Reklama

ZOZ w Łowiczu ma nowego zastępcę dyrektora

Szpital w Łowiczu ma nowego zastępcę dyrektora do spraw medycznych. Funkcję tę pełni lek. med. Filip Płużański specjalizujący się w chirurgii ortopedycznej. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Grabowskiego, który podał się do dymisji.

Filip Płużański jest współtwórcą oddziału covidowego w łowickim szpitalu.

- To prawdziwy lekarz z powołania, dla którego wykonywany zawód jest zarówno misją, jak i pasją - powiedziała nam dyrektor szpitala Urszula Kapusta-Tymoshchuk. - Naprawdę sprawdza się w tym co robi i dał się poznać jako dobry organizator przy tworzeniu łowickiego oddziału covidowego - dodała.

Lekarz ortopeda pracujący w Szpitalu WAM w Łodzi nieustannie podnosi swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w szkoleniach i stażach w kraju i za granicą. Doświadczenie zdobywał m.in. w Klinice Ortopedii Onze Lieuve Gasthuis Amsterdam, ucząc się pod okiem Dr Willemsa, ówczesnego szefa Europejskiego Towarzystwa Artroskopii Barku i Łokcia. W swojej codziennej praktyce specjalista ten wykorzystuje między innymi komórki macierzyste. 

Jest on członkiem Polskiego Towarzystwa Ortopedycznego i Polskiego Towarzystwa Artroskopowego.

Przypomnijmy, że zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Grabowskiego, który podał się do dymisji.

Foto: Znany Lekarz.pl
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2020-11-10 17:26:45

    Specjalizujący się w ortopedii, czyli robi specjalizację = pracuje w innym szpitalu, ma tam etat 8-16, to kiedy będzie zarządzał łowickim szpitalem? Czy Powiat Łowicki stać na dyrektora, który zamiast pracować dla naszego szpitala robi specjalizację w innym?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefan - niezalogowany 2020-11-11 14:16:31

    Będzie w tym samym czasie siedział w Łodzi i robił teleporady w Łowiczu za 20 000zł miesięcznie

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Edyta - niezalogowany 2020-11-10 17:46:14

    Eh ludzie zazdrość przemawia przez was. Szpital ma dyrektora a doktor jest zastępca. Napewno będę się wspaniałe uzupełniać. Więc niewiem o co kaman ????właściwy człowiek na właściwym miejscu i nie szukajcie nie wiadomo czego. Powinniście się cieszyć że miasto ma takiego człowieka. Szacunek dla Pana panie doktorze i wielkie podziękowania za opiekę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bbb - niezalogowany 2020-11-10 20:04:49

    "na pewno", "nie wiem"

    • Zgłoś wpis
  • Kowalski - niezalogowany 2020-11-10 21:53:25

    Niestety nie ma jeszcze doświadczenia..... w swoich zbyt śmiałych diagnozach i "ocenie" pacjenta. Specjalizuje się tylko w prostych przypadkach w których każdy wie co sam ma robić i zalecać. Jeden gorszy od następnego.

    • Zgłoś wpis
  • Kowalski - niezalogowany 2020-11-10 22:05:46

    Spotkałem się i nie chciałbym żeby ktoś taki o mnie decydował. Dla mnie to jest nie do pomyślenia. Bóg + historia go ocenią i osądzą.

    • Zgłoś wpis
  • anna - niezalogowany 2020-11-11 09:33:29

    widać, że nie masz pojecia jak wygląda praca w szpitalu i zarzadzanie nim

    • Zgłoś wpis
  • Kowalski - niezalogowany 2020-11-11 09:47:18

    Do anna/Mnie nie chodzi o ekonomię tylko o zarządzanie leczeniem ludzi chorych na inne choroby niż tylko proste choroby ortopedyczne, którymi się tenże zajmuje. Człowiek bez doświadczenia, który ma decydować o chorym na współistniejące schorzenia w dziedzinie ortopedii ? To jest nie do pomyślenia.

    • Zgłoś wpis
  • Wania i Tania - niezalogowany 2020-11-11 13:50:11

    Tym bardziej, że dyrektorką jest stomatolożka. Niezły duet od zarządzania.

    • Zgłoś wpis
  • Red - niezalogowany 2020-11-11 14:06:02

    Mnie interesuje jedno, kto tak naprawdę będzie "pociągał sznurki" w ZOZ Łowicz?

    • Zgłoś wpis
  • Kowalski - niezalogowany 2020-11-11 15:11:21

    Chyba wiem, ale nie napiszę. Resztę zostawiam dla siebie. Kończę już to komentowanie.

    • Zgłoś wpis
  • Gość - niezalogowany 2020-11-11 19:16:40

    Do Wania i Tania, Red i Kowalski. Przecież wszyscy wiedzą, że za sznurki pociąga wicestarosta. Dyrektorka się boi i decyduje tylko w drobnych sprawach. Czyli powtórka z czasów PRL. Sekretarz z Komitetu wydaje polecenia a dyrektorka je posłusznie wykonuje.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gryzzli - niezalogowany 2020-11-10 18:05:26

    Życzę wytrwałości i mądrych decyzji. Jeżeli chodzi o wdzięczność pacjentów, to nie będzie to takie oczywiste. A może coś się zmieni i zaczniemy doceniać innych, a nie tylko warrrrczeć. Fajnie by było. Powodzenia Panie doktorze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ewa K. - niezalogowany 2020-11-13 22:24:10

    Dobrze, że choc niektorzy widza jakies pozytywy, a nie pod kazdym artykułem probuja udowadniac, ze wszystko jest zle i niedobre. Dr Filip Płużański to odpowiednia osoba na te stanowiska, wszystko co robi to robi z duzym zaangazowaniem i poswieceniem. Jest dobrym czlowiekiem. Powodzenia Panie Doktorze

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2020-11-10 21:56:22

    Powołany z misją i pasją zobaczymy okaże się w praktyce co dla szpitala zrobi dobrego bo dla nas Łowiczan to jest ważne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2020-11-10 22:09:11

    Powodzenia i pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    A - niezalogowany 2020-11-11 07:04:02

    Brak slow

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lowiczanka - niezalogowany 2020-11-11 07:05:53

    Ortopeda leczący covida - tak, właściwy człowiek na właściwym stanowisku i miejscu.. Jakie pojęcie o chorobach współistniejących ma człowiek robiący dopiero taka specjalizacje? A żadnego! Jak wiemy większość osób ma takowe choroby, więc myślę że łowicki szpital będzie cieszyć się wolnymi łóżkami bo najzwyczajniej w świecie ludzie nie będą leczeni właściwie i będą umierać. Już sama nie wiem czy lepiej trafić na lekarza robiącego specjalizacje na ortopedii czy jak to w innym szpitalu na fizjoterapeutę, ot takich mamy specjalistów od covida a raczej od chorób współistniejących .. A szczytem wszystkiego jest stanowisko które objął.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Cora - niezalogowany 2020-11-11 08:17:25

    A pediatra byłby lepszy? Droga Jadziu?.

    • Zgłoś wpis
  • A - niezalogowany 2020-11-11 08:40:33

    Pediatra zdecydowanie tak.

    • Zgłoś wpis
  • Kowalski - niezalogowany 2020-11-11 09:42:02

    Zgadzam się, nie wie jak leczyć ani zarządzać zdrowiem. Pisałem już wcześniej, ale nie chodziło mi o ekonomię.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacjentka - niezalogowany 2020-11-11 07:17:11

    Bardzo bardzo dobry lekarz i specjalista.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Pacjent1 - niezalogowany 2020-11-11 13:20:07

    Byłem z pewną dolegliwością bólową kręgosłupa. W Łowiczu nie można zrobić rezonansu magnetycznego tylko rtg. Ale zrobiłem sobie go w Łodzi prywatnie. Pokazałem mu ten dysk (cd/dvd) i oto jak mnie potraktował: nie obejrzał tego dysku (płytki cd/cvd) bo powiedział, że ja mam "dyskopatię". A na dysku był obraz w tym m. in. przepuklina i kilka innych defektów i tak mnie zbył, bo bez zdjęcia na oko widział skrzywienie i odesłał na prywatną fizjoterapię bez żadnych konkretów jakie ćwiczenia. Nie obejrzał tego wyniku rezonansu magnetycznego, nie chciał. To było jeszcze w wakacje. Nie polecam.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    anna - niezalogowany 2020-11-11 09:37:57

    akurat te jego kursy i szkolenia niewiele mu pomogą w dyrektorowaniu, pogodzić pracę, jak czytam w łodzi, w trakcie specjalizacji i dyrektor, człowiek orkiestra

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kowalski - niezalogowany 2020-11-11 09:52:13

    Jeśli się zobowiązał, musi się wywiązywać; nie ma żadnych taryf ulgowych dla ratowania życia ludzkiego.

    • Zgłoś wpis
  • Pacjent - niezalogowany 2020-11-14 13:46:23

    Pacjent1 to trzeba było sie wybrać do neurochirurga z tym schorzeniem a nie teraz problem widzisz

    • Zgłoś wpis
  • Pacjent1 - niezalogowany 2020-11-14 23:04:58

    Słuszna uwaga, wiem, z tym że zostałem tam pokierowany z poradni chirurgicznej jeszcze tego samego dnia do której przybyłem z jeszcze inną dolegliwością, ale niestety nie udało się rozpoznać przyczyny mojego bólu, bo problem leżał jak się okazało gdzie indziej. Ktoś pociągnął za tzw. sznurek żeby mi wypisać skierowanie i spławić. Z dolegliwością natury chirurgicznej musiałem uporać się w gabinecie prywatnym i problem został tam rozwiązany tylko szkoda, że nie od razu w poradni, bo ktoś wtedy tak "pociągał za sznurki". Mój przypadek i sytuacja miała zupełnie inne tło. To był splot jeszcze wielu innych zdarzeń i dolegliwości, również tych na terenie ZOZ-u.

    • Zgłoś wpis
  • Pacjent1 - niezalogowany 2020-11-14 23:55:16

    ....mało jeszcze tego, a właściwe przede wszystkim do poradni chirurgicznej miałem skierowanie w trybie pilnym od lekarza rodzinnego z POZ-etu.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ktoś - niezalogowany 2020-11-11 10:11:21

    Pawlik Morozow + Nikodem Dyzma + Nikodem Dyzma = Pawlik Morozow + 2 x Nikodem Dyzma ( czyli to samo ) Niestety to nie jest matematyka gdzie 2+2+2=6.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kowalski - niezalogowany 2020-11-11 11:29:23

    Ale ekonomia już ma coś wspólnego z matematyką. Na medycynę też idą raczej umysły ścisłe, bo trzeba ogarniać m. in chemię. Wymaga myślenia ścisłego i logistycznego w tym przypadku dla zarządzania szpitalem. To jest podstawa. Zarządzanie swoją drogą, ale leczenie chorych na inne niż schorzenia ortopedyczne będzie podejmował się personel.

    • Zgłoś wpis
  • Ktoś - niezalogowany 2020-11-11 14:20:54

    Do Pana Kowalskiego. Chyba źle zrozumiał Pan moją wypowiedź.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rodzic - niezalogowany 2020-11-11 10:34:17

    Po co oddział Covidowy w naszym szpitalu skoro w okolicy nie ma gdzie ludzi operować....Skierniewice,Kutno,Głowno wszędzie szpitale przekształcone na Covidowe i tam będą leżeć tylko zakarzeni pacjenci...mało tego jeżeli do Łowicza trafi zakażony pacjent z pilna operacja zostanie przewieziony do szpitala jednoimiennego a ludzi bez zakarzenia nie ma gdzie leczyć SUPER POMYSŁ ....ludzie będą umierasz przez brak opieki medycznej.A no i swoją drogą ciekawe czy nasza dyrekcja dała już podwyżki dla personelu ....ustawa przewiduje pieniążki tylko dla personelu medycznego który jest w szpitalu COVIDOWYM a o oddziałach nie ma nigdzie mowy....mało tego personel np sprzątający też może się zarazić...ale o nich nikt już nie pamięta

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • nn - niezalogowany 2020-11-11 17:00:32

    Wszystko się depopuluje, postępuje jak raczysko.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacjent - niezalogowany 2020-11-11 20:05:39

    Świetny specjalista, zna się na tym co robi. Polecam serdecznie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • 123 - niezalogowany 2020-11-12 12:09:54

    ale większość go nie poleca

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacjent - niezalogowany 2020-11-12 19:41:06

    Jaka większość ? 2 osoby? mi bardzo pomógł super podejście do pacjenta i specjalista również

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewa - niezalogowany 2020-11-12 19:43:24

    Który/a z Was miałby odwagę przejąć taki oddział covid czy chociażby stanowisko dyrektorskie? Potraficie tylko komentować i negować ludzi.... Wielki szacunek Panie Doktorze za to co Pan robi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ja - niezalogowany 2020-11-17 13:42:05

    Odwaga ? Były plany robienie operacji ortopedycznych i się wkręcał już wcześniej . Zwolniło się stanowisko wice to złapsł okazję . W Łodzi trudniej o karierę . Młodzi porywają się na stanowiska bez życiowego doświadczenia a potem szok bo ktoś zmarł i sobie nie radzą i głupoty po gazetach wygaduja. Nie wystarczy być dobrym merytoryczne choć i to jeszcze dopiero robienie specjalizacji. Trzeba być też życiowi wyrobionym i dojrzałym do pewnych funkcji to psycholog może nie być potrzebny.

    • Zgłoś wpis
  • Ja - niezalogowany 2020-11-17 13:42:33

    Odwaga ? Były plany robienie operacji ortopedycznych i się wkręcał już wcześniej . Zwolniło się stanowisko wice to złapsł okazję . W Łodzi trudniej o karierę . Młodzi porywają się na stanowiska bez życiowego doświadczenia a potem szok bo ktoś zmarł i sobie nie radzą i głupoty po gazetach wygaduja. Nie wystarczy być dobrym merytoryczne choć i to jeszcze dopiero robienie specjalizacji. Trzeba być też życiowi wyrobionym i dojrzałym do pewnych funkcji to psycholog może nie być potrzebny.

    • Zgłoś wpis
  • Ewa - niezalogowany 2020-11-17 21:14:47

    Do Ja: czy Pan/Pani wie co pisze ? Czy przez Pana/Panią oby nie przemawia zazdrość? Wiele lekarzy ortopedów przeprowadza zabiegi w mniejszych miejscowościach. Czy dla Pana/Pani to jakis problem ? Bedzie u nas ortopedia, a co za tym idzie lepszy dostęo do takich zabiegów z czego powinniśmy się cieszyc.... czasem mam wrazenie jak to czytam, że pisza to lekarze łowiccy, bo..... Ciesze się, że mamy takiego doktora i, żew konću moze sie cos zmieni na lepsze w tym szpitalu. Trzymam kciuki doktorze !!!!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł K. - niezalogowany 2020-11-12 19:55:14

    Ja również polecam pomógl mojej córce

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paulina - niezalogowany 2020-11-12 20:50:04

    Ja moge powiedziec, że jest to Doskonały lekarz i człowiek. Bardzo szybka i trafna diagnoza, wskazania rehabilitacyjne i o chorobie można zapomnieć. Życzę wszystkim żeby spotykali na swoich drogach samych takich lekarzy. Prawdziwy specjalista polecam. Paulina

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kowalski - niezalogowany 2020-11-12 22:53:19

    Te pozytywne opinie to chyba trollowane, bo tylko same pozytywne. Ja wiem, że jak wszystko na stronach jest pozytywne i idealne to jest nieprawdziwe tylko wykreowane. Czas pokaże.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Pacjent - niezalogowany 2020-11-13 08:06:35

    Pan to chyba nie ma nic innego do roboty tylko pisanie glupich komentarzy. Sprawia to Panu ewidentnie przyjemnosc. Ten człowiek bardzo duzo poświęca obejmując taki oddział i stanowisko. Polecam sie zajac swoimi sprawami tak dla kazdego bedzie lepiej....

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    lub - niezalogowany 2020-11-13 12:26:32

    Powodzenia Doktorze i wytrwałości w tym co Pan robi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewa - niezalogowany 2020-11-15 22:27:33

    To nie są lekarze tylko anioły cały personel robi co do niego należy a jeszcze dużo więcej, kto nie był pacjentem tego oddziału niech nie szczeka, oddział bardzo potrzebny ludzi chorych coraz więcej a dr Filip i pozostali lekarze się poświęcają to są anioły z wiedzą i kulturą

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • NN - niezalogowany 2020-11-16 16:15:45

    Nic dodać nic ująć. Robią jeszcze dużo więcej.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga - niezalogowany 2020-11-16 19:26:49

    Były takie zgony?bo chyba przeoczyłam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pacjent - niezalogowany 2020-11-17 20:06:08

    Znakomity personel szpitala i lekarze, niesamowici ludzie !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Lowicz24.eu




Reklama
Wróć do