03-31 17:09:13

    SIEWIERA,WÓJCIK-TAK TRZYMAĆ CHŁOPAKI,MIESZKAŃCY SA Z WAMI.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaro - niezalogowany 2015-03-31 17:03:08

    Niestety dziennikarstwo w Łowiczu jest na poziomie 0. Nikt nie ma odwagi przeprowadzić wywiadu z p. burmistrzem (najlepiej video) i zadać te wszystkie pytania o Kaliską, p. Kosiorka i p. Sędkowskiego. Poziom Prawa i Sprawiedliwości sięgnął u nas dna. Wszystkie idee śp. L.Kaczyńskiego zostały zdeptane. Taka jest prawda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tak - niezalogowany 2015-03-31 16:56:28

    SZACUN dla Pana Siewiery.Bardzo merytoryczny facet.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do ewy d. - niezalogowany 2015-03-31 16:49:23

    NAPISAŁAŚ NAJPRAWDZIWSZĄ PRAWDĘ-kupiec ze zduńskiej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    romek - niezalogowany 2015-03-31 16:47:14

    Panie Siewiera,jesteś pan jedynym merytorycznym radnym-wielki SZACUNEK.Widzę pana jako przyszłego burmistrza.ps.Pna Wójcik też trzyma poziom-tak trzymać panowie, w was tylko nadzieja.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    No sami widzicie - niezalogowany 2015-03-31 16:40:55

    żydowski okupant w ratuszu traktuje miasto jak swój własny folwark!Przy tym od lat trwoni bezkarnie fundusze na kwestionowane inwestycje do zwrotu az 1,5 mln zł a wy co śpicie??????W dodatku za zatrutą wodę płacicie i to słono, jak i za śmieci !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wyborca - niezalogowany 2015-03-31 15:07:43

    do Rady Miejskiej i p. BurmistrzaNie proszę a wręcz Żądam nagrywania Całych sesji Rady Miejskiej na videoi publikowana ich na stronie internetowej Urzędu Miastaw zakładce „Sesje rady Miejskiej”.Jest to mały wydatek.Ja chcę wiedzieć:1. Jak poszczególni radni głosują ,2. Czy zabierają głos i jak są przygotowani merytorycznie do tematu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-03-31 14:47:26

    [quote name="ewa"]Przestań swą osobą kompromitować s t r u k t u r yPiS w Łowiczu !!![/quote]dotyczy p.Kosiorka z PiSWstydzę się za Pana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-03-31 14:45:59

    Przestań swą osobą kompromitować s t r u k t u r yPiS w Łowiczu !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ew - niezalogowany 2015-03-31 14:40:04

    [quote name="ada"]p.Trzoska proszę ten "niebezpieczny grunt" wyjaśnić aby "Karina nie denerwowała się":OR/198-W/2014 SĘDKOWSKI PIOTR2 250,00 zł2014-12-15OPRACOWANIE I WYKONANIE KONCERTU W DNIU 16.12.2014 R. W RAMACH SPOTKANIA WIGILIJNEGOZ SENIORAMI - MIESZKAŃCAMI MIASTAhttp://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2645[/quote]p.Trzoska z PiSproszę to wyjaśnić!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    magda - niezalogowany 2015-03-31 14:37:11

    [quote name="cytat cz. 2"]„Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów. Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/[/quote]10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zlo - niezalogowany 2015-03-31 14:36:39

    Pani Martyno - czy jest szansa na wywiad z KJK lub MK na temat formy zatrudnienia, ilości kandydatów na to stanowisko itp...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    magda - niezalogowany 2015-03-31 14:35:53

    [quote name="cytat cz. 1"]"Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania. Bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia."[/quote]10/10

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    oz - niezalogowany 2015-03-31 14:34:29

    [quote name="ciekawe tematy"]1. Piotr Sędkowski, brat radnej Kariny Sędkowskiej-Staszewskiej z PiS, otrzymał 2.250 zł za występ w Klubie Seniora 2. Marcin Kosiorek z PiS w roli pełnomocnika odpowiedzialnego za przygotowanie planu zagospodarowania nieruchomości[/quote]zgadzam się

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maks - niezalogowany 2015-03-31 14:33:52

    Trudno być niewolnikiem koncepcji, której nie było... a swoją drogą coraz bardziej widać absolutny woluntaryzm pana burmistrza, dalej popieranego bezkrytycznie przez bezmyślną i ubezwłasnowolnioną grupę radnych. Moim zdaniem należy wszcząć śledztwo prokuratorskie w sprawie podjęcia decyzji o zakupie przez burmistrza, jako niekorzystnego rozporządzenia mieniem miasta. Dosyć tego!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Diabeł - niezalogowany 2015-03-31 14:17:09

    Ten Kosiorek to chyba gorzej niż seryjny morderca. A może jednak Łowicz to po prostu miasto chore z nienawiści? Innej możliwości nie ma.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anioł - niezalogowany 2015-03-31 14:13:37

    Hern 2015-03-31 15:06 Czyli tamte głosowanie nieważne było. Po co wogóle się zbierają i głosują jak to pi(s)c. Przecież wiadomo, trzeba podziękować Kosiorowi za wsparcie. Normalnie Anioł będzie jak z Alternatyw.ahahahaaaa toś dobrze ujął:-))))))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anioł - niezalogowany 2015-03-31 14:11:20

    quote name="Hern"]... Miały być mieszkania, a jest lipa.[/quote][/quote]Takiej wiedzy nie mam i nie musze mieć. [/quote]Ale poprzedniej Rady ludzie nie chcieli i wybrali nową, zatem ...[/quote]Czyli tamte głosowanie nieważne było. Po co wogóle się zbierają i głosują jak to pi(s)c. Przecież wiadomo, trzeba podziękować Kosiorowi za wsparcie. Normalnie Anioł będzie jak z Alternatyw.ahahahaaaa toś dobrze ujął:-))))))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 13:37:21

    Jak to było z zakupem nieruchomości przy ul. Kaliskiej5 ? Wystarczy zajrzeć do archiwum lowicz24.pl i tam czytamy, że "POMYSŁÓW JEST KILKA (...)radny Ryszard Szmajdziński ... nie szczędził słów krytyki pod adresem burmistrza." Proszę poczytać: http://lowicz24.eu/wiadomosci/l24/5505-teren-przy-kaliskiej-zamiast-dzialki-po-jednostce-wojskowej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 13:13:33

    Ccy podoba się Państwu obecny stan powiatowych szkół "technicznych" kiedy np. zamiast nauki jak naprawiać samochody uczy się DEMONTAŻu AUT ?http://www.lowicz24.eu/wiadomosci/l24/5436-firma-stal-car-wspiera-zsp-nr-1-w-lowiczu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2015-03-31 13:06:50

    [quote name="abc"][quote name="Hern"][quote name="abc"][quote name="Hern"]... Miały być mieszkania, a jest lipa.[/quote][/quote]Takiej wiedzy nie mam i nie musze mieć. [/quote]Ale poprzedniej Rady ludzie nie chcieli i wybrali nową, zatem ...[/quote]Czyli tamte głosowanie nieważne było. Po co wogóle się zbierają i głosują jak to pi(s)c. Przecież wiadomo, trzeba podziękować Kosiorowi za wsparcie. Normalnie Anioł będzie jak z Alternatyw.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 12:44:26

    "... przedstawiciele JST ZACHĘCAJĄ DO UTWORZENIA KLASTRA, ale przecież przedstawiciele firm NIE MAJĄ doświadczenia i WIEDZY ..." - fragment wypowiedzi jednego z łowickich przedsiębiorców zawarta w Raporcie końcowym "Obszary i efekty współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi w korytarzu łódzko-warszawskim" Badania były przeprowadzone w 2014r przez pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.... zatem CRL jak najbardziej potrzebne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Boguś od rtv - niezalogowany 2015-03-31 12:04:37

    [quote name="gosia"]patrzę na te obrady i żenujące jest jak wygląda dyskusja , większość nie ma pojęcia o sprawach gospodarki, budżetu, młodzi się boja , siedzą z "podkulonym ogonem" aby się nie narazić, nie znają przepisów , nie maja wiedzy jak te "zagrywki" przełożą się na dalsze działania władzy , która otwiera sobie furtkę i szykuje stołek dla siebie i swoich. Żałosne miny i bierność tych na sali obrad.[/quote]gosia ujełaś lepiej niż można było. Brawo.!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosia - niezalogowany 2015-03-31 11:34:57

    patrzę na te obrady i żenujące jest jak wygląda dyskusja , większość nie ma pojęcia o sprawach gospodarki, budżetu, młodzi się boja , siedzą z "podkulonym ogonem" aby się nie narazić, nie znają przepisów , nie maja wiedzy jak te "zagrywki" przełożą się na dalsze działania władzy , która otwiera sobie furtkę i szykuje stołek dla siebie i swoich. Żałosne miny i bierność tych na sali obrad.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XYZ - niezalogowany 2015-03-31 10:59:42

    [quote name="abc"][quote name="Hern"]Widać jak PiS dba o dobro obywateli. [/quote]Według przepisów w Łowiczu może być dwóch wice-burmistrzów i tak już było. A ile zarabiałby ktoś jako wice-burmistrz? 3200zł? [/quote]Przecież 3200 to taki pic, więcej zarabia nauczyciel dyplomowany (brutto) jak ten pan zostanie Prezesem spółki to będzie miał dopiero pensję, tu się kalkuluje co lepsze, tylko nam dawkuje informacje powoli i częściowo, żebyśmy się tak na hura nie zdenerwowali

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 10:47:46

    "SŁABY STAN SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO i średniego TECHNICZNEGO" jest słabą stroną nie tylko łowickiego ale woj. łódzkiego. (por. str 43 Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Łódzkiego LORIS 2030", zatem zmiany w szkolnictwie zawodowym w łowickim muszą nastąpić, to tylko kwestia czasu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bolek - niezalogowany 2015-03-31 10:46:36

    czy panowie w ratuszu wstydu nie mają??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2015-03-31 10:33:24

    [quote name="Hern"][quote name="abc"][quote name="Hern"]... Miały być mieszkania, a jest lipa...[/quote]Proszę oszacować koszty przystosowania tego budynku na mieszkania i podać skąd te pieniądze wziąć?[/quote]Takiej wiedzy nie mam i nie musze mieć. ... poprzednia rada głosowała za mieszkaniami.[/quote]Ale poprzedniej Rady ludzie nie chcieli i wybrali nową, zatem ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2015-03-31 10:20:41

    [quote name="abc"][quote name="Hern"]Widać jak PiS dba o dobro obywateli. Kosior zadbałeś o interesy nasze czy swoje. Miały być mieszkania, a jest lipa. Rozbój w biały dzień. To wasz PiS taki prawy jak cała reszta.[/quote]Proszę oszacować koszty przystosowania tego budynku na mieszkania i podać skąd te pieniądze wziąć?[/quote]Takiej wiedzy nie mam i nie musze mieć. To po co poprzednia rada głosowała za mieszkaniami. Trzeba było od razu, że się nie da, a nie lać wodę przedwyborczą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Monterro - niezalogowany 2015-03-31 10:20:09

    Coś na tym 3 zdjęciu słabo widać ja te rączki do góry podnoszą. W jednym z miast (nie pamiętam już którym) po wprowadzeniu publicznej transmisji obrad rady długość sesji wzrosła z 2,5h do 10 godzin. Wzrosła motywacja radnych do dociekania najlepszego sposobu gospodarowania środkami miasta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    abc - niezalogowany 2015-03-31 10:12:29

    [quote name="Hern"]Widać jak PiS dba o dobro obywateli. Kosior zadbałeś o interesy nasze czy swoje. Miały być mieszkania, a jest lipa. Rozbój w biały dzień. To wasz PiS taki prawy jak cała reszta.[/quote]Według przepisów w Łowiczu może być dwóch wice-burmistrzów i tak już było. A ile zarabiałby ktoś jako wice-burmistrz? 3200zł? Proszę oszacować koszty przystosowania tego budynku na mieszkania i podać skąd te pieniądze wziąć?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    macie swój pis - niezalogowany 2015-03-31 10:12:20

    chcieliście radnych z pis to macie ...czemu narzekacie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hern - niezalogowany 2015-03-31 10:06:03

    Widać jak PiS dba o dobro obywateli. Kosior zadbałeś o interesy nasze czy swoje. Miały być mieszkania, a jest lipa. Rozbój w biały dzień. To wasz PiS taki prawy jak cała reszta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ??? - niezalogowany 2015-03-31 10:04:05

    [quote name="do ??????"]... o jednej opinii podszytej strachem - bo większości juz nawet sie patrzeć nie chce na te układy i tych beznadziejnych ludzi, młodych karierowiczów też.[/quote]1. Cytuję " ja się na serio obawiam" - OBAWA=STRACH.2. Takie są reguły demokracji - kto wygra wybory ten rządzi (do wyborów następnych). 3. Są tacy co zwalczają demokrację, ale to są nie są "karierowicze" tylko ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do ?????? - niezalogowany 2015-03-31 09:51:03

    przecież większość z tych "legali" nie ma bladego pojęcia o tym co tam się mówi, a juz na pewno co sie dzieje.mowisz o jednej opinii podszytej strachem - bo większości juz nawet sie patrzeć nie chce na te układy i tych beznadziejnych ludzi, młodych karierowiczów też.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ??? - niezalogowany 2015-03-31 09:40:18

    [quote name="!!! o!!!"][quote name="???"][quote name="do ??????"]no i co ta legalnie wybrana opcja w mieście i młodziez robi dobrego? konkrety proszę! [/quote]Ta legalna władza ma CZTERY LATA, aby się wykazać i wtedy będą WYBORCY ZDECYDUJĄ - żeby zebrać plony, trzeba zasiać i SPOKOJNIE POCZEKAĆ[/quote]... przez pół roku zrobiła więcej szkody niż się spodziewano, ja się na serio obawiam co będzie za 4 lata...[/quote]To TYLKO JEDNA z OPINII do tego PODSZYTA STRACHEM.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    !!! o!!! - niezalogowany 2015-03-31 09:31:09

    [quote name="???"][quote name="do ??????"]no i co ta legalnie wybrana opcja w mieście i młodziez robi dobrego? konkrety proszę! [/quote]Ta legalna władza ma CZTERY LATA, aby się wykazać i wtedy będą WYBORCY ZDECYDUJĄ - żeby zebrać plony, trzeba zasiać i SPOKOJNIE POCZEKAĆ[/quote]Ta "legalna" władza przez pół roku zrobiła więcej szkody niż się spodziewano, ja się na serio obawiam co będzie za 4 lata...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ??? - niezalogowany 2015-03-31 09:26:03

    [quote name="do ??????"]no i co ta legalnie wybrana opcja w mieście i młodziez robi dobrego? konkrety proszę! jak do tej pory to pozałatwiała sobie wszystko i daje przyzwolenie na taki bałach? wstyd[/quote]Ta legalna władza ma CZTERY LATA, aby się wykazać i wtedy będą WYBORCY ZDECYDUJĄ - żeby zebrać plony, trzeba zasiać i SPOKOJNIE POCZEKAĆ, tylko głupiec (i szkodnik) co chwila sprawdza czy mu (czy komuś innemu) już wyrosło.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do ?????? - niezalogowany 2015-03-31 09:18:40

    no i co ta legalnie wybrana opcja w mieście i młodziez robi dobrego? konkrety proszę! jak do tej pory to pozałatwiała sobie wszystko i daje przyzwolenie na taki bałach? wstyd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dar - niezalogowany 2015-03-31 09:15:28

    A jakby były nowe miejsca pracy dla kolicji PO-SLD-PSL to wtedy byłoby wszystko OK? Zatem tu nie chodzi o dobro miasta, bo koalicja PO-SLD-PSL po prostu nie może pogodzić się z porażką wyborczą i prowadzi totalną partyjną wojnę z legalnie wybranymi władzami miasta (oraz z młodzieżą).[/quote]tu nie chodzi o tę czy inną popieprzoną partię, ale ,że tak robi PIS jak i pozostałe , choć zarzekaja sie że tacy prawi.właśnie widac

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 09:14:33

    "... Na spotkaniach przedstawiciele JST ZACHĘCAJĄ DO UTWORZENIA KLASTRA ..." - fragment wypowiedzi jednego z łowickich przedsiębiorców zawarta (na 27 stronie) w raporcie końcowym "Obszary i efekty współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi w korytarzu łódzko-warszawskim" Badania były przeprowadzone w 2014r przez pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek - niezalogowany 2015-03-31 09:06:27

    [quote name="dar"]najlepsza wypowiedz p.sedkowskiej - beda nowe miejsca pracy - a dla kogo? dla przyjaciół pis?bo tak już to wygląda- przyjaciele królika juz maja lepiej....[/quote]No przecież nie kłamała, tyle tylko że najpierw świąteczną robótkę załatwiła bratu, jak każdy radny tak skutecznie zadziała to na pewno kilka miejsc pracy będzie i pochwalą się skutecznścią. Moje "nieuzasadnione" gratulacje!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aleks - niezalogowany 2015-03-31 08:48:54

    Kosiorek manager jak się patrzy. On by przedszkola nie umiał poprowadzic. Układy układziki wszędzie i w powiecie i miescie. W samorzadzie PIS rowny PO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ??? - niezalogowany 2015-03-31 08:34:18

    [quote name="dar"]najlepsza wypowiedz p.sedkowskiej - beda nowe miejsca pracy - a dla kogo? dla przyjaciół pis?bo tak już to wygląda- przyjaciele królika juz maja lepiej....[/quote]A jakby były nowe miejsca pracy dla kolicji PO-SLD-PSL to wtedy byłoby wszystko OK? Zatem tu nie chodzi o dobro miasta, bo koalicja PO-SLD-PSL po prostu nie może pogodzić się z porażką wyborczą i prowadzi totalną partyjną wojnę z legalnie wybranymi władzami miasta (oraz z młodzieżą).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dar - niezalogowany 2015-03-31 08:19:11

    najlepsza wypowiedz p.sedkowskiej - beda nowe miejsca pracy - a dla kogo? dla przyjaciół pis?bo tak już to wygląda- przyjaciele królika juz maja lepiej....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 08:10:25

    Rekomendacja I. Polityka współpracy na rzecz wsparcia rozwoju Łódzko-Warszawskiego Obszaru Metropolitalnego.1. Budowanie tworzenie tożsamości "korytarzowej",2. Obniżanie barier WSPÓŁPRACY 3. Sprzyjanie działalności "aktorów/liderów strategicznych" współpracy,4. Inicjowanie i wspieranie wspólnych przedsięwzięć.- Z raportu końcowego "Obszary i efekty współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi w korytarzu łódzko-warszawskim".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ob-serw - niezalogowany 2015-03-31 08:06:26

    Nareszcie KJK ujawnił swoje prawdziwe oblicze. Wcześniej zarzekał się, że jest samorządowcem. Na ostatniej sesji nazwał siebie politykiem czyli uczestnikiem wszelkiej maści układów. Długo się z tym ukrywał.... Wyszło szydło z worka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-03-31 07:50:49

    c.d.Głosujcie tak dalej wszyscy na młodych, cwanych Pisioków co wam pośpiewaja, głupot w internecie popiszą i polansuja sie w Warszawie.Będzie w h..j pieknie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-03-31 07:49:54

    p.kaliński zrobił w h... całą poprzdnią radę, która dała przyzwolenie na zakup Kaliskiej, bo miały być mieszkania, przeniesiona biblioteka, rozbudowany wreszcie basen i parking dla ludzi i petentów z kaliskiej 6.I co? Pisiory się dostały do władzy i dawaj do koryta- mało,że poobsadzały wszystko swoimi , to jeszcze dla Pana Prezesa miejscówka sie znalazła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 07:07:20

    [quote name="Wolność"]... Pan K. kupił Syntex...[/quote]"W przypadku współpracy z JST potrzebna jest inicjatywa odbudowy szkolnictwa zawodowego (w tym regionie głównie WŁÓKIENNICTWA." - wypowiedź jednego z łowickich przedsiębiorców zawarta w raporcie końcowym "Obszary i efekty współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi w korytarzu łódzko-warszawskim" Badania były przeprowadzone w 2014r przez pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    edek - niezalogowany 2015-03-31 06:59:39

    Wójciku, przypomnij wszystkim jak zostałeś dyrektorem PCPR-u.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 06:45:41

    "... narzędziem wchodzącym w skład instrumentarium wspierającego współpracę (przedsiębiorstw, zatem i rozwój lokalny -przyp. Klaster) powinny być (...) SZKOLENIA i DORADZTWO" (zatem potrzebny/i NAUCZYCIELe -przyp.Klaster)- jedna z rekomendacji zawarta w raporcie końcowym "Obszary i efekty współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi w korytarzu łódzko-warszaws kim" Badania były przeprowadzone w 2014r przez pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ala - niezalogowany 2015-03-31 06:37:56

    Myślałam że ten stobnicki ma trochę oleju w głowi a on siedzi ani be ani me -KOMPLETNE ZERO.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    arek - niezalogowany 2015-03-31 06:35:10

    Układy,powiązania -jednym słowem w Łowiczu rządzi SITWA.Kaliński,nie myśl sobie że jesteś bezkarny,przyjdzie czas rozliczeń,prokurator będzie miał pełne ręce roboty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2015-03-31 06:31:59

    STOBNICKI TY DUPO WOŁOWA-OSZUKAŁEŚ WYBORCÓW ,SIEDZISZ I WSTRZYMUJESZ SIĘ OD GŁOSÓW,A PRZED WYBORAMI JECHAŁEŚ NA BURMISTRZA OKRUTNIE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Klaster - niezalogowany 2015-03-31 06:13:30

    "MIELI LUDZIE CHĘĆ I JA BYŁEM W SZOKU,ŻE CHCĄ SIĘ ZJEDNOCZYĆ, BO TU KAŻDY U NAS JEST KONKURENTEM. ALE JAKOŚ POSTANOWILIŚMY USIĄŚĆ WSZYSCY PRZY JEDNYM STOLE, BO KAŻDY BORYKA SIĘ Z KADRAMI" - wypowiedź jednego z łowickich przedsiębiorców zawarta w Raporcie końcowym "Obszary i efekty współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi w korytarzu łódzko-warszawskim" Badania były przeprowadzone w 2014r przez pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.Zatem potrzebne jest CRL.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jula - niezalogowany 2015-03-31 06:07:52

    [quote name="renata"]Zrobiło się takie bagno i układy w tym mieście, że to walnie wcześniej czy później.tylko ze to żadne pocieszenie.[/quote]A może znajdzie się odważny, który sprawi że to "walnie" jednak prędzej? Ludzie, potrzeba nam odwołania tych XXXXX bo rządzą dopiero pół roku i już takie wałki robią, jeżdża po nas jak po łysej kobyle śmiejąc się prosto w twarz,co zostanie za 3 lata?! Ja już panu burmistrzowi dzień dobry nie powiem, znika szacunek dla dobrego kiedyś nauczyciela:(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . ? - niezalogowany 2015-03-31 05:11:03

    Brat radnej zainkasował 2.250 zł. Za co?http://www.lowiczanin.info/rozmaitosci/wydarzenia/-Brat-radnej-zainkasowal-2-250-zl--Za-co/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ada - niezalogowany 2015-03-31 05:02:02

    p.Trzoska proszę ten "niebezpieczny grunt" wyjaśnić aby "Karina nie denerwowała się":OR/198-W/2014 SĘDKOWSKI PIOTR2 250,00 zł2014-12-15OPRACOWANIE I WYKONANIE KONCERTU W DNIU 16.12.2014 R. W RAMACH SPOTKANIA WIGILIJNEGOZ SENIORAMI - MIESZKAŃCAMI MIASTAhttp://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=2645

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cytat cz. 2 - niezalogowany 2015-03-31 04:04:13

    „Nie ma skończonych żadnych studiów w kierunku zarządzania, planowania gospodarczego czy finansów. Nie ma też doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej."http://www.lowiczanin.info/opinie/komentarze/-Wojciech-Waligorski--redaktor-naczelny-NL/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cytat cz. 1 - niezalogowany 2015-03-31 04:03:02

    "Nie jest normalne i musi budzić sprzeciw, że do zadań wymagających fachowego przygotowania, burmistrz kieruje człowieka, który nie ma w tym kierunku żadnego przygotowania. Bo Marcin Kosiorek jest nauczycielem języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie i z jakimkolwiek zarządzaniem w sferze gospodarczej nie miał do tej pory do czynienia."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ciekawe tematy - niezalogowany 2015-03-31 03:54:04

    1. Piotr Sędkowski, brat radnej Kariny Sędkowskiej-Staszewskiej z PiS, otrzymał 2.250 zł za występ w Klubie Seniora 2. Marcin Kosiorek z PiS w roli pełnomocnika odpowiedzialnego za przygotowanie planu zagospodarowania nieruchomości

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ? - niezalogowany 2015-03-31 03:42:23

    [quote name="mw"]Złodzieje i tyle a to wszystko za nasze pieniądze . kosiorek ma zarabiać3200zł miesięcznie za nic.[/quote]3200 złbrutto czy netto?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    renata - niezalogowany 2015-03-30 21:54:32

    Zrobiło się takie bagno i układy w tym mieście, że to walnie wcześniej czy później.tylko ze to żadne pocieszenie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wolność - niezalogowany 2015-03-30 21:46:32

    Burmistrz sprzedał jednostkę wojskową Panu K. Pan K. kupił Syntex, a jadnostkę sprzedaje dalej, za lepszą cenę. Pan K. został zwolniony przez burmistrza z płacenia podatku od nieruchomości za wcześniej zakupiony Syntex. (nagroda w zamian za nowe miejsca pracy). Pan K. na nie płaceniu podatku od nieruchomości zyska tyle ile zapłacił za jednostkę wojskową. Reasumując, Pan K. dostał jednostkę wojskową od miasta w prezencie! Kaliska 5 to kolejny dowód, że liczby za historykami stoją tylko w datach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mw - niezalogowany 2015-03-30 20:58:30

    Złodzieje i tyle a to wszystko za nasze pieniądze . kosiorek ma zarabiać3200zł miesięcznie za nic.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mateusz - niezalogowany 2015-03-30 20:48:34

    Jak czyta się te liczby: 16 za, 4 przeciw - to można nazwiska radnych z pamięci lecieć i wiadomo kto jak zagłosuje... Niestety w radzie wciąż układ układem układ pogania... Szkoda tego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do